Age of Empires Online - Röportaj ve Oyun İçi Video Firefall - PvP Gameplay

1e1: Playstation Move İnceleme Masamızda

26 Ekim 2010 Erdinç İyikul 144 İzlenme Sayısı: 36944 Video süresi: 45 dk

1e1'in bu bölümünde Playstation Move'u bütün ayrıntıları ile ele alıyoruz.

HD Versiyon - Bu videonun yüksek çözünürlüklü versiyonunu izlemek için tıklayın. (528 MB)
Playstation Move PS3 Sony Arc Move
Age of Empires Online - Röportaj ve Oyun İçi Video Paylaş Firefall - PvP Gameplay
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Sterben# - 4.2.2012 23:33:20 +1
her türlü xbox kinect
BSC Misafiri - 4.2.2012 22:57:14 0
Neden move un 4.5 puanı var ve vasat! denilmiş?
SaatliBomba - 20.7.2011 20:18:37 0
güzel inceleme
BSC Misafiri - 19.4.2011 14:21:18 0
ya arkadaşlar lutfen yardımcı olun bana ps3 fifa 2011 oyununu aldım ama joyıstıkle oynamak zorunda kalıyorum ben yon tuslarıyla oynamak ıstıyorum alısık degılım joyıstıkle oynamaya bu ayarı bılen varsa lutfen yazsın bana beklıyorum mesajlarınız tesekkur ederım hepınıze
orçotüsi5 - 26.12.2010 22:43:12 0
Merhaba arkadaşlar acaba videodaki 14.00 ve 14.20 vede 33.30 ve de 34.40 saniyede gözüken 4 oyunun adı nedir?
GoldPunch - 23.12.2010 02:02:01 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: natbolad

kineticin oynanabilirliği artıp, oyunları da move tadında veya daha üstün olsa beğenmeyenleri anlarım da biraz da elindekiyle yetinmeli insan

Elindekiyle derken nedemek istedin ... Kinect oynarken elinde bişey yokki ..

Ps move daki Motion controller diyosan ozman haklısın...

Jose_Mourinhoo - 23.12.2010 00:02:02 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: natbolad

kineticin oynanabilirliği artıp, oyunları da move tadında veya daha üstün olsa beğenmeyenleri anlarım da biraz da elindekiyle yetinmeli insan

Elindekiyle derken nedemek istedin ... Kinect oynarken elinde bişey yokki ..

Ps move daki Motion controller diyosan ozman haklısın...
natbolad - 22.12.2010 23:22:41 0
kineticin oynanabilirliği artıp, oyunları da move tadında veya daha üstün olsa beğenmeyenleri anlarım da biraz da elindekiyle yetinmeli insan
nekbey - 22.12.2010 22:18:40 0
insanlar ellerindeki somut seyi gormezden geliyorlar.. evet, kinect'in teknolojsi farkli; elinizde hicbir sey olmadan algilanmak hos..
ama oyunlar! oyun yok.. yani var da yok.. o yuzden ben kinect'i degil move'yi tercih ederim..
buyutulecek birsey yok yani yada tartisacak.. move bir devrim degil ama oyunlar guzel, oynanis guzel.. e daha ne..
hesido - 22.12.2010 13:19:25 0
Move şahane. Üstelik hardcore oyun desteği de olacak move'un. KZ3, MAG move destekleyecek. Lights out şanane, kalibrasyonu düzgün yapınca. Ufak tefek aksaklıklar olabiliyor tabi, özellikle odanın ışık durumu değişince vs vs ama öyle bir durumda müdahale edip tekrar kalibre edince sorun olmuyor.



Move son derece hassas, kinecte göre gecikmesi az. Kinect tamamen ayrı bir deneyim sunuyor. Move'da bir butona basmanın güzelliği var, bu yadsınamaz. Ayrıca titreşimle de oyun ve eliniz arasında bir bağlantı kuruluyor. Kinect'in hedefi ayrı.
Jose_Mourinhoo - 21.12.2010 14:45:54 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: ilkercom

sanırım move alıp incelememiş adamlar yazmış bunları hep.
Ben evde zifiri karanlıkta oynuyorum bırakın gecikmeyi bilmem neyi. elinizin milimetre hareketini çok rahat algılıyor.
Bi defa oyunlar çocuk oyunu değil. Grafikler son derece iyi. algılama çok hassas. Ben bu kadar iyi olacağını tahmin etmedim mesela. Kamera tek başına çok ilkel duruyor aslında çözünürlük az. ama move ile gayet başarılı. Bırakın Wİİ plus ı filan kinect e göre dahi çok hızlı algılaması var.

Ayrıca sony nintendo dan çaldı diyenler yanılır. Sony 1999 dan beri bu aletlerle uğraşıyor. Eyetoy bu cihazların atasıdır. Ve move el ile dokunup hissettiğiniz en başarılı kontroller diyebilirim.

Kinect daha eğlenceli olabilir. Evde çoluk çocuk panter sevip eğlenebilirsiniz. Ancak henüz kinect destekli oyunlarda grafik ve fizik başarılı değil.
Bütün vücudu algılaması büyük artı hakikaten. İlerde belki sony de böyle bişey yapar.

Nokta Değerinde yorum olmuş sağolasın bıktım tek başıma move'un sanıldığı kadarda gereksiz bir teknoloji olmadığını söylemekten! move alıp eğer kalibrasyon yapamayıp tam performansta oynayamayıp gelip buraya kötü yorumlar yapıyolar aslında eyecam yerine daha yüksek çözünürlüklü kamera olsa acaba nasıl düşüneceklerdi şuan herkezin eleştirdiği nokta eskidne olan bir kameranın yeni teknolojiymiş gibi sunulması tabi ama bence sony bildiği bişey vardır yoksa ps3 te 3D destekli oyunlar çıkmaz ps3 e 3D desteklemesi için uptade ler yapılmaz ps move bence kullanıcının joystick ilemi yoksa başka aksesuarlar ilemi oyun oynamak istemesi için nabız ölçmesi için yapılmış bir deney olduğunu düşünüyorum eğer bu sektöre yatırım yaparsa sony bize ds3 ü unutturur gibime geliyor ama şuan playstation ana kontrol cihazlarına bağımlı olmasını istiyor sony .. elle tutulur teknoloji yapmayı daha kullanılabilir olarak görmüş olabilir .. Çünkü ps move olmasaydı ben ps3 satıp wii alıcaktım benim gibi kaç milyon kişi vardır kimbilir son anda ps3 satmaktan vazgeçen ps move için.
ilkercom - 21.12.2010 14:38:19 0
sanırım move alıp incelememiş adamlar yazmış bunları hep.
Ben evde zifiri karanlıkta oynuyorum bırakın gecikmeyi bilmem neyi. elinizin milimetre hareketini çok rahat algılıyor.
Bi defa oyunlar çocuk oyunu değil. Grafikler son derece iyi. algılama çok hassas. Ben bu kadar iyi olacağını tahmin etmedim mesela. Kamera tek başına çok ilkel duruyor aslında çözünürlük az. ama move ile gayet başarılı. Bırakın Wİİ plus ı filan kinect e göre dahi çok hızlı algılaması var.

Ayrıca sony nintendo dan çaldı diyenler yanılır. Sony 1999 dan beri bu aletlerle uğraşıyor. Eyetoy bu cihazların atasıdır. Ve move el ile dokunup hissettiğiniz en başarılı kontroller diyebilirim.

Kinect daha eğlenceli olabilir. Evde çoluk çocuk panter sevip eğlenebilirsiniz. Ancak henüz kinect destekli oyunlarda grafik ve fizik başarılı değil.
Bütün vücudu algılaması büyük artı hakikaten. İlerde belki sony de böyle bişey yapar.
xanty - 19.12.2010 04:15:30 0
Tartışma yersiz. ps3 ü olan adam move xbox ı olan kinect alır. Kinect banada daha hoş geldi ancak ps3 üm var,gidip xbox+kinect e 800-900 daha bayılamıyacağım.
Jose_Mourinhoo - 18.12.2010 22:44:04 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Obsidian

Lights Out berbat bir oyun. Sports Champions al bence. Gladyatör oyunu güzel.

Move maalesef geri kalmış bir teknoloji. Problemlerinden arkadaşlar bahsetmiş zaten, tekrarlamaya gerek yok. Wii ve Xbox360'ın farklı birşeyler yapmış olduğu ortamda dışarıda kalmamak adına yapılmış birşey. İnsan koskoca Sony'den daha orijinal ya da orijinal olmasa bile teknik açıdan kusursuz ürünler bekliyor. AR-GE departmanı pek iyi çalışmıyor sanırım.

Elini bile değmemişsin bile the fight lights out cd kabına gelmiş izlediğin videolardan ve inceleme puanlarından the fight lights out oyununa berbat diyorsun bende senin gibi düşünerek oyuna geç sahip oldum malasef.. oynarken seni hatırlayıp güleceğim bundan sonra.. ve diyorumki the fight lights out oyunu sports champions a 10bin basar hatta çocuk oyunu gibi kalır sports champions .....
Obsidian - 18.12.2010 21:39:23 0
Lights Out berbat bir oyun. Sports Champions al bence. Gladyatör oyunu güzel.

Move maalesef geri kalmış bir teknoloji. Problemlerinden arkadaşlar bahsetmiş zaten, tekrarlamaya gerek yok. Wii ve Xbox360'ın farklı birşeyler yapmış olduğu ortamda dışarıda kalmamak adına yapılmış birşey. İnsan koskoca Sony'den daha orijinal ya da orijinal olmasa bile teknik açıdan kusursuz ürünler bekliyor. AR-GE departmanı pek iyi çalışmıyor sanırım.
Jose_Mourinhoo - 18.12.2010 19:25:29 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

öyle olsun bakalım....

ama kinect den vazgeçmem herhalde

Kinect kullanıyosan ve memnunsan sana uygunsa vazgeçme zaten ailenle kardeşlerinle oynarsın ...
swat882 - 18.12.2010 19:24:23 0
[8D] öyle olsun bakalım....

ama kinect den vazgeçmem herhalde
Jose_Mourinhoo - 18.12.2010 19:18:35 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882


alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

move ve kinect arasında gerçekten uçurum var.....

sony bence bu işe hiç girmemeliydi..çok fazla hata var.kontoller çok zor ve ortamın aydınlığı gibi saçmalık var...

ama gelgelelim kinect e bunların hiçbiri yok ve ayrıca 2. bir kontrol e gerek yok...

move un oyunlarına baktım voleybol çok güzel olmuş ama oynanablirlik çok kısıtlı....voleybol oyunu nu kinect e oynayabildiğimizi düşünürsek .. düşünmek istemiyorum zaten

geleceğin teknolojisi move değil kinect olduğu çok açık belli


Senin saçmalık dediğin şeyler "kişinin kullanımına oda yapısına göre" uyarlanan düzenlenen şeyler .. eğer geleceğin teknoloji olarak bakarsan kinect 1 adım önde olabilir fakat elle tutulacak bir teknoloji yada oyun aksesuarı istiyorsan günümüzde oda ps move dur

her iki konsoluda kullandım..her iki konsoloda saygım sonsuz ama ps3 üm var diye move u savunma bence çok fazla yaramayan bir teknoloji... bir kere eski çıkardığı kamerayı kullanması ve kameranın yetersiz olması çok kötü olmuş..ayrıca bir oyun için bile 2 tane move gerekiyor..bu bile alınmaması için bir neden...

edit:emin olun move la oynanılan oyunlar ps3 ün kontrolleri ile çok daha zevkli bir şekilde oynanır..
bknz:star wars

Move un tek eksizi yüksek çözünürlüklü bir kameraya sahip olmaması katılıyorum.. ayıca 2 tane motion controller alınması gerek demişsin tek motion controller ile oynanan oyunlarda var disc fırlatma bocce masa tenisi golf gibi ama ben the fight lights out oyununu ve 4 motion controller aldım çok zevkli oluyor 2 kişili verdiğin para değiyor

hayırlı olsun ne diyelim...ama vücudun heryerini algılaması ayrı bir güzel hocam be
insan gerçekten kendini oyunda hissediyor

move Oyundakini gerçeğe yansıtıyor diyelim ;) oyunda hissetmek kinect gibi olur hayal ediyorsun ekrana bakarak tuttuğun bişey yok motion controller tutarak adam döverken hissettiğim tek şey yorgunluk hırs sinir boksor gibi hissetmemek mümkün değil benim head tracking excelent ışık good ayarlar böyle olunca tadınmaz yenmez bir dövüş oluyor
Bununla oynuyorum buda güzellik katan başka bir aksesuar
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
swat882 - 18.12.2010 18:53:05 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

move ve kinect arasında gerçekten uçurum var.....

sony bence bu işe hiç girmemeliydi..çok fazla hata var.kontoller çok zor ve ortamın aydınlığı gibi saçmalık var...

ama gelgelelim kinect e bunların hiçbiri yok ve ayrıca 2. bir kontrol e gerek yok...

move un oyunlarına baktım voleybol çok güzel olmuş ama oynanablirlik çok kısıtlı....voleybol oyunu nu kinect e oynayabildiğimizi düşünürsek .. düşünmek istemiyorum zaten

geleceğin teknolojisi move değil kinect olduğu çok açık belli


Senin saçmalık dediğin şeyler "kişinin kullanımına oda yapısına göre" uyarlanan düzenlenen şeyler .. eğer geleceğin teknoloji olarak bakarsan kinect 1 adım önde olabilir fakat elle tutulacak bir teknoloji yada oyun aksesuarı istiyorsan günümüzde oda ps move dur

her iki konsoluda kullandım..her iki konsoloda saygım sonsuz ama ps3 üm var diye move u savunma bence çok fazla yaramayan bir teknoloji... bir kere eski çıkardığı kamerayı kullanması ve kameranın yetersiz olması çok kötü olmuş..ayrıca bir oyun için bile 2 tane move gerekiyor..bu bile alınmaması için bir neden...

edit:emin olun move la oynanılan oyunlar ps3 ün kontrolleri ile çok daha zevkli bir şekilde oynanır..
bknz:star wars

Move un tek eksizi yüksek çözünürlüklü bir kameraya sahip olmaması katılıyorum.. ayıca 2 tane motion controller alınması gerek demişsin tek motion controller ile oynanan oyunlarda var disc fırlatma bocce masa tenisi golf gibi ama ben the fight lights out oyununu ve 4 motion controller aldım çok zevkli oluyor 2 kişili verdiğin para değiyor

hayırlı olsun ne diyelim...ama vücudun heryerini algılaması ayrı bir güzel hocam be
insan gerçekten kendini oyunda hissediyor
Jose_Mourinhoo - 18.12.2010 17:34:26 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

move ve kinect arasında gerçekten uçurum var.....

sony bence bu işe hiç girmemeliydi..çok fazla hata var.kontoller çok zor ve ortamın aydınlığı gibi saçmalık var...

ama gelgelelim kinect e bunların hiçbiri yok ve ayrıca 2. bir kontrol e gerek yok...

move un oyunlarına baktım voleybol çok güzel olmuş ama oynanablirlik çok kısıtlı....voleybol oyunu nu kinect e oynayabildiğimizi düşünürsek .. düşünmek istemiyorum zaten

geleceğin teknolojisi move değil kinect olduğu çok açık belli


Senin saçmalık dediğin şeyler "kişinin kullanımına oda yapısına göre" uyarlanan düzenlenen şeyler .. eğer geleceğin teknoloji olarak bakarsan kinect 1 adım önde olabilir fakat elle tutulacak bir teknoloji yada oyun aksesuarı istiyorsan günümüzde oda ps move dur

her iki konsoluda kullandım..her iki konsoloda saygım sonsuz ama ps3 üm var diye move u savunma bence çok fazla yaramayan bir teknoloji... bir kere eski çıkardığı kamerayı kullanması ve kameranın yetersiz olması çok kötü olmuş..ayrıca bir oyun için bile 2 tane move gerekiyor..bu bile alınmaması için bir neden...

edit:emin olun move la oynanılan oyunlar ps3 ün kontrolleri ile çok daha zevkli bir şekilde oynanır..
bknz:star wars

Move un tek eksizi yüksek çözünürlüklü bir kameraya sahip olmaması katılıyorum.. ayıca 2 tane motion controller alınması gerek demişsin tek motion controller ile oynanan oyunlarda var disc fırlatma bocce masa tenisi golf gibi ama ben the fight lights out oyununu ve 4 motion controller aldım çok zevkli oluyor 2 kişili verdiğin para değiyor
swat882 - 18.12.2010 17:17:52 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

move ve kinect arasında gerçekten uçurum var.....

sony bence bu işe hiç girmemeliydi..çok fazla hata var.kontoller çok zor ve ortamın aydınlığı gibi saçmalık var...

ama gelgelelim kinect e bunların hiçbiri yok ve ayrıca 2. bir kontrol e gerek yok...

move un oyunlarına baktım voleybol çok güzel olmuş ama oynanablirlik çok kısıtlı....voleybol oyunu nu kinect e oynayabildiğimizi düşünürsek .. düşünmek istemiyorum zaten

geleceğin teknolojisi move değil kinect olduğu çok açık belli


Senin saçmalık dediğin şeyler "kişinin kullanımına oda yapısına göre" uyarlanan düzenlenen şeyler .. eğer geleceğin teknoloji olarak bakarsan kinect 1 adım önde olabilir fakat elle tutulacak bir teknoloji yada oyun aksesuarı istiyorsan günümüzde oda ps move dur

her iki konsoluda kullandım..her iki konsoloda saygım sonsuz ama ps3 üm var diye move u savunma bence çok fazla yaramayan bir teknoloji... bir kere eski çıkardığı kamerayı kullanması ve kameranın yetersiz olması çok kötü olmuş..ayrıca bir oyun için bile 2 tane move gerekiyor..bu bile alınmaması için bir neden...

edit:emin olun move la oynanılan oyunlar ps3 ün kontrolleri ile çok daha zevkli bir şekilde oynanır..
bknz:star wars
7ender - 18.12.2010 15:55:16 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

move ve kinect arasında gerçekten uçurum var.....

sony bence bu işe hiç girmemeliydi..çok fazla hata var.kontoller çok zor ve ortamın aydınlığı gibi saçmalık var...

ama gelgelelim kinect e bunların hiçbiri yok ve ayrıca 2. bir kontrol e gerek yok...

move un oyunlarına baktım voleybol çok güzel olmuş ama oynanablirlik çok kısıtlı....voleybol oyunu nu kinect e oynayabildiğimizi düşünürsek .. düşünmek istemiyorum zaten

geleceğin teknolojisi move değil kinect olduğu çok açık belli



Senin saçmalık dediğin şeyler "kişinin kullanımına oda yapısına göre" uyarlanan düzenlenen şeyler .. eğer geleceğin teknoloji olarak bakarsan kinect 1 adım önde olabilir fakat elle tutulacak bir teknoloji yada oyun aksesuarı istiyorsan günümüzde oda ps move dur


Böyle bir teknolojinin patenti Sony'de değil. Sony'nin bundan daha iyi bir şey yapması lazım. Ama Sony kontrollerde devrimsel adımlar atamadı. Özellikle Sixaxis'in geleceğin teknolojisi olarak tanıtılması baya bir komikti.

Move'a gelirsek; Wii'nin çakması değil gelişmişidir Move. Kamera olayı çok akıllıcadır, derinlik algılaması filan. Bu da zaten en büyük artısı. Hardcore oyun olaylarına katılmıyorum ben. Move aldıysam Move oyunlarını oynarım. Ama tabii benim gibi düşünmüyen arkadaşlar için bu bir artıdır. Fakat herkes tarafından kabul edilecek şey derinlik algılama olayıdır.

Kinect ise gelecek şuan. Tartışmasız devrimsel teknolojik cihazlar listesine girer Kinect. Bırakın Xbox'ı PC platformunda yaptıklarına bakalım. İleride bu teknoloji özürlü insanların için de harika kolaylıklar sağlayabilir. Kinect şuan geleceğin teknolojisidir. Bundan daha iyisi yapacak firmanın ürünü de yine biz tüketiciye yarayacak. Ama başta dediğim gibi patent olayı, ve Microsoft'un Kinect'i daha ileriye taşayacak kapasiteye fazla sahip olması çok büyük bir artı. Sonuçta yazılım devi.

Bu yazıdan sonra Kinect'te Eyetoy çakması bir yorum gelmez umarım. Bir de böyle bir karşı tepki verenler oluyor.
Jose_Mourinhoo - 18.12.2010 13:23:29 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: swat882

move ve kinect arasında gerçekten uçurum var.....

sony bence bu işe hiç girmemeliydi..çok fazla hata var.kontoller çok zor ve ortamın aydınlığı gibi saçmalık var...

ama gelgelelim kinect e bunların hiçbiri yok ve ayrıca 2. bir kontrol e gerek yok...

move un oyunlarına baktım voleybol çok güzel olmuş ama oynanablirlik çok kısıtlı....voleybol oyunu nu kinect e oynayabildiğimizi düşünürsek .. düşünmek istemiyorum zaten

geleceğin teknolojisi move değil kinect olduğu çok açık belli


Senin saçmalık dediğin şeyler "kişinin kullanımına oda yapısına göre" uyarlanan düzenlenen şeyler .. eğer geleceğin teknoloji olarak bakarsan kinect 1 adım önde olabilir fakat elle tutulacak bir teknoloji yada oyun aksesuarı istiyorsan günümüzde oda ps move dur
swat882 - 18.12.2010 10:07:10 0
move ve kinect arasında gerçekten uçurum var.....

sony bence bu işe hiç girmemeliydi..çok fazla hata var.kontoller çok zor ve ortamın aydınlığı gibi saçmalık var...

ama gelgelelim kinect e bunların hiçbiri yok ve ayrıca 2. bir kontrol e gerek yok...

move un oyunlarına baktım voleybol çok güzel olmuş ama oynanablirlik çok kısıtlı....voleybol oyunu nu kinect e oynayabildiğimizi düşünürsek .. düşünmek istemiyorum zaten

geleceğin teknolojisi move değil kinect olduğu çok açık belli
natbolad - 18.12.2010 03:53:27 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: natbolad


alıntı:

Orijinalden alıntı: CemalBahar

İnceleme güzel İcat kötü.


neyini beğenmediniz acaba merak ettim


Boşver 1 cümle ile bu cihazın kötü olduğunu kanıtlamaya çalışan insanları.. o sadece görmeden bilmeden videolardan izleyerek kendi kendine bi bakış açısı yaratmış.. ciddiye almaya değmez 1 cümle ile koskoca teknoloji ve verilen emeğe kötü diyeni..


herkesin bakış açısı saygı duyarım ama ben hassasiyet, hareket tanıma ve tepki konusunda hayran kalmıştım, bununla mı ilgili diye sordum
Jose_Mourinhoo - 18.12.2010 02:37:41 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: natbolad


alıntı:

Orijinalden alıntı: CemalBahar

İnceleme güzel İcat kötü.


neyini beğenmediniz acaba merak ettim


Boşver 1 cümle ile bu cihazın kötü olduğunu kanıtlamaya çalışan insanları.. o sadece görmeden bilmeden videolardan izleyerek kendi kendine bi bakış açısı yaratmış.. ciddiye almaya değmez 1 cümle ile koskoca teknoloji ve verilen emeğe kötü diyeni..
natbolad - 18.12.2010 02:28:15 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: CemalBahar

İnceleme güzel İcat kötü.


neyini beğenmediniz acaba merak ettim
Jose_Mourinhoo - 18.12.2010 02:26:23 0
The fight lights out oyununu diyosan biraz sabır ve kondisyon isteyen bir oyun başlarda çok yoruluyordum gereksiz hareket ederek git gide tecrübelenmeye başladım artık hemen yorulmuyorum gerçek boksör gibi hissediyor insan kendini blok atak yapacağın zmanı iyi ayarlaman gerekiyor


alıntı:

Orijinalden alıntı: natbolad

alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: exc_1


Arkadaşlar merhaba,

Ben de Bimeks ten yeni move starter pack aldım... Ama kontroller çok zor gibi geldi bana, acaba ışık nedeniyle midir?
Ayrıca diskten çıkan demo oyunların (diskte sports championsdan başka demo oyunlar da var..) hepsini çalıştırmıyor. Misal, sport champions oyununda sadece disk atma ve masa tenisi aktif. Diğerlerini seçtirmiyor.. Sizde de böyle midir?

Teşekkürler..

