Dishonored'a 2 Farklı Son & 2D Gölge Olma Yeteneği

Talha Aynacı

 
   Senenin dikkat çekici yapımlarından birisi olan Dishonored'a hayat veren 2 isim, Harvey Smith ve Raphael Colantonio, oyunun bekleyenlerine yapım hakkında yeni detaylar verdi. Yapımcılara göre oyunun öne çıkan en ilginç özelliği bir gölge olarak duvardaki silüetimizle ilerleme.
 
   Oyunda bir ilerleme sisteminin yer alacağını belirten yapımcılar, bunun için elde ettiğimiz özel madeni paraları kullanabileceğimizi açıkladı. Madeni paraları kullanarak silahlarımız ve süper güçlerimizi geliştirebileceğiz. Bu açıklamalarla birlikte yeni bir özelik daha kendini gösteriyor: Shadow Kill. Shadow Kill öldürdüğünüz düşmanların küle dönmesini sağlıyor.
 
   Gelen detaylardan bir diğeri de Chaos System üzerine. Yapımcıların iddaasına göre bu sistem, oyuncu & oyun etkileşimini hissettirecek. Oyuncu hareketlerine göre; mesela bir görev esnasında etrafta daha çok fare olacak,  atlatmamız gerekecek daha çok insan olacak, diyalogların konusu ve içeriği değişecek, farklı sahneler baş gösterecek.
 
   Yapımcıların değindiği son nokta ise, oyunun 2 farklı sona sahip olduğu. Tabii bu 2 farklı son, gerçekleştirmiş olduğunuz suikastlere de bağlı olarak kendi içinde varyasyonlara ayrılıyor. Hiç kimseyi öldürmeden bitirebileceğiniz Dishonored, 12-24 saat arası bir oynanış süresine sahip olacak.