Dead Space 2'de Korku Unsurları Azalmayacak

Alkan Adakaner


 
     Daha önce  aksiyon-macera unsurlarını başarılı bir şekilde harmanlayan oyunların nasıl önüne geleni vur biçimine dönüştüğüne bir çok defa şahit olduk. Dead Space'in geliştiricisi Visceral Games'in "2. oyunda daha fazla aksiyon olacak" açıklaması ilk oyunu sevenleri kaygılandırmıştı.
 
     Visceral Games'ten Steve Papoutsis bu tür endişelere sahip olan oyuncuları rahatlatacak bir açıklama yaptı. Oyunla ilgili yanlış anlamadan kaynaklanan bazı yorumların olduğunu söyleyen Papoutsis, Dead Space 2'nin çok fazla aksiyona kayan bir oyun veya Call of Duty gibi koş-vur türünde bir şey olmayacağını söyledi.
 
      Dead Space 2'nin bazı bölümlerinin aksiyon oyunu oynuyormuş hissini vereceğini söyleyen yetkili, ama bunun asla "Ben Rambo'yum" anlamına gelmeyeceğini vurguladı.
 
     Papoutsis'in oyuncuların ürkütücü ve dikkatli davranmayı gerektiren bölümler istediğini, kendilerinin ilk oyunda yüksek gerilim ve korku sağladıklarını bunu da yok etme niyetinde olmadıklarını söylemesi sanırım oyuncuların yüreğine su serpecektir.
 
     2. oyunda Dead Space'in köklerinden kopma niyetinde olmayan Visceral Games, daha iyi bir oyun yapmaya çalışıyormuş. Eğer ilk oyunun hayranlarını hayal kırıklığına uğratmak istemiyorlarsa sanırım bunu yapmaları da şart.
 
kaynak