End of Nations: The Liberation Front Trailer The Elder Scrolls Online - Announcement Trailer
◄ SD Versiyona Dön

Oyun Muhabbeti: Korku Oyunları!

  Oyun Muhabbeti'nde bu hafta tüyleriniz diken diken olacak! Bizi korkutan veya geren oyunları konuşmanın yanı sıra son dönemde gülünç hale gelen yapımlara da parmak basıyoruz. Kısacası korkunun oyun dünyasındaki yolcuğuna hoş geldiniz!

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone korku oyunları oyun muhabbeti doom fatal frame silent hill residen evil clock tower elm street
End of Nations: The Liberation Front Trailer Paylaş The Elder Scrolls Online - Announcement Trailer
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
furkow - 16.3.2013 14:06:59 0
donmasa izleyeceğim de
yandex79 - 16.3.2013 13:24:17 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Sodalayn

Alan Wakeden benden başka korkan varmı

Half-Life
Unreal_Persian - 11.3.2013 14:51:21 0
Bir arkadaşın "eski günleri yad edersin.şu siteye gir korku oyunları üzerine güzel bir sohbet var.Nostalji yaparsın hem resident evil ile " demesi üzerine girdim videonuzu sonuna kadar seyrettim.Çok başarılı ve eğlenceli bir sohbet olmuş tebrik ederim sizi. İşin en güzel yanı ise uzun süredir görmediğim bir arkadaşımı (Talha Aynacı) görmek oldu. :))
WolF-EyE - 28.1.2013 11:00:24 0
benim gibi atari salonlarındaki tüfekli oyunları seviyorsanız ve jeton yerdimekten hevesiniz kursaığınızda kalıyorsa:

House of Dead Overkill

Arcade makinalardaki oyunların aynısı.. ekranda silah yok, sadece hedef var.. karakterimiz ortamlar arasında geçiş yapıyor, bize karışımıza çıkan zombileri mıhlamak kalıyor..

yanlız bu oyunu wii zapper ile değil şu tipte bir tabancayla oynamanızı tavsiye ederim.. yandaki nunchak çıkıyor sadece tabanca ve dual triggerla (biri ateş etmek biri reload için) ile tam performans alıyorsunuz (nunchakı çıkartıyorsunuz)

müthiş zevkli, tv başına çivileyen bir oyun

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Guest-A9D2B2DDF - 23.1.2013 19:13:31 0
korkunç olan oyunlardan biri metro 2033 left 4 dead
killerjackal - 12.9.2012 04:51:37 0
Arkadaşlar bu "Vampire Bloodlines "ın 2.'sini yapmayı düşünmüyorlar mı ? Bence harika bir oyundu ama şirket battı.Nedense destek veren de yok.
GodLeSs CapTive - 24.8.2012 01:07:02 0
Condemned serisi kesinlikle iyidir. Beni sandalyeden dusurmustu :)
^^^^Furkan^^^^ - 18.8.2012 10:00:48 0
Oynamıyacağım için no problem
Krauser DMC - 18.8.2012 08:17:41 0
Bir amnesia yayıncısı olarak konu baya ilgimi çekti. Mobil olmasam, bi de tatilde olmasam videoyu izlerdim. Bu arada 25 haziranda yayın yapmaya yeniden başlicam.
BSC Misafiri - 18.8.2012 05:49:59 0
Bence amnesia gibi oyunlar daha guzel aynı gercek gıbı savunmasızsın sureklı kacıon olmuolar seni gormemeleri lazım gercek korku filmleri gibi aynı basit ama gercekci :D
pape - 23.7.2012 16:38:28 0
Bu konu tam benlik mesajim bulunsun eve gidince pc den izleyecegim.
Revoltant - 23.7.2012 07:26:44 0
Residen Evil nedir ya acınası
BSC Misafiri - 23.7.2012 04:52:03 0
Şu içmek için eline bardağı alıp bekletmek ne kadar saçma yahu :D hani kamera cekiyor su içicem ama biraz şekil yapayım :D
Narowal - 8.6.2012 00:08:31 0
Yeni oyun muhabbeti ne zaman gelecek acaba.
BSC Misafiri - 7.6.2012 04:14:03 0
çok keyifli bir sohbet olmuş... yorumlarınızın büyük kısmınada aynen katılıyorum beğenilerimiz ve düşüncelerimizde aynıymış sizlerle onu gördüm. 30 yaşındayım ve korkunun her türüne bağımlıyım :) oyun, film, kitap farketmez... resident evil serisinden umudumu keseli çok uzun zaman oldu...re4 oyununun hemen başlarında vazgeçmiştim bu seriden maalesef... benim oynarken en çok korktuğum oyun amnesia dır...en çok gerildiğim oyun ise silenthill 2 dir...fakat en iyi korku oyunum başka bir oyundur :) bana hem korkuyu hemde gerilimi en hat safhada yaşatan tek oyun vardır oda FATAL FRAME 2...fatal frame serisinin devam ettirilmiyor olmasını ise hiç anlayamıyorum ve üzülüyorum cidden...benden bu kadar :)

video için çok teşekkürler...
FnL - 18.5.2012 15:15:45 0
morelim inanılmaz bozuktu,video sayesinde eğlendim azda olsa teşekkürler BSC
ömervam42 - 18.5.2012 14:32:03 0
Video açılmıyor arkadaşlar açılıyor kapanıyor ilgilenen arkadaşim
kadalt - 18.5.2012 14:25:10 0
Korku oyunların öncelikle eskilerden başlayarak en iyi korku ve gerilim oyunları RE serisinin 2 ve 3 oyunları zaten bunlardan sonra bambaşka bi kategoriye geçti oyun ve The Thing, en son çıkan oyunlardan o çaresizliği ve korku atmosferini yansıtan Dead Space ve Dead Space 2 bunlar bana göre en iyi korku gerilim oyunlarıydı
Death Dies Hard - 18.5.2012 01:14:04 0
Öncelikle böyle bir konuyu masaya yatırdığınız için çok teşekkür ederim.Gerçekten oldukça güzel çalışmlar yapıyorsunuz ve oldukça önemli konulara değiniyorsunuz.Ben bir oyuncuyum.Hem konsol oyunları, pc oyunları anlamında hemde sahne anlamında bir oyuncuyum.Oyunculuk bölümü okuyorum ve araştırma yapamyı seviyorum.Şimdiye kadar ençok korku üzerine araştırma yaptım.Esrarengiz olaylar,mekanlar vs. yani özetle korku artık uzmanlık alanım oldu.

Ayrıca korku oyunlarını çok güzel açıklamışsınız özellikle Resident Evil konusunu.Bende eski bir hayranıyım.Bende Racoon City sokaklarında mermi aradığımı ve zombilerden köşe bucak kaçtığımı unutamam.Özellikle Erdinç bey siz düşüncelerimi ve birçok insana anlatamadığım durumları videoda açıkladınız bu yüzden çok teşekkür ederim.Birçok arkadaşın farklı görüşleri var farklı fikirleri var bunlara saygı duyarım ama şuda bir gerçekki eski Resident Evil fanları için oyun artık öldü.Ayrıca Resident Evil 5 'in Resident Evil 4 'den kopya çektiği çok açık çünkü çoğu Boss birbirine benziyor.Tamam Resident Evil 5 oynanış olarak,grafik olarak ve aksiyon olarak güzel ama ne hayatta kalma unsuru kaldı bu seride nede korku.Filmleri konusunda ağzımı açmak istemiyorum çünkü gerçekten nefret ettiğim bir seri oldu.Ayrıca Alice karakteri öyle abartıldıki resmen bir süper kahraman haline geldi.Yani Alice karakteri olmasa (ki oyunlarda öyle bir karakter yok) hiç kimse birşey yapamayacak.Resmen Süper Girl herkesin imdadına koşuyor.Ayrıca aksiyon sever arkadaşlara; bu oynadığınız yeni nesil Resident Evil oyunlarından ve filmlerinden daha güzel aksiyon temalı oyunlar ve filmler var.

Gerçekten şunu belirtmek isterimki sizlerinde dediği gibi keşke bu seri bitseydide bizde hayatımızdan bir efsane geçti diyebilseydik.
Campeón - 16.5.2012 15:36:14 0
Silent hill 2 korku ve gerilimi tam olarak veriyor bana. Alternatif olarak Resident Evil da idare edebilir diyebilecegim bir oyun.
Frank Lapidus - 16.5.2012 12:02:14 0
Fear 2 az zıplatmamıştır beni koltuktan
BSC Misafiri - 13.5.2012 21:46:02 0
Daha da eskilere gidersek beni yegane korkutan oyun Elvira dır.Burada da bahsinin geçmesini beklerdim.
Sevgiler.
solidsnake2 - 8.5.2012 21:35:33 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Resident evil 3 den sonrasını unutun! 4-5 bambaşka bir zombi oyunudur öncesiyle alakası yoktur.Resident evili tekrar eski survivor atmosferine geri döndürecegini idda eden bir yapımcı vardı.Bölüme resident evil 3 part II olarak devam edilecekmiş.Ayrıca Talhaya kesinlikle katılıyorum.Hiç unutmuyorum Bundan 5 -6 sene evvel kuzenler toplanmış,6-7 kişi Resident evil 2 oynuorduk.Leonla ile dar koridorlarda ilerlerken 3-5 tane zombi pencereden bizi yakalamıştık hepimiz çığlığı basmıştık :) RE3 nemesis beni cok korkutmuştu, uzun süre etkisi altında kaldım.Nemesisden kaçarken adrenalin patlaması oluyordu :D.Save odalarına girince büyük bir ferahlık hissediyordum.Korku oyunları muhabbetiniz cok güzeldi keyifle izledim tşkrler.


