City of Steam Artık Steam'de LoL Bahar Turnuvasına 60 Bin TL Ödül

Naughty Dog: "PS3 Halen Olağanüstü"

21.04.2013 16:46 - Samet Konuksal


    Önümüzdeki dönemde The Last of Us ile birlikte PS3'te yeni nesil görsel deneyim sunmayı hedefleyen Naughty Dog, PlayStation 3 adına konuştu. Firmanın oyun tasarımcılarından Ricky Cambier, PS3 adına konuştu.
 
    Yaptığı açıklamalarda Cambier, "Bir konsol neslinin bitiş dönemindeyiz fakat Naughty Dog olarak PS3 adına çalışmaya devam ediyoruz. PS3, donanım açısından halen olağanüstü bir konsol. Bu dönemde bile PS3 adına geliştirmeler yapmaya, yeni yöntemler bulmak için çabalıyoruz." sözlerine yer verdi.
 
    Röportajı sırasında Cambier'e The Last of Us'ın son PS3 projesi olup olmadığına yönelik bir soru yöneltildi ve kendisi bu soruyu cevapsız bıraktı

Tweet
playstation 3 PS3 ps3 slim Sony
City of Steam Artık Steam'de Paylaş LoL Bahar Turnuvasına 60 Bin TL Ödül
YORUMLAR 66
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Sir Maximus is BACK - 22.4.2013 18:23:35 0
gerçekten kullanmayı bilen için öyledir naughty.
oveo531 - 22.4.2013 13:44:52 0
Naughty Dog derse inanırım...
BSC Misafiri - 22.4.2013 13:01:29 +3
madem hala olağan üstü neden 4 ü çıkartıyorsunuz o zaman bi 5 sene daha gider, komik olmaya başladılar artık yani cevat yerliye tepki gösteren konsolcular bu habere övgü dolu mesajlar bırakmışlar, ahhhh ah gençlik moda nereye siz oraya :/
BSC Misafiri - 22.4.2013 08:05:32 +1
Yorumlara katilmiyorum Unchared ve Tomb Raider benzetmesine.


Eski Tomb Raider bakin sonra Unchared´e simdiki Yeni tomb Raider´a
simdi kim kimden esinlenmis . iksinin kurgusu ayni fakat oynanis ,hikaye cok farkli.
simdiki radikal degisiklik tomb raider´in Uchared´e benzemesi olarak görülüyor ya.
Drake´de Tomb Raider´nin Erkek verisionu gibi görülüyor ya ..
Ona kalsa ikisi de Indiana Jones cakmasi.

Indiana jones neyin cakmasi peki biliyormusunuz . vikipedia "George Lucas karakteri 1930'lu yılların film serilerindeki aksiyon kahramanlarından ilham alarak yarattı." diye geciyor ilahm alip cekmek yapmak bile Cakma oldu arkadas yok böyle bir sey. görende cin mali bir sey satiliyor sanir.

ikisinide keyifle oynuyormusunuz ben oynuyorum valla böyle Indianali jones´li tomb rader´li Unchared´li oyunlara bayilip keyifle oyunuyorum yapdiginiz kavgaya bak pehh.
BSC Misafiri - 22.4.2013 08:05:09 -2
ps4'e hiç gerek yoktu zaten bana göre ps3 hala taş gibi alet.
by_t - 22.4.2013 08:03:19 0
@GeroltofRivia senin + vermen crash bandicootun yapılmasına hiç bir katkıda bulunmaz
BlackBeasT - 22.4.2013 04:15:53 0
Sony'den ekmek yiyen oyun firması ne demesini bekliyorsunuz ? Naught Dog'da olsa ekmek veren eli ısırmaz..
Uncy - 22.4.2013 02:04:32 0
Yav he he
GeraltofRivia - 22.4.2013 00:45:59 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Artizt

CRASH BANDICOOT demektir Naughty Dog demek!!!


+ Vermek için giriş yaptım...
Megas Red - 22.4.2013 00:14:17 0
Allah Allah? Demek bu firmayı beğenmeyenler de var. Vallahi çok ayıp. RSX işlemcisinin ötesinde bir oyun yapmak herkesin harcı değil ! Zor bir mimariyi çözüp içi dolu oyun sunan altın değerindeki firmalardan biridir Naughty Dog ! PS3 ün son dönemlere geldiğini düşünüyorken bu haber ile fikrimi kesinlikle geri çekiyorum.

Naughty Dog firmasını hala beğenmiyorsanız, ellerinizi klavyeden yavaşça çekip gidin....
BSC Misafiri - 21.4.2013 23:57:54 0
Yorumlara katilmiyorum Unchared ve Tomb Raider benzetmesine.


Eski Tomb Raider bakin sonra Unchared´e simdiki Yeni tomb Raider´a
simdi kim kimden esinlenmis . iksinin kurgusu ayni fakat oynanis ,hikaye cok farkli.
simdiki radikal degisiklik tomb raider´in Uchared´e benzemesi olarak görülüyor ya.
Drake´de Tomb Raider´nin Erkek verisionu gibi görülüyor ya ..
Ona kalsa ikisi de Indiana Jones cakmasi.

Indiana jones neyin cakmasi peki biliyormusunuz . vikipedia "George Lucas karakteri 1930'lu yılların film serilerindeki aksiyon kahramanlarından ilham alarak yarattı." diye geciyor ilahm alip cekmek yapmak bile Cakma oldu arkadas yok böyle bir sey. görende cin mali bir sey satiliyor sanir.

ikisinide keyifle oynuyormusunuz ben oynuyorum valla böyle Indianali jones´li tomb rader´li Unchared´li oyunlara bayilip keyifle oyunuyorum yapdiginiz kavgaya bak pehh.
BSC Misafiri - 21.4.2013 23:57:21 0
Yorumlara katilmiyorum Unchared ve Tomb Raider benzetmesine.


Eski Tomb Raider bakin sonra Unchared´e simdiki Yeni tomb Raider´a
simdi kim kimden esinlenmis . iksinin kurgusu ayni fakat oynanis ,hikaye cok farkli.
simdiki radikal degisiklik tomb raider´in Uchared´e benzemesi olarak görülüyor ya.
Drake´de Tomb Raider´nin Erkek verisionu gibi görülüyor ya ..
Ona kalsa ikisi de Indiana Jones cakmasi.

Indiana jones neyin cakmasi peki biliyormusunuz . vikipedia "George Lucas karakteri 1930'lu yılların film serilerindeki aksiyon kahramanlarından ilham alarak yarattı." diye geciyor ilahm alip cekmek yapmak bile Cakma oldu arkadas yok böyle bir sey. görende cin mali bir sey satiliyor sanir.

ikisinide keyifle oynuyormusunuz ben oynuyorum valla böyle Indianali jones´li tomb rader´li Unchared´li oyunlara bayilip keyifle oyunuyorum yapdiginiz kavgaya bak pehh.
rambocuk - 21.4.2013 23:54:06 0
Yaptıkları oyunlar unutulmaz efsaneler oldu iyiki varlar ne diyelim :))
bloodTime - 21.4.2013 23:53:20 +1
firma kaliteli oyun yapıyor diye sony için uydurdukları laflara inanacak değiliz .hadi azbucuk gideri var deseniz nyse de, halen olaganüstü ne demek...Yeni nesil konsollar çıksın onlar bile eleştirilecek bırakın şimdi ps3'ü...

hadi yaptın uncharted 3'ü 4 ü 5'i last of us'a da dayadın sayılarıı eee sonra....çizgisel ilerle çizgisel ilerle arka plan boş vs vs ....bu mu olaganüstülük...nerede değişiklik.

