Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Sony, 2025'e Kadar Oyunlarının Yaklaşık Yarısını PC ve Mobil'e Getirmeyi Planlıyor

 
 
Sony Interactive Entertainment CEO'su Jim Ryan, Sony brifingi sırasında PlayStation Studios'un PC ve mobil platformlara yönelmesi hakkında çeşitli açıklamalarda bulundu. Bu doğrultuda 2025 yılına kadar oyunlarının yarısını PC ve Mobil cihazlara getirmeyi planladıklarını belirtti.
 
Brifinginden alınan bir slayt, PlayStation oyunlarının yarısının 2025 mali yılına kadar PC ve mobil cihazlara geleceğini gösteriyor. Ryan ek olarak şunları söylüyor: "PlayStation Studios, zengin hikayeli ve grafiksel olarak sağlam tek oyunculu oyunlardan oluşan güçlü bir portföye sahip. Ancak bu oyunları sadece dar bir kitleye sunuyoruz. 
 
Bu dar pazardan kurtularak PC ve mobil sektöre yönelmek istiyoruz. Bunu doğru bir şekilde yaparsak, oyunlarımızı oynayan ve oyunlarımızdan zevk alan oyuncu sayısında artış olacaktır. PC ve mobil sektörü, daha geniş kitlelere ulaşmak için bir fırsat. "
 
 
 
Öte yandan Ryan, PlayStation VR2'nin çıkışı sırasında 20'den fazla büyük birinci taraf ve üçüncü taraf oyuna sahip olacağını açıkladı. Bunun yanı sıra 31 Mart 2023'te sona eren mevcut mali yılda iki duyurulmamış canlı servis oyununun da yayınlanacağını belirtti. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Vgchartz oyun geliştirme stüdyo firma sony
Sniper Ghost Warrior Contracts 2, 1 Milyon Satış Rakamına Ulaştı Balıkçılık Oyunu Fishing Paradiso, 2 Haziran'da PC ve Switch'e Geliyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

27.5.2022 12:05:59

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Berkayselcuk Baba evinde kalıyorsunuz galiba, 8000 tl yle bekar bile olsan aylık masrafları düşündüğünde karnını anca doyuruyorsun şuanda
Sen 8000 TL'yi nasıl harcıyorsun bilmiyorum ama gayet hobilerine ek bütçe biriktirebileceğin bir para...

BSC Misafiri

27.5.2022 10:29:14

0
Özellikle PS Vita oyunları mobile uyarlanabilir.

Berkayselcuk

27.5.2022 09:14:05

0
Baba evinde kalıyorsunuz galiba, 8000 tl yle bekar bile olsan aylık masrafları düşündüğünde karnını anca doyuruyorsun şuanda

BSC Misafiri

27.5.2022 00:12:46

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Sony en doğru kararı vererek pc platformuna yöneldi çünki kendileride biliyor bir sonraki nesil mantara bağlayacak 12 trflp aletlerin yerine en az 25-30 trflp alet yapmaları gerekicek dünyanın durumu belli keza ülkemiz beterin beteri oldu bu cihazları kaça mal edicekler kaça satıcaklar üst seviye bir donanımın 60-70bine çıktığını düşünürsek sony sıradaki nesildeki darboğazı gördügü için pc platformuna yöneliyor ayakta kalabilmek icin yeni hamlesi bu yönde bence haklılar.
Bir sonraki nesile yıllar var, PS4 1.84 Tflops'tu, PS5 10 Tflops gücünde, 6 katı atlama olmuş PS4'ten PS5'e..Adamlar ona rağmen 400-500 Dolara çıkardılar. 30-35 Tflops dediğin nedir ki, PS5'in 3 katı sadece.. Bi zahmet en az 3 katı atlama yapsınlar...O zamana çok normal gelecek bu seviye güçler.

BSC Misafiri

27.5.2022 00:06:08

+1
quote:

Orjinalden alıntı: SezerBey247 Konsollar yavaş yavaş ölüyor. Hayat PC ve buluta dönecek. PC tüm firmaları özgür kılıp kendi platformunu ve gamepassini yapmasına olanak tanıyor. PS neden hala bir avuç PS kullanıcısını iplesin ki ? Mesela 8000 TL maaşın varsa PS5 alamazsın değil mi ? Gider bir PC alırsın 1080p'de CSGO - FORZA HORIZON - GOD OF WAR bi arada oynarsın. Artık konsol üretmek de dert satmak da dert para kazanmak da dert.
8000 TL alan adam neden PS5 alamasın..Adam yıllık üyelik alır, Üstünede arada çıkan GOW-GTA 6 gibi yapımları alır miss..

BSC Misafiri

26.5.2022 23:58:42

+1
1 Milyon satamamış deği,l gow ocak 15 de Pc'ye çıktı ve belirtilen satış rakamına mart ayına kadar ulaştı. Haziran'dayız bilmem farkında mısınız? 5 Milyon satış yaptımı da değme Sony'in keyfine.

Microphone Not Found

26.5.2022 23:44:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: Antikaruh Oy kurban olurum, 8000 tl si var, ps5 almamış oy CSGO oynuyor oy kurban hayran ... 3 Tane AAA oyun, PS exclusuive oyunu, insanların rüyalarının gerçeğe dönüştüğünü söyleten, alamet gibi, güneş tutulmasına denk reaksiyon verilen GOW'un pc'ye çıkışı falan ... 1 milyon satamadılar lan ! 1 milyon ! Kendi kendilerine annelerinin getirdiği kurabiye ile 1080p 23" ips monitörlerinde nasıl hayaller kuruyorlar. Konsol kitlesinin 1. gün 70-80 dolar veya euroyu çıkarıp saplaması gerçekliği olmasa, bu oyunları hiç kimse göremez. Eğer benim gibi bu konuda fazla reaksiyon gösteren olursa (ben enayi miyim ? bende gider 1 yıl sonra fitgirl, çitgirl, indirbindir'den oyunu çekerim) siz bu şemanın nasıl tersine döndüğünü göreceksiniz. Jim Ryan yüzünden ps5 sattım. 3070 ti aldım. Yanına da 3 yıl gamepass çektim. Torrentten sömürüyorum oyunları. Ben oyunların yapılması, patchlenmesi, orada çalışanların ekmek yemesi için cüzdanımı açacağım, elin PC'cisi 3080'i ile torrenten çekecek oyunu. Crackerlara yalvaracak şu oyunu da kırın lütfen diye. Platform'un benim için bir önemi yok, bana değer verenin önemi var. Eğer Sony kendi kitlesine bunu hak görüyorsa bende en nötr platforma geçer gerisini unuturum. HZD, Days Gone ve GOW'dan toplamda 100 milyon dolar kazanamamak ne demek ? 100 milyon dolar oyun sektöründe hele ki AAA pazarında çerez parası. AC'ler falan 5-6 MİLYAR dolar kaldırıyorlar yıllık. Düşün... Burada unutmamanız gereken tek şey var, gt730m'ci tayfa oyun almıyor. PC'de eli cebinde hazır bekleyen adam sayısı çok az. İndirim fazla, platform rekabeti fazla, korsan son yılların peak değerinde. Market payı denen bir şey var ki steam %33'üne direkt el koyuyor. Bütün herkes PC'ye dönerse bu oyunlara 500-600 milyon dolar bütçeyi (oyun başına) kim verecek ? Kazanılmayan parayı FitGirl mi karşılayacak fanlarının bağışlarından ? Ya netflix kalitesi dediğimiz şey oyunlara bela olacak, herkes hazır assetlerle aynı stüdyolarla ufak ufak 3-5'li oyun doğuracak, sürümden kazanacak. Yada büyük bir darboğaz yaşanacak 2003 gibi 2011 gibi. PC büyük prodüksiyon AAA, filmic dediğimiz oyun kalitesi ve marketi olarak yetersiz. Ve bu utanç kaynağı olmalı. 1.5 milyar tekil PC kullanıcısı var Steam'ini açabilen. Bir oyunu 1 milyon kişinin bile satın almaması nedir ? Ama CS:GO'ya gelince LOL'e gelince pembe pembe skinlere, MMO'ya gelince bir tane kılıca kalkana o parayı veriyorsunuz değil mi ? Ben bu sektöre kan vermekten elimi çektim ki Almanya gibi bir ülkede yaşıyorum. Madem benim 80 euro verdiğim oyun 2 yıl sonra 19.99'a Steam'e gelecek, beklerim, ya indirimle alırım, yada zorrenten çekerim. Reddit olsun N+4 olsun, nGaf olsun çoğu kişi aynı söylemde. Umarım herkes bunu yapar ve oyunların kalitesini görürsünüz. 20-30 milyon dolara yapılan leş survival oyunları ile salı pazarından t-shirt alır gibi oyun oynarız hepimiz. Müstehak.
GTX750ti tayfadanım 1341 oyunum var abim ne diyorsun sen.

Babblebabble

26.5.2022 23:37:58

0
Getirsinler. En azından kaliteli oynamış oluruz.

SezerBey247

26.5.2022 22:33:14

0
Ben kendimi yazmadım 8000 TLsi olanları söyledim :D Profilime girip bakarsan 4K 144Hz ve RTX 3070Ti'lı bir sisteme sahip olduğumu görebilirsin . GT730M tayfanın amacı oyun mu sence neden aklına geldi ilk önce ? Eğer oyun dünyasından bir haber değilsen Xbox büyümeyi yapmasının nedenlerinden biri de PC pazarına açılıp konsoldan çok abonelik ve kendi pazarını oluşturması. PS neden paşa paşa PCye geliyor ? PCye ulaşmak konsollara ulaşmaktan daha kolay ve geniş kitleye hitap eder. Daha iyi sürüm yaparsın. Gelip benimle acımalı küçük çocuk muamelesi yapma saygımız bozulmasın şurda. Sende de RTX 3070Ti var ama umarım 23" 1080p'den daha iyi bir monitöre sahipsindir hocam.

Antikaruh

26.5.2022 22:25:03

0
Oy kurban olurum, 8000 tl si var, ps5 almamış oy CSGO oynuyor oy kurban hayran ... 3 Tane AAA oyun, PS exclusuive oyunu, insanların rüyalarının gerçeğe dönüştüğünü söyleten, alamet gibi, güneş tutulmasına denk reaksiyon verilen GOW'un pc'ye çıkışı falan ... 1 milyon satamadılar lan ! 1 milyon ! Kendi kendilerine annelerinin getirdiği kurabiye ile 1080p 23" ips monitörlerinde nasıl hayaller kuruyorlar. Konsol kitlesinin 1. gün 70-80 dolar veya euroyu çıkarıp saplaması gerçekliği olmasa, bu oyunları hiç kimse göremez. Eğer benim gibi bu konuda fazla reaksiyon gösteren olursa (ben enayi miyim ? bende gider 1 yıl sonra fitgirl, çitgirl, indirbindir'den oyunu çekerim) siz bu şemanın nasıl tersine döndüğünü göreceksiniz. Jim Ryan yüzünden ps5 sattım. 3070 ti aldım. Yanına da 3 yıl gamepass çektim. Torrentten sömürüyorum oyunları. Ben oyunların yapılması, patchlenmesi, orada çalışanların ekmek yemesi için cüzdanımı açacağım, elin PC'cisi 3080'i ile torrenten çekecek oyunu. Crackerlara yalvaracak şu oyunu da kırın lütfen diye. Platform'un benim için bir önemi yok, bana değer verenin önemi var. Eğer Sony kendi kitlesine bunu hak görüyorsa bende en nötr platforma geçer gerisini unuturum. HZD, Days Gone ve GOW'dan toplamda 100 milyon dolar kazanamamak ne demek ? 100 milyon dolar oyun sektöründe hele ki AAA pazarında çerez parası. AC'ler falan 5-6 MİLYAR dolar kaldırıyorlar yıllık. Düşün... Burada unutmamanız gereken tek şey var, gt730m'ci tayfa oyun almıyor. PC'de eli cebinde hazır bekleyen adam sayısı çok az. İndirim fazla, platform rekabeti fazla, korsan son yılların peak değerinde. Market payı denen bir şey var ki steam %33'üne direkt el koyuyor. Bütün herkes PC'ye dönerse bu oyunlara 500-600 milyon dolar bütçeyi (oyun başına) kim verecek ? Kazanılmayan parayı FitGirl mi karşılayacak fanlarının bağışlarından ? Ya netflix kalitesi dediğimiz şey oyunlara bela olacak, herkes hazır assetlerle aynı stüdyolarla ufak ufak 3-5'li oyun doğuracak, sürümden kazanacak. Yada büyük bir darboğaz yaşanacak 2003 gibi 2011 gibi. PC büyük prodüksiyon AAA, filmic dediğimiz oyun kalitesi ve marketi olarak yetersiz. Ve bu utanç kaynağı olmalı. 1.5 milyar tekil PC kullanıcısı var Steam'ini açabilen. Bir oyunu 1 milyon kişinin bile satın almaması nedir ? Ama CS:GO'ya gelince LOL'e gelince pembe pembe skinlere, MMO'ya gelince bir tane kılıca kalkana o parayı veriyorsunuz değil mi ? Ben bu sektöre kan vermekten elimi çektim ki Almanya gibi bir ülkede yaşıyorum. Madem benim 80 euro verdiğim oyun 2 yıl sonra 19.99'a Steam'e gelecek, beklerim, ya indirimle alırım, yada zorrenten çekerim. Reddit olsun N+4 olsun, nGaf olsun çoğu kişi aynı söylemde. Umarım herkes bunu yapar ve oyunların kalitesini görürsünüz. 20-30 milyon dolara yapılan leş survival oyunları ile salı pazarından t-shirt alır gibi oyun oynarız hepimiz. Müstehak.

BSC Misafiri

26.5.2022 21:01:01

+1
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri pc fanboyları kadar toxic, ezik bir kitle daha yok. Bunlar pubg, fortnite kitlesi, bunlar ne anlar God of war dan ne anlar konsol oyunlarından.
O kadar da değiliz :) yani bu tür AAA hikayeli oyunları seven bir kesimimiz de var benim gibi :)

BSC Misafiri

26.5.2022 21:00:51

+2
ama onların ixclüsivleri vardı

Philipp_Plein

26.5.2022 19:58:05

+1
Pc master race yazanların suratına ne şaplak atarım var ya feleğini şaşırırlar yemin ederim.

BSC Misafiri

26.5.2022 19:45:08

0
Sony en doğru kararı vererek pc platformuna yöneldi çünki kendileride biliyor bir sonraki nesil mantara bağlayacak 12 trflp aletlerin yerine en az 25-30 trflp alet yapmaları gerekicek dünyanın durumu belli keza ülkemiz beterin beteri oldu bu cihazları kaça mal edicekler kaça satıcaklar üst seviye bir donanımın 60-70bine çıktığını düşünürsek sony sıradaki nesildeki darboğazı gördügü için pc platformuna yöneliyor ayakta kalabilmek icin yeni hamlesi bu yönde bence haklılar.

mehmetalpertr

26.5.2022 19:39:08

0
GOW 2018 oynamayan çok az insan kalmıştı. Malum PS4 de kırılmıştı. O yüzden pek satamadılar. Ama yeni oyunlar geldikçe bu rakamlar artar diye düşünüyorum.

BSC Misafiri

26.5.2022 19:34:45

0
Evet böylelikle ps ex olayıda bitti master race PC Station forevor.

SezerBey247

26.5.2022 19:31:42

+1
Konsollar yavaş yavaş ölüyor. Hayat PC ve buluta dönecek. PC tüm firmaları özgür kılıp kendi platformunu ve gamepassini yapmasına olanak tanıyor. PS neden hala bir avuç PS kullanıcısını iplesin ki ? Mesela 8000 TL maaşın varsa PS5 alamazsın değil mi ? Gider bir PC alırsın 1080p'de CSGO - FORZA HORIZON - GOD OF WAR bi arada oynarsın. Artık konsol üretmek de dert satmak da dert para kazanmak da dert.

BSC Misafiri

26.5.2022 18:35:00

+2
pc fanboyları kadar toxic, ezik bir kitle daha yok. Bunlar pubg, fortnite kitlesi, bunlar ne anlar God of war dan ne anlar konsol oyunlarından.

BSC Misafiri

26.5.2022 18:34:57

+2
pc cikler alınmış torrent laflarına , ulan sizin hilenizden modunuzdan gına geldiği için millet kaçıyor konsollara, çoğunuz beleş mezar bulsanız içine atlarsınız. pc master race miş, ahahahaha milletin unuttuğu oyunları anca oynarsınız. Rockstar bile adam yerine koymayıp oyunları önce konsola çıkarıyor. bu nasıl master race la? :))

BSC Misafiri

26.5.2022 18:34:41

0
Çok mantıklı bir karar ve çok daha önce verilmesi gereken bir karardı en azından adım atılmış olması güzel. Örneğin Marvel's Spider-Man oyunları PC'e de gelse harika olabilir ve gayet sevilir.

BSC Misafiri

26.5.2022 18:33:53

0
Kudurun ponycikler

Psychotechnic

26.5.2022 17:38:28

+2
Tamam da kardeşim gow çıkalı ne kadar oldu

Ziromen

26.5.2022 17:13:43

0
Sony madeni gördü vazgeçermi daha, yemiş konsola özel oyununu

Red_devil33

26.5.2022 15:57:41

+1
Yazını severek okudum çok mantıklı

BSC Misafiri

26.5.2022 15:06:57

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Venom59 Bi yere kadar haklısınız. Ancak çoğu söylemlerinize katılmıyorum. Kendi kararlarını alamama gibi bir durum söz konusu değil bence. Keza Insomniac Games hiçbir şeye bağlı kalmadan tamamen kendi evrenini yarattı (tabii karakterler vs hariç.) Kostümünden tutun hikayesine kadar neredeyse tamamen kendi Spiderman evrenimiz diye söyledi adamlar. Bahsettiğiniz gibi bir durum söz konusu olsa daha sıradan bir yapım olurdu. bu arada God of War az satmış, PC muhabbeti patladı diyen arkadaşlar var. Oyun 14 Ocakta PCye çıktı. 2018'de çıkan ve çoğu oyuncunun konsolda yalayıp yuttuğu bu oyunun, 4 ayda neredeyse 1 milyona yakın satması başarısızlık değildir. Hiçbir konsolun fanboyluğunu yapmadan diğer açılardan da olaya bakın.
Dostum her şey soruluyor lisans sahibine, basın demeçlerinde size biz istediğimiz dünyayı yarattık derler ki bu işler öyle yürümez. Orta yolu bulmak için takla atarsın. Spiderman'in 70 tane kostümü, tiplemesi var Marvel'ın buna takılmayacağı zaten aşikar, hikaye de keza, çizgi romanlar da ne eblek hikayeler okudum ben. Kaldı ki bu konular da dahi üstünde defalarca geçilmek zorunda kalınmıştır. İnsomniac çıkıp ne diyecekti abi biz bunu istedik fakat kabul ettiremedik mi? Bu tarz konular anca yıllar sonra iş anlaşmaları bittiğinde ya da büyük problemler sonucunda serzeniş olarak sızarsa sızar. Ayrıca bu iş Sony'e daha ucuza patlamıştır çünkü hali hazırda zaten bazı karakterlerin film haklarına sahiptiler al gülüm ver gülüm hesabı bazı anlaşmalar yapılmıştır yoksa Sony'nin de pek bu kadar Marvel oyunu basma girişiminde olacağını sanmam.

Venom59

26.5.2022 14:28:19

0
Bi yere kadar haklısınız. Ancak çoğu söylemlerinize katılmıyorum. Kendi kararlarını alamama gibi bir durum söz konusu değil bence. Keza Insomniac Games hiçbir şeye bağlı kalmadan tamamen kendi evrenini yarattı (tabii karakterler vs hariç.) Kostümünden tutun hikayesine kadar neredeyse tamamen kendi Spiderman evrenimiz diye söyledi adamlar. Bahsettiğiniz gibi bir durum söz konusu olsa daha sıradan bir yapım olurdu. bu arada God of War az satmış, PC muhabbeti patladı diyen arkadaşlar var. Oyun 14 Ocakta PCye çıktı. 2018'de çıkan ve çoğu oyuncunun konsolda yalayıp yuttuğu bu oyunun, PCde 2 buçuk ayda (Satışlar en son Mart 2022'yi kapsıyor deniliyor haberde) neredeyse 1 milyona yakın satması başarısızlık değildir. Hiçbir konsolun fanboyluğunu yapmadan diğer açılardan da olaya bakın.

Lord Melkor

26.5.2022 14:23:03

+3
Xbox alsa oyun yapmaktan çok çeşit çeşit spiderman gamepadi çıkarırlardı almadıkları çok iyi olmuş

Asahi Breweries

26.5.2022 14:16:17

+4
Yeni CEO Jim Ryan sağolsun PC pazarını önemseyen birisi. Düne kadar hayatta gelmez dediğimiz oyunları PC'ye getirdiler ve getirmeye devam edecekler. Yine de uzun bir süreç var bu bile çok iyi haber. Yıl başında GOW cıktı. Yaz aylarında Uncharted Legacy of Thieves geliyor. Yıl sonunda veya 2023'ün başlarında bakalım hangi oyun gelicek. Nvidia'nin listesinde sızan oyunları kesin gözüyle bakıyorum.

JackTim

26.5.2022 13:50:20

0
31 Aralık 2025'de Bloodborne gelecek olarak yorumladım.

BSC Misafiri

26.5.2022 13:39:56

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Venom59 Geçenlerde bir haber çıktı. Marvel Sony'den önce Xbox'a gitmiş oyun yapmaları için, ancak Xbox tarafı kabul etmemiş. Ardından PS tarafına gidip anlaşılmış. Yerel oyun basınında bunun haberini hiçbir yerde göremedim. Sağlam bir haber bana göre. Xbox'un böyle bir şeyi kabul etmemesi gerçekten inanılır gibi değil.
Sürdürülebilir bir iş değilde ondan. Kendi karakterlerini dünyanı yaratabileceğin onca imkanın, adamın varken neden başkasının lisanslı karakteri üstünde çalışasın ki gün gelip onu kaybedince yaptığın tüm iş çöp. Kendi kararlarını alamıyorsun her şeyi danışman gerekiyor, adam diyor ki hayır benim karakterimi böyle kullanamazsın ne olacak. Nintendo mesela yıllardır komple sahibi olduğu markalar yarattı. Satışları da yüksek.

encuni

26.5.2022 13:02:34

0
last of us 1 ile 2 yeni nesil grafiklerle hem pc hem ps5 e cıkıcaktır ama diziyi bekliyorlar. Aynısı belki bi sonraki spiderman filmi ilede olur

BSC Misafiri

26.5.2022 12:48:06

0
PC kuracaksınız çabuk kurun, Konsol parasına rahatlıkla 3060-3060 Tİ seviyesi bir PC kurabiliyorsunuz..DLSS gibi teknolojilerle rahatlıkla konsol kadar uzun ömürlü olur merak etmeyin..

BSC Misafiri

26.5.2022 12:48:04

+2
Bu demektir ki her özel oyun çıktığı gibi gelmiyecek, arada en az 2 sene mesafe olacak. İyi benim için bu durum. Konsol satışlarını etkilemez. 2 sene erken oynamak için Ps5 alınır.

BSC Misafiri

26.5.2022 12:48:01

+4
Birileri yine ağlıyor

BSC Misafiri

26.5.2022 12:48:00

+4
Sony nin pc stratejisi elinde patlamış gibi duruyor, god of war un 1 milyon bile satmaması rezillik. Demek ki sen pc kitlesine hitap edemiyorsun, herifler rekabetçi oyun seviyor. Sen God of War u , Last of Us ı kendi konsol kitlene saklaman lazım. Multiplauer oyunları da pc ye getirmen lazım. Neyse zaten bu tablodan hepsinin gelmeyeceği ortada.

BSC Misafiri

26.5.2022 12:47:29

+1
PC oyuncuları dandik oyunlar seviyor bunu anlamadın mı Sony..Neyse inşallah her oyunları PC'ye çıkarda herkes ulaşır bu oyunlara..

Persona_6

26.5.2022 12:34:19

+3
Bunların hesabı 2 senede 5 milyon gow satmaktı, bi yerde okumuştum. 1 milyon bile satamadılar. Beklediklerini bulamadılar yani, dediğin gibi kar ediyordur orası ayrı ama dağ fare doğurdu.

JaReD22

26.5.2022 12:32:40

0
Mobili salsın pcye getirsin Üç oyunuda aldım sıradakini bekliyorum

7ender

26.5.2022 12:28:06

+10
3 oyundan 100 milyon dolara yakın para kazanmışlar renkdaş 😁 (belki üstüdür, tam grafiği hatırlamıyorum) Ve bu parayı oyunu yeniden yapmadan kazanıyorlar. Zaten Ps'ye yapılmış oyunu 3-5'e port edip bitiriyorlar... %100 kar gibi bir şey resmen. 100 milyon dolar büyük para. Belki de bu üç oyun pc satışı ile üzerinde çalıştığı bir AAA oyununun %40 parasını çıkardı adamlar. Microsoft strateji olayı farklı; Windows zaten yine Microsoft bünyesinde. Adam kendi platformuna çıkartabilir oyunu. Gider kendi marketinde de satar, servisinde de verir... Hepsi zaten yine adamlara gidiyor... Üzerine gider Steam'de de satar... Oyunun daha fazla kitleye ulaşması her zaman iyidir... Yukarıda satışını küçümsediğin bir GOW oyunu; Sony'nin 35 tane Ps5 satarak yapacağı kârı yapıyor. Bildiğim kadarıyla Sony de bu işi para kazanmak için yapıyor ...

Sarohan

26.5.2022 12:21:17

0
Adamlar bir şey düşünemiyor bir akıllıca düşünen sizsiniz. Çıldırmaya devam.

BSC Misafiri

26.5.2022 12:17:08

+1
Sürecin yavaş ve uzun olması doğal. İstiyorlar ki önce konsol satalım, sonra büyük oyunları orada satalım. Sonra onları zamanla yenilenen Plus'a getirelim orada da sabit ve devasa bir abone yaratalım, sonra bunla da yetinmeyip PC oyuncularına da satalım, biraz da oradan kazanalım. Hem Xbox hem PS ekosistemini kullanan birisi olarak ve tamamen objektik gözle Sony oyunları ve markalarına hayranlık duysam da Sony bu konularda çok cimri ve paragöz davranan bir firma ne yazık ki. Msoft da daha fazla konsola çekmek için istese birçok oyunu bir süre konsola veya konsol için gamepass'e getirip, daha sonra pc'ye çıkarabilirdi ancak kullanıcı dostu olmayı tercih ediyorlar.

Persona_6

26.5.2022 12:11:43

+8
Getirde torretten beleş çeksinler oyunlarını, Allahın sazanı Sony. Atladın fark attığın xbox ın boktan stratejisinin peşine, böyle god of war u yerlerden toplarsın işte oohhhhh iyi oldu satışlar dipte

Ginga Bishounen

26.5.2022 12:08:19

+4
Bilgisayarda oyun oynamayı sevmeyenler konsol kullanmaya devam edecek.

BSC Misafiri

26.5.2022 11:53:56

0
iyi bir bilgisayarı olanın artık konsollara ihtiyacı kalmadı. o zaman konsolların ne anlamı kaldı.

alex59

26.5.2022 11:50:31

+2
Düşünce güzel ama süreç çok uzun.

Venom59

26.5.2022 11:50:10

0
Geçenlerde bir haber çıktı. Marvel Sony'den önce Xbox'a gitmiş oyun yapmaları için, ancak Xbox tarafı kabul etmemiş. Ardından PS tarafına gidip anlaşılmış. Yerel oyun basınında bunun haberini hiçbir yerde göremedim. Sağlam bir haber bana göre. Xbox'un böyle bir şeyi kabul etmemesi gerçekten inanılır gibi değil.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Sony
+ TAKİBE
AL
1 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız