FF XIV - Eorzea Collection Ace Combat Infinity - Duyuru Videosu

Civilization V: Brave New World

18 2013 Gökhan Yılmaz 26 İzlenme Sayısı: 51371 Video süresi: 06:49

Civilization V'in ikinci ek paketi olan Brave New World'de tüm dünyayı kültürünüz ile ele geçireceksiniz.

HD Versiyon - Bu videonun yüksek çözünürlüklü versiyonunu izlemek için tıklayın. (112 MB)
Sid Meier's Civilization 5 Civilization 5 PC 2K Games Firaxis Games Strateji
FF XIV - Eorzea Collection Paylaş Ace Combat Infinity - Duyuru Videosu
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
pudinkk - 24.7.2013 13:02:34 0
arkadaşlar brave new world u en ucuz nereden alabılırım su anda?
Meceka90 - 24.7.2013 10:58:28 0
Yunanistanın şehir devletleriyle arkadaşlık avantajı var, onla kıyaslamayın :)
I3uRocKSiyoN - 24.7.2013 10:45:42 0
Arkadaşlar Türkçe Yaması çıkar mı ?
Kongor - 24.7.2013 10:44:59 0
aynen ordan okuyorum şuanda :)

ne kadar çok şeyi yanlış yapmışım görüyorum :D

benim 2 delegem var, yunanistanın 17 delegesi -.- (ben Roma'yım ve en geniş topraklardan biri benimkisi.)
Meceka90 - 24.7.2013 10:39:44 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Kongor


alıntı:

Orijinalden alıntı: Memoties

alıntı:

Orijinalden alıntı: Kongor

alıntı:

Orijinalden alıntı: I3uRocKSiyoN

Devlet adamlarının verdiği kararlardan hiç bahsetmemişsiniz düzeltildi mi ? noldu ? adama para gönderiyorsun ya da yardım ediyorsun herşey çok güzel gidiyorken birkaç tur sonra sana savaş açıyor umarım bunlar iyileştirilmiştir

Ben bu oyunu çok oynamış sayılmam. Ancak ne yazık ki bu dediğiniz problemden dolayı en son oyunu silmiştim sinirlenip. Umarım yapay zeka biraz daha gerçekci davranıyordur.

Ülkelerin kendilerine has karakterleri var.
Mesela Bismarck çok agresiftir, savaşa çok yönelir, ve arkadan vurabilir(dediğiniz olay)
Isabelle(ispanya) barışçıl oynar, gandhi de öyle.
Napoleon da Catherine de her tür pisliği yapar :)
Bunun gibi,
Davranışları ülkeye göre değişiyor.

Aynen hocam dediginiz gibi akillica oynayinca mantik disi bi problem ile karsilasmadim. Ulkem boyutu buyuk olmasina ragmen cok fazla savas yasamadim. Ulkeler ile cok iyi gecindim. Çin deki kadin sadece cok agresifdi. Ancak defensive pact yaptigim icin hollanda ben daha kadini goremeden bitirdi gitti. En son bana savasi bitirmem icin toprak verdi :)

Icin icine din girmis, bir de eskiden boyle miydi hatirlamiyorum. Kongre var. Bir de ideolojiler..
Ozellikle kongre olayini bilen birisi anlatabilir mi acaba?

www.Civilization-TR.com kongreyle ilgili her detayı türkçe olarak paylaştım :)
Hermaeus Mora - 24.7.2013 10:33:01 0
Oyunla daha yeni tanıştım önceden oynamadığım için pişman oldum Yeni bir oyuna başlarken gelişebilmek için çok fazla turn atlamak gerekiyor bu gerçekten sıkıcı, birde eyaletler meselesi var? Arkadaşlar benimle ally olan eyaletler kısa bir süre sonra neutral oluyor, onların questlerini yapmama rağmen? Ama para yollamıyorum Sanırım onları kendimize sonsuza kadar bağlayamıyoruz, sürekli questleri takip mi etmek lazım? Birde ideoloji kısmı hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı?
Kongor - 24.7.2013 10:22:37 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Memoties

alıntı:

Orijinalden alıntı: Kongor

alıntı:

Orijinalden alıntı: I3uRocKSiyoN

Devlet adamlarının verdiği kararlardan hiç bahsetmemişsiniz düzeltildi mi ? noldu ? adama para gönderiyorsun ya da yardım ediyorsun herşey çok güzel gidiyorken birkaç tur sonra sana savaş açıyor umarım bunlar iyileştirilmiştir

Ben bu oyunu çok oynamış sayılmam. Ancak ne yazık ki bu dediğiniz problemden dolayı en son oyunu silmiştim sinirlenip. Umarım yapay zeka biraz daha gerçekci davranıyordur.

Ülkelerin kendilerine has karakterleri var.
Mesela Bismarck çok agresiftir, savaşa çok yönelir, ve arkadan vurabilir(dediğiniz olay)
Isabelle(ispanya) barışçıl oynar, gandhi de öyle.
Napoleon da Catherine de her tür pisliği yapar :)
Bunun gibi,
Davranışları ülkeye göre değişiyor.

Aynen hocam dediginiz gibi akillica oynayinca mantik disi bi problem ile karsilasmadim. Ulkem boyutu buyuk olmasina ragmen cok fazla savas yasamadim. Ulkeler ile cok iyi gecindim. Çin deki kadin sadece cok agresifdi. Ancak defensive pact yaptigim icin hollanda ben daha kadini goremeden bitirdi gitti. En son bana savasi bitirmem icin toprak verdi :)

Icin icine din girmis, bir de eskiden boyle miydi hatirlamiyorum. Kongre var. Bir de ideolojiler..
Ozellikle kongre olayini bilen birisi anlatabilir mi acaba?
Guest-0E7BD02E2 - 22.7.2013 21:59:38 0
Oyun çok güzel strateji oyunlarının hastasıyım zaten.
Illuminn - 22.7.2013 21:42:14 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: antonidas

oyun gerçekten çok güzel olmuş.
Venedik çok değişik bir medeniyet.
Eğer Venedik'i seçerseniz settler yapamazsınız, onun yerine size Venedik taciri veriyor ve herhangi bir şehir devletini satın alabiliyorsunuz.
Ticaret çok önemli. Artık savaş çıkartmak çok zor. Çünkü savaş ticarete çok zarar veriyor. Savaş çok maliyetli olabiliyor. Savaş açmadan önce çok iyi düşünmek gerekiyor.
Bir de herkese savaş açan bir oyuncu iseniz artık işiniz çok daha zor çünkü diğer medeniyetler size ticaret ambargosu koyabilir.
İdeoloji diye bir seçenek eklenmiş daha onu açmadım.
Diploması çok fazla önem kazanmış, artık diğer medeniyetlerle iyi ilişkiler kurmak zorundasınız eskiden çok güçlüyseniz kimseye ihtiyacınız yoktu.
Yapay zeka da yine bazı sorunlar var. Mesela bilgisayar güçlüyse en yakındakine saldırmaya programlanmış ama en yakındaki ile çok fazla ticari ilişkileri varsa, savaş açmaması lazım, ancak açıyor.
Rakip çok iyi dostunuz ise ancak sizden daha güçlüyse ona çok güvenmeyin.


bu mesajı kim eksilemiş?
Meceka90 - 22.7.2013 21:40:04 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Kongor

alıntı:

Orijinalden alıntı: I3uRocKSiyoN

Devlet adamlarının verdiği kararlardan hiç bahsetmemişsiniz düzeltildi mi ? noldu ? adama para gönderiyorsun ya da yardım ediyorsun herşey çok güzel gidiyorken birkaç tur sonra sana savaş açıyor umarım bunlar iyileştirilmiştir

Ben bu oyunu çok oynamış sayılmam. Ancak ne yazık ki bu dediğiniz problemden dolayı en son oyunu silmiştim sinirlenip. Umarım yapay zeka biraz daha gerçekci davranıyordur.

Ülkelerin kendilerine has karakterleri var.
Mesela Bismarck çok agresiftir, savaşa çok yönelir, ve arkadan vurabilir(dediğiniz olay)
Isabelle(ispanya) barışçıl oynar, gandhi de öyle.
Napoleon da Catherine de her tür pisliği yapar :)
Bunun gibi,
Davranışları ülkeye göre değişiyor.
Kongor - 22.7.2013 21:05:04 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: I3uRocKSiyoN

Devlet adamlarının verdiği kararlardan hiç bahsetmemişsiniz düzeltildi mi ? noldu ? adama para gönderiyorsun ya da yardım ediyorsun herşey çok güzel gidiyorken birkaç tur sonra sana savaş açıyor umarım bunlar iyileştirilmiştir

Ben bu oyunu çok oynamış sayılmam. Ancak ne yazık ki bu dediğiniz problemden dolayı en son oyunu silmiştim sinirlenip. Umarım yapay zeka biraz daha gerçekci davranıyordur.
Peperoglu - 22.7.2013 12:28:26 0
arkadaşlar deneme maksatlı önce oyunu reloaded sürümünü indirdim ve ana oyunun ardından kurdum fakat çalıştıramadım herhangi bir yeni oyun simgesi yok ve ana oyunun mod ekranında da çıkmıyor. (bu arada steam de ayrıca civ v im var yani deneyip beğendikten sonra satın alırım genelde)
yardımcı olabilecek var mı bu konuda.

ana oyun Civ V skidrow
brawe new world reloaded sürümü...
I3uRocKSiyoN - 21.7.2013 11:27:09 0
Devlet adamlarının verdiği kararlardan hiç bahsetmemişsiniz düzeltildi mi ? noldu ? adama para gönderiyorsun ya da yardım ediyorsun herşey çok güzel gidiyorken birkaç tur sonra sana savaş açıyor umarım bunlar iyileştirilmiştir
B.AYAR - 21.7.2013 01:11:42 0
Oyunda Türkçe dil seçeneği mevcutmu.
Meceka90 - 20.7.2013 22:02:48 0
Aşağıdaki adresten Brave new world ek pakedi için yazdığım türkçe rehbere ulaşabilirsiniz. Siteyi her gün güncelleyip, içerik ekleyeceğim. Zamanla Civilization V'i tamamen kapsayan bir Türkçe rehbere dönüşecek. Görüşmek dileğiyle :)

http://www.civilization-tr.com/brave-new-world-rehberi/
ladies and gentlemen - 20.7.2013 03:14:43 0
pardon ayıp olacak ama zorrenti çıktı mı
antonidas - 20.7.2013 02:59:36 0
Venedikle oynamak istiyorsanız kültürel veya diplomatik victory'ye odaklanın.
Venedik ile çok küçük bir devlet kurup, çok fazla para kazanarak Dünya'daki en etkili siyaysi güç olabilirsiniz.
Bir de 2-3 medeniyet ile aynı ideolojiyi izliyorsanız, kısa zamanda demokrasinin gücüyle istediğinizi yapmaya başlarsınız.
Düşman devlete ticari ambargo koydurabilirsiniz veya belirli lüks tüketim mallarını yasaklatabilirsiniz.
Çok oy almak için şehir devletleri ile ally olmak da gerekiyor. Bunun için questleri iyi takip etmelisiniz bol bol da para vermelisiniz.
Diğer devletlere diplomat gönderip pazarlık yapabilirsiniz, mesela kongre de benim bildirimi desteklersen sana şu lüks malları veririm gibi.
Oyun çok detaylı olmuş, bir civ 4 havası var sanki.
Oyunda uzman olmak için 2-3 kere oynamak gerekiyor.
AutumnRain - 19.7.2013 18:54:34 0
Tam alıncak oyun gibi
Zykon - 19.7.2013 15:26:35 0
Bu oyunun türkçe yaması çıkacakmı acaba herhangi bir bilgisi olan varmı
Aeschyli - 19.7.2013 15:21:47 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: antonidas


alıntı:

Orijinalden alıntı: ~Lithium

Sanırım hala şehir kurdukça mutsuzluk artıyor.Cidden büyük saçmalık ne kadar yayılırsan o kadar güçlü olursun şimdi şehir ele geçirmeye korkuyorsun -8 -10 mutsuzluk geliyor

Şehir kurdukça neden mutsuzluk artar?
Sen başkentindeki insanları alıp göçe zorluyorsun, insanları yerinden yurdundan çıkarıp başka bir yere şehir kurmaya gönderiyorsun.
Üstelik yeni kurulan şehirde hiç bir bina yok. Kütüphane yok, arena yok, pazar yok, gıda ambarı yok hatta yol bile yok. İnsanların mutsuz olması gayet normal.
Şehir ele geçirince mutsuzluk neden artar?
Sen düşmanın herhangi bir şehrini ele geçirince şehirde yaşayan insanları da ele geçiriyorsun.
Mesela senin yaşadığın şehri düşman ele geçirse, sen mutsuz olmaz mısın?


Tamam sen bunu böyle yorumlayabilirsin ama gerçek tarihte böyle oluyormuydu.Civ 4 deki gibi mutluluklar şehirlerde ayrı ayrı olmalıydı. Yani benim başkentim mutlu iken uzakta kalmış köy gibi olan şehrim mutsuz olabilir.
antonidas - 19.7.2013 13:55:42 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: ~Lithium

Sanırım hala şehir kurdukça mutsuzluk artıyor.Cidden büyük saçmalık ne kadar yayılırsan o kadar güçlü olursun şimdi şehir ele geçirmeye korkuyorsun -8 -10 mutsuzluk geliyor

Şehir kurdukça neden mutsuzluk artar?
Sen başkentindeki insanları alıp göçe zorluyorsun, insanları yerinden yurdundan çıkarıp başka bir yere şehir kurmaya gönderiyorsun.
Üstelik yeni kurulan şehirde hiç bir bina yok. Kütüphane yok, arena yok, pazar yok, gıda ambarı yok hatta yol bile yok. İnsanların mutsuz olması gayet normal.
Şehir ele geçirince mutsuzluk neden artar?
Sen düşmanın herhangi bir şehrini ele geçirince şehirde yaşayan insanları da ele geçiriyorsun.
Mesela senin yaşadığın şehri düşman ele geçirse, sen mutsuz olmaz mısın?
haytaertu - 19.7.2013 11:32:29 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Civilization v NİN tek sevmediğim tarafı böyle orduların saçma sapan filan gözükmesi yani büyük orduları 3-5 kişi temsil ediyor filan anladınız ben direkk tek asker filan yani emire earth serisi filan seviyorum rise of nations.... (bu arada Civilization v de türk ırkı varmı?)

ama yinede alanında başarılı bir yapım

kardeş sen oyunu oynadığından emin misin ? Türk ırkı ta en başta vardı.
BSC Misafiri - 19.7.2013 00:52:53 -2
Civilization v NİN tek sevmediğim tarafı böyle orduların saçma sapan filan gözükmesi yani büyük orduları 3-5 kişi temsil ediyor filan anladınız ben direkk tek asker filan yani emire earth serisi filan seviyorum rise of nations.... (bu arada Civilization v de türk ırkı varmı?)

ama yinede alanında başarılı bir yapım
Aeschyli - 18.7.2013 14:51:55 0
Sanırım hala şehir kurdukça mutsuzluk artıyor.Cidden büyük saçmalık ne kadar yayılırsan o kadar güçlü olursun şimdi şehir ele geçirmeye korkuyorsun -8 -10 mutsuzluk geliyor
dhfade - 18.7.2013 14:29:39 -3
vip
antonidas - 18.7.2013 14:28:30 +2
oyun gerçekten çok güzel olmuş.
Venedik çok değişik bir medeniyet.
Eğer Venedik'i seçerseniz settler yapamazsınız, onun yerine size Venedik taciri veriyor ve herhangi bir şehir devletini satın alabiliyorsunuz.
Ticaret çok önemli. Artık savaş çıkartmak çok zor. Çünkü savaş ticarete çok zarar veriyor. Savaş çok maliyetli olabiliyor. Savaş açmadan önce çok iyi düşünmek gerekiyor.
Bir de herkese savaş açan bir oyuncu iseniz artık işiniz çok daha zor çünkü diğer medeniyetler size ticaret ambargosu koyabilir.
İdeoloji diye bir seçenek eklenmiş daha onu açmadım.
Diploması çok fazla önem kazanmış, artık diğer medeniyetlerle iyi ilişkiler kurmak zorundasınız eskiden çok güçlüyseniz kimseye ihtiyacınız yoktu.
Yapay zeka da yine bazı sorunlar var. Mesela bilgisayar güçlüyse en yakındakine saldırmaya programlanmış ama en yakındaki ile çok fazla ticari ilişkileri varsa, savaş açmaması lazım, ancak açıyor.
Rakip çok iyi dostunuz ise ancak sizden daha güçlüyse ona çok güvenmeyin.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Civilization 5
+ TAKİBE
AL
23 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED
SON BSC VİDEOLARI
World of Tanks'ta Dev Savaşları Deniyoruz 7 Ekim 2017 - 44717 izlenme
Gökhan Yılmaz
World of Tanks'in 9.20 güncellemesi ile eklenen Büyük Savaş oyun modunda 30'a 30 kişilik tanklarla d