Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

PC Oyunculuğunun Öldüğüne Yönelik Sözler Saçmalık

Bad Company 2'nin konsol sürümleri oyunun satışlarının çok büyük bir kısmını oluşturuyordu

      Özellikle son dönemlerde PC oyunculuğuınun eski gücünde olduğu söylemesi zor. Eskiden sadece PC'ye oyun yapan bir çok firma konsollara doğru yöneldi, ama bu PC'nin yalnız kalacağı anlamına gelmiyor. Battlefield serisinin yaratıcısı DICE da PC'ye destekten vazgeçmeyecek. En azından geliştirici firmanın patronu Karl Magnus Troedsson'ın sözleri böyle.
 
       Battlefield 3'te lider platformun PC olduğunu söyleyen yetkili,  bu defa Pc oyuncularına konsollardan daha fazla sevgi vermenin zamanı olduğunu belirtti. Battlefield: Bad Company'nin (ilk oyun) PC sürümü yapmamalarından dolayı pişman olduklarını ve hata yaptıklarını söyleyen Troedsson PC oyunculuğunu şu sözlerle savundu:
 
      "Bad Company 2'de bu durumu (ilk oyunun PC'ye çıkmamasını) düzelttik. Şimdi Battlefield 3 zaman ve PC cephesine daha fazla sevgi gösterme zamanı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca, PC oyunculuğuna inancım üst düzeyde. İki yıl önce, belki de geçen yıl insanlar "PC Oyunculuğunun Çöküşü"  ya da "PC Oyunculuğunun Ölümü" hakkında konuşuyordu. Etrafta bu türden sözleri dolaşıyordu; doğrusu, bu sözler saçmalık"
 
      "PC oyuncuları "hardcore" kitleyi en çok barındıran topluluk. Tabi ki, online oyun Xbox 360 ve Playstation 3'te de son dönemlerde arttı. Onlar arasında da çok sayıda hardcore oyuncusu var. Yine de PC, bizim çekirdek kitlemiz"
 
      Battlefield 3 ile PC, Xbox 360 ve Playstation 3'te karşımıza çıkacak olan DICE bakalım PC oyuncularına beklediğini verebilecek mi? Firmanın önceki oyunlarına bakarsak beklentilerin çok yüksek olduğunu söyleyebiliriz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247 PC DICE Battlefield 3 Karl Magnus Troedsson
Bungie'nin Yeni Oyununun MMO Olduğu Onaylandı Donkey Kong Country Returns'ün Devamı Gelmeyecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

fero01

8.3.2011 00:45:39

0
10 senedir ölüyor zaten

Mactavish-

7.3.2011 18:10:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: crycem bağzıları diyorki aaaa bıktım ekran karıymış yok buymuş yok şumuş öyle diyenlere git xbox360 veya ps 3 al diyor ama pc oyuncuların konsola değil pc ye daha alıştıklarını unutuyor konsolda tek zevkli oyunlar box mortal kombat tekken vs...ama bence bir konsolda fps tarzı bir oyun oynamak zor tamam belki **** yıllar boyu oynadıları için alışmışlardır ama bir pc cinin pc yi bırakıp konsolda cod 4,crysis 2,battılfield gibi fps oyunları oyuması çoook zor ilk başlarda bırakın bölüm geçmeyi bir adamı vurması bile zorlanır kendimden biliyom konsolda fps oyunları çok zor oynuyanlara helal olsun diyorum
benim için fark etmiyor mouse gamepad her türlü oynarım bide bazı sebeplerden dolayı gamepad daha rahat bana göre

crycem

7.3.2011 17:04:26

0
bağzıları diyorki aaaa bıktım ekran karıymış yok buymuş yok şumuş öyle diyenlere git xbox360 veya ps 3 al diyor ama pc oyuncuların konsola değil pc ye daha alıştıklarını unutuyor konsolda tek zevkli oyunlar box mortal kombat tekken vs...ama bence bir konsolda fps tarzı bir oyun oynamak zor tamam belki konsolcular yıllar boyu oynadıları için alışmışlardır ama bir pc cinin pc yi bırakıp konsolda cod 4,crysis 2,battılfield gibi fps oyunları oyuması çoook zor ilk başlarda bırakın bölüm geçmeyi bir adamı vurması bile zorlanır kendimden biliyom konsolda fps oyunları çok zor oynuyanlara helal olsun diyorum

Subject.16

6.3.2011 21:18:13

0
PC oyunculuğunun ölmesinin 2 ana sebebi var. 1-) Oyuncuların sahte oyun oynama hastalığının zirve yaptığpı platform olması 2-) Hardware ve yazılım üreticilerinin yıllardık, PC oyuncularını keriz yerine koyarak, upgrade yapmaya mecbur bıraktırma alışkanlıkları sonucu oluşan tepki PC'de oyun oynamak teorik olarak bitmez ama oynanacak oyunlar klasik eskilerden ibaret olacak gibi geliyor bana gelecekte. Bunun suçlusu hem korsancılık, hem de pc hardware ve software üreticilerinin optimizasyonu kasten yapmayarak oyunculara mallarını sürekli satma amaçlarıdır.

crycem

6.3.2011 17:42:06

0
ben bir çoğunuzun yorumlarını okumadım birkaçınızı okudum onlarda saçma sapan şeyler söylemiş yok pc ölmüş yok ölemiş yok grafikler güzel diye alınmıyormuş saçma pc kulanıcısı ölmedi ama pc oyunlarını öldürenler var oda korsan bir çoğunuz pc kullananlar kesin korsan oyun alıyorsunuz almayanlarınızda vardır ama...korsan oyun çıktığı için kimse orjinal almıyor kimse yan mahallesindeki 5 tl lik satılan oyunu gidip bir dükkandan 150 tl vermek istemez o zaman ne yapılmalı pc oyunlarının fiyatı düşmeli en yüksek pc oyun fiyatı maksimum 20 tl olsa kimse korsana yönelmez gidip orjinal alır haksızmıyım şimdi bu yaptığım yorumu saçma bulanlar olucaktır bahse bile girerim şöyle diyenler olucaktır . abi naptın ya adamlar okdar yapıyorlar bize 10 tl yemi satıcaklar böyle soranlara cevabım EVET böyle yapılırsa zarar etmezler aksine kazanırlar zaten yeni nesil oyunların grafikleri bilgisayarlarımızı zorluyor ben ilk crysis i nerdeyse full da oynarken crysis 2 yi bu sistem ile mınımum oynarım ve bu ş

Mactavish-

5.3.2011 22:58:12

0
yuh ya pc ölmez konsol ölür eskir diyorsunuz konsollar nesilden nesile yenileniyorlar pc deki ekran kartları hemen ölüyor tak yeni seri yok yeni directx yok böyle şöyle böyle saçma karşılaştırma olmaz god of war 3 ne kadar kullandığını mı hesapladın ? kaynaklarada görede yarısını kulandı crysis 2 ve battlefield 3 pc lere ana platform olarak çıkabilir hemende konsollar öldü zaten crysis exc oyundu pc ye şimdi ne oldu multi-platform oldu gtx 580 dediğin kart 1.300 be alt tarafı oyun oynucam bi kartta okadar para verilirmi ps3 tede 3D oynanıyor merak etme sen grafikten önemli şeylerde var o kadar parayı pc ye vericeğime bi playstation 3 sistemi kurarım ses sistemi 3D TV vs

masterbatu

5.3.2011 20:52:35

0
Pc ölmesede etkisi kesinlikle azaldı.

Guest-F97E00D06

5.3.2011 18:52:20

0
Pc ölmez, bu imkansız. Ancak konsollar zamanla ölür.

Guest-F97E00D06

5.3.2011 18:39:11

0
Eğer şu kinetic dedikoduları tamamen doğruysa...

GodOfWar58

5.3.2011 13:39:42

0
Size bişi söyleyimde konu kapansın.Pc'nin sınırı yok,konsolların ise var.Crysis 2,Battlefield 3 gibi oyunlar artık Pc'nin daha iyi olduğunu göstermeye başladı multiplatform olsalar bile.Siz Pc'ye neden Exc. çıkmıyor biliyor musunuz?Konsol dünyası ölmesin diye. Yapımcılar yeni konsolları yapmaya başlamıştır bile size diyorum.Örneğin God Of War 3 Ps3'ün %90-95'ini kullandı.O yüzden Eğer yeni bir God Of War oyunu çıkarsa ya Psp2'ye yada Ps4'e çıkar.Xbox'sa ya gücünü çok fazla kullanıyor yada gücü bu kadar.Çünkü eskiden 360 Ps'ten çok daha iyi bir konsoldu.fakat artık fark çok az.Sadece multi oyunlarda geçebiliyor Ps'i.Şu an Crysis 2'yi Gtx580'le,Hardcore'da,3D ile oynıycak olan bir oyuncu konsola götüyle güler :D Bana Pc Fanboy falan demeyin.Bende 2 konsolda var...

Mactavish-

5.3.2011 01:17:53

0
yazdıklarından birşey anlamadım konsol da oyun oynayanlar pc yi kötüler pc de oynayanlar konsolu ama konsol yüzü görmeyipte konsola laf atanlarda çok çevremde çok var öyle

BSC Misafiri

5.3.2011 01:15:47

0
siz ne yin mucadelesini veriyorsunun dünyanın en büyük programını satan windows xbox onun kendine oyun yapan o asıl oyun şirketlerine para veren sony pc baltalıyan o ama windows yeni xbox dan daha iyi konsol cıkartıyor hemde wii ve p3 daha iyi herkes söylüyor oyun gezer ve level söylüyor aga en ÖNEMLİSİ Wİİ VE P3 DAHA İYİ KONSOL YACAKLARINI VE BU KONSOLLA WİNDOWS 8 2 BİR ARADA UYGULANACAGINI SÖYLÜYORLAR......................... WİNDOWS CÖKMEZ.... PC OYUNU BİTMEZ..... ASSASIN'S CREDD BROTHERHOOD CIKIYOR SADECE PC DE SÜPER BEDAVA İÇERİK VERİYORLAR..................LEVEL DERGİSİNİN 2. SAYFASI MART SAYISI..... PC VERDİGİ KONVORU HİÇ BİRŞEY VEREMEZ AGA.... BU YAZILARI BİLENE PC DE YAZIYONUZ NEDİYORSUN

Project Scorpio

4.3.2011 22:10:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 Exc. oyunlara hiç girmeyin derim PC farkı basar orda o yüzden zorlamayın.Sırf RTS'leri saysak geçer.
Yazık sana ya.

sefayksl

4.3.2011 21:48:38

0
çekerdik ne

Mactavish-

4.3.2011 21:01:45

0
[quote]Orijinalden alıntı: laserion PC oyunculuğuna laf atan arkadaşlar o oynadığınız oyunlarda PC lerde geliştiriliyor bu durum tamamen duygusal ve son zamanlarda şunu fark ettim Japon oyun sektörü konsollara oyun yapmayı daha doğru buluyor bu yüzden Konami gibi oyun geliştiricileri PC ye sadece PES serisini ve birkaç oyun dışında fazla oyun çıkartmıyorlar en son Silent Hill serisinin PC ile olan bağlantısınıda koparttılar bunun bir nedenide avrupa ve amerikalı oyun geliştiriciler ile olan yarışta geriye düşmeleri bu yüzden en iyi yaptıkları şey bir noktaya odaklanmak oluyor(konsol) tabii ki kaybedenler onlar olacak. Bazı yapımcılar PC ye dönüş yapıyorlar bu sevindirici dijital download sistemi ile oyun satan sistemler Örnek Steam gibi satış sistemlerinin gelişimi ile PC oyunculuğu dahada kuvvetlenecektir. Konsollarda satışları arttırmak için kablosuz kontrol sistemlerini öne sürerek PC ye olan bağımlılığı öldürmeye çalışıyorlar fakat bunu yapmaya çalışan Konsol üreticileri unutmasınlar ki onların yaptığı kablosuz sist [/quote] biz oyunlarından bahsediyoruz pc de yapıldığından değil [quote]Orijinalden alıntı: Pinky_Demon Aşağıdaki oyunları PC de oynayamadıktan sonra PC oyunculuğu benim için 3 yıl önce bitmiştir. Alan Wake Halo Reach Enslaved L.A Noire Gears of War 2-3 Forza Motorsport 2-3-4 Red Dead Redemption Midnight Club: Los Angeles Castlevania: Lords of Shadow Little Big Planet 1-2 Unchared 1-2-3 God of War III Heavy Rain Killzone 2-3 Top Spin 4 Demon's Souls Gran Turismo 5 Infamous 1-2 Heavenly Sword Twisted Metal Siren: Blood Curse Metal Gear Solid 4 Battlefield: Bad Company Final Fantasy XIII Resistance 1-2-3 Ninja Gaiden 1-2-3 Skate 1-2-3 Fable 2 Mortal Kombat The Darkness 1-2 The Last Guardian Silent Hill: Downpour Ace Combat: Assault Horizon Fight Night Round 3-4-5 MotorStorm 1-2-3 Kinect ve Move ex oyunlarını saymıyorum bile... [/quote] bu oyunların hiçbiri hiçe sayılamaz pc oyunculuğu bence mmorpg den ve stratejilerden ibaret özellikle benim için world of warcraft önemli ama konsol kadar değil yakında konsollarda gelir mmorpg ler örnekte olduğu gibi dc universe online rpg dersek final fantasy demon's souls vb oyunların gelmemesi de çok kötü ama tabi world of warcraft gibi bir oyun her zaman pc de kalıcaktır ve böyle olması daha uygun

laserion

4.3.2011 21:00:19

0
PC ye olan bağımlılığı öldürmeye çalışıyorlar fakat bunu yapmaya çalışan Konsol üreticileri unutmasınlar ki onların yaptığı kablosuz sistemlerle PC ye darbe vuramazlar.

laserion

4.3.2011 20:56:23

0
PC oyunculuğuna laf atan arkadaşlar o oynadığınız oyunlarda PC lerde geliştiriliyor bu durum tamamen duygusal ve son zamanlarda şunu fark ettim Japon oyun sektörü konsollara oyun yapmayı daha doğru buluyor bu yüzden Konami gibi oyun geliştiricileri PC ye sadece PES serisini ve birkaç oyun dışında fazla oyun çıkartmıyorlar en son Silent Hill serisinin PC ile olan bağlantısınıda koparttılar bunun bir nedenide avrupa ve amerikalı oyun geliştiriciler ile olan yarışta geriye düşmeleri bu yüzden en iyi yaptıkları şey bir noktaya odaklanmak oluyor(konsol) tabii ki kaybedenler onlar olacak. Bazı yapımcılar PC ye dönüş yapıyorlar bu sevindirici dijital download sistemi ile oyun satan sistemler Örnek Steam gibi satış sistemlerinin gelişimi ile PC oyunculuğu dahada kuvvetlenecektir. Konsollarda satışları arttırmak için kablosuz kontrol sistemlerini öne sürerek PC ye olan bağımlılığı öldürmeye çalışıyorlar fakat bunu yapmaya çalışan Konsol üreticileri unutmasınlar ki onların yaptığı kablosuz sist

M3rett0

4.3.2011 19:43:30

0
Exc. oyunlara hiç girmeyin derim PC farkı basar orda o yüzden zorlamayın.Sırf RTS'leri saysak geçer.

ContEmpor4ry

4.3.2011 18:46:00

0
Listede bana çekici gelenler: Gears of War 2-3 Alan Wake L.A Noire Red Dead Redemption Silent Hill: Downpour Killzone 2-3 God of War III bunlar, ki 1 konsol alsan bile digerleri oynıyamıyorsun :D

Project Scorpio

4.3.2011 17:54:37

0
Aşağıdaki oyunları PC de oynayamadıktan sonra PC oyunculuğu benim için 3 yıl önce bitmiştir. Alan Wake Halo Reach Enslaved L.A Noire Gears of War 2-3 Forza Motorsport 2-3-4 Red Dead Redemption Midnight Club: Los Angeles Castlevania: Lords of Shadow Little Big Planet 1-2 Unchared 1-2-3 God of War III Heavy Rain Killzone 2-3 Top Spin 4 Demon's Souls Gran Turismo 5 Infamous 1-2 Heavenly Sword Twisted Metal Siren: Blood Curse Metal Gear Solid 4 Battlefield: Bad Company Final Fantasy XIII Resistance 1-2-3 Ninja Gaiden 1-2-3 Skate 1-2-3 Fable 2 Mortal Kombat The Darkness 1-2 The Last Guardian Silent Hill: Downpour Ace Combat: Assault Horizon Fight Night Round 3-4-5 MotorStorm 1-2-3 Kinect ve Move ex oyunlarını saymıyorum bile...

anlsirin

4.3.2011 17:52:18

0
helal olsun iyi konuştu valla :)

BSC Misafiri

4.3.2011 17:44:26

0
pc'deki iyi oyunların hakkı, korsan olarak indirilerek yapımcılarını aç bırakmaktır. bu değişmediği sürece pc için özenli yapılan oyunları 3-4 yılda bir görmeye devam ederiz.

BSC Misafiri

4.3.2011 17:13:11

0
devamını yazayım. gidersin arkadaşınla takas yaparsın internetten takas yaparsın mis gibi oynarsın oyununu ''istediğin her oyunu'' ben burda ne pc oyunculuğunu kötülüyorum ne konsol oyunculuğunu övüyorum... dediklerini bi daha düşün istersen..

BSC Misafiri

4.3.2011 17:07:26

0
quote:

şu cişmri insanların yaptıları aynen şudur: ben konsola 600 tl para ödüyor ohh kafarm rahat her oyunu oynuyorum... ama farkında değil ki orjinal oyunlara 150 tl 80 tl para veriyor ama biz 600 t lye pcmizzi geliştiriyoruz hem çok daha hızlı bir BİLGİSAYARA sahip oluyoruz hem de yüksek grafiklerde oyun oynuyoruz ... ,!! artık kendini akıllı sanan insanlar dşnsn'
arkadaşım cevap vermeden yapamayacağım. öncelikle PC oyunculuğunu eleştirmiyorum bunu belirteyim ancak şunu düşün derim. 600 tl ye pc ni geliştiriyorsunda hiç oyun almıyormusun geliştirmiş olduğun PC ne ??? PC oyunları daha ucuz tamamda her oyunu oynuyorsan konsol oyuncularından daha fazla para ödemiş olman gerekiyor sonuçta orijinal konsol oyuncusu her oyunu oynayamıyor diyorsun?? yani korsan bi şekilde her oyunu oynuyorsun. peki tamam. peki takas olayını biliyormusun? benim ps3 ümde çok az oyunum var ancak oynamak istediğim her oyunu takas yoluyla oynadım. yani ps3 te oyunlar daha değerlidir arkadaşım. gidersin

Mactavish-

4.3.2011 16:41:39

0
konsolun yeri ayrı pc nin yeri ayrı pc de fps strateji rpg ve özellikle mmorpg world of warcraft benim vazgeçilmez oyunlarımdandır ama diğer oyunlara gelince benim için konsolun yerini birşey alamaz konsolun amacı eğlencedir full grafik vermek değil takarım cd yi alırım gamepad elime başlarım oyunuma mouse rahatlığını falan diyorsunuzda kişiden kişiye değişir benim için gamepad yerini hiçbirşey alamaz FPS dahil

Rock_Rage

4.3.2011 16:06:27

0
Gereksiz tartısmala notebooklarda masaustunu olduruyor konsollarda olduruyor.Peki bu masaustu donanım gelistiricileri neden ust duzey ekran kartları işlemciler ramlar anakartlar gelistiriyorlar.Suan bi gtx580 konsol kadar guclu nerdeyse 2 sene sonra ps3 e cıkacak oyunla pcye cıkacak oyun aynımı.Tamam kabul konsolda oyunlar daha optimize oynanabilir bir standartta oluyor lakin grafik ?Ben en iyigi grafigi isterim arkadas konsol bunu bana veremez.Crysis en iyi ornek olacak cıkınca Dx11 li karsılastırmalar nasıl olsa cıkacak konsolda 720p oynarken pcde 1080p oynayacak insanlar olacak grafikler konsollardan daha iyi olacak.Bu konsol denen aletinde bir sınırı var simdi belki tam guc kullanamıyorlar ama kapasite belli saniyede 1000 poligon gosteriyorsa 2 sene sonrada 1000 gosterecek kodlaması ile asagı yukarı aynı degerler alınacaktır lakin pc de bugun 1000 ise 6 ay sonra 2000 olur 2 sene sonra 4000 olur konsol nerde hala orda.Ornegin ps2 suana kadar en cok satmıs konsoldan biridir varmı yu

M3rett0

4.3.2011 15:47:00

0
Ölecek diye beklmeye devam etsinler zaten, PC'nin yerini alabilecek bir platform yok.Konsolunuza yeni bir ekran kartı alıp onu monte etmenin zevkini yaşayabiliyor musunuz ? hayır, overclock yaparken heyecanlanabiliyormusunuz ? hayır.Mouse'un kulanım kolaylığına ulaşabiliyor musunuz ? hayır. HA PC oyunları komsollar kadar asla satmaz diyen adam Starcraft ve Catalysm'in satışlarına baksın ve Uncharted 2'nin,MGS 4'ün satışlarını 2'ye katladıklarına şahit olsun.

RenoVat1o

4.3.2011 15:15:59

0
Pc oyunculuğu hiçbir zaman ölmez.neden halen bu şekilde saçma sapan öldü , ölecek gibi dedikodular yapılır anlamış değilim.amd ve nvidia bu yüzden mi her 6 ayda bir yeni nesil ekran kartları çıkarıyor pc'ler için.teklonojinin uygulama ölçüsü pc'den geçer konsollardan değil.

BSC Misafiri

4.3.2011 15:14:50

0
PC OYUNCULUĞU ÖLÜYOR DİYEN SAYGIDEĞER OYUNCULAR ÖNCELİKLE 2011 YILI ÇIKMIŞ VE CIKACAK OYUNLARA GÖZ ATINIZ.BUNLAR YETERDE ARTAR İÇİNİZ RAHAT OLSUN

BSC Misafiri

4.3.2011 15:14:37

0
BSC Misafiri 04.03.2011 14:26:25 Ekran kartı güncellenmesine gerek yokki hehe :D günümüz kartları gelecek konsollar için fazla bile:D:D:D

BSC Misafiri

4.3.2011 15:14:31

0
şu cişmri insanların yaptıları aynen şudur: ben konsola 600 tl para ödüyor ohh kafarm rahat her oyunu oynuyorum... ama farkında değil ki orjinal oyunlara 150 tl 80 tl para veriyor ama biz 600 t lye pcmizzi geliştiriyoruz hem çok daha hızlı bir BİLGİSAYARA sahip oluyoruz hem de yüksek grafiklerde oyun oynuyoruz ... ,!! artık kendini akıllı sanan insanlar dşnsn'

RenoVat1o

4.3.2011 15:14:01

0
Pc oyunculuğu hiçbir zaman ölmez.neden halen bu şekilde saçma sapan öldü , ölecek gibi dedikodular yapılır anlamış değilim.amd ve nvidia bu yüzden mi her 6 ayda bir yeni nesil ekran kartları çıkarıyor pc'ler için.teklonojinin uygulama ölçüsü pc'den geçer konsollardan değil.

gokuba

4.3.2011 15:02:31

0
Yaratıcılık ve sanat diyorum resident evil 1ve 2 ,sanitarium diyorum ne kime diyorum :) oyunculuk kimin kimden iyi oyun oynadığı değildir. Oyuncular oyunlar kadar var olur. Ve bolum sonu canavarıda oyuncularla var olur :) Bir oyun sizin kapasiteniz üstünde değilse size bir şeyler vermiyorsa, bir şey öğretmiyorsa ve siz ona hayran olmuyorsanız, bana göre o oyun değildir, benim oyunlardan beklentilerim yüksek değil aslında eskiden bir oyunun başarılı olması için bunlar gerekirdi sadece şimdi ise gerekmiyor...

bloodTime

4.3.2011 14:36:35

0
ati demişim intel olucak o ...

bloodTime

4.3.2011 14:35:18

0
yeni nesıl konsollar çıktıgında tarih tekerrür edicek mi onu kimse bilemez ... belki ılk cıktıgı sene konsol kırılıcak ve korsan oyunculuk yayılıcak... belkide olmyacak bilemeyiz... ve pc oyunlarından konsol kadar para kazanılmadıgı kesin ama konsola göre bi artısı var pc donanımına ait satışlar...nvidea ,amd ve ati ile antlaşmalı firmalar kesinlikle pc'ye oyun yapacaklar...

BSC Misafiri

4.3.2011 14:26:25

0
xbox 720 ve ps4 çıkınca oyun artık pcde oynanmaz diyecekler ta ki ekran kartları tekrar güçlenene kadar...

BSC Misafiri

4.3.2011 14:26:20

0
PC oyunculuğu tabiki ölmez, ama bu birazda oyunu yapan firmanın PC oyunculuğuna bakışıyla alakalı. Mesela hiçbir zaman bir PC oyunu konsol oyunu gibi satamaz. Dolaysıyla konsoldan daha fazla para kazandıkları için oraya yöneliyorlar. Merak etmeyin, korsan oyun demicem. Çünkü xbox 360'da da korsan yaygın. Lakin konsol oyun satışları PC'den çok çok önde. Aslında şu anki konsollar PC'den geri kaldığı için böyle konuşuyor bu adam. Bütün oyunlar dx11 ile yapılsa ortada ps3 kalır nede xbox 360. Yeni nesil konsollar çıktığında PC eskisi kadar olmasada yine geri planda kalacak.

bloodTime

4.3.2011 14:15:42

0
özel olmasın zaten ,neden bunu hüsran olarak görelim kı ... sadece ps3 'e cıksın veya sadece konsola cıksın gibi düşünceler bana göre tamamen sacmalıktır...firmaların cebine biraz daha fazla para giricek dıye bu yönteme basvurmuşlar biz oyunculara olarak bundan gurur duymuyoruzdur heralde... keşke tüm platformlara çıksada herkz yararlansa.. biri kıllzone 3 böyledir şöyledir deyip dururken diğer arkadaş acaba öylemı gerckten keske benım platformuma cıksaydı da oynasaydım dıyor. bence exc oyunlar oyuncuya yapılan en buyuk saygısızlıktır...

alex59

4.3.2011 13:35:40

0
Bu sözler sadece artık isyan noktasına gelmiş olan pc oyuncu kitlesini birazda olsa sakinleştirmeye yönelik sözler. Pc oyunculugu ölmedi burası doğru fakat pc oyuncusu için özel diyebilecegi hiç bir şey kalmadı. En yakın örneklerde arka plandaki Crysis vede pc oyuncusunun yıkılmaz kale olarak gördügü Blizzard firması Diablo 3 için konsollarada yapılacagını açıklaması. Kim ne söylerse söylesin sonuç olarak gelişmelere bakıldıgında hemen hemen her zmn. pc oyuncuları için hüsran oluyor genelde. En güzel örnekte pc oyuncularının Rdr. için bir açıklama bekledigi bir zamanda çıkacak olan yeni Silent Hill serisinin pc için açıklanmaması. Pc oyun sektörünün şu anki durumunu açıklamaya yetecek en güzel kanıttır.

BSC Misafiri

4.3.2011 12:02:27

0
İddia ediyorum; gamepad ile sağlam bir pc oyuncusunu indiririm. Bu pcdekiler hardcore diye kıyaslanamaz zaten. Tamamen oynabilme işi. -PETTIBONE

bloodTime

4.3.2011 12:00:52

0
Yine de PC, bizim çekirdik kitlemiz sondan 2. paragrafta çekirdik yazılmış ,çekirdek olucak sanırım

bloodTime

4.3.2011 11:37:05

0
aynen gokuba sadece grafik var oyunda grafik olmasa bir hiç mülyonlarca kişi ÖKÜZLÜĞÜNDEN o kadar para veriyo:) tkcelik 04.03.2011 11:26:28 evet olabilir ama pc'nin 2. plana atılmasının en buyuk nedeni konsolların iyi para kazandırması .yeni nesıl konsol cıkarda kırılırsa şuan ki durumdan farksız olur... veya pc her zaman ıyı olucaktır.cunku pc donanımından artık cok iyi paralar kazanılıyo örneğin PC oyun donanım sektörü geçtiğimiz yıl 22 milyar dolarlık artış gösterdi ... artık böyle

sensemannn

4.3.2011 11:28:12

0
cukka ;)

gokuba

4.3.2011 11:27:48

0
Gelişen tek şey grafikler yeni nesil oyunlarda :) onu saymassak çoğu birer hiç, birbirlerinin kopyası, bu yüzden böyle oyunların oyuncularıda yaratıcılıktan sanattan mahrum yani ölüyorlar

tkcelik

4.3.2011 11:26:28

0
Son dönem oyunlarda pc yükselişe geçti ama 3. nesil konsollar çıktığı zaman yine pc ikinci plana atılacak. Bu durumda bir döngü halinde devam edecek. Pc sonu olmayan bir platform, pahalı da olsa geliştirilebilirliği var hiç değilse. Geliştiriciler pc'e yoğunlaşırsa mükemmel işler çıkarabilirler de bu durumun garip yönü BF3 ve dengi oyunları en yüksek görüntüde oynamak için nasıl bir pc sistemi gerekeceği. O sistemle heralde bir xbox birde ps3 üstüne de oyun iki konsola da orjinal olarak alınır. Satış politikasından başka bir şey değil bu. önce bu oyunumuzda Pc, 2 konsoldan da daha iyi görüntü ve oynanabilirlik veriyor diyecekler önce. Sonra artık pc'de bütün oyunlar xbox ve ps3'ten daha iyi performans alınıyor denecek. xbox ve ps3 geri planda kalacak. Sonra yeni nesil konsollar satışa sunulacak. 5-6 sene çıkan hiç bir oyunun bu konsolların güçlerini tam kapasite kullanmadığıyla ilgili övünmeleri okuyacağız. Sonra yine pc yükselmeye geçecek...

bloodTime

4.3.2011 11:07:28

0
elbette ölmedi 2011 oyunlarını görmüyosunuz galiba...

gokuba

4.3.2011 10:57:52

0
Elebette öldü ama bunun nedeni oyuncular değil oyunlardı yeni nesil oyunlar bana göre eski oyunlarla aşık atamaz bir resident evil 2' nin verdiklerini veremez, çünkü kriterler değişti eskiden para olsada haliyle sanat da vardı işin içinde, şimdi sadece para hırsı ile renderlenmiş grafiklerden başka bir şey görmüyorum. Haliyle yeni nesil oyuncular bir hiç oldu.

The_Rahip

4.3.2011 10:52:37

0
Pc oyunculuğu zor günler geçirebilir ama bencede asla ölmez. Her zaman garanti bir sistemdir Pc.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PC
+ TAKİBE
AL
99 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız