Sledgehammer MW3'ün Oyun Motorunu Yorumladı

Samet Konuksal


     2005 yılında Call of Duty serisinin ikinci oyunu çıkışını yaptığından beri, serinin bütün oyunları Infinity Ward'ın aynı oyun motoruyla inşa ediliyor. Bu durum ise bazı oyuncu kesim tarafından eleştiriliyor. Serinin en yeni oyununun yapım ortağı Sledgehammer'dan Glen Schofield, bu durum hakkında konuştu.
 
     Sledgehammer'dan Glen Schofield, Infinity Ward'ın oyun motoruna şu benzetmeyi yaptı; "Porsche". CVG'ye konuşan Schofield, "Size birşey söyleyeceğim. Yapımcılık hayatım boyunca birçok grafik motoru üstünde çalıştım, oyunlar yaptım. Fakat bu şey bir Porsche'a benziyor." açıklamasını yaptı.
 
     Schofield benzetmesini şu şekilde açıkladı; "Demek istediğim bu motorda her şey tertemiz. Diğerleri gibi spagettiye benzemiyor, karışık değil. Motorun geliştirilmesi de, diğerlerine oranla çok daha rahat."
 
     Schofield röportajda Modern Warfare 2 ile 3'ün farklılıklarına şöyle değindi; "Modern Warfare 2 ile Modern Warfare 3'ü yan yana koyarsanız aradaki büyük farkı görürsünüz. Karakter modellemeleri, silah detayları, yansımalar, su efektleri, herşey çok daha farklı."
 
    Son olarak Schofield şu eklemeyi yaptı; "Bazı insanlar karşımıza çıkıp "Kopyala yapıştır yapıyorlar." dediğinde onlarla konuşmak bile istemiyorum. Çünkü onlar hiçbir şey bilmiyor. Herhangi bir şey hakkında bir fikirleri dahi yok."