"Bağımsız Oyunlar İçin XBLA Çok Önemli"

Talha Aynacı


   2008 yılında XBLA çıkışını gerçekleştiren önemli bağımsız yapımlardan birisi olan co-op tabanlı macera oyunu Castle Crashers yapımcısı The Behemoth, XBLA olmasaydı bağımsız yapımcıların bugün bu seviyelerde olamayacağını belirtti.
 
   Sony ve Nintendo'nun dijital perakendecilik konusunda Microsoft'un servisiyle baş edemeyeceğini söyleyen yapımcı, XBLA sayesinde bağımsız oyunların konsollarda bugünkü konumunda olduğunu iddaa etti.
 
   Sadece XBLA'da 2 milyon adet satan ve bu sene içinde Steam çıkışını gerçekleştiren Castle Crashers'ın yapımcılarının bu söylemleri karşısında, yine bu yıl içinde çıkışını gerçekleştiren FEZ yapımcıları en ufak bir yama için dahi para talep eden Microsoft'u eleştirmişti.