Eğer öyle birşey olursa seri tekrar canlanır.Binlerce Resident evil hayranı var.Merakla ve heyacanla bekliyoruz
The-Rockers1 - 8.5.2012 14:05:50 0
KORKU OYUNU DEDİM Mİ SİLENT HİLL VE FEAR SERİLERİ.ÇOK BAŞARILI VE ANİ HAREKET VE SESLERELE KORKUTMA.GECE YANLIZ KARANLIKTA TEK BAŞINA SESLİ OYNA DA GÖREYİM :))
yolBUDUR - 7.5.2012 19:33:54 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: mrtozbay

Geceleri ps3'te dead space 2 oynuyorum. ilk bölümünü de bitirmiştim. şimdi ev gürültüsünden etkilenmemek için yeni aldığım jvc kulaklık ile oynuyorum. adrenalin had safhada, eşim bile arkamdan geçerken ürperiyorum. artık bana çay falan getrimekten vazgeçti. korku duymam ve korkuyu çok severim ama atmosfer öyle bir içine çekiyor ki, insan zaman zaman ister istemez ürperiyor...

aynen dediğin gibi ben bunun birincisini ilk oynadığımda kesinlikle tek başıma oynayamıyordum,

asıl korkuyu yaşadığım oyun fear2 idi havuzlu bölümde yerde gezinen bir şey vardı ona bakınıp duruyordum, aniden o kız çocuğu ekranda belirmesin mi elimde ne var ne yoksa fırlatmıştım havaya bir de anammm diye bağırmıştım, ev arkadaşım benim o halimi gördüğünde benden çok korkmuştu hey gidi günler heyyy
linkin_park20 - 7.5.2012 19:23:20 0
her ne kadar tamamını bitirmemiş olsamda gerek müzik ve efektlerden gerek ortamdan dolayı kesinliklr silent hill the room
iztuzu - 7.5.2012 18:17:18 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: mrtozbay

Geceleri ps3'te dead space 2 oynuyorum. ilk bölümünü de bitirmiştim. şimdi ev gürültüsünden etkilenmemek için yeni aldığım jvc kulaklık ile oynuyorum. adrenalin had safhada, eşim bile arkamdan geçerken ürperiyorum. artık bana çay falan getrimekten vazgeçti. korku duymam ve korkuyu çok severim ama atmosfer öyle bir içine çekiyor ki, insan zaman zaman ister istemez ürperiyor...

dead space 2 ye daha başlamadım ama birin sonunda kulevari bir şeyi taşıyorduk canavar bir çıktı nasıl tırstım gecenin 2sinde bağırmıştım.
Gojowczyk - 7.5.2012 15:21:47 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: patapon_00

Ben korku oyunlarını seslerini kapatarak oynarım o zaman korkmuyorum rahat rahat oynuyorum

CoD oyna o zaman
mrtozbay - 7.5.2012 13:56:50 +1
Geceleri ps3'te dead space 2 oynuyorum. ilk bölümünü de bitirmiştim. şimdi ev gürültüsünden etkilenmemek için yeni aldığım jvc kulaklık ile oynuyorum. adrenalin had safhada, eşim bile arkamdan geçerken ürperiyorum. artık bana çay falan getrimekten vazgeçti. korku duymam ve korkuyu çok severim ama atmosfer öyle bir içine çekiyor ki, insan zaman zaman ister istemez ürperiyor...
BSC Misafiri - 7.5.2012 10:08:19 +1
Resident evil 3 den sonrasını unutun! 4-5 bambaşka bir zombi oyunudur öncesiyle alakası yoktur.Resident evili tekrar eski survivor atmosferine geri döndürecegini idda eden bir yapımcı vardı.Bölüme resident evil 3 part II olarak devam edilecekmiş.Ayrıca Talhaya kesinlikle katılıyorum.Hiç unutmuyorum Bundan 5 -6 sene evvel kuzenler toplanmış,6-7 kişi Resident evil 2 oynuorduk.Leonla ile dar koridorlarda ilerlerken 3-5 tane zombi pencereden bizi yakalamıştık hepimiz çığlığı basmıştık :) RE3 nemesis beni cok korkutmuştu, uzun süre etkisi altında kaldım.Nemesisden kaçarken adrenalin patlaması oluyordu :D.Save odalarına girince büyük bir ferahlık hissediyordum.Korku oyunları muhabbetiniz cok güzeldi keyifle izledim tşkrler.
TrMhMt - 7.5.2012 10:00:39 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BanKoliK_ÜyE

Korku oyunlari ile aram iyi degildir ama resident evil 1-3 ve son olarak 5, Silent hill 2, doom3, Fear 3, Dead Space 1-2 ve Amnesia oyunlarini oynadim. Bunlarin icinde Resident evil 1 ve 3 , silent hill 2, doom 3 ve Amnesia tam anlami ile kortugum oyunlardir.

Amnesia benim icin korku oyununun ta kendisi diye bilirim. Her ani iliklerine kadar hissettiren katiksiz bir korku oyunudur. Oyunun seslendirilmesi olsun oyunun dinamikleri olsun, oyun atmosferi olsun her seyi ile korkunun harmanlanip sunuldugu tek oyudur. Beni asil etkileyen yonu bir korku oyununda ruhani yaratiklara karsi silah kullanamamak ve kacip saklanmak temeasi olmasidir. Bu tur bir hissi hic bir oyunda hissetmemistim. Itiraf etmek gerekirse beni korku oyunlarindan sogutan yada en azindan bu ne ya dedirten silahla ruhani yaratik avlama olayinin olmayisidir.

Residen evil serisinde 5 haric oynadigim 1 ve 3 te beni tam anlami ile geren oyunlardan biridir. Hele o nemesis ile karsilasilan anlar tam anlami ile aklin basindan gittigi durumlar ki soylenecek fazla sey yok. 5. oyunun sirf aksiyon olmasi beni 6.sindan umidi kesmeme neden dir ki zaten 6. oyunu bekleyenlerden degilim.

Silent hill 2 oynadigim tek silent hill serisi ve cok begendigim bir oyundur. Sanirim bu serinin en guzel oyununu oynamisim sizlerinde dusuncelerinizi gordukten sonra. Amnesia dan sonraki en korkunc oyun bana gore.

Doom3'e gelirsek kendi konseptine korkutan bir oyun ama korkudan ziyade aksiyonu bol olan bir oyun benim icin. Bu ture aslinda dead space'i de katiyorum. Her ikiside saf korku oyunu degil diye dusunuyorum.

Son olarak fear 3 benim icin hic bir sekilde korku oyunu falan degildi. Diger iki oyununu oynamadim ama adi fear olan bu pyun adi ile resmen celisen bir oyun bence.

Son olarak yine guzel bir soylesi izledim. Hepinize tessekkur ederim. Bu tarz soylesilerin dafazla olmasini diliyorum.

Ayni fikirdeyiz.
enginyakin - 6.5.2012 16:03:33 0
Resident Evil 5 ve Silent Hill Homecoming in hakkını yemeyinya :) ikside muhteşem yapıt :) tmm belki eski korku oyunlarının havasını yansıtmıyolar ama yinede en sevdiğimi oyunlardan ikisi :) Resident Evil 6 yı bekliyorum... Erdinç abi :)
mavizaman - 6.5.2012 14:13:38 0
oyunların çıkış tarihlerini de yazaydınız yanlarına.
ufuk.27 - 5.5.2012 15:51:17 0
Ben artık korku oyunu oynamıyorum Dead Space serisi beni akıl hastanesine göndermeye yetti :) Ama en çok reziden evil serisine üzülüyorum bana oyun dünyasnı sevdiren redien evıl1 di şimdi ne halde seri yazık :(
BSC Misafiri - 5.5.2012 14:06:10 +2
Nosferatu: The Wrath of Malachi harika bir oyundur tavsiye ederim odaların kapılarını kapatmaktan korkacağınız bir oyundur ayrıca tarzı amnesia ya en yakın olanıdır diyebilirim korkuyu iliklerinde hissetmek isteyenler isteyenlere....saygılar!
BU OYUNU ATLAMAK İMKANSIZ OYNAYAN BUNU KORKU OYUNLARI İÇİNE KESİN KOYMUŞTUR...!
20 yaşındaki abilere oynatamamıştım oyunu 1 kapıya girdi 2 kapıya girdi sonra ara verelim sonra oynarız deyip daha sonra adını bile duymak istemeyenler vardı cidden bende hep sonra oynarım diye diye bitirmiştim oyunu 2 kapı geçer az nefes alırdım 1 kaç gün sonra devam ederdim gene aynı :)
tobepeople - 5.5.2012 13:37:21 +1
Nosferatu - The Wrath of Malachi bu oyunda odanın kapısını açmaya ve kapatmaya korkardım şaka değil cidden sürekli korku filmleri izlerim en sevdiğim türdür ama bu oyunu oynarken yeminle 2-3 kapı dan girirince lan yeter artık kim bilir şimdi ne çıkacak diye ara verir bir kaç gün sonra oyuna ancak dönebilirdiniz ne kadar zorlarsanız o kadar korkutan bir oyundu ses müzik atmosfer gerilim aşırı derece de fazlaydı abim bile bu oyunu oynarken rahatsız etmezdi bir kaç odaya abimle beraber girdik lan get kapat şu oyunu dedi daha girmedi oyuna o zamanlar 18 falandı heralde abim :) :D
fbeko1907 - 5.5.2012 13:09:01 -1
Oyun muhabbeti güzel oluyor devamını bekliyoruz
Cüheyir - 5.5.2012 11:48:59 0
scp-087 ve lone survivor'ı tavsiye ederim.
iztuzu - 5.5.2012 10:23:37 0
dead space, quake 4 ve doom 3 candır
Thyke ‘ - 5.5.2012 01:36:34 0
Oldum olası korku oyunlarını sevmem. TVde en korkunç filmi bile seyrederim ama oyunun etkisi bambaşka küçüklüğümden beri hiç korku oyunu oynamadım
QuickSniper06 - 4.5.2012 15:02:16 0
Oyun muhabbeti güzel oluyor devamını bekliyoruz Video o kadar iyidiki 48 dk olduğunun farkına daha yeni vardım.
ylönen - 4.5.2012 14:45:44 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: DeathCore.

Aklıma Nosferatu: The Wrath of Malachi geliyor oynayanınız varmı görüntü kalite olarak olmasada ambiyansı müzikleri gayet iyi

Nosferatu'nun atmosferi gercekten cok guzeldi cok oluyo oynayali sanirim tum aile bireylerini kurtarip kale girisindeki yerde topluyoduk cidden guzeldi :)
patapon_00 - 4.5.2012 14:05:38 0
Ben korku oyunlarını seslerini kapatarak oynarım o zaman korkmuyorum rahat rahat oynuyorum
yolBUDUR - 4.5.2012 08:20:50 0
videoya bakarken şunu fark ettim. 2006 yapımı sessiz tepe (silent hill) filmini nasıl olurda da izlememişim hayret ettim. tabi durur muyum hemen izledim ve kesinlikle şunu söyleyebilirim oyun ve film bu kadar bir birine örtüşür
OzzyB24 - 4.5.2012 03:32:53 0
fatal frame iyidir
EX_PRO - 4.5.2012 03:12:33 0
Thing - amnesia - metro 2033 ve fear daha eskilerede inicem fakat akılda kalmıyor.
DemirAtlı - 4.5.2012 02:49:37 +2
alone in the dark'ı hiç oynamamışsınız anlaşılan. 386 zamanında o atmosteri yakalayabilmek bambaşka bir duyguydu
lonelyboy34 - 4.5.2012 00:36:26 +2
nosferatu ilk çıktığında oynarken sandalyeden düşmüş ve elimdeki mouse'u fırlatmıştım benim yadigar monitöre.
bir odaya giriyordum. girdikten sonra sesler geldi ve kapıya doğru döndüm. o sırada kapının üstünde 2 tane dayı fırlamıştı çığlık ata ata.
DeathCore. - 3.5.2012 23:35:05 +2
Aklıma Nosferatu: The Wrath of Malachi geliyor oynayanınız varmı görüntü kalite olarak olmasada ambiyansı müzikleri gayet iyi
rayder34 - 3.5.2012 22:13:28 0
the suffurıng oyunlarını nasıl esgecebildiniz veya manhunt ları bunlar korku değilmidi ?
Gojowczyk - 3.5.2012 21:20:52 0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Biri korku mu dedi ?
BSC Misafiri - 3.5.2012 16:56:53 0
beni en çok korkutan oyun dead spacedir abimle kavgalar yapardık ben oynıyamam diye sonucunda bitiremedik oyunu hala oyun dün gibi aklımda
S3thdrift - 3.5.2012 12:14:03 0
Harika inceleme, elinize sağlık.
BSC Misafiri - 3.5.2012 11:51:43 0
hiç bir zaman oynamayacak olsam da korku oyunu muhabbeti de güzelmiş :D
smurf1971 - 3.5.2012 10:43:37 0
fatal frame korku ve gerilimin babasıdır. özellikle ff2. beni en çok etkileyen sahnelerden biri ve ilki 2 kardeşten birinin kasabaya girerken diğerinin elinin omuzuna dokunması yada öyle zannettirilip aslında hayalet olduğunu anlamasıydı.
rautebuff09 - 2.5.2012 23:45:29 0
youtube. com/watch?v=L1RKuM57nPA
rautebuff09 - 2.5.2012 23:33:09 0
hacım amnesiayı incelemeden önce bi izleyin L1RKuM57nPA
BSC Misafiri - 2.5.2012 22:18:30 0
Resident evil 5 e haksızlık etmişsinizi bence. tamam temanın dışına çıkmış olabilir ama başlı başına bir oyun olarak sayarsak grafik, oynanabilirlik ve seslendirmeler açısından çok başarılıydı
Anmesia neydi öyle geril geril bitmedi bi türlü, şimdi türkçesini tekrar oynıycam zamanım olunca
The thing unutulmuş, canavarları öldürmek yetmiyo bi de yakmak gerekiyodu.
undying de korkunçtu şu ada temalı büyük abla boss kısmı dışında.
silent hill homecoming de dediğiniz kadar kötü değildi.pc ye iyi uyarlanmıştı
saw (testere) oyunu bulmacalar çok zor olmasına rağmen başarılı bi oyundu filmi güzel yansıtmıştı
call of chutlhu da başarılıydı denizaltı bölümündeki bug sebebi ile bitiremedim (teleskopta hedefler görünmüyodu çünkü,patch de yapılmadı)
wolfenstein yeni oyunu da gerilimliydi
alan wake i nightmare bölümünde de bitireyim dedim bi türlü Yemedi:))
lütfen hep böyle programlar yapın
sevgiler
O KC - 2.5.2012 21:36:42 0
SCP_087 adlı oyunu duyan oldugunu sanmıyorum ama, boyutu 80 mb kadar bişeydi, grafikleri oldukça iyi ama dikkat edemeyeceksiniz, kulaklıklar son ses karanlıkta oynayın sonra buraya bir yazın :) Lütfen beni dinleyin SCP_087
Meticulous - 2.5.2012 21:15:33 0
2001 yapımı return the castle wolfenstein vardı.crypt denen bolumlerde hala acayip geriliyorum,ürperiyorum.grafikler kötü olmasına rağmen bayağı korkutucu oyun.
Lifetaker - 2.5.2012 20:33:06 0
Ben resident evil ın çok büyük hayranıyım. Yani psone da nemesis harikaydı. Bence re serisinin düşmesindeki en büyük sebeplerden biride(daha çok nedeni var) "survival" unsurunu kaybetmesidir. Bu unsuru kaybedince yerine aksiyon gedli. Vatan millete hayırlı olsun. resident serisinide toprağa verdik. RIP
artun56 - 2.5.2012 18:34:00 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

Korku oyunlarından zerre haz almıyorum... 40 - 42 '' koca TV'de , ses açık cart diye arkadan veya önden birinin kıstırması ... Ben kendimi korkutamam abi.

Küçükken PS2'de amcam Resident Evil getirmişti norveçten gelirken . Birkaç oyun arasında oda sıkışmış. Taktım biraz ilerledim ulan birden zombie çıkmaz mı . Bir ben bilirim o an yaşadığımı.Evde kimse yok titredim kaldım. 10 dakka kendime gelemedim sonra o oyunu çıkarıp kırmıştım.

Geçen yılda Alan Wake için XBOX360 aldım oynamadan sattım. Korku oyunlarını oldum olası sevemedim. Bilemiyorum , çok korkak biri değilim , filmleri severim ama oyun vb. çok etkiliyor.

El konsollarında oynarım sıkıntı olmaz ama oyun karakterlerinin boyutları büyüdükçe TV karşınıda kendimi karınca gibi hissediyorum.Kimse bana Dead Space & Dead Space 2'Yi oynatamaz... Paranormal Activity'i izletemez.

Parapiskolojik film ve oyunlar mı ? --------- ASLA ----------


Aynen hocam ya deadspace nasıl bişeydir öyle. Düzgün düzgün ilerlerken hayvanımsı bişey pat diye çıkıveriyor, bi de ses efekti falan, adamı kalpten götürür valla :D
Veyron720 - 2.5.2012 18:32:51 0
çok güzel bir programdı büyük keyifle izledim
S.P.E.C.I.A.L. - 2.5.2012 18:32:03 0
Artık aynı tür/tarz korku oyunlarıyla aynı keyifin alınamadığına yani iyi bile olsa bir "ilk" olmadığı için sevilemediğine kesinlikle katılmıyorum. İyi hikaye, senaryo ne zaman olursa olsun kendini belli eder. İsterse yıl 3000 olsun. Bunu işkembeden atarak söylemiyorum. Bu cümleyi söylemeden önce çok ama çok deneyimim oldu. Örneğin: A Nightmare on Elm Street (1984) 'i son 1 yıl içinde falan izledim, daha önce seriyi yarım yamalak biliyordum ama şu yılda bile benim bu film beğenimi kazanmıştır. (Ki beğenmediğim tonlarca eski yeni korku filmi vardır.) Çünkü gerçekten başarılı. Bu filmler ölmez. The Thing (1982) mesela, böyle gene Hitchcock filmleri var, Psycho (1960) olsun, The Birds (1963) olsun.. Paranormal Activity serisi de bence gene başarılı ve eskinin o az göstererek korkutma işini başarıyla yapıyor. Kötüler yok mu? Tonlarca. Ama bu türün zayıflığından değil, bitmesinden değil. İnsanların kolay para kazanma derdinden, çok uğraşmak istememesinden ve sanatı hakkıyla yapmayla ilgilenmemesinden kaynaklanıyor. Oyunlar tarafında da dediğiniz gibi Amnesia, Alan Wake gibi oyunlar var. Mesela mobilde The Dark Meadow var. Karakterlerin yerine geçmek de yine bence aynı şekilde tamamen oyun yapımcılarında bitiyor. Aksine artık iyi grafikler ve ferahlatıcı kontrol dinamikleriyle hiç olmadığı kadar karakterin yerine kendimizi koyabiliriz. Az örnekler olmasının tek sebebi insanlar, yoksa türün hiçbir sorunu yok. Yaratıcılığın da sonu yok, insanlar iyi şeyler yapmak istesin yeter ki, hiçbir türde sıkıntı çekilmez.

Yani lütfen iyi olanın değerini ve asla gözden kaçmayacağını bilelim. Yeter ki iyi olsun. Ama böyle her tür, tarz için söylüyorum artık şu türden iyi oyun çıkmıyor, şu tarz öldü, şu şekilde şeyler olmuyor dersek pek çok iyi oyunların önünü kesmiş oluruz.
thend - 2.5.2012 17:51:33 0
ellerinize sağlık diyorum çokta güzel bir muhabbet olmuş böyle "ılık ılık" ben tüm video boyunca Erdinç abinin arkasında duran o İstanbul'un Ezio ile olan muhteşem çerçeveli resmine odaklandım, acaba o resmi bana hediye edebilir mi sayın BSC yetkilileri? neyse Resident Evil filmi için sorduğunuz soruya geliyorum, sizinde söylediğiniz gibi ilk filmden sonra seri bitti denilebilir hani 2.film yine bir yerde tamam denebilir ama diğerleri çok boş olmuş.. hele ki 4. film, adamlar aksiyon olsun diye başrol karakterini 4 kere takla attırıyorlar ve sonucunda iki tane askerin bozağını kesiyor anca, dedim "bu mu yapabildiğiniz film?".. Resident Evil in film serisi 3.filmde sı*tı 4 te sıvadı 5 te artık kaçtane tüy dikecekler bilemiyorum.. birde bu kadar muhabbet içinde Doom(keza 95) un değilde Doom3 ün yer alması bana göre olmadı
kudretozbay - 2.5.2012 14:13:07 0
Daha kota yenı sıfırlandı ama ttnet yıne hızımı dusurdu 1 gunde kotayı asmısım yuh
magicool - 1.5.2012 23:39:26 0
resident evil ın filmide oyunuda ilk3 te harikalar yarattı ama daha sonradan bir düşüş yaşandı malesef
TheMarjinaLs - 1.5.2012 22:38:06 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Orochiares

alıntı:

Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

Korku oyunlarından zerre haz almıyorum... 40 - 42 '' koca TV'de , ses açık cart diye arkadan veya önden birinin kıstırması ... Ben kendimi korkutamam abi.

Küçükken PS2'de amcam Resident Evil getirmişti norveçten gelirken . Birkaç oyun arasında oda sıkışmış. Taktım biraz ilerledim ulan birden zombie çıkmaz mı . Bir ben bilirim o an yaşadığımı.Evde kimse yok titredim kaldım. 10 dakka kendime gelemedim sonra o oyunu çıkarıp kırmıştım.

Geçen yılda Alan Wake için XBOX360 aldım oynamadan sattım. Korku oyunlarını oldum olası sevemedim. Bilemiyorum , çok korkak biri değilim , filmleri severim ama oyun vb. çok etkiliyor.

El konsollarında oynarım sıkıntı olmaz ama oyun karakterlerinin boyutları büyüdükçe TV karşınıda kendimi karınca gibi hissediyorum.Kimse bana Dead Space & Dead Space 2'Yi oynatamaz... Paranormal Activity'i izletemez.

Parapiskolojik film ve oyunlar mı ? --------- ASLA ----------


oyun kırılmı hiç ya :D

Dostum , gelen oyun sıfırdı. Bildiğin tertemiz sıfır oyun. Jelatinini bile ben açmıştım. Sonra kırdım attım oyunu
Orochiares - 1.5.2012 22:34:50 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

Korku oyunlarından zerre haz almıyorum... 40 - 42 '' koca TV'de , ses açık cart diye arkadan veya önden birinin kıstırması ... Ben kendimi korkutamam abi.

Küçükken PS2'de amcam Resident Evil getirmişti norveçten gelirken . Birkaç oyun arasında oda sıkışmış. Taktım biraz ilerledim ulan birden zombie çıkmaz mı . Bir ben bilirim o an yaşadığımı.Evde kimse yok titredim kaldım. 10 dakka kendime gelemedim sonra o oyunu çıkarıp kırmıştım.

Geçen yılda Alan Wake için XBOX360 aldım oynamadan sattım. Korku oyunlarını oldum olası sevemedim. Bilemiyorum , çok korkak biri değilim , filmleri severim ama oyun vb. çok etkiliyor.

El konsollarında oynarım sıkıntı olmaz ama oyun karakterlerinin boyutları büyüdükçe TV karşınıda kendimi karınca gibi hissediyorum.Kimse bana Dead Space & Dead Space 2'Yi oynatamaz... Paranormal Activity'i izletemez.

Parapiskolojik film ve oyunlar mı ? --------- ASLA ----------


oyun kırılmı hiç ya :D
TheMarjinaLs - 1.5.2012 19:07:22 0
Korku oyunlarından zerre haz almıyorum... 40 - 42 '' koca TV'de , ses açık cart diye arkadan veya önden birinin kıstırması ... Ben kendimi korkutamam abi.

Küçükken PS2'de amcam Resident Evil getirmişti norveçten gelirken . Birkaç oyun arasında oda sıkışmış. Taktım biraz ilerledim ulan birden zombie çıkmaz mı . Bir ben bilirim o an yaşadığımı.Evde kimse yok titredim kaldım. 10 dakka kendime gelemedim sonra o oyunu çıkarıp kırmıştım.

Geçen yılda Alan Wake için XBOX360 aldım oynamadan sattım. Korku oyunlarını oldum olası sevemedim. Bilemiyorum , çok korkak biri değilim , filmleri severim ama oyun vb. çok etkiliyor.

El konsollarında oynarım sıkıntı olmaz ama oyun karakterlerinin boyutları büyüdükçe TV karşınıda kendimi karınca gibi hissediyorum.Kimse bana Dead Space & Dead Space 2'Yi oynatamaz... Paranormal Activity'i izletemez.

Parapiskolojik film ve oyunlar mı ? --------- ASLA ----------
BSC Misafiri - 1.5.2012 18:44:18 +3
Gökhan abi neden bu kadar az konuşuyorsun. dinlemekten en çok zevk aldığım kişi orda sensin ama nerdeyse hiç konuşmuyorsun. konuşturun şu adamı ya ! erdinç abi sana diyorum konuştur gökhan abiyi.

amnesia oynarken evet gerildim ama bazı yerlerdede gerilmekten fazla sıkıldım. biraz korkunun yanında başka şeylerde olmalı bence. ha evet puzzle var ufak çaplı ama bahsettiğim şey daha orjinal şeyler. eğer o orjinal şeyleri bulamıyorsanız o zaman görselliğe dahada önem vermeniz gerekirki bu sıkıcılığı azaltır. oyunda 'ses' olarak başarılı diyebileceğim şeyler varsada müzik olarak 2 tane tını vardı. birisi yaratık çıktığında gerilimli bişeydi diğeride tam olarak beni sıkım sıkım sıktıran bir müzikti zaten oyun boyunca hep o çalıyordu... yani o oyunun üstüne biraz gidilirse tam olur ama bence tam olarak olmuş bir oyun değil amnesia
BSC Misafiri - 1.5.2012 18:43:54 0
re 1-2 ve 3 gerçekten korkutabiliyodu 4 te harika bi oyundu ama seneryo ve karakterler berbattı aslında 4 deki oynanış şekli ile 1-2 ve 3 deki seneryolarla oyunu yeniden başlatabilirler böylece hem yeni nesil eski oyunların korku unsurunu tatmış hemde eski nesil daha önce dolaştıkları raccon city sokaklarını yeniden görmüş olur(daha iyi grafiklerle) en azından herkez mutlu olurdu (bu arada yinede ben re 6 dan biraz ümtliyim sadece biraz)
BSC Misafiri - 1.5.2012 18:12:05 0
Videoyu izlemek için mayısı bekledim :D
Flying Dutchman - 1.5.2012 17:15:22 0
Zamanın da Sanatarium'dan cok fena tırsmıstım ya.
BSC Misafiri - 1.5.2012 16:44:42 0
Aslında PREY ve Half Lıfe'da bana göre çok etkiliyiciydi.Özellikle half lıfe bir devri kapatıp yeni bir devir açmıştı diyebilirim ayrıca prey'de ki o sahneler(insanların tutuldukları hücreler ya da insanlara yapılanlar)beni,o zaman için diyorum,çok etkilemişti.Tabi ki de bende bu tür korku oyunlarının kalmamasına üzülüyorum sonuçta korku başlı başına bir tür kalkıpta bu türü yok edecek konular veya o türle alakası olmayan bir şeyler katmak yersiz ha bir oyuna yeni bir şeyler katmak önemlidir ancak bu oyunun temeline bir darbe olacaksa eğer bu yeniliği koyulmasa da olur.
darkocu - 1.5.2012 15:49:37 0
Sileth Hill 4: ROOM oynarken seslerden dolayı bilgisayarın başından kaçmıştım. Haklısınız silent hill serisi oyun bakımından yavaş yavaş ölmeye başladı ama sesleri her zaman en iyi oyunlardan biri olmasını sağlamaya yetecektir.
BSC Misafiri - 1.5.2012 15:07:13 0
zombilerin kına gecesi
Omerler - 1.5.2012 14:53:04 0
bildiğiniz korku oyunu var mı?
TurQich - 1.5.2012 14:41:31 0
Ahanda benim konu..
Response.Write - 1.5.2012 13:51:54 0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın










Phantasmagoria'yı unutmuşsunuz!
UzmaN345 - 1.5.2012 13:24:48 0
Clive Barker's Undying korku FPS tarzında tek geçerim evin verdi o korku hissi yeter ve ses efekleri verdigi his özellikle manastırda uluyan köpek sesleri mutiş sanki heran karşınıza bir düşman çıkacak gibi geliyor oyun 2000 senesinin yapımı bir oyun ama hala arşivimde saklıyorum.
Kedim Çektim Clive Barker's Undying BSC İçin Demo














ve Clive Barker's Jericho Güzeldi ama birdaha FPS özelligi ağır basıyordu...
Half-Life ikinci sırada benim için karanlık mekanları beni en çok etkiliyordu uzay boşlugunda başka gezegende olmak duşmanlar çok zorlu idi buda oyundan daha fazla keyif almanızı saglıyordu.
Quick 4 geliyor üçüncü sırada karanlık mekanları ve kanlı sahneleri çok iyi idi tam bir FPS oyunu aynı zamandan korku.
American McGee's Alice ve Alice Madness Returns tavsiye ediyorum mekan tasarımları sizi bambaşka yerlere götürüyor öyle mekanlar varki sizi etkiliyorku hayran kalıyorsunuz. Hayal gücünüzün sınırlarını zorluyor...
Doom 3 var 4'cu sırada Quick 4 bir oyun oda
F.E.A.R. geliyor Quick 4 ve Doom3 tarzında bir oyun...
ve Silent Hill 2 var ama oyunu bitirme sanşım olmadı oyuncu ingilizce oldugu için ve bulmaca öğelerinde takıldım bırakmıştım ama mahalleni sessiz ve sisli mekanı beni çok etkilemişti şimdi Türkçe yama var ama benimde fazla vaktim olmuyor oyunoynamaya...
BSC Misafiri - 1.5.2012 13:08:05 0
RESIDINT EVIL 4 HAKKINDAKI GORUSLERINIZE KESINLIKLE KATILMIYORUM.YA BIR OYUN BU KADAR MI GUZEL OLURDU BU KADAR MI ATMASFERIN ICINDEE HISSETTIRIRDII KORKUTURDUU HAYATIMDA OYNADIGIM EN IYI KORKU OYUNU IDIII GUNDE EN ASA 3 4 SAATT SIKMADANN ALTINI CIZMEK ISTIYORUM OYUN KENDINI KAPATTIRMIYODUUU BENIM ICINN EN GÜZEL SEYDE BU OYUN SIKMAMASI GEREKIR.DEDIGIM GIBII RESIDINT EVIL 4 TALHAYA HICC KATILAMICAM MUKEMMEL BIR OYUNDU KEZA 5 TE OYLE IDI AMA 4DUN TADI BAMBASKA IDII.6 YIDA DORT GOZLE BEKLIYORUM....
by-devilboy - 1.5.2012 12:51:48 0
Amnesia 'yı oynarken ter basıyordu ve artık diyordum Allah'ım sana geliyorum felan çok ilginç bir oyun deneyimi olmuştu benim için ... Silent Hill 2 'den bahsetmiyorum bile bir kısmını bugün , diğer kısmını yarın oynamaya cesaret ediyordum =D
AloneAssassin - 1.5.2012 12:37:43 0
Yine güzel bir program teşekkürler.
sakido - 1.5.2012 12:15:13 0
Cok guzel bi muhabbet olmus, tebrik ederim.
FPS turunde aklima ilk gelen Blood serisi vardi. Ana karakterin seslendirmeleri o donem icin cok iyidi. Az once youtube da videosunu izledim.bu grafiklerle bile o donem bizi korkutmasi ve germesi komik geldi bana :)
Guest-D70944242 - 1.5.2012 11:00:17 0
Erdinç te acun ışığı görüyorum ayrıca çakinin gelinide favorilerim arasındadır
gholen - 1.5.2012 10:52:13 0
yıllardır oyun oynarım pcde 32 yaşındayım ama ilk doom3 çıktığnda kutulu alıp 1 saat oynayıp karşıma çıkanlardan korkup monitörü kapatıp odadan çıkmıştım ve o gün bugündür doom3ü oynamadım bıraktım. O derece yani. Tek bitirmediğm oyundur.:)
Ceo. - 1.5.2012 09:50:18 0
Bi aralar F.E.A.R 2 den korkuyordum.
Junbergov - 1.5.2012 09:35:32 0
Şu amnesia yi hala oynayamadim
Utku_20 - 1.5.2012 09:12:10 0
Çok güzel bir güzel bir sohbet olmuş, ağzınıza sağlık...Sıkılmadan izledim :D
- The Stig - - 1.5.2012 06:42:09 0
Amnesia ve Doom 3 en korkup gelirdiğim oyunlardır..Yakın zamanda Alan Wake ve Dead Space'i oynayacam..Videoda ismi geçen oyunların %80'nini oynamışımdır..Fakat Amnesia bence en iyisiydi..
Resident Silent hill gibi oyunlar mahvettiler..
Yakın zamanda korkunç oyunların gelmesini bekliyoruz..
Video çok keyifliydi hepinize teşekkürler..
ShafakCool - 1.5.2012 02:50:10 -1
Call of Cthulhu harika bir oyundur. Beril Hanım'da sohbetlerinize katılsa keşke.
Stradale - 1.5.2012 01:38:32 +2
Call of Cthulhu'yu oynayın, başka oyun oynamazsınız demiyecem ama, hakkaten oynayın hak vereceksiniz
gelas - 1.5.2012 00:23:48 0
Amnesia oynunu tek başınıza bitirmenizi tavsiye ederim. Oynun sonunu çok güzel bağlamışlar spoiler vermiyeceğim oynayın ve görün. Ayriyetten Amnesia için çıkarılan modlar da bir o kadar korkunç. Şimdiye kadar bitirmemeniz bana gçre çok büyük bir eksik keşke beynime refresh çekip bir daha oynayabilsem .
BSC Misafiri - 30.4.2012 23:43:24 +1
Erdinç hocam video inceleme çekmez oldun, senin incelemeleri özledik valla. Program çok keyifli ama kaptan gemisinin dümenine geri dönsün. :D
Spears, Shields and Death - 30.4.2012 23:40:34 -1
Artık şu videoları youtube yükleseniz olmaz mı Erdinç abi ? Hem daha çok kitleye ulaşırsınız.
blizzard3 - 30.4.2012 23:19:45 0
talha aynacı iyi yorumcu ama nedense dandik oyunların incelemelerinde ortaya cıkıyor bide talha kardes hani ayın oyunları videosunu hep izliyorduk naptın onu
quar7 - 30.4.2012 22:21:52 0
Çok güzel bir video, teşekkür ediyorum güzel vaktinizi ayırdığınız için, korku oyunlarını oynayamayacak kadar korkuyorum ama bu yaz bir savaş vericem. :)
DevilMayCry0 - 30.4.2012 21:49:47 0
ben fazla korku oyunu oynamadım ama costantine jerico ve doom 3 gerçekten beni benden almıştı gerçi jerico'da grup halinde ilerlediğimiz için oyuncunun üzerindeki gerilimi hafifletiyordu oyun, aslında korku öğesinden çok karakterlerin özellikleri konusu ve hikayenin gidişi beni bir hayli etkilemişti loading sırasındaki sunumlarda çok hoştu ama nadirende olsa tek bir karakterle oynadığımız bölümler gerçekten başarılıydı. amnesia'yı oynamaya kalktım ama kalktığm gibi geri oturdum bu yüzden pek yorum yapamam silent hill'ide arkadaşımın abis oynardı izlerken bile korkardım. resident evil'ı 4 ve 5. oyunlarını sevmiştim aksyon bakımından önceki oyunları pek oynamadığım için konuya aşina değildim bu yüzden aksyonun tadını çıkarmak için oynamıştm
ageof98 - 30.4.2012 21:25:51 0
Resident Evil ile ilgili görüşüm ise oyun aslında 5. oyun ile kendini bozdu.4. oyunda en azından bi gerilim vardı hikaye ne kadar bocalasa da.Mesela kaledeyken sürekli bir fısıltı vardı.Ya da testereli adamdan korkarak kaçıyordum.Ancak özellikle işin içine silahların girmesiyle oyundan nefret ettim.Tamam aksiyonu biraz iyi olabilir ancak Capcom Resident Evil serisinde asıl yaptığı karizmatik karakterleri bana kalırsa bu oyun ile mahvetti.Karizmatik derken sizin bahsettiğiniz şeyi söylüyorum.Hepsinin kendine has özellikleri olan karakterleri vardı Resident Evil'ın.Mesela Leon.İşinin ilk gününde daha bir çaylakken,karakolda bir parti beklerken gördüğü(müz) şey korkunçtu.Etrafta zombiler vardı.İnsanları yiyorlardı.Şehirde yaşayan insan yoktu.Karakol darmadağındı.Tam umutsuzlanmışken karşımıza Claire çıkıyordu.Abisini aramaya gelip gördükleriyle şok olan genç bir kız.Ya da Ada vardı.Karizmatik birisiydi.(tamam ayrıca çok güzeldi)Ve o düşerken cidden üzülmüştüm.Kendimi Leon yerine koymuştum.Ama sonra ne oldu yok Wesker,yok Uroboros falan iyice saçmaladılar.Hani bari karşımızdakiler zombi olsa.Onu bile beceremedi Capcom.Resident Evil 6 için ümidim yok.Çünkü iyice saçmaladılar.Bir kere Wesker gibi birisinin oğlu o kadar tipsiz olabilir mi ? Onu da bırakın Wesker hangi ara bu işleri yaptı anlamadım SPOİLER 5. oyunda o kadın ölmemiş miydi ? Hatta onu kendisi öldürmüştü.Neyse mantık aramanın lüzumu yok yeni Resident Evil'da.

NOT: Ben bu oyunları 2011-2012 senelerinde oynadım.
ageof98 - 30.4.2012 21:07:37 0
Hikayelerimizi istemişsiniz anlatıyım o halde :

Benim yaşım 14.Yani yeni nesil sayılırım.Ben 1. ya da 2. sınıftayken misafirliğe gitmiştik.Orada bir abim var.Bana oyun hediye etti.Tabi ben daha hayatımda neredeyse ilk defa resimli bir cd gördüm.Çok heyecanlandım.Oyunun adı Aliens vs Predator 2 ydi.Ancak dikkatimi çeken şey bana verilen kutunun içinde "Çok korkunç canavar oyunu" yazıyordu.Ben aldırmadım resimli oyun bulmuşum banane canavarından.Neyse oyunu babam bilgisayarıma yükledi çok heyecanlıyım tabi, o zamanlar ben her yükleme ekranının başındaki yüzde birlik kısmı heyecanla bekleyen birisiydim.Yükleme bitti oyuna başladım işte o zamanlar ingilizcem yok, "nev geym","continiune","pılay" falan derken bir kısım geldi.Başta okumadan bir tanesine bastım(zaten okusam da bir şey anlamıyorum).Bir canavar oldum.Nasıl heyecanlandım bilemezsiniz.Etrafta doktor kesiyorum,ağaçlara falan tırmanıyorum neyse sonra kapattım.Ertesi gün o menü yine geldi oyunu açarken.Merak ettim,okudum: "alien" "predator" "marine" Öbüründe Predator olmuşum.Şimdi de marine oluyum dedim.Açtım oyunu bu sefer insanım yanımda adamlar var garip bir yerdeyiz.Karşımda kapalı bir kapı var.Galiba açmam lazım dedim yanına gittim.Yeminle neredeyse her tuşu denedim hiçbirinde açılmadı.Ancak yılmadım.Belki kapı açılmayacaktır dedim.Etrafta dolandım.Arabaları vurdum.Tepemizde uçan şeyler vardı onlara ateş ettim neyse böyle böyle yarım saat olmuş.Sonra yanıma babam geldi."h" tuşuna basılı tutucakmışım.Yaptım.Karşıma kablolar çıktı."e" tuşuna bastım.Kapı açıldı.Girdim içeri.Etrafta dolaşıyorum.Sonra karanlık bir odaya geldim.Yerde ölü birisi vardı.Bi irkildim o zamana kadar gördüğüm tek ölü mario'daki ezilmiş mantarlardı.Yanına yaklaştım.Tam eğildiğimde arkamdan bir canavar çıkıp bana saldırmasın mı ! Bir bağırdım var ya yer gök inledi.Sonra hemen saldırmaya çalıştım ama canavar maymun gibi maşallah.Nereye vursam öbür tarafa kaçıyor falan zaten oradayken tüm mermimi bitirdim.Canavar öldü.Sonra bi kahraman gibi kardeşime döndüm.Onun gözleri zaten faltaşı gibi açılmış.Sonra oyuna döndüm.Baktım yanımda 2-3 tane daha adam var.Onlarla ciddi ciddi konuşmaya başladık kardeşimle : "Canavarı zaten ben öldürüyüm paraları siz alın,benim mermim bitti siz daha bir kurşun atmadınız"...

Neyse oyunu kapattım.Babam oyunu sildi.Bana hediye eden abiye geri vereceğim oyunu.Oyunu vermeye gittik.İşte ben oyunu alırken havalanıyordum.Onlar bana korkarsın dedikçe ben "Oyun mu beni korkutacak" diyordum.Şimdi abi bana sordu korktun mu diye. Ben de cevap verdim:

"Hiç korkunç değildi,zaten düşmanlarda uyduruk.İki mermi sıktım öldüler siz de amma tırsakmışsınız var ya"
Orochiares - 30.4.2012 19:11:54 0
yaaa
abiler etmeyin ya film serisi kötü olsa bile
KOF vs SF serisinin filmleri tam bi daniskaydı
allah aşkına sen ryu yu esmer gördünmü daha önce ...
kısaca
oyundan film
filmden oyun olmaz
dengeleyenmeyen bişi
serkan4411 - 30.4.2012 19:07:38 0
Amesia Korkunu Dibine Vurdugu Oyun Budur İşte Alen Wake Felan Boş Bu Oyunun Yanında
forever46 - 30.4.2012 19:00:59 0
Erdinç bey o arkanızdaki Assassin's Creed tablosunu hediye etsenize ya çok hoşmuş :)
Mertolozzi - 30.4.2012 18:49:38 0
Talha Aynacı adamım ya :D :D
ucuzlukavcisimezarciamca - 30.4.2012 18:48:16 0
çok çok çok güzel sohbet olmuş.left4dead oyunundan bahseden olmadı neden?resident evil için söyleyebileceğim hiçbir şey yok çünkü oyunu hiç oynamadım.Korku türünde Clive Barker's Jericho ve Doom 3 oynadım her iki oyunda gayet güzeldi.
ZaptoZ - 30.4.2012 18:10:40 0
talha ağzına sağlık resident evil 4 yorumu süpersiniz :D
ByDamage - 30.4.2012 18:06:48 0
Daha sık oyun muhabbeti görmek isteriz. Ben çok eğlendim.Emeği geçek herkeze teşekkürler.
Guest-C6BBFF977 - 30.4.2012 16:23:47 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: KKochaKK

Çok güzel bir sohbet olmuş. Half-Life 'a da deyinseydiniz biraz. Herkesi etkileyen bir oyundu.


Evet Half-Life ve Quake 4 hakkında pek bahsedilmedi.

Ayrıca eğlenceli bir 50dk için size çok teşekkür ederim.ilk gördüğümde bu ne,50 dk dedim
göz açıp kapayıncaya kadar bitti ve kesinlikle sıkılmadım.
E4EN - 30.4.2012 16:17:41 0
sakin ol şampiyon :D
BSC Misafiri - 30.4.2012 16:08:26 0
Harikasınız!!!
sfgsfgsfg - 30.4.2012 14:24:11 0
O kadar çok resident evil oyunu çıktıki kafam yoruldu :D
"BMW" - 30.4.2012 14:10:06 0
Simülasyon kavramı geliştiği zaman görücem ben korku oyunu nasıl olurmuş...
Machiavelli. - 30.4.2012 13:29:00 0
Dead Space beni en çok geren oyun olmuştu..
apollonx - 30.4.2012 12:37:59 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

Doom oynarken ödüm ağzımda geziyordum. Wolfenstein çıktığında da ilk videonun sonundaki doktor amca gibi adamlar geliyordu ara ara. Onlara denk gelince tırsardım aynı şekilde. Bu arada sene 1995.

Bu oyunun macintosh versiyonu çok güzeli ama PC versiyonu yaramazdı. Çünkü PC versiyonunun sesleri çok kötüydü.

Mac versiyonundan iki video:















Windows versiyonundan bir video:








+1

Hatta oynadığım günün gecesi kabus görür uyuyamazdım, doom gerçekten bu işin öncüsü.
cnrynl91 - 30.4.2012 12:32:50 0
Amnesi beni de cidden çok korkutmuştu.Oyun sadeydi fakat çok merak uyandırıyordu bende.Özellikle gece oynamayı tercih ederdim.Yaratığın hiç beklenmedik bir anda böğğ diye çıkması ürpermeme yol açardı.Oyunla empati halindeydim.Karakterin kafası bulandımı sanki benimde bulanıyordu,oyun içine alıyor insanı adeta.Return The Casle Wolfenstain ise alev püskürten bir yaratıklar vardı onlarda fena korkardım.Saw The Game de ise kafamıza takılan tuzaklı tasma vardı.Başka bir düşman yaklaştığında çok süre yakın kalırsak patlar ölürdük,onlardan kaçarken fena kalbim atardı.Tuzak kurayım falan diye.Birde zamana karşı bulmaca çözmekte aynı etkiyi yaratırdı.Platystation 1 Nightmare Creatures elimizde balta frankeştayn a benzeyen yaratıklar öldürüyorduk.Rob Zombie grubunun şarkıları çalardı.Çığlık atarak kalkan bir kadn ceset vardı oyunun başında dehşet korkardım ondan.Doom 3 ile Dead Space i söylemiyorum bile :D
smurats - 30.4.2012 12:15:20 0
akşam izlerim tamamını muhabbet güzel gidiyor ağzınıza sağlık
BanKoliK_ÜyE - 30.4.2012 11:29:33 +2
Korku oyunlari ile aram iyi degildir ama resident evil 1-3 ve son olarak 5, Silent hill 2, doom3, Fear 3, Dead Space 1-2 ve Amnesia oyunlarini oynadim. Bunlarin icinde Resident evil 1 ve 3 , silent hill 2, doom 3 ve Amnesia tam anlami ile kortugum oyunlardir.

Amnesia benim icin korku oyununun ta kendisi diye bilirim. Her ani iliklerine kadar hissettiren katiksiz bir korku oyunudur. Oyunun seslendirilmesi olsun oyunun dinamikleri olsun, oyun atmosferi olsun her seyi ile korkunun harmanlanip sunuldugu tek oyudur. Beni asil etkileyen yonu bir korku oyununda ruhani yaratiklara karsi silah kullanamamak ve kacip saklanmak temeasi olmasidir. Bu tur bir hissi hic bir oyunda hissetmemistim. Itiraf etmek gerekirse beni korku oyunlarindan sogutan yada en azindan bu ne ya dedirten silahla ruhani yaratik avlama olayinin olmayisidir.

Residen evil serisinde 5 haric oynadigim 1 ve 3 te beni tam anlami ile geren oyunlardan biridir. Hele o nemesis ile karsilasilan anlar tam anlami ile aklin basindan gittigi durumlar ki soylenecek fazla sey yok. 5. oyunun sirf aksiyon olmasi beni 6.sindan umidi kesmeme neden dir ki zaten 6. oyunu bekleyenlerden degilim.

Silent hill 2 oynadigim tek silent hill serisi ve cok begendigim bir oyundur. Sanirim bu serinin en guzel oyununu oynamisim sizlerinde dusuncelerinizi gordukten sonra. Amnesia dan sonraki en korkunc oyun bana gore.

Doom3'e gelirsek kendi konseptine korkutan bir oyun ama korkudan ziyade aksiyonu bol olan bir oyun benim icin. Bu ture aslinda dead space'i de katiyorum. Her ikiside saf korku oyunu degil diye dusunuyorum.

Son olarak fear 3 benim icin hic bir sekilde korku oyunu falan degildi. Diger iki oyununu oynamadim ama adi fear olan bu pyun adi ile resmen celisen bir oyun bence.

Son olarak yine guzel bir soylesi izledim. Hepinize tessekkur ederim. Bu tarz soylesilerin dafazla olmasini diliyorum.
alikiziltoprak - 30.4.2012 11:27:12 0
Metro 2033 ve kütüphane bölümü. O Librarianlar ne korkudur öyle arkadaş. Zonk diye çıkıyorlar bir de..
LORIK - 30.4.2012 11:00:43 0
-''o anda pantolondan ılık ılık '' :D aynen Talha abi
caparz0 - 30.4.2012 10:49:46 0
Sanatarium var? Daha ötesi yok...

O atmosfer , problemler , sorular , kişiler mükemmeldi. Bitirene kadar ingilizce öğrendim zaten:D
suÇ - 30.4.2012 10:27:44 0
ps1 Alone in the Dark
Queen Hentai - 30.4.2012 10:22:05 +1
Bu nesilde korku oyunu olarak Dead Space çok iyi bir çıkış yaptı.

Ayrıca eski nesilden bu nesile iyi aktarılan ve Wii'ye exc. çıkan Fatal Frame 4'ü tek geçerim (Fatal Frame 2'de remake olarak Wii'ye çıktı bu arada).

PS3'de ise Siren Blood Curse adlı oyunda çok iyidir.

Kısacası bu nesilde fazla seçenek yok ama eski nesil konsollarda her türden oyuna doymuştuk (FPS, Horror, Adventure, RPG, Hack & Slash vb.).
Gambit2 - 30.4.2012 10:07:37 0
Bende arkadaşlara katılıyorum Return To Castle: Wolfenstein oyununun zombi bölümü gerçekten çok korkunçtu alnımdan terler akıyordu desem yalan olmaz. Eğer oynamadıysanız mutlaka oynayın derim.
realistik yönetmen - 30.4.2012 04:34:25 +1
return to castle wolfenstein iyidir.gerek arkaplan sesi gerek kasvetli atmosferi gerek metafizik öğeleri ile yeterince korkutucu bir oyun olarak yer edinmiştir aklımda.şu mumyalı bölümde sisli puslu koridorda giderken duvarı kırıp aniden çıkan mumyalar yüzünden ishal olduğum için altıma bırakmışlığım var,tabi 13 yaşlarındaydım o zamanlar...
söny - 30.4.2012 03:38:59 0
Çok güzel muhabbetti keyifle izledim

Doom korkutmuştu beni resident evil 2 oyunu kulaklıksız oynuyordum :)

Resident evil serisine gelirsek söylediklerinize tamamen katılıyorum film ve oyun hakkında talhanında gerilmesi kadar benide geren bir konudur bu.Güzelim oyun ve film ne hale geldi 4le cöküşe başladı 5'i hiç söylemiyorum en son bsc incelemesi yeni oyunu gördüm buglardan bahsetmicem oynanışdan bahsetmicem hikayeden bahsetmicem oyun diyebiliceğimiz birşey yok cünkü ortada
Renovatio90 - 30.4.2012 03:06:20 0
Yine müthiş bir program hazırlamışsınız..Benim en çok korktuğum korku oyunu Amnesia idi oyunu kapattım fakat çok uzun sürdü çünkü korkudan hep ara ara oynuyodum:D Birde Manhunt serisi ile Suffering beni korkutmayı başarmıştı..
BSC Misafiri - 30.4.2012 02:48:44 0
Nightmare Creatures mütş bi korku oyunuydu
BSC Misafiri - 30.4.2012 02:48:38 0
Rose Red'in Oyunu cıksa aslında mükemmel olur diye düşünüyorum.Steven King'in Yazdıgı sonradan Flime çevrilen harika bir kurgusu vardı.Oyuna çevrilse Heralde Kçacak delik ararız Üstelik Multiplayer bile oynayabiliriz 12 Kişilik bir grupla tek amac tek görev...
Aslında Romanlarında değerlendirilmesi gerekir ama neyazıkki eskisi kadar seveni yok.
engin acar - 30.4.2012 02:37:31 0
Resident evil 2.3 ve birde Amnesia beni çok korkutmuştu Sayın Bölüm Sonu Canavarı ve Donanım Haber ekibine burdan çok teşekkür ediyorum yapmış oldunuz programlarla bizleri okadar güzel bilgilendiriyorsunuz ve kendimizi geliştirmemize yardımcı oluyorsunuz ki anlatılmaz yaşanır dicem keşke tv dede programlarınız yayınlansa ve bu muhteşem ortamı herkez izliye bilse tüm BSC ve DH de emehi geçen herkese slm lar saygılar .
Gye_Baek - 30.4.2012 02:24:28 0
resident evil1-2 hadi 3 de olsun cok sevdigim bir seriydi 4 oyun sevememistim bu yuzden bitirememistim ama 5 oyun hic iyi degildi ne korku unsuru nede ombiler zombiydi sirf sikintidan bitirmistim ve direk silmistim.

dead space ve alan wake son jenerasyonun en iyi gerilim korku oyunlarindan biriydi.

umarim gelecek videonuzda fps- tps uzerine olur.
Alucard:. - 30.4.2012 02:12:29 +1
ps'de Resident Evil oynarken o kadar çok korkmuştum ki bir daha korku ögeli oyun oynayamadım.
serhat_ps3 - 30.4.2012 01:34:45 0
Ben Silent hill 1 ve 2 yi oynarken çok mide ağrısı çektim nedendir çözemedim Sanırım korku ve stres mide asidinimı harekete geçiriyordu.

Bu arada Siren ve Siren: Blood Curse adlı oyunları biraz daha konuşmanız lazımdı beni çok korkutmuştu meretler :)
Bide çekim ortamında ışık yetersizdi sanırım bilerek yaptınız kasvetli bir ortam yaratmaya çalıştınız
BERGX - 30.4.2012 01:31:24 0
guzel olmus bu muhabbet

Obscure (PC,PS2,XBOX360)

Obscure -DreamCatcher Interactive & Ignition Entertainment Hydravision ;Oynanış,ses,müzik,hikaye ve kendine özgü karakterleriyle, saydıgınız cogu iyi gerilim,korku oyununlarından daha iyi bir gerilim , korku oyunudur. Oynasaydınız sayardınız böyle bir konu muhabbetinde.










Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


http://uk.ps2.ign.com/objects/628/628718.html

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


http://uk.ps2.ign.com/objects/900/900356.html
Blu_Ray - 30.4.2012 01:24:32 0
Yorumlarınız için teşekkürler, her zamanki gibi keyifli bir 45 dakika daha geçirdim. Benim en korktuğum oyunlar; The Thing ve F.E.A.R.'dır. Özellikle The Thing oyununun kimse tarafından seçilmemesini garipsedim. Çıktığı dönem tüm zamanların en iyi korku oyunu seçilmiş cidden korkutucu bir RPG oyunu. Müzikleri, yaratıkların çıkış sahneleri ve ses efektleri... Oynadığım zaman oyunu korkudan kapattığımı bile hatırlıyorum.
F.E.A.R. ise bence gerek konusu gerek oynanırlığı, gerekse müzikleri ile bence tüm zamanların en iyi korku oyunudur..
Masdera - 30.4.2012 01:23:52 0
Resident Evil'dan ne zaman bahsedicekler diye beklerken dk 30'da olduğunu gördüm. Resident Evil konusunda tamamıyla katılıyorum. Cıvkı cıktı artık oyunun. Korku mu oynuyorsun yoksa aksiyon mu belli değil. Resident Evil Nemesis'i özlüyorum. Bi türlü bitirememiştim. Küçükken tek oynayamazdım arkadaşımla beraber oynardım. Ne oyundu be

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın








BlackBeasT - 30.4.2012 01:20:52 +2
Amnesia son dönem'de çıkan sözde korku oyunlarını yanında farklı yapısı ile ekol olmayı başardı,korkutma'dan önce gerim gerim geriyor.Siz 1 tane kibrit yada gaz yağı bulmak için mahzen'de meşaleleri sayarak yakıyorsunuz çünkü etrafı ışıl ışıl yaparsanızda yaratıkları sizi görmesi kolaylaşıyor..:D herhangi kapıdan girip garantiye almak kapı arkasına destek için sandık yada kutu artık ne varsa koyuyorsunuz...25-30 dakkika oynadıktan sonra tamam bu kadar gerginlik ve heyecan yeter diyip oyundan çıkıyorsunuz...

Özellikle yaratığı dikkatini kendi üstünüzde toplayıp kaçarken arkasında böğürüp gelen yaratığın arada nefes alışını ensenizde hissetmek (yaw PCyi kapatıyımda kurtuliyim dedirtiyor) o duyguyu SilentHill 1 ve FatalFrame 2 yaşamışdım

Velasıl günümüzde korku oyunları yeni yetişen oyuncularnı oynucağı şekle sokup action bol üstüne korku unsuru serpip servis ediyorlar.Bu durum'da hali ile eski oyuncuların hoşuna gitmiyor,Capcom ps2 döneminde Haunting Ground gibi farklı korku/gerlim ve bulmaca unsurları barındıran oyunu 1 Resident Evil değildi ama ses getirmeyi ve akılda kalmayı başarmışdı ,şimdilerde ise oyun değil ismi para ediyor
BERGX - 30.4.2012 01:17:24 -2
--
BSC Misafiri - 30.4.2012 00:45:08 0
Çok teşekkür ediyorum mısırımı kolamı aldım izledim süpersiniz :) Resident Evil'den bahsetmemizi istemişsiniz. Resident Evil 5 benim için çok kötüydü silahla nişan alırken durması yüzünden 5 dakika oynamışımdır oynamamışımdır. Resident Evil 6 zaten hikayeden kopmuş öylesine ateş etmeye giriyodum. Tercihim Amnesiayı ve Alan Wake :))
Tekrar teşekkür ediyorum devamını bekliyoruz :)
farel82 - 30.4.2012 00:40:22 +1
koca adamlar oldunuz ondan artık oyunlardan korkmuyorsunuz :)))
HectorBarbossa - 30.4.2012 00:33:05 -1
Gerilmeyi ve korkmayı sevmem malesef.
Ama gece gece vaktim eğlenceli geçti.
oyuncu11790 - 30.4.2012 00:21:16 +2
açıkçası günümüzdeki korku oyunları iyi veya kötü bir şekilde insanın gerilmesini sağlıyor acaba nereden çıkacak nasıl çıkacak şeklinde ama yönettiğimiz karakterler karşı tarafa göre çaresiz olmaması karşımızdaki her neyse onu çaresiz bırakacak güçte olmamız anlık gerilim ve korkudan öteye gitmiyor hele hikaye inandırıcı değilse yada bizi yeterince içine çekemiyorsa ortada aksiyonu bol arada gerildiğimiz oyunlar oluyor...korku oyununda aradığım şeyler yalnızlık, çaresizlik, hayatta kalma hissiyatları umarım firmalar gerçek korku türünde oyun bekleyenleri tekrar korkuturlar
BSC Misafiri - 30.4.2012 00:13:34 0
Resident Evil Film olarak süper seri bence Ama oyun olarak Raccon City'den çok beklentim vardı,fos çıktı..Resident Evil Retribution'u dört gözle bekliyorum...
CILGIN_TURK_96 - 30.4.2012 00:07:41 +1
Gökhan abi yalniz degilsin bende senin gibi Amnesia'yi bitiremedim :)

Video içinde tesekkürler çok güzeldi...
kasapoğlu57 - 29.4.2012 23:59:33 0
hayatımda oynadığım en korkunç oyun amnesia , amnesia oynarken çığlık atmalar mı dersin oyunu oynerken kendi kendime konuşmalar mı dersiniz ,ya korkudan kendi kendime konuşuyodum abi, geliyo geliyo valla geliyo, gibi konuşmalar :) korkudan tekme atmalar :) ama bitirdim sonunda :)
alooocum - 29.4.2012 23:04:44 -1
Talha Aynacı: Yok abi ya, bi daha çıkaracaklarsa karşımıza niye öldürüyoruz adamları ya!
Erdinç İyikul: Sakin ol Talha bak aslında oyun başarmış, seni bayağı germiş.

Şu muhabbete yarıldım. Açıkp açıp gülüyorum arkadaş :D
Hyems - 29.4.2012 22:50:55 0
Resident Evil 4'de adaya geldiğimiz yerden itibaren korku öğeleri vardı, özellikle sonuna doğru dikenli zombilerden ben korkmuştum.
Sodalayn - 29.4.2012 22:50:03 +2
Alan Wakeden benden başka korkan varmı
skulz - 29.4.2012 22:34:52 0
1,5 saat içinde 7. denememde 12. dakika'ya kadar yükleyebildim videoyu. Bu benim değil TTNET'in başarısı. TEŞEKKÜRLER TTNET!...
DeswesheR - 29.4.2012 22:32:38 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_

alıntı:

Orijinalden alıntı: KKochaKK

Çok güzel bir sohbet olmuş. Half-Life 'a da deyinseydiniz biraz. Herkesi etkileyen bir oyundu.

Half Life'daki Headcrap'lerden nasıl korktuğumu hiç unutmam şimdi oynasam gene korkarım.Havalandırmalardan geçerken höt demeye kalmadan atlıyordu namussuzlar.

Oynarken sandalyeden düştüğümü bilirim. Hey gidi yıllar hey..
The Echoes - 29.4.2012 22:30:50 +3
Korku oyunu deyince bence en önemli etken ATMOSFER. ve atmosfer deyince de iyi oyuncular bilir ki en kral oyun Stalker serisidir.Ben stalker serisi kadar hiçbir oyunda korkamadım. son 2 oyunu da yarıda bıraktım. ileriki bir zamanda oynamak istiyorum. Stalker - Metro 2033 neden konuşulmadı pek üzüldüm açıkcası.Metrodan sonda biraz bahsedildi ama daha fazlasını hakediyor

Bi x16 daki x18 deki yaşadığım gerilimi hiç bir oyun veremedi bana. Amnesia bile muhteşemdir. Yeri geldi masadan kaçtım ama Stalkerdaki kadar gerilemedim.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


edit: Ayrıca Amnesia hakkında birşey söylemek istiyorum. Oyunu oynamayacaksanız veya imkan bulamıyorsanız youtube üzerinden Reactions videoları izleyip de o atmosfere girebilirsiniz. Ben oynadığımdaki gerilmem kadar başkasının oynamasını izlerken de geriliyorum.

son olarak:

Half Life 2 - Ravenholm ve Max Payne 1 in o satanizm temalı bölümleri diyorum..
Hyems - 29.4.2012 22:24:38 0
Taha ne zaman Eternal Darkness'dan bahsedicek diye bekliyordum. :D Şu ana kadar oynadığım en iyi 3 oyunu seçiceksem, 1. ya da 2. olur Eternal Darkness.
Luc4sHood - 29.4.2012 22:20:43 0
Bugüne kadar oynarken en çok korktuğum oyun doom 3'tü diyebilirim.Özellikle kapıların ardındaki üzerine atlayan yaratıklarda az tüylerim diken diken olmamıştır.
sfgsfgsfg - 29.4.2012 22:05:49 0
Of ya half life gibi biraz korku oyununu nasıl unuturdunuz o havalandırmadan bir böcek sıçrardı sonra allah :D
Cpt.Price19 - 29.4.2012 21:51:54 0
bf3 oynarken amnesia'dan korktuğumdan çok korktum
bilgadem - 29.4.2012 21:47:26 +3
Resident evil başarmış talha baya gerilmiş :D :D :D haftanın espirisiydi bu ya :D
Holy Templar - 29.4.2012 20:49:06 0
keyifle izledim teşekkürler
resident evil bence de eskisi gibi değil ve dediğiniz gibi son zamanlarda korku tarzındaki oyunlar daha çok aksiyona yöneldi bu nedenle gerilim ve korku öğeleri arka planda kaldı yada hiç kullanılmadı
EzioAuditore_ - 29.4.2012 20:26:07 +3
alıntı:

Orijinalden alıntı: KKochaKK

Çok güzel bir sohbet olmuş. Half-Life 'a da deyinseydiniz biraz. Herkesi etkileyen bir oyundu.

Half Life'daki Headcrap'lerden nasıl korktuğumu hiç unutmam şimdi oynasam gene korkarım.Havalandırmalardan geçerken höt demeye kalmadan atlıyordu namussuzlar.
KKochaKK - 29.4.2012 20:11:50 +4
Çok güzel bir sohbet olmuş. Half-Life 'a da deyinseydiniz biraz. Herkesi etkileyen bir oyundu.
Metalicana - 29.4.2012 20:08:22 -1
O değilde resident evil revelations'dan biraz daha bahsetseydiniz keşke.Serinin 4 ve 5. oyunlarına nazaran 3ds'de korku ve gerilim vaad ediyormuydu tam olarak ? İnlceme'yi izledik ama biraz daha detay beklerdim en azından talha abiden.Sonuçta 3ds aldırabilcek mario ve zelde dışında birinci sırada bu oyun gelir
BSC Misafiri - 29.4.2012 20:03:18 0
land of the dead ilk bölümde çatıya çıktım aldım silahı dede çıkmasın mı sonra tepeden zombiler önümüze düşüyor korktuk
Haykıran Bıngıldak - 29.4.2012 19:51:52 0
Öncelikle herkesin söylediği gibi bu tarz programları daha çok istiyoruz yani rasgele bi sohbet ortamını bile kaydetseniz keza
Oldukça eğlenceli oluyor.
Bir de Metro 2033 den bahsetmiyeceksiniz diye üzüldüm son anda Talha abi yetişti imdada.

Bence korku oyunlarını bitiren şey çoğu şeyde olduğu gibi grafiklerdir.
Eskiden seslerle atmosferle gizemle korkuturlardı en kalite korku unsuru bu öğelerdi çünkü senin hayal etmeni isterdi, tabiki doğal olarak insan normal hayatta korktuğu varlıklarla oyundaki atmosferi özleştirirdi korkardı.
Yeni oyunlarda bak biz böyle korkuncumsu bi yaratık yaptık bundan korkacaksın havası var ve bu ne yazıkki hiç korkutmuyor.
Mesela Amnesia grafik bakımından hiç bir şey vadetmez ve dikkat ederseniz korkma nedeniniz peşinizdeki yaratık değil ondan kaçmanızdır, sizi ya yakalarsa endişesidir.
Zıt bir örnek olarak kim dead space'de ben bu yaratıktan çok korktum der ki dead space'de korkutan çakma korku unsuru sayabileceğimiz zoeken tarzı etkileşimler'i saymazsak Isaac'in yavuklusudur yani kısaca Make us Whole'dur.
By_B - 29.4.2012 19:42:00 +1
Ben R.Evil 6 yı çok büyük bir merak ile bekliyorum beklememin sebebi oyun BSC ekibinin söylediği gibi giderek Kötüleşiyor ve Son oyunda nasıl bir rezillik bizi bekliyor diye merak ediyorum
Phantom7 - 29.4.2012 19:25:07 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_

TTNet e saygı ve sevgilerimi sunarım ....

Mağdurlar belli oluyor
Bendende saygılar...
laserion - 29.4.2012 19:17:53 0
Sayın BSC Ekibi çok güzel bir Proğram olmuş ağzınıza sağlık benim her daim özlemle hasretle beklediğim RE serisinin eski günlerine dönmesi zor bir hal almış olması ile serinin hayranlarının gözünde çoktan bitmiş Talha'nın sinirlenmesini ve benim gibi serinin hastası biri olarak tepki göstermesini çok normal karşılıyorum ilk üç oyun harika giderken Shinji Mikami'nin kendi eserinin katili kendisi olması birazda sizinde dediğiniz gibi yeni nesilin artık aksiyon odaklı olmasından dolayı malesef pek çok seride bunun izini görüyoruz. Ama yeni nesilde mutlaka daha başarılı umut vaad edecek yapımlar gelecektir Kickstarter akımının böyle yapımlara karşı bir planı olan yapımcılarında umudu olacağını düşünüyorum.
Gimli1925 - 29.4.2012 19:07:31 0
ttnet sağolsun videoyu seyredemiyorum ki çıldırıcak şimdi oyun Muhabbetini Seyredemiyorum hayret bir şey yaaa....
bocekgrafik - 29.4.2012 19:00:41 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: yuso123

Quake 4 deki o canavara dönüşme sahnesinde baya korkmuştum.

Bak bunu sen söyleyince hatırladım. İğrenç ötesiydi resmen. Gözlerimi fal taşı gibi açıp, "Ne oluyor ya" diyerek bağırmaktan kendimi alamamıştım. Ancak canavar değil de robot oluyorduk. Canımız % 50 artıyordu sanırım bu sayede.
Boorock_52 - 29.4.2012 18:52:52 0
Sanırım saçma da olsa benim ilk korktuğum oyun Halo'ydu . 2. sini daha oynamadım .
atakanyldrm - 29.4.2012 18:37:20 0
yaşasın red hack
YARALI KÜRT - 29.4.2012 18:24:48 0
amnesia the dark descent'ın neden tam adı yazılmadı ?
EzioAuditore_ - 29.4.2012 18:11:12 +44
TTNet e saygı ve sevgilerimi sunarım ....
sfgsfgsfg - 29.4.2012 18:09:58 0
resident evil filmleri ile resident evil arasına ne bağ var ben çözemedim
BSC Misafiri - 29.4.2012 17:30:15 0
çok zevk alarak izledim teşekkürler birdahakine türk oyun sektörü konusu işlensin öneri
artenis - 29.4.2012 17:27:13 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: newmoon37

özellikle sohbetin resident evil faslı çok hoiuma gitti. tebrikler :).. ve şunu söyleyebilirim ki aynen katılıyorum. ben de resident evil 1-2-3 hayranı olarak 4'le başlayan serinin rezalet olduğu kanısındayım. kaldı ki resident 3'reki benzin istasyonu sahnesi bugün neredeyse çoğu filmde yok. jill i,le oynamak farklı bir keyifti. carlos dallamasına jill ile konuştuğu için kızmak çok daha ayrı bir keyifti :D

mükemmel bir sohbet ama keşke re 1 ve 'den de konuşsaydınız... :)


+1
bu yoruma imzamı atarım
Guest-FD9F31C06 - 29.4.2012 17:22:13 0
Quake 4 deki o canavara dönüşme sahnesinde baya korkmuştum.
modifci - 29.4.2012 17:14:18 0
Amnesia
op.55 no.1 - 29.4.2012 17:09:09 0
Ayıp ya hiç hiç biriniz bitirmediniz mi Amnesia yı ayıp ayıp :D
newmoon37 - 29.4.2012 16:57:30 +2
özellikle sohbetin resident evil faslı çok hoiuma gitti. tebrikler :).. ve şunu söyleyebilirim ki aynen katılıyorum. ben de resident evil 1-2-3 hayranı olarak 4'le başlayan serinin rezalet olduğu kanısındayım. kaldı ki resident 3'reki benzin istasyonu sahnesi bugün neredeyse çoğu filmde yok. jill i,le oynamak farklı bir keyifti. carlos dallamasına jill ile konuştuğu için kızmak çok daha ayrı bir keyifti :D

mükemmel bir sohbet ama keşke re 1 ve 'den de konuşsaydınız... :)
Rodin - 29.4.2012 16:53:24 +3
Her hafta yapın bence oyun muhabbetini. Cidden çok samimi, sıcak bir program oluyor. Daha değinecek çok konu var. İnşallah bu önerimi düşünürsünüz. Birde vakti zamanında programınızın devam etmesini istiyorum. Seri oyunlarının iyi-kötü geçmişten günümüze ne hale geldiğini gösteren güzel bir programdı.
AnonimAdam - 29.4.2012 16:51:32 0
Amnesia ve Penumbra serisini merakla bekledim bekledim en sonunda o oyundan bahsettiniz yine gerildim
Esk01 - 29.4.2012 16:45:40 0
Blood 2 The Chosen i da unutmamak lazim
BSC Misafiri - 29.4.2012 16:43:57 0
Abi bi oyun bu kadarmı korkunç olur ya(amnesia) hiç bi silahın yok üstünede fenerin var oda yetmezmiş gibi fenerin yağı bitiyo :D bi ara yaratıktan o kadar çok korkuyodum ki artık dosyalarından canavarı sildim yani gerçekten canavarsız oynadım oyunu :D ama bu oyun gelecek korku oyunları için ilham kaynağı olabilir çok süper bi oyundur çaresizlik hissini oyuncuya çok iyi yansıtmışlar . bi ara o kadar korkmuştum ki artık rüyamda canavarı görüyodum. şimdi onun 2.si gelicek bakalım napıcaz bu sefer .
Bu arada video çok güzel olmuş dediklerinize aynen katılıyorum.
BSC Misafiri - 29.4.2012 16:43:52 +1
resitant evil ne demek abi ya =D
GwynBlade - 29.4.2012 16:22:40 +4
Amnesia ile Frictional Games büyük firmaların yapamadığını yaptı bu nesilde ayrıca saygı duyarım..
cwr - 29.4.2012 16:21:25 +8
Baştan sona izledim, sıkmayan bir program olmuş

Bir de oyunun kendisinden çok oyuncunun oyundan korkmayı isteyip istemediği de önemli, sen ışıklar açık arkaplanda başka birşey çalarken oynarsan korkmazsın tabi O ışıklar kapanacak, kulaklık takılacak, kafa monitöre gömülecek
SilentAssasin - 29.4.2012 16:08:13 0
amnesia üstüne korku oyunu tanımam.
bocekgrafik - 29.4.2012 16:07:32 +2
Doom oynarken ödüm ağzımda geziyordum. Wolfenstein çıktığında da ilk videonun sonundaki doktor amca gibi adamlar geliyordu ara ara. Onlara denk gelince tırsardım aynı şekilde. Bu arada sene 1995.

Bu oyunun macintosh versiyonu çok güzeli ama PC versiyonu yaramazdı. Çünkü PC versiyonunun sesleri çok kötüydü.

Mac versiyonundan iki video:















Windows versiyonundan bir video:






BSC Misafiri - 29.4.2012 15:50:36 0
vallahi erdinç abi ve ekibi helal olsun hangi ara bu kadar çok video çekiyosunuz bilmiyorum ama sizin videolarınız mükemmel oluyor.
BSC Misafiri - 29.4.2012 15:39:25 +2
Bu Video oynatıcıdan daha kötü bir oynatıcı görmedim. Cidden.
BSC Misafiri - 29.4.2012 15:39:21 -3
WALKİNG DEAD nasıl onu konuşmamışsınız da
vfdg - 29.4.2012 15:19:09 +21
Böyle uzunca videolar çekerek sıkıntılı saatlerimizi daha eğlenceli hale getirdiğiniz için size teşekkür ediyorum.
Esk01 - 29.4.2012 15:16:15 -1
Video Acilmiyor abi ya yenniden baslatiliyor diyor cozun artik su sorunu 10 kere format atim
Rodin - 29.4.2012 15:15:18 0
Nedense, cuma gününden beri heyecanla bekliyorum programı. Çoğu programınız güzeldir ama bu ondan daha güzel olacak gibi bir his var içimde. İzlemeye başlayalım bakalım, herkese iyi seyirler.
Erkan Altair - 29.4.2012 15:13:15 -1
valla ben metro 2033 ve alan wake oynarken tırsmıştım gerisini bilmem :D
realgrand - 29.4.2012 15:07:14 +1
Nedense Fallout beni hep ürkütür. Pisikolojik bir korku.
EdoLaS_ - 29.4.2012 15:06:59 -4
Hastasiyiz Dedeee
10UR67 - 29.4.2012 15:04:34 0
teşekkürler bunu bekliyordum :)
war3z - 29.4.2012 15:00:25 0
Emeğinize sağlık oyun muhabbeti programlarının artması dileğiyle...saygılar
HoLLyqan - 29.4.2012 14:58:36 -15
Keşke 1e1 haber yerine sürekli bu oyun muhabbeti programını yapsanız.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED
SON BSC VİDEOLARI
World of Tanks'ta Dev Savaşları Deniyoruz 7 Ekim 2017 - 42755 izlenme
Gökhan Yılmaz
World of Tanks'in 9.20 güncellemesi ile eklenen Büyük Savaş oyun modunda 30'a 30 kişilik tanklarla d