World of Speed, PC'ye Özel Olarak Duyuruldu World of Tanks'a Yeni Mod ve Haritalar

Rebellion: "eSRAM, 1080p Oyunlar İçin Çok Küçük"

11.02.2014 10:43 - Talha Aynacı

 
 
   Xbox One'a kıyasla PlayStation 4'e çıkış yapmış, 1080p'de çalışan oyunların sayısı günden güne artıyor. Konsolların donanımsal özellikleri duyurulduğunda başlayan tartışma, her yeni oyun çıkışıyla bir kez daha perçinlenmiş oluyor. Peki Xbox One'da 1080p oranının yakalanamamasında en büyük problem nedir? Cevap, Sniper Elite serisiyle tanınan İngiliz menşei oyun yapımcısı Rebellion Games'den geliyor.
 
   Stüdyonun baş yapımcısı Jean-Baptiste Bolcato, bir oyun sitesine yaptığı açıklamada problemin eSRAM'dan kaynaklandığını belirtti:
 
"eSRAM'ın kullanımı kolay. Problem, ya da problemin bir kısmı olarak söyleyebileceğim eSram'ın 1080p oyun sığdırmak için çok küçük olduğu. Çok hızlı bir RAM ancak küçük olmasından dolayı 1080p oranından bir şey yapmak güç. Yani eSRAM'ı verimli biçimde kullanabilmek için tıpkı PlayStation 3'de olduğu gibi çeşitli numaralar yapmalı, üzerinde fazladan emek harcamalısınız. PlayStation 3'de oyun programlamak Xbox 360'dan çok daha zordu. Şimdi her şey tersine dönmüşe benziyor ama bu Xbox One'ın daha güçsüz olduğu manasına gelmemeli. Böyle bir başlangıç yapmak oldukça kötü. Şu anda daha iyi konumdayız ama bir kaç ay öncesi bizim için cehennem gibiydi."
 
   Bolcato, Xbox One hakkında bu açıklamayı yaparken hem PS4 hem de Xbox One'da Sniper Elite 3'ü 60fps/1080p oranında çalıştırmayı hedeflediklerini belirtti ve ilerleyen günlerde Xbox One'ın performans açısından daha iyi bir noktaya geleceğini söyledi:
 
"6 ay önce durumla ilgili endişelerimiz vardı ancak şimdi daha rahatız. Konsol şu anda daha iyi konumda ve her ikisi de kıyaslanabilir seviyedeler. Xbox One biraz daha multimedya merkezli ve daha karmaşık. Bundan sebep yapabileceğiniz ve yapamayacağınız şeyler var. PS4'de bu sorunla karşılaşmıyorsunuz çünkü konsol tam bir oyun makinesi. Sony'nin konsolu kağıt üstünde bir adım önde gözüküyor ancak Xbox One bu arayı kapatacaktır."
 

Kaynak GameSpot
Tweet
Sniper Elite V3 Rebellion FPS PS3 Xbox 360 PS4 PC
World of Speed, PC'ye Özel Olarak Duyuruldu Paylaş World of Tanks'a Yeni Mod ve Haritalar
YORUMLAR 36
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
aykut291 - 12.2.2014 22:16:52 +1
Son noktayı koymuş.
einhander - 12.2.2014 17:31:49 0
yıl oldu 2014 halen 2d ızometrık ultıma onlıne oynayabılıyorsam zevk alabılıyorsam gercekten grafıklerın hıc bır anlamı yok.
kanıtıda son 2 yıldır cıkan bagımsız oyunlara bakın hangısının grafıklerı crysıs 3 grafıklerınde
White Death - 12.2.2014 11:25:36 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: EmbeddedSine8

Yav bazıları xone'ı kötülemiş ama xbox ve nintendo olmayaydı da sony tekel olsaydı o zaman piyasayı görürdünüz siz. (Bkz: Aral) Bir işe yaramasa da oracıkta dursun onlar


Nintendo'nun Türkiye distrübitörü yok ki değer verilsin. Xbox One'da Türkiye de satışa sunulmadı. Ee tekel PS4 hala. Neyin tekelsizliğinden bahsediyorsun çelişki!!!

Dünya sadece Türkiye'den mi ibaret?
BSC Misafiri - 12.2.2014 09:28:34 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: pcrex

dostum konuştukça batıyorsun. grafik merakı pc den bulaşmaz, ona özenti denir. ayrıca ''oyun sever donanıma bakmaz'' değil ''konsol sever donanıma bakmaz'' olacak. çünkü başka seçeneği yoktur. donanıma donanım seven adam bakar, kısaca saçma konuşmuşsun.

hem ben genelleme üzerinden konuşuyorum sen şahsi fikirlerinden bahsediyorsun. birde sonuna ''sen olayı yanlış anlamışsın'' deyince kendini tatmin etmiş olursun herhalde :) ben bunu 10 sendir tartışıyorum bana bilmediğim bir şey söyle. oyunlar 25 senedir grafik yarışındalar bunun sayesinde GoW3 yada KZ SF da bu kadar kaliteli görsellere sahibiz. bunun tüketiciye tek zararı yeni donanım aldırtması. Sen kendi mantığınla yeni konsolu alır %20 sini ancak kullanan oyunlarla ömrünü bitirirsin. şahsi görüşün bu ise sana kolay gelsin.


Yaw hehe :D yazdığın yazı baştan sona saçma göndere basmadan önce bir kez daha okusan keşke :D ne anlatmaya çalıştığın bile anlaşılmıyor sanki insanlar kz sf yi beğendi de kaliteli görsellere sahipmişiz, senin mantığına göre crysis 3 de süper oyundur :D sen 10 senedir kendi kendinle tartışa tartışa devreleri yakmışsın senden oyuncu falan olmaz. ayrıca konsol sever donanıma bakmaz diyorsun öncesinde de ps4 ün donanımı daha iyi diye ps4 ten bahsediyorsun :D sana da kolay gelsin :D
freshmind - 11.2.2014 18:51:50 +4
Peter Dodd'ta buna benzer bir açıklama yapmıştı. Uzun bir zaman boyunca 1080p/60fps oyunların rahatlıkla görülemeyeceğini söylemişti.

Ps4 grafik kartı klasmanın da kimi uzmanlarca %30-%35 lik bir güç farkını ortaya koyduğu söyleniyordu. APU mimarisi ve mimari için belleklerin önemi ele alındığında sistemin toplam potansiyeli arasında %50-%51 oranında bir fark olduğu ortaya çıkmıştı.

Ki neslin başından beri çıkan oyunların çalışma şekilleri durum bunu kanıtlar nitelikte...

İşin komik tarafı, herkes "exc konsol sattırır" lafını ağzına dolamış. Ki oldukça doğru bir söz. Ancak bu sözü kalkıpta xbox1 cephesini savunmak adına kullanınca işin komedisi ortaya çıkıyor.

Nintendo falan dinlemeden piyasanın en yenilikçi, en güçlü, çıktığı yıl GOTY ödüllerini silip süpüren neredeyse tüm exc.ler Sony'nin elinde. Geçmiş nesil veya nesiller bunun en büyük örneği.

Xbox 360'ı sırf GEoW, Fable ve Halo için almama karşın bunu rahatlıkla söyleyebilirim. Kararında ve güzel oyunlar olsalar da , nitelik ve kalite bakımından , bilhassa nicelik bakımından sayısal çoğunluk olarak Sony'nin exc.lerinin yanına yaklaşamamışlardı.

Burada ortaya çıkan abes durum işte bu. Hem exc. adamların elinde, ip ler adamların elinde, en iyi oyun stüdyoları adamların elinde, birde şimdi bu güç olayı ... Üstelik bir mukabele daha ucuz. Rekabet ortamı görmüş insanlarız. Bu rekabet değil ... Şu anda PS 4'ün Xbox One ile rekabet içinde olduğuna inanmıyorum.

Fark tartışmaya açık veya sözsel manada değil, ciddi manada var...
TLOU - 11.2.2014 17:46:22 +3
alıntı:

Orijinalden alıntı: KoRnTuNeS

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Microsoft Xbox One'a özel süper oyunlar duyursun 720P kimsenin umrunda olmaz. Konsol sattıran şey oyunların kalitesidir, çözünürlüğü değil. Mesela Titanfall keşke PS4'te olsun diyorum. Aynı şekilde The Order 1886 ve inFamous:Second Son'ı da Xbox One sahiplerinin istediğine eminim.<br>Çözünürlük tartışmasını alevlendiren PC oyuncularıdır. Konsol oyuncuları için grafik önemli olsaydı PS2, Xbox'tan fazla satamazdı. Aynı şekilde 3DS de Ps Vita'yı dövüyor resmen. <br>Grafikler her zaman oyun kalitesinin yanında önemsiz olmuştur.


zaten en güzel exc yapan stüdyolar sony için çalışıyor. microsoftun elinde bir tek grafik gücü vardı, artık onu da sony aldı. microsoftun şuan hiçbir silahı kalmadı, belki sadece online altyapı kaldı sonyden güçlü olan tek artısı.


Duygularımı yazıya dökmüşsün kardeş ben yazsam eksi manyağı olacaktım Allah senden razı olsun
TLOU - 11.2.2014 17:41:11 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

PS3'te daha güçlü deniyordu da gördük kim kazandı :)


PS3 kazandı ?
BSC Misafiri - 11.2.2014 17:34:16 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: EmbeddedSine8

Yav bazıları xone'ı kötülemiş ama xbox ve nintendo olmayaydı da sony tekel olsaydı o zaman piyasayı görürdünüz siz. (Bkz: Aral) Bir işe yaramasa da oracıkta dursun onlar


Nintendo'nun Türkiye distrübitörü yok ki değer verilsin. Xbox One'da Türkiye de satışa sunulmadı. Ee tekel PS4 hala. Neyin tekelsizliğinden bahsediyorsun çelişki!!!
BSC Misafiri - 11.2.2014 17:34:02 -1
PS3'te daha güçlü deniyordu da gördük kim kazandı :)
BSC Misafiri - 11.2.2014 16:54:53 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Sir Maximus

uğraşacaksın,işin ne?
oyun yapımcısıysan uğraşacaksın.
yapan yapıyor 1080p


Microsoft adam gibi oyun konsolu yapmaya uğraşmamış adamlar niye uğraşsın...
demo22 - 11.2.2014 16:52:07 0
xbox one arayı kapatmak mı ?? neyse bence eski konsollarda olduğu gibi asıl farkı konsolların ömrünü doldurduğu zaman görebilecez.
2K - 11.2.2014 16:07:33 0
Dedikleri doğrudur büyük ihtimalle ama Rebellion'ın son zamanlarda yaptığı oyunlara bakarsak çok da yetenekli bir firma olduğunu söylemek zor. Kaldı ki Xbox One'a oyun geliştirmek zorsa geçen nesilde PS3'de olduğu gibi bu nesilde Xbox One multi-platform oyunlarda geride kalacaktır anca ex. oyun geliştiren firmalar eSRAM'ı çözmeye uğraşır.
pcrex - 11.2.2014 16:03:05 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

arkadaşa katılıyorum bu grafik merakı pc kullanan arkadaşlardan bulaştı. mesut bey de 2 konsol arasında 1.5 kat güç farkı var diyor ama gerçek oyun sever donanıma bakmaz oyundan aldığı keyfe bakar. ben hem ps4 e hem x1 a sahibim, yeni nesil çıkış oyunları içerisinde grafiksel olarak en kötü oyun olan dead rising 3 beni en çok eğlendiren en çok vakit geçirdiğim oyun oldu. ps4 ün çıkış oyunları olarak bana keyif veren oyunu olmadı, bu durumda ister 1.5 kat fark olsun ister 1 milyon fark olsun beni ilgilendirmiyor, neyden keyif alıyorsam onu oynarım bu kadar basit. bir arkadaş da o zaman eski nesille devam et demiş ne kadar boş bir yorum olduğu ortada şayet eski nesle destek sürecekse oraya da keyifli oyunlar çıkacaksa tabii ki eski nesille devam edersin ama bundan 2-3 sene sonra eski nesle destek bitme noktasına gelecek, eski nesil konsollar elimizde patlayacak o yüzden para ediyorken şu an satmak en mantıklısı. Yani yeni nesli pek çok oyuncu grafiksel patlama olacak diye değil yeni ip ler yeni nesle gelecek diye alıyor, sen olayı çok yanlış anlamışsın!!!


dostum konuştukça batıyorsun. grafik merakı pc den bulaşmaz, ona özenti denir. ayrıca ''oyun sever donanıma bakmaz'' değil ''konsol sever donanıma bakmaz'' olacak. çünkü başka seçeneği yoktur. donanıma donanım seven adam bakar, kısaca saçma konuşmuşsun.

hem ben genelleme üzerinden konuşuyorum sen şahsi fikirlerinden bahsediyorsun. birde sonuna ''sen olayı yanlış anlamışsın'' deyince kendini tatmin etmiş olursun herhalde :) ben bunu 10 sendir tartışıyorum bana bilmediğim bir şey söyle. oyunlar 25 senedir grafik yarışındalar bunun sayesinde GoW3 yada KZ SF da bu kadar kaliteli görsellere sahibiz. bunun tüketiciye tek zararı yeni donanım aldırtması. Sen kendi mantığınla yeni konsolu alır %20 sini ancak kullanan oyunlarla ömrünü bitirirsin. şahsi görüşün bu ise sana kolay gelsin.
Nathan - Drake - 11.2.2014 15:44:54 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

grafikler tabi ki oyunların önemli bir parçasıdır ancak o kadar da büyütülecek bir olay değildir. Sonuçta oyunu eğlenmek için oynuyorsun, 720p 1080p hiç fark etmez.Çözünürlük ne olursa olsun oyun halen oyunndur. Borderlands'ı ele alalım, oyunnun grafikleri berbat, directx9 kullanıyor ama ben dahil milyonlara kişi oyuna bayılıyoruz. Birde crysis3'ü ele alalım, oyunun grafikleri en düşükte bile muhteşem, ama oyun pek eğlenceli değil, herşey grafiklerde bitseysi bu oyunun satışları tavan yapardı ancak borderlands2 crysis 3'ten çok daha fazla sattı. neden? çünkü bl2 eğlenceli bir oyun ve ayrıca oyun çıkalı 2 sene oluyo halen daha çatır çatır satıyo. daha düne kadar steam'de %50 indirimdeydi. Yani anlayacağınız konsolu özelliklerine göre değil oyunlarına ve arkadaşlarınızın hengisini alacağına bakarak alın, sonuçta eğlenmek için oynuyoruz. Gerçek bir gamer'sanız bana katılırsınız...


Burda crysis ve borderlands örneği alakası yok konu bambaşka. Hani exc oyunlar ps4ün 1080p diğerleri 720p olsa neysede olay başka,
Aynı oyun 2 platformada çıkıyor ama ps4 1080p xone 720p akıllara neden xone 720p diye soru gelmiyormu? Konu başkayken sen crysis ve borderlandsi örnek vermişsin.
White Death - 11.2.2014 15:08:20 0
Yav bazıları xone'ı kötülemiş ama xbox ve nintendo olmayaydı da sony tekel olsaydı o zaman piyasayı görürdünüz siz. (Bkz: Aral) Bir işe yaramasa da oracıkta dursun onlar
Wayward Son - 11.2.2014 14:51:11 +1
Çıkış dönemindeki konsolların en büyük albenisi sunduğu teknolojidir. Yoksa senaryo, atmosfer, içerik gibi öğeler zaten eski nesilde de gayet güzel kullanıldı.

Bu dönemde süper içerikli, senaryolu oyun beklemeyin. Yeni cihazların neler yapabileceğiyle ilgili fikir verecek oyunlar piyasaya sürülecek.

Bir oyunda önemli olan senaryodur, içeriktir atmosferdir. Ama bu dönemde 1080p'lerin, 60 FPS'lerin konuşulması gayet doğal.

Eski nesilde eksik olan senaryo vs. değildi; eksik olan teknolojiydi. Bunu unutmayalım.
a.memo - 11.2.2014 14:40:32 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: pcrex

alıntı:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

grafikler tabi ki oyunların önemli bir parçasıdır ancak o kadar da büyütülecek bir olay değildir. Sonuçta oyunu eğlenmek için oynuyorsun, 720p 1080p hiç fark etmez.Çözünürlük ne olursa olsun oyun halen oyunndur. Borderlands'ı ele alalım, oyunnun grafikleri berbat, directx9 kullanıyor ama ben dahil milyonlara kişi oyuna bayılıyoruz. Birde crysis3'ü ele alalım, oyunun grafikleri en düşükte bile muhteşem, ama oyun pek eğlenceli değil, herşey grafiklerde bitseysi bu oyunun satışları tavan yapardı ancak borderlands2 crysis 3'ten çok daha fazla sattı. neden? çünkü bl2 eğlenceli bir oyun ve ayrıca oyun çıkalı 2 sene oluyo halen daha çatır çatır satıyo. daha düne kadar steam'de %50 indirimdeydi. Yani anlayacağınız konsolu özelliklerine göre değil oyunlarına ve arkadaşlarınızın hengisini alacağına bakarak alın, sonuçta eğlenmek için oynuyoruz. Gerçek bir gamer'sanız bana katılırsınız...

Borderlands 2'nin grafikleri berbat?

Cellshade diye kötü olmak zorunda değil. Ultra ayarlarda gözlere bayram ettiriyor oyun.

Görselliğini beğenip beğenmemek tamamen zevk meselesi. Cellshade seven biri için rüya gibi.


aynısını ben diyecektim şimdi. Borderlands 2 nin grafikleri tarzına göre gayet başarılı ama çözünürlük başka bir şey bunu bir çözemediniz. crysis 3 ü sen hiç ps3 de gördün mü ki konuşuyorsun. adam gidip yeni nesil konsola 1600 TL veriyor ise tabi ki görsel olarak fark beklemesi en doğal hakkı. yapımcılarda bunu bilincinde ki yeni nesil için daha başarılı grafikler ortaya koymaya çalışılıyor. yoksa konusu ve eğlencesi süper olan oyunlar eski nesil için çıkabilir ve oynanabilir. illa yeni teknoloji almaya gerek yok. ama burada söz konusu yeni nesil ve insanların o konsolu aldırtan AAA yapımlardan haliyle beklentileri var, gerek görsel gerek ise oynanabilirlik açısından.


Haklısın insanlar eski nesille arada fark görmek istiyo ama şu da var... Herkes öyle bir konuşuyor ki sanki eski nesille şimdiki nesil arasındaki grafik kalitesi aynı Bari çözünürlük daha yüksek olsun der gibi...Oyunlar daki ışıklandırmalar kaplama kaliteleri karakter detayları animasyonlar çıkan 3-5 yeni nesil oyunda gördüğümüz gibi zaten eski nesilden baya önde... Bence bir oyunda en önemli detay oynanabilirlik ve hikayesidir... Ama Grafik dediğimizdeyse 10 üzerinden 7 lik grafik sunup 60 fps olacaksa 10 üzerinden 9 luk grafik sunup 30 fps olsun... Ki ilerleyen zamanda konsolların yapısı iyice çözüldükçe hem fps değeri olarak hem çözünürlük olarak daha iyi işler çıkacaktır.... Umarım çözünürlüktü fps di derken oynanabilirliğin oyunların senaryosunun Yani kısacası oyunun içine etmezler... Yani şunu demek istiyorum zaten yeni nesilde insanlar istediği grafiksel farkı alacaklardır ki almaya başladılar bile...

Bu arada ne PS4 nede X1 fanıyım şuanki kolsolum ps3 ve ilerde ps4 almayı düşünüyorum ama güzel exc. ler çıkarsa param olursa X1 de alabilirim...

Umarım kendimi anlatabilmişimdir...
BSC Misafiri - 11.2.2014 14:25:35 0
arkadaşa katılıyorum bu grafik merakı pc kullanan arkadaşlardan bulaştı. mesut bey de 2 konsol arasında 1.5 kat güç farkı var diyor ama gerçek oyun sever donanıma bakmaz oyundan aldığı keyfe bakar. ben hem ps4 e hem x1 a sahibim, yeni nesil çıkış oyunları içerisinde grafiksel olarak en kötü oyun olan dead rising 3 beni en çok eğlendiren en çok vakit geçirdiğim oyun oldu. ps4 ün çıkış oyunları olarak bana keyif veren oyunu olmadı, bu durumda ister 1.5 kat fark olsun ister 1 milyon fark olsun beni ilgilendirmiyor, neyden keyif alıyorsam onu oynarım bu kadar basit. bir arkadaş da o zaman eski nesille devam et demiş ne kadar boş bir yorum olduğu ortada şayet eski nesle destek sürecekse oraya da keyifli oyunlar çıkacaksa tabii ki eski nesille devam edersin ama bundan 2-3 sene sonra eski nesle destek bitme noktasına gelecek, eski nesil konsollar elimizde patlayacak o yüzden para ediyorken şu an satmak en mantıklısı. Yani yeni nesli pek çok oyuncu grafiksel patlama olacak diye değil yeni ip ler yeni nesle gelecek diye alıyor, sen olayı çok yanlış anlamışsın!!!
Sir Maximus is BACK - 11.2.2014 14:23:41 0
uğraşacaksın,işin ne?
oyun yapımcısıysan uğraşacaksın.
yapan yapıyor 1080p
Kreuger - 11.2.2014 14:22:36 0
her zaman yazdim yine yaziyorum x1 ve digerleri piyasada olsunlar ve satsinlar böyle olursa sony ps2 gibi simarmaz isi ciddi tutar ve rekabetden dolayi güzel yapimlar görürüz rekabet olmazsa hatun nasil olsa benim der ve hic süpriz yapmaz :-)
omris2013 - 11.2.2014 14:06:52 -2
alıntı:

Orijinalden alıntı: Xbox One

Xbox One geleceğin konsolu 1080p oyunlar 1 yıla kalmaz akar.


körmüsün bence körsün ? oku
pcrex - 11.2.2014 13:52:55 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

grafikler tabi ki oyunların önemli bir parçasıdır ancak o kadar da büyütülecek bir olay değildir. Sonuçta oyunu eğlenmek için oynuyorsun, 720p 1080p hiç fark etmez.Çözünürlük ne olursa olsun oyun halen oyunndur. Borderlands'ı ele alalım, oyunnun grafikleri berbat, directx9 kullanıyor ama ben dahil milyonlara kişi oyuna bayılıyoruz. Birde crysis3'ü ele alalım, oyunun grafikleri en düşükte bile muhteşem, ama oyun pek eğlenceli değil, herşey grafiklerde bitseysi bu oyunun satışları tavan yapardı ancak borderlands2 crysis 3'ten çok daha fazla sattı. neden? çünkü bl2 eğlenceli bir oyun ve ayrıca oyun çıkalı 2 sene oluyo halen daha çatır çatır satıyo. daha düne kadar steam'de %50 indirimdeydi. Yani anlayacağınız konsolu özelliklerine göre değil oyunlarına ve arkadaşlarınızın hengisini alacağına bakarak alın, sonuçta eğlenmek için oynuyoruz. Gerçek bir gamer'sanız bana katılırsınız...

Borderlands 2'nin grafikleri berbat?

Cellshade diye kötü olmak zorunda değil. Ultra ayarlarda gözlere bayram ettiriyor oyun.

Görselliğini beğenip beğenmemek tamamen zevk meselesi. Cellshade seven biri için rüya gibi.


aynısını ben diyecektim şimdi. Borderlands 2 nin grafikleri tarzına göre gayet başarılı ama çözünürlük başka bir şey bunu bir çözemediniz. crysis 3 ü sen hiç ps3 de gördün mü ki konuşuyorsun. adam gidip yeni nesil konsola 1600 TL veriyor ise tabi ki görsel olarak fark beklemesi en doğal hakkı. yapımcılarda bunu bilincinde ki yeni nesil için daha başarılı grafikler ortaya koymaya çalışılıyor. yoksa konusu ve eğlencesi süper olan oyunlar eski nesil için çıkabilir ve oynanabilir. illa yeni teknoloji almaya gerek yok. ama burada söz konusu yeni nesil ve insanların o konsolu aldırtan AAA yapımlardan haliyle beklentileri var, gerek görsel gerek ise oynanabilirlik açısından.
playstation_4 - 11.2.2014 13:46:28 -1
Ben ne zamandır söylüyorum xboxone güçsüz bir konsol değil ama ps4 kadar güçlü değil malesef. gpu olarak baya zayıf ps4 ten işlemçisi biraz daha hızlı ama gene ps4 ün üstünlügü var işlemci konusunda birde buna çok daha hızlı bir ram ekleninca fark açılıyor. dedigim gibi xboxone 1080p ve 60 fps verebilecek bir güce sahip.
Wayward Son - 11.2.2014 13:41:55 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

grafikler tabi ki oyunların önemli bir parçasıdır ancak o kadar da büyütülecek bir olay değildir. Sonuçta oyunu eğlenmek için oynuyorsun, 720p 1080p hiç fark etmez.Çözünürlük ne olursa olsun oyun halen oyunndur. Borderlands'ı ele alalım, oyunnun grafikleri berbat, directx9 kullanıyor ama ben dahil milyonlara kişi oyuna bayılıyoruz. Birde crysis3'ü ele alalım, oyunun grafikleri en düşükte bile muhteşem, ama oyun pek eğlenceli değil, herşey grafiklerde bitseysi bu oyunun satışları tavan yapardı ancak borderlands2 crysis 3'ten çok daha fazla sattı. neden? çünkü bl2 eğlenceli bir oyun ve ayrıca oyun çıkalı 2 sene oluyo halen daha çatır çatır satıyo. daha düne kadar steam'de %50 indirimdeydi. Yani anlayacağınız konsolu özelliklerine göre değil oyunlarına ve arkadaşlarınızın hengisini alacağına bakarak alın, sonuçta eğlenmek için oynuyoruz. Gerçek bir gamer'sanız bana katılırsınız...

Borderlands 2'nin grafikleri berbat?

Cellshade diye kötü olmak zorunda değil. Ultra ayarlarda gözlere bayram ettiriyor oyun.

Görselliğini beğenip beğenmemek tamamen zevk meselesi. Cellshade seven biri için rüya gibi.
Barxxx - 11.2.2014 13:35:51 +1
XONE arap atı gibi sonradan açılacak belki ama ps4 zaten açılmış koşuyor şu an da koşan güzel ve daha uygun bir at varken ne diye xone alalım ki :D
BSC Misafiri - 11.2.2014 13:23:09 -1
grafikler tabi ki oyunların önemli bir parçasıdır ancak o kadar da büyütülecek bir olay değildir. Sonuçta oyunu eğlenmek için oynuyorsun, 720p 1080p hiç fark etmez.Çözünürlük ne olursa olsun oyun halen oyunndur. Borderlands'ı ele alalım, oyunnun grafikleri berbat, directx9 kullanıyor ama ben dahil milyonlara kişi oyuna bayılıyoruz. Birde crysis3'ü ele alalım, oyunun grafikleri en düşükte bile muhteşem, ama oyun pek eğlenceli değil, herşey grafiklerde bitseysi bu oyunun satışları tavan yapardı ancak borderlands2 crysis 3'ten çok daha fazla sattı. neden? çünkü bl2 eğlenceli bir oyun ve ayrıca oyun çıkalı 2 sene oluyo halen daha çatır çatır satıyo. daha düne kadar steam'de %50 indirimdeydi. Yani anlayacağınız konsolu özelliklerine göre değil oyunlarına ve arkadaşlarınızın hengisini alacağına bakarak alın, sonuçta eğlenmek için oynuyoruz. Gerçek bir gamer'sanız bana katılırsınız...
KoRnTuNeS - 11.2.2014 12:33:38 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Microsoft Xbox One'a özel süper oyunlar duyursun 720P kimsenin umrunda olmaz. Konsol sattıran şey oyunların kalitesidir, çözünürlüğü değil. Mesela Titanfall keşke PS4'te olsun diyorum. Aynı şekilde The Order 1886 ve inFamous:Second Son'ı da Xbox One sahiplerinin istediğine eminim.<br>Çözünürlük tartışmasını alevlendiren PC oyuncularıdır. Konsol oyuncuları için grafik önemli olsaydı PS2, Xbox'tan fazla satamazdı. Aynı şekilde 3DS de Ps Vita'yı dövüyor resmen. <br>Grafikler her zaman oyun kalitesinin yanında önemsiz olmuştur.


zaten en güzel exc yapan stüdyolar sony için çalışıyor. microsoftun elinde bir tek grafik gücü vardı, artık onu da sony aldı. microsoftun şuan hiçbir silahı kalmadı, belki sadece online altyapı kaldı sonyden güçlü olan tek artısı.
CoreGame - 11.2.2014 12:30:02 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Xbox One

Xbox One geleceğin konsolu 1080p oyunlar 1 yıla kalmaz akar.


Sadece kendini avutursun
xbox1080-360=? - 11.2.2014 11:54:58 -6
rebellion beceriksizse xo ne yapsın?

önceden exc ile övünen sony fanboylarıda şimdi grafikleriyle övünüyorlar önceden grafik önemli değildi adamlara şimdi önemli oldu.

Garip.
Project Scorpio - 11.2.2014 11:52:57 -5
Xbox One geleceğin konsolu 1080p oyunlar 1 yıla kalmaz akar.
tango606 - 11.2.2014 11:43:23 0
ps4 candır GERİSİ HEYECANDIR !
pcrex - 11.2.2014 11:43:03 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Microsoft Xbox One'a özel süper oyunlar duyursun 720P kimsenin umrunda olmaz. Konsol sattıran şey oyunların kalitesidir, çözünürlüğü değil. Mesela Titanfall keşke PS4'te olsun diyorum. Aynı şekilde The Order 1886 ve inFamous:Second Son'ı da Xbox One sahiplerinin istediğine eminim.
Çözünürlük tartışmasını alevlendiren PC oyuncularıdır. Konsol oyuncuları için grafik önemli olsaydı PS2, Xbox'tan fazla satamazdı. Aynı şekilde 3DS de Ps Vita'yı dövüyor resmen.
Grafikler her zaman oyun kalitesinin yanında önemsiz olmuştur.


PS3 ve x360 ile devam et o zaman. nenden yeni nesil konsol alıyorsun. killzone 1080p niye çıkıyor? 720p çıksın. birde pc kullanıcılarını suçlamış ;S gündemden hiç mi haberiniz yok. Çözünürlük de çözünürlük, fps de fps diye bağıran oyun yapımcıları değil mi? bu şekilde konsollarının reklamlarını yapan firmalar değil mi? konuştuğunuz konu hakkında biraz düşünün, bol keseden sallamayın. madem grafik önemli değil neden LoU ın karakter tasarımları bu kadar özenilmiş, neden GTAV in animasyonları üzerinde bu kadar çalışılmış yada Bioshock un o harikulade mekanları. Grafik-oynanabilirlik-eğlence. İşemci-ram-ekran kartı. anlayan anlamıştır.
BSC Misafiri - 11.2.2014 11:22:52 -2
Microsoft Xbox One'a özel süper oyunlar duyursun 720P kimsenin umrunda olmaz. Konsol sattıran şey oyunların kalitesidir, çözünürlüğü değil. Mesela Titanfall keşke PS4'te olsun diyorum. Aynı şekilde The Order 1886 ve inFamous:Second Son'ı da Xbox One sahiplerinin istediğine eminim.
Çözünürlük tartışmasını alevlendiren PC oyuncularıdır. Konsol oyuncuları için grafik önemli olsaydı PS2, Xbox'tan fazla satamazdı. Aynı şekilde 3DS de Ps Vita'yı dövüyor resmen.
Grafikler her zaman oyun kalitesinin yanında önemsiz olmuştur.
Kilgrave1907 - 11.2.2014 10:59:52 +1
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
alito - 11.2.2014 10:49:53 +1
Herşey meydanda işte, adamlar herşeyi açıklamış. Söylenecek söz kalmadı bence.
Kilgrave1907 - 11.2.2014 10:46:58 +6
Herşey exc. oyunlarda biter.Ben daha güçlü olduğu için değil exc oyunlar için PS4 tercih edeceğim.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Sniper Elite 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
29 kişi bu oyunu takip ediyor.