1. cisi odan genişse ışık problemini halledersin msn varsa webcam ile hallederiz motion controller kalibre ve ışık olayını kafanı takma ;)
2. si adı üstünde demo gösteri gösterme amaçlı tanıtım amaçlı hazırlanan demek.. sports champions demosunda masa tenisi ve disc fırlatma var
3. sü ilk alacağın oyun the fight lights out olsun çok eğlenceli ve gerçekçi bi oyun tavsiye ederim 1 haftada 4 kilo verdim sports champions dan önce alınacak bir oyun bana göre

ps move gibi bir aksesuar olmasa satıcaktım ps3 ü

alıntı:




aman hocan şu 3. oyunu kendine güveniyorsan ve hırslı değilsen al, 1 haftasonu oynadım her yerim ağrıdı

MAVIC - 18.12.2010 02:15:39 0
ayrıntılı inceleme için teşekkürler.
natbolad - 18.12.2010 00:31:21 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: 10Gheorghe_Hagi10

alıntı:

Orijinalden alıntı: exc_1


Arkadaşlar merhaba,

Ben de Bimeks ten yeni move starter pack aldım... Ama kontroller çok zor gibi geldi bana, acaba ışık nedeniyle midir?
Ayrıca diskten çıkan demo oyunların (diskte sports championsdan başka demo oyunlar da var..) hepsini çalıştırmıyor. Misal, sport champions oyununda sadece disk atma ve masa tenisi aktif. Diğerlerini seçtirmiyor.. Sizde de böyle midir?

Teşekkürler..

1. cisi odan genişse ışık problemini halledersin msn varsa webcam ile hallederiz motion controller kalibre ve ışık olayını kafanı takma ;)
2. si adı üstünde demo gösteri gösterme amaçlı tanıtım amaçlı hazırlanan demek.. sports champions demosunda masa tenisi ve disc fırlatma var
3. sü ilk alacağın oyun the fight lights out olsun çok eğlenceli ve gerçekçi bi oyun tavsiye ederim 1 haftada 4 kilo verdim sports champions dan önce alınacak bir oyun bana göre

ps move gibi bir aksesuar olmasa satıcaktım ps3 ü

alıntı:




aman hocan şu 3. oyunu kendine güveniyorsan ve hırslı değilsen al, 1 haftasonu oynadım her yerim ağrıdı
exc_1 - 17.12.2010 20:56:37 0
Teşekkürler..
Jose_Mourinhoo - 17.12.2010 20:55:08 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: exc_1


Arkadaşlar merhaba,

Ben de Bimeks ten yeni move starter pack aldım... Ama kontroller çok zor gibi geldi bana, acaba ışık nedeniyle midir?
Ayrıca diskten çıkan demo oyunların (diskte sports championsdan başka demo oyunlar da var..) hepsini çalıştırmıyor. Misal, sport champions oyununda sadece disk atma ve masa tenisi aktif. Diğerlerini seçtirmiyor.. Sizde de böyle midir?

Teşekkürler..

1. cisi odan genişse ışık problemini halledersin msn varsa webcam ile hallederiz motion controller kalibre ve ışık olayını kafanı takma ;)
2. si adı üstünde demo gösteri gösterme amaçlı tanıtım amaçlı hazırlanan demek.. sports champions demosunda masa tenisi ve disc fırlatma var
3. sü ilk alacağın oyun the fight lights out olsun çok eğlenceli ve gerçekçi bi oyun tavsiye ederim 1 haftada 4 kilo verdim sports champions dan önce alınacak bir oyun bana göre

ps move gibi bir aksesuar olmasa satıcaktım ps3 ü

İYİKİ VARSIN PS MOVE İYİKİ VARSIN SONY

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
exc_1 - 17.12.2010 20:50:37 0
Arkadaşlar merhaba,

Ben de yeni move starter pack aldım... Ama kontroller çok zor gibi geldi bana, acaba ışık nedeniyle midir?
Ayrıca diskten çıkan demo oyunların (diskte sports championsdan başka demo oyunlar da var..) hepsini çalıştırmıyor. Misal, sport champions oyununda sadece disk atma ve masa tenisi aktif. Diğerlerini seçtirmiyor.. Sizde de böyle midir?

Teşekkürler..
PapuaYeniGine - 10.12.2010 20:24:59 0
İnceleme güzel İcat kötü.
Chromer - 1.12.2010 21:03:46 0
Hepsini izledim teşekkürler güzel bir inceleme olmuş. Başta çok havalı çıkmışsın Mesut abi :)
Robdelphia - 25.11.2010 15:08:33 0
İntro harika , csı miamı gibi olmuş , inceleme ise müthiş izleyen herkez tam bilgilendirilmiş halde yaşamlarına devam ediyor
Bvlgarı - 25.11.2010 14:43:22 0
Çok Güzel Bi İnceleme Olmuş Ellerinize Sağlık Mesut Abi'de dövüş oyununda fena değil hani.
ScanServ - 25.11.2010 14:21:42 0
Beklediğim oyunlar çıksın hemen alıcam
Oppsional - 25.11.2010 14:14:26 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: ritoti

wii nin motion plus hali ile kontrol açısından mümkün değil kapışamıyor hatta onun yanında dökülüyor bu yüzden hiç düşünmüyorum bu seti almayı

tamam
ritoti - 25.11.2010 13:36:58 0
wii nin motion plus hali ile kontrol açısından mümkün değil kapışamıyor hatta onun yanında dökülüyor bu yüzden hiç düşünmüyorum bu seti almayı
orçotüsi5 - 16.11.2010 15:39:23 0
Merhaba arkadaşlar acaba videodaki 14.00 ve 14.20 vede 33.30 ve de 34.40 saniyede gözüken 4 oyunun adı nedir?
Dodge - 16.11.2010 10:45:48 0
Güzel bir inceleme olmuş elinize sağlık.
okean - 14.11.2010 01:35:43 0
İnceleme güzel olmuş açılışlar biraz fazla sinematik mi ne

Benim de Move + Sports Champions bundle'ım geldi, kullanıcı incelememi de inşallah görürsünüz yakında.
casperwilson - 14.11.2010 00:01:43 0
Güzel inceleme.
waxxi - 13.11.2010 02:57:57 0
PS Move'daki top'un renkli olmasının nedeni kameranın kullanıcıları ayırt edebilmesi içindir. Kamerada gelen görüntüde parlak renkleri programsal olarak ayırdedebilmek çok daha kolaylaşır çünkü
expl0s1ve - 12.11.2010 09:00:39 0
Harika bir inceleme olmuş teşekkürler...

@volkanbaba
Ben biraz oynadım çok zevkli değil açıkçası, biraz zor. Ortam çok aydınlıktı belki ondan sorun olmuştur.
Volkanbaba - 11.11.2010 00:14:20 0
teknoloji marketine gidip oynamak lazım biraz :)
muratcanxx - 10.11.2010 23:28:13 0
İnceleme içi saolun cok tesekkurler ben xbox 360 sahbiyim ama ps3 e geçmeyi düsnüyorum bu move olayı benımde cok hoşuma gitti sahsen.
Inalough - 10.11.2010 22:39:49 0
45 dk da move hakkında merak ettiğim nerdeyse herşeye şifa oldunuz. teşekkür ediyorum efem
meteor4in - 10.11.2010 20:50:57 0
cok güzel olmus izlerken bile keyif aldım
Lull_82 - 10.11.2010 02:06:47 0
Şahane inceleme olmuş. Emeğinize sağlık. DH yi bir kere daha takdir ettim..
Miroğlu. - 6.11.2010 12:35:33 0
inceleme için teşekkürler çok yararlı bilgiler barındırıyor video
Crimson - 5.11.2010 21:03:21 0
Herkes wii'den çalıntı diyor da, Bir Xbox360 sahibi olarak Move'un gerçekten başarılı bir ürün olduğunu savunanlardanım.Sony da kaliteli firmadır, PS3'ü olanlara tavsiye ederim.

Bir de, o intro ne olmuş öyle Mesut abi yaa Kaç incelemenizi izledim ama bu bana film havası verdi
IstanbulDH - 2.11.2010 14:27:54 0
İncelemeniz çok güzel olmuş , benim içinde çok faydalı oldu zira haftaya bende move'un tanıtımlarında yer alıcam şimdiden bir ön bilgi ve hazırlık oldu benim içinde :)
Strongiron - 2.11.2010 13:04:42 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: SONY_55


alıntı:

Orijinalden alıntı: t4m3r

ya une saçma saçma şeyler


XBOX IN KINECT görün sonra karar verin


youtube ayzın izleyin sonra karar verin 4ever kinect

Fake Alert


VELET ALERT

ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GUZEL BİR İNCELEME OLMUŞ yarsını izleye bildim video baya bir geç doluyor inş izlicem sonuna kadar :)
:::LOSTPLANET::: - 2.11.2010 11:53:31 0
Mesut Çevik her zaman kazanır. :D
EmrhocK - 2.11.2010 10:27:01 0
video gerçekten çok uzun iyi bi çalişma olmus çok güzel tanıtmışşınız gerçekten moveyi bize teşekkür ediyorum.
GT_55 - 2.11.2010 01:48:36 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: t4m3r

ya une saçma saçma şeyler


XBOX IN KINECT görün sonra karar verin


youtube ayzın izleyin sonra karar verin 4ever kinect

Fake Alert
Jose_Mourinhoo - 2.11.2010 01:29:23 0
Benim aldıktan sonra eleştirdiğim bütün yönlerini eleştirmişler.. hemfikiriz beyler bir şey hariç calibre konusunda ben farklı düşünüyorum güncellenebilir kalibre ayarları hızlı ve çabuk olması daha iyi oyun oynayan canı sıkıldığı zman yerini ve mesafesini 2-3 saniyede kalibre ediyor bu sizcede + bi özellik değilmi?.. ayrıca oyun tavsiyeniz nedir move için 200 tl lik oyun bütçesi ayırdım beklemelimiyim full oyun almak için yoksa önerdiğiniz bir oyun varmı?
GoldPunch - 1.11.2010 12:24:41 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: t4m3r
ya une saçma saçma şeyler


XBOX IN KINECT görün sonra karar verin


youtube ayzın izleyin sonra karar verin 4ever kinect

Kinect cikmamis daha. nasil karsilastiralim,karar verelim.
t4m3r - 1.11.2010 11:49:58 0
ya une saçma saçma şeyler


XBOX IN KINECT görün sonra karar verin


youtube ayzın izleyin sonra karar verin 4ever kinect
Kuzey19 - 1.11.2010 08:30:51 0
çok güzel bir tanıtım olmuş teşekkürler
berkxxxx - 31.10.2010 10:42:44 0
Çok güzel bir inceleme olmuş.
40 dakika hiç sıkılmadan izledim , eğlendim de.
Teşekkürler DH ve BSC
strcnr - 29.10.2010 22:48:56 0
ayrıntılı bir inceleme olmuş.. Teşekkür ederizz..
YoğurtluMakarna - 29.10.2010 19:38:44 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

böyle saçma bişey görmedim sağ ellemi oynuyorsunuz sol mu diye soruyor sağ diyorlar sol elle oynuyorlar yahu! :D

Utku_20 - 29.10.2010 19:36:54 0
Uzun Ama Çok eğlenceli olmuş, Elinize Sağlık. :D
rigel55 - 29.10.2010 13:28:16 -1
kesinlikle wii gibi asla olamaz ve zevk veremez deneyimlerim bu yönde wii yine bu konuda 1. sırada.
leech - 29.10.2010 04:10:32 0
Çok güzel 1e1 olmuş, emeğinize sağlık.
wictoRy - 28.10.2010 19:49:10 0
İncelemeye diyecek tabi ki bir söz yok.Bir xbox 360 kullanıcısı olarak ben bile çok beğendim fakat kinecti daha çok beğeneceğime eminim:).Ama benim görüşüm kinectin incelemesi bu kadar uzun olmayacak :)
Klasör.:X:. - 28.10.2010 19:16:13 0
.
Napolyon-Assassin - 28.10.2010 16:11:44 0
elinize sağlık . pata pon 3 çok güzel arkdaşlar bir bakmanızı tavsiye ederim hiç videosu filan göremiyorum ama bu site süper yapanların ellerine sağlık
MrKerberoS - 28.10.2010 15:18:54 0
Çook güzel olmuş teşekkür ederiz kotalı olmasa 45 dk yıda seyretçektim 30 da kaldım
DaRBe7 - 28.10.2010 12:21:58 0
Harika bir video inceleme çok teşekkür ederiz BSC ve DH.
BSC Misafiri - 27.10.2010 23:31:58 0
@Ju1i@~
Evet FPS oyunları merak konusu. Bence nasıl eyetoy bir Move algılayıcıya dönüştürülebildi, Kinect'e de buna benzer bir şeyler yapılabilir. Yani tabii ki Kinect'in asıl özelliği "you are the controller". Zaten reklamlarda da bu sloganı kullanıyor. Yine temel ve asıl özelliği kontrolcüsüz çalışması olur fakat FPS oyunları için tüm FPS oyunlarıyla uyumlu bir silah aparatı gelebilir. Kinect'in önü çok açık. Bir hareket algılayıcı ile sınırlandırılmamış bir alet Kinect.
GoldPunch - 27.10.2010 23:01:31 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Catwalk12345
27.10.2010 17:58:25


quote:

Orijinalden alıntı: d3l1kanli

kinect ide bekleriz ayrıca sormak istediğim şey move un analoglu parçasını aldığımızda solakların kullanımı için kolay oluyor mu?

solaklar için ayarı var.


Ayarı var ama navi. contorller'ın ayarı yok diye biliyorum. Sonuçta solaklar bir nebze zorlanacaklar(ben de onlardanım) Ama birsüre alışılacağını tahmin ediyorum.



Solağım ve navi de zorluk çekmiyorum.
BSC Misafiri - 27.10.2010 22:26:13 0
Catwalk12345
27.10.2010 17:58:25


quote:

Orijinalden alıntı: d3l1kanli

kinect ide bekleriz ayrıca sormak istediğim şey move un analoglu parçasını aldığımızda solakların kullanımı için kolay oluyor mu?

solaklar için ayarı var.


Ayarı var ama navi. contorller'ın ayarı yok diye biliyorum. Sonuçta solaklar bir nebze zorlanacaklar(ben de onlardanım) Ama birsüre alışılacağını tahmin ediyorum.
crower74 - 27.10.2010 21:12:53 0
profesyonel inceleme akıcı anlatım, tebrik ederim cidden güzel olmuş...
SchutZ - 27.10.2010 20:43:20 0
Mükemmel bir inceleme olmuş, 40 dakka gibi uzun bi incelemenin nasıl geçtiğini anlayamadım.

Esprileriniz yerinde ve gerçekten çok ayrı bi hava katıyor.
Catwalk12345 - 27.10.2010 17:58:25 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: d3l1kanli

kinect ide bekleriz ayrıca sormak istediğim şey move un analoglu parçasını aldığımızda solakların kullanımı için kolay oluyor mu?

solaklar için ayarı var.
ala - 27.10.2010 17:30:40 0
Muhteşem inceleme olmuş ellerinize sağlık.
Ju1i@~ - 27.10.2010 17:16:40 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

@Ju1i@~
Yeterli bilgi sahibi olmadan yorum yapmışsınız. Fable'ın Kinect desteği olduğuna eminim, bununla ilgili çok sayıda haber de yayınlandı zaten. Çıkışında bulunmayacak, 2011'de bir yama ile eklenecek. Haklısın bazı oyunları çok casual fakat grafik kalitelerinin Kinect ile bir alakası yok. Fable 3'e bakarsan zaten Wii ile Kinect grafiklerini karşılaştırmanın da büyük bir hata olduğunu anlayabilirsin. Kinect'te kaç tane hardcore yapım var ? Fable, Forza, Star Wars ve Fighters: Uncaged. Move'da ? Heavy Rain, MAG, Killzone 3, Resident Evil, Star Wars. 4'e 5. Unuttuklarım varsa özür dilerim ama çıkmamış bir alet ile çıkmış bir aleti karşılaştırıyoruz. Kinect'e hardcore oyunlar duyurulmayacağı ne belli ? Üstelik şimdilik bile gayet yeterli ve Move ile kapışabilecek derecede hardcore yapımlar var. Üstelik Kinect parmaklarını algılayabiliyor, bunu da araştırabilirsin. Hatta belirtmiştim kağıda yazdığınız yazıyı bile anlayabiliyor. Üstelik size demiyorum milyon kez söyledim, tuttuğun her


Evet haklısın. Fable 3'le ilgili sadece Wiki'ye bakmıştım. Oynanış kısmında Kinect'le ilgili bir bilgi yoktu. Hatta üzerinde Fable 3'e ait görsel(ler)in bulunduğu özel üretim kablosuz kontrolcünün de piyasaya çıkacağını okuyunca herhalde Kinect kullanılmayacaktır diye düşünüp emin misin diye sordum. Cevabından sonra Wiki'deki kaynaklara baktım. Nihayet orda buldum. Dediğin gibi oyun çıkar çıkmaz bir destek yok ama sonradan eklemeyi düşünüyorlarmış.

Kinect'le eğer bir MOH, COD ya da bir Crysis oynanabilecekse çok iyi olur. Ama bu oyunlara yeteceğini sanmıyorum. Move'a ve Wii'ye karşı bir avantajı, kontrolcü istemediği için tek bir kamera alarak bunu birçok kişinin ortak kullanabilmesi. Move'da ve Wii'de oyunda ne kadar çok oyuncu varsa o kadar da çok kontrolcünün kullanılması zorunluğu var. Hatta Move'da tek kişi için bile 2 kontrolcünün daha iyi bir deneyim sunduğu oyunlar var. Bu da maliyeti bir hayli artıracaktır.
etokel - 27.10.2010 15:25:31 0
Muhteşem bir alet, ailecek zevkle oynuyoruz !
Black Hand X - 27.10.2010 14:37:46 0
Çok harika bir inceleme olmuş :)
.Tolga - 27.10.2010 14:26:02 0
sony nin böyle bir şey çıkarttığından haberim yoktu güzel inceleme olmuş
selmes - 27.10.2010 14:18:22 0
İnteraktif mükemmel bir video inceleme.Videoda çok önemli bir olayın altıda çizilmiş.Wii gibi standart olarak gelmeyen bu kontoller, nerdeyse ömrünün sonuna gelmiş ps3 konsolunda bu saatten sonra ne kadar kontrol satıcakta, bu kontrolleri adam gibi desteklicek oyunlar çıkıcak merak konusu.Bence sonraki nesile hazırlık yapıyor Sony ve Microsoft.
BSC Misafiri - 27.10.2010 13:25:06 0
@Ju1i@~
Yeterli bilgi sahibi olmadan yorum yapmışsınız. Fable'ın Kinect desteği olduğuna eminim, bununla ilgili çok sayıda haber de yayınlandı zaten. Çıkışında bulunmayacak, 2011'de bir yama ile eklenecek. Haklısın bazı oyunları çok casual fakat grafik kalitelerinin Kinect ile bir alakası yok. Fable 3'e bakarsan zaten Wii ile Kinect grafiklerini karşılaştırmanın da büyük bir hata olduğunu anlayabilirsin. Kinect'te kaç tane hardcore yapım var ? Fable, Forza, Star Wars ve Fighters: Uncaged. Move'da ? Heavy Rain, MAG, Killzone 3, Resident Evil, Star Wars. 4'e 5. Unuttuklarım varsa özür dilerim ama çıkmamış bir alet ile çıkmış bir aleti karşılaştırıyoruz. Kinect'e hardcore oyunlar duyurulmayacağı ne belli ? Üstelik şimdilik bile gayet yeterli ve Move ile kapışabilecek derecede hardcore yapımlar var. Üstelik Kinect parmaklarını algılayabiliyor, bunu da araştırabilirsin. Hatta belirtmiştim kağıda yazdığınız yazıyı bile anlayabiliyor. Üstelik size demiyorum milyon kez söyledim, tuttuğun her
BlackTower_35 - 27.10.2010 10:41:02 0
güzel bir inceleme ellerinize saglık ...
Master_Evil - 27.10.2010 02:44:59 0
hep hayal ederdim 45dklık dh videosu olur mu diye, açtım izledim.
üniversiteye stand kurmuşlardı keşke gidip deneseydim, baya pahalıymış
yusei - 27.10.2010 00:00:27 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Ju1i@~

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Bir fanboy of the year ile karşı karşıyayız sayın seyirciler. Xbox'ın Kinect oyunlarının grafikleri gelişmiş değil mii ? Wii'yle aşağı yukarı aynı mıı ? Öyleyse Dünya bir tepsi şeklinde, inekler uçabilir, nükleer zararsızdır (Greenpeace forever :D). Öncelikle kaç tane Kinect oyunu gördün de bu lafı edebiliyorsun ? Üstelik yani Fighters: Uncaged gibi şuanki tüm Move oyunlarından daha iyi grafikli bir oyun var. Ya körsün ya da fanboy. Kinect tuttuğun her şeyi algılayabiliyor. Bir kağıda yazdığın yazıyı bile. Ee insan oyun dünyasından bi haber olunca... Yani anlayacağın illaha bir controller istiyorsan Move'u Kinect'e tut, Kinect onu algılar zaten. Beyler FPS, TPS oynayamazmışız, Fable 3 ney ? Fitness oyunuydu Fable unutmuşum. Aynı zamanda TPS değil SPS (Six Person Shooter). Ne güzel bir senaryo...


Gördüğüm Kinect oyunları Dance Central, Kinect Sports, Kinect Adventures ve Kinectimals. İçlerinde en güzel gözükeni Kinectimals'tı. Işıklandırma&gölgeler ve karakter modelleri çok hoş ve gerçekçi. Fighters: Uncaged'i daha önce görmemiştim. Sayende haberim oldu. Oyun içi bazı fotoğraflarını ve videosunu gördüm. Grafik anlamında fena değil, SF IV'e benziyor ama tüm Move oyunlarından daha iyi değil. RE 5: Move Edt. ya da Heavy Rain'den daha mı iyi yani? Kinect Sports'un ekran görüntülerine bak sonra da Fifa 11 Wii Edition'a bak. Oyuncu modelleri birbirinin aynısı değil mi?

Kinect, anladığım kadarıyla herkesin oynayabileceği, basit ve eğlenceli oyunları içerecek. Halo, Gears of War gibi yetişkinlere özel oyunların, daha önce de dediğim gibi FPSlerin Kinect'le ilgisi olmayacak. Zaten bu oyunları Kinect'le oynamak mümkün mü? Kamera benim tetiğe bastığımı nasıl algılayacak? Nasıl silah değiştireceksin? Daha çok çizgi film tarzında grafikleri olan oyunları olacak sistemin. Bu geleneği Forza 4 bozacak sanırım. Herhalde en iyi grafiklere sahip Kinect oyunu da o olur. Move'un farklı olduğu yer burası. Çocuklara yönelik oyunların yanı sıra yetişkinlere yönelik oyunları da var ve bunların sayısı az değil. Bu arada Fable 3'ün Kinect desteği olacağından emin misin?



onu bunu geçtimde elinde silahmı yapıcaksın nası yürüceksin sağa sola :D nası hedef alıcaksın :D ?
Devoin - 26.10.2010 23:54:19 0
Ellerinize sağlık güzel inceleme..
Şu an elimde 2 motion controller '' start the party '' ve '' sports champions '' var.Ilk başlarda baya bir oynamıştım ancak bir kaç haftadır oyle duruyorlar..Start the party'i bazen kız arkadaşım ve ufak kardeşim ile oynuyoruz ancak o kadar kolay bir halde geldiki oynamak,hardda olsa bir türlü üstünlük sağlıyamıyorlar..
Start the party'deki oyunlar cok sınırlı,bir sürü şey yapabilirlermiş ancak muhtemelen yeni dlcler ile oyunu süslicekler.Cünkü bu oyuna 80 tl vermek çok fazla..Psn uzerinden 20 25$'a satabilirlermiş..

Yeni oyunların bir an önce çıkması gerekiyor,özellikle Sorcery oyununu merakla bekliyorum..Değişik bir deneyim ancak bir müddet bence bütcenizi zorlamayın derim..Herşey güzel eğlenceli ama öyle saatlerce hergün oynıyabilceğiniz birşey değil..Tabancı aparatınıda almayı düşünüyordum ama sonra vazgectim,doğru düzgün oyun yok(Shoot dışında).
Gerçi daha cok yeni bir sistem,zamanla daha iyi olucaktır..Yinede bence cok acele etmeyin..Evde tek başınıza zaman gecirebilceğiniz bir sistem değil..
Üstüste bir hafta boyunca hergün oynadım ve inanın 1 hafta kendime gelemedim,ya sırtım ağrıyordu yada belim..Durmadan ayaktasınız,durmadan pil bitiyor,bileğinize taktığınız ipi cıkarıp diğerine ver et.. ooooo

Neyse..Dediğim gibi acele etmeye değmez.
Tahmazoğlu Tahir - 26.10.2010 23:42:35 0
Mükemmel inceleme teşekkürler....
Ju1i@~ - 26.10.2010 23:17:08 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Bir fanboy of the year ile karşı karşıyayız sayın seyirciler. Xbox'ın Kinect oyunlarının grafikleri gelişmiş değil mii ? Wii'yle aşağı yukarı aynı mıı ? Öyleyse Dünya bir tepsi şeklinde, inekler uçabilir, nükleer zararsızdır (Greenpeace forever :D). Öncelikle kaç tane Kinect oyunu gördün de bu lafı edebiliyorsun ? Üstelik yani Fighters: Uncaged gibi şuanki tüm Move oyunlarından daha iyi grafikli bir oyun var. Ya körsün ya da fanboy. Kinect tuttuğun her şeyi algılayabiliyor. Bir kağıda yazdığın yazıyı bile. Ee insan oyun dünyasından bi haber olunca... Yani anlayacağın illaha bir controller istiyorsan Move'u Kinect'e tut, Kinect onu algılar zaten. Beyler FPS, TPS oynayamazmışız, Fable 3 ney ? Fitness oyunuydu Fable unutmuşum. Aynı zamanda TPS değil SPS (Six Person Shooter). Ne güzel bir senaryo...


Gördüğüm Kinect oyunları Dance Central, Kinect Sports, Kinect Adventures ve Kinectimals. İçlerinde en güzel gözükeni Kinectimals'tı. Işıklandırma&gölgeler ve karakter modelleri çok hoş ve gerçekçi. Fighters: Uncaged'i daha önce görmemiştim. Sayende haberim oldu. Oyun içi bazı fotoğraflarını ve videosunu gördüm. Grafik anlamında fena değil, SF IV'e benziyor ama tüm Move oyunlarından daha iyi değil. RE 5: Move Edt. ya da Heavy Rain'den daha mı iyi yani? Kinect Sports'un ekran görüntülerine bak sonra da Fifa 11 Wii Edition'a bak. Oyuncu modelleri birbirinin aynısı değil mi?

Kinect, anladığım kadarıyla herkesin oynayabileceği, basit ve eğlenceli oyunları içerecek. Halo, Gears of War gibi yetişkinlere özel oyunların, daha önce de dediğim gibi FPSlerin Kinect'le ilgisi olmayacak. Zaten bu oyunları Kinect'le oynamak mümkün mü? Kamera benim tetiğe bastığımı nasıl algılayacak? Nasıl silah değiştireceksin? Daha çok çizgi film tarzında grafikleri olan oyunları olacak sistemin. Bu geleneği Forza 4 bozacak sanırım. Herhalde en iyi grafiklere sahip Kinect oyunu da o olur. Move'un farklı olduğu yer burası. Çocuklara yönelik oyunların yanı sıra yetişkinlere yönelik oyunları da var ve bunların sayısı az değil. Bu arada Fable 3'ün Kinect desteği olacağından emin misin?
Banzai! - 26.10.2010 23:07:02 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Ryso

29:30 bittiğim andı

komedi ya
ayrıca 20:50
Oppsional - 26.10.2010 22:39:00 0
sonuna kadar izledim gladyator oynarken mesut abi çok fena oynuyo yüz ifadesi falan acayip çok güldüm orda erdinç abide iyidir ama kaybetti
tşkler elineze sağlık
[BusY] - 26.10.2010 22:30:15 0
ellerinize sağlık çok güzel bir inceleme olmuş gerçekten...Move almayı düşünüyordum bu video bana yol gösterdi
Erai - 26.10.2010 22:23:36 0
Nedense bu move olayının başarılı olacağını zannetmiyorum. Yani çok fazla playstation kullanıcısının alacağını da, oyun firmalarının move destekli süper oyunlar yapacağını da zannetmiyorum. Ps3 için şu ana kadar çıkan özel oyunlara bakarsak ki, zaten oyuncuların ps3 almasının asıl sebebi bu oyunlardır, God of War, Uncharted, Killzone, Resistence,Infamous,Gran Turismo vs serilerine move desteği gelse bile, insanlar bu oyunları emin olun ds3' lerle oynayacaklardır. Move ile oynanabilecek ps3 özel oyunu, sadece Little Big Planet serisi olabilir.

Umarım Sony, bu cihaza para veren müşterilerini üzmez...



Not : Fikir beyan ettim, saldırmayınız...
TheChiefENG - 26.10.2010 22:15:58 0
İntro harika olmus ... :)
engova - 26.10.2010 21:36:14 0
film gibiydi vallaha bir solukta izledim keşke durumum olsada albilseydim. Sony bazı eksileri dışında iyi iş çıkarmış ve inanıyorumki dahada iyi olcak



emeğineze sağlık saygılar......
dark dragon - 26.10.2010 21:36:01 0
çok pahalı gerçekten ve doğru dürüst oyun da yok, move yerine wii almak çok daha mantıklı hem wii'ye özel oyunlarında da tadına bakmış oluruz
BSC Misafiri - 26.10.2010 21:30:05 0
@Ju1i@~
O kamera ile dünyayı fetedebileceğini mi sanıyorsun ? Seni göstermekten ve sadece birkaç hareketini algılamaktan başka ne yapabiliyor o kamera ? Kinect tüm eklemlerini + tuttuğun her şeyi algılayabiliyor. Üstelik Kinect oyunlarının grafikleri kötü diyerek kendini belli ettin zaten.
BLacKExisT - 26.10.2010 21:22:45 0
Move u ilk çıktığı gün aldım ve herkese de şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar mutlaka alın ve deneyin yepyeni bir oyun deneyimi oluyor. İnceleme için teşekkür ederim gerçekten çok faydalı bir inceleme olmuş.
BSC Misafiri - 26.10.2010 21:18:26 0
Bir fanboy of the year ile karşı karşıyayız sayın seyirciler. Xbox'ın Kinect oyunlarının grafikleri gelişmiş değil mii ? Wii'yle aşağı yukarı aynı mıı ? Öyleyse Dünya bir tepsi şeklinde, inekler uçabilir, nükleer zararsızdır (Greenpeace forever :D). Öncelikle kaç tane Kinect oyunu gördün de bu lafı edebiliyorsun ? Üstelik yani Fighters: Uncaged gibi şuanki tüm Move oyunlarından daha iyi grafikli bir oyun var. Ya körsün ya da fanboy. Kinect tuttuğun her şeyi algılayabiliyor. Bir kağıda yazdığın yazıyı bile. Ee insan oyun dünyasından bi haber olunca... Yani anlayacağın illaha bir controller istiyorsan Move'u Kinect'e tut, Kinect onu algılar zaten. Beyler FPS, TPS oynayamazmışız, Fable 3 ney ? Fitness oyunuydu Fable unutmuşum. Aynı zamanda TPS değil SPS (Six Person Shooter). Ne güzel bir senaryo...
Ju1i@~ - 26.10.2010 21:01:09 0
Hareket kontrolü için PS Move rakiplerine göre çok daha gelişmiş. Xbox Kinect'in oyunları grafiksel olarak iyi değil. Aşağı yukarı Wii gibi. Oynanabilirliğe önem vermişler. Ayrıca elle tuttuğunuz bir kontrolcüsü yok. Gerçi firma bunu bir avantaj olarak gösteriyor ama bu durumda FPS, TPS oyunları oynayamazsınız. Dans, fitness oyunlarından başka ne oynanabilir ki Kinect ile?

Ama Move'da hem kontrolcüler var hem de kamera. Bu açıdan hem Wii'nin hem de Kinect'in özelliklerine sahip. Bunlara ilave olarak titreşimli, ışıklı ana kontrolcü ve kablosuz navigasyon kontrolcüsü var. Tabi özellikle kameralı oyunlarda etkisi daha iyi anlaşılacak 3B desteği ve daha gelişmiş grafikleri de cabası. Yeni f/wler ile ana menüyü kontrol kolaylığı da eklenirse -ki bu alandaki beklentilerim çok fazla, örneğin internet tarayıcısında fare imleci kontrolü, sesli komutlar, belki de move'la el yazısı girişi gibi- sistem çok daha entegre ve iyi olacaktır.
BSC Misafiri - 26.10.2010 20:55:16 0
@devrimdoga

Merak etme kamera elimizden çok daha hızlı algılayabiliyor.
BSC Misafiri - 26.10.2010 20:55:08 0
böyle saçma bişey görmedim sağ ellemi oynuyorsunuz sol mu diye soruyor sağ diyorlar sol elle oynuyorlar yahu! :D
21burak - 26.10.2010 20:41:00 0
yönetici abiler yarın ps3 yada xbox360 elite alacağım tam karar veremedim hangisini almamı tavsiye edersiniz hangisinde görüntü kalitesi daha güzel ve daha az sorun çıkarır acaba bide ps3 ü pal mı ntsc-u mu almamı önerirsiniz
gunescan - 26.10.2010 20:22:12 0
elinize sağlık. Çok güzel inceleme :)
devrimdoga - 26.10.2010 20:16:09 0
bence başarılı ama kamera elimizin hızını kaldırabilecek mi ? :)
MiQelangelo - 26.10.2010 19:58:55 0
Gerçekten çok başarılı bir inceleme,artık profesyonel oldunuz iyice aştınız sunum şeklini çok beğendim özellikle 1e1 espirisi çok hoş gerçekten,tebrik ederim.

Move hakkın da hiç olumlu düşünmuyordum,bu videodan sonra çok daha heyecanlandım ,tek sıkıntı çok pahalı olması diyebilirim,nerdeyse yeni ir konsol fiyaını geeçekten hakkediyor mu ilerleyen zamanlarda göreceğiz sanırım.
tekrar teşekkürler.
Mustafa - 26.10.2010 19:23:48 0
emeğinize sağlık cidden güzel bi inceleme olmuş kinect çkncada böle bi inceleme olursa gayet iyi olur tekrar teşekkürler inceleme için
Cafraline - 26.10.2010 19:05:03 0
Çok güzel bi inceleme ellerinize sağlık.Fiyatı biraz pahalı ama :D yinede değer diye düşünüyorum.Keşke hediyelerden biri bana çıksaydı:D
dogadarko - 26.10.2010 18:59:21 -1
elinize sağlık coclar
BEYAZ PASSATLI PRENS - 26.10.2010 18:57:59 0
çok güzel bir inceleme olmuş elinize sağlık
bodrum - 26.10.2010 18:42:19 0
çok güzel bir inceleme emeğinize sağlık.
heavyblitzer - 26.10.2010 18:36:52 0
Güzel bir inceleme olmuş elinize sağlık....
FairFight - 26.10.2010 17:36:41 0
inceleme için teşekkürler :D

birde bu t-shirt, çanta ve şapka kazananlar neye göre belirlendi acaba
GoldPunch - 26.10.2010 17:23:11 +1
Playstation Move ve aksesuarlarını aldığım için çok mutluyum, kesinlikle her PS3 sahibinin tatması gereken bir teknoloji.
Reishi - 26.10.2010 17:15:59 0
Mükkemmel bir 1 e 1 olmuş, teşekkürler.
Ryso - 26.10.2010 16:54:12 0
29:30 bittiğim andı
BSC Misafiri - 26.10.2010 16:30:02 0
d3l1kanli

bende solağım çok rahat kullanıyorun
cptn.price - 26.10.2010 16:17:43 0
inceleme için teşekkürler faydalı oldu
Antrim - 26.10.2010 16:12:24 -2
bu kadar uzun inceleme yapmayın izlenimi azaltıyosunuz.
d3l1kanli - 26.10.2010 15:06:07 0
kinect ide bekleriz ayrıca sormak istediğim şey move un analoglu parçasını aldığımızda solakların kullanımı için kolay oluyor mu?
sadtneverdie - 26.10.2010 15:05:57 -1
Kinect geliyor ne move u?
LostPower - 26.10.2010 15:03:26 0
video ortalardan sonra ilerlemiyor sanırım boyut oldukca yüksek olmasından olabilir mi?,
Quad_core2 - 26.10.2010 15:02:08 0
Harika bi inceleme olmuş gerçekden mesut bey biraz yaşlanmışınız sanki hemen yorulmuşunuz :) güzel olmuş ama tek bitane kolun çıkması içinden kötü bişey şimdi bi navigasyon bide 2 ci move almaya kalksam 300 + oyun 380 bilemedin 420 burda sony biraz bişeyler yapması lazım diye düşünüyorum 200 daha koysan bi konsol alırsın.Bu arda şunuda belirteyim sizin işiniz çok iyi tmm benlik oyunlar incelemeler harika eleman arıyorsanız gelim hemen :) iyi çalışmalar
Sycylian - 26.10.2010 14:08:37 0
inceleme için teşekkürler
Paslı Pedal - 26.10.2010 14:02:08 0
Eski fps oyunlarınada destek gelirse şayet, bu alet şu hali ile satacağından 4-5 misli daha fazla satacağına bahse girerim.
Nike - 26.10.2010 13:49:12 0
Kesinlikle bundle paket şart yoksa inanılmaz pahalı geldi bana move. Birde yaygınlaşması uzun sürebilir bundle paket olmadığı için.
..Knight.. - 26.10.2010 13:36:21 0
Sony'nin move teknolojisi sayesinde yeni bir oyun konsolu almış gibiyim. Oyun yelpazesinin genişlemesini ve aksesuar sayısının artmasını merakla bekliyorum. İnceleme için teşekkürler.
BSC Misafiri - 26.10.2010 13:31:33 +1
move wiiden özenti diyorsunuz ama bu fikir ilk sonynindi ps2 için eye toyu çıkarmışti microsoft da eyepet in fikrini çaldı
Canawar_ - 26.10.2010 13:28:27 0
tek kelimeyle MÜKEMMEL! bir inceleme olmuş çok eğlendim izlerken zamanın nası geçtiğini anlamadım bundan sonraki bütün incelemeleriniz böyle olur inşallah içten doğal ve biraz doğaçlama :D
BSC Misafiri - 26.10.2010 13:27:22 0
ps3 sahibiyim ama 1e1 de kinecti de görmek isterim
captanico - 26.10.2010 13:25:33 0
harika bir inceleme olmus elinize saglık
BSC Misafiri - 26.10.2010 12:59:48 0
bende görünce şok oldum BSC nin farkı olsa gerek ;) kinnect incelemesini merakla bekliyorum bakalım o nasıl ?
loses - 26.10.2010 12:54:40 0
çok güzel parası olanlar alsın bu arada 1e1 in facebook sayfası ne yaf ben 1 e 1 yazınca cıkmyıopr :S
Guest-1E1FC651D - 26.10.2010 12:53:47 0
hobaaaa girişe baaakkkkk erdinç abiiiiiiiiii
kelimeyounu - 26.10.2010 12:48:07 0
Süper bir inceleme olmuş. Teşekkürler...
BSC Misafiri - 26.10.2010 12:44:12 0
muhteşem bi video olmuş bence....gerçekten mesut bey ve erdinç bey süper olmuş ellerinize sağlık aranızdaki dövüş oyunu hariç geri kalanı süper olmuş tekrar tekrar tşklr ve hep böle videolu umarım sırada x box kinect vardır çünkü ben x box sahibi birisiyim :):):):)
EdoLaS_ - 26.10.2010 12:32:25 +1
Mükemmel bir inceleme olmus gercekten,45 dakikayi bir solukta izledim :).. Özellikle Move`u almak isteyenler icin faydali bilgiler verilmis.. Cok basarili,kaliteli ve keyifli bir inceleme olmus,tesekkürler :)
unhill - 26.10.2010 12:26:40 0
elinize sağlık..
Dağılın - 26.10.2010 12:12:25 0
Electroworld'te deneme fırsatım oldu çok eğlenceli ama move'yi bilmeyenler sizi o hal içinde görünce biraz garipsiyorlar :)
blackdreamss - 26.10.2010 12:07:57 0
44:50 Vay be süreye bak :)
Gerçekten çok iyi bir inceleme olmuş. Açıkçası move hakkında bu kadar olumlu düşünmüyordum ama artık sıcak bakıyorum
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Playstation Move
+ TAKİBE
AL
10 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED
SON BSC VİDEOLARI
World of Tanks'ta Dev Savaşları Deniyoruz 7 Ekim 2017 - 41672 izlenme
Gökhan Yılmaz
World of Tanks'in 9.20 güncellemesi ile eklenen Büyük Savaş oyun modunda 30'a 30 kişilik tanklarla d