Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Cyberpunk 2077 1.2 Yaması Ertelendi

 
CD Projekt RED, Cyberpunk 2077'nin versiyon 1.2 yamasını erteledi.

Şubat ayı içinde yayınlanması planlanan yama bu ertelemeyle birlikte Mart ayının ikinci yarısında oyunculara sunulacak.
 
CD Projekt RED, bu ayın başında stüdyonun siber saldırıya uğraması ve yamanın geniş kapsamlı olması sebebiyle ertelediklerini ve ek zamana ihtiyaçlarının olduğunu belirtti.
 
1.2 yaması çok sayıda hata düzeltmesi ile iyileştirme içerecek ve daha önce yayınlanan tüm güncellemelerden daha kapsamlı olacak.
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak PC Gamer Cyberpunk CDProjekt PC RPG
Star Wars Republic Commando PS4'e ve Switch'e Geliyor Returnal ‘Atropos’ Fragmanı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

einhander

26.2.2021 04:13:26

+1
alfadan betaya bıle gecemıyoz daha

TORU-NAGA

25.2.2021 21:32:00

0
Yama fazla gecikmesin diye yarım yamada çıkarabilir cdpr.

deadlight54

25.2.2021 12:43:09

+2
Bunlar hala akıllanmamış, bari yamaya tam bir tarih vermeseydiniz. Yine yetiştiremeyecekler ondan sonra ertele babam dur. CDPR çırpındıkça batıyor, her geçen gün daha da gözümüzden düşüyorsunuz.

BSC Misafiri

25.2.2021 07:30:13

0
Herşey şaka gibi.

kajmer_55

24.2.2021 23:30:09

+6
Adamlar baktı yamada yetişmiyor o zaman napalım en iyisi hacklendik diyelim😂

TheMuyu

24.2.2021 22:50:58

+8
yama gelse ne olacak oyunun yapayzekası dahil hemen herşeyi bozuk bunlar değişmeyecek ki yamalarla

Anthropomancy

24.2.2021 22:49:41

+5
İade edip kurtuldum

BSC Misafiri

24.2.2021 22:39:14

+5
Noldu bu firmaya şaka gibi

HoneyMonkey

24.2.2021 22:27:32

+1
Bu çöp oyuna verilecek parayla escape from tarkov satın almak çok daha mantıklı.Keşke satın almasaydım büyük hayal kırıklığı yaratttı bu oyun bende.

BSC Misafiri

24.2.2021 22:19:01

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Aahhahahaha :) Ya var ya aldığım güne lanet olsun :) Güncellemeyi bile beceremeyip oyunu bozacağını görüp erteliyorlar :) Sizin yapacağınız oyuna..
üzücü olan bu yeni gelecek yamadan da bence bi cacık olmayacak bu oyun, 1 senede falan anca toparlanır
O da doğru.. Şaka gibi bi durum işte.

HayvanGenli

24.2.2021 22:11:33

+2
Yamayi bile ertelediler aklim almiyor artik CP haberlerini.

***Respect***

24.2.2021 21:41:27

+8
Bütün hikaye genişlemeleri ve ek paketler çıksın, tüm güncellemeleri alsın ondan sonra satın alın. Çünkü o hikaye genişlemeleri oyuna kim bilir nasıl sorunlar ekleyecek.

pirate19

24.2.2021 21:30:24

+13
CDPR sıçmalara doyamıyor

Babblebabble

24.2.2021 21:28:38

0
O zaman almak için daha bekliyoruz, ama daha ne kadar beklesek ki? Hikaye genişlemelerini falan mı beklesek, ne yapsak beyler?

BSC Misafiri

24.2.2021 21:16:10

0
cyberbug 2077 1.2

Hudson51

24.2.2021 21:12:28

+8
İnsanlar uğradıkları siber saldırıya bile inanmayıp başka bir şey için bahane edeceklerini söylemişti ve CDPR da bu erteleme ile onları bir nevi haklı çıkardı. Yama ertelemeyi geçtim artık CDPR hakkında ki iyi düşüncelerden eser bile kalmadı. Ben bile noktada savunmak istedim ama yok...

BSC Misafiri

24.2.2021 21:03:34

0
ben rx580 16 gb 1600af işlemciyle oynadım iki kez bug ile karşılaştım onun haricinde zevki baltalayacak bir durum yaşamadım 1,1 güncellemesi ile oynadım tabi ondan önceleri için birşey diyemem

Source

24.2.2021 21:02:23

0
Çok fazla ertlenmediği için sorun yok. Ama her negatif gelişme oyuncuların gözünden daha da düşürüyor CDPR'ıç :(

***Respect***

24.2.2021 20:49:24

+8
Efsane patladı var ya Böyle rezil olan oyun yapımcısı tarihte sayılıdır.

BSC Misafiri

24.2.2021 20:48:17

0
Cd project ne zaman iflas edieceksin dört gizle bekliyorum Sony alsın şirketi.

Boone

24.2.2021 20:36:40

+6
Çok kapsamlı dedikleri 1.10 yaması da hiçbir şeyi düzeltmediği gibi daha çok bozmuştu. Hazır olun, bu yama çıkınca gene benzer sorunlar çıkarsa "Ama biz saldırıya uğradık." diyecekler. Yeni bahaneleri oldu.

alkidaqween

24.2.2021 20:33:20

0
Gerçekten gülünç olmaya başladı

BSC Misafiri

24.2.2021 20:29:15

0
Torrent ten indirdiğim her gb için yeter yaa yeterrrrr

fasttornado

24.2.2021 20:25:59

+5
Gerçekten çıkacağını düşünen var mıydı? İlk yama da Ocak ayında çıkacaktı. Uyduruk bir şey yayımladılar ki sırf bir şey söyleyebilmek için. Zaten o yama dedikleri şey yeni hatalara sebep oldu. Sonra rezil olma seviyesini yukarılara çıkarınca siber saldırı hikayesini uydurdular. Bu haberi duyurduklarında zaten bir çok kişi mevzuyu anladı. Üstüne de malumun ilanı oldu ve yamayı çıkaramayacaklarını açıklamışlar. Martın ikinci yarısı dediklerine göre Nisan ayından önce çıkmaz. Böyle bir yama hiç çıkmayacak bana kalırsa. Daha doğrusu şu; Çıkacak yama last gen konsollarda oyunun çalışmasına yetmeyecek. Olmuyor, üzgünüz, özür dileriz vs dedikten sonra zaten iadeleri yaptık yeni nesilde oynarsanız deyip mevzuyu kapatacaklar gibime geliyor. Bizim gibi iade edemeyenlere tekrar geçmiş olsun. Sağlam dolandırıldık.

BSC Misafiri

24.2.2021 20:22:56

0
Bak sırf bu oyun için pc imi güncelleyip rtx 2060 lı bilgisayar aldım en azında en low da 60 fps alayım diye ulan şehir içine girince 38 e kadar düşüyor bide gittim preorder verdim geç çıkarmaları bana sıkıntı değildi ama abi düzgün çıkarsaydınız bilader umarım şu güncelleme adam akıllı bir şekilde optimizasyonu düzeltir yoksa geforce nowdan oynamak zorunda kalıcam o bana koyuyor

Orange20

24.2.2021 20:20:27

+2
yaması bile erteleniyor abi çok ilginç gerçekten

Antikaruh

24.2.2021 20:18:42

+3
Bu gün dedim, ne oldu bu şubat ayında çıkacak büyük yamaya, diye ... :)))))))))))))))))))))))

Ocelot-

24.2.2021 20:16:07

+8
[simage=1]http://store.donanimhaber.com/00/01/62/00016293ca49159ec6fa1b75bbd8f5ce.jpeg[/simage]

BSC Misafiri

24.2.2021 20:14:07

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Aahhahahaha :) Ya var ya aldığım güne lanet olsun :) Güncellemeyi bile beceremeyip oyunu bozacağını görüp erteliyorlar :) Sizin yapacağınız oyuna..
üzücü olan bu yeni gelecek yamadan da bence bi cacık olmayacak bu oyun, 1 senede falan anca toparlanır

Sp!deR

24.2.2021 20:12:56

+5
Kapatın gidin oyunu ya. Verdiğim her kuruşa acıyorum.

Burrsaspor16

24.2.2021 20:08:15

0
Cd projekt red En sevdiğim firmalardan biriydin be her geçen gün dahada rezil oluyorsun vallahi yazıkya.Yamayı ertelemek nedir ya...

IIExtraLifeXC

24.2.2021 20:05:26

+2
"Başlığı yanlış okudum galiba", diyerekten girdim haberin içeriğine fakat şaşırmadım desem yalan olmaz.

AshenOne

24.2.2021 20:02:31

+28
Adamlar yamayı bile erteliyor artık. Arkadaşım duyurmayın şu tarihte şunu yapıcaz diye yetiştiremiyorsunuz. Şu vasıfsız yöneticiler nasıl iş bulabiliyorlar anlamıyorum.

BSC Misafiri

24.2.2021 20:01:35

+7
yamayı bile erteliyorlar :D

BSC Misafiri

24.2.2021 20:01:03

+8
Aahhahahaha :) Ya var ya aldığım güne lanet olsun :) Güncellemeyi bile beceremeyip oyunu bozacağını görüp erteliyorlar :) Sizin yapacağınız oyuna..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Cyberpunk 2077
+ TAKİBE
AL
68 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız