Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Nintendo, Havok ve Autodesk Lisanslarını Aldı

Unreal Engine ve Cry Engine gibi oyun motorları Havok fiziğini kullanıyor.
 
   Nintendo, Havok ve Autodesk yazılımlarının lisansını satın alarak, Wii U'da oyun geliştirmek isteyen yapımcılars bu teknolojiyi kullanmanın kapılarını açtı.
 
   Oyun oynayan herkesin az çok yakından tanıdığı bir teknoloji olan Havok, Half Life serisi ile üne kavuşmuş bir fizik motoru. Son olarak Skyrim için kullanılan teknoloji, Assassin's Creed serisinin de bel kemiği. Zaten Assassin's Creed III, Wii U için de yapım aşamasında. 
 
   Nintendo'nun kullanım lisansını aldığı bir diğer teknoloji ise Autodesk'in Gameware ürünleri. Kullanıcı ara yüzü oluşturmayı sağlayan Scaleform ve yapay zeka geliştirmede yardımcı olan Kynapse yazılımları artık Wii U için oyun geliştirmek isteyen oyun yapımcılar tarafından kullanılabilinecek.  Nintendo Wii U, 2012 tatil sezonunda çıkış yapacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Nintendo Wii U havok assassin's creed autodesk
Warren Spector'un Beklenen Projesi Bu Ay PSN'in En İyileri Belli Oldu

söny

6.3.2012 23:13:30

+2
Wii u nun AC grafiklerini gerçekten merak ediyorum
    Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Wii U
+ TAKİBE
AL
16 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız