Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Analiz: EA'den SWTOR'a 500 Milyon Dolarlık Yatırım


      Geçtiğimiz senenin son döneminde çıkışını yapan MMO-RPG oyunu Star Wars: The Old Republic, MMO oyuncu kitlesinin yeni sevgilisi olmayı başardı. Peki Electronic Arts bunu başarabilmek için neleri göze aldı?
 
      Bu soruyu araştırmak isteyen Cowen & Company analisti Doug Creutz, Electronic Arts'ın Star Wars: The Old Republic'in başarısız olma ihtimalini en aza indirmek için büyük riskler aldığını dile getirdi. Bunun ardından Creutz, Electronic Arts'ın oyuna yaptığı yatırımın muhtemelen yarım milyar dolar civarında olduğunu ekledi.
 
      Her türde tahtı hedefleyen Electronic Arts'ın ne kadarlık bütçeyle yola çıktığı henüz resmi olarak açıklanmadı. Fakat analizlere bakılırsa Electronic Arts cebini epey açarak yola çıkmış. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Spong rpg bioware lucas arts pc star wars mmorpg
Uncharted 3'ün DLC İçerikleri Belli Oldu Trine 2 Artık Türkçe!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

didymos

18.1.2012 02:20:52

0
Oyun hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler için detaylı bir bakış:
quote:

Başlangıç Oyuna ilk girdiğinizde şimdiye kadar oynadığınız hiç bir oyuna benzemediği izlenimine kapılıyorsunuz ve ilk bir kaç saat çok afallıyorsunuz. Quest finderin ilk başta yanlış çalıştığı, çalışmadığı, saçma sapan birşey olduğunu düşünüyorsunuz bir kaç saat bir kaç quest yaptıktan sonra farkediyorsunuz ki şimdiye kadar oynadığınız oyunlar içinde questin tam yerini gösteren, bir çok questi aynı anda gösterebilen ve leveling sürecinizde size çok yardımcı olacak çok iyi bir quest finder bu. Başlangıç mapinden çıktıktan sonra ise sudan çıkmış balığa dönüyorsunuz. Uzay geminizi alana kadarda bu balıklık süreci devam ediyor. Allahın emriymişcesine mutlaka ve mutlaka maplerde kayboluyorsunuz. Insanda şöyle bir izlenim uyandırıyor. "Yürürken arkama ekmek kırıntıları bırakayım ki... dönüş yolunu bulabileyim". Afallama süreci bunlarla sınırlı. Bunları başarı ile atlattıkdan sonra aslında şimdiye kadar oynadığınız her oyuna çok benzediğini farkediyorsunuz. Warzone 10lvl olduktan sonra warzone(bg) yani pvp maçlarına girebiliyorsunuz. Leveling sürecinde 3 farklı mapte warzone yapmak size renk katsada endlevela geldiğinizde bu 3 warzone'uda ezberlediğiniz için size heyecan katacak bir esprisi kalmıyor. 3 warzone da da kimin kimi ne kadar öldürebildiğinden çok, kimin objectivleri gerçekleştirebildiğine bakıyor. Adam öldüremesenizde keyif alabilmeniz mümkün. Daily warzone questi xp'nize de xp katıyor. Bu arada yarın yeni warzone da geliyor, büyük bir heyecanla bekliyoruz. Leveling Quest yapmayı hiç sevmeyen birinin bile zevk alarak yapabileceği bir quest mantığı var. Özellikle Role Playerlar eminim çok keyif almışlardır. Genelde leveling sürecinde ve quest yaparken oyunlarda pek adam yerine konmaz karakterlerimiz. Burada ise bir Jedi Şövalyesi olduğumuz yada bir Sith Lordu, en azından geleceğin Sith Lord'u olacağımız izlenimini quest yaparken oyun bize hisettiriyor. Questlerde vereceğimiz cevaplara göre oyunun gidişatının az da olsa etkilenmesi yine quest yapmayı sevmeyen birinin bile ilgisini çekebilecek türden. Öte yandan yine 30 tane şundan kes, 5 tane şundan topla questlerimiz devam ediyor. Çok nadiren bambaşka görevlerle karşılaşıyoruz. Class Questleri ve Story Questleri isimlerinden de anlaşılabileceği gibi hikaye dolu, film gibi questler. SWTOR'da yaptığımız incelemeye göre de yine en hızlı leveling süreci questlerle yapılıyor. Bir çok oyunda yaşadığımız bir problem Quest yaparken leveling sürecinde itemlenememk yani düzgün giyinememekti. Genelde dungeon yaparak kasan oyuncular, quest yaparak kasan oyunculara göre daha iyi giyinirler. SWTOR'da bunu dengelemek adına olsa gerek ki hem quest itemleri fena değil hemde o bölgenin questlerini yaptığınızda o mapin tokenlerini topladığınız için daha sonra bu tokenlerle leveliniza uygun epey bi iyi itemleri vendorlardan alabiliyorsunuz. Flashpointler Leveling sürecinde girebileceğiniz tam 12 flashpoint mevcut. Ben quest yapmayı sevmiyorum, pvp'den de haz etmiyorum diyorsanız SWTOR'da sadece flashpoint yaparak da endlevela ulaşmanız mümkün. İşin tatlı yanıda bu flashpointlere gitmek için kmlerce koşmanıza gerek yok. Çoğunun girişi main mapte. İlk flashpoint için healer yada tanka ihtiyacınız olmasada daha sonraki süreçte ciddi bir ekibe ihtiyacınız olacak. Flashpointler item açısından da çok zengin yerler. Fakat size en büyük artısı, karakterinize hakimiyetinizi arttırması olacaktır. Mekanlar genelde boğmayan yerler ama oyunun şu aşamasında bu flashpointlerde çeşitli buglarla karşılaşabilir ve canınızın sıkabilir. Taktiksel flashpointler gibi dursalar da yine her oyunda olduğu gibi %60 item ve level based mekanlar. Daily Flashpoint questleride xp'nize xp katıyor. Crafting İşin gerçeğini konuşmak gerekirse... Meslekler para kazandırmaktan çok kaybettiren öğeler olarak karşımıza çıkıyor. Fakat endlevelda özellikle sizin karakterinize çok yararı dokunacak itemlerin sahibi olmanıza da yarayacak. SWTOR'da unutmamanız gereken en önemli nokta "yaptığınız her craft item bind on equip olmaya biliyor" yani yaptığınız her itemden para kazanamazsınız. O yüzden meslekleri seçerken classınıza uygun meslekleri seçmeniz gerekiyor. Crafting genelde yorucu, sıkıcı ve bezdiricidir bir çoğumuza göre. Burada gathering mesleklerinide crafting mesleklerinide companionlarınıza yaptırabiliyorsunuz. Leveling sürecinde de endlevel'da da bu meslekleri kasmanız mümkün. Companion SWTOR'u diğer devasa online oyunlardan ayıran en büyük yeniliğidir herhalde. Oyunda 6 companionunuz olabiliyor. Bu 6 yardımcımızda çeşitli yeteneklerle karşımıza çıkıyorlar. İçlerinden birisi tank, bir diğeri range dps, bir diğeri meele yada healer oluyor. Bu companionları kendimizi giyidirir gibi giyindirmek, epic gearlarla donatmak mümkün. Fakat bu companionlari warzonlarda, operationlarda ve son gelecek patch ile birlikte open world pvp'nin döndüğü illum'da kullanamıyoruz. Leveling sürecinde ve endlevel da ki questlerimizde ise işimizi kolaylaştıran yegane yardımcılarımız. 3 arkadaş grup olarak kasarken ekibin 4.sü. Ve bazı companionlar gerçekten en az bir player kadar etkililer. Gereksiz pullama ve agro çekmeme özellikleri ise daha önce bir çok oyunda bu sıkıntıları yaşadıktan sonra insanın hoşuna gidiyor. Companion karaktere olan hakimiyetinizi sekteye uğratabilen bir olgu, çokta alışmamak gerek. World World diye adlandırdığımız oyunun kendi dünyasından söz etmek gerekirse... yapıların dizaynları çok güzel. Maplerde dolaşırken ise karşımıza sık sık hoş manzalarda çıkıyor. Mobların yerleştirildiği yerler ve respawn süreleri iyi hazırlanılmış. Benim dizaynlarla ilgili tek yadırgadığım olgu; bir çok yapı bir birinin aynısı. Ha bu belki oyunun kurgusuna uygundur ama ben şahsen bir oyuncu olarak farklı maplere gitmeme rağmen aynı mekanlarda dolaşıyormuş hissine kapılıyorum ve bu beni biraz rahatsız etti. Onun dışında renkler, mob dizaynları, kuşlar, ağaçlar, böcekler vs diye adlandırabileceğimiz şeyler güzel. Kötü değil. Low Lvl Open World PvP Leveling sürecinde artık orta levellara gelmeye başladığınızda gittiğiniz gezegenler her 2 factionada açık gezegenler ve burada quest yaparken yada dolaşırken karşı taraftan biriyle karşılaşmanız ve heran bir mücadele içine girmeniz olası. Mı acaba? PvP serverında oynuyor olmanıza rağmen pek olası değil. Quest yerleri, faction pointleri öyle bir dizayn edilmiş ki biribirimiz ile karşılaşmayalım diye özenle yapılmış. Ha bu belki bazı oyuncuların talebi, isteği, beklentisi olabilir ama bir çok oyuncununda hayal kırıklığı oldu. Leveling sürecinde endlevela ulaşana kadar, 3 karşılaşma yaşarsanız kendinizi şanslı hissedebilirsiniz. Endlevel Open World PvP SWTOR'un bir çok oyundan farklı yanları var. Bunlardan en önemlisi diğer oynadığımız oyunlarda genelde 1 map, 1 gezegen olur. Hadi bilemediniz birde underworld'ü olur. SWTOR'da ise 17 farklı gezegen var. Bu gezegenlerin maplerini yan yana koysak herhalde şimdiye kadar çıkmış oyunlardaki en büyük mape sahip oluruz. Yani işin özü map çok büyük. Bu büyük mapte birileri ile karşılaşma şansınız zaten çok düşük. Bu nedenle open world pvp için oyun kendisi 2 yeri ilan etti. İlki Tatoine'deki Outlows'Den. İkincide başlı başına bir gezegen, endlevel gezegeni İllum. Buralarda Open World PvP'nin dibine vurulacağı öngörülmüş ama öngördükleri gibi olmadı. Bugün ayın 16'sı ve 17'sinde bu Open World PvP'yide kapsayan bir patch gelecek. Tekrardan dizayn ediliyor ama oyunun şuana kadar ki en büyük eksiği bu open world pvp oldu. Bir mekan basma, adam gankleme, grup gankleme oyunun şuan ki kurugusu içinde çok zor. Şimdilik 17'sinden sonra tekrar bir değerlendirme yapmak daha doğru olur. Operasyonlar Geldik oyunun en civcivli yerine. Operasyon dediğimiz olgu bildiğimiz raid dungeon. Endlevel'da 2 tane var. Birinde 1 boss, diğerinde ise 5 boss. Bu iki raide de 3 farklı modda girebiliyoruz. Normal, Heroic ve Nightmare. Yine bu raid dungeonlar 8man yada 16man olarak girebiliyoruz. 8man heroic girip, bitirip, savelendiğimiz bir operasyona 16man normal yada nightmare girebilmemiz güzel bir yönü. 16man normaller doğal olarak 8man normallerden daha zor ama şuanda 8man Nightmare, 16man heroicden daha zordur yada kolaydır gibi kesin birşeyde söyleyemiyoruz. Boss fightlar şuan görebildiğim kadarı ile hem kolay, hemde zor. Oyunculuk açısından klavye mouse hakimiyeti isteyen bosslar var, item based olan yerler var, takım oyunu gerektiren fightlar var. Takımın sesli chat programı kullanmadan yapamayacağı yerler olması raid severler için iyi birşey. Bu Operasyonlar da ise şuan için hayal kırıklığı yaratan, mide bulandıran buglar karşımıza çıktı. Open World PvP'deki hayal kırıklıklarından sonra birde, endlevel pve'de hayal kırıklığı olması gerçekten moralleri bozdu. Moralleri düzelten ise yarın yani ayın 17'sinde bu bugların düzeltildiği bir patchin geliyor oluşu. Yinede bu zamana kadar ki süreç sancılı geçti. 11k vurması gereken bir boss 22k yani double dmg yapınca o raidi tutmak mümkün olmadı, hele ki bu bossun operasyondaki ilk boss olduğunu düşünecek olursak tüm bir raid takımının gecesini altüst ettiğini söyleyebiliyoruz. Hadi bu raid olmadı öteki operasyona girelim dediğinizde ise bir instance bossu ile karşılaştığınızı, takımın sadece 1 combat res hakkı olduğunu, boss fightın bir dps race olduğunu ve sizinde dpsinizin ucu ucuna yettiğini hayal edin. Ve bu ortamda içeri tikliyorsunuz takımızından 4 kişi içeri ölü olarak giriyor. Birini resliyorsunuz ve 13 kişi o dps raceden galip gelmeye çalışıyorsunuz. PvP'ciler kadar PvE'cilerde zor bir süreçten geçtiler. Bu konuda ki ikinci bir değerlendirmeyi yine ayın 17'sinden sonraki patchden sonra yapmak daha doğru olacak. Oynanabilirlik Oyunun clientinde ve bazı maplerinde sorun olduğu aşikar. Oynarken sık crash yedim. Ha bu bilgisayarlamı alakalıdır, arka planda çalışan dosyalarımla mı alakalıdır bilemiyorum. Ama sonuc olarak diğer oyunları bu bilgisayarla sorunsuz oynamışım ve aynı beklentim SWTOR içinde devam ediyor. Maplerdeki sorunun ise artık bilgisayarlarımız ile alakalı olmadığı net. Tatoine de 5vs5 kapışırken laga girmiyorken Illum da aynı mücadeleye girdiğiniz zaman FPS yerlerde sürünüyor hatta crash yiğeceğiniz bir süreci tetikliyor. Bu konuda Mart ayına kadar iyileştirme yapacaklarını söylediler. Bilinmiyor bu mapler iyileşirmi. Bu sorunlu mapleri hepten kaldırıp, yeni maplerle mi karşımıza çıkarlar bilmiyorum ama şuanda oynanabilirlik bazı maplerde, bazı anlarda mümkün değil. Tüm ayaları fulleyip Shadowu kapattığınızda, tüm ayaları düşürdüğünüzden ki halinden çok daha iyi performans almanız bu oyunda bu konuda bir sorun olduğunu zaten bize gösteriyor. Animasyon bugları ilede şikayetci olan bazı classlar var. Nadirde olsa oyunumu etkilemeyecek, özellikle görüntü bugları ile bende karşılaşıyorum. Balans Oyunun bana göre en büyük artısı balansı tutturabilmeleri oldu. Hem PvP hemde PvE vaad eden bir oyunda bu balansın, yani class dengesinin bir türlü tutturalamadığını bir çok oyunda gördük. Açıkcası SWTOR'dan beklentim de bu yönde çok yüksek değildi. Özellikle Jedi ve Sith olgularının ön planda olduğu bir oyunda bunu yapabilmeleri tam bir zafer. Oyundaki her class PvE için çok büyük gereksinim olurken, PvP de özellikle Massive PvP'deki yerleri doldurulamaz boyutlarda. Oyundaki çoğu classda kendine heal atma ve bolca CC var. Bu ilk bakışda biraz PvP'yi öldürüyor gibi dursada aslında takım oyununu ve yardımlaşmayı tetikliyor. Classlar Oyundaki sınıfları özenle hazırladıklarını görmek yine beni sevindiren bir başka boyut oldu. Oyundaki 8 main classın 3'ünün healer 3'ünün tank olabilmesi. Talent ağacına verdiğimiz puanları değiştirerek spec değiştirebildiğimiz gibi aslında bu speği efektif olarak kullanabilmek için ona göre bir gear giymemiz gerekmeside çok başarılı bulduğum bir Biowre yaklaşımı oldu. Talent ağacımıza verdiğimiz puanları bir kenara bırakın, oyun stillimize bile göre giyinmemiz bizim karakterimizi ve oyunculuğumuzu çok yukarılara taşıyabilmemizi sağlıyor. Oyunculuk ile, zeka ile gelen bir class ve karakter başarısı ise benden tam not alıyor. ADDONlar Varlığın olay, yokluğun olay. Bioware gerçekten benim taktir ettiğim, beğendiğim, zaman zaman bizim kafada bir ekip olarak değerlendirdiğim bir şirket. Yine bizim kafaya uygun olarak, oyunculuğun ön plana çıkması adına başka oyunlarda görmeye alıştığımız addonlar ve macro SWTOR'da yok. Olmamasıda beraberinde bazı sorunları getiriyor. Balans ve Class adaletini konuşurken "bazı classları oynaması çok kolay, bazılarını oynaması çok zor" gibi bir değerlendirme yapmam, 12 yıllık oyun geçmişime kendi adıma yakışmazdı. Ama macronun olmadığı bir ortamda bazı classlar iki tuşla oynarken, bir classı 23 tuşa basmak zorunda bırakmak burada gerçekten bir adaletsizliğide beraberinde getiriyor. DPS meter yapamasınlar diye Combat Log'un olmayışı bir Raider için çok zor bir durum, PvP yapan biri içinse korkunç bir durum. Kim vurdu? Ne vurdu? Muammada kaldığın bir ortam var. Raid yapıp, eğlenceğini zannettiğin bir ortamda healerların boss fight izlemek yerine, raid frame izlediklerini görüyoruz. Haliylede pek eğlenemiyorlar. Bu durumun değişeceğini de zannetmiyorum. Guild Roster şimdiye kadar buglıydı. Ctrl+u x2 ile düzeltiyorduk. Neyseki yarın ki patchde bu da düzelecekmiş. Guild ile ilgili güzel bir adımla başladı SWTOR. Guildimizi önceden deploy edebildik, bizi servera yerleştirdi. Yüksek quelar yemeyeceğimizi, kendi guildimiz kafasındaki guildlerle aynı ortam da oynayabileceğimizi düşündük ama sistemin planlamasını güzel yapmalarına rağmen bazı şeyleri anladığım kadarı ile hesaba katamamışlar. Tüm bu hazırlıklara rağmen, apaçi oyuncular yüzünden yine karman çorman başladı. Bir çok guildmasterinda belki şuanda halen suratı bu başlangıç yüzünden asıktır(benim değil). Guild ile ilgili ilk şikayetimiz guildce yapabileceğimiz şeylerin çok kısıtlı oluşu oldu. Oyuncuların korkunç eleştirileri ile batan Age of Conan'daki Guild Savaşı ve Guild Şehri olgusundan SWTOR'da şuanda eser yok, yeller esiyor. Guild bankası büyük eksiklik ama gelecekmiş. Galactical Guild gemisi de gelecek dendi... Nasıl gelecek, neyimize yarayacak bilmiyoruz ama guildce yapabileceğimiz şeyler konusunda Bioware'in biraz daha üstünde çalışması gerekiyor. Uzay Savaşları Closed Beta'da oynama fırsatı bulamadım. O süreçte SWTOR resmi forumlarında Uzay Savaşları ile oyuncular gerçekten çok fazla dalga geçmişlerdi. Oyuna ilk girdiğimde de oyunun bu parçası ile ilgili beklentim hiç yoktu. İlk bir kaç günde gerçekten merak bile etmedim. Ventteki arkadaşlarımın sırf leveling sürecine katkısından bahsetmesi üzerine sırf xp için ilk kez girdim, yani şahsi görüşümdür, cehaletimden kaynaklıdır, ömrü hayatımda bilgisayara karşı oyun oynamamış olmamdandır, hiç uzay savaşı yapmamış olmamdandır belki bilemem ama ben çok sevdim. Oyun içinde oyun olmuş resmen ve canım sıkıldıkça girip 3 5 gemi vuruyorum, hoşuma gidiyor. Gemimi modifiye ediyorum vs ayrı bir uğraş oldu bana. Hem karakterime getiriside oluyor, bana olmasa belki bile companionlarıma kazandığım epic itemleri giydirebiliyorum, yada BOE itemler oldukları için AH'den satabiliyorum. Getirise olan bir uğraş olması ve zevkli olması nedeni ile biraz modası geçmiş bir oyun gibi dursada benden geçer not aldı. Community SWTOR da oyuncu başının çaresine bakmayı öğrenecek sanırım. Help Desk çok zayıf, oyuncularla iletişim zayıf ve kusurlu. Bu yöndeki eksikleri çok fazla. Başlangıç süreci atlatıldıktan sonra umarım bu konudaki eksiklerinide giderirler. Çünkü bu bir bilgisayar oyunu ve oyuncular her oyunda olduğu gibi problemlerle karşılaşıyorlar. Bu problemler esnasında oyuncunun yardım isteğine çok hızlı bir geri dönüş olması gerek. Öte yandan oyuncuların isteklerine kafa çevirmek, forumlarda açılan konuları kitlemek, şikayetçi oyuncuları banlamak yine community'nin bu süreç içinde düştüğü hatalardan oldu. Günümüz dünyasında insanları susturmak hiç bir ortamda mümkün değil. Despot bir yaklaşım ile, "ben biliyorum" bakış açısı ile o insanları susturamayacaklarını bilmeleri gerekiyor. Ve bu oyunla ilgili tüm sebeplerden ötürüde korkunç bir bilgi kirliliği hakim. Community problemlere net cevaplar getiremedikçede bu bilgi kirliliğide tırmanarak artacak. Şuan başlangıç sürecidir, balayıdır, heyacan hakimdir diyip oyuncular anlayışla karşılayabilirler ama oyundaki buglar kadar önemli bir konuda bu community konusudur. Genel Görüşüm SWTOR'un MMORPG mi olduğu, CO-OP bir oyun mu olduğunun tartışıldığı bir ortamda. SWTOR benden 2011'in en iyi MMORPG'si ödülünü aldı. İstanbuldaki, özel sektör iş stresini herkes bilir. Genelde iş arkadaşlarıma şöyle bir tavsiyede bulunurdum. Eve gittiğinizde bir film açın izleyin, yada sinemaya gidin, yada bir MMORPG oynayın. Çünkü bu iki olguda eğer düzgün yapılırsa sizi alırlar ve bambaşka bir dünyaya götürürler. Orada karşılıksız çekleri unutursunuz, fırça yediğiniz patronu unutursunuz, ödemesi geçen faturaları unutsunuz. Orada bir Red Kit olursunuz, bir Warrior olursunuz... Bu bakış açısı ile SWTOR'a baktığımızda tam notu alıyor, kırılmamış rekorları zorluyor. Hele ki oyuncu Star Wars dünyasının büyüsüne zaten kapılmış bir durumda ise oyun bireyi tek kelime ile uçuruyor. Gelelim Devasa yani Massive kısmına. Benden o konuda da geçer not alıyor, SWTOR. Dönem dönem şu tarz oyunlarla karşılaştım, "ben devasa oyunum, ben devasa oyunum" diyen oyunlar... Yani 40 kişi biraraya gelmeden eğlenemediğin, bir guildin parçası olmadan eğlenemediğin oyunlar. Bana o oyunlarda daha çok MMORPG geldi oyun. Şahsi fikrim eksikleri olsada SWTOR, özellikle önümüzdeki bir kaç aydaki doğru hamleleri gerçekleştirdiğinde piyasanın efsane oyunlarından biri olarak hatırlanacak. Menfi oyun hakkındaki izlenimlerim bu şekilde yapımcıların eline sağlık, oyuncuların bileğine kuvvet. Alarma, Mert

Guest-BB2CECC18

18.1.2012 01:03:23

0
Bu kadar para harcamaya gerek yoktu.Knightı hilesiz sun ben sana her ay 10 TL veririm. :) Şaka bir yana çok para harcamışlar.Başarısız olmamaları temenni ediyorum.

BERATTAN

18.1.2012 00:28:56

0
peki oyun ansıl oynayan var mı gercekten paraya kıyıp almaya değer mi?dice universe gibi yandan cakma bişey mi buda

Quadhros

17.1.2012 22:46:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri max payne 3 te 300 milyon dolar sanırım.
Max Payne 3, 125 Milyon Dolar civarı diye okumuştum.. Uçmayalım..

BSC Misafiri

17.1.2012 22:40:55

0
max payne 3 te 300 milyon dolar sanırım.

- The Stig -

17.1.2012 22:15:37

0
3-5'e katlar o parayı kazanır..

Farwynd

17.1.2012 22:00:21

-1
Abartı bir tahmin olmuş. En fazla 200 Milyon Dolar olmuştur şu ana kadar.

vfdg

17.1.2012 21:55:56

0
Ulan 10 kez dünyaya gelsem yine de bu parayı kazanamam.

TangoEchoKilo

17.1.2012 21:32:21

0
35m dolardı öncelerde yaptığınız haberde.tabı ılk baslarda,demek o sevıyelere cıkmıs

fatality1907

17.1.2012 21:23:39

0
Suanda oyun tarihinin en pahalı oyunu 100 milyon dolara mal olan gta 4 nerdeyse 5 e katlamıs. gercekten muthis paralar dönüyor sektörde.
  • 1
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Star Wars: The Old Republic
+ TAKİBE
AL
29 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız