Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

PES 2016'nın İlk İncelemeleri Oldukça Umut Verici!


    Birkaç seneden beri değişiklikleri seriye tam olarak oturtamayan Konami, PES 2016 ile beraber gerçekten beklenen geri dönüşü yapmayı hedefliyor. Bu hafta içerisinde çıkacak olan PES 2016 için gelen ilk incelemeler, geri dönüş adına oldukça umut verici.
 
    Önemli otoritelerden Gamestop'un incelemesine baktığımızda PES 2016 adına "PlayStation 2 döneminden beri çıkan en iyi Pro Evolution Soccer oyunu." yakıştırılmasının yapıldığını görüyoruz. 10 üzerinden 9 puan alan yapım için yeni fizik motorunun devrim yaptığı, yapay zekanın üst düzeyde olduğu, animasyon ve kontrollerin harika akıcılıkta olduğu belirtiliyor. Öte yandan oyunun arayüzünde sıkıntıların olduğu ve hakem yapay zekasında bazı sorunların bulunduğu eklenmiş.
 
    Bir diğer önemli sitelerden GamesRadar da oyun için yine 9 puanı layık görürken, "Konami, EA'ın FIFA 12'den beri yapmaya çalıştığı şeyi sadece bir sene içerisinde yaptı." yorumu atılmış. Oyundaki Master League moduna yapılan iyileştirmelerin ganimet olduğunu belirten site, PES 2016'nın harika bir oynanış sunduğunu ekliyor.
 
    İncelemesine puanlama yapmayan VideoGamer ise belki de PES - FIFA rekabetini kızıştıracak yorumunu şöyle yapıyor; "Sorulması gereken soru artık PES'in FIFA'yı yakalayabileceği değil. Çünkü iş tam tersine döndü ve bu sorunun cevap kazanması yıllar alabilir." 
 
    Ne dersiniz, bu sene o sene mi? Daha fazla inceleme için beklemek durumundayız ancak şimdilik gelen notlar şöyle;
 
Gamespot - 9
GamesRadar - 9
IGN İspanya - 8.5 

Bu haberin bağlantısı
URL
PES 2016 Pro Evolution Soccer 2016 Futbol PS4 Xbox One PC Spor Oyunu
Super Mario 30.Yılını Kutluyor Rockstar Editor ile True Detective Açılışı Yapıldı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

dominnic

16.9.2015 09:39:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: emreyyyyy 2011'den beri fifadayım. Fakat şu son 2 senedir momentum saçmalığı kafada saç bırakmadı. 2 kez sinirden gamepad kırdım. Fıfa 14'ün sonlarına doğru pes 14 alıp oynayayım dedim oynadığım süre max 5 saattir. Pesin oldum olası sevmediğim özelliği lisans konusu ve kolay çalım atılması(pes 13). Ne diyorsunuz beyler 16 almaya değer mi?
bu sefer çok oturaklı bi oyun olmuş kardeşim ne çok hızlı ne çok yavaş tam ortası harika bi futbol deneyimi çok beğendim ön siparişide verdim bayramdan önce elinizde olucak dediler inşallah olurda bol bol oynarım tatilde :))

cagan1234

16.9.2015 00:53:50

-1
Kojima der ki, "Bir ülkenin gelişmişlik düzeyini anlamak için o ülkedeki FIFA'mı PES'mı tartışmalarının fazlalığına bakın"... :)

nakres23

15.9.2015 19:25:35

-1
"Kral" tahtına oturdu futbol şöleni başlasın Pes rulez

emreyyyyy

15.9.2015 14:39:42

-1
2011'den beri fifadayım. Fakat şu son 2 senedir momentum saçmalığı kafada saç bırakmadı. 2 kez sinirden gamepad kırdım. Fıfa 14'ün sonlarına doğru pes 14 alıp oynayayım dedim oynadığım süre max 5 saattir. Pesin oldum olası sevmediğim özelliği lisans konusu ve kolay çalım atılması(pes 13). Ne diyorsunuz beyler 16 almaya değer mi?

rambocuk

15.9.2015 13:31:27

0
Fifa 15 de büyük bir hata yapılmış gerçekçilikten pinpon topuna dönülmüştü ama fifa 16 yine fifa kalitesini yansıtmış gerçek futbola çok daha iyi halde döndü pesin bu sene iyi olması sevindirici fifadan daha fazla ilerleme görürüz seneye grafik olarak özellikle çünkü eski nesille nerdeyse sadece çözünürlük farkı var

PalabıyıkRocky

15.9.2015 12:08:31

0
pes i 2004 -2013 yıllarına dek oynadım.Fifa 13-14 ü oynayınca gerçekten çağ atlamış gibi oldum. Pes arcade gibi duruyordu. Ama Fifa nın açgözlülüğü yüzünden nefret ettim,Fut denen saçmalığa nasıl tahammül ettim hayret.Bir gram zevk almadım;script ve momentum yüzünden. Geri dönüp baktığımda online olarak pes ten daha fazla zevk aldığımı anladım.

İdrak İstimlak

15.9.2015 10:23:01

+1
Bu sefer harika otesi olmus, demoyu denemeyen arkadaslar muhakkak denesinler...

huseyincarnege

15.9.2015 09:02:03

0
pes gene fifaya pes dedirtti:) 6sene sürdü ama deydi

Master_Evil

14.9.2015 23:15:16

+1
sağlam bir pes oyununu özlemiştik artık

balcs

14.9.2015 23:06:28

0
En son 2013 versiyonunda baya eğlenmiştim umarım fifa kopyası olmak yerine öz formülüne dönmüştür.

BSC Misafiri

14.9.2015 22:53:24

-1
Pes de sadece galatasaray varmş fifada ise gecen sene anlasıp 3 yil stsl yi yaptı pesde yapsaydi bence bu sene tutardi ama bn yinede pes diyorm

einhander

14.9.2015 22:16:47

0
ben ıkısınıde oynuyorum benım ıcın hıc sıkıntı yok

BSC Misafiri

14.9.2015 21:54:17

-4
FIFA ya daha çok yolu var Not : Fanboy değil pesçiyim

onur89tr

14.9.2015 21:13:12

-3
quote:

Orjinalden alıntı: aminoasit uzun yıllar pes oynadıktan sonra şimdi valla her gün fifa 16 demosu oynayıp kendimi alıştırmaya çalışıyorum ama o tokluk hissinin olmaması hep bi eksik hissettiriyor.gerçekten oyun kurmak olsun, çalımlar olsun pesin çok önünde. istediğini çalışarak yapman mümkün. ama işte o "ama" bahsettiğim tokluk yıllardır pesçilerin şut atıyor musun hissetmen lazım lafı fifada halen yok , çok fazla yol kat etti fakat yok.orta açınca, şut atınca, pas verince hatta ara pası ve aşırtma ara pasları. fifanın oynanışını yedirseler pese yada tam tersi pesin tokluğunu alsa fifa : /
PES'te tokluk hissi mi varmış? za ve xd PES'te nasıl vurursan vur aynı şekilde gidiyor ve o özürlü kalecileri aynı şekilde kurtarıyor. FIFA'da bir şutun o kadar varyasyonu var ki... Say say bitmez.

aminoasit

14.9.2015 20:28:33

-1
uzun yıllar pes oynadıktan sonra şimdi valla her gün fifa 16 demosu oynayıp kendimi alıştırmaya çalışıyorum ama o tokluk hissinin olmaması hep bi eksik hissettiriyor.gerçekten oyun kurmak olsun, çalımlar olsun pesin çok önünde. istediğini çalışarak yapman mümkün. ama işte o "ama" bahsettiğim tokluk yıllardır pesçilerin şut atıyor musun hissetmen lazım lafı fifada halen yok , çok fazla yol kat etti fakat yok.orta açınca, şut atınca, pas verince hatta ara pası ve aşırtma ara pasları. fifanın oynanışını yedirseler pese yada tam tersi pesin tokluğunu alsa fifa : /

vipersix

14.9.2015 20:11:56

-1
fifa 12den beri fifa oynuyorum ama artik sıkıldım. biraz klise olacak belki ama pesden başka rakibi olmadığı için fifa da sallamıyor artik. kadin oyuncular ve birkaç içi boş ozellik getirdiler foyunu ağırlaştirdilar fifa 15in aynisı onun dışinda. yanliş anlaşılmasın fifanın kalitesini tartişmam bile ama pese dönmeye karar verdim fifanin çeyregi etmeyecek bir oyun olsa bile (ki oyle olmayacaktir) kesinlikle pes satin alacağim

gerçekoyuncu11

14.9.2015 19:53:28

0
quote:

Orjinalden alıntı: dominnic
quote:

Orjinalden alıntı: stun
quote:

Orjinalden alıntı: gerçekoyuncu11
quote:

Orjinalden alıntı: stun
quote:

Orjinalden alıntı: gerçekoyuncu11
quote:

Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAN TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAN TURISMO dur. sırf GRAN TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
Hocam yanlış anlama da ben futbol oyunlarını da çok sevmem yani şöyle alırım 10-15 maç ya oynarım ya oynamam fakat sen neyin simülasyonundan bahsettin anlamadım 2 oyunda bal gibi arcade fifa 2015 oynadım sizin simülasyon dediğiniz oyun artık nerede ne yapacağımı ezberledim buda öyle saatler harcayarak olmadı yani 5-10 maçta oldu hep aynı işler sağ çaprazdan gir sol direğe çarptır gol at soldan gir sağ direğe çarptır gol at. Bence 2 oyun da müthiş arcade oyunlar ve 2 sininde öyle birbirine aman aman bir üstünlükleri olduğu düşüncesinde değilim iki oyunda benim için 5-10 maç sonra sıkılacağım bir oyun bence futbol oyunları 2015 de oyunları geldikleri yerlere bakılacak olursa bence çokta gerideler.
evet kardeşim.. online seasons 3 te gir sağ çaprazdan direğe çarptır gol at.. tamam anlıyorum.. ya he öyle...
İstediği seasons da gir oyunu belli başlı noktaları ve hep denk getirirsen aynı şeyler oluyor bildiğin arcade oyun bi adam fifay simülasyon diyorsa ömründe simülasyon görmemiştir bence.
ne dediğimi bile anlamamışsın.. karşında tecrubelı deneyımlı insanlar varken teoriden sallamak olmuyor arkadaşım.. fifa online seasons ta divisionlar vardır 10 division.. bölüm yani.. mesela 10 maç var bi sezonda.. ve her sezonun artan sezon geçme ve düşme limitleri vardır. en iyisi 1. sezondur.. 3. sezondan itibaren karşına pro lar gelir.. fifa 15 similasyon değil.. ama fifa 14 similasyon fifa 16 demosunu oynadıysan bence oda similasyon.. pes almamak için 3 kesin sebebim var 1. lisans 2. kötü online altyapı 3. süperlig..
aynen kardeşim ultımate team de division 1 deyim gel bakalım sağ çaprazdan gir vur gol olsun :) ayağını eline verirler :) kaç yıldır fifa oynarım daha 1 tane benzer pozisyona ya rastlamışımdır ya rastlamamışımdır bu arkadaş ise 15 maçta çözdüm diyo :D amatörde alıp köşeden koşup koşup vurursan durmadan atarsın tabi onlıne oyuna gel bak bakalım attırıyolar mı :)
aslında ne tartışıldığını siz anlamamışsınız hemen atlamışsınız güzel kardeşim daha biz ilk arkadaşla simülasyon dediği için ben ona simülasyon değil dedim sen online da iyi oynayıp adama çaprazdan gol attırmıyorsan o senin oyunu iyi oynadığını gösterir simülasyon olduğunu değil ki. Bir de yıllardır fifa oynayıp hiç aynı pozisyondan gol görmediysen umarım doğru oyunu oynuyorsundur.

natrak

14.9.2015 19:34:02

-1
Yeminlen fifa 15 oynarken gram zevk almıyorum ister yeneyim ister yenileyim bitsede gitsek modundayım bildiğin hele Ps4 de oynuorsam b xbox onde kontrolcünün güzellğiyle biraz daha iyi olsada ondada aynı peste hangi platformda oynarsam oynayım her zaman zevk alırım ama sims oynarken onun kat kat fazlasını alırım o ayrı

alpalp84

14.9.2015 19:26:05

0
Neden bu kadar şaşırıyorsunuz ? PES 2015 de çok güzel oyundu. Kalıplaşmış fifa yorumlarını yazan arkadaşlar PES 2015 i bir oynasa bütün sözlerini geri alırlar.

dominnic

14.9.2015 18:30:38

0
quote:

Orjinalden alıntı: stun
quote:

Orjinalden alıntı: gerçekoyuncu11
quote:

Orjinalden alıntı: stun
quote:

Orjinalden alıntı: gerçekoyuncu11
quote:

Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAN TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAN TURISMO dur. sırf GRAN TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
Hocam yanlış anlama da ben futbol oyunlarını da çok sevmem yani şöyle alırım 10-15 maç ya oynarım ya oynamam fakat sen neyin simülasyonundan bahsettin anlamadım 2 oyunda bal gibi arcade fifa 2015 oynadım sizin simülasyon dediğiniz oyun artık nerede ne yapacağımı ezberledim buda öyle saatler harcayarak olmadı yani 5-10 maçta oldu hep aynı işler sağ çaprazdan gir sol direğe çarptır gol at soldan gir sağ direğe çarptır gol at. Bence 2 oyun da müthiş arcade oyunlar ve 2 sininde öyle birbirine aman aman bir üstünlükleri olduğu düşüncesinde değilim iki oyunda benim için 5-10 maç sonra sıkılacağım bir oyun bence futbol oyunları 2015 de oyunları geldikleri yerlere bakılacak olursa bence çokta gerideler.
evet kardeşim.. online seasons 3 te gir sağ çaprazdan direğe çarptır gol at.. tamam anlıyorum.. ya he öyle...
İstediği seasons da gir oyunu belli başlı noktaları ve hep denk getirirsen aynı şeyler oluyor bildiğin arcade oyun bi adam fifay simülasyon diyorsa ömründe simülasyon görmemiştir bence.
ne dediğimi bile anlamamışsın.. karşında tecrubelı deneyımlı insanlar varken teoriden sallamak olmuyor arkadaşım.. fifa online seasons ta divisionlar vardır 10 division.. bölüm yani.. mesela 10 maç var bi sezonda.. ve her sezonun artan sezon geçme ve düşme limitleri vardır. en iyisi 1. sezondur.. 3. sezondan itibaren karşına pro lar gelir.. fifa 15 similasyon değil.. ama fifa 14 similasyon fifa 16 demosunu oynadıysan bence oda similasyon.. pes almamak için 3 kesin sebebim var 1. lisans 2. kötü online altyapı 3. süperlig..
aynen kardeşim ultımate team de division 1 deyim gel bakalım sağ çaprazdan gir vur gol olsun :) ayağını eline verirler :) kaç yıldır fifa oynarım daha 1 tane benzer pozisyona ya rastlamışımdır ya rastlamamışımdır bu arkadaş ise 15 maçta çözdüm diyo :D amatörde alıp köşeden koşup koşup vurursan durmadan atarsın tabi onlıne oyuna gel bak bakalım attırıyolar mı :)

stun

14.9.2015 18:14:47

0
quote:

Orjinalden alıntı: gerçekoyuncu11
quote:

Orjinalden alıntı: stun
quote:

Orjinalden alıntı: gerçekoyuncu11
quote:

Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAN TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAN TURISMO dur. sırf GRAN TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
Hocam yanlış anlama da ben futbol oyunlarını da çok sevmem yani şöyle alırım 10-15 maç ya oynarım ya oynamam fakat sen neyin simülasyonundan bahsettin anlamadım 2 oyunda bal gibi arcade fifa 2015 oynadım sizin simülasyon dediğiniz oyun artık nerede ne yapacağımı ezberledim buda öyle saatler harcayarak olmadı yani 5-10 maçta oldu hep aynı işler sağ çaprazdan gir sol direğe çarptır gol at soldan gir sağ direğe çarptır gol at. Bence 2 oyun da müthiş arcade oyunlar ve 2 sininde öyle birbirine aman aman bir üstünlükleri olduğu düşüncesinde değilim iki oyunda benim için 5-10 maç sonra sıkılacağım bir oyun bence futbol oyunları 2015 de oyunları geldikleri yerlere bakılacak olursa bence çokta gerideler.
evet kardeşim.. online seasons 3 te gir sağ çaprazdan direğe çarptır gol at.. tamam anlıyorum.. ya he öyle...
İstediği seasons da gir oyunu belli başlı noktaları ve hep denk getirirsen aynı şeyler oluyor bildiğin arcade oyun bi adam fifay simülasyon diyorsa ömründe simülasyon görmemiştir bence.
ne dediğimi bile anlamamışsın.. karşında tecrubelı deneyımlı insanlar varken teoriden sallamak olmuyor arkadaşım.. fifa online seasons ta divisionlar vardır 10 division.. bölüm yani.. mesela 10 maç var bi sezonda.. ve her sezonun artan sezon geçme ve düşme limitleri vardır. en iyisi 1. sezondur.. 3. sezondan itibaren karşına pro lar gelir.. fifa 15 similasyon değil.. ama fifa 14 similasyon fifa 16 demosunu oynadıysan bence oda similasyon.. pes almamak için 3 kesin sebebim var 1. lisans 2. kötü online altyapı 3. süperlig..

BSC Misafiri

14.9.2015 18:07:41

+1
'PES torrent bile indirmeye değmez' seviyesinden 'bi indirip denemek lazım' seviyesine gelmiş sadece,bu da bir gelişme.

Dhiozy

14.9.2015 17:56:28

0
Su oyun endustrisinde bir BF fanboylari birde Fifa fanboylari cok yobazdir. Bf fanboylari Hardline ile sesi solugu cikmamaya basladi Fifa fanboylari icinde ayni sey olacak ahada yazdim buraya

yahya441971

14.9.2015 17:55:10

0
pes almamanız için 1000 sebebten sadece ikisi 1: online oynarken adam yeniliceğini anlayınca bir sekilde çıkıyor sende avucunu yalıyorsun(bu arada ağzımı bozdum kusura bakmayın varmı boyle bi mallık ? dünyada) 2: 50 mgbit hızında olsa online oyunda tuşlarla oyun arasında tepkimede yaklasık 1 saniye gecikme oluyo. (bu ne .......a...?....k dünyada boyle mal bi oyun daha varmı acaba? kusura bakmayın gene ağzımı bozdum ama dert buyuk napim :)

skullomania

14.9.2015 17:54:02

-1
pes iyi yolda ilerliyor sanki.bi de şu pes in lisanslı hali olan winning eleven a yönelseler çok daha iyi olur.köklere inmek lazım biraz.

gerçekoyuncu11

14.9.2015 17:53:43

-1
quote:

Orjinalden alıntı: stun
quote:

Orjinalden alıntı: gerçekoyuncu11
quote:

Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAN TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAN TURISMO dur. sırf GRAN TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
Hocam yanlış anlama da ben futbol oyunlarını da çok sevmem yani şöyle alırım 10-15 maç ya oynarım ya oynamam fakat sen neyin simülasyonundan bahsettin anlamadım 2 oyunda bal gibi arcade fifa 2015 oynadım sizin simülasyon dediğiniz oyun artık nerede ne yapacağımı ezberledim buda öyle saatler harcayarak olmadı yani 5-10 maçta oldu hep aynı işler sağ çaprazdan gir sol direğe çarptır gol at soldan gir sağ direğe çarptır gol at. Bence 2 oyun da müthiş arcade oyunlar ve 2 sininde öyle birbirine aman aman bir üstünlükleri olduğu düşüncesinde değilim iki oyunda benim için 5-10 maç sonra sıkılacağım bir oyun bence futbol oyunları 2015 de oyunları geldikleri yerlere bakılacak olursa bence çokta gerideler.
evet kardeşim.. online seasons 3 te gir sağ çaprazdan direğe çarptır gol at.. tamam anlıyorum.. ya he öyle...
İstediği seasons da gir oyunu belli başlı noktaları ve hep denk getirirsen aynı şeyler oluyor bildiğin arcade oyun bi adam fifay simülasyon diyorsa ömründe simülasyon görmemiştir bence.

- The Stig -

14.9.2015 17:51:31

+1
Arkadaş şurda boş boş tartışacağınıza alt tarafı bir origin hesabı açıp fifanın demosunu indirip oynayın.. Sonrada pes'in demosunu indirin.. Kararınızı kendiniz verin ;) Not: Fifa oynayan bir daha Pes oynamaz. Benden demesi.

BSC Misafiri

14.9.2015 17:47:45

0
son 3 yıldır fifadan aldığım tadı pesten alamadım, pes16 yı oynamadan yorum yapmak doğru olmaz ama pek ümitli değilim fifa yine işi götürür gibime geliyor

BSC Misafiri

14.9.2015 17:47:42

0
pes 2015 online arkadaşlarla oynarken çok sıkıntılar var oyundan düşmeler var eğer 2016 bunları düzelirse pes alırım şuan ps4 her iki oyununda demosunu denedim fifa şut hissi ve top fiziği iyi değil

rambocuk

14.9.2015 17:45:29

+1
20 yıl önce eşsizdi (we) şimdi fifa 16 yı deneyin ve futboldan anlayan herkez fifanın uzak ara önde olduğunu kabul eder bu puanları hak etmediği anlamına gelmez

Project Scorpio

14.9.2015 17:42:34

-1
Ne PES'i la adamlar daha takım lisansı alamıyor birde şu çöpe para veriyorlar yazık gerçekten.

thugs_life

14.9.2015 17:39:24

-3
kralı selamlayın yeni yetmeler.

dominnic

14.9.2015 17:33:52

0
oynanışı beğendim ara pasları falan herşey hoş ama o şutlar yokmu ahhh o şutlar nerden bursan kaleyi buluyo ona da bi el atsalardı keşke kimle vurursan vur füze gibi gidiyo neyse fifa 16 acaip oturaklı hatalarından arınmış bi oyun olmuş tercihim gene fifa olucak pes'in daha çok çalışması lazım ama ps kafelerde falan kesinlikle beğenilerek oynicaklar...

Maxıs

14.9.2015 17:32:19

+2
PC sürümünün PS4 sürümü ile %75 aynı olduğu konusunda bir idda var. Belli olmaz belki 1 e 1 aynı olur. Konami PC nin yüzüne bakmaya başladı.

ygultekin82

14.9.2015 17:09:51

-1
Efsane geri dönüyor,sabırsızlıkla bekliyorum.

cemecem21

14.9.2015 16:50:52

+1
quote:

Orjinalden alıntı: TheMuyu geçen senelerde Konami Türkiye ve İtalyaya ayrıca teşekkür etmişti çok fazla oyuncu oynuyor oyunumuzu diye. hatta türkiye fifadan fazla pes satan ülkelerden. ama sonuç ? bomboş nerede türk ligi ? o kadar transfer yapıldı ama fos ayrıca federasyonun lisans konusunda sıkıntı yapmadığınıda biliyoruz. Konami gereken değeri vermiyor Süper Lige
Burada tarafların lisansları alırken sadece ben kullanırım demesi yüzünden böyle. Fifa o kadar lisansı topluyor ve başkasına kullandırtmıyor ve Pes de bu yüzden alamıyor. Tam tersi durum Şampiyonlar Ligi lisansı için onda da Pes Fifa'ya kullandırtmıyor.

--CarpeDiem--

14.9.2015 16:34:35

-3
Arkadaslar nedir bu fanbouluk. Oyun almis iste muthis puanlar. Neyin kafasi hala fifa ustun fifa boyle fifa soyle diyorsunuz. Herkesin zevkleri farklidir. Sen oyle seversin ben boyle. İstedigini alir oynarsin. Edit: Fanboyluk olucakti yanlis yazmisim. Sonra yazmayin daha fanboyluk yazmayi bilmiyorsun diye.

onur89tr

14.9.2015 16:31:43

+1
quote:

Orjinalden alıntı: darknesfx 2k sports futbol oyunu yapana kadar maalesef fifa tek el konumundadır
Bir bitmediniz... Trollükte Oscar alacak kadar iyisiniz. Birbirinizin kuyruğuna takılmış gidiyorsunuz... Arkadaşım 2K futbol oyunu yapmayacak. Bunu artık idrak ediniz. Saygılarımla.

stun

14.9.2015 16:29:23

-2
quote:

Orjinalden alıntı: gerçekoyuncu11
quote:

Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAN TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAN TURISMO dur. sırf GRAN TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
Hocam yanlış anlama da ben futbol oyunlarını da çok sevmem yani şöyle alırım 10-15 maç ya oynarım ya oynamam fakat sen neyin simülasyonundan bahsettin anlamadım 2 oyunda bal gibi arcade fifa 2015 oynadım sizin simülasyon dediğiniz oyun artık nerede ne yapacağımı ezberledim buda öyle saatler harcayarak olmadı yani 5-10 maçta oldu hep aynı işler sağ çaprazdan gir sol direğe çarptır gol at soldan gir sağ direğe çarptır gol at. Bence 2 oyun da müthiş arcade oyunlar ve 2 sininde öyle birbirine aman aman bir üstünlükleri olduğu düşüncesinde değilim iki oyunda benim için 5-10 maç sonra sıkılacağım bir oyun bence futbol oyunları 2015 de oyunları geldikleri yerlere bakılacak olursa bence çokta gerideler.
evet kardeşim.. online seasons 3 te gir sağ çaprazdan direğe çarptır gol at.. tamam anlıyorum.. ya he öyle...

Monkey.D.Dragon

14.9.2015 16:18:28

-1
pes te hala adam icinden geciyo :) genelde fifayı oynamayı beceremiyenler laf atıyor yalnız :D

UyGaR___

14.9.2015 16:14:19

-2
fifa'ya gercek diyorlar :/ gercekte hangi macta futbol balon topla oynaniyor :/

gerçekoyuncu11

14.9.2015 16:13:50

-2
quote:

Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAN TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAN TURISMO dur. sırf GRAN TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
Hocam yanlış anlama da ben futbol oyunlarını da çok sevmem yani şöyle alırım 10-15 maç ya oynarım ya oynamam fakat sen neyin simülasyonundan bahsettin anlamadım 2 oyunda bal gibi arcade fifa 2015 oynadım sizin simülasyon dediğiniz oyun artık nerede ne yapacağımı ezberledim buda öyle saatler harcayarak olmadı yani 5-10 maçta oldu hep aynı işler sağ çaprazdan gir sol direğe çarptır gol at soldan gir sağ direğe çarptır gol at. Bence 2 oyun da müthiş arcade oyunlar ve 2 sininde öyle birbirine aman aman bir üstünlükleri olduğu düşüncesinde değilim iki oyunda benim için 5-10 maç sonra sıkılacağım bir oyun bence futbol oyunları 2015 de oyunları geldikleri yerlere bakılacak olursa bence çokta gerideler.

KUMANDANASKER

14.9.2015 16:05:36

+2
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAND TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAND TURISMO dur. sırf GRAND TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
Grand Turismo değil Gran Turismo önce oyunun adını öğrenin.
güzel kardeşim, hatamı DÜZGÜNCE belirten kardeşime teşekkür edip hatamı düzelttim. çok sevdiğim bir oyun olmadığını da belirtmişti. hatalı yazdım, çok ilgim olmadığı için ondan bilmiyordum. dikkat etmedim. bence kendini KALP yönünden geliştirmelisin. "önce oyunun adını öğrenin" diyeceğini efendice kardeşim doğrusu GRAN dersin. bende teşekkür ederdim öğretine... acınacak haldeyiz yemin ederim.

KUMANDANASKER

14.9.2015 16:02:39

0
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAND TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAND TURISMO dur. sırf GRAND TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
GRAND değil, sadece GRAN olacak.
eyvallah kardeşim. teşekkür ederim, düzelttim hatamı. çok sevdiğim bir oyun olmadığından... anca o kadar işte. :)

AVB44

14.9.2015 15:53:36

-1
winning eleven rulezz atamadi sinayde

taylanalim

14.9.2015 14:56:38

0
quote:

Orjinalden alıntı: bozcan 3 4 yıldır Fifa oynayıpta bu sene Pes alacak olan var mı?
4-5 senedir pes almıyordum, geçen sene acaba demiştim ama almadım, bu sene aldım ve ön sipariş verdim. Ancak fifa'yı da gelenek olduğu üzere alıyorum. İkisinden de ayrı keyif alacağımı düşünüyorum.

GT_55

14.9.2015 14:50:12

-1
quote:

Orijinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAND TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAND TURISMO dur. sırf GRAND TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
GRAND değil, sadece GRAN olacak.

CPTLeBron

14.9.2015 14:46:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: bozcan 3 4 yıldır Fifa oynayıpta bu sene Pes alacak olan var mı?
PC'ye FIFA 11 ile birlikte yeni oyun motoru geldiğinden beri PES oynamıyordum doğru düzgün. Bu sene de öyle olacak, yine FIFA alıp oynayacağım. Uzun süre oynadığım son PES oyunu PES 2010'du.

BSC Misafiri

14.9.2015 14:38:36

0
Pes'in gelişimi umut verici olsa da lisans problemi yüzünden North London gibi takımlarla oynamayı kimse sevmiyor. Lisans konusunda atılım yapamamaları kötü. Ama oynanabilirlik konusunda aşama kaydettikleri bir gerçek.

BSC Misafiri

14.9.2015 14:38:33

+1
quote:

Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER 2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAND TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAND TURISMO dur. sırf GRAND TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.
Grand Turismo değil Gran Turismo önce oyunun adını öğrenin.

BSC Misafiri

14.9.2015 14:38:16

0
hangi ligler olacak bilsi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim

Trapdoor

14.9.2015 14:27:53

0
İnşallah güzel bi oyun çıkar da oynarız gönül rahatlığıyla.

oyunbilgini57

14.9.2015 14:25:30

+3
Her sene çıkan oyunlarda incelemelere ben güvenmiyorum özellikle puanlara . Sırf PES , FIFA için değil AC , CoD için de geçerli . Bu siteler seri oyunlarını incelerken hep geçen seneler ile kıyaslıyor ve tahmin edebileceğiniz üzere geçen senelerde PES iyi değildi . Bu sene iyi olabilir ama ben bu puanın geçen senelere oranla yapılan yenilik sıçraması ile ilgili olduğunu düşünüyorum , seneye PES yine aynı moddan gitse dahi puanı düşecektir . Örneğin FIFA 11 ve FIFA 12'nin puanları yüksektir çünkü iki oyunda FIFA serisi adına sıçrama yaptı fakat FIFA 13 ve sonra gelenler bana göre daha iyi olmasına rağmen bu oyunların puanını geçemedi . Sebep belli yeteri kadar yenilik yok , yoksa sonra çıkan FIFA oyunları öncekilerden daha iyiydi . Şimdi benim PES hakkında ki görüşlerime gelirsek . PES oynanış anlamında iyi olabilir ama benim için modlar artık daha önemli . Sonuçta FIFA 11'den beri FIFA'nın oynanışı çok iyiydi ama benim için artık Ultimate Team , Pro Clubs gibi modlar önemli , onların verdiği eğlence . PES'de myClub eklense de bekleneni veremedi bende . İkinci olarak gerçek maçlarda da oyunlarda da en çok dikkatimi çeken stadyum atmosferidir . FIFA yeni nesile geçişten beri müthiş stat atmosferi sunuyor . Bernabeu atmosferi farklı , Old Trafford atmosferi farklı . PES'de ise bana ruhsuz geliyor , yani beni gerçekten o stadın içindeymiş gibi hissettirmiyor . İşte bu nedenlerden dolayı ben PES'e uzağım bu senede deneyeceğimi düşünmüyorum .

