NBA Jam'in ile ilgili konuşan yaratıcı yönetmen Trey Smith yapım aşamasındaki Wii Remake'inde uygulanan 2D yüz resimleri kullanma fikrinin nereden çıktığından bahsetti.
Smith'e göre ilk NBA Jam'in en önemli özelliklerinden biri ne kadar uzaklıkta olursanız olun oyuncuları tek tek ayırt edebilmemiz olduğunu belirttirken yeni Jam ekibinin serinin yaratıcısı Mark Turmell ile çok yakın temas halinde kalarak fikir alışverişi yaptıklarını açıkladı.
"Zamanını ekibimizle harcıyor, ve fikirlerini bizle paylaşmak konusunda çok kibar davranıyor, bize ilk oyunun görselliğiyle ilgili bir çok anısını paylaştı"
Bu arada NBA Jam'de uygulanan çılgın 2D yüzleri beğendiyseniz sizin için bir güzel haberimiz daha var. Smith, yeni NBA Jam'de "Big Head" (Koca Kafa) modu bulunacağı müjdesini verdi ve şöyle konuştu: "'Big Head' modunu görene dek bekleyin, çünkü biz çılgınlar gibi oynuyoruz" dedi ve ekibinin yeni Jam'in orjinal oyuna mümkün olduğunca benzer olması için yoğun çaba sarfettiğini sözlerine ekledi.
Bu oyunu sabırsızlıkla bekliyoruz, çok sıkı ve eğlenceli bir oyunla karşılaşacağız gibi görünüyor.