Titanfall'ın Yapımında Cloud Sisteminin Rolü Büyük

Talha Aynacı

 
   E3 2013'ün hiç kuşkusuz en çarpıcı oyunlarından birisi Titanfall'du. Medal of Honor ve Call of Duty gibi FPS türüne yön veren oyunlara imza atmış kişiler tarafından geliştirilen Titanfall'un yapımcısı Respawn Entertainment'ın kurucularından Vince Zampella, Xbox One Cloud sisteminin gücünü masaya yatırdı.
 
   IGN ile bir röportaj gerçekleştiren Zampella, ne EA ne de Microsoft ile oyunun Microsoft platformlarına özel olması için anlaşma imzalamadıklarını açıklarken, temel sebebin Windows 8 tabanlı bulut sistemi olduğunu dile getirdi.
 
   "Bulut sistemi oyun hakkında biraz daha farklı düşünmemizi sağladı." açıklamasını yapan Zampella, düşman ve müttefik yapay zekasının sunuculara aktarıldığını ve sonuç olarak çok daha doğal NPC düşmanlarının ve daha kaliteli bir online oynanış yapısının oyuna kazandırıldığına değindi.
 
   PC - Xbox One çapraz oynanışa destek vermeyen yapımcılar, bunun sebebini klavye + mouse ikilisinin daha hızlı atak yapma şansı vermesine bağlıyor.
 
   Titanfall, Xbox One'ın en gözde yapımlarından birisi ve 2014 başlarında oyuncularla buluşacak.