Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Batman: Arkham Origins'in PhysX Demosu

 
     Batman: Arkham Origins önümüzdeki ay çıkacak ve sağlam bir PC sistemine sahip oyuncular oyunun atmosfer detaylarından daha fazla yararlanabilecek. Nvidia tarafından yayınlanan PhysX demosunda pek çok teknolojinin açık ve kapalıyken farkları gösteriliyor.
 
     PhysX'in sağladığı atmosferik sis ve parçacıklar gibi efektlerle bariz bir şekilde atmosfer gerçekçiliğinin değiştini görebiliyoruz. Ayrıca oyunun kış mevsiminde geçmesinden ötürü de pek çok sahnede kar taneleri bulunacak, elbette PhysX açtığınızda.
 
     Demo videosunun son kısmında ise DirectX 11'in Tessellation farkı gösterilmiş.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Batman Arkham City Arkham Asylum Arkham Origins Rocksteady Warner Bros Warner Bros. Games Montreal Batman Arkham City Arkham Asylum Arkham Origins Rocksteady Warner Bros Warner Bros. Games Montreal
BF4'ün Nesil Yükseltme Sistemi Detaylandı CoD: Ghosts, Modern Warfare 4 Olarak Planlanıyordu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

OldGamers86

15.9.2013 06:47:34

0
Nvidia ekran kartları gerçekten pahalı. Bu teknoloji ise buna sebep olmaz olsun. Şaka gibi neymiş "sis" görecekmişim. Kar tanesi görecekmişim. Yakında yağmuru da katarlar işin içine. :)

BSC Misafiri

15.9.2013 01:26:01

0
Ben batman arkham city gt 630m ile açdım bunu baya farketiyor ama ortalama 27 fps ile oynadıgım oyun bir anda 23 kadar düstü. Bu sistem için ekran kartı alırmıyım param olursun direk alırım.

MaxPayne-2

14.9.2013 17:40:48

+2
MİSAFİRİN takıldığı nokta nasa bilgisiyarı o yüzden tartışıyor benimle 2 - 3 mesajdır :D Ben nasa'da kullanılan sistemin ne olduğunu bilmiyorum, belki senin kullandığın sistemin aynısıdır? NASA bilgisayarı örneğini verince anlatılmak istenenenin ne olduğunu anlamayacak kadar keriz isen zaten benimle tartışma, ama anlıyorsan da işine gelmiyorsa tek derdin şurda tartışma yaratıp huzur bozmak, boş bir adamsın kısacası. Giriş seviyesi bir donanımı tressfx'de çalışmaz zaten, ama orta seviye ile götürüyor. Belki tek bir karakterin saçını simüle ettiğindendir, ama ben tam randımanlı kullanabiliyorsam benim için en iyi o. Physx kar tanelerini bile simüle ederken, tress fx'den daha iyi bir kart istiyor. Onun haricinde Physx ile yapılabileceklerin ne olduğunu senden iyi biliyorum. Sen bu yazılımı oyunun içerisinde hazır halde gelmiş olarak kullanabiliyorsun ötesi yok. Ben bu yazılımı grafik tasarımlarımda, gerçekçi fizikler oluşturmak istediğim animasyon videoları çıkartırken kullanıyorum. Yorum yaparken bu teknolojileri oyunlardan ve videolardan tanıdığım kadarıyla yorum yapmıyorum, ben bu yazılımlarla ilgilenip üzerinde çalışıyorum zaten. Oyun içinde her zaman yeterli performansı sağlayamadığını düşünüyorum ve öyle, ama bir yapı üzerine Pyhsx uygularken kullanımından gayet memnunum. Karşısında fanlığını sergileyeceğin biri değilim ben kardeşim, o yüzden tartışma.

demo22

14.9.2013 14:36:21

0
ne yaptığını bilmeyen konunun ne olduğu hakkında bilgisi olmayan saçma sapan yorum yapan ergen çocuklar sizin anlayacağınız türden bir konu değil bu saçma sapan yorum yapmayın gidin sevgili kız peşine gidin cünüp geziyorsunuz ondan sonra saçmalıyorsunuz teklonojiden anlasalar ne ala ama tek anladıkları sevgili kız sonu geleceği belli olmayan önüne gelenle yatan bilinçsiz cahil trollar

BSC Misafiri

14.9.2013 13:36:47

-2
Beş para etmez sırf ekran kartı sattırmak için AMD kartlarda performans düşürmek için gereksiz boşuna sistem yoran bir teknoloji. Oyun motoruyla bile yapılacak bir şey bu büyütmeye gerek yok. TXAA da da hiç bir belirti göremedim 2 dk aralıksız baktım fark göremedim. Nvdia; hem kartların pahalı sırf şu gereksiz teknolojinle hemde 1-2 bin liralık kartlarda doğru düzgün çalışıyor bırak bu işleri. AMD nin Trefx teknolojisi bile daha iyi daha gerçekçi. Batmanın yelesinin hangi tarafa savrulduğunu görmek yerine güzeller güzeli Lara Croft'ın zıplarken koşarken saçlarının TEL TEL savruluşunu izlerim daha iyi.

ronaldinho62

14.9.2013 12:33:18

-1
Bir tek kar efektini beğendim diğerleri olmasada olur bence.

BSC Misafiri

14.9.2013 11:40:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: MaxPayne-2
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: MaxPayne-2

Sırf kar taneciklerini görmek için Physx ile sistemimin ebesini belletemem, zira kaldırmaz en yüksek sistemlerde bile stabil çalışmadı şu physx bir türlü. Kar taneciklerinin physx ile gelecek olan tek artısı, taneciklerin yer çekimi şartlarına ve hava şartlarına göre simüle edilecek olması olur, görsel olarakta gerçekçi durur. Belki karakterlerin yapacağı hareketlerden etkilenerek de savrulabilirler. Onun haricinde oyun motorunun kendine ait partikül sistemi araçları ile de aynı kar taneleri yapılırdı, normal partikül sistemi ile pek çok oyunda gerçekçi kar tanecikleri görüyorduk zaten. Bu sebeple oyunlarda Physx'i yararlı bulmuyorum, sistem geldi geleli bi boka yaradığını görmedim doğru dürüst. Açtığın anda bilgisayarı patlatıyor, aşırı üst seviye nasa bilgisayarı kullanmıyor insanların geneli, bu tüm dünya için böyle.<br><br>O yüzden bana göre bir TressFX değil bu motor, Lara Croft'un saçlarını TressFX açıkken görmek, physx in tüm marifetlerinden daha etkileyici duruyor çünkü oyun dünyasında bir ilk. Üstelik performanslı çalışmak için nasa bilgisayarına ihtiyaç duymuyor. Gerçi bunu tek bir karakterin saçının bu şekilde simüle edilmesine de bağlayabiliriz.


sen haberi bir oku önce istersen. ''sağlam bir PC sistemine sahip oyuncular'' diyor. bendeki gtx670 ile bir kere bile kastığını görmedim physx in. gitmiş birde kıytırıktan tressfx ile karşılaştırmış. güldürme beni :) yaşın kaç bilmiyorum ama insanları da aslı olmayan şeylerle yanılgıya düşürmeyin. bide nasa diyor allahım yarabbim ya.


Terbiyesizlik etme yazılımın üreticisi sen misin ki hemen seviyeyi düşürmeye başladın? Kim için ve ne için bu hareket? Yaşım 25, neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum. Bende physx'in sistem gereksinimi kısmını Batman için yapılan efektler için söylemiyorum, sen önce benim yazdığım şeyi iyi oku sonra artislik yap. Genelde zaten iyi bir optimizasyonla gelmedi physx. Herkes "iyi bir donanım" kullanmıyor, kasmıyor dediğin ekran kartı da sanki bana FX5200, gtx670 diyorsun, üzerine biraz daha koyar PS4 alırım onun. O yüzden müşteri odaklı bulmuyourm physx'i, sürekli yüksek detaylı işlere imza atıyor ama çokta kullanabilen yok. Ben bunu söyleyince sana batan şey ne? Seninle aynı fikirde olmaya mecbur muyum?
Bana ne senin fikrinden, yeter ki şuraya yazarken bilip bilmeden bir tarafınızdan sallamayın. ben 6 sene AMD kulandım 2 sene olmadı Nvidia kullanalı ve kalkıpta physx yüzünden geçmedim nvida ya. Sonuçta giriş seviyesi ekran kartının çalıştıracağı teknoloji değil bu. Ama nasa dersen sallamış olursun. Treefx i de kullandım. sadece laranın saçı o kadar. kalkıpta physx den daha iyi dersen insanlarda senin yaşını sorgular doğal olarak kusura bakma birader.

psycho90

14.9.2013 08:38:38

0
Bu oyunda o kadar farkı olmamış gibi geldi bana

MaxPayne-2

14.9.2013 02:45:20

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

sen haberi bir oku önce istersen. ''sağlam bir PC sistemine sahip oyuncular'' diyor. bendeki gtx670 ile bir kere bile kastığını görmedim physx in. gitmiş birde kıytırıktan tressfx ile karşılaştırmış. güldürme beni :) yaşın kaç bilmiyorum ama insanları da aslı olmayan şeylerle yanılgıya düşürmeyin. bide nasa diyor allahım yarabbim ya.
Terbiyesizlik etme yazılımın üreticisi sen misin ki hemen seviyeyi düşürmeye başladın? Kim için ve ne için bu hareket? Yaşım 25, neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum. Bende physx'in sistem gereksinimi kısmını Batman için yapılan efektler için söylemiyorum, sen önce benim yazdığım şeyi iyi oku sonra artislik yap. Genelde zaten iyi bir optimizasyonla gelmedi physx. Herkes "iyi bir donanım" kullanmıyor, kasmıyor dediğin ekran kartı da sanki bana FX5200, gtx670 diyorsun, üzerine biraz daha koyar PS4 alırım onun. O yüzden müşteri odaklı bulmuyourm physx'i, sürekli yüksek detaylı işlere imza atıyor ama çokta kullanabilen yok. Ben bunu söyleyince sana batan şey ne? Seninle aynı fikirde olmaya mecbur muyum?

BSC Misafiri

14.9.2013 01:36:30

0
1. oyun güzeldi 2. oyun 1. oyunun aynısı sadece hikaye ve mekan farklıydı, videolara bakarsak 3 oyunda da hikaye ve mekan farkından başka değişik birşey yok.

BSC Misafiri

14.9.2013 01:35:58

+1
quote:

Orijinalden alıntı: MaxPayne-2 Sırf kar taneciklerini görmek için Physx ile sistemimin ebesini belletemem, zira kaldırmaz en yüksek sistemlerde bile stabil çalışmadı şu physx bir türlü. Kar taneciklerinin physx ile gelecek olan tek artısı, taneciklerin yer çekimi şartlarına ve hava şartlarına göre simüle edilecek olması olur, görsel olarakta gerçekçi durur. Belki karakterlerin yapacağı hareketlerden etkilenerek de savrulabilirler. Onun haricinde oyun motorunun kendine ait partikül sistemi araçları ile de aynı kar taneleri yapılırdı, normal partikül sistemi ile pek çok oyunda gerçekçi kar tanecikleri görüyorduk zaten. Bu sebeple oyunlarda Physx'i yararlı bulmuyorum, sistem geldi geleli bi boka yaradığını görmedim doğru dürüst. Açtığın anda bilgisayarı patlatıyor, aşırı üst seviye nasa bilgisayarı kullanmıyor insanların geneli, bu tüm dünya için böyle.

O yüzden bana göre bir TressFX değil bu motor, Lara Croft'un saçlarını TressFX açıkken görmek, physx in tüm marifetlerinden daha etkileyici duruyor çünkü oyun dünyasında bir ilk. Üstelik performanslı çalışmak için nasa bilgisayarına ihtiyaç duymuyor. Gerçi bunu tek bir karakterin saçının bu şekilde simüle edilmesine de bağlayabiliriz.
sen haberi bir oku önce istersen. ''sağlam bir PC sistemine sahip oyuncular'' diyor. bendeki gtx670 ile bir kere bile kastığını görmedim physx in. gitmiş birde kıytırıktan tressfx ile karşılaştırmış. güldürme beni :) yaşın kaç bilmiyorum ama insanları da aslı olmayan şeylerle yanılgıya düşürmeyin. bide nasa diyor allahım yarabbim ya.

BSC Misafiri

14.9.2013 01:35:48

-1
yalnız TXAA nın kapalı hali bariz şekilde daha iyi görünüyor. sözde kenar yumuşatma fakat açınca görüntü o kadar bulanıklaşıyor ki kağıdın üzerindeki yazılar bile okunamaz halde. fakat kapalıyken netlik çok daha iyi. birde performansdan yiyordur allah bilir :D kalsın ben almiyim.

BSC Misafiri

14.9.2013 01:33:59

-1
assassins creed 3 de vardı açtıgım zaman oyun kasıyordu batmanda donma bile yapar

BSC Misafiri

14.9.2013 01:33:32

-1
ati kartımla duman efektide olmayıversin yani

BSC Misafiri

14.9.2013 01:33:29

-1
physx açıkken oyun bariz kasıyor izleyin görün... test sistemini düşünemiyorum bile fakat buna rağmen videoda physx açıkken frame düşüşleri hatta kasmalar oluşuyor... zaten ben bu teknolojinin doğru dürüst çalıştığı çok az oyun gördüm ( alice madness returns ) onlarda grafik, detay seviyesi düşük oyunlar 100 fps lerde akarken physx açtığınızda 60-70 fps lere düşürüyor onlarıda... yani sallayın gitsin derim ben...

demo22

14.9.2013 00:15:33

-1
Her dananın altında buzağ aramayın istemiyorsanız kullanmayın çok mu dert oldu gidin ati alın her şeyi eleştiriyorsunuz ama gereksiz ve haksız ca ben kullanıyorum ve çok memnunum.

rpm7200

13.9.2013 22:34:18

0
Ah be NVİDİA herşey bu video'da gördüğümüz gibi olsa . Not : ne ati ne de nvidia, sis forever .

waltran

13.9.2013 21:12:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: filozof6720 şuna tam anlam veremiyorum physx açıkken buhar göstermiş ama bazı oyunlar physx desteklemesede buhar felan görüyoruz yani veya bunun gibi şeyler, ama bazı oyunlara bu physx özelliğini koyarak özelliği kapattığımızda bu buharın felan gitmesini sağlamışlar. physx desteklemeyen oyunlarda buhar veya sallanan bayrak gibi şeyler görüyoruz yanbi tam olarak burdaki fark tuhaf
animated-simulated daa

filozof1281

13.9.2013 20:08:28

0
şuna tam anlam veremiyorum physx açıkken buhar göstermiş ama bazı oyunlar physx desteklemesede buhar felan görüyoruz yani veya bunun gibi şeyler, ama bazı oyunlara bu physx özelliğini koyarak özelliği kapattığımızda bu buharın felan gitmesini sağlamışlar. physx desteklemeyen oyunlarda buhar veya sallanan bayrak gibi şeyler görüyoruz yanbi tam olarak burdaki fark tuhaf

KaleyDeskop

13.9.2013 19:54:17

0
süperkahraman oyunlarında batman oyununu yeri başkadır

Tall Man

13.9.2013 19:36:20

-2
İki duman efekti için yeni ekran kartı mı alalım ?

mehmetoguzderin

13.9.2013 18:53:08

+1
PhysX'in ne olduğunu bilmeyenler atmış atmış durmuş. PhysX etkinleştiğinde oyunlarda genelde kaplamayla halledilen şeyler fiziğe dönüyor.

rtsbora

13.9.2013 18:16:14

-1
Ekranı ikiye bölmeseler farkı anlayabilmek çok zor. Ayrıca youtube'dan da aynı videoyu izledim. Yer yer kasmalar mevcut. Tanıtım videosunda bile physx açıkken bazı yerlerde akıcılık sekteye uğramış. Bir oyuncu için öncelik akıcılıktır.

Sacrer

13.9.2013 17:43:56

-1
Bir duman efekti yüzünden insanların ekran kartlarını değiştireceğini sanmıyorum. Nvidia bu kadar çok oyuna sponsor olmasaydı Ati şimdiye onu sollamıştı bence.

PSBoy

13.9.2013 17:39:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fornicras O değil tüm Batman oyunlarında beni rahatsız eden şey yine var. Bu oyunda neden kan yok?
Batman öldürmez bayıltır gizlice halleder veya eğer dövüşteyse çok sert bir şekilde vurarak uzun bir süre kalkamamasını sağlar gerçi bu oyunda gençliğini yöneteceğimiz için biraz daha sert olacaktır ve yüksek ihtimalle daha az soğukkanlı yani bazı çok sinirlendiği anlarda sinirlendiği insanı öldürebilir

waltran

13.9.2013 17:36:21

+1
physx e bu kadar laf eden arkadaşlar hiç borderlands 2 yada önceki batman oyunlarını oynadılar mı acaba? bu efektler vardı zaten demek gereksiz çünkü videoda adamında dediği gibi animated değil simulated efektler ayrıca borderlands 2 de physx olmasa oynamazdım bile, siz sevmesenizde insanlar bu efektler için nvidia kartlara o kadar para veriyor yoksa herkes amd alır keyfine bakardı

- The Stig -

13.9.2013 17:33:52

0
söyleyecek söz bulamadım :D

2K

13.9.2013 17:33:37

+2
Physx bence gayet güzel bir teknoloji atmosferede katkısı her oyunda olmasa da bazı oyunlarda oldukça büyük oluyor örneğin Metro Last Light'da oldukça muhteşemdi bu oyunda da kar taneleri atmosfere büyük katkı yapmış fakat olmasa da olur mu olur.

SoNx27

13.9.2013 17:25:16

-1
gtx 680 kullanıcısı olarak physx nerdeyse hiç + sını görmedim arkadaşlar o kadar abartı bir gerçekcilik katmıyor. gtx x60 altı kartlarda hikaye zaten. Şu anda lider nividia olabilir ama yeni nesille beraber ati de baya kaslı olucak.

OKAMI

13.9.2013 16:59:39

0
Kar efekti demek aman ne güzel.

demo22

13.9.2013 16:51:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: MaxPayne-2 Sırf kar taneciklerini görmek için Physx ile sistemimin ebesini belletemem, zira kaldırmaz en yüksek sistemlerde bile stabil çalışmadı şu physx bir türlü. Kar taneciklerinin physx ile gelecek olan tek artısı, taneciklerin yer çekimi şartlarına ve hava şartlarına göre simüle edilecek olması olur, görsel olarakta gerçekçi durur. Belki karakterlerin yapacağı hareketlerden etkilenerek de savrulabilirler. Onun haricinde oyun motorunun kendine ait partikül sistemi araçları ile de aynı kar taneleri yapılırdı, normal partikül sistemi ile pek çok oyunda gerçekçi kar tanecikleri görüyorduk zaten. Bu sebeple oyunlarda Physx'i yararlı bulmuyorum, sistem geldi geleli bi boka yaradığını görmedim doğru dürüst. Açtığın anda bilgisayarı patlatıyor, aşırı üst seviye nasa bilgisayarı kullanmıyor insanların geneli, bu tüm dünya için böyle.

O yüzden bana göre bir TressFX değil bu motor, Lara Croft'un saçlarını TressFX açıkken görmek, physx in tüm marifetlerinden daha etkileyici duruyor çünkü oyun dünyasında bir ilk. Üstelik performanslı çalışmak için nasa bilgisayarına ihtiyaç duymuyor. Gerçi bunu tek bir karakterin saçının bu şekilde simüle edilmesine de bağlayabiliriz.
physx ekran kartının işlemcisinde kasabilir bazı oyunlarda bunu ayarlayabiliyorsun normal işlemcimi yada ekran kartının işlemcinin ben böyle yapıyorum normal işlemcide daha performanslı oluyor.

demo22

13.9.2013 16:47:22

-3
nvidia yı sevdiğim en güzel yanlarından birisi physx.

desiremusic

13.9.2013 16:46:07

-3
O değil tüm Batman oyunlarında beni rahatsız eden şey yine var. Bu oyunda neden kan yok?

RealArek

13.9.2013 16:42:31

0
Adamlar o ekran kartında tonla para vericek özeliğe bak kar daha net ve sisli yapıyo :DD videoda kötü gözüküyo zaten.

MaxPayne-2

13.9.2013 16:41:56

-1
Sırf kar taneciklerini görmek için Physx ile sistemimin ebesini belletemem, zira kaldırmaz en yüksek sistemlerde bile stabil çalışmadı şu physx bir türlü. Kar taneciklerinin physx ile gelecek olan tek artısı, taneciklerin yer çekimi şartlarına ve hava şartlarına göre simüle edilecek olması olur, görsel olarakta gerçekçi durur. Belki karakterlerin yapacağı hareketlerden etkilenerek de savrulabilirler. Onun haricinde oyun motorunun kendine ait partikül sistemi araçları ile de aynı kar taneleri yapılırdı, normal partikül sistemi ile pek çok oyunda gerçekçi kar tanecikleri görüyorduk zaten. Bu sebeple oyunlarda Physx'i yararlı bulmuyorum, sistem geldi geleli bi boka yaradığını görmedim doğru dürüst. Açtığın anda bilgisayarı patlatıyor, aşırı üst seviye nasa bilgisayarı kullanmıyor insanların geneli, bu tüm dünya için böyle. O yüzden bana göre bir TressFX değil bu motor, Lara Croft'un saçlarını TressFX açıkken görmek, physx in tüm marifetlerinden daha etkileyici duruyor çünkü oyun dünyasında bir ilk. Üstelik performanslı çalışmak için nasa bilgisayarına ihtiyaç duymuyor. Gerçi bunu tek bir karakterin saçının bu şekilde simüle edilmesine de bağlayabiliriz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Batman: Arkham Origins ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
59 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız