Gearbox'tan alınan bilgilere göre Borderlands 2'nin hikaye görevleri artık daha dinamik ve orjinal oyundan 3 kat daha büyük alanlara yayılmış olacak.
Oyunun tasarımcısı Paul Hellquist tarafından gelen bu açıklamalar neticesinde oyundaki görevlerde daha esnek bir oynanışa sahip olabileceğimizi anlıyoruz. Hellquist, görevlerde birçok kırılma anı olacağını söyledi ve şunları sözlerine ekledi:
"Borderlands 2'deki hikaye görevleri ilk oyunun hikaye görevlerindekinden 3 kat daha büyük alanlara yayılmış olacak. Bu görevlerde kırılma anları bolca olacak ve oynanış tarzını ve hedefleriniz değişime uğrayabilecek. Öncekine nazaran çok daha dinamik bir deneyim olacak."
"Çoğu hayran ve eleştiriler hikayeye odaklandı. Bir öncekinde ne yaptığımıza baktığımızda, 'Bundan çok daha iyisini yapabiliriz' dedik. O yüzden hikaye, ilk günden beridir bizim Borderlands 2'de geliştirmek istediğimiz şeyler arasında en önemli öğe oluverdi."
Borderlands 2'nin orjinal oyunan nazaran daha sıkı bir yapım olması konusunda GearBox elinden geleni yapmaya çalışacak gibi görünüyor. Bunu duyduğumuza sevindik.