- The Stig -

14.9.2015 14:23:38

+3
Bir futbol oyunu yapıyorsun fakat lisans derecesinde adam gibi 2 tane ligin lisansını alabiliyorsun. London North nedir? Kim zevk alıyor lisansız takımlarla oynamaktan. Tamam editorden gir değiştir diyor bazıları. E be kardeşim yıl olmuş 2015 3 ay sonra 2016.. Master Lig'de 5-6 tane ligin takımlarıyla hep aynı maçları yapmak kime ne zevk veriyor? Tamam oynanabilirlik güzel belkide keyifli. Bende PES2008'e kadar Pes oynuyordum. Fifa 09'dan beri Fifa oynuyorum ve PES bana demo gibi geliyor. Fifa kariyerleriyle, multiplayer özellikleriyle ve daha fazlasıyla Pes'e fark atmış durumda. Pes aynı konsol üzerinden iki arkadaşın oyun oynadığı keyiflik bir oyun oldu. Al iki tane takım koy 10 dakikalık maç oyna.. Fifa ise neredeyse artık MMO olmuş durumda. İster single olarak kariyer açın oynayın, isterseniz FUT ile veya diğer online modlarla multiplayer takılın.. Fifa herşeyiyle Pes'ten üstün bir oyundur. Bu kadar açık ve net. Fanboylar istedeği kadar konuşsun. ACI GERÇEK BUDUR! ;)

monocon

14.9.2015 14:10:56

0
Pes 6'dan beri 10 yıl geçti onun değerinde bi youn çıktıysa gerçekten müthiş olur eski bir pes hayranı olarak umarım oyun çıktığında bizim ümitlerimizi boşa çıkarmaz.

bozcan

14.9.2015 14:07:13

0
3 4 yıldır Fifa oynayıpta bu sene Pes alacak olan var mı?

tvdoynr

14.9.2015 14:04:01

0
Haberi okuyan kişilerin %95 i oyun çıkınca anlarız diyordur. Bende diyorum

beşiktaşk07bjk

14.9.2015 13:55:39

-1
fifa gerçekçidir tamam ama Momentum denen zırvalık yüzünden adamı delirtebilecek kapasitede bir oyundur. Oyun isterse siz ne yaparsanız yapın karşı tarafı galip getirtebilir. tam terside mümkün tabi. pes te ise kendi bileğinin hakkıyla oyunu kazanır ya da kaybedersin. bu yüzden bu sene sinir krizi geçirmemek için pes i tercih edicem.

stun

14.9.2015 13:48:47

-1
quote:

Orjinalden alıntı: darknesfx 2k sports futbol oyunu yapana kadar maalesef fifa tek el konumundadır
fifa kadar güzel oldugunu var sayarsak bile yinede lisanslardan sınıfta kalıyor

firkateyn

14.9.2015 13:46:27

0
Rekabet bize yarar. İnşallah bu sene daha güzel ve iddialı bir şekilde gelir.

KUMANDANASKER

14.9.2015 13:46:23

0
2012 E3 fuarında GAMESPOT un ekibinden birinin yaptığı şu yorumu hiç unutmuyorum. "PES gerçekçidir ama FIFA gerçektir" PES severlere saygım sonsuz. hatta bu sene 2 oyunu birden alacağım. hatta daha da derine inecek olursam PES 6 lı yıllarda FIFA yı tamamen iptal etmiştim oyun hayatımdan. ama 2010 da FIFA devrimi oldu, 2012 de de patlama yaptı. Ve PES hala FIFA nın çoook gerisinde. PES otomatik ve stabil bir oyundur. FIFA kombinasyonu bol ve manuel bir oyundur. oynaması zordur, herkes beceremez. inanın bana... kimisi futbolun arcade halini sever, kimisi simulasyon halini. Bu durumun aynısını ben yarış oyunlarında yaşıyorum. NEED FOR SPEED severim ama GRAN TURISMO yu hiç haz etmem. halbuki NFS fantastik bir arcade yarış oyunudur. GT ise simulasyondur. Gerçek araba hissi GRAN TURISMO dur. sırf GRAN TURISMO yu sevmiyorum diye bu onun DAHA GERÇEKÇİ VE KALİTELİ OLDUĞU GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ! saygılar.

darknesfx

14.9.2015 13:42:05

-6
2k sports futbol oyunu yapana kadar maalesef fifa tek el konumundadır

ultralisan

14.9.2015 13:39:05

-1
Fifa varken Pes bilemedimki.

TheMuyu

14.9.2015 13:36:27

+3
geçen senelerde Konami Türkiye ve İtalyaya ayrıca teşekkür etmişti çok fazla oyuncu oynuyor oyunumuzu diye. hatta türkiye fifadan fazla pes satan ülkelerden. ama sonuç ? bomboş nerede türk ligi ? o kadar transfer yapıldı ama fos ayrıca federasyonun lisans konusunda sıkıntı yapmadığınıda biliyoruz. Konami gereken değeri vermiyor Süper Lige

kaplan3461

14.9.2015 13:34:52

0
Iyi yolda pes ama genede bir fifa olamaz
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Pro Evolution Soccer 2016 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
11 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız