Blizzard Entertainment, mobil cihazlar için geliştirilen devasa çok oyunculu çevrimiçi aksiyon rol yapma oyunu Diablo Immortal'ın teknik alfa testini başlattı.
Çoğunluğu Avustralya'dan olan az sayıda oyuncu kısa bir süre için oyunu test etme fırsatı yakalayacak. Oyuncular oyunun erken safhalarındaki seviye atlama deneyimini, orta safhalarındaki sistemleri, sunucu stabilitesini ve istemci performansını test ederek geliştirici ekibe geri bildirimde bulunacak. Teknik alfa testinde altı sınıftan dördü bulunuyor. Barbarian, Monk, Demon Hunter ve Wizard. Üst seviye sınırı da 60 yerine 45.
Diablo Immortal baş tasarımcısı Wyatt Cheng, oyun hakkında genel detaylar da paylaştı.
Oyunun hikayesi ikinci ve üçüncü oyun arasında geçecek. Hikaye Worham'da başlayacak ve oyuncuları hem tanıdık oldukları hem de yeni yerlere götürecek.
Oyunda efsanevi eşyaları kendiniz bulacaksınız ve bunlar takas edilemeyecek. Diablo serisinde ilk defa Diablo Immortal eşya kademesi sistemini içerecek. İstemediğiniz eşyaları işleyerek üretim malzemesi elde edebilecek ve bu malzemeleri istediğiniz eşyaların kademesini yükseltmek için kullanabileceksiniz.
Diablo Immortal opsiyonel mikro ödemelerle birlikte oynaması ücretsiz bir oyun olacak.
"Bütün ana görev serisi ve gelecekteki tüm içerik güncellemeleri her zaman ücretsiz olacak. Herhangi bir enerji sistemi uygulayarak oyunda geçirdiğiniz zamanı sınırlamayacağız ve yeni sınıflar herkes için erişilebilir olacak. Sınıflar için oyun içi alım yapmanız gerekmeyecek. Yani Diablo Immortal oynaması ücretsiz bir oyun ama isteğe bağlı alabileceğiniz oyun içi içerikler mevcut. Oyuncular her zaman, para harcamanın Diablo Immortal'da isteğe bağlı olduğunu ve oyunun tadını çıkarmak için buna mecbur olmadığını hissetmeli."