Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Ghost of Tsushima İnceleme Puanları

 
Metascore 84
 
Gaming Age 100 
We Got This Covered 100
ZTGD 100
Screen Rant 100
Daily Star 100
DarkStation 100
Video Chums 96
The Games Machine 95 
Game Informer 95
GamingTrend 95
Destructoid 95
CGMagazine 95
Worth Playing 94 
Atomix 91
Hobby Consolas 91 
Player 2 91
GRYOnline.pl 90
MMORPG.com 90
Games.cz 90
Digital Trends 90
Vgames 90
GamePro Germany 90 
Game Rant 90
Digital Chumps 90
Digital Chumps 90 
IGN 90 
Twinfinite 90
Wccftech 90
IGN Japan 90
PlayStation Universe 90
Push Square 90
Shacknews 90
GamesRadar+ 90
God is a Geek 90
Hardcore Gamer 90
Gameblog.fr 90
Gamer.no 90
COGconnected 90
Critical Hit 90
Eurogamer Italy 90
Attack of the Fanboy 90
IGN Spain 87 
4Players.de 86
Meristation 85
Gamersky 85
JeuxActu 85 
Easy Allies 85 
Vandal 85
XGN 85
Post Arcade (National Post) 85
Press Start Australia 85
PSX-Sense.nl 85
GamesBeat 85
Carole Quintaine 85
New Game Network 84
SpazioGames 82 
Millenium 82
AusGamers 81
Power Unlimited 80
Gamer.nl 80
Comicbook.com 80 
Trusted Reviews 80
VideoGamer 80
GameSpew 80
Game Revolution 
USgamer 80
3DJuegos 80 
TheSixthAxis 80
TrueGaming 80
Multiplayer.it 80
EGM 80
Areajugones 80
Merlin'in Kazanı 78
Malditos Nerds 75 
Jeuxvideo.com 75
Everyeye.it 75 
IGN Italia 75
Metro GameCentral 70
Stevivor 70
GameSpot 70
Telegraph 60 
Guardian 60 
VG247 60
VGC 60
GAMINGbible 60
Digitally Downloaded 60

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Metacritic Ghost of Tsushima Sucker Punch Sony Interactive Entertainment PS4
PUBG'nin 8.1 Güncellemesi Yenilenmiş Sanhok Haritasını ve Ganimet Kamyonunu Getirecek Xbox Series X - Xbox Velocity Architecture Fragmanı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

-Dark Poison-

16.7.2020 20:07:08

+1
Hala su puanlarin neyine guvenip oyunlarla ilgili bir yere varmaya calisiyor insanlar bilmiyorum.10 uzerinden 7 alip cok severek oynadigim cok oyun oldu.Tam tersi sisirlmis puanla 95 i gorup zerre eglenmedigim oyunlarda.Zevk spesifik bir duygudur,kendiniz deneyin mumkunse oyle alin oyunu vsyi.Banane bilmem kimin bilmem ne notundan.Eglence faktorunu sayiya indirgeyip sonuc cikarmak cok sig.Deneyimleyip,kendi kararinla ,keyfine bakarak oyun secmek cok daha guzel.

Fenrir00

16.7.2020 19:48:50

0
CAN SUNGUR. Abi bu adamı gözünüzde çok büyütüyorsunuz. Adam günlerdir twitter'dan AC ve Farcy serisinin tutukluğuna laf edenleri linçliyor. Bu adam için oyunların kıstası farklı. İlk oyunun senaryosunuda oynanışınıda beğenmeyen bir adam. Part 2 inceleme videosunda ilk oyunu beğenmiş gibi konuşuyor ama aksine attığı birçok tweet görmüştüm ben. Pqeen dediğin zaten oyunculuğa yayıncılıkla başlamış biri. Can Sungur abisinin sözlerini tekrarlayan biri. Yani sen bunları Enis Kirazoğlu, Ersin Kılıç, Murat Sönmez, Talha Aynacı, Dost Kayaoğlu ve daha nicesi gibi türk oyun basını olarak pek çokların sevgisini saygısını kazanmış adamlarla bir mi tutuyorsun? Ersin Kılıç Ghost of Tsushima'ya 78 puan verdi. Bu adamlara paralı köpek muamelesi yapmayı bırakın lütfen.

Targaryen96

16.7.2020 18:50:17

+1
Yalan değil gerçek. Bunu zamanında itiraf edenler oldu. Herkes yapacak diye bir şey yok, kimisi yapar kimisi yapmaz. Oyununun metascore'da 1 tane bile olumsuz puanı olmamasına rağmen dünyada bu kadar sevmeyenin olması sana da garip gelmiyor mu? Yayıncı olarak ben sadece enis ve multiplayerı takip ediyorum. Nadiren diğer yayıncıların yorumlarını dinliyorum. Tek pintipanda değil kesinlikle. Benim izlediklerimin hemen hemen hiçbiri beğenmedi. Diğerlerinin ismini bilmiyorum ama can sungur ile pqueen'i biliyordum, onlar da baya gömdü oyunu. Can sungur da izlenmeyecekse kim izlenecek? Hem oynamayı beceremeyen tip eleştirisi biraz anlamsız geldi, dark souls mu oynuyoruz? Hayatı oyun olan adam bu kolay oyunu mu beceremeyecek? Yabancılardan da hikayeyi beğenmeyen bir dünya insan gördüm, hangi yayıncıları izliyorsun merak ettim. Gerçi bir önceki fanboyumsu mesajını hatırladım şimdi

Targaryen96

16.7.2020 18:35:44

0
Biraz abartmışsın sanki Erdinç

BSC Misafiri

15.7.2020 23:06:28

0
13

Himurajutsu

15.7.2020 18:43:22

0
Bak onu yazmayı unuttum Enis'de güzel inceledi. Dost Kayaoğlu'da beni şaşırttı mesela takip ettiğim biri değildir ama en iyi incelemeler sıralamasına girebilir.

sh4dy_081991

15.7.2020 18:25:58

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Himurajutsu Gene yalan. Reklamını yaptırıp oyunu kötüleme diyormuş. Yahu böyle birşey olabilir mi :) O zaman microsoft da desin hiçbir oyunu 60-70 meta almasın :D İnceleme için gönderdikleri kişilere dedikleri tek şey oyunda böyle böyle sahneler var çektiğiniz inceleme videosunda bunlardan bahsetmeyin oyuncuların kendi görmesini test etmesini istiyoruz diyorlar. Yani hayati yerleri paylaşmayın tek dedikleri şey bu. Yayıncı dediğide pintipanda. Yarım saat izledim ne bir argümanı var ne hikaye hakkında fikri var oynamayı bile beceremeyen bir tip :D Türklerden izlenecek tek kişi Easter Gamers dır o da beğendi. Benim izlediğim çoğu yabancı yayıncı da oyunu beğendi. Tabii para yemiştir ama beğenince para yemiş oluyor beğenmeyince ooo adam adam para yememiş oluyor.
Bence Enis Kirazoğlu adamın gözlemleri çok iyi oluyor benim izlediğim ve kaale aldığım Türkiyeden tek yayıncı. Pinti minti bilmem heriflerin tipinden bile hazetmiyorum ki görüşünü nasıl önemseyim.

sh4dy_081991

15.7.2020 18:03:36

0
Meta da asıl user score a güven olmaz ki adamlar bile düzenlemeye gitti bu konuda, Last of us 2 olayından sonra. Arkadaşların dediği gibi puanlamaya açıldığı gibi 0 puan basan bot mu desek ne desek doluydu. Oyun efsaneydi zaten kalitesini tartışmaya gerek yok hikayeside olması gerektiği gibi devam etti. Kimsenin yaptığı bir yanlış yanına kar kalmıyor gerçek hayattada böyle bu ve oyun bu gerçekçi çizgisini bozmadan devam etti. Bazı arkadaşlar bir karaktere aşırı bağlanıp sonra başına birşey gelince sinirleniyor. Üzüldüğüm nokta ise bu saçma olay, bu oyunun ilk oyunun üzerine o kadar gelişmiş şekilde çıkarılmasına rağmen ondan fazla konuşuldu. Evet ilk oyun daha çok hikayesiyle tanındı ve sevildi ama 2. oyun yapım anlamında çok geliştirilmiş bir şekilde çıkarıldı, yani Uncharted'ı bile oynanış, ses, görsel, animasyonlar her anlamda gölgede bırakacak güzellikte çıkardılar. Şuan yapım anlamında daha iyisi varsa yazın bilelim. Öyle hikayesini beğenmedim bu oyun kötü diye bir şey yok, hiçbir ciddi anlamda inceleme yapan biri bu şekilde bir oyuna düşük puan veremez. Ayrıca bir hikayeyi beğenip beğenmeme görecelidir. Yok efendim Sony para veriyormuş vs verecek olsa tüm oyunları 90 dan aşağı puan almazdı zaten. Bunlar saçma sapan dayanağı olmayan söylemler. Bu oyunu durmadan eleştiren tayfanın da oyunu oynadığını bile sanmıyorum başta sızan hikaye içeriğinden yola çıkarak başladılar bu ağlamaya.

Himurajutsu

15.7.2020 17:10:05

+3
Gene yalan. Reklamını yaptırıp oyunu kötüleme diyormuş. Yahu böyle birşey olabilir mi :) O zaman microsoft da desin hiçbir oyunu 60-70 meta almasın :D İnceleme için gönderdikleri kişilere dedikleri tek şey oyunda böyle böyle sahneler var çektiğiniz inceleme videosunda bunlardan bahsetmeyin oyuncuların kendi görmesini test etmesini istiyoruz diyorlar. Yani hayati yerleri paylaşmayın tek dedikleri şey bu. Yayıncı dediğide pintipanda. Yarım saat izledim ne bir argümanı var ne hikaye hakkında fikri var oynamayı bile beceremeyen bir tip :D Türklerden izlenecek tek kişi Easter Gamers dır o da beğendi. Benim izlediğim çoğu yabancı yayıncı da oyunu beğendi. Tabii para yemiştir ama beğenince para yemiş oluyor beğenmeyince ooo adam adam para yememiş oluyor.

Lord Melkor

15.7.2020 15:22:09

0
Hocam işte herkes bu işi yapıyor muhabbeti felan cidden kahve muhabbeti oluyor. Dünya düzdür, aşı öldürür 5g korona yapıyor seviyesine indiriyor muhabbeti

Targaryen96

15.7.2020 15:18:18

0
Zaten ben de bu işi tek sony'nin yaptığını düşünmüyorum. Dediğin şirketler en büyük oyun şirketlerinden. Üstteki mesajla ilgili, bence pek mantıklı değil ama hikayeyi öznel kabul edip puanlamaya katmıyorlarsa dediğin gibi puanı bu yüzden yüksek olabilir. Teknik detay olarak days gone kötüydü mesela ve 70 puan almıştı. Oyuncular ise 8/10 vermişti.

Targaryen96

15.7.2020 15:07:43

0
Yukarda dediğim gibi para verme olayı değil de kötü yorum yapmasını engelleme durumu var bence. Reklamını yaptırıp oyunu kötüleme diyor. Bunu yayıncılar da söylüyordu. Gerisi ne kadar seveceğine kalmış. Ve dediğin gibi gereğinden çok konuşuldu. Baksana tsushima konusunda bile tlou konuşuyoruz. Sadece panda değil birçok yayıncı beğenmedi. Hatta tanıdıklarım arasından çok azı beğendi, geneli gömdü. İşte yayıncılar bile gömdü öyle bir oyun. Yayıncılar editörlere göre daha samimi ve melkorun dediği gibi editörler hikayeyi vs öznel kabul edip puanlamaya koymuyorlarsa aralarında bu kadar fark olması normal.

Lord Melkor

15.7.2020 14:46:27

0
Hocam 100 puan veren yerler 80 üstü ortalama alan her oyunda bulabilirsin. Zaten başka türlü o ortalamayı tuttutması çok zor. İstersen bildiğin tüm 80 üstü puan alan oyunlara bak istersen ben buraya her firmadan örnek atabilirim. Ubisinden microsoftuna easinden bethestasına

Thejoker58906

15.7.2020 14:46:16

0
Para veriyorsa neden 85 yapsın ki 95 yapar çaktırma derdinde olsa diyeceğim ama çaktırsalar ne olacak yanı kimse bişey yapamaz zaten fragmanı izliyor beğeniyor trink 60 dolar pre order. Çoğu dünyada devlet meselesine dönmüş olan last of us 2 de de aynı şey ilk hafta 4 milyon aldı oyunu 3 ünün tartışmayla alakası yoktur aldı oynadı koydu rafa bende beğenmedim ama dünya da azalsa Türkiye de çoğalıyor Türkiye de azalsa dünyada çoğalıyor şeyi çıktı bu olayın Devlet meselesi haline geldi altıüstü oyun sonuçta bırakıp yeni olaylara bakmak gerek. Bu arada oyuna söven panda ya kod nasıl gitmiş ? Para alıyorsa bir de sövüyorsa daha kod mod gönderilmemesi lazım.

Targaryen96

15.7.2020 14:34:35

0
84 kötü mü? O da çok yüksek. Birçok site 100 üzerinden 100 vermiş. Ve bence olay sadece sony'nin reklamla susturmasından ibaret değil. Last of Us 1 oyun tarihinde en çok sevilen oyunlardan biri. Bu oyunun devam oyununa düşük puan vermek öyle kolay değil, yemez yani linç yemekten korkmuş olabilirler. Düşük puanlar geldikten sonra yayıncılar çatır çatur gömdü oyunu.

volkimjj

15.7.2020 14:32:04

+2
Ona bakarsan her şey kişisel zevk. İşinize gelirse öyle, gelmezse böyle , oyuna göre kural belirliyorlar , az daha zorlayın yeni bir şeyler çıkartırsınız belki.

Lord Melkor

15.7.2020 14:30:09

0
Var kardeşim hikayeyi beğenmeyen bir sürü yorum atabilirim sana ama şunu anlamıyorsun. Öznel bir şeyden puan kırmazlar. Ben zaten editör puanlamasından bahsediyorum. Senin için kırıyorsa kırsın user score zaten o yüzden işe yaramaz

Targaryen96

15.7.2020 14:26:17

+1
Benim için kırar. Ben film gibi oyunlardan hoşlanıyorum özellikle. Hikaye, hikaye sunumu, animasyonlar vs benim için çok önemli. O yüzden detroit, heavy rain, uncharted 4 gibi oyunlar favorilerimdendir. Geneli düşünürsek, ilk oyun hikayesin dolayı sevildi, harika oynanışından dolayı sevilmedi. Adını tarihe hikayesinden dolayı yazdırdı. Özellikle böyle bir oyunun devam oyununda bırak da hikaye önemli olsun. Ama 'çoğunluğun' sevmediği bu önemli hikayenin işlendiği oyunun editor puanı 9.4 ve 1 tane bile kötü yorum yok, '1 tane bile'.

keremec

15.7.2020 14:24:29

0
Sony den uzun zamandır bir şey almadığım nasıl bir eposta geliyor bilemeyeceğim ama Microsoft da şöyle işliyor. Epostada kesilen tutar gözüküyor. Faturayı görmek için siteye girip giriş yapmanız gerekiyor. Oradan vergi faturasıni seçip indirmeniz gerekiyor. Fatura aşağıda.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Lord Melkor

15.7.2020 14:24:17

0
Sana şöyle söyliyim. Hikayeyi beğenmemek puan kırmak için kriter bile olmayabilir. Daha çok hikayenin anlatımı işleyişi ve yapısından puan kırılır. Senin kişisel zevklerine hitap etmemiş olabilir ama bir editör hikaye istediği gibi olmadığı için pek puan kırmaz. Hikayenin yukarda saydığım unsurlarından puan kırar.

volkimjj

15.7.2020 14:20:19

+2
Ne demek kıramazsın, kim diyor bu saçma sapan şeyi! Oyunlarda hikaye en önemli ana unsurdan birkaçı, ana yemekten biri hikaye , ana yemek kötü olunca 1 puan mı kıracağız . En az 3 puan eder hikaye. Muhteşem gameplay miş,bir tek o oyunda mı var iyi oynanış , hikaye bk gibiyse eğer oynanış örtemez o kusuru, ki örtmedi de zaten, oynanış bile kurtaramadı, birçok kişi sıkıldı oynarken. Hikaye kötü gidişat ile alakası yok, hikaye baştan kötü. Bir filmin hikayesi kötüyse istediğin kadar iyi teknik kullan , iyi oyunculuk olsun yine de muhteşem olamaz,puanı düşük olur.

Thejoker58906

15.7.2020 14:15:34

0
Hocam sana tek bir şey soracağım thusisma neden 94 falan değil çaktırmasınlar diye mi vermediler yoksa oyunu çok önemsemiyorlardı paralarmı bitti veya ?

Lord Melkor

15.7.2020 14:09:49

+1
Hikaye için olumsuz eleştiriler var ama şunu neden anlayamıyorsunuz ? Hikaye bir oyundan 3-4 puan kıramaz. Özellikle de böyle muhteşem gameplayi olan bir oyundan kıramaz. Ki hikaye beğenmeyen de gidişatı beğenmiyor. Yani gidişatı beğenmediğin bir oyundan 3.5-4 puan kırmak diye bir şey yok.

Targaryen96

15.7.2020 14:06:24

0
Doğru ben de hikayeden nefret etmeme rağmen oyuna 6.5 puan vermiştim çünkü hikaye dışındaki her şeyi üst düzeydi oyunun. Ama para konusuna katılmıyorum, çünkü ne kadar linç olsa da oyunu beğenmeyip düşük puan veren çok fazla insan var. Bu kadar fazla beğenmeyen varken 1 tane bile olumsuz inceleme görmemek garip geliyor.

Lord Melkor

15.7.2020 13:49:48

+1
Bak kendinde söylüyorsun. Bir linç ve bir nebze de anti linç vardı ve sen hala bu puanın eleştirilerle uyulmadığını söylüyorsun. Ayrıca 3.3 puan gibi bir şeydi ki bunun olabilmesi için 10 puan verenlerin 2 katının 0 vermesi gerekiyor. Sonuç olarak lince uğramış bir oyun eleştirmenlerle kullanıcı puanı tutmadı. Çünkü eleştirmenler para alıyor oyun 3 puanlık oyun diyemezsin. Çünkü ortada bir internet linci vardı. Aynısı Battlefront 2 ye de olmuştu. Hepsini geçtim bu oyun hiç hikaye anlatmasa tüm ara sahneler bozuk olsa bile 7 puan alır ki bana göre çok iyiydi hikaye anlatımı. Para almadığına %100 emin olduğum Dost Kayaoğlu veya hikaye hakkında 2.5 saat konuşan Talha aynacı videolarına bakabilirsin. Sonuç olarak hikayeyi beğenmemiş olabilirsin. Hikaye sana istediğini anlatmamış olabilir. Ama şunu düşünmen lazım hangi oyunlar bana istediğim hikayeyi anlatıyor ve ben istediğim hikayeyi görmediğim zaman o oyunlardan kaç puan kırıyorum. Sana bunun için şunu örnek gösteriyim. Mesela bu oyunda sevmediğin şeyleri düşün ve bu sevmediklerini başka oyuna uyarla. Örneğin ac odyyseye uyarlayabilirsin. 83 ortalaması bir oyun. Sevdiğin şeyleri de uyarla daha sonra ortaya çıkan sonuca bak bakalım hangi oyunun artıları daha çok.

matmma

15.7.2020 13:26:24

0
Durum tam olarak öyle değil. Ödemeyebiliyor, her şirket farklı bir işlem gerçekleştiriyor. Bu konuda çok şeffaf değiller. Sony bir ara ödemiyordu, şimdilerde durum ne bilmiyorum. Bir ara burada bi araştırma paylaşmıştım. Online hizmetlerin çoğu ödemiyordu kdv. Ayrıca sony fatura da kesmiyor, sadece maile bir bilgilendirme kağıdı geliyor, fatura yerine geçmez gibi bir not var. Google yada Apple mağazasından bir şey alınca kdv si bu diye bilgi veriyor. Benim kriterim de bu. Kdv bilgisi veriyorsa ödüyor, vermiyorsa ödemiyor. Sony'de yok bu bilgi.

Himurajutsu

15.7.2020 13:23:30

+1
Dostum tatava yapma. Oyun çıktı 3-5 saat sonra 0 userscore ları havada uçuştu. Hala gelmiş o malum olayla ilgisi yok diyorsun. Hee yok sen öyle inan. Yahu size verceksiniz klişeyi joel ile ellie wlfye karşı joel ile ellie skarlara karşı vura vura ilerliceksin.

Lord Melkor

15.7.2020 13:15:02

+2
Kardeşim örnek gösterdiğin metacritic kullanıcı puanı ilk gün onbine yakın 0 puan verildi ve bu başlayan linç dalgasıyla aynı şekilde devam etti. Kimse o oyunu ilk gün oylama açıldığı an bitiremez ve sana şunu soruyorum bu güne kadar internette başlayan bir lincin tersine döndüğünü gördün mü ? Bugüne kadar herhangi bir oyun 100 bin oylanmış mı ? Oylama başladığı gün aldığı 10 bin tane 0 oyu çoğu oyun toplamda alamıyor ve sen hala editör puanlarıyla kullanıcı puanları uymadı diyebiliyorsun öyle mi ? Oylama başlamadan önce kullanıcıların bildiği iki şey vardı biri joel biri sjw. Her şey bu kadar ortadayken bu konudaki son mesajım bu olsun

Targaryen96

15.7.2020 13:08:45

+1
O kadar tartışmadan sonra hala joelden dolayı oyun beğenilmiyor diyorsunuz yani Linç edenlere ergen demek yerine biraz gözünüzü açın. Ben de ilk başlarda editörlerin puanı güvenilir diye düşünürdüm ama biraz araştırınca ne olduklarını ve neden güvenilmeyeceklerini çok daha iyi anladım.

keremec

15.7.2020 13:04:22

0
Buyuk basın kuruluşlarına güven olmuyor çünkü her oyunu başka birisi inceliyor. GameSpot gitmiş Horizon için 9 puan vermiş mesela. Uncharted 4 ise 10 puan alirken God of war 9 almış. Oyun incelemeleri için sahis incelemelerini takip edin. Mesela Enis Kirazoglu ile oyun zevkim neredeyse birebir örtüşüyor. O beğendiyse genelde ben de beğenmiş oluyorum oyunu. Onun dışında makine kanalı var takip ettiğim, onlarla da oyun zevkim uyuşuyor ama gidip bir açık dünya oyunununa düşük puan verdi diye o oyunu oynamamazlık etmem çünkü biliyorum ki açık dünya sevmiyorlar pek Dost Kayaoglu da aynı şekilde, inceleme videoları çok güzel ama zevklerimiz tutmuyor işte. Şimdi ben ign deki onlarca editorden biri olsam ve gelip bana persona 5 incele deseler. Rpg seven ama anime ve sıra tabanlı combattan nefret eden biri olarak nasıl yorumlayabilirim ben bu oyunu?

Lord Melkor

15.7.2020 12:48:28

+2
Veya editörler oyunu linç eden ergenler gibi Joele manevi babaları muamelesi yapmıyorlardır

Targaryen96

15.7.2020 11:38:50

+1
Sebebi para ödenmesi işte. Sanırım direkt para ödeme mevzusu olmuyor, sony reklamını yaparak kötü bir şey denmesine engel oluyor. Bunu sadece sony değil birçok büyük şirket yapıyor. Siz beğenebilirsiniz tabii ki ama ben genelden bahsettim. Puanların bu kadar ters düştüğü nadir oluyor ve asıl olay burda belli oluyor. Genelde başyapıt oyunlarda metascore ile userscore paralel oluyor. Mesela god of war 94/91. Ama bu kadar beğenilmeyen oyunun tüm incelemeler tarafından beğenilmesi komik kaçıyor. Aynısı the last jedi'da da oldu mesela. Film incelemeler tarafından başyapıt ilan edildi ama dünyada genel olarak çöp ilan edildi. Disney ne yapmışsa artık. Teknik olarak ne kadar iyi olursa olsun the last of us'ın asıl sevilme nedeni hikaye ve hikaye anlatımıydı. Oynanışı nedeniyle değil hikaye anlatımıyla başyapıt olmuştu. Devam oyununda büyük bir düşüş görünce bu kadar beğenilmemesi normal. Belki ilk oyundan bağımsız çıksaydı hikaye çok önemsenmezdi ve oyun büyük oranda sevilirdi.

Fenrir00

15.7.2020 05:33:35

+1
Onun sebebi belli. Ben iki defa bitirmiş biri olarak editörlerle hemfikirim. Oyunların zirvesi şuan. Teknik bir başyapıt. Senaryoyu da beğendim. Mesela Enis Kirazoğlu TLOU2'den Ghost of Tsushima'ya geçmeyi uçurumdan atlamak olarak niteledi. Ani bir kalite düşüşü. TLOU2'nin genel kalitesi çok üst düzey.

sh4dy_081991

15.7.2020 02:59:29

0
Gamespot Sony exclusive oyunlara gelince 10 puan eksik basliyor zaten puanlamaya. Yaw ayni tur degil ama Ac Odyssey ile Last of us part 2 nasil ayni puani alabilir. Neredeyse heryerden 100 puan almayi basarmis bir oyun , hadi onu gectim iki oyunuda oynayan aradaki kalite farkini goremeyecek kadar kor ya da anlayissiz olamaz herhalde. Ama Gamespot a gore oyle olabiliyor. Oyunda belirttikleri eksiye bak bambu agacini kesemiyoruz diye puan kiran bi site.

MuharremAylar

15.7.2020 02:48:40

+1
Tlou2'den sonra critic puanları güven vermiyor.

metOO93

15.7.2020 02:04:06

0
Neye göre bu kadar kolay 100 verilebiliyor anlamış değilim. Mükemmel mi yani hiç mi kusuru yok harikülade mi?

sh4dy_081991

14.7.2020 23:47:45

+1
Hocam ben kolay kolay başladığım bir oyunu yarım bırakmam ki Oddysey bu yarım bıraktığım oyunlardan biriydi. Hatta sayılı oyunlardan biri olabilir. Oyun özensizdi, yani şöyle ki çok fazla bug vardı ve mantık hatasıyla doluydu oyun özellikle combat sırasında çokça gözüme batıyordu, bu biribirinin içinden geçen modeller kötü animasyonlar ki sanki hiç kalite kontrolden geçmemiş gibiydi oyun. Unity oyunuyla kıyaslarsanız animasyon konusunda ondan bile geriydi ki aralarında çıkış yılı olarak o kadar fark var(youtube da karşılaştırmaları var bakabilirsiniz). Ghost of Tsushima da inceleme videolarına baktığımda birçok hataya sahip süper bir oyun olmamış ama combat ı ve animasyonları, grafikler, çevre tasarımı falan Odyssey e göre daha güzel gördüm ben genede. Ben bu yeni Ac oyunlarının mmo tarzındanda nefret ettim zaten level sistemi yan görevler fantastik unsurlar dodge animasyonu bile sanki karakter kayıyor ışınlanıyor gibi falan sevmedim Ac de bu tarz şeyleri vs. Bana göre o 80 puan alıyorsa oynamadım ama gördüğüm kadarıyla GoT'da rahatlıkla almalı ki IGN 90 vermiş daha birçok sitede öyle yani Ac nin bundan kat kat iyi olacağını hiç düşünmüyorum.

Dark matter

14.7.2020 23:45:18

+1
Gene 100 puanları döşemişler.Şaka gibi resmen.

keptuwaitinghuh

14.7.2020 23:11:35

+1
Bu konuşma muhabbetlerinde dublaj yaparken çeviri orijinal metne yakın uzunlukta olur. Sonra ise dublajı yapılır. Ardından ise ağzın oynamasına göre o sesin hızı ona uyumlu hale getirilir. Nereden biliyorsun diyecek olursan Pokemon animesinde Ash'in seslendirmesini yapan ablanın videosunda yapılan işlemleri gösteriyordu. Oradan aklımda kalmış. Bu dediğim işlem TLOU2'nin trailerında dahi belli oluyor: https://www.youtube.com/watch?v=QRLsTckNRPo

Jer Aders

14.7.2020 22:50:15

0
TLOU2 Türkiye'de mi geçiyor ki ağız hareketleri uygun olsun.Ghost Japonya'da geçiyor bir zahmet dikkat etsinler ağız hareketlerine.

mehmetalpertr

14.7.2020 22:26:48

0
TLOU2 türkçe oynarken ağız hareketleri uyuyor muydu ?

Targaryen96

14.7.2020 22:14:17

0
Bir ps4 hayranı olarak söylüyorum, ben de böyle düşünürdüm ama tlou 2'den sonra fikrim değişti. Tüm site puanları 90+ iken oyuncuların büyük bir bölümünün oyunu beğenmesinden sonra tersini düşünmeye başladım.

keptuwaitinghuh

14.7.2020 22:10:25

0
Sadece o ikisi yazılmamış aslında sayfada, 3 şey daha var ki tam puan kırılacak şeyler yine: Rote open-world quest structures often feel dull Cutscenes lack a degree of life that betrays the game's cinematic strengths Unfortunate camera positioning and environmental objects can regularly ruin you in combat Japanese-language performances don't line up with character mouth movements, creating a jarring disconnect You can't cut down bamboo trees, which is just an utter travesty

Jer Aders

14.7.2020 22:05:04

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Jer Aders <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: kpln04 Şunda anlaşalım sony oyunları belli bir çıtanın üzerinde Piyasadaki çoğu oyundan mekanik hikaye ve sunum bazında hep iyi oluyor Ara sıra sekiro gibi control gibi rdr gibi oyunlar çıkıyor Yoksa ea Ubi activision bethesda bunlardan oyun mu bekliyorsunuz</blockquote> Bethesda ne alaka ? Taş gibi oyunları var.Bir bethesda nefreti başladı seneler önce hâlâ devam ediyor.</blockquote> taş gibi oyunları taş çağında kaldı
Doom Eternal,Doom 2016,Evil Within,Prey,Dishonored 2 vb oyunlar taş çağından mı kalma ? Bethesda Softworks'tan bahsetmek istedin herhalde onlar geri kaldılar evet ama seveni ve oynayanı bol oyunlar yaptılar.Her oyunları şaheser olmasada ortalamanın üstünde çıkıyor.

Jer Aders

14.7.2020 21:59:43

0
quote:

Orjinalden alıntı: mehmetalpertr <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Jer Aders &lt;blockquote class="quote"&gt;&lt;i&gt;quote:&lt;/i&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Orjinalden alıntı: Thejoker58906 bu 100 puanlara takılma olayını anlamadım 100 puanı madem kullanamazsın oluyor ne diye var ? var ki adamlarda kullanıyor. bu konuyu geçersek tam beklediğim puanlar 25-30 gün arayla 2 müthiş exclusive oynayacak olmak iyi bir olay&lt;/blockquote&gt; 100 puan kusursuz oyunlar için var.Bu oyun kusursuz mu bilemem, oynamadım ama incelemelere göre sorunları mevcut.Sorunları olan bir oyun nasıl 100 alabilir ? Tamamen oyunu inceleyenlerin kişisel notları bunlar ve bencede oyun incelemelerinde not düşmeliler aslında bu oyun 70 puanlık bir oyun ama bana çok hitap etti ve gönlümden 10 puan fazla verdim diye.Bu dediğim her oyun için geçerli.Çoğu oyuna verilen 100 puanlarda tamamen insiyatif puanları.</blockquote> Gamespot Bambu ağaçları kesilmediği için ve oyun Japonca oynanırken karakterlerin ağız hareketleri uymuyor diye puan kırmış. Bunlar mı kusur ?
Diğer incelemelere de baksan kusurlarını görürsün.Gamespot bambu ağaçlarını kesme detayında haksızlık yapmış lakin ağız hareketlerinin uymaması bir kusur.

-OdATA-

14.7.2020 21:57:12

0
Oyunun videolarına baktım da ilk oynanış videosunda firmadan kim oynadıysa yardırmış. Öyle ha bire tekte alma falan yok uzmanlaşman lazım. Zaten demiştim firma havalı dursun diye sürekli düşmanları tekte aldığımız bir video hazırlamış oyunu yanlış tanıtmış. Neyse puan da güzel indirim bekliyorum mecbur.

BSC Misafiri

14.7.2020 21:07:57

0
Bu firma hep bu ayarlarda bu puanlarda oyunlar yapıyor..Bence Adamların oyunları belli bir kalitenin üstünde, Önceki oyunlarını gayet zevk alarak bitirmiştim..Kesinlikle oyunları alınır ama indirimde...

Philipp_Plein

14.7.2020 21:08:53

0
Day 1 India akanzi guys

BSC Misafiri

14.7.2020 21:05:56

0
85 bekliyordum tmm işte iyi puan almış, Tarzı sevenler için büyük nimet, Bizde ucuza bulunca birgün oynarız işte...Ucuza dedim hahahhh:)

Metal-Gear

14.7.2020 20:48:46

0
Yan görevleri sadece görmek için birkaç tane yapıp gerisini getirmemekte fayda var kendini tekrar ettiği söyleniyor çünkü. Ana görevleri araya çok yan görev sokmadan akıcılığı bozmadan oynamak keyifli olacaktır.

HIGHER

14.7.2020 20:38:08

0
Alın izleyin millet, her şeyi göstermiş TS https://www.youtube.com/watch?v=k6W4hAIeFC8

BSC Misafiri

14.7.2020 20:29:39

+1
Ign 9 puan verdiyse 1.5 ini kirin gercek puani odur.Plusla bedavaya 1-1.5 yil icinde gelir bu oyun.Oyunu alana kadar ucuzken plusu uzatmak 125 tllerden felan daha mantikli.

BSC Misafiri

14.7.2020 20:14:47

0
quote:

Orjinalden alıntı: Jer Aders
quote:

Orjinalden alıntı: kpln04 Şunda anlaşalım sony oyunları belli bir çıtanın üzerinde Piyasadaki çoğu oyundan mekanik hikaye ve sunum bazında hep iyi oluyor Ara sıra sekiro gibi control gibi rdr gibi oyunlar çıkıyor Yoksa ea Ubi activision bethesda bunlardan oyun mu bekliyorsunuz
Bethesda ne alaka ? Taş gibi oyunları var.Bir bethesda nefreti başladı seneler önce hâlâ devam ediyor.
taş gibi oyunları taş çağında kaldı

keptuwaitinghuh

14.7.2020 20:13:56

0
Bambu ağacı kesme meevzunu bilemem ama ağzın konuşmaya göre hareket etmiyor olması büyük sorun. Yerine göre en az 10 puan kırdırır adama ki oyun zaten Far Cry formülünü kullanıyor trailerda görüldüğü üzere ve hikaye anlatımını ön planda tuttular tanıtırken. Hatta Kurosawa modu bile vardı o derece.

mehmetalpertr

14.7.2020 20:07:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: Jer Aders <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Thejoker58906 bu 100 puanlara takılma olayını anlamadım 100 puanı madem kullanamazsın oluyor ne diye var ? var ki adamlarda kullanıyor. bu konuyu geçersek tam beklediğim puanlar 25-30 gün arayla 2 müthiş exclusive oynayacak olmak iyi bir olay</blockquote> 100 puan kusursuz oyunlar için var.Bu oyun kusursuz mu bilemem, oynamadım ama incelemelere göre sorunları mevcut.Sorunları olan bir oyun nasıl 100 alabilir ? Tamamen oyunu inceleyenlerin kişisel notları bunlar ve bencede oyun incelemelerinde not düşmeliler aslında bu oyun 70 puanlık bir oyun ama bana çok hitap etti ve gönlümden 10 puan fazla verdim diye.Bu dediğim her oyun için geçerli.Çoğu oyuna verilen 100 puanlarda tamamen insiyatif puanları.
Gamespot Bambu ağaçları kesilmediği için ve oyun Japonca oynanırken karakterlerin ağız hareketleri uymuyor diye puan kırmış. Bunlar mı kusur ?

Jer Aders

14.7.2020 20:04:08

0
quote:

Orjinalden alıntı: Thejoker58906 bu 100 puanlara takılma olayını anlamadım 100 puanı madem kullanamazsın oluyor ne diye var ? var ki adamlarda kullanıyor. bu konuyu geçersek tam beklediğim puanlar 25-30 gün arayla 2 müthiş exclusive oynayacak olmak iyi bir olay
100 puan kusursuz oyunlar için var.Bu oyun kusursuz mu bilemem, oynamadım ama incelemelere göre sorunları mevcut.Sorunları olan bir oyun nasıl 100 alabilir ? Tamamen oyunu inceleyenlerin kişisel notları bunlar ve bencede oyun incelemelerinde not düşmeliler aslında bu oyun 70 puanlık bir oyun ama bana çok hitap etti ve gönlümden 10 puan fazla verdim diye.Bu dediğim her oyun için geçerli.Çoğu oyuna verilen 100 puanlarda tamamen insiyatif puanları.

Lord Melkor

14.7.2020 20:02:56

0
Zaten 84 puan almış.

Firoles

14.7.2020 19:51:15

0
Odyssey görev olarak belki iyidir ama mekanik ve Originsimsi haritasıyla bence oynanmasa da olur diyebileceğim bir oyun. Bir kere atın inanılmaz hareketleri bende oyun için inanılmaz eksi aldı. 15 m atlıyorsun dağ tepe hiç bişe olmuyor. :) Saçmalık fkdkdksk. Bu oyun Odyssey’den 10 gömlek üstün olacak göreceksiniz.

Jer Aders

14.7.2020 19:50:48

0
quote:

Orjinalden alıntı: kpln04 Şunda anlaşalım sony oyunları belli bir çıtanın üzerinde Piyasadaki çoğu oyundan mekanik hikaye ve sunum bazında hep iyi oluyor Ara sıra sekiro gibi control gibi rdr gibi oyunlar çıkıyor Yoksa ea Ubi activision bethesda bunlardan oyun mu bekliyorsunuz
Bethesda ne alaka ? Taş gibi oyunları var.Bir bethesda nefreti başladı seneler önce hâlâ devam ediyor.

Balthier

14.7.2020 19:50:23

0
Ana konuda bir iki neler yazılıyor diye girdim aman yarabbim o ne fan ortamı lol. Neyse beklendiği ortala üsttü iyi bir oyun bizi bekliyor Japon teması sevenler kaçırmasın.

BSC Misafiri

14.7.2020 19:42:34

+1
Exc olmasa ne savunan olacak ne gömen ha.. Mesele oyun değil.

BSC Misafiri

14.7.2020 19:42:29

+1
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri 70 ortalama alır diyordum pekte yanılmadım. +10 puan her zaman abartı verildiğini düşününce..
Yanılman için 50 fln mı demen lazımdı acaba :D 15 puancık kadar yanılmışsın brom. Ben de 80 ortalama alır diye düşünmüştüm.

mehmetalpertr

14.7.2020 19:34:23

+2
Gamespot Bambu ağaçları kesilmediği için ve oyun Japonca oynanırken karakterlerin ağız hareketleri uymuyor diye puan kırmış. Anladınız siz onu...

Hudson51

14.7.2020 19:33:02

0
Horizon ayarında sanırım. 2.Days Gone vakası olmaması iyi olmuş. Umarım yakında PC içinde çıkar :D

BSC Misafiri

14.7.2020 19:20:05

0
Merlinin incelemesini okudum. Ana ve yan görevler çok tekrar ediyormuş ve yapay zeka kötüymüş. Hikaye anlatımında da kusurlar varmış. Kısaca 90 ve 100 puanlar tamamen şişirme. Oyunun ederi 78-85 puan arası duruyor.

Guest-CA5FFA1B5

14.7.2020 19:16:27

+6
Her oyuna 100 verin zaten... yahu hiç mi eksik yanı hiç mi hoşuna gitmeyen bir şey yok. Bu 100 puanlar tamamen şişirme , illa ki puan kırılır. Görselliği çok iyi olan oyunun oynanışı , hikayesi , yapay zekası vs vardır eksiği.

L-BLock

14.7.2020 19:14:45

+3
quote:

Orjinalden alıntı: oxenn gamespot 70 vermiş. benimi içn konu kapanmıştır
Bize ne kardeşim?

BSC Misafiri

14.7.2020 19:10:57

0
Gamespot 70 IGN 90 bu işte bir gariplik var. Güzel oyun belli ama 90-100 ler kadar olduğunu sanmıyorum. Merlinde 78 vermiş düşündürücü.

BSC Misafiri

14.7.2020 19:10:54

+1
Oynamak isteyen zaten oynayacak kendinizi yormayın

oxenn

14.7.2020 18:50:51

+1
gamespot 70 vermiş. benimi içn konu kapanmıştır

BSC Misafiri

14.7.2020 18:45:52

+7
Ersin 78 verdiyse çok beklentiye girmemekte fayda var. İndirimde bakılır.

addidas_85

14.7.2020 18:34:10

0
Böyle böyle düdüklüyorlar işte bazılarını, sorsan yüksek vergiler denir ama onu bile vermiyorlar, siz hala böyle işi siyasete çekin. Gözünüz kör olmuş farkında değilsiniz...

-Hattori-

14.7.2020 18:30:52

+2
oyun gayet güzel hater arkadaşlara takılmasın kimse allahın izniyle cumartesi tsushima'ya dalıyorum

Lord Melkor

14.7.2020 18:26:09

+3
80 puan ortalaması olup da 100 puan verilmeyen oyun mu var ? Büyük oyunu görenler yine boş peşinde

aliemr

14.7.2020 18:24:26

0
Last of us 2 yi sevmeyen adam bu oyuna bayılmış. [simage=1]http://store.donanimhaber.com/cf/0e/4b/cf0e4b9876a61b11e51b06d810c17699.jpeg[/simage]

Thejoker58906

14.7.2020 18:20:26

+9
bu 100 puanlara takılma olayını anlamadım 100 puanı madem kullanamazsın oluyor ne diye var ? var ki adamlarda kullanıyor. bu konuyu geçersek tam beklediğim puanlar 25-30 gün arayla 2 müthiş exclusive oynayacak olmak iyi bir olay

Metal-Gear

14.7.2020 18:04:56

+1
Puanlar beklediğimin üstünde. Pek fazla reklamına abanılan bir oyun değildi, biraz kendi haline bırakılmış gibiydi. 100 puanları saymıyorum, puan ortalamasını 80 kabul ediyorum. Çok güzel, kendi çaplarına göre işin altından kalkmışlar anlaşılan.

keremec

14.7.2020 17:55:34

+1
Steam Netflix Spotify vs de hep ayni şekilde yurtdisi pos kullanıyor. KDV ödüyor yine bu şirketler. Örnek ziraatin sitesinden.
quote:

Uluslararası havayolları vb. Yurtdışı banka ya da yetkili kuruluşa üye olup , T.C. sınırları içerisinde faaliyet gösteren iş yerlerinde yapılacak mal ve hizmet alımlarında, uluslararası kurallar gereğince harcama belgesi TL olsa bile, işlem tutarı kart hamillerinin hesaplarına yurtdışı yapılmış bir işlem gibi USD olarak yansıtılır ve yurtdışı kullanımdan doğan borçların ödemesine ilişkin yukarıda belirtilen esaslar uygulanır
Oyun ise klasik açık dünya eğlencesi gibi duruyor. Ubisoft oyunlari seviyesine yaklaşsa yeter benim için.

Manhunt Three

14.7.2020 17:50:39

+2
quote:

Orjinalden alıntı: kpln04 Şunda anlaşalım sony oyunları belli bir çıtanın üzerinde Piyasadaki çoğu oyundan mekanik hikaye ve sunum bazında hep iyi oluyor Ara sıra sekiro gibi control gibi rdr gibi oyunlar çıkıyor Yoksa ea Ubi activision bethesda bunlardan oyun mu bekliyorsunuz
O dediğin şirketler olmasaydı Sony'de iyi oyun çıkaramazdı.

BSC Misafiri

14.7.2020 17:47:46

+1
70 ortalama alır diyordum pekte yanılmadım. +10 puan her zaman abartı verildiğini düşününce..

BSC Misafiri

14.7.2020 17:43:24

+6
şu God is a Geek adını direk 90 diye değiştirsin..

Fenrir00

14.7.2020 17:41:17

0
Sony kimseye para vermiyor. Bunu bir kez daha görmüş olduk.

Sarohan

14.7.2020 17:39:15

+1
Ubizortun kaç oyundur yapması gerekenleri adamlar tek oyunda yapıyor. Demek ki o kadar basit değil o asasin, far cry kopyası benzetme işleri.

xlight007

14.7.2020 17:38:32

+1
oyun büyük oranda downgrade yemiş e3 deki demodan eser kalmamış

SOLID SNAKE

14.7.2020 17:37:57

+7
Gene sony gene harika puanlar. [:'(] Gamespot hariç Büyük sitelerden 95 - 90 ları toplamış Game Informer 95 GamingTrend 95 Destructoid 95 IGN 90 Twinfinite 90 Wccftech 90 Push Square 90 Shacknews 90 GamesRadar+ 90 God is a Geek 90 Hardcore Gamer 90

BSC Misafiri

14.7.2020 17:36:23

0
100 nedir abi ya.. Neyse.

Jack Rabbit Slims

14.7.2020 17:37:00

+3
Nereden biliyorsun hocam oynadın mı belki Odyssey bundan kat kat iyi bir oyun? Neye dayanarak bu kıyasları yapıyorsunuz ki? Odyssey’i AÇ olduğunu unutup yeni bir oyun gibi düşünüp oynarsan ne kadar sağlam bir oyun olduğunu görürsün hikayesi hariç.

sh4dy_081991

14.7.2020 17:29:07

+1
Bu oyun icin tam tahmin ettigim metascore. Sucker punch genelde 80 puanlik oyunlar yapiyor pek klasik niteliginde oyun yapan bir yapimci degil. Ama odyssey e 80 puan veren gamespot kalkmis buna 70 vermis odyssey den fazlasi var eksigi yoktur bu oyunun. Gs in puanlamasi bazen tutarsiz olabiliyor. 100 puanlarda komedi zaten. Indirim beklerim bu oyun icin gecen ay Last of us aldik o hakediyordu parasini ama bu oyunu full fiyattan alamam.

FU-Frank Underwood

14.7.2020 17:29:05

0
quote:

Orjinalden alıntı: rcpyksl Bu arada geçen günlerde kredi kartı ekstremde farkettim.Sony ödemeleri yurtdışı ödemeleri olarak görünüyor.Demek ki bizim ülkemize kdv ödemiyor bu herifler.O zaman bu fiyatlar niye böyle ? O kadar para ödüyoruz hepsi burada vergilenmeden yurtdışına gidiyor
aman aman bizim karşı komşu reis duymasın vallaha bindirir vergileri çok para geliyor diye!!

Geldimmigordun

14.7.2020 17:29:56

+8
Şunda anlaşalım sony oyunları belli bir çıtanın üzerinde Piyasadaki çoğu oyundan mekanik hikaye ve sunum bazında hep iyi oluyor Ara sıra sekiro gibi control gibi rdr gibi oyunlar çıkıyor Yoksa ea Ubi activision bethesda bunlardan oyun mu bekliyorsunuz

rcpyksl

14.7.2020 17:19:51

+4
Bu arada geçen günlerde kredi kartı ekstremde farkettim.Sony ödemeleri yurtdışı ödemeleri olarak görünüyor.Demek ki bizim ülkemize kdv ödemiyor bu herifler.O zaman bu fiyatlar niye böyle ? O kadar para ödüyoruz hepsi burada vergilenmeden yurtdışına gidiyor

mementopolis

14.7.2020 17:19:08

+5
Metacritic 'in yaptigi faciadan sonra ne basin incelemelerine, nede openscore 'lara güvenilir. Bu inceleme puanlari da bir okadar zorlama geliyor ki gözüme. [IGN 90 hahah]

rcpyksl

14.7.2020 17:18:07

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Jer Aders Gayet yeterli puanlar.Sony bunuda steame getir senden başka bir şey istemiyorum.
epicte oynarız artık.. ps4 üm var ama bu fiyatlara oyun alınmaz oradan

Jer Aders

14.7.2020 17:17:10

+2
Gayet yeterli puanlar.Sony bunuda steame getir senden başka bir şey istemiyorum.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Ghost of Tsushima
+ TAKİBE
AL
5 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız