Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Assassin's Creed: Unity - Video İnceleme

20 Kasım 2014 Alkan Adakaner 60 İzlenme Sayısı: 40324 Video süresi: 11:01 Video İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Yeni nesil Assassin's Creed maceramızda bu defa Fransız Devrimi'ne tanıklık ediyor. Templar ve Assassin'ler arasındaki büyük savaşa tekrar tanıklık ediyoruz. Seriye co-op desteği de sunan AC: Unity video incelemesiyle karşınızdayız.

ubisoft assassin's creed assassin's creed unity xbox one playstation 4 fransız ihtilali yeni nesil assassin's creed macera aksiyon
Canavar Hareketler - Bölüm 22 PES 2015 Video İnceleme
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Sarohan

11.11.2015 16:07:19

+1
Şu oyunun bug ve performans sorunu olmasaydı aslında Assassin's Creed 2'den sonra bence tam rayında bir Assassin oyunu olmuş. Şuana kadar ki assassins oyunlarında ki tasarlanmış en karizmatik karakterde bu oyunda ki Arno bence. Kıyafetini ve karakteri çok beğendim gerçekten. Bende ilk oyundan beri seriyi oynar ve takip ederim fanatiği değilim ama keşke şu sorunları olmasaydı da daha yüksek puanları alsaydı diye isterdim. Hele syndicate rezaletini gördükten sonra.. Yakında bu oyuna just cause da ki gibi graple hook da gelir artık direk tırmanmaya falanda gerek kalmadan binalara yapışırız gibi gözüküyor umarım yanılırım. Onun dışında incelemede eksik ve önyargılı birçok cümle var. Onca yan görevlerden rastgele oluşan aktivitelerden hiç bahsedilmemiş Unity'ye kadar olan assassins oyunlarında ki aynı dövüş sisteminin unity de tam anlamıyla değiştiği ve zorlaştığı çok sığ bir şekilde geçiştirilmiş ve sıkıcı denmiş. Kesinlikle katılmıyorum. Ve parkur sisteminde ki o akıcılık ve pürüzsüzlük den bahsedilmek yerine yine sadece gözünüze çarpan ufak tefek sıkıntıdan bahsetmişsiniz. Tırmanma sisteminde bazı yerler biraz abartılı evet özellikle binalardan aşağı inerken veya karakter bir çatıdan başka bir çatıya atlarken havada normalden fazla süzülmesi gibi şeyler var ama inanın bu akıcılık ve kolaylık aslında gayet iyi olmuş çünkü önceki oyunlarda ki o işkence parkur sisteminden gına gelmişti. Sürekli karakterin bir yerlere takılması taşa dala çıkıp atlayamaması gibi... Sonuç olarak oyunun en son halini göz önünde bulundurduğumuz zaman her ne kadar hala performans sorunları çeksede buglar genel anlamda temizlenmiş bazen sırıtıyor tabi, performans belli bir ölçüde azda olsa stabilleştirilmiş en azından çok fazla frame düşmesi olmuyor. Ortalamanın üstünde diyebilirim ama oyunun hala bir kaç tane yamaya ihtiyacı var.

a.ekin

3.12.2014 21:32:50

+2
İnceleme çok başarılı olmuş,tebrikler :)

Dark-Samurai

3.12.2014 18:27:04

-1
yuzyilin oyunu.[:'(]

ANTİ BUG

3.12.2014 17:55:57

-1
quote:

Orijinalden alıntı: MiQelangelo

Shadow of Mordor kadar kaliteli olsaydi derken, onun kadar yapay zeka yoksunu olsaydi demek istiyorsunuz galiba? O zaman da yapay zeka olmamis derdiniz. Bence de eski AC oyunlarinda dovusler daha eglenceliydi, cunku cok daha basitti, fakat bunda cok zor olmus ve kesinlikle guzel olmus. Bu oyun Shadow of Mordor degil, Assassin dedigin gizlice suikast yapar, savasmaktan kacinir ve oyundaki dovus zorlugu sizi resmen bu yonde ilerlemeye zorluyor. Yani tamamen yanlis bir karsilastirma yapiyorsunuz. inceleme guzel olmus, son bolume kadar cok iyi hatta oyundaki en onemli arti ve eksilerine degindiniz diye sevinirken, (gerci karakter gelisimine hic deginmedi) birden 7.4 puani gorunce sok oldum resmen. Hayir bu oyuna bu puani veriyorsaniz, COD AW gibi bir oyun (ki guzel bir oyundur) kac alir sizden? 6? Diye sormadan edemiyor insan. Bir de fazla yenilik yok, ayni oyunu isitip onumuze koymuslar gibi laflari duymak o kadar cok sikti ki, nasil ayni oyun yahu surekli kilise laflar surekli ayni cumleler. Ayni oyun degil onu kesinlikle soyleyebilirim. Adamlar cok buyuk degisikliklere gitmisler bir cok gelisme var oyunda, bir cok gerileme de oldugu gibi, yani sonuc olarak "ayni oyun" degil. Grafikleri nasil anlatmak lazim bilemiyorum, hani CGI'in bir kademe alti diyebilirim belki, bu konuda yarisabilecek oyun yok ve uzun surede olmayacak gibi gorunuyor. Hikaye olarak bir AC2 kesinlikle degil, ama o oyundan sonra cikmis en iyi AC oyunu. Yenilik derken neyi kastediyorsunuz? Bu seriyi sevmiyorsaniz zaten neden oynarsiniz, veya objectif olamiyorsaniz neden inceleme yaparsiniz? Assasssin's Creed oyunu bu ne yapsin adamlar Fifa oyununu mu yapsin? Bu Halo artik cok sikti her yil ayni oyunu onumuze koyuyorlar demek gibi bir sey oluyor, Halo bu miilyon tane fani olan, Halo oldugu icin begenilen bir seri, gelistirilir evet ama degistirilmez neden degissin ki? Elestiri yaparken nasil bir yenilik beklediginizi de ifade edersiniz daha dikkate elinir incelemeler yaparsiniz. Yeni nesilde bu oyunu da almayacaksaniz artik isimiz cok zor gercekten. Teknik hatalar ve fps dusmeleri, yanlis kararlar vs hepsi dogru zaten oyunu en cok elestirenlerden biri benim AC Unity PS4 konusunda yazdiklarima bakabilirsiniz, ama herseye ragmen 7.4 olacak bir puan degil bu oyun icin. incelemedeki puani cok dikkate almadan, bu oyunu alin ve oynayin diyorum. Pisman olmazsiniz.
AC gibi Ubisoft'un tekeline ve süt sağma makinasına dönüşmüş hiçbir yol katedemeyen bir oyun serisini Shadow Of Mordor'la kıyaslaman büyük bir hata,Shadow of Mordor oyun dünyasına ''Nemesis'' sistemini kazandıran hikayesi derin,parasının her kuruşunu hak eden bir oyun,oyunun her tarafından ana karakterimiz Talion ve Mordor'un tarihi ile ilgili hikayeler fışkırıyor bunları bulmak için bile insanın haritanın her karışını gezesi geliyor. Oyunda ki yapay zeka birçok oyundan kat ve kat daha gelişmiş bir durumda sürekli sneak hareket etmek senin en büyük silahın çünkü orklar teker teker gelmiyor resmen tabur halinde geliyor oynayanlar bilir tek seferde 20-30 tane ork'un üzerinize geldiği anlar oluyor ve hepsini tek hamlede combo yapmadan öldürme gibi bir durum yok hiç ummadığın bir anda karşına birden 3 tane ork kaptanın çıkması da cabası,her kaptanın zayıf yönleri ve korkuları var bunları araştırmadan hiçbir ork kaptanını kolayca öldürme şansın yok ve warchiefler gerçekten zorlayıcı boss savaşları vaad ediyor. Bugüne kadar bana gizlilik hazzını ve karşımda gerçekten azılı bir düşmanın olduğunu hissettiren tek oyun Shadow Of Mordor oldu bence başlı başına büyük bir emek ve oyun dünyasına bir armağandır benim gözümde inşallah devamı gelir ve oyun dünyasına başka yenilikler kazandırmaya devam eder. Bütün bunları yazmamın sebebi oyuna yapay zeka yoksunu demen ve oyunu aşağılaman oldu....

Project Scorpio

24.11.2014 14:17:20

-2
GOTY

moveboy_61

24.11.2014 13:53:15

+1
İnceleme çok hoşuma gitti tebrikler Alkan, güzel inceleme olmuş, oyun fena değil ama yetersiz.

Aaron Paul

22.11.2014 02:54:13

0
Alkan, ağzına sağlık. çok güzel inceleme olmuş... Umarım sana daha fazla oyun inceletirler....

MonitörKertenkelesi

22.11.2014 01:33:31

+1
Bence oyundaki hatalar bir kaç kaliteli yama ile kapanabilir. Öte yandan gerek animasyonları gerek ise karakter ve atmosfer tasarımı ve şehir, muhteşem ötesi bir işçilik sergiliyor. Böylesi bir işçilik belli ki sabahtan akşama kadar çalışma işi. Öte yandan benim oyundan tek rahatsız eden unsur saç tasarımları ve kıyafet dalgalanmaları oldu. Özellikle ilk bölümdeki çocukluğundaki kıyafetin eteklerinin en ufacık harekette dalgalanması komik olmuştu saçlar ise tane tane kıl kıl olması hoş durmuyordu, ama dedim ama emek çok büyük. İnsan mükemmel olmasını istiyor, eleştirmek değil gayemiz.

BSC Misafiri

21.11.2014 21:18:31

0
Nvidia gtx 560 ekran kartım var hiçmi kaldırmaz

luffy54

21.11.2014 17:55:18

-1
ubisoft acilen oyun yapmayı bırakıp sinema sektörüne yönemli yaptıkları sonda ki traile bak be

fosco

21.11.2014 10:41:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: Faithful Blood Day

O gorev icindekiler icin.ana gorevlere siyah buyuk unleme gitceksin
Haklısın :)

Maestro725

21.11.2014 10:34:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: fosco

Yesil noktalara ulasman lazim ;)
O gorev icindekiler icin.ana gorevlere siyah buyuk unleme gitceksin

fosco

21.11.2014 10:05:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: jigsaw79 Arkadaşlar oyundaki ana görevleri yapmak için haritada hangi işarete gitmemiz gerekiyor? Ana konuda sordum cevap veren çıkmadı.
Yesil noktalara ulasman lazim ;)

_CCCP_

21.11.2014 00:38:31

0
İnceleme de maalesef çok önemli bir detay atlanmış. Bu tarz tarihin tam içinde geçen oyunlardan tarihi tam olarak doğru yansıtması beklenir. Fakat Assassin's Creed burada da çuvallıyor. Halkın ve devrimin ünlü lideri Robespierre'in oyunda kana susamış caniler gibi lanse edilmesi, eşitlik, özgürlük ve kardeşliği temsil eden 3 renkli Fransız bayrağının tarihten tamamen bağımsız saçma bir şekilde karşımıza çıkarılması, Fransa'da bile bir çok tartışmaya sebep olmuşken incelemede atlanılması kanımca büyük eksiklik. Bunun haricinde genel olarak bile oyunun puanı bence yüksek olmuş.

fasakasa

20.11.2014 20:47:35

-2
Gösterdiğin dövüş sahnesinde 3-4 adamın ortasında kendini savunamıyorsun ama yeterli değil ve değişiklik yok diyorsun. IGN'in Call of Duty AW incelemesi gibi olmuş. Ön yargılarından kurtulmadan AC inceleme lütfen

Mütevazı Üye

20.11.2014 20:14:48

0
İNCELEME SÜPER OYUN BERBAT

Raweal

20.11.2014 19:22:59

0
Oyunu iki dakika bile deneyim etmeden yeriyorlar. Çok garip gerçekden. Başkalarının düşüncelerini kendilerine fikir benimseyenler , birde oyunu gerçekden deneyip beğenenlerle dalga geçiyorlar. Enteresan.

jigsaw79

20.11.2014 19:15:37

0
Arkadaşlar oyundaki ana görevleri yapmak için haritada hangi işarete gitmemiz gerekiyor? Ana konuda sordum cevap veren çıkmadı.

BSC Misafiri

20.11.2014 17:33:08

0
Bu oyuna verilecek ciddi oyuncu puanı 100 üzerinden 60'tır. O da verilen detayın hakkına. Gelmiş geçmiş en kötü AC oyunlarından biri.

Hasikomen

20.11.2014 15:43:18

+1
Watch Dogs gibi yeni bir yapımı ve Assasin's Creed gibi bir seriyi nasıl bu hale getirdiler. Rockstar'a filan verselerdi projeleri bari.

darkerdi

20.11.2014 15:28:53

+2
ubisoft zeki ama çalışmıyor.

iloveartline

20.11.2014 14:57:26

-1
Ezio'dan bu yana en iyi AC oyunu kesinlikle...hem hikaye hem karater olarak...sırf korsanlık eğlenceli,gemi savaşları zevkli diye AC:4 'ü övdük...ama suikastçilikle uzaktan yakından alakamız yoktu...bir suikastçi hikayesi izlemedik...Jack Sparrow'culuk yaptık...Connor'a gelirsek serinin en itici karakteri değil miydi...sonra babası sonra dedesi,tüm sülalesi bi güzel kaktırıldı...en saçma dövüşlere sahip oyun o değil miydi...şu an beğenmediğimiz dönemin basit dövüş sistemi oyunda akıcı animasyonlara ve yer yer hardcore'culara olamasa da zorlayıcı bi seviyede...söyleyip de yapmadıkları bir durum yok...Ezio'dan sonraki en iyi suikastçiyle karşı karşıyayız...Paris ise muhteşem...şu ana kadar oyun tarihi içindeki en güzel atmosferlerden birine sahip...mimarisiyle,atmosferiyle kuru kuruya yapılmamış kalabalığıyla etkileyici...İtalya'ya da bu yönüyle en yakın ve sanki İtalyanın yeni nesil versiyonu gibi...tüm bunları oyundaki kafa yedirten (2 yerde de ilerleyişi engelleyen) bug'lara rağmen söylüyorum...en basit oynanışa sahip eski AC oyunlarını her zaman hikayesi ve yarattıkları dünya için sevdik...o zaman dövüşlere bu kadar takılmadık...şimdi Arno'ya haksızlık yapmayalım...tamam ellerinde oyun dünyası için şahane bi İP var...ilk 3 oyun dışında boku da çıkarılmıştır... ama mikro ödemesi (ki mikro falan değil) bug'ları bahane ederek güzel yapılan bir oyunu öldürmeyelim...Ubi çok büyük hatalar yaptı yapıyor...ama şirkete düşmanlığı oyuna da göstermeyelim...büyük bi güncelleme yolda...o çıkana kadar yan görevlerle kolektibıllarla oyalanalım...olmadı oyun yağmuru yaşanan şu günlerde kafa dağıtmalık başka oyunlara kayalım...herkese iyi oyunlar...

ygultekin82

20.11.2014 14:45:27

0
Bence oyuna 2-3 arası bir puan verilmeli çünkü bitmemiş haliyle konsolda bile kasarken 250tl yi hiç mi hiç haketmiyor.

historicalmann

20.11.2014 14:40:33

0
Çok güzel bir inceleme olmuş tebrikler...

Guest-56D7221EF

20.11.2014 13:42:31

0
Bütün oyunlar ayn puanı veriyosunuz hee,herşey iyi hoşta(aslında değil)şu inceleme işini becerebilen biri yok şu bsc de

BSC Misafiri

20.11.2014 13:22:11

0
Insan sondaki trailer gibi sahneler gerçeklik bekliyo keşke öyle olsa nedense bunuda hep Ubisoft yapıyo .. yinede kötü değil beğendim

BSC Misafiri

20.11.2014 13:21:59

0
Abi videoları sizin kadar iyi bitiren bir kanal ya da kişi görmedim.

freshmind

20.11.2014 12:52:31

+2
Puan fazla bile ... Söyleyebileceğim tek şey o Paris'e yazık etmişler. Sanki bütün bütçeyi oyunun tasarımına harcayıp daha oyun olmadan piysaya sürmüşler. Yazık olmuş. Bir daha bu kadar detaylı tasarlanmış bir şehir-detay işçiliğini kolay kolay göremeyiz.

BlackSwords

20.11.2014 12:38:11

0
Oyuna "Sanat ve Tasarım" gibisinden bir ödül verilebilirmiş aslında @BSC @alkanadakaner gerçekten güzel görünüyor.

altunuz

20.11.2014 12:31:10

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Bernhard Puanlarımız diğer oyun otoritelerinkine yakın olunca onlara özenmiş oluyoruz. Puanlarımız onlarınkinden çok farklı olunca ise "dünyadaki siteler şu puanı vermiş, siz nasıl düşük verirsiniz" eleştirisi geliyor. Yani kaç puan verirsek verelim başkalarına göre davrandığımızı düşünen veya bu işten anlamadığımızdan dolayı oyuna farklı puan verdiğimizi düşünenler oluyor. O nedenle bence siz böyle düşünerek önyargılı yaklaşıyorsunuz. Oyunun kaç puanı hak ettiğini düşündüysem onu verdim.
7.4 ise hiç de kötü bir puan değil bence. Oyunun hak ettiği puan da bu diye düşünüyorum.
Dövüş animasyonları iyi, ama bu dövüşleri sıkıcı olmaktan kurtarmıyor malesef. Düşmanlara "zerre" saygı duymuyorsunuz. Eğer ben dövüştüğüm düşmanları ciddiye almıyorsam, o oyundan da zevk almıyorum. Örneğin farklı türde olsalar da Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, Ninja Gaiden (1), Demon's Souls veya ilk Devil May Cry oyunu zevkli savaş-dövüşlere sahip oyunlara örnek olarak verilebilir.

Şu oyunun dövüşleri son dönemlerde çıkan Shadow of Mordor'daki kadar eğlenceli olsa oyunun kalitesi kat kat artardı. Ama malesef öyle değil. Dövüşler eskisine nazaran daha iyi olsa da "hala" sıkıcı.

Yani ben eleştirilerinize katılmıyorum. Eleştiriniz için de teşekkür ederim, fikir alışverişi yapıp, bazı noktaları açıklama fırsatı buldum.
Bence puanı bayağı yerinde vermişsin. Konsolda bile kasan bir oyuna bu puan çok bile. Bana kalsa Ubi den uzunca bir süre oyun almayın derdim, biraz para yerine elindeki işi yapmayla uğraşsınlar. İnceleme için teşekkürler Alkan Abi.

fierro35

20.11.2014 12:22:05

+1
Daha öncede dediğim gibi bu ubisoft watch dogstan bu yana baya bi şımardı o yüzden almayın bu adamların oynunu arkadaşlar. Adamlar bize para verdirip kapalı betada oyun oynatıyor.Daha yapım süreci bitmemiş oyunları bize satıp sonradan düzeltmeye çalışıyorlar. Ulan dice bu işler hep senle başladı seni gören sana uydu...

Nevfel

20.11.2014 12:14:36

0
İlk defa seriye başlayanlar oyunu çok sevecektir ama seriyi başından beri takip edenler Ezio'nun hikayesinden sonra oyunun yerinde saymaya başladığını görecektir. Tamam güzel çalışan bir sistem ama yenilik her zaman iyidir, serinin hayranlarını da düşünmek lazım. Ek olarak ben grafikleri pek yeni nesil bulamadım doğrusu. Sistemi zorlayan sadece ortadaki kalabalık gibi duruyor.

BSC Misafiri

20.11.2014 12:08:41

0
Yani benim anlamadığım ve anlamaya zorlandığım kısım şu ki bu oyunun birinci oyundan son çıkan oyuna kadar bir "HİKAYE"si var! Bu her oynadığınız oyun ilk oyunun hikaye devamı niteliğinde. Yani bi oyun ne kadar kötü olursa olsun hikayesini benimsemiş beğenmişsen oynamaya devam edersin. Bu söylediklerim ben oyunu Revolution'dan sonra bıraktım diyenlere. Yani bunları söyleyenler benim gözümde oyunu oynamak için oynayan oyuncular ve bunların söyledikleri nedense (ki nedenini yukarıda anlatmaya çalıştım) bana çok komik geliyor. Yani bu oyun bir cod değil ki alıp senaryosunu 1-2 kez bitirip sonra multiplayerda saatlerce oynayasın. Bu hikaye tabanlı bir oyun sen bu oyunun bikaçını oynayıp son çıkanını neden eleştiriyosun ki? Senin işin zaten bitmiş seriyle boşver cod oynamaya devam et :) Ben incelemeyi yeterli bulmadım çünkü yeterli değil. Bi kere Arno bir fransız ama ingiliz aksanıyla konuşuyor. Samanlıkla dalga geçip seslendirme kısmında buna değinmeden seslendirmeler iyi fakat kalabalıkta sırıtıyora atlamanız da dikkatsizliğin başka bir örneği. Bir kere oyundaki bugları patchlerle düzeltmeye çalışıyorlar buna da değinmemeniz oyun sanki böyle gelmiş böyle gidecek havası oluşturmuş. Dövüş sistemi çok iyi değil ama iyi. Bu oyunla diğer oyunlar ayrı tutulmalı. Bugüne kadar uzun tutulan hangi seride bir anda herşeyin değiştiğini gördünüz ki bunlar da yapsın. Bir anda yaparsa bütün değişikliği bir sonraki oyunda değiştireceği bişey kalmaz. O yüzden yavaş yavaş yapacak ki her çıkan oyunda yeni bişeyler olsun. Bunun böyle olduğunu bildiğinizi belli ederek ( ki hiç öyle gözükmüyor :) eleştiri yapmanız daha hoş olurmuş Bir de oyun serisini zaten benimsememiş birine bu oyunu inceletmek zaten bana göre başından yanlış. Bu incelemede (aynısı Rogue için de geçerli) firmanın eksikliklerinden zaten baymış, oyun serisini Eziodan sonra bırakmış "ya nasılsa her sene aynı oyun çıkıyor" bakış açısıyla anlatılmış bi inceleme olduğu için çok da beğenmedim açıkcası. Yani bu oyunu incelerken ubisoft ubisoft eski oyunlar eski oyunlar kısımlarına sürekli vurgu yapılıyor da bu oyunda ne var ne yok detaylandırılmıyor. Yani oyun serisi büyük, fiyatı büyük insanlar sizin incelemenize bakıp para verecekler yada vermeyecekler ki verecekleri para da bi oyun için yüksek olduğu için bu şekilde büyük ve pahalı oyunları daha ayrıntılı incelemenizi tavsiye ederim. Bir de şu samanlık konusuna gelince aynı şekilde metal gear solid'in son oyununda da hala bir anda kutuya girip kutu üzerindeki saçma sapan resimlerle düşmanları şaşırtıyoruz. Bu oyun da aynı şekilde gayet başarılı bir hikayeye ve kurguya sahipken aynı şekilde gerçekçiliği baltalayan saçma sapan gereksiz bir olay. Demek ki bu sadece bu oyuna özgü bişey değil oyun geliştiricileri hala böyle saçma şeylere takık. Belki de bunun gerçek değil bir oyun olduğunu bu gibi detaylarla bizlere belli etmeye çalışıyorlar? Daha bunlar gibi yazabileceğim cidden çok şey var ve amacım laf sokmak değil net ve anlaşılır konuşmak. Uzun lafın kısası :) Ezio ne için uğraşıyosa Arno da onun için uğraşıyor. Oyunun bir hikayesi var sonuçlar neticeler sonraki oyunlar vs birbiriyle bi şekilde bağlantılı olduğu için oyunu yarım yamalak oynayıp yorum yapmaya gerek yok çünkü zaten senin işin o seriyle bitmiş. Bu tür oyunların incelemelerinin detayları gerçekten çok önemli çünkü oyunları incelemelere göre alanlar var. Eski sisteme göre grafik oyun oynanabilirlik vs diye başlıklar açarsanız biz de artık kaytarıyolar demeyiz :)))

MovieClipS

20.11.2014 11:36:33

0
Ubisoft ne zaman kendine gelecek çok merak ediyorum.

halflıfe

20.11.2014 11:23:59

0
bence yine çok ile vermişsiniz oyun doğru düzgün çalışmıyor bile yok hikayesi şöyle hikayesi böyle ne yapayım ben hatalardan geçilmeyen oyun da hikayeyi 6.5 yeter bu oyuna hatalar olmasa ne olurdu bence en fazla 7. olurdu durmada aynı oyunu yap yap dur sadece arka plan değişiyor başka da ir hikayesi yok

gultekinlive

20.11.2014 11:16:49

+1
BSC'nin 6 verdiği bir inceleme oldu mu? Sanki puan verirken biraz çekingen davranıyorsunuz Alkan Abi. 7,4 puan demek benim gözümde çok başarılı bir yapım oluyor. Fiyat/ kalite meselesi de önemli. Bu oyunu 249 liraya satıyorlar

Mr.Freeze

20.11.2014 11:12:38

0
Ilk izlenim videosundan sonra cok daha nesnel bir inceleme olmus bence. Tek eksik kalan sey yan gorevlerden hic bahsedilmemis olmasi olmus. Bildiginiz dedektiflik gorevleri falan var, ilginc olmus gercekten. Cinayeti cozuyorsun milleti hapse tiktiriyorsun falan. Ayrica Nostradamus gorevlerinde bulmaca cozuyorsun ki cidden zor, bunlarin hepsini oyuna yenilik getirelim diye yapmislar sanirim.. ama bunlar ufak tefek seyler tabii. Ben cok basarili buldum oyunun incelemesini... Tesekkur ediyoruz.

Father Gascoigne

20.11.2014 10:23:59

0
AC : Zühtü Edition

Rodion Raskolnikov

20.11.2014 10:17:10

0
Güzel bir inceleme olmuş elinize,emeğinize sağlık. Bu tamamlanmamış yarım oyun için 7,4 bile çok. Oyun ile alakalı bu kadar inceleme ve oyuncu yorumu varken hala oyuna toz kondurmamaya çalışanlar var,çok komik:) Güneş balçıkla sıvanmaz..

veli@1144

20.11.2014 10:09:21

-1
Ubi artık olayı sağlam oyun yapıp hakkı olan parayı kazanmaktan sıyırtıp ortaya hatalarla dolu bir oyun sunup mikro ödeme dlc vs şekilde oyuncuları somurmeye çevirdi ben şahsen ubiye güvenimi yitirmekle kalmadım artık sövmeye de başladım oyun çıkarmadan zaten bişey veremeyecek yorumuna gidiyorum bsc işleyişine gelince oyun hakkındaki yorumlarına güveniyorum tek sıkıntı özellikle alkan beyde goruyordum bunu;teknige pek deginmeyip hikaye anlatılıyor eski toprak editörler hala sağlam inceleme yapıyor.inceleme süresi kısaldı puan veriliyor ama ne için veriliyor anlayamıyorum eskiye alıştık çünkü çok iyilerdi tmm bu inceleme güzel olmuş hoşuma gitti ama bu sekilde heba edilen çok inceleme var en çokda infamous second son incelemesi tepkimi çekmişti neyse sözlerimi ubi ubi ubi diyerek bagliyorum :)

Painteam

20.11.2014 09:35:21

+2
MiQelangelo eğer 60$ ödediğimiz bir oyunda hem görsel hemde oyununuzu baltalayan hatalarla karşılaşıyorsak bu oyun bu puanı hak ediyor demektir.o zaman çıktığı gibi sorunsuz şekilde oynadığımız oyunlara haksızlık etmiş oluruz.(Shadow of Mordor gibi) eğer Ubisoft bu kadar eleştirilmek istemiyorsa oyunu yarım yamalak çıkarmasınlar.oyun basınından mikro ödeme seçeneklerini gizlemeleri,çıkış gününden önce inceleme yayınlama ambargosu ve oyunu oynamanı engelleyen hatalar...bence yüksek bile almış.

BSC Misafiri

20.11.2014 09:28:21

+1
Oyun muhteşem olsa ne olur buglarla, hatalarla dolu olduktan sonra. Oyuncusuna saygısı yok adamların ben mi göstereceğim onlara saygıyı. 7.4 bu oyun için fazla bile.

oyuncu11790

20.11.2014 09:18:57

0
Ubisoft elindeki potansiyeli böyle harcıyor işte... Oyun yine trailer efsanesi olarak çıktı ve öyle ilgi çekti. Bu oyunu oynanış garibanı yapmalarını bir türlü çözemiyorum görselliğe harcadıkları zamanı oyunun diğer unsurlarına harcamış olsalar mükemmel bir oyun olarak karşımıza çıkacak... Görsellik önemli fakat oyunu oynamaya başladıktan sonra oynanış ve oyun içindeki diğer unsurlar sizi oyunda tutuyor yada zevk almamızı sağlıyor.

ilgezer

20.11.2014 08:36:21

0
Türkiye'de Asasins Creed in satışı 179 TL. BSC yaklaşık bir aydır hergün AC haberi ve videosu yayınlıyor. burda amaç ne? gariban türk oyuncusunu orjinal AC almaya teşvik etmekmi? piyasada başka oyunmu kalmadı. yetmedimi bu kadar AC haberi?

veli@1144

20.11.2014 07:49:57

0
İnceleme güzeldi Teşekkürler alkan bey. Ama ben Revelation dan sonra seriyi bitirdim

MiQelangelo

20.11.2014 04:25:20

-4
quote:

Orijinalden alıntı: Bernhard Puanlarımız diğer oyun otoritelerinkine yakın olunca onlara özenmiş oluyoruz. Puanlarımız onlarınkinden çok farklı olunca ise "dünyadaki siteler şu puanı vermiş, siz nasıl düşük verirsiniz" eleştirisi geliyor. Yani kaç puan verirsek verelim başkalarına göre davrandığımızı düşünen veya bu işten anlamadığımızdan dolayı oyuna farklı puan verdiğimizi düşünenler oluyor. O nedenle bence siz böyle düşünerek önyargılı yaklaşıyorsunuz. Oyunun kaç puanı hak ettiğini düşündüysem onu verdim. 7.4 ise hiç de kötü bir puan değil bence. Oyunun hak ettiği puan da bu diye düşünüyorum. Dövüş animasyonları iyi, ama bu dövüşleri sıkıcı olmaktan kurtarmıyor malesef. Düşmanlara "zerre" saygı duymuyorsunuz. Eğer ben dövüştüğüm düşmanları ciddiye almıyorsam, o oyundan da zevk almıyorum. Örneğin farklı türde olsalar da Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, Ninja Gaiden (1), Demon's Souls veya ilk Devil May Cry oyunu zevkli savaş-dövüşlere sahip oyunlara örnek olarak verilebilir. Şu oyunun dövüşleri son dönemlerde çıkan Shadow of Mordor'daki kadar eğlenceli olsa oyunun kalitesi kat kat artardı. Ama malesef öyle değil. Dövüşler eskisine nazaran daha iyi olsa da "hala" sıkıcı. Yani ben eleştirilerinize katılmıyorum. Eleştiriniz için de teşekkür ederim, fikir alışverişi yapıp, bazı noktaları açıklama fırsatı buldum.
Shadow of Mordor kadar kaliteli olsaydi derken, onun kadar yapay zeka yoksunu olsaydi demek istiyorsunuz galiba? O zaman da yapay zeka olmamis derdiniz. Bence de eski AC oyunlarinda dovusler daha eglenceliydi, cunku cok daha basitti, fakat bunda cok zor olmus ve kesinlikle guzel olmus. Bu oyun Shadow of Mordor degil, Assassin dedigin gizlice suikast yapar, savasmaktan kacinir ve oyundaki dovus zorlugu sizi resmen bu yonde ilerlemeye zorluyor. Yani tamamen yanlis bir karsilastirma yapiyorsunuz. inceleme guzel olmus, son bolume kadar cok iyi hatta oyundaki en onemli arti ve eksilerine degindiniz diye sevinirken, (gerci karakter gelisimine hic deginmedi) birden 7.4 puani gorunce sok oldum resmen. Hayir bu oyuna bu puani veriyorsaniz, COD AW gibi bir oyun (ki guzel bir oyundur) kac alir sizden? 6? Diye sormadan edemiyor insan. Bir de fazla yenilik yok, ayni oyunu isitip onumuze koymuslar gibi laflari duymak o kadar cok sikti ki, nasil ayni oyun yahu surekli kilise laflar surekli ayni cumleler. Ayni oyun degil onu kesinlikle soyleyebilirim. Adamlar cok buyuk degisikliklere gitmisler bir cok gelisme var oyunda, bir cok gerileme de oldugu gibi, yani sonuc olarak "ayni oyun" degil. Grafikleri nasil anlatmak lazim bilemiyorum, hani CGI'in bir kademe alti diyebilirim belki, bu konuda yarisabilecek oyun yok ve uzun surede olmayacak gibi gorunuyor. Hikaye olarak bir AC2 kesinlikle degil, ama o oyundan sonra cikmis en iyi AC oyunu. Yenilik derken neyi kastediyorsunuz? Bu seriyi sevmiyorsaniz zaten neden oynarsiniz, veya objectif olamiyorsaniz neden inceleme yaparsiniz? Assasssin's Creed oyunu bu ne yapsin adamlar Fifa oyununu mu yapsin? Bu Halo artik cok sikti her yil ayni oyunu onumuze koyuyorlar demek gibi bir sey oluyor, Halo bu miilyon tane fani olan, Halo oldugu icin begenilen bir seri, gelistirilir evet ama degistirilmez neden degissin ki? Elestiri yaparken nasil bir yenilik beklediginizi de ifade edersiniz daha dikkate elinir incelemeler yaparsiniz. Yeni nesilde bu oyunu da almayacaksaniz artik isimiz cok zor gercekten. Teknik hatalar ve fps dusmeleri, yanlis kararlar vs hepsi dogru zaten oyunu en cok elestirenlerden biri benim AC Unity PS4 konusunda yazdiklarima bakabilirsiniz, ama herseye ragmen 7.4 olacak bir puan degil bu oyun icin. incelemedeki puani cok dikkate almadan, bu oyunu alin ve oynayin diyorum. Pisman olmazsiniz.

Geralt the Witcher

20.11.2014 03:51:39

0
Bir kerede spoiler verme be hocam. Bakın bu kaçıncı oluyor. Ben neden senden öğrenmek isteyim kimin Templar olduğunu? Bİr oyun sitesi olarak artık bunlara dikkat edin.

Acness

20.11.2014 03:36:02

-1
Oynadığım en berbat Assassin's Creed oyunu...Grafikten başka hiçbir şeyi yok bana göre , zaten oyun bug dolu ve oynanamayacak kadar optimizasyon özürlü (pc)..Oynamayı düşünen arkadaşlar varsa iki kere düşünün derim , çünkü oynadıktan kısa süre sonra pişman olacaksınız.

CrystalChamp

20.11.2014 03:33:38

0
....

Sozinn

20.11.2014 02:19:22

-1
hikayeyi beğenmemişsiniz, karkater konuşmaları hariç ortam seslerini de beğenmemişsiniz, oynanış dinamiklerini de beğenmemişsiniz, ee sadece grafik detayından mı aldı 7.4 puanı bu oyun ? ayrıca bu saman olayına tüm bsc ailesi neden bu kadar takmış durumda anlamıyorum. oyun açık dünya olup, yanına da gerçek tarihden veya yaşanmış olaylardan esinlenilmiş bi hikaye konulunca bu kadar oyun gerçekçiliği aramanızı şahsen doğru bulmuyorum.

Relinquished06

20.11.2014 01:57:15

0
7:36 da bahsettiğiniz gizli silahın adına hidden blade demişsiniz fakat o phantom blade değil mi ?

_GRKM_

20.11.2014 01:47:25

+1
Assassin's Creed Zuhthu :) hahahahah çok iyi yerde çok iyi cümle :D inceleme on numara olmuş ..

BSC Misafiri

20.11.2014 01:41:38

+2
En kötü AC oyunu, optimizasyon sorunları, mikro ödemeler, düşük puanlarda cabası. Oyun para tuzağıyım!!! diye bağırıyor resmen....

Bernhard

20.11.2014 01:40:57

0
Puanlarımız diğer oyun otoritelerinkine yakın olunca onlara özenmiş oluyoruz. Puanlarımız onlarınkinden çok farklı olunca ise "dünyadaki siteler şu puanı vermiş, siz nasıl düşük verirsiniz" eleştirisi geliyor. Yani kaç puan verirsek verelim başkalarına göre davrandığımızı düşünen veya bu işten anlamadığımızdan dolayı oyuna farklı puan verdiğimizi düşünenler oluyor. O nedenle bence siz böyle düşünerek önyargılı yaklaşıyorsunuz. Oyunun kaç puanı hak ettiğini düşündüysem onu verdim. 7.4 ise hiç de kötü bir puan değil bence. Oyunun hak ettiği puan da bu diye düşünüyorum. Dövüş animasyonları iyi, ama bu dövüşleri sıkıcı olmaktan kurtarmıyor malesef. Düşmanlara "zerre" saygı duymuyorsunuz. Eğer ben dövüştüğüm düşmanları ciddiye almıyorsam, o oyundan da zevk almıyorum. Örneğin farklı türde olsalar da Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, Ninja Gaiden (1), Demon's Souls veya ilk Devil May Cry oyunu zevkli savaş-dövüşlere sahip oyunlara örnek olarak verilebilir. Şu oyunun dövüşleri son dönemlerde çıkan Shadow of Mordor'daki kadar eğlenceli olsa oyunun kalitesi kat kat artardı. Ama malesef öyle değil. Dövüşler eskisine nazaran daha iyi olsa da "hala" sıkıcı. Yani ben eleştirilerinize katılmıyorum. Eleştiriniz için de teşekkür ederim, fikir alışverişi yapıp, bazı noktaları açıklama fırsatı buldum.

Raweal

20.11.2014 01:22:52

+9
Önyargılar ile mantıklı incelemeler yapamazsınız maalesef. Serinin her sene çıkmasından dolayı çok büyük bir önyargıyla yaklaşmışsınız. Yüzlerce kez eleştirdiğiniz dövüş mekanikleri çoğunlukla değiştirilmiş , zorlaşmış , eskiden eleştirdiğiniz bir kişiyle dövüşürken diğer düşmanların izlemesi gibi bir saçmalıkda yok , karşı saldırıyı karşılamak gibi etkileşimler oyunu kolaylaştırdığı için olabildiğince indirgenmiş ama hala daha dövüş sisteminin sıkıcı ve yetersiz olduğunu belirtiyorsunuz. Daha önce kaç oyunda daha bu kadar kaliteli dövüş animasyonu gördünüz? Serinin diğer oyunlarına göre büyük kademe atlamış , kendini tekrarlamakdan uzak , kendine has özel hikayelerle ana senaryo tadı veren yan görevler hakkında ise iyi yada kötü hiçbir yorumda bulunmamışsınız. Yani 2.6 puanı sadece çözülebilecek teknik sorunlar ve hızlı gerçekleşen karakter gelişiminden dolayımı kırdınız? Yoksa artık tarafsızlığı bellenmiş oyun otoritelerinin (!) verdiği puanlarla belirlenen ortak puan havuzuna yakın olmak içinmi? Türkiyedeki çoğu inceleme sitesi ve dergisi gibi maalasef sizde yabancı kaynakların verdiği puanlara yakın puanlar verildiğinde kaliteli ve doğru inceleme yapmış olma yanılgısına düşmüşsünüz. Şu incelemeden çıkarabileceğim tek şey ne yazikki incelemeyi hazırlamadan önce oyunun açıklanan puanlarına bakarak ilk başda kafanızda vereceğiniz puanı hazırlamış olduğunuz ve oyunu tam anlamıyla deneyimlemeden incelemeyi çarçabuk yetiştirmek adına sunmuş olduğunuz ne yazik ki.

alike03

20.11.2014 01:18:43

0
Zühtü ve Şener Şen sahneleri süper olmus Incelemelerin artik eskisi gibi uzun olmamasi bence güzel olmus.

op.55 no.1

20.11.2014 01:15:35

+2
Assasin's Creed'in ilk oyunundan Revelations'a kadar zevkle oynadım(o da stanbul var diye) ancak sonradan yüzüne bile bakmadım serinin hep aynı şeyi sunuyorlarmış gibime geldi her zaman.Videoya baktığımda bizim yeni karakterin yürümesi,kılıç sallaması bile Altair'e aşırı benziyor sanki onu bile değiştirmemişler adamlar.Bir oyuna bağlı kalmak için karakterin yüzünün ve oynadığımız mekanların değişmesinden daha farklı şeyler yapılması gerektiğini düşünüyorum.Belki yanılıyorumdur oyunu baştan beri oynayan ve Unity'den de zevk alan arkadaşların bu konu hakkındaki fikirlerini merak ediyorum.

BSC Misafiri

20.11.2014 01:10:17

+2
Assassin's Creed Zuhthu :)

KaleyDeskop

20.11.2014 01:06:24

+1
ubisoft 50 liralık oyunu dlc'ler ile 200 lira yapıcaktır bekleyip görelim

RealArek

20.11.2014 00:46:36

0
Güzel inceleme olmuş oyun güzel ama çok sorunlu ubisoft güncelleme hazırlıyoruz diyo bi yayınlasa bide bence puan az vermişsiniz 8 puan hak eden bi yapım bence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Assassin’s Creed Unity 5/10 10 oy
KÜNYE
Assassin’s Creed Unity
+ TAKİBE
AL
97 kişi bu oyunu takip ediyor.
Editör Notu: Türü sevenlere.
7,4 Puan
2.0
7
OY
4
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız