Özellikle Xbox One ve Xbox 360 sahiplerinin merakla beklediği Rise of the Tomb Raider için yeni detaylar gelmeye devam ediyor. GamingBolt'a konuşan oyunun yönetmeni Brian Horton yapım hakkında etkileyici detaylar paylaştı.
Horton öncelikle Rise of the Tomb Raider'da hiçbir yükleme ekranının olmayacağını şu sözlerle doğruladı: "Tıpkı son Tomb Raider gibi kesintisiz bir deneyim yarattık. Oyuna başladığınız anda, eğer hiç ölmez veya hiç oyundan çıkmazsanız tüm oyun boyunca kesintisiz bir deneyim yaşayacaksınız. Oyuncuyu oyunun dünyasına olabildiğince çekebilmeyi ve görevden göreve kesintisiz bir biçimde adeta akmalarını istedik."
Yükleme ekranlarının ardından Horton oyunun haritası ve keşfedilecek alan hakkında Horton şu sözlere yer verdi: "Lara'nın sürükleyici hikayesinin yanında Rise of the Tomb Raider'da sahip olduğumuz yeni alan hakkında konuşmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Keşfedilecek alanlarımız son Tomb Raider oyunundan üç kat daha geniş ve tapınaklarımız çok daha büyük. Bunun yanında "A Nested Puzzle Approach” dediğimiz bir sistemi işleme koyuyoruz. Bu sistem büyük bir bulmacanın çözülmesi için birden fazla küçük bulmacanın çözülmesini gerektiriyor. Ayrıca yeni dolaşma mekanikleri getiriyoruz. Lara ağaçlara tırmanabilecek veya su altında gidebilecek. Bu mekanikleri sadece ulaşım için değil gizli bir şekilde düşmanlara yaklaşıp onları ya yerden ya da yukarıdan öldürmek için de kullanabilirsiniz."
Her detayıyla oyuncuları daha da sabırsızlandıran Rise of the Tomb Raider, 10 Kasım'da Xbox konsollarına çıkış yapacak. Yapım 2016 yılında PC ve PS4'e gelecek.