Adam Creighton: "DOOM'u Switch'e Adapte Etmek Zor Hem de Çok Zordu"

Tunahan Safdır

 
     DOOM'u Nintendo Switch'e getiren Panic Button geliştirici ekibinin başındaki isim Adam Creighton, GamesRadar ile yaptığı söyleşide bunun oldukça zorlu bir süreç olduğundan bahsetti.
 
     "Zordu, oldukça zordu. Ama olacağına inandık. DOOM oldukça hızlı dinamikleri olan bir aksiyon oyunu ve bu donanım üzerinde düzgün bir şekilde çalışabilmesi bizim için herşeyden daha önemliydi. Bu nedenle oyun hissiyatının gerçekten DOOM gibi hissetirebilmesi için oldukça zaman harcadık." diyen Creighton, bazı oyuncuların teknik detayları oynanabilirlikten daha fazla önemsediği konusunda ise "Belki bu çok savunmacı bir yaklaşım olacak ama sormak istiyorum. Kare saniye oranları ve çözünürlük mü yoksa oynanışın iyi olması mı oyunu daha eğlenceli yapar? Evet, elimizdeki oyun ve donanımın imkanları belli. Bu nedenle oyunu hem TV'de hem de dışarıda en fazla keyif alabileceğiniz şekilde sunmak için çok uğraştık. Ekibimle gurur duyuyorum. Hiçbir zaman kolaya kaçmadık ve sıkı çalıştık." diyerek ekibine ve oyunlarına olan güvenini ortaya koydu.
 
     DOOM, Nintendo Switch için 10 Kasım 2017 tarihinde çıkış yapacak.