bi ara bsc'den biri open gl sınırsızdır rama meme bakma filan diyordu heralde bu cocuklardan ilham alarak açıklama yapıyor yaramaz enikler...
bkaakco - 21.4.2013 23:51:59 -1
Tamam bende de PS3 var ama görüyoruz ki o kadar da değil. Abartmayı kessinler artık, nesnel olsunlar. Yıl olmuş 2013 512 MB RAM'e, bilmem kaç yılından kalma ekran kartına böyle diyorlarsa adamlar donanım görmemiş demektir. Savunmayın şu reklamcıları, Sony veriyor paraları işte. Bir de işin ilginç tarafı başka zaman PS3 yerden yere vurulur şöyle eski şöyle düşük PC daha iyi falan diye, bu konuda ise hiç eser yok o yorumlardan. Varsa yoksa Naughty Dog'un oyunları savunulmuş, alakasızca ve gereksizce tartışmalara girilmiş vs. Konumuz firmanın oyunları değil, PS3'ün donanımıdır aslında, hatırlatmak isterim. Vallahi ilginç bir milletiz, ne diyeyim ki...

Ayrıca; inadına Rockstar Games derim ve giderim ;)

Alıntı yapmak yerine - veya + veriniz yorumuma.
BSC Misafiri - 21.4.2013 23:33:14 0
mario---> nintonda wii en süper ultra iyi konsol :))))
kralexx42 - 21.4.2013 23:26:54 0
söyle bi baktım da adamın söyledikleri ile yorumların hiç alakası yok
alito - 21.4.2013 23:26:10 0
Naughty Dog yeme bizi artık yeter.
Guest-F97E00D06 - 21.4.2013 23:13:11 0
ps3 deki ex. oyunlardan bahsedenler hiç steam mağazasını açıp bakmamış, 1-2 yıl sonra konsollarında deli gibi oynayacakları oyunlar orada + greenlight ile pcde kimse bağımsız yapımcıları soyup soğana çevirmiyor.
maniague - 21.4.2013 23:02:53 0
bak işte fırlamış misafirin biri yine... evet çok haklısın. direk onu örnek göstermen pc kullanıcılarına muazzam bir oturtuş oldu tebrikler. sony seninle gurur duyuyor. yarın babanı işe alacaklarmış. sizin gibi herketeci fanboy arkadaşlara göre warZ pc tarihinin bu güne kadar oyun başlığı altında ortaya koyabildiği tek yapım. ulan sanki warz pc oyunlarının önünde bayrak sallıyor adamın lafına bak. devletin senden oksijen vergisi kesmesi lazım. israf ediyorsun çünkü. ps3 e hiç Liesure Suit Larry (kesin yanlış yazım) gibi bi oyun çıkmadı. hadi onu bırak dmc gibi final fantasy xiii gibi tamamen hüsran bir oyun hiç hiç çıkmadı. yok abi bu fanboyluk yapanların önüne her platformu yığacaksın, anca öyle kurtulurlar birini övüp diğerini illa itin gözüne sokma huylarından.

bu arada Naughty Dog candır, vefalıdır. ps3 rafa kalkmaz öyle 4 çıkacak diye.
S!rJohN - 21.4.2013 22:37:19 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Ya oturup soyle seyler yazmayin kara kutu bile kullandim kendi fikirlerini kendine sakla. basaridan basariya kosup zeldayi bile konuya dahil etmissin Zelda nerden cikti arkdasim zeldayi nasil buraya getirdin, Tomb rider dedigin cok satiyordu o zaman oyle oyun yoktu zamanin sartlari icin basaril ibir oyundu satiyordu ikincisi cunku disiydi kocaman gousleri vardi oynayanlarin nerdeyse tamami erkekti. Simdi sartlar degisti zelda dan bahsetsen anlarim ama tomb rider kalitesIni gunumuze getirerek koruyamadi.


Türünün en iyisi muhabbeti yapıldığında Zelda'ya sıra geldi. Zelda türünün babasıdır dedim ve bıraktım Zelda konusunu zaten.
BSC Misafiri - 21.4.2013 22:32:10 -1
Buyuk goguslu efsaneydi tomb rider, oyunlari ise basarili ivmesini surduremedi. Uncharted ise gittikce daha iyi oldu. 10 tane oyun cikarip iclerinden sadece 3 tanesinin iyi oldugu seriler mi yapmak lazim, Tomb riderla karsilastirabilmek icin ya da dunku cocuk mumalesi görmemesi icin.
BSC Misafiri - 21.4.2013 22:31:48 0
Ya oturup soyle seyler yazmayin kara kutu bile kullandim kendi fikirlerini kendine sakla. basaridan basariya kosup zeldayi bile konuya dahil etmissin Zelda nerden cikti arkdasim zeldayi nasil buraya getirdin, Tomb rider dedigin cok satiyordu o zaman oyle oyun yoktu zamanin sartlari icin basaril ibir oyundu satiyordu ikincisi cunku disiydi kocaman gousleri vardi oynayanlarin nerdeyse tamami erkekti. Simdi sartlar degisti zelda dan bahsetsen anlarim ama tomb rider kalitesIni gunumuze getirerek koruyamadi.
BSC Misafiri - 21.4.2013 22:31:36 0
Zelda konusu nereden geldi buraya. Zelda guzel oyundur ama bir ziplama iki takla var diye tomb rider ve uncharted oyunlariyla karsilastirilmaya calisilmasi yanlis. Zelda olayina gamecube´den itibaren bakarsak wind wakeri herkesin oynamasini tavsiye ederim. Her sekilde zamanin cok ilerisinde bir oyun. Kesinlikle guzel, geri kalan seriyi ise oynamasanizda olur. Bir Wind Waker tadini bulamayacaksiniz.
S!rJohN - 21.4.2013 22:09:08 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Yuh ya Ps3 ya da konsolum yok ama göz var. Uncharted bir tomb rider taklidi, cakmasi demek nedir ? senin deyiminle ortada dolasan temasi ya da bir iki oyun mekanigi benzeyen her oyun bir digerinin taklidi olur. Elestirinin dozunu kacirirak komik durumlara dusuyorsunuz. Tomb rider yillardir piyasaya iyi kotu cikti ama bir uncharted kalitesine asla sahip olamadi. Hatta bir ara sekslligini kullandi. Son oyunu olmasa yeni nesil oyuncular icin hicbirsey ifade etmeyecekti.

Aç bi bak bakalım PS1 tarihinde en çok satan ilk 15 oyuna; listede Tomb Raider'ın ilk 4 oyununu görürsün. En üst sırada ki Tomb Raider II ise 4.sırada. Uncharted üç oyunuyla 10 milyon barajını zar zor görmüşken Tomb Raider sadece 2. oyunuyla 10 milyon barajını gördü (sadece PS1). Tomb Raider'ın popülaritesi ile Uncharted'ı kıyaslamak çocukça. Tomb Raider'ı bilmeyen bir insan bile kim olduğunu bilmese bile Lara Croft ismini duymuştur, bunu çok kez duyabilirsiniz, hatta o kadar ki, Birleşik Krallık'ta Lara Croft adında sokak var.

Uncharted'ın ilk oyununa bakın, Tomb Raider'a ne kadar özenilmiş görün; belli bir kitleyi arkasına aldıktan sonra kendi çizgisini çizmeye başladı. Tomb Raider gibi bir efsaneyle Uncharted gibi dünün çocuğunu karşılaştırmanız bi komik.(Uncharted her ne kadar kaliteli bir seri olsa da)
aykut291 - 21.4.2013 22:04:38 0
He çok bilmişler dolmuş yine buraya biz oyundan anlamıyomuşuz öylemi ? Nughty dog yaptığı her oyun mutalaka bir dalda ödül almıştır araştırın bakın bence siz oyundan anlamıyosunuz
Jedi_masterr - 21.4.2013 22:04:05 0
Last of us, uncharted dan daha basarili olacaktir..oyunda hersey var gerilim, macera, aksiyon, kiyamet sonrasi dunya vs var oglu var beklemedeyim..
BSC Misafiri - 21.4.2013 21:50:38 0
Dağıtısı hanesinde ne yazıyo bu arkadaşın şirketin, ama gene de insanın miğdesini bulandırıyo bu tip yağlamalar
BSC Misafiri - 21.4.2013 21:50:35 0
Yav he he ps 3 de bunlara göre asla eskimez mübarek 100 yıl olsa bile halen ps 3ün ömrü var derler
BSC Misafiri - 21.4.2013 21:50:27 -1
Yuh ya Ps3 ya da konsolum yok ama göz var. Uncharted bir tomb rider taklidi, cakmasi demek nedir ? senin deyiminle ortada dolasan temasi ya da bir iki oyun mekanigi benzeyen her oyun bir digerinin taklidi olur. Elestirinin dozunu kacirirak komik durumlara dusuyorsunuz. Tomb rider yillardir piyasaya iyi kotu cikti ama bir uncharted kalitesine asla sahip olamadi. Hatta bir ara sekslligini kullandi. Son oyunu olmasa yeni nesil oyuncular icin hicbirsey ifade etmeyecekti.
BSC Misafiri - 21.4.2013 21:50:18 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: LifeSuxTR

Sony kaç para veriyor bunlara hahahahaha


Para vermelerine çok gerek yok WarZ'den güzel oyunlar yaptıkları kesin anladın sen :)
kaplan3461 - 21.4.2013 21:50:10 0
sony en buyuk guclerinden bırı hatta en ıyısı ps3 de bunları yapiyorlar ps4 hayal edemıyom.
BSC Misafiri - 21.4.2013 21:49:35 0
Naughty Dog firmasını her oyunsever sever zaten. Bu habere ''yav he he'' derim. Özel oyunlar çıkabilir. Ama multiplatform oyunlarda geride kaldı.
adam olun - 21.4.2013 21:45:49 0
o değil de tetris vardı manyak bişeydi
Hoid - 21.4.2013 21:19:01 -2
Opricnik fanboy la uğraşılmaz . SONY , SAMSUNG diyince adamlar abdest alıp namaz kılıyor sen neden bahsediyorsun :D Ölümüne savunurlar sanki bana ülkeyi kurtacaklar kendi fikrini yaz geç niye başkasının fikrini değiştirmeye çalışıyorsun...

Bana göre de Uncharted Tomb Raider çakması bir oyun ama başarılı bir oyun nasıl başarılı dersen iyi satıyor :D PS3 te ki iyi grafikli nadir oyunlardan birisi birde türklerin bu denli sevmesinin bir nedeni de türkçe olarak gelmiş olması .
Opricnik - 21.4.2013 20:41:45 -3
alıntı:

Orijinalden alıntı: GamerHand

alıntı:

Orijinalden alıntı: S!rJohN

Görüyoruz ki burada ki tayfa Metroid ve Legend of Zelda dan habersiz, en iyi şu/bu tartışması yapıyor.


Numuneler toplanıyor. Zelda ve Metroid kitlesi belli. Ayrıca Aksiyon Macera değil Uncharted ya da Tomb Raider gibi. Neyle neyi almaya çalışıyorsun. Ya kaç yaşında bu BSC ortalaması biri bana anlatsın. 12 yaşında insana klavye mouse verince böyle oluyor heralde. Ya da 30 olup 16 davrananlar var.

Zelda ile Uncharted yan yana koyan insan Zelda serisine hakaret eder birkere. Hani bişeyi yücelteyim derken yerin dibine sokmak bu olsa gerek...

cevap versemmi diye çok düşündüm adı mark cerny olan bir fanboya ne kadar cevap verilirse
çok merak ettim muhterem metroid serisinin türü nedir?
zelda peki?
şimdi birine platformer birine futbol oyunu dersin şaşırmam
Mactavish- - 21.4.2013 20:24:17 +1
Yıl olmuş 2013 hala Paypay ı takan var.
2 ay önceki mesajlarına bakın kesin Uncharted en sevdiği oyundur.
Kaç senedir şu çocuğu tanıyamadınız ya. Her mesajı ayrı bir dünya ayrı bir kafa.
tizar - 21.4.2013 20:20:04 0
halen donanım açısından olağanüstü mü? lan bi yürü git!
S!rJohN - 21.4.2013 20:16:29 0
GamerHand; okuduğunu anlama problemin mi var? En iyi tartışması yapmaya başlamışlar, bende buna istinaden yorum yaptım, seni ilgilendiren birşey mi var? Aksiyon Macera türünün babası Legend of Zelda'dır, önce türünü öğren, sonra tartış. Hedef kitle belli demişsin ama Legend of Zelda kitlesi Uncharted kitlesini sayısız kere katlar.
digimon52 - 21.4.2013 19:57:26 0
isin icinde Naughty Dog oyununu düsünmeden gözüm kapali alirim okadar severim
yani , "The Last of Us" ciksin gözüm bandaslamis gidip alicam
GamerHand - 21.4.2013 19:53:43 -2
alıntı:

Orijinalden alıntı: S!rJohN

Görüyoruz ki burada ki tayfa Metroid ve Legend of Zelda dan habersiz, en iyi şu/bu tartışması yapıyor.


Numuneler toplanıyor. Zelda ve Metroid kitlesi belli. Ayrıca Aksiyon Macera değil Uncharted ya da Tomb Raider gibi. Neyle neyi almaya çalışıyorsun. Ya kaç yaşında bu BSC ortalaması biri bana anlatsın. 12 yaşında insana klavye mouse verince böyle oluyor heralde. Ya da 30 olup 16 davrananlar var.

Zelda ile Uncharted yan yana koyan insan Zelda serisine hakaret eder birkere. Hani bişeyi yücelteyim derken yerin dibine sokmak bu olsa gerek...
S!rJohN - 21.4.2013 19:43:19 -2
Görüyoruz ki burada ki tayfa Metroid ve Legend of Zelda dan habersiz, en iyi şu/bu tartışması yapıyor.
GT_55 - 21.4.2013 19:36:26 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: dominnic

alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

Umarım last of us azıcık oyuna benzer. Uncharted ve jak serisi gibi olmasın oynanış mekanikleri azıcık crash'ten özenin


uncharted ı nasıl olurda oyundan saymazsın sen ?? oynadığına eminmisin ? noughty dog boş oyun yapmaz emin ol sen

siz oyundan anlamıyorsanız beni alakadar etmez. oyun böyle boş efektlerle sinema havası vermek değildir. hiç bir gameplay yapay zeka öğesi yok bu uncharted serisinde. ne derseniz deyin. grafiği böyle olmasa kaçınız oynardınız asıl o zaman görülür oyunun değeri. git aç dark souls mgs oyna oyun ne öğren hadi
aim mekaniği desen ayrı felç . hiç bir oyunu crash'ten sonra başarılı değildi nd'nin . jak serisinin ilk oyunu iyiydi sonra bozdular.


Sen çok anlarsın zaten oyundan.Sanırım bu oyunlardan bahsettin.






GeraltofRivia - 21.4.2013 19:33:15 -3
alıntı:

Orijinalden alıntı: Sir Pinky

Abartmayın Rockstar varken hiç kimse Dünya birincisi olamaz!


Bence Naughty Dog kadar olamaz.
Project Scorpio - 21.4.2013 19:29:21 -5
Abartmayın Rockstar varken hiç kimse Dünya birincisi olamaz!
GoldPunch - 21.4.2013 19:25:22 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: dominnic

alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

Umarım last of us azıcık oyuna benzer. Uncharted ve jak serisi gibi olmasın oynanış mekanikleri azıcık crash'ten özenin


uncharted ı nasıl olurda oyundan saymazsın sen ?? oynadığına eminmisin ? noughty dog boş oyun yapmaz emin ol sen

siz oyundan anlamıyorsanız beni alakadar etmez. oyun böyle boş efektlerle sinema havası vermek değildir. hiç bir gameplay yapay zeka öğesi yok bu uncharted serisinde. ne derseniz deyin. grafiği böyle olmasa kaçınız oynardınız asıl o zaman görülür oyunun değeri. git aç dark souls mgs oyna oyun ne öğren hadi
aim mekaniği desen ayrı felç . hiç bir oyunu crash'ten sonra başarılı değildi nd'nin . jak serisinin ilk oyunu iyiydi sonra bozdular.


Bana kalırsa sorun senin tercihlerinde değil. Anlatış biçiminde. Şimdi sen yukarda ''Tamam, tercih meselesi'' deyip olayı kapatabilirdin ama ''Siz oyundan anlamıyorsunuz'' u tercih ettin. Daha önce bana da hiç bir şeyden anlamıyorsun demiştin. Yani sana kalsa bir sen anlıyorsun diğerleri cahil.

Örneğin Playstation All Stars Battle Royale'de benim asla oynamayacağım bir oyundur ve başarısız bulurum. Ama sen bu oyuna bayılıyorsun diye oyundan anlamıyorsun demiyorum.
GeraltofRivia - 21.4.2013 19:24:52 0
Seviyoruz seni Naughty Dog...
S!rJohN - 21.4.2013 19:13:21 -5
Babanızın firması olsa bu kadar savunma yapabilirdiniz ancak! Tamam güzel oyunlar yapıyor olabilirler ama bu kadarda abartılı savunma yapmayın. Onlar paraları ceplere indirirken sizler boş yere çenelerinizi yoruyorsunuz.
- The Stig - - 21.4.2013 19:10:05 0
şu oyuna bakıp ps3'ün özelliklerine bakıp,ps4'ün nasıl bir donanımla geleceğini düşününce kalbim çarpıyor..

Ps4 yerden yere vurmaya çalışan şu sitede donanımdan anlamayan bir çok kişi var.. ama 2-3 sene sonra bizim neden piskevitimiz yok anne bana neden piskevit almıyorsunuz diyecekler! :D
dominnic - 21.4.2013 19:05:27 0
'GAMERHAND' HAY AĞZIN BAL YESİN :)))
dominnic - 21.4.2013 19:02:16 0
oyunun 2 inci serisini goty e layık görenler oyundan anlamıyo bu opricnik denilen arkadaş iyi anlıyo tebrikler :D yazıklar olsun oyunu goty ilan edenlere opricniki kızdırdınız :D :D
GamerHand - 21.4.2013 18:57:54 +7
Opricnik@

Uncharted senin tarzın olmayabilir. Hadi JAK seriside senin tarzın değildir belki bu yüzden beğenmezsin anlarız. Ama bu kadar fanı olan insanları peşinden sürükleyen ve dünya'nın en iyi oyun firmalarının bile saygısını kazanmış yapımcılara "Adam gibi oyun yapsınlar" demek havada kalmış.

Uncharted 3 hard'da oynadığın zaman yapay zeka kendini belli ediyor. Çok bişey beklemiyoruz ama The Last Of Us ise sırf yapay zeka üstüne kurulu videolardan belli. Yanlız ben senin art niyetliği olduğunu insanların içine fitne sokup insanların aklını karıştırmak istediğini düşünüyorum bu söylediklerinle.

Ya da PS3 sahibi olamamış ve oyunlarını kaçırmış bir insan gibi duruyorsun. Yargılamak bize düşmez ama bugün Quantic Dream ve Naughty Dog firmaları için olumsuz konuşan bir Microsoft ya da PC oyuncusu görmedim. Aksine olumsuz konuştukları tek şey neden Sony'e bağlılar şu oyunlar PC'de neden olmaz demeleri.

Milyonlarca insan yanlış ise ve sen doğruysan zaten yapıcak bişey yok buralarda harcanıyorsun demektir...
Opricnik - 21.4.2013 18:43:47 -13
alıntı:

Orijinalden alıntı: dominnic

alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

Umarım last of us azıcık oyuna benzer. Uncharted ve jak serisi gibi olmasın oynanış mekanikleri azıcık crash'ten özenin


uncharted ı nasıl olurda oyundan saymazsın sen ?? oynadığına eminmisin ? noughty dog boş oyun yapmaz emin ol sen

siz oyundan anlamıyorsanız beni alakadar etmez. oyun böyle boş efektlerle sinema havası vermek değildir. hiç bir gameplay yapay zeka öğesi yok bu uncharted serisinde. ne derseniz deyin. grafiği böyle olmasa kaçınız oynardınız asıl o zaman görülür oyunun değeri. git aç dark souls mgs oyna oyun ne öğren hadi
aim mekaniği desen ayrı felç . hiç bir oyunu crash'ten sonra başarılı değildi nd'nin . jak serisinin ilk oyunu iyiydi sonra bozdular.
aykut291 - 21.4.2013 18:36:51 0
Sony en değerli çalışma ortaklarından biri ayriyetten oyun sektöründen en iyi frimalardan biri
stun - 21.4.2013 18:23:53 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

Umarım last of us azıcık oyuna benzer. Uncharted ve jak serisi gibi olmasın oynanış mekanikleri azıcık crash'ten özenin


evet .. haklısın... oyüzden uc 2 oyuna benzemeden goty oldu .. :D
betadragon - 21.4.2013 18:22:26 -1
biriside çıkıp demiyoki The Evil Within fragmanı çıkmış
Redunay - 21.4.2013 18:22:22 0
Last of Us dan sonra bir şey yapmazlar PS3 e. Uncharted 4 PS4 e gelir.
Last Peony - 21.4.2013 18:12:17 -3
Sony kaç para veriyor bunlara hahahahaha
dominnic - 21.4.2013 18:06:49 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

Umarım last of us azıcık oyuna benzer. Uncharted ve jak serisi gibi olmasın oynanış mekanikleri azıcık crash'ten özenin


uncharted ı nasıl olurda oyundan saymazsın sen ?? oynadığına eminmisin ? noughty dog boş oyun yapmaz emin ol sen
mgsmus - 21.4.2013 18:04:55 0
Sadece konuşan değil aynı zamanda bunu pratikte de göstermiş bir firma
Opricnik - 21.4.2013 18:02:27 -9
Umarım last of us azıcık oyuna benzer. Uncharted ve jak serisi gibi olmasın oynanış mekanikleri azıcık crash'ten özenin
Noctis_Strife - 21.4.2013 17:47:47 0
Yinede PS4'de yapacaklarını çok merak ediyorum, god dam Sullivan ve Nathan'ın maceralarına yenisi eklerler umarım.
Artizt - 21.4.2013 17:44:31 +3
CRASH BANDICOOT demektir Naughty Dog demek!!!
dovakin1907 - 21.4.2013 17:43:27 +1
Naughty Dog diyorsa doğrudur. Tartışmasız 1 numaralar.
GoldPunch - 21.4.2013 17:43:14 +3
Bu firmayı seviyorum.
BSC Misafiri - 21.4.2013 17:29:00 +1
gözümde en iyi oyun yapımcısı tartışmasız ..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Playstation 3
+ TAKİBE
AL
70 kişi bu oyunu takip ediyor.