Bu ayın başlarında Indivisible ve Skullgirls oyunlarının arkasındaki stüdyo Lab Zero Games'teki herkes işten çıkarılmıştı.
Eski Lab Zero Games çalışanlarından 15 kişilik bir grup, yeni oyun geliştirme stüdyosu Future Club'ı kurdu.
Stüdyonun hedefi "elle çizilmiş sanat stiline, iki boyutlu animasyonlara, ilgi çekici oynanışa, iyi tepki veren kontrollere ve benzersiz ve unutulmaz dünyalara sahip" oyunlar yapmak.
Future Club, çalışanların şirkete sahip olduğu bir yapıyı benimsiyor.
CEO ve yapımcı Francesca Esquenazi bununla ilgili olarak "Çalışanların sahip olduğu ve herkesin organizasyonla ilgili söz söyleyebileceği bir şirket yapısı ile yeni bir başlangıç yapmak istedik." dedi.
Tasarımcı Earl Gertwagen ise "İşbirlikçi şirket yapısı, işbirlikçi oyun tasarımı için önemli çünkü oyunlar tek bir geliştiricinin çabasından olmuyor. Bu yapı, yaptığımız oyunların yanı sıra bir şirket olarak geleceğimizi şekillendirmemizde hepimize eşit bir rol verecek." diye ekledi.
Baş animatör Jonathan Kim tarafından belirtilene göre "Klasik oyunları seviyoruz ve kendi oyunlarımızı yaparken klasik oyunlardan çok fazla etkilendik fakat stüdyonun ismini Future Club olarak seçtik çünkü geleceği de düşünmek istiyoruz."