World of Tanks Turnuvası ile Gamescom'da Yer Alma Fırsatı Gul'dan'ın Hikayesi Etkileyici Bir Video ile Paylaşıldı

Rise of the Tomb Raider PS4 Üzerinde 1080p/30fps Hedefliyor

20.07.2016 13:31 - Gazali Çetinkaya

 
   Square Enix tarafından duyurusu dün yapılan Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration'ın PlayStation 4 üzerindeki çözünürlük ve frame rate oranları belli oldu.
 
  Videogamer kanadından gelen bilgiye göre Square Enix'in PlayStation 4 üzerindeki hedefi 1080p/30fps. Hala oyunun optimizasyon aşamasında olduğunu belirten ekip bunun ötesindeki herhangi bir şeyin ise bonus olacağını da ekledi.
 
“still optimizing the game, and our target is 1080p at a minimum of 30fps. Anything beyond that is a bonus.”
 
   Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration; yeni co-op modu Endurance, yeni hikaye modu Blood Ties ve tüm indirilebilir içerikler ile birlikte 11 Ekim tarihinde PlayStation 4 için çıkış yapacak. Oyun Xbox One ve Xbox 360 için 10 Kasım 2015 tarihinde PC için ise 28 Ocak 2016 tarihinde çıkış yapmıştı.

Tweet
Tomb Raider Rise of the Tomb Raider Square Enix Crystal Dynamics Xbox One Xbox 360
World of Tanks Turnuvası ile Gamescom'da Yer Alma Fırsatı Paylaş Gul'dan'ın Hikayesi Etkileyici Bir Video ile Paylaşıldı
YORUMLAR 43
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
alican88 - 21.7.2016 22:23:24 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alican88

----ozaman soyle duzelteyim cumlemi..konsolda uncharted 4 gormus bu gozler konsolda tr gibi bir oyunu 60fps ve ultra detay bekliyor haliyle..tr guzel bir oyun olsada abartildigini dusundugun unc 4 ten cok cok geride grafik olarak..oyuzden ps4 sartlarinda tr en azindan 60fps olabilirdi..
---

Ben senin biraz iyimser olduğunu düşünüyorum dostum. Bana göre Tr Ps4 te max 1080p 30 fps medium-high arası bir ayarda çıkacaktır ki Bsc de Pc, Ps4, Xbox One grafik karşılaştırma videosu yayınlanmış ve ayrıca oyun yapımcısı altında konuştuğumzu konuda hedeflerinin 30 fps olduğunu belirtmiş. Yapımcı 30 fps demiş, karşılaştırma videosunda görünende Ps4 ün medium-high arası bir detay seviyesi sunduğu e biz neyi konuşuyoruz? Bilerek daha iyi yapmıyolar şeklinde safça bir komplo teorisine dalmamızdan korkuyorum, umarım konu oralara gitmez. Neyse gel senle bu makinenin bu oyunu max 1080p 30-45 fps arası medium-high detayda çalıştırabileceği konusunda anlaşalım :) Ki bu fiyata satılan bir konsol bunu yapabiliyorsa bu başarıdır.

ozman lanet olasi neo mudur ne zikkimdir cabuk ciksin diyelim :)
BSC Misafiri - 21.7.2016 21:17:12 0
alican88

----ozaman soyle duzelteyim cumlemi..konsolda uncharted 4 gormus bu gozler konsolda tr gibi bir oyunu 60fps ve ultra detay bekliyor haliyle..tr guzel bir oyun olsada abartildigini dusundugun unc 4 ten cok cok geride grafik olarak..oyuzden ps4 sartlarinda tr en azindan 60fps olabilirdi.. ---

Ben senin biraz iyimser olduğunu düşünüyorum dostum. Bana göre Tr Ps4 te max 1080p 30 fps medium-high arası bir ayarda çıkacaktır ki Bsc de Pc, Ps4, Xbox One grafik karşılaştırma videosu yayınlanmış ve ayrıca oyun yapımcısı altında konuştuğumzu konuda hedeflerinin 30 fps olduğunu belirtmiş. Yapımcı 30 fps demiş, karşılaştırma videosunda görünende Ps4 ün medium-high arası bir detay seviyesi sunduğu e biz neyi konuşuyoruz? Bilerek daha iyi yapmıyolar şeklinde safça bir komplo teorisine dalmamızdan korkuyorum, umarım konu oralara gitmez. Neyse gel senle bu makinenin bu oyunu max 1080p 30-45 fps arası medium-high detayda çalıştırabileceği konusunda anlaşalım :) Ki bu fiyata satılan bir konsol bunu yapabiliyorsa bu başarıdır.
BSC Misafiri - 21.7.2016 21:16:41 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: Pinky_Demon

Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır


Uncharted 4 te gördünüz yaa.Bu oyunu bu konsol 60 fps de oynatırdı,ama yine bişeyler dönmüş..Ha o zaman bu oyun pc ile aynı grafiklerde olmazsa kesinlikle bi iş vardır..Karşılaştırma videolarında göreceğiz..


Pc ile aynı grafiklerdemi olmasını bekliyorsun ciddi ciddi? Ne içiyonuz la siz.


Niye sanki çokmu grafikli oyun..Bu konsollari çok küçümsüyorsunuz bu kadarda abartmayin konsollar güçlü fakat çoğu oyunda 1080p 60 fps ye göre degiller..Sen bu yazdıklarinda ciddimisin ne var bunda yanii,konsolu kullanan biri olarak gücünün ne oldugunu anlamak çok zor bişey değil..


Pc ile aynı grafik olmasını bekliyorum dediğinde benim anladığım Pc ultra detay seviyesi yanlışmı anlıyorum? Yani pc nin en yüksek ayarlarında bu oyunu Ps4 konsolunda oynamaktanmı bahsediyosun? Eğer beklentin buysa multiplatform oyunların konsollara Pc nin low-medium arasında detay seviyesinde çıktığını bilmeni ve beklentilerini ona göre ayarlamanı tavsiye ederim. Benim işlemci fanımla ssd min toplam fiyatı değerindeki konsolda ultra detay seviyesinde oyun oynamayımı bekliyosun sen?


Kardeşim multiplatform oyunların çoğu high detay seviyesinde konsolda,Sen işlemcinin fanına ve SSD ye o kadar para vermişsen senin sorunun var demektir,Yani binlerce lira verip kurduğun PC de ne gördünkü şuana kadar,Benim gözlerim şuana kadar PC de hiç görülmemiş grafikte oyunlar gördü konsolda..Ortalamanın üstünde bir PC'imde var Allaha şükür..Birçok oyunuda PC de oynuyorum şuana kadar konsoldaki kadar özenilmiş oyunlar göremedim PC'de..Ha Grafik modları var onlar bi oyunu bambaşka yapıyor doğruya doğru ama onlar sadece mod...Bir tane firma bile daha driveclub grafiklerinde bir araba yarışı oyunu yapmadı.Yani özen gösteren yok PC'ye..Yanisi kardeşim tartışmaya girmek hiç istemiyorum,bu gözler öyle oyunlar gördükten sonra bu oyunun konsolda rahatlıkla ultra ayarlarda çalışması gerekirdi..Şimdi millet ilerde Artık X.Scorpiodamı olur,Ps5 temi olur bilmem ama Uncharted 4'ün 2-3 katı grafiklerde(neredeyse gerçek gibi) oyunlar oynayacak konsollarında o zaman ne olacak senin bu PC'ye yatırımın, bence çöp olacak..Bu benim düşüncem..Tabi bu senin tercihin, paran varsa ye iç harca bidahamı gelecez dünyaya..


:))) Tamam
BSC Misafiri - 21.7.2016 19:51:28 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: Pinky_Demon

Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır


Uncharted 4 te gördünüz yaa.Bu oyunu bu konsol 60 fps de oynatırdı,ama yine bişeyler dönmüş..Ha o zaman bu oyun pc ile aynı grafiklerde olmazsa kesinlikle bi iş vardır..Karşılaştırma videolarında göreceğiz..


Pc ile aynı grafiklerdemi olmasını bekliyorsun ciddi ciddi? Ne içiyonuz la siz.


Niye sanki çokmu grafikli oyun..Bu konsollari çok küçümsüyorsunuz bu kadarda abartmayin konsollar güçlü fakat çoğu oyunda 1080p 60 fps ye göre degiller..Sen bu yazdıklarinda ciddimisin ne var bunda yanii,konsolu kullanan biri olarak gücünün ne oldugunu anlamak çok zor bişey değil..


Pc ile aynı grafik olmasını bekliyorum dediğinde benim anladığım Pc ultra detay seviyesi yanlışmı anlıyorum? Yani pc nin en yüksek ayarlarında bu oyunu Ps4 konsolunda oynamaktanmı bahsediyosun? Eğer beklentin buysa multiplatform oyunların konsollara Pc nin low-medium arasında detay seviyesinde çıktığını bilmeni ve beklentilerini ona göre ayarlamanı tavsiye ederim. Benim işlemci fanımla ssd min toplam fiyatı değerindeki konsolda ultra detay seviyesinde oyun oynamayımı bekliyosun sen?


Kardeşim multiplatform oyunların çoğu high detay seviyesinde konsolda,Sen işlemcinin fanına ve SSD ye o kadar para vermişsen senin sorunun var demektir,Yani binlerce lira verip kurduğun PC de ne gördünkü şuana kadar,Benim gözlerim şuana kadar PC de hiç görülmemiş grafikte oyunlar gördü konsolda..Ortalamanın üstünde bir PC'imde var Allaha şükür..Birçok oyunuda PC de oynuyorum şuana kadar konsoldaki kadar özenilmiş oyunlar göremedim PC'de..Ha Grafik modları var onlar bi oyunu bambaşka yapıyor doğruya doğru ama onlar sadece mod...Bir tane firma bile daha driveclub grafiklerinde bir araba yarışı oyunu yapmadı.Yani özen gösteren yok PC'ye..Yanisi kardeşim tartışmaya girmek hiç istemiyorum,bu gözler öyle oyunlar gördükten sonra bu oyunun konsolda rahatlıkla ultra ayarlarda çalışması gerekirdi..Şimdi millet ilerde Artık X.Scorpiodamı olur,Ps5 temi olur bilmem ama Uncharted 4'ün 2-3 katı grafiklerde(neredeyse gerçek gibi) oyunlar oynayacak konsollarında o zaman ne olacak senin bu PC'ye yatırımın, bence çöp olacak..Bu benim düşüncem..Tabi bu senin tercihin, paran varsa ye iç harca bidahamı gelecez dünyaya..
alican88 - 21.7.2016 17:35:51 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orjinalden alıntı: alican88

quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri





Pc ile aynı grafik olmasını bekliyorum dediğinde benim anladığım Pc ultra detay seviyesi yanlışmı anlıyorum? Yani pc nin en yüksek ayarlarında bu oyunu Ps4 konsolunda oynamaktanmı bahsediyosun? Eğer beklentin buysa multiplatform oyunların konsollara Pc nin low-medium arasında detay seviyesinde çıktığını bilmeni ve beklentilerini ona göre ayarlamanı tavsiye ederim. Benim işlemci fanımla ssd min toplam fiyatı değerindeki konsolda ultra detay seviyesinde oyun oynamayımı bekliyosun sen?

soylediklerinde haklisin tabikide konsoldaki detay pc deki gibi olmaz..ama senin islemcin ve ssd nin fiyati kadar olan konsolda pc tarihinde gorulmemis bir grafikte oyun var uncharted 4..simdi bu konsolda uncharted 4 u goren gozler haliyle tr gibi bir oyunda 60fps de bekliyor ultra detay da bekliyor..


İyi bir Pc yanında aynı zamanda Ps4 sahibiyim geçen nesildede Xbox 360 kullanıyordum Pc min yanında yani ben objektif bakabilen birisiyim. Şunu açıkça söylemeliyimki Uncharted 4 abartıldığı kadar üst düzey grafikli bir oyun değil. Uncharted bağzı sahnelerde özellikle kaplamaları güzel olan bi oyun ama bağzı sahnelerde yada bölgelerde kaplamalar bile düşük seviyede. Birçok efekt ise vasatın biraz üzerinde diyebiliriz ancak. En basitinden Pc de ultra ayarda Witcher 3 açın ve grafik nasıl olurmuş görün. Unchertad 4 oyun olarak çok güzel ama grafik olarak sayabileceğim onlarca Pc oyununun altında kalır. 1000-1300 tl fiyatı olan bir makineye göre çok güzel görünen iyi oyunlara sahip bir makine fakat güçlü bir oyun Pc sinde görebileceklerinizle Ps4 te göreceklerinizi karşılaştırmak Ps4 e acımasızlık yapmak olur.

ozaman soyle duzelteyim cumlemi..konsolda uncharted 4 gormus bu gozler konsolda tr gibi bir oyunu 60fps ve ultra detay bekliyor haliyle..tr guzel bir oyun olsada abartildigini dusundugun unc 4 ten cok cok geride grafik olarak..oyuzden ps4 sartlarinda tr en azindan 60fps olabilirdi..
BSC Misafiri - 21.7.2016 17:24:15 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: alican88

quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri





Pc ile aynı grafik olmasını bekliyorum dediğinde benim anladığım Pc ultra detay seviyesi yanlışmı anlıyorum? Yani pc nin en yüksek ayarlarında bu oyunu Ps4 konsolunda oynamaktanmı bahsediyosun? Eğer beklentin buysa multiplatform oyunların konsollara Pc nin low-medium arasında detay seviyesinde çıktığını bilmeni ve beklentilerini ona göre ayarlamanı tavsiye ederim. Benim işlemci fanımla ssd min toplam fiyatı değerindeki konsolda ultra detay seviyesinde oyun oynamayımı bekliyosun sen?

soylediklerinde haklisin tabikide konsoldaki detay pc deki gibi olmaz..ama senin islemcin ve ssd nin fiyati kadar olan konsolda pc tarihinde gorulmemis bir grafikte oyun var uncharted 4..simdi bu konsolda uncharted 4 u goren gozler haliyle tr gibi bir oyunda 60fps de bekliyor ultra detay da bekliyor..


İyi bir Pc yanında aynı zamanda Ps4 sahibiyim geçen nesildede Xbox 360 kullanıyordum Pc min yanında yani ben objektif bakabilen birisiyim. Şunu açıkça söylemeliyimki Uncharted 4 abartıldığı kadar üst düzey grafikli bir oyun değil. Uncharted bağzı sahnelerde özellikle kaplamaları güzel olan bi oyun ama bağzı sahnelerde yada bölgelerde kaplamalar bile düşük seviyede. Birçok efekt ise vasatın biraz üzerinde diyebiliriz ancak. En basitinden Pc de ultra ayarda Witcher 3 açın ve grafik nasıl olurmuş görün. Unchertad 4 oyun olarak çok güzel ama grafik olarak sayabileceğim onlarca Pc oyununun altında kalır. 1000-1300 tl fiyatı olan bir makineye göre çok güzel görünen iyi oyunlara sahip bir makine fakat güçlü bir oyun Pc sinde görebileceklerinizle Ps4 te göreceklerinizi karşılaştırmak Ps4 e acımasızlık yapmak olur.
BSC Misafiri - 21.7.2016 17:24:11 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: alican88

quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri





Pc ile aynı grafik olmasını bekliyorum dediğinde benim anladığım Pc ultra detay seviyesi yanlışmı anlıyorum? Yani pc nin en yüksek ayarlarında bu oyunu Ps4 konsolunda oynamaktanmı bahsediyosun? Eğer beklentin buysa multiplatform oyunların konsollara Pc nin low-medium arasında detay seviyesinde çıktığını bilmeni ve beklentilerini ona göre ayarlamanı tavsiye ederim. Benim işlemci fanımla ssd min toplam fiyatı değerindeki konsolda ultra detay seviyesinde oyun oynamayımı bekliyosun sen?

soylediklerinde haklisin tabikide konsoldaki detay pc deki gibi olmaz..ama senin islemcin ve ssd nin fiyati kadar olan konsolda pc tarihinde gorulmemis bir grafikte oyun var uncharted 4..simdi bu konsolda uncharted 4 u goren gozler haliyle tr gibi bir oyunda 60fps de bekliyor ultra detay da bekliyor..


Bu arada bir düzeltme yapayım işlemci ve ssd demedim işlemcimin fanı ve ssd dedim. Pc de iyi bir işlemci tek başına Ps4 fiyatında zaten bildiğiniz gibi.
Harold.Finch - 21.7.2016 14:03:44 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.

Hocam fazla gücü kare/saniye oranı için değil de grafik, efektler için kullanmak istemişlerdir.

Oyun TPS olduğu için 60 fps yi de doğal olarak gerek görmemişler.
alican88 - 21.7.2016 10:19:07 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: Pinky_Demon

Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır


Uncharted 4 te gördünüz yaa.Bu oyunu bu konsol 60 fps de oynatırdı,ama yine bişeyler dönmüş..Ha o zaman bu oyun pc ile aynı grafiklerde olmazsa kesinlikle bi iş vardır..Karşılaştırma videolarında göreceğiz..


Pc ile aynı grafiklerdemi olmasını bekliyorsun ciddi ciddi? Ne içiyonuz la siz.


Niye sanki çokmu grafikli oyun..Bu konsollari çok küçümsüyorsunuz bu kadarda abartmayin konsollar güçlü fakat çoğu oyunda 1080p 60 fps ye göre degiller..Sen bu yazdıklarinda ciddimisin ne var bunda yanii,konsolu kullanan biri olarak gücünün ne oldugunu anlamak çok zor bişey değil..


Pc ile aynı grafik olmasını bekliyorum dediğinde benim anladığım Pc ultra detay seviyesi yanlışmı anlıyorum? Yani pc nin en yüksek ayarlarında bu oyunu Ps4 konsolunda oynamaktanmı bahsediyosun? Eğer beklentin buysa multiplatform oyunların konsollara Pc nin low-medium arasında detay seviyesinde çıktığını bilmeni ve beklentilerini ona göre ayarlamanı tavsiye ederim. Benim işlemci fanımla ssd min toplam fiyatı değerindeki konsolda ultra detay seviyesinde oyun oynamayımı bekliyosun sen?

soylediklerinde haklisin tabikide konsoldaki detay pc deki gibi olmaz..ama senin islemcin ve ssd nin fiyati kadar olan konsolda pc tarihinde gorulmemis bir grafikte oyun var uncharted 4..simdi bu konsolda uncharted 4 u goren gozler haliyle tr gibi bir oyunda 60fps de bekliyor ultra detay da bekliyor..
BSC Misafiri - 21.7.2016 09:24:08 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: Pinky_Demon

Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır


Uncharted 4 te gördünüz yaa.Bu oyunu bu konsol 60 fps de oynatırdı,ama yine bişeyler dönmüş..Ha o zaman bu oyun pc ile aynı grafiklerde olmazsa kesinlikle bi iş vardır..Karşılaştırma videolarında göreceğiz..


Pc ile aynı grafiklerdemi olmasını bekliyorsun ciddi ciddi? Ne içiyonuz la siz.


Niye sanki çokmu grafikli oyun..Bu konsollari çok küçümsüyorsunuz bu kadarda abartmayin konsollar güçlü fakat çoğu oyunda 1080p 60 fps ye göre degiller..Sen bu yazdıklarinda ciddimisin ne var bunda yanii,konsolu kullanan biri olarak gücünün ne oldugunu anlamak çok zor bişey değil..


Pc ile aynı grafik olmasını bekliyorum dediğinde benim anladığım Pc ultra detay seviyesi yanlışmı anlıyorum? Yani pc nin en yüksek ayarlarında bu oyunu Ps4 konsolunda oynamaktanmı bahsediyosun? Eğer beklentin buysa multiplatform oyunların konsollara Pc nin low-medium arasında detay seviyesinde çıktığını bilmeni ve beklentilerini ona göre ayarlamanı tavsiye ederim. Benim işlemci fanımla ssd min toplam fiyatı değerindeki konsolda ultra detay seviyesinde oyun oynamayımı bekliyosun sen?
OldGamers86 - 21.7.2016 02:43:03 +1
30fps sabit çalışsın, gene iyi.
BSC Misafiri - 20.7.2016 22:44:42 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: Pinky_Demon

Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır


Uncharted 4 te gördünüz yaa.Bu oyunu bu konsol 60 fps de oynatırdı,ama yine bişeyler dönmüş..Ha o zaman bu oyun pc ile aynı grafiklerde olmazsa kesinlikle bi iş vardır..Karşılaştırma videolarında göreceğiz..


Pc ile aynı grafiklerdemi olmasını bekliyorsun ciddi ciddi? Ne içiyonuz la siz.


Niye sanki çokmu grafikli oyun..Bu konsollari çok küçümsüyorsunuz bu kadarda abartmayin konsollar güçlü fakat çoğu oyunda 1080p 60 fps ye göre degiller..Sen bu yazdıklarinda ciddimisin ne var bunda yanii,konsolu kullanan biri olarak gücünün ne oldugunu anlamak çok zor bişey değil..
BSC Misafiri - 20.7.2016 21:41:20 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

quote:

Orjinalden alıntı: Pinky_Demon

Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır


Uncharted 4 te gördünüz yaa.Bu oyunu bu konsol 60 fps de oynatırdı,ama yine bişeyler dönmüş..Ha o zaman bu oyun pc ile aynı grafiklerde olmazsa kesinlikle bi iş vardır..Karşılaştırma videolarında göreceğiz..


Pc ile aynı grafiklerdemi olmasını bekliyorsun ciddi ciddi? Ne içiyonuz la siz.
PHO3N1X - 20.7.2016 21:11:37 0
Gerçekten büyük bir hedefleri varmış.
Persona_Non_Grata - 20.7.2016 21:08:13 0
Multisi olmayan oyunda 60 fps olmasına gerek yok bence
İdrak İstimlak - 20.7.2016 20:46:34 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: KAKÁ

alıntı:

Orijinalden alıntı: d3vstator


alıntı:

Orijinalden alıntı: GhostTurk61

alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.


Adamların ps4 ü sabote etmelerine ne gerek var ? Zaten bu nesil direk çaktı. Birde neredeyse ps markası olan bir oyunu ps de kötü göstermeye çalışmazlar.Böyle saçma sapan şeyleri düşünmeyin adamlar yapamıyorsa yapamıyordur.

Daha zayif bir konsol oldugu Afrika nin balta girmemis ormanlarinda bile kabul gormus bir konsolda 1080p/30fps olan bir oyunun, Uncharted 4 gibi gorsellere sahip bir oyunun ciktigi PS4 te de ayni grafikleri ancak(!) verebilecegini savunmak, kusura bakmayin ama safdilliktir.

Geçiniz efemmm...

Şu adamlar bile kabul etti

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Gordugun uzere bizim burada hala kabul etmekte zorlanan arkadaslar var.
KAKÁ - 20.7.2016 20:44:41 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: d3vstator


alıntı:

Orijinalden alıntı: GhostTurk61

alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.


Adamların ps4 ü sabote etmelerine ne gerek var ? Zaten bu nesil direk çaktı. Birde neredeyse ps markası olan bir oyunu ps de kötü göstermeye çalışmazlar.Böyle saçma sapan şeyleri düşünmeyin adamlar yapamıyorsa yapamıyordur.

Daha zayif bir konsol oldugu Afrika nin balta girmemis ormanlarinda bile kabul gormus bir konsolda 1080p/30fps olan bir oyunun, Uncharted 4 gibi gorsellere sahip bir oyunun ciktigi PS4 te de ayni grafikleri ancak(!) verebilecegini savunmak, kusura bakmayin ama safdilliktir.

Geçiniz efemmm...

Şu adamlar bile kabul etti

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Master_Evil - 20.7.2016 20:35:17 0
yine mi 30 fps
GhostTurk61 - 20.7.2016 20:30:25 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

quote:

Orijinalden alıntı: GhostTurk61





Adamların ps4 ü sabote etmelerine ne gerek var ? Zaten bu nesil direk çaktı. Birde neredeyse ps markası olan bir oyunu ps de kötü göstermeye çalışmazlar.Böyle saçma sapan şeyleri düşünmeyin adamlar yapamıyorsa yapamıyordur.

Daha zayif bir konsol oldugu Afrika nin balta girmemis ormanlarinda bile kabul gormus bir konsolda 1080p/30fps olan bir oyunun, Uncharted 4 gibi gorsellere sahip bir oyunun ciktigi PS4 te de ayni grafikleri ancak(!) verebilecegini savunmak, kusura bakmayin ama safdilliktir.

Geçiniz efemmm...


Saflık? ben adamları savunmuyorum.Adamlar beceremiyor 60 yapmayı 30 yapıyorlar bu kadar basit.Hemen konsolu savunma.
İdrak İstimlak - 20.7.2016 20:16:20 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: GhostTurk61

alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.


Adamların ps4 ü sabote etmelerine ne gerek var ? Zaten bu nesil direk çaktı. Birde neredeyse ps markası olan bir oyunu ps de kötü göstermeye çalışmazlar.Böyle saçma sapan şeyleri düşünmeyin adamlar yapamıyorsa yapamıyordur.

Daha zayif bir konsol oldugu Afrika nin balta girmemis ormanlarinda bile kabul gormus bir konsolda 1080p/30fps olan bir oyunun, Uncharted 4 gibi gorsellere sahip bir oyunun ciktigi PS4 te de ayni grafikleri ancak(!) verebilecegini savunmak, kusura bakmayin ama safdilliktir.

Geçiniz efemmm...
GhostTurk61 - 20.7.2016 20:12:26 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.


Adamların ps4 ü sabote etmelerine ne gerek var ? Zaten bu nesil direk çaktı. Birde neredeyse ps markası olan bir oyunu ps de kötü göstermeye çalışmazlar.Böyle saçma sapan şeyleri düşünmeyin adamlar yapamıyorsa yapamıyordur.
Jedi_masterr - 20.7.2016 19:46:37 0
Şu oyunun kesinlikle ps4 te 60fps calısması gerekli, aksi olursa sq enix in art niyetli oldugunu düsünürüm..
BSC Misafiri - 20.7.2016 19:41:00 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: Pinky_Demon

Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır


Uncharted 4 te gördünüz yaa.Bu oyunu bu konsol 60 fps de oynatırdı,ama yine bişeyler dönmüş..Ha o zaman bu oyun pc ile aynı grafiklerde olmazsa kesinlikle bi iş vardır..Karşılaştırma videolarında göreceğiz..
BSC Misafiri - 20.7.2016 19:40:51 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: Antiboy

quote:

Orjinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.


Çözünürlükle fps ap ayrı şeyler ama çıkıp dersenki xbox 1080p açıyor ama ps4 açmıyor ozaman haklısın


Yav yeme bizi kardeşim..Battlefield 4 XBOX TA 720P 60 FPS - PS4'te ise 900p 60 fps neredeyse 1080p..Şimdi bu oyun Xboxta 1080p 30 fps de çalışıyorsa,Ps4 te 60 fps rahat çalışmalıydı..Belli oldu uğraşmadıkları..
Masso - 20.7.2016 17:40:33 0
Fallout Shelter PC'ye çıkışını yaptı isterseniz haberini yapın. Görmeyenler olmuş olabilir.
GT_55 - 20.7.2016 17:29:48 0
Neoda 4k olur.
BSC Misafiri - 20.7.2016 17:13:14 +2
Uncharted4 ile gücünü zaten gösterdik hala mı görmek istiyorsunuz :)
Final Fantasy - Detroit Become Human - ve son noktayı God of War ile göreceksiniz biraz daha sabır :)
die.Rache - 20.7.2016 16:38:52 +1
Xbox'çular ağlamasın diye aynı çözünürlük ve FPS oranında yapıyorlar..
Lord Joker. - 20.7.2016 16:31:54 0
Aynen aynen kasıtlı yapıyolar,ps4 1080p 60 fps çalıştırırdı ama sırf oyunu satmamak için 30 fps çıkarıyolar ah şu ps fanları...
BlackBeasT - 20.7.2016 16:15:13 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır

Kabul etmek lazım bu iyiydi
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Metal-Gear - 20.7.2016 16:12:31 0
Anca 30 olabilirdi zaten ne olacak. XO sürümündeki AF ve gölge eksikliği giderilmiş olabilir belki bunda. En dipteydi bazı ayarlar XO'da.
Cityzens - 20.7.2016 15:53:28 0
Butun yorumlar neden Bloo adli uyenin uzerinden gozukuyor?cok garip
0quz28 - 20.7.2016 15:44:49 0
hayır yani ne hedeflicekti başka onu anlamıyorum bu şirketler bazen çok komik oluyor
Project Scorpio - 20.7.2016 15:12:00 +6
Nerede bu PS4'ün gücü yav göremıyoruz ne zamandır
skulz - 20.7.2016 14:58:45 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

quote:

Orijinalden alıntı: puppet53





Niye? Oyun satmasın diyemi? Ah sizin şu saf duygusallığınız yokmu.

Ama ayni adamlar satmayacak platforma oyun cikartilar. Ustelik bir onceki oyunun 6-7 milyon satmis olmasina ragmen memnun olmamislardi. Nasil bir guc onlari boyle maliyetli ve satis riski yuksek bir oyunu xbox a cikartmaya ikna ettiyse, onceki dediğim konuda da ayni sebebi ararim ben.

Aslinda boyle dusunerek asil safligi yaptiginizin farkinda degilsiniz...


Evet bence de ilk Xbox One çıkarmak büyün bir hataydı anlaşmanın detaylarını bilmiyorum belki MS reddemeyecekleri bir teklif yapmıştır ya da Xbox One toparlanacağını düşünmüşlerdir bilemiyorum. Bazen büyük şirketler bile stratejik hatalar yapabilir bunun bir sürü örneği var. Ama adamlar fazla uğraşmamış, İyi optimize edememişler, desen anlarım da Kendi oyunlarını sobate etmeleri. Bu dediğine kendin gerçekten inanıyormusun?
alican88 - 20.7.2016 14:51:46 0
vay arkadas 60fps hayallerim suya dustu..bir umut bekliyordum :) lanet neo cabuk ciksa bari..
İdrak İstimlak - 20.7.2016 14:43:30 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: puppet53

alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.


Niye? Oyun satmasın diyemi? Ah sizin şu saf duygusallığınız yokmu.

Ama ayni adamlar satmayacak platforma oyun cikartilar. Ustelik bir onceki oyunun 6-7 milyon satmis olmasina ragmen memnun olmamislardi. Nasil bir guc onlari boyle maliyetli ve satis riski yuksek bir oyunu xbox a cikartmaya ikna ettiyse, onceki dediğim konuda da ayni sebebi ararim ben.

Aslinda boyle dusunerek asil safligi yaptiginizin farkinda degilsiniz...
skulz - 20.7.2016 14:35:53 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.


Niye? Oyun satmasın diyemi? Ah sizin şu saf duygusallığınız yokmu.
Hoid - 20.7.2016 14:15:54 +1
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
rambocuk - 20.7.2016 13:46:54 0
60 fps ye çıkarmak için öyle %20 felan güçlü olmak yetmiyor ortalama iki kat güç istiyor
Antiboy - 20.7.2016 13:42:24 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: d3vstator

Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.


Çözünürlükle fps ap ayrı şeyler ama çıkıp dersenki xbox 1080p açıyor ama ps4 açmıyor ozaman haklısın
İdrak İstimlak - 20.7.2016 13:39:43 +3
Ben ciddi ciddi bu adamlarin oyunu PS4 uzerinde sabote edeceklerine inanmaya basladim. XBox One da 1080p çalışan bir oyun, PS4 te 60 fps degilse, kasitli olarak boyle yapildigi manasina gelir.
MDugur - 20.7.2016 13:36:14 0
Minimum 30fps demiş de zaten daha alt seviyesi kabul edilir mi ki minimum demişler?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Rise of the Tomb Raider ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
50 kişi bu oyunu takip ediyor.