Bu senenin önemli sürprizleri arasında yerini alan Divinity: Original Sin, RPG türünün hastaları için tam anlamıyla ilaç oldu. Eski oyunlardaki dinamiklere bağlı kalarak karşımıza çıkan yeni Divinity oyunu için Larian Studios'un CEO'su yeni açıklamalar yaptı.
Yaptığı açıklamalarda Swen Vicke, Divinity: Original Sin'i büyük bir başarı olarak değerlendirdi. Oyunu PC'ye özel olarak geliştirmenin kendilerine fayda sağladığını belirten Vicke, "Konsola oyun geliştirmek size büyük kısıtlamalar sunuyor. Projenin son dönemlerinde konsol firmaların size verdiği son teslim tarihi bayağı katı oluyor. Ayrıca yine projenin sonlarına doğru oyunu firmalara yollayıp onay sertifikası bekliyorsunuz. En önemlisi, konsollara oyun geliştirmek PC'ye geliştirmekten çok daha masraflı oluyor." sözlerini söyledi.
SteamOS, PlayStation 4 ve Xbox One için araştırmalar yaptıklarını söyleyen Vicke, "Her zaman TV'de de güzel bir deneyim sunmak istiyoruz. Dolayısıyla araştıracağız." açıklamalarını yaparken, oyunun kontrollerinin kontrolcüye aktarılması konusunda şüphelerinin olduğunu belirtti.
Son olarak Swen Vicke, Kickstarter'la ilgili açıklamalar yaptı. Divinity: Original Sin ile 1 milyon dolara yakın bağış toplayan Larian Studios, ilerleyen projelerinde bu yöntemi düşünmüyor. Yaptığı açıklamalarda Swen Vicke, yine de Kickstarter'da kendileri destekleyen oyunculara teşekkür etmeyi unutmamış.