Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Splinter Cell Metal Gear Solid’den Daha Çekici

Splinter Cell : Conviction, E3 sunumu ile yüksek beklentilerin karşılığını vermiş gibi gözüküyor.
Splinter Cell : Conviction oyununda ara sahne bulunmuyor, hemde hiç. Metal Gear Solid ise malum.Bu iki “gizlilik” içerikli oyunu yan yana getiren VG247 sitesi yapımcılara sorduğu “sizin olayınız nedir ?” sorusuna cevabı ise şöyle geliyor ;

“Bizim amacımız oyuncuyu hikayenin içine itmek, hikayenin önemli bir parçası yapmak.Demek istediğim ; Metal Gear Solid’i seviyoruz ama biz bazı şeyleri yapmakla birlikte oyunu daha çekici,sürükleyici ve oyuncuyu oyunun ayrılmaz bir parçası haline getirdik. 45 dakika boyunca kontrolleri bırakarak ara sahnenin bitmesini beklemek dışında bir şeyler yaptık.Bizim amacımız tüm oyun boyunca sizi orada tutmak”

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak splinter cell metal gear solid ubisoft
Guinness’den Infinity Ward’a Ödül MotorStorm: Arctic Edge E3 2009 Videosu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Skylined

10.7.2012 15:19:23

0
tüm Splinter Cell oyunlarını topla belki bir MGS4 edebilir. Diğer kalan 3 MGS oyunu boşta kalır. Aynı tür olabilir MGS nin rakibi yok..

Miex

10.7.2012 14:32:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sakuragi Hanamichi mgs ile sc yi mi karşılaştırıyolar. Buna gülünür işte.
Nick mesaj uyumu

S3thdrift

10.7.2012 11:13:42

0
Ben SC Chaos Theory'yi MGS serisinin herhangi bir oyununa tercih ederim. SC CT'den sonra gelenler ve gelecek olanların ise hiç bi kıymeti yok gözümde.

Sakuragi Hanamichi

10.7.2012 11:04:27

0
mgs ile sc yi mi karşılaştırıyolar. Buna gülünür işte.

KillerGhost

10.7.2012 11:03:36

0
Sam Fisher kim ya.Solid Snake yada Big Boss'un yanından bile geçemez.MGS bir Destandır SC bir oyundur.

forzaGilles

10.7.2012 08:46:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: OnlyChaos İste zamane genliğinin oyun anlayışı; (gerçi ben de zamane genciyim ama) "oyuna bol bol aksiyon koy daha heyacanlı olsun". Ama yine de MGS'nin yeri ayrıdır hep..
Bu arkadaşa ne denilebilirki başka.., valla bravo Açık yüreklilikle günümüzde çoğu genç nesilin aksiyon vs.. başka bişey bilmediğini açıkca söylemiş SC nin grafikleri daha güzel derler.. belki de doğrudur... Ama önce bi MGS4 oynayıp oyun motoru nasıl kusursuz'a yakın ve akıcı yapılır, oyun nasıl tasarlanır, Ubisoft'a saati 100 TL. den özel hoca tutarak öğretmek lazım .. Ubisoft hazırcı olduğu için oyun motorunu alır oyuna monte eder ve eğer ki oyun tutarsa... zırt-pırt oyun çıkartığı için! yeter ya dedirtir.. bıkar insanlar.. Kojima Production ise önce kendi oyun-motorunu tasarlar.. sonra oyunu inşa eder.. Ubisoft öğrenmesi lazım..öğretmek lazım 2008 yılında çıkmış bir oyun halaa yeni çıkan bir çook oyundan kat ve kat üstün.. kii her-şey grafik olmasada.. Ubisoft dünya üzerinde en aç-gözlü firmaların başında gelir.. Assassins creed gibi bir seri tarihin en iyi oyunları arasına girecekken.... Para sevdaları yüzünden 6-ayda bir oyun çıkara çıkara serinin içine ettiler...!! Son çıkacak ACIII oyununda tarihler Amerika özgürlük savaşını konu alıyor..Ama bizim adam Halaaa 700-800, 1000 yıl önceki Altair kostümünü giyiyor Lütfen bunun mantıklı bir açıklaması varsa bana biri açıklasın..? Yıllardır Ubisoft Splinter cell çıkarmıyor neden...?? seriyi katletti..(Splinter Cell: Conviction oyundan saymıyorum...) Şimdi bir çırpınma ile YA TUTARSA diye... (A.Creed gibi) diye umut ediyor... SC 'inde oyun tarihindeki yeri şuankinden daha iyi olabilirdi... Ubisoft gibi bir firma olmasaydı.. MGS yi anlamak için önce MSX konsoluna çıkan MG ve MG2 yi oynamak lazım.. Bu oyun neymiş diye?? Eğer oynayanlar varsa bilirler PSX e çıkan MGS1 bu 8-bitlik 2oyundan nekadar entegre edilen vs.. şeyler olduğunu... Yakın zamanda bu 2oyunu tekrar oynayım dedim... evet grafikler kötü ama şuana kadar çıkmış tüm MGS oyunları ile hemen hemen herşey aynı silahlar ekipmanlar.. telsiz.. vs.. 1987 de ilk çıkan 8-bit'lik MG'den bu zamana kadar 25 yıl geçti.. Ama serinin oynanışında en ufak bir fark yoktur sadece evrim geçirmiştir.. Anlayana

kurtibo

10.7.2012 01:40:05

0
mgs her oyunuyla efsanedir.sc ise sadece Chaos theory'den ibarettir

Ike

10.7.2012 00:34:59

0
SC MGS çakmasidir. Yada yanına bile yaklasamaz solid naked liguid snake'lerin. Bosstur snake

FadeToßlack

10.7.2012 00:24:29

0
İyi güzel hoş da niye hort yaptınız ki?

OnlyChaos

10.7.2012 00:13:31

0
İste zamane genliğinin oyun anlayışı; (gerçi ben de zamane genciyim ama) "oyuna bol bol aksiyon koy daha heyacanlı olsun". Ama yine de MGS'nin yeri ayrıdır hep..

2K

9.7.2012 23:03:33

0
Splinter Cell gibi gizlilik üzerine kurulu bir oyunu saf aksiyon yap 3 tane adamı aynı anda vurmak gibi saçma mekanikler ekle önceki oyunlarda iki adam bile görsek durup düşündüğümüz oyuna sonra koskoca MGS'ye laf yap.Evet MGS'de 45 dakikalık ara sahneler var ama insan onları geçmek istemiyor bitsin istemiyor MGS'in özellikle 4'ün her detayı her videosu bir sanat eseri gibi.

KillerGhost

9.7.2012 22:18:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch

katılıyorum dostum
Katılıyorum.Anlıyan MGS anlamayan SC der

ozi_41

6.6.2009 04:01:54

0
quote:

Orjinalden alıntı: Mikami Teru Mgs4'ün inceleme videosunu izledim ve yorumlar'a baktım. Şöyle bi yorumla karşılaştım; " Anama küfredin ama MGS'ye küfür etmeyin " Bu lafı ettirecek ne var bu oyunda ?
Onu diyen Anasını bana yollasın o zaman töbe töbe ya . Bu lafı diyen insanmı peki sana soruyorum .

chetaci

6.6.2009 02:26:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: Max_Kolesne Mgs her zaman oynanışından çok hikayesiyle ön plana çıkmıştır. Baştan sona hikayeyi okuyayım dedim de 10 punto ile 38 sayfa a4 yazı çıktı
internetten okuduysan banada linkini verebilir misin oynamaya oynamaya hikayeyi unuttum

gamerasi

6.6.2009 02:19:47

0
SC1 ve SC4 (SC2 ve SC3 ilk oyundan çok farklı olmadıkları için oynamadım) ve Mgs1, Mgs2. Mgs3 ve Mgs 4'ü bitiren birisi olarak,,, kesinlikle MGS...

Max_Kolesne

5.6.2009 22:12:56

0
Mgs her zaman oynanışından çok hikayesiyle ön plana çıkmıştır. Baştan sona hikayeyi okuyayım dedim de 10 punto ile 38 sayfa a4 yazı çıktı

Hiper-Nova

5.6.2009 22:00:44

0
Mgs'yi oynamayı beceremeynlere göre Splinter Cell daha iyidir. Bu bu akdar açıktır, ayrıca yaşı 18'den aşağı oyuncualrda Mgs serisinin ne ifade ettiğini çoğusu anlamaz.

K1N6

5.6.2009 21:49:51

0
Bu tarz açıklamalar hoş olmuyor. O uzun oyun içi videoları isteselerde yapamazlar zaten. DVD mi dayanır.. Gönderme yaparak MGS üstünden prim yapmak istiyorlar. Double Agent sıradan bir oyundu, Convictionda ertelene ertelene yalan oldu nerdeyse. Piyasaya gelsin mgs4 ile kıyaslanmaya değecek bir oyun mu görürüz.

Atatürk_1881

5.6.2009 19:52:49

0
Mgsye laf atanlar ya hiç oynamıyanlardır yada oynıyamıyanlardır bence Özellikle Mgs4 yeni nesil konsolların en iyi oyunudur bana göre

Firenze

5.6.2009 19:38:28

0
quote:

Orjinalden alıntı: kadheerjahn iki oyununda kalitesizliği ortada

Team NINJA

5.6.2009 19:18:13

0
mgs hiç sevmedim aynı tarzda ama bi sc e kesinlikle değişmem.mgs ide oynadım kesinlikle zevkin zerresini almadım.benim için mgs çöp bir oyundur kim ne derse desin...

AC@DC

5.6.2009 14:06:41

0
quote:

Orjinalden alıntı: kadheerjahn iki oyununda kalitesizliği ortada

kadheerjahn

5.6.2009 11:31:15

0
iki oyununda kalitesizliği ortada

Queen Hentai

5.6.2009 11:24:15

0
İki oyunun da kalitesi belli zaten. Cidden bu neyin tartışması... Boş işler bunlar sanki bi oyun diğerinden daha güzel veya daha kötü olsa cebinize para giriyorda... hiç... sırf ego tatmini...

TR_001

5.6.2009 11:12:53

0
Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz ki? Bildiğiniz gibi zevkler ve renkler tartışılmaz. Mgs konusunda yazdığım mesaj her ne hikmetse yönetici kardeş taraından silinmiş ama burada da aynı şeyi yazarım; Mgs güzel oyundur ve oynamak tabii ki isterim, sonuçta ben bir oyun severim ama benim için Splinter Cell' in yeri ayrıdır ve her ne kadar ikisini de oynamak istesem de bir tercih yapmam istense Splinter Cell derim.

Sulu Çor Kağan

5.6.2009 11:00:58

0
burda mgs 4'e çamur atanların hepsinin de mgs: rising konusunda en az 1 mesajı var. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

Father Gascoigne

5.6.2009 09:56:57

0
MGS'nin uzun bulunan 45 dk.lık videoları MGS fanlarına az bile geliyor.Ben 2 saat ara video olsun ağzımı suyu akarak izlerim.Ubisoft bombalamış ara video gerekli

Pércussionist

5.6.2009 04:23:56

0
o yazı da ne oyle , koskoca mgs serısını hıkayeyı nası da harcamaya calısmıs 2 satırda

The_Rahip

5.6.2009 03:38:07

0
Mgs gerçektende bambaşka bir boyut zaten genel olarak baktığımızda Japon yapımları konu olarak derindir ve karakterleri genel olarak oyuncuların hafızalarına kazınır.Mgs, Re ve Sh oyunlarının senaryolarına bakarsanız resmen oyuncuyu delirtecek düzeyde derindirler ve herseyin içinden birşey çıkar. Splinter Cell ise daha gerçekçi bir yapıya sahip.Aksiyon sahneleri ve konusu olsun çok daha yakın gerçek dünyaya.

Batman

5.6.2009 03:09:05

0
Genel olarak konuşmadım zaten. Kişiyi eleştirdim

LesEnfantsTerribles

5.6.2009 03:06:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: Mikami Teru

Bunun anlayacak bi tarafı yok. Aşırı derecede kitlesi olabilir ama bi "oyun" insanın annesinden önce gelemez. Edit: 2 oyun hakkında da hiç bir bilgim yok. Sadece MGS hakkında neden böyle yorum yapılmış merak ettim. Araya girdiğim için kusura bakmayın.
dedigin sey o yorumu yapanların halt etmesi... annesiyle yada gercek dünyadan bir yakınıyla oyunu kıyaslayan insana insan bile dememek lazım bir kişi öyle bişey dedi diye bunu bütün MGS severler ile bagdastırmak yanlış...

Batman

5.6.2009 03:01:01

0
quote:

Orjinalden alıntı: LesEnfantsTerribles anlaman için en erken zamanda MGS1'den oynamaya basla seriyi
Bunun anlayacak bi tarafı yok. Aşırı derecede kitlesi olabilir ama bi "oyun" insanın annesinden önce gelemez. Edit: 2 oyun hakkında da hiç bir bilgim yok. Sadece MGS hakkında neden böyle yorum yapılmış merak ettim. Araya girdiğim için kusura bakmayın.

skywalkerhan

5.6.2009 02:37:06

0
Ben baştan berri kojimaya gcık kaptım. Geçen E3'de de MS nin konferansta ingilizce konuşup PS'nin konferansında yanında tercüman bulundurması iyice garibime gitti. Hoş kesin bunu PS konferansını japonların izlemesinden dolayı yaptığı belliydi ama sevmiyorum adamı tipi kayık bence.. MGS'nin de konusu o kadar karman çorman ki bana göre onu çözeceğime oturur ÖSS'ye tekrar girerim daha iyi. Yalnız itiraf etmeliyim MGS4'ü meraktan oynamış biri olarak oyundaki kız çok süperdi hele dekoltesi AA fışkırıyordu.. Sırf o yüzden ilgili videoları pür dikkat izledim.. Zaten japonların bu fantazisine bayılıyorum.. SC'ye gelince Michael Ironside'ın karizma sesi bir yana konuların güzelliği bir yana SC'den vaz geçemem.. İnşallah yeni MGS'de bol bol AA görürüz...

LesEnfantsTerribles

5.6.2009 02:37:03

0
anlaman için en erken zamanda MGS1'den oynamaya basla seriyi

Batman

5.6.2009 02:34:28

0
Mgs4'ün inceleme videosunu izledim ve yorumlar'a baktım. Şöyle bi yorumla karşılaştım; " Anama küfredin ama MGS'ye küfür etmeyin " Bu lafı ettirecek ne var bu oyunda ?

Ike

5.6.2009 01:38:40

0
Valla MGS'de değil 40dk 4 saatte ara film verse ben seyretmeyi seviyorum çünkü hiç bi ara demosu insanı sıkmıyor aksine kendini izletiriyor mesela Snake Eater'de The Boss'un Naket Snake'nin kolunu kırıp köptüden attığı sahne MGS4'te Shadow Moses denen bölgeye geri döndümüz an ve Siplinter Cell'de ben kontrolleri çok zor buluyorum ama snakeyi yönetirken kendimi bi asker sanıyorum sanki gaza getiriyor o damın duruşu bile insanı.

GoldPunch

5.6.2009 01:21:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: LesEnfantsTerribles Bu siteye ilk kez yorum yazıyorum.. oda konu MGS diye... Splinter Cell'i yapanlara ve MGS ile kıyaslama gafletinde bulunan herkese sadece diyorumkii... Bu oyun 20 yılını tek bir ana hikayenin üstünden devam ettirebilsin, oyunların sırasıyla gecen zamanların arasındaki kronolojik sırayı bile ceşitlendirsin, gelsin oyuna DUYGU katsın, NES'te cıkan MG ile Ps2'de cıkan MGS3 gibi aralarında bağ olsun... ondan sonra gelsin oyun dünyasında MGS ile sidik yarıstırsın... Fazla ıkınmasınlar SC diye fıtık olurlar sonra.. MGS4'ten baska hangi oyunun sonunda tüyleriniz diken diken oldu bi sorun kendinize...
katılıyorum dostum

LesEnfantsTerribles

5.6.2009 01:15:55

0
BSC sitesine ilk kez yorum yazıyorum.. oda konu MGS diye... Splinter Cell'i yapanlara ve MGS ile kıyaslama gafletinde bulunan herkese sadece diyorumkii... Bu oyun 20 yılını tek bir ana hikayenin üstünden devam ettirebilsin, oyunların sırasıyla gecen zamanların arasındaki kronolojik sırayı bile ceşitlendirsin, gelsin oyuna DUYGU katsın, NES'te cıkan MG ile Ps2'de cıkan MGS3 gibi aralarında bağ olsun... ondan sonra gelsin oyun dünyasında MGS ile sidik yarıstırsın... Fazla ıkınmasınlar SC diye fıtık olurlar sonra.. MGS4'ten baska hangi oyunun sonunda tüyleriniz diken diken oldu bi sorun kendinize...

cahitdikici

5.6.2009 00:30:19

0
genel olarak bende splinter cell serisini daha cok beğenmişimdir mgsler beni hiç açmıyor

mgssnake

5.6.2009 00:28:31

0
boş boş dolaştığımız robotla 2.Brifing de kamerayı buluyoruz.

Shadow Fox

5.6.2009 00:24:29

0
Oynanışta ve grafikte Splinter Cell her zaman daha iyi olmuştur. Hikayede MGS Ancak MGS4 de video kalitesi bir MGS2 yada MGS3 e göre çok daha kötüydü. Açıkcası hem Drebinden heö şebeginden tiksindim desem yeridir. Ve tabii boş bir sürü geyikten. Skip etmeyi herkes bilir, ama şimdi birşey çıkarsa diye ister istemez izlenir. İkinci oynayışta ise büyük bölümünü skip edersin büyük ihtimal. Çünkü oyunun kendisiyle ilgili video kısımları çok azdı...1 saat ara videomu olur ? adam kontrol bırakmaktan kasıt olarak oyundan bahsetmiş. Arada bir tuşa basıp, 3 resim görme yada bir robotla boş boş dolaşmak degildir kontrolü kullanmak, ne alakası var

mgssnake

5.6.2009 00:17:21

0
''45 dakika boyunca kontrolleri bırakarak ara sahnenin bitmesini beklemek dışında bir şeyler yaptık'' Çok merak ettim acaba MGS 4 ü gerçekten oynamışlarmı. Video izlerken bir anda kontrolü almamız gerekebiliyor Video izlerken araya cutscene giriyo ki bunu bizim komutumuzla yapılabiliyor(diğer MGS görüntüleri) Brifinglerde M.K II kullanıldığından haberleri yok sanırım. Naomi nin firikiklerini gene bizim komutumuzla görebiliyoruz Dumur oldum yani nasıl bir açıklamadır bu.

GoldPunch

5.6.2009 00:01:36

0
quote:

Orjinalden alıntı: MUSTAFABEY_01 mgs ruhu olan bir oyundur splinter cell ise çok güzel bir oyundur aradaki fark bu bence
Aradaki fark,anca böyle anlatılabilirdi

MUSTAFABEY_01

4.6.2009 23:56:22

0
mgs ruhu olan bir oyundur splinter cell ise çok güzel bir oyundur aradaki fark bu bence

Armag3d0N

4.6.2009 23:55:39

0
Skip demeyi düşünememiş mi? Splinter Cell başarılı bir seri ama MGS sadece hikayesiyle ezer geçer,fazla söze gerek yok

quatronic

4.6.2009 23:51:21

0
Fazla bir şey söylemeye gerek yok. Aslında iki oyunda birbirinden güzel...

Fatz

4.6.2009 23:49:48

0
Splinter Cell de çok iyi ama MGS bambaşka birşey.

FiréLord

4.6.2009 23:41:48

0
Son görünen Splinter Cell oyunu gerçekten çok başarılı görünüyor ama MGS serileri ile kıyaslamak yanlış olur.

Awesome

4.6.2009 23:41:32

0
MGS nin ilk oyunu çıktığı yıllardan beri oynayanlar ve seriyi takip edenlere çok büyük HAKARET. MGS kadar iyi konulu, hikayeli, sürükleyici bir oyun daha gelmedi dünyaya. Ha Splinter Cell mi? MGS mi? diye sorulcak olursa tüm oyunları oynamış kişilere göre yorumlar gelebilir. Ama böyle bir cümle çok yanlış.

Musculation

4.6.2009 23:08:06

0
kim söylediyse yalan söylemis her xbox360 kullanicisi simdi mgs'yi merak ediyor dogal olarak mgs splinter cell'den daha cok ilgi cekiyor fakat simdilik... oyun ciktiktan sonra ne olur bilinmez belki fos cikar

chetaci

4.6.2009 23:06:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: .DragonFly. Zevkler tartışılmaz ama bende PS2 varken MGS'yi pek sevmezdim ya .Kimileri de bayılıyor .Saygı duymak lazım. Ama Splinter Cell beni baya etkiledi merakla bekliyorum
ben bitek psx te oynamıştım...ps2 varken hiç oynamadım.Şimdi ps3 te mgs4 le yeni bi başlangıç yapıcam inş.Ben biraz daha gerçek hayatla özdeşleşen oyunları seviorum.Mgs de fantastik öğeler mevcut o yüzden iki oyununda tadı farklı güzel

.DragonFly.

4.6.2009 23:00:50

0
Zevkler tartışılmaz ama bende PS2 varken MGS'yi pek sevmezdim ya .Kimileri de bayılıyor .Saygı duymak lazım. Ama Splinter Cell beni baya etkiledi merakla bekliyorum

The_Rahip

4.6.2009 22:54:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: Dante Tabi daha çekici olacak o grafiği görenler yüzünden E3 de mendil tüketimi tavan yapmış diyolar. Türkiyeden mendilciler gelmiş tezgah açmış diyolar. gözümün önünden gitmiyor o grafikler. neremle dağılacağımı şaşırdım.
Koparttın yine beni varya

JOELLAMBERT

4.6.2009 22:52:41

0
Yalnız VG247de biraz ilginç sormuş soruyu"sizin olayınız nedir" hani ne ayaksınız ne işiniz var burda kalkın gidin gibi

Miex

4.6.2009 22:52:34

0
quote:

Orjinalden alıntı: Max_Kolesne Açıkçası ben bunu söyleyen adama sadece şunu derim: Kime göre, neye göre?
Splinter Cell daha gerçekçidir, çok daha tekniktir. Konusuda gerçekçi karakterlerde gerçekçi herşeyi gerçekçi. MGS de tip tip karekterler var bu yüzden oyunu oynamayanlar var. İkiside benim için ayrıdır ama MGS4 ve Metal Gear benim oynadığım en iyi oyunlarda ilk 2 dedir.

Max_Kolesne

4.6.2009 22:49:25

0
Açıkçası ben bunu söyleyen adama sadece şunu derim: Kime göre, neye göre?

gokhanext

4.6.2009 22:47:13

0
vallahi benim oyunum senin kini döver modunda gibi olmus... özellikle splinter cell conviction flm tadında ..diğer seriler pek öyle değildi.... o yuzden mgs den daha cekici bence..

EqnatoN

4.6.2009 22:43:13

0
Kimse birbirinden alinti yapmayip kendi görüslerini söyledigi sürece kavga cikmaz.Seviyeli sekilde tartismayi bilmeyen kisiler maalesef cok fazla.Olay cikaran zaten hep ayni tipler. Konuya gelecek olursak her iki serininde tüm oyunlarini oynadim.Kesinlikle Splinter Cell cok daha agir basiyor.Benim icin rakipsiz diyebilirim

Miex

4.6.2009 22:42:22

0
Splinter Cell kesinlikle daha çekicidir, MGS her kesime hitap etmez. MGS ama çok daha kalitelidir onuda söylemeden geçemem.

gokhanext

4.6.2009 22:41:18

0
splinter cel de action zirvesine cıkıyoruz film gibi oyunun içindeyiz her an her saniye... ama mgs de baska bir atmosferik var ......bize film tadını farklı yansıtıyor.... 2side harika bence.....

Firenze

4.6.2009 22:41:10

0
film izlemek istesek film alırız oyunda bi ara video 5-10 dakikadan fazla olmamalı bence Dante@@

Cannibalz

4.6.2009 22:39:39

0
Adamlar oynayıştan bahseder,bazılarıda çıkmış hala GRAFİK de GRAFİK der.. Bende MGS'de 45 dk video izlemeyi sevmiyorum,ve yapımcıya katılıyorum..Oyuncu ile oyun arasında bağlantının sürekli koparılmaması lazım.MGS'de bu olay ne yazıkki var.

JOELLAMBERT

4.6.2009 22:39:35

0
MGS4ü bitirdim,hikayesini pek iplemediğim ve bilmediğim için bütün ara videolarını geçmiştim.Ama stealth anlamında epey doyurmuştu beni oyun,octacamo müthiş bi şeydi zaten ama 45dk videoda konulmaz be kardeşim el insaf Neyse bu başlıkta asayiş bozulabilir dikkat

chetaci

4.6.2009 22:37:29

0
quote:

Orjinalden alıntı: protherm bu başlık kavga çıkarır söyliyim 45 dk kolu bırakıyosun ama hikaye okadar genişki film izliyosun mübarek, millet onu izlemekten sıkılmıyodur zaten mgs4 oynayan adam hikayesi için alır oturur adam gibi hikayesini izler Splinter cell ise kendi çizgisinde mükemmel olan bir oyun, böyle bi karşılaştırmayı yanlış buluyorum şahsen
Kesinlikle katılıyorum 2 oyunda süper

Dante

4.6.2009 22:36:38

0
Tabi daha çekici olacak o grafiği görenler yüzünden E3 de mendil tüketimi tavan yapmış diyolar. Türkiyeden mendilciler gelmiş tezgah açmış diyolar. gözümün önünden gitmiyor o grafikler. neremle dağılacağımı şaşırdım.

Mütercim-GTX

4.6.2009 22:35:23

0
bu başlık kavga çıkarır söyliyim 45 dk kolu bırakıyosun ama hikaye okadar genişki film izliyosun mübarek, millet onu izlemekten sıkılmıyodur zaten mgs4 oynayan adam hikayesi için alır oturur adam gibi hikayesini izler Splinter cell ise kendi çizgisinde mükemmel olan bir oyun, böyle bi karşılaştırmayı yanlış buluyorum şahsen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
+ TAKİBE
AL
16 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız