Call of Duty: Ghosts'un çıkışı, her Call of Duty oyununda olduğu gibi tartışmaları beraberinde getirdi. Yeni nesil konsollarda Microsoft cephesinde 720p'de çalışacak olan oyunun PS4'te 1080p'de çalışacağı açıklanmıştı. Ancak görünüşe göre PS4'teki 1080p çözünürlük, oyuna frame düşüşlerini getirmiş.
Dünyanın en önemli dergilerinden Forbes, internet sitesinde Call of Duty: Ghosts'un çıkışıyla ilgili bir haber yayınladı. Yayınlanan haberde, önemli sitelerin yeni nesil incelemelerinden bazı parçalar da yer aldı. Polygon, IGN ve Joystiq'in incelemelerinde belirtilenlere göre Call of Duty: Ghosts'un PlayStation 4 sürümünde frame düşmeleri yaşanıyor.
Polygon: "Daha önce de söylendiği gibi Call of Duty: Ghosts, 1080p doğal çözünürlüklerde çalışıyor. Bu doğru fakat oyunun PS4 sürümünde, özellikle multiplayer maçlarda frame düşüşleri yaşanıyor. PS3'te de buna benzer sorunlar var. Xbox 360'ta ise 60 FPS sabit değerler alınıyor."
IGN: "Oyunun bu nesil sürümleri hemen hemen iki konsolda da aynı görünüyor. Ancak Call of Duty: Ghosts'u PS3 ve PS4'te test ederken, senaryo bölümlerinde frame düşmeleri yaşadım."
Joystiq: "Call of Duty serisinin konsollarda beğenilmesinin en büyük nedenlerinden birisi de 60 FPS sabit değerler sunması. Bu gelenek Xbox 360 cephesinde devam etmiş. Fakat oyunun PS4 sürümünde gözle görülür bir şekilde teknik sorunlar bulunuyor. Önemli karmaşaların yaşandığı anlarda frame düşmeleri görülüyor. Xbox 360 ve PS3'te gayet düzgün çalışan bir senaryo sahnesinin PS4 sürümünde kasmalar yaşanıyor. Bu durum sadece bir sahnede değil, bütün senaryo boyunca bazı sahnelerde görünüyor."