Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Nintendo'nun Yeni Konsolu NX, Sadece Donanım Geliştirmek İçin Olmayacak


    Donanımsal açıdan Wii U'nun diğer konsollara nazaran daha güçsüz olduğu aşikar. Dolayısıyla Nintendo da bir sonraki ev konsoluna daha erken bir geçiş hazırlığı yapıyor. Önümüzdeki sene proje adı NX olan konsolu tanıtmaya hazırlanan Nintendo'dan konuyla ilgili açıklamalar geldi.
 
    Satoru Iwata, NX'in sadece donanım geliştirme amacıyla yapılmadığını, konsolun aynı zamanda yenilikçi özelliklere sahip olacağını söyledi. Iwata, "Eğer böyle bir projeyi sadece donanım yükseltmek amacıyla yaparsanız sıkıcı olur. NX'le beraber yine oyunculara bir sürpriz yapmayı, onları şaşırtmayı ve oyuncuların oyun hayatına yenilikler kazandırmayı hedefliyoruz." açıklamalarını yaptı.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Nintendo NX Nintendo X NX Yeni nesil konsol 2016
Bloodborne'un Yeni Yaması Yükleme Sürelerine Odaklanacak Söylenti: Batman Arkham Knight'ın PC Sürümü Kutulu Olarak Satılmayacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BlackBeasT

28.3.2015 14:12:45

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Evet Dreamcast'i tıpkı diğer konsolları gibi Sega sahipsiz bıraktı. Sana yorumlarını bi rşey bilmeden yapıyorsun dediğim zaman gayet ciddiydim çünkü bilgi ve deneyim sahibi olmayan kişilerin yazdıklarını kopyala-yapıştır gibi tekrarladığını gördüm. Bir savıma bir kanıt daha göstereyim; demişsin ki PS2 konsolu Dreamcast'ten daha ucuza piyasaya çıktığı için daha çok satmış ve oyun yapımcıları da PS2'ye yönelince Sega konsol işini bırakmış. Şimdi; Dreamcast 199 dolara piyasa çıkmış ve PS2 ise 299 dolara satışa çıkmış, nasıl bir matematik hesabıyla PS2'nin daha ucuza satışa çıkıp daha çok sattığını iddia edebiliyorsun. Bir zahmet açıklar mısın? Kaynak mı istiyorsun? bilgi bir tık ötede ama sana IGN sitesinden bir link... http://www.ign.com/articles/2005/04/28/the-anatomy-of-a-system-launch PS2 çok fazla sattı çünkü hem satış rekorları kırmış ve popülerliği çok üst düzeyde olan PS1'in devamı olduğu için hemde rakiplerinden çok geniş oyun kütüphanesini sunduğu içindir. Sega'nın havlu atması 3 konsolda da hayranlarını yüzüstü bırakmasıdır. Şimdi piyasadaki 3 konsol firmasından herhangi biri konsol üretip 2 yıl sonra konsola desteğini kessin ve üretimini durdursun daha sonra tekrar konsol üreteceğim desin bakalım ne kadar güvenen olacak? Diğer bir konuya gelince; Nintendo için sarsılmazı ben söylemiyorum piyasadaki veriler söylüyor. 1. parti oyun satışlarını bir kıyaslarsan kimin ne kadar kazandığını ve kazanacağını az çok tahmin edersin. http://www.vgchartz.com/platform/69/playstation-4/ http://www.vgchartz.com/platform/47/wii-u/ Ayrıca yine sığ bir yaklaşımla belirttiğin bekleneni veremeyen masaüstü konsol Wii mi acaba? rakiplerini defalarca fiyat indirimine zorlayıp geçtiğimiz nesili hem konsol hemde oyun satışlarında lider tamamlayan? Wii U mu yoksa şimdiye kadar duyurulan 16 özel oyun ile piyasaya çıkanlar üzerinden değerlendirirsek en yüksek puan ortalamasına ve yine en yüksek 1. parti oyun satışlarına sahip oluşuyla? Yine ayrı bir yanlış değerlendirmende Nintendo'nun el konsollarındaki oyun serilerini mobil platformlara çıkaracağını yazmışsın. Nintendo başkanı Iwata defalarca böyle bir şeyin söz konusu olmayacağını açıkladı, mobile yönelimin ne şekilde olacağı ve Nintendo NX hakkında oyun dünyası şimdilik hiçbir bilgiye sahip değil ve buradan yapılacak tüm değerlendirmeler tahminden öteye gitmez. Son olarak ben Nintendo konusundaki yanlış değerlendirmelerin yüzünden Nintendo hakkında bir şey bilmediğini ve oyunlarını oynamadığını belirttim ve halende bu savımın arkasındayım. İnsanlar bir konu hakkında fikirlerini tartışırken birbirlerine ''bebeye bak'' veya ''babası yaşındaki adama öğretecek'' türünde seviyeden yoksun küçümseyici sözler sarfetmesi kendi kültürünü ve terbiyesini gösterir. İlk oyununu 4 yaşında oynamış ve şimdiye kadar platform gözetmeksizin oyun oynamış 36 yaşında bir oyunseverim ve insanlara seviyesi kadar değer veririm.
Oyun Dünyadan 1 haber yahu... Nintendo: "Mobil Oyunları Kendimiz Geliştireceğiz" http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Nintendo_Mobil_Oyunlari_Kendimiz_Gelistirecegiz-77491.htm Sana göre söz konusu değil lakin gerçek, kelime oyunları oynamayı bıraksan artık... Objektif bakamıyorsun çünkü paran ile aldığın malın kölesi olmuşsun yahut ööle davranıyorsun, Hayat tecrübesi edinmiş 36 yaşın gelmiş biri gibi yazamıyorsun yazdıklarında görünen sırf alta kalmamak için yazı yetiştiren 16 yaşında bir fanboy var. O sebep'den ne samimiyetine nede yazdıkların inandırıcı değil ki zaten değil Yazdıklarına bakılırsa Bütün alıntılarında yanı şeyleri yazıp duruyorsun, Nintendo 1 bilmeyen sensin... Nintendoyu benden daha acımasız eleştirenlere var. Koçum kişisel problemin varsa asıl hesabınla PM açık ordan yaz. Ekleme: Sözde 36 yaşına gelmişsin 4 yaşından beri oyun oynuyorsun, Dreamcat'nin PS2'den önce çıktığını bilmiyorsun, PS1 olduğu dönemde çıkışnı yaptı ve PS1 oyunlarını emule edebiliyordu. Eklediğin ign linkinde ki çıkış tarihinede bakaydın. DreamCast'in çıkış yaptığı zaman göre fiyatı yüksekti, Sony PS2 çıkışından 1 süre sonra fiyatını aşağı çekti ve sonrasında Sega DreamcCast üretime son verdiğini Elde kalan DreamCast'lerin fiyatını yanlış hatırlamıyorsam yarı fiyatına satmaya başlamıştı. O dönemi yaşamayınca bilemezsin, Kanıt olarak sunduğun ign'de yazmaz. Sadece o zamanları yaşamamış yalancı olduğunu kanıtlar. Yukarıda yazdığım gibi 36 yaşına gelmiş birinin ne hayat tecrübesine nede Oyun kültürüne sahip değilsin, Bilmediğin konulara IGN'den link eklemekten ötesi yok, Bu nasıl matematik diyorsun, Benimle tartışacak düzeyde'DE değilsin, Boşuna alta kalmamak için çırpınma[:'(] Bu durumda BSC misafiri arkasına gizlenen kelime oyunları ile kendini akıllı sanan ergen olduğunu belli ediyor ki sen daha bu dünyada nefes almazken Mirc'de yapardık bunu... Ekleme2 Nintendo konusunda bilinen konuları tekrar yazman senin çok şey bildiğini gösterdiğini sanıyorsan... Sanma, o yazdıklarını 7. jenarasyonda (PS3, x360, WII) oyun oynama başlamış senin gibi herkes biliyor... Nintendo WII çok satması ile diğer yapımcıları kendine çekmişdi bu sayede dönemi karla kapattı... WII U'da nerde diğer yapımcılar? 3. parti firmalar neden risk alsın? konsol satmayınca oyunda satmaz. UBI en son WII U için exc. Zombie U satışları için yerlerde sürünüyor demişlerdi... Nintendo'nun her çıkaracağı ev oyun konsolu kendi bünyesinde ki oyunlar için mi geçerli olacak, DreamCast örneğini ondan verdim, Bilmeyince anlamazsın İGN'den link eklersin Sanırım Bazı sorunların var.. DreamCast 200$, PS2 300$ çıktı buna rağmen Sega Battı.. harikasın Sony'nin dünya genelinde yaygın dağıtım ağının PS satışlarında etkisi yok yani....Bilmediğin mevzuları kurcalama Cahilliğinle mutlu yaşa ....

Kaptan Nintendo

28.3.2015 14:03:25

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Evet Dreamcast'i tıpkı diğer konsolları gibi Sega sahipsiz bıraktı. Sana yorumlarını bi rşey bilmeden yapıyorsun dediğim zaman gayet ciddiydim çünkü bilgi ve deneyim sahibi olmayan kişilerin yazdıklarını kopyala-yapıştır gibi tekrarladığını gördüm. Bir savıma bir kanıt daha göstereyim; demişsin ki PS2 konsolu Dreamcast'ten daha ucuza piyasaya çıktığı için daha çok satmış ve oyun yapımcıları da PS2'ye yönelince Sega konsol işini bırakmış. Şimdi; Dreamcast 199 dolara piyasa çıkmış ve PS2 ise 299 dolara satışa çıkmış, nasıl bir matematik hesabıyla PS2'nin daha ucuza satışa çıkıp daha çok sattığını iddia edebiliyorsun. Bir zahmet açıklar mısın? Kaynak mı istiyorsun? bilgi bir tık ötede ama sana IGN sitesinden bir link... http://www.ign.com/articles/2005/04/28/the-anatomy-of-a-system-launch PS2 çok fazla sattı çünkü hem satış rekorları kırmış ve popülerliği çok üst düzeyde olan PS1'in devamı olduğu için hemde rakiplerinden çok geniş oyun kütüphanesini sunduğu içindir. Sega'nın havlu atması 3 konsolda da hayranlarını yüzüstü bırakmasıdır. Şimdi piyasadaki 3 konsol firmasından herhangi biri konsol üretip 2 yıl sonra konsola desteğini kessin ve üretimini durdursun daha sonra tekrar konsol üreteceğim desin bakalım ne kadar güvenen olacak? Diğer bir konuya gelince; Nintendo için sarsılmazı ben söylemiyorum piyasadaki veriler söylüyor. 1. parti oyun satışlarını bir kıyaslarsan kimin ne kadar kazandığını ve kazanacağını az çok tahmin edersin. http://www.vgchartz.com/platform/69/playstation-4/ http://www.vgchartz.com/platform/47/wii-u/ Ayrıca yine sığ bir yaklaşımla belirttiğin bekleneni veremeyen masaüstü konsol Wii mi acaba? rakiplerini defalarca fiyat indirimine zorlayıp geçtiğimiz nesili hem konsol hemde oyun satışlarında lider tamamlayan? Wii U mu yoksa şimdiye kadar duyurulan 16 özel oyun ile piyasaya çıkanlar üzerinden değerlendirirsek en yüksek puan ortalamasına ve yine en yüksek 1. parti oyun satışlarına sahip oluşuyla? Yine ayrı bir yanlış değerlendirmende Nintendo'nun el konsollarındaki oyun serilerini mobil platformlara çıkaracağını yazmışsın. Nintendo başkanı Iwata defalarca böyle bir şeyin söz konusu olmayacağını açıkladı, mobile yönelimin ne şekilde olacağı ve Nintendo NX hakkında oyun dünyası şimdilik hiçbir bilgiye sahip değil ve buradan yapılacak tüm değerlendirmeler tahminden öteye gitmez. Son olarak ben Nintendo konusundaki yanlış değerlendirmelerin yüzünden Nintendo hakkında bir şey bilmediğini ve oyunlarını oynamadığını belirttim ve halende bu savımın arkasındayım. İnsanlar bir konu hakkında fikirlerini tartışırken birbirlerine ''bebeye bak'' veya ''babası yaşındaki adama öğretecek'' türünde seviyeden yoksun küçümseyici sözler sarfetmesi kendi kültürünü ve terbiyesini gösterir. İlk oyununu 4 yaşında oynamış ve şimdiye kadar platform gözetmeksizin oyun oynamış 36 yaşında bir oyunseverim ve insanlara seviyesi kadar değer veririm.
Ben seganın dreamcasti sahipsiz bırakmasını seganın o zamanlardaki maddi sıkıntılarına ve megadrive konsolunda ulaştıkları ünü sonradan saturn çıktığında playstationa kaptırmalarına bağlıyorum,aslında saturn'e kötü diyen arkadaşlara japonyadaki saturn oyunlarına bir göz atmasını tavsiye ederim.Playstation 1 gene güzel bir konsoldu ama playstationun en çok satma nedeni playstationda cd olduğu için oyunlar daha ucuz fiyata geliyordu ve rakipleri nintendo,segaya göre kat kat daha fazla şiddet ve aksiyon içeren oyunların olmasıydı.Zaten playstation 2 çıktıktan sonra insanlar oyunda eğlenceye değil grafiklere falan bakmaya başladı.Neyse... Nintendo da yeni ev konsolu çıkaracaksa artık net bir haber versin de ona göre wii u alalım veya almayalım.Nintendo oyunlarında grafikleri çok önemsemiyorum ama şimdi 4k the legend of zelda ve mario oynamak güzel olurdu

BSC Misafiri

27.3.2015 01:35:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT DreamCasti Sega sahipsiz bıraktı? PS2'nin daha ucuz fiyatla çıkması akabinde daha fazla satması ile Oyun yapımcıların PS2 ağırlık vermesi ile olmasın sakın, Sega'nın yanlış satış politikası yüzünden değil yani?
Sarsılmaz dediğin Nintendo Wii U gibi bekleneni veremeyen başarısız ev oyun konsolları yapmaya devam ederse o zaman bu yazdıklarını email ile Nintendoya gönderirsin, onlarda nereleri ile güleceklerini şaşırırlar Mobil platforma sıcak bakmayan Sarsılmaz Nintendo, Kendi el oyun konsolları dışında diğer mobil platformlarda kendi oyunlarını çıkarmaya karar verdi. Sen beni ne tanıyorsun ki hiç 1 şey bilmiyorsun diyebiliyorsun, sen daha dünyada yokken GameBoy ve Süper Nintendo oyun oynuyorduk, Bebe'ye bak babası yaşında ki adama Nintendoyu öğretecek
Evet Dreamcast'i tıpkı diğer konsolları gibi Sega sahipsiz bıraktı. Sana yorumlarını bi rşey bilmeden yapıyorsun dediğim zaman gayet ciddiydim çünkü bilgi ve deneyim sahibi olmayan kişilerin yazdıklarını kopyala-yapıştır gibi tekrarladığını gördüm. Bir savıma bir kanıt daha göstereyim; demişsin ki PS2 konsolu Dreamcast'ten daha ucuza piyasaya çıktığı için daha çok satmış ve oyun yapımcıları da PS2'ye yönelince Sega konsol işini bırakmış. Şimdi; Dreamcast 199 dolara piyasa çıkmış ve PS2 ise 299 dolara satışa çıkmış, nasıl bir matematik hesabıyla PS2'nin daha ucuza satışa çıkıp daha çok sattığını iddia edebiliyorsun. Bir zahmet açıklar mısın? Kaynak mı istiyorsun? bilgi bir tık ötede ama sana IGN sitesinden bir link... http://www.ign.com/articles/2005/04/28/the-anatomy-of-a-system-launch PS2 çok fazla sattı çünkü hem satış rekorları kırmış ve popülerliği çok üst düzeyde olan PS1'in devamı olduğu için hemde rakiplerinden çok geniş oyun kütüphanesini sunduğu içindir. Sega'nın havlu atması 3 konsolda da hayranlarını yüzüstü bırakmasıdır. Şimdi piyasadaki 3 konsol firmasından herhangi biri konsol üretip 2 yıl sonra konsola desteğini kessin ve üretimini durdursun daha sonra tekrar konsol üreteceğim desin bakalım ne kadar güvenen olacak? Diğer bir konuya gelince; Nintendo için sarsılmazı ben söylemiyorum piyasadaki veriler söylüyor. 1. parti oyun satışlarını bir kıyaslarsan kimin ne kadar kazandığını ve kazanacağını az çok tahmin edersin. http://www.vgchartz.com/platform/69/playstation-4/ http://www.vgchartz.com/platform/47/wii-u/ Ayrıca yine sığ bir yaklaşımla belirttiğin bekleneni veremeyen masaüstü konsol Wii mi acaba? rakiplerini defalarca fiyat indirimine zorlayıp geçtiğimiz nesili hem konsol hemde oyun satışlarında lider tamamlayan? Wii U mu yoksa şimdiye kadar duyurulan 16 özel oyun ile piyasaya çıkanlar üzerinden değerlendirirsek en yüksek puan ortalamasına ve yine en yüksek 1. parti oyun satışlarına sahip oluşuyla? Yine ayrı bir yanlış değerlendirmende Nintendo'nun el konsollarındaki oyun serilerini mobil platformlara çıkaracağını yazmışsın. Nintendo başkanı Iwata defalarca böyle bir şeyin söz konusu olmayacağını açıkladı, mobile yönelimin ne şekilde olacağı ve Nintendo NX hakkında oyun dünyası şimdilik hiçbir bilgiye sahip değil ve buradan yapılacak tüm değerlendirmeler tahminden öteye gitmez. Son olarak ben Nintendo konusundaki yanlış değerlendirmelerin yüzünden Nintendo hakkında bir şey bilmediğini ve oyunlarını oynamadığını belirttim ve halende bu savımın arkasındayım. İnsanlar bir konu hakkında fikirlerini tartışırken birbirlerine ''bebeye bak'' veya ''babası yaşındaki adama öğretecek'' türünde seviyeden yoksun küçümseyici sözler sarfetmesi kendi kültürünü ve terbiyesini gösterir. İlk oyununu 4 yaşında oynamış ve şimdiye kadar platform gözetmeksizin oyun oynamış 36 yaşında bir oyunseverim ve insanlara seviyesi kadar değer veririm.

BlackBeasT

26.3.2015 14:46:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Wii hakkında hiçbir şey bilmeyip pek çok şey biliyormuş gibi yorum nasıl yapabiliyorsun? Wii 480p çözünürlüğe sahip diye ve çok sattığı halde 3. parti firmaların donanımı bahane göstermeleriyle oyun desteğini vermediklerini bilmiyorsun, Wii'nin en çok satan oyunlarına bir bak ondan sonra PS3 ve Xbox 360'ın en çok satan oyunlarına kaç tane benzer oyun var? Tüm Nintendo konsolları gibi Wii'de 1. parti oyunlar ve rakiplerince taklit edilen hareket algılayıcı kumandası nedeniyle çok fazla sattı. Nintendo firması Sega değil ki yazılım firması olsun, ezbere ama boş konuşmaktan bıkmadınız gitti. Sega firması el konsolu Game Gear üretti oyun desteğini hemen kesti, masaüstü konsol Saturn üretti sahipsiz bıraktı ardından Dreamcast gibi gayet başarılı bir konsol üretti onu da sahipsiz bırakıp yazılım firması oldu yani ettiğini buldu. Peki Nintendo bu süreçte ne yaptı? Gameboy, Nintendo 64, Gamecube, DS, Wii, 3DS ve Wii U gibi pek çok kaliteli 1. parti oyuna sahip konsollar üretip oyun dünyasına her zaman yenilikleri getirdi. Hayatında bir tane bile Nintendo oyunu oynamayıp uzmanmış gibi ahkâm kesenlere gerçekten hayret ediyorum. Nintendo aynı idealleri ile oyun dünyasının en köklü firması olarak devam ediyor ve gerek 1. parti oyunlarının 9 ve üstü puan ortalamasına sahip olması, gerekse rakiplerinden kat kat iyi oyun satışlarına ve özel oyun sayısına sahip olması oyun dünyasında sarsılmadan devam etmesine sebep oluyor. Oyun dünyasından bi haber fanatiklerin anlamakta güçlük çekeceği şeylerden biri de Nintendo'dur. Önce bir oyununu oynama zahmetine girin ondan sonra konuşun derim.
DreamCasti Sega sahipsiz bıraktı? PS2'nin daha ucuz fiyatla çıkması akabinde daha fazla satması ile Oyun yapımcıların PS2 ağırlık vermesi ile olmasın sakın, Sega'nın yanlış satış politikası yüzünden değil yani? Sarsılmaz dediğin Nintendo Wii U gibi bekleneni veremeyen başarısız ev oyun konsolları yapmaya devam ederse o zaman bu yazdıklarını email ile Nintendoya gönderirsin, onlarda nereleri ile güleceklerini şaşırırlar Mobil platforma sıcak bakmayan Sarsılmaz Nintendo, Kendi el oyun konsolları dışında diğer mobil platformlarda kendi oyunlarını çıkarmaya karar verdi. Sen beni ne tanıyorsun ki hiç 1 şey bilmiyorsun diyebiliyorsun, sen daha dünyada yokken GameBoy ve Süper Nintendo oyun oynuyorduk, Bebe'ye bak babası yaşında ki adama Nintendoyu öğretecek

BSC Misafiri

26.3.2015 11:19:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT
Bu söylemleri geçin, "Nintendo'da grafik değil oyun ömenlidir." 10 yıl önce ki kafa ile olmadığını Wıı U ile gördük....Wii satışlarını yüksek olması ve diğer oyun yapımcıların desteği ile olmadımı?
Yeni dünya düzeninde Konsolun kas gücü eskiye göre daha önemli hal aldı.. PS4'de diğer yapımcılardan oyunlar gelmesin sadece exc. oyunları yapıp satsınlar, peki özel oyunları için kaynak nerden gelecek arada zaman boşluğu nasıl dolduracaklar?
Wii U'da olan tamda bu.... Nintendo bu kafa ile giderse diğer yapımcıları kendine çekemez ise istediği kadar birikimi olsun Sega gibi sadece yazılım firması olur çıkar.
Sizde 10 yıl önceki editör yazılarını okuyup "Nintendo oyunlarında en son aranan şeyin grafik olduğunu anlayabilseydin" yazılarınız ile kurtarırsınız... Düzen sana uymuyorsa sen düzene uyucan gardaş
Wii hakkında hiçbir şey bilmeyip pek çok şey biliyormuş gibi yorum nasıl yapabiliyorsun? Wii 480p çözünürlüğe sahip diye ve çok sattığı halde 3. parti firmaların donanımı bahane göstermeleriyle oyun desteğini vermediklerini bilmiyorsun, Wii'nin en çok satan oyunlarına bir bak ondan sonra PS3 ve Xbox 360'ın en çok satan oyunlarına kaç tane benzer oyun var? Tüm Nintendo konsolları gibi Wii'de 1. parti oyunlar ve rakiplerince taklit edilen hareket algılayıcı kumandası nedeniyle çok fazla sattı. Nintendo firması Sega değil ki yazılım firması olsun, ezbere ama boş konuşmaktan bıkmadınız gitti. Sega firması el konsolu Game Gear üretti oyun desteğini hemen kesti, masaüstü konsol Saturn üretti sahipsiz bıraktı ardından Dreamcast gibi gayet başarılı bir konsol üretti onu da sahipsiz bırakıp yazılım firması oldu yani ettiğini buldu. Peki Nintendo bu süreçte ne yaptı? Gameboy, Nintendo 64, Gamecube, DS, Wii, 3DS ve Wii U gibi pek çok kaliteli 1. parti oyuna sahip konsollar üretip oyun dünyasına her zaman yenilikleri getirdi. Hayatında bir tane bile Nintendo oyunu oynamayıp uzmanmış gibi ahkâm kesenlere gerçekten hayret ediyorum. Nintendo aynı idealleri ile oyun dünyasının en köklü firması olarak devam ediyor ve gerek 1. parti oyunlarının 9 ve üstü puan ortalamasına sahip olması, gerekse rakiplerinden kat kat iyi oyun satışlarına ve özel oyun sayısına sahip olması oyun dünyasında sarsılmadan devam etmesine sebep oluyor. Oyun dünyasından bi haber fanatiklerin anlamakta güçlük çekeceği şeylerden biri de Nintendo'dur. Önce bir oyununu oynama zahmetine girin ondan sonra konuşun derim.

Bowser Zeki

25.3.2015 20:00:20

0
İlk cümlende haklısın bizi düşünmüyor gerçekten. Düzgün bir hesap sistemi yok henüz elimiz kolumuz bağlı. Ama şu cümlen "eski 3Ds'lerde yeni 3Ds oyunlarını çalıştırmıyor.." Oyunlarını... derken? Sadece 1 tane oyun çıkıyor new 3ds e şimdilik. Sorun mu yani bu wii sürümünü oyna daha güzel.

Master_Evil

25.3.2015 18:26:54

0
yıl olmuş 2015 bence en iyi konsolu yapsınlar, ps4ten de xbox one'dan da iyi olsun

Materialist

25.3.2015 17:45:37

+1
K.bakmayın ama Nintendo çok acımasız davranıyor ve kullanıcılarını hiç umursamıyor. Bu durum, NX ve New 3Ds'e özel oyun,tuş ve c-stick vs. eklemesinden belli oluyor.. Sadece satmak amaçlı kullanıyor adını başka birşey yaptığı yok yani.. Bende neredeyse tüm konsollar mevcut. ve hepsinin tadı zevki ayrı benim için. Bu şirketlerin ne çıkaracağı çok önceden belli zaten, biliyor onlar. Sen kafana göre takıl bizde seni paraya boğalım öyle mi?Madem beceremeyecektin neden Wii U'yu çıkardın piyasaya diye sorarlar sana Nintendo? 2Ds rezaletti zaten, eski 3Ds'lerde yeni 3Ds oyunlarını çalıştırmıyor..

asaltek

25.3.2015 16:06:53

+1
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki

Aslında geçmişe bakarsan zamanına göre nintendo çok güçlü konsollar çıkarıyordu. Ama satmayınca grafik yerine eğlenceye odaklandılar ve başardılar wii ve ds ile. Ne yani 2 tane konsolu güçsüz diye yerden yere vurmanında alemi yok. Sözüm sana değil genel olarak konuştum.
Ben de katılıyorum, nintendo gücü ile öne çıkmasına gerek yok, ancak konsolların çıkışından 2 seneden fazla zaman geçmişken, bunu fiyat olarak avantaja çevirebileceği bir zamandayız, iyi değerlendirirse bir çok oyuncunun aklını çelebilir. Fakat bir de şu var; nintendo da oyun işine fazla asılmıyor ki, diğer firmalar gibi yapıyor, hatta son bir kaç senedir iyice salağa yatmaya başladı. mario resmen cin ali serisi gibi oldu, cin ali tatilde, cin ali okula gitti, cin ali bilmem ne yaptı, cin ali.... biraz da cin veliler, cin ayşeler için çalışılmalı, oyuncu milleti salak değil. Aynı benzer sorunlar sony de de, en çok da xbox da var, fakat sony yeni şeyler üretiyor yine, az da olsa. Oyun işine bir asılırsa nintendo, millet çocuk için falan alacak aslında, ki wii zamanında da böyle olmuştu. Umarım bunu yeniden başarabilirler.

BSC Misafiri

25.3.2015 15:35:42

+1
Nintendonun problemi, yeni bir konsol çıkardığında o konsolu oyun çeşitliliği konusunda çok yavaş geliştirmesi. Ve bu konuda elindeki IP'leri de tam gaz kullanabildiğini düşünmüyorum. Yani Pokken Tournament'in bile arcade machine'lere özel çıkacak olması ama wii u'ya çıkmaması saçmalık. Pokemon Stadium bile yok. Sırf SNES oyunlarına remake yapsalar o bile ne ivme katar. Ha tabii kesin adamların da bir bildiği vardır ama insanın gene de aklı almıyor. Yaptıkları en iyi hamlelerden biri Bayonetta 2'yi taşımak oldu. Nintendo'nun konsola özel bir Zelda veya Pokemon MMO'su ya da MOBA'sı falan yaptığını düşünsenize.

esmerbuyucu

25.3.2015 14:58:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: hayansame

Aynen katılıyorum. Yanlıs hatırlamıyorsam, gamecube, ps2 yı donanım konusunda tokatlıyordu. Ama ne oldu ?? Herkes takmıs donanıma, sureklı bol bol oyun cıksın donanım falan onemlı degıl.
İnovasyondan tek anladığınız şey donanımın yenilenmesi mi Allasen...

hayansame

25.3.2015 12:49:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki

Aslında geçmişe bakarsan zamanına göre nintendo çok güçlü konsollar çıkarıyordu. Ama satmayınca grafik yerine eğlenceye odaklandılar ve başardılar wii ve ds ile. Ne yani 2 tane konsolu güçsüz diye yerden yere vurmanında alemi yok. Sözüm sana değil genel olarak konuştum.
Aynen katılıyorum. Yanlıs hatırlamıyorsam, gamecube, ps2 yı donanım konusunda tokatlıyordu. Ama ne oldu ?? Herkes takmıs donanıma, sureklı bol bol oyun cıksın donanım falan onemlı degıl.

Bowser Zeki

25.3.2015 12:07:02

+1
quote:

Orijinalden alıntı: asaltek xbox one ve ps4 ün hali ortada, makinalar görece zayıf ve doğru düzgün oyun yok. Bu durumu nintendo çok pis değerlendirebilir. Hedef kitlesini değiştirmez ise, tabiki mevcut konsolların yerini alması zor da, yine de makina gücüne asılırlarsa ve çocuklar için faydalı olabilecek geliştirmeler yapabilirlerse ve bu sayede velilerin gönlünü de çelebilirse, ciddi bir alternatif olabilir.
Aslında geçmişe bakarsan zamanına göre nintendo çok güçlü konsollar çıkarıyordu. Ama satmayınca grafik yerine eğlenceye odaklandılar ve başardılar wii ve ds ile. Ne yani 2 tane konsolu güçsüz diye yerden yere vurmanında alemi yok. Sözüm sana değil genel olarak konuştum.

BlackBeasT

25.3.2015 11:07:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Keşke birkaç Nintendo oyunu oynasaydın da Nintendo oyunlarında en son aranan şeyin grafik olduğunu anlayabilseydin. Emin ol Nintendo donanım özürlü bir firma değil, konsollarını kullananlar ne kadar uzun ömürlü ve kaliteli olduğunu iyi bilirler ama firmanın politikası ve oyun kütüphanesi genel olarak çok yüksek donanım isteyen oyunlardan oluşmuyor. Şimdi 4K konsol üretse bile bunu ancak Legend of Zelda veya Xenoblade Chronicles gibi birkaç oyunda kendini gösterebilir, geriye kalan tüm oyunlarında Nintendo adına gereksiz ve aşırı derecede maliyet yükseltici olacaktır. Çünkü Nintendo kullanıcı dostu bir firmadır, tarihi boyunca belki de en pahalı konsolu Wii U'dur, o da tablet maliyeti artırdığı için 250-300 dolara satılıyor. Nintendo rakiplerinden güçlü konsol ürettiği zamanlarda bile 3. parti oyunları konsollarında neredeyse hiç satmayan bir firmadır. Çünkü Nintendo konsollarını alanların çok büyük kısmı Nintendo oyunları için alır. O yüzden Nintendo değerlendirilirken Sony veya Microsoft konsollarına bakarak değerlendirilemez çünkü ikisi benzer oyun kütüphanesine sahipken Nintendo konsolunun oyunları başka bir alemdir. O yüzden en çok satan ve en yüksek puan ortalamasına sahip 1. parti oyunlar olarak oyun dünyasında yer alırlar. İyi oyun=İyi grafik demektir diyenler hiç Nintendo oyunu oynamamış oyunseverlerdir. Nintendo NX'in de masaüstü konsolu olmayacağını firmayı takip eden hemen herkes tahmin etmiştir.
Bu söylemleri geçin, "Nintendo'da grafik değil oyun ömenlidir." 10 yıl önce ki kafa ile olmadığını Wıı U ile gördük....Wii satışlarını yüksek olması ve diğer oyun yapımcıların desteği ile olmadımı? Yeni dünya düzeninde Konsolun kas gücü eskiye göre daha önemli hal aldı.. PS4'de diğer yapımcılardan oyunlar gelmesin sadece exc. oyunları yapıp satsınlar, peki özel oyunları için kaynak nerden gelecek arada zaman boşluğu nasıl dolduracaklar? Wii U'da olan tamda bu.... Nintendo bu kafa ile giderse diğer yapımcıları kendine çekemez ise istediği kadar birikimi olsun Sega gibi sadece yazılım firması olur çıkar. Sizde 10 yıl önceki editör yazılarını okuyup "Nintendo oyunlarında en son aranan şeyin grafik olduğunu anlayabilseydin" yazılarınız ile kurtarırsınız... Düzen sana uymuyorsa sen düzene uyucan gardaş

asaltek

25.3.2015 10:36:00

-2
xbox one ve ps4 ün hali ortada, makinalar görece zayıf ve doğru düzgün oyun yok. Bu durumu nintendo çok pis değerlendirebilir. Hedef kitlesini değiştirmez ise, tabiki mevcut konsolların yerini alması zor da, yine de makina gücüne asılırlarsa ve çocuklar için faydalı olabilecek geliştirmeler yapabilirlerse ve bu sayede velilerin gönlünü de çelebilirse, ciddi bir alternatif olabilir.

Double1461

25.3.2015 10:23:12

+1
Nintendoya ilişkin deneyimlerim wii ve 3ds ile kısıtlıdır (tabii nes ve snes'te var) yorumlarımı buna göre yapacağım. Kullanıcı dostu kısmına pek katılmıyorum. Konsol kısmen ucuz olsa da daha pahalı olmayı asla haketmiyor. Hep bir önceki nesil ayarında donanımla piyasaya sürülüyor. 1. parti oyunları asla indirime girmiyor hatta exclusive oyunların tamamı indirime girmiyor. Kendi oyuncu kitlesi ve oyunları olduğu için rekabetten de pek etkilenmiyor. Oyunları oynamak için bolca aksesuar alıyorsunuz bundan dolayı konsolun ucuz olmasının hiçbir anlamı yok. Nintendo wii kadar aksesuar aldırabilen bir konsol gelmemiştir daha dünyaya (efsane alet o ayrı). Çalışıyorum iyi bir işim ve iyi sayılabilecek gelirim var. Ama 3ds'ye 39,99 sterline digital kopya oyun alacak durumda hissetmiyorum kendimi. Oyunların indirime girmemesi de cabası. Nintendo da sadece karına bakan bir firma diğer firmalar gibi oyuncuları değil kendisini düşünüyor haliyle. Oyuncu dostu kavramı şehir efsanesidir. Nintendo da tekel olduğu taşınabilir oyun konsolu piyasasında dünyanın en pahalı mobil oyunlarını satıyor ve fiyatlarda yıllarca indirim yapmıyor. Bi de bölge kilidi var. Sen parasını verip amerikadan oyun alacaksın pal konsolda oynayamayacaksın. Yeni çıkaracakları konsolda wii'de yapmış oldukları gibi bir yenilik yapmazlarsa nintendonun oyuncu kitlesi büyümeyecektir. Nintendo wii'nin bu kadar satmasının sebebi wii sports ve wii fit'tir. Bunlar ayrıldığında gerçek kitlesi ortaya çıkıyor. Tamam wii u'da da wii fit vs olabilir ama heyecan yaratmadığı, yenilik içermediği ortada. Tablet olayına gelirsek nintendo kadar başarılı olmasa da Sony ps3'te benzer uygulamara yer vermişti. Ps vita aracılığyla oyunlar oynanabiliyordu. Little big planetteki cross control ek paketi ile gayet başarılı bir örnek verdiklerini söyleyebiliriz.( https://www.youtube.com/watch?v=dsnt29mLdWw). Yenilikten söz etmek güç. Sonuç olarak wii u yeni oyuncu kazandırmak konusunda gayet yetersiz bir konsol. Harika grafikler, güçlü donanım yeni oyuncu kazandırmak için en kolay yol. Umarım nintendo daha önce defalarca yaptığı gibi orjinal ilgi çekici bir fikirle karşımıza çıkar. Rekabet kadar yeni şeylere de ihtiyacımız var.

esmerbuyucu

25.3.2015 01:30:39

0
Ben ev+el konsolunun birleştirileceğini düşünüyorum. Tablet kontrolcüyle el konsolu aynı şey olacak. Ben multiplatform oyunlara yer vermesini isterim Nintendo'nun. Ama bu ne hınç bu ne kibir. Wii U için Fifa 15 çıkmıyor. Bu kötü bir şey. Legend of Zelda, MK8, SSB gibi oyunlara kötü diyen yok zaten. İyi güzel onlara ekstradan diyorum. Ayrıca bu Nintendo profesörleri ne diye kendini yırtınmaya çalışıyor iyi oyun=iyi grafik diye? Zaten oyundan anlayan kişi iyi grafiğin her şey olmadığını bilir. Boş yere çene patlatmayın.

BSC Misafiri

25.3.2015 00:42:41

0
adamlar yeni aletin donanınımını yükseltmeyeceğiz diye bir söylemde bulunmamışlar.bence wii udan daha yüksek donanımla gelir yeni konsol.Vede tabikide başka yeniliklerde olacak.

BSC Misafiri

25.3.2015 00:42:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ps4 donanımı ayarında ya da daha iyisi bir cihaz ortaya koyarlarsa düşünmeden alırım. Nintendo eğlencedir, biraz da grafiği katsın üstüne geriye uyumluluğu da oldu mu tamamdır.
Keşke birkaç Nintendo oyunu oynasaydın da Nintendo oyunlarında en son aranan şeyin grafik olduğunu anlayabilseydin. Emin ol Nintendo donanım özürlü bir firma değil, konsollarını kullananlar ne kadar uzun ömürlü ve kaliteli olduğunu iyi bilirler ama firmanın politikası ve oyun kütüphanesi genel olarak çok yüksek donanım isteyen oyunlardan oluşmuyor. Şimdi 4K konsol üretse bile bunu ancak Legend of Zelda veya Xenoblade Chronicles gibi birkaç oyunda kendini gösterebilir, geriye kalan tüm oyunlarında Nintendo adına gereksiz ve aşırı derecede maliyet yükseltici olacaktır. Çünkü Nintendo kullanıcı dostu bir firmadır, tarihi boyunca belki de en pahalı konsolu Wii U'dur, o da tablet maliyeti artırdığı için 250-300 dolara satılıyor. Nintendo rakiplerinden güçlü konsol ürettiği zamanlarda bile 3. parti oyunları konsollarında neredeyse hiç satmayan bir firmadır. Çünkü Nintendo konsollarını alanların çok büyük kısmı Nintendo oyunları için alır. O yüzden Nintendo değerlendirilirken Sony veya Microsoft konsollarına bakarak değerlendirilemez çünkü ikisi benzer oyun kütüphanesine sahipken Nintendo konsolunun oyunları başka bir alemdir. O yüzden en çok satan ve en yüksek puan ortalamasına sahip 1. parti oyunlar olarak oyun dünyasında yer alırlar. İyi oyun=İyi grafik demektir diyenler hiç Nintendo oyunu oynamamış oyunseverlerdir. Nintendo NX'in de masaüstü konsolu olmayacağını firmayı takip eden hemen herkes tahmin etmiştir.

BSC Misafiri

25.3.2015 00:42:10

+2
Super Mario 3D World, Mario Kart 8, Legend of Zelda, Xenoblade Chronicles, Donkey Kong, Pikmin 3, Metroid Prime, Super Smash Bros, Starfox, New Super Mario Bros vb... pek çok oyunu 9 ve üstü puan ortalamasına sahip Nintendo Wii U oyunlarını denememek için hala ısrarla donanım gücünü bahane gösterenlere sadece gülerim yahu!

Kurt.

24.3.2015 22:40:40

+1
Nintendo candır yaaa. Benim için en az Playstation kadar değerlidir. Umarım istedikleri şeyler hem onlar için iyi gider hem de biz oyuncular için.

Bowser Zeki

24.3.2015 22:39:11

0
Hybrid bir konsol olacağa benziyor. QOL ilede kesin bağlantılı olur.

BSC Misafiri

24.3.2015 22:23:26

0
Ev konsolu olmauacagi. Yeni ev ve el konsolunun birlesimi hdmi cikisli tablet seklinde bir cihaz olacagimve mobil'e yuklenecegi cok ciddi sekilde belirtiliyor. Ama haberini malesef bizim basinda gormuyoruz. Yeni ev konsolu cikart,iyor adamlar. Hem cebinde tasiyacagin hemde eve gelip tv'ye baglayanilecegin bir cihaz yapiyorlar. Hic mi dusunmuyorsunuz. Nintendo DS cikti sonra en son DSI cikti ve yeni nesil el konsolu 3DS tanitildi. 3DS cikti sonra en sona New 3DS konsolu cikti. Simdi yeni nesil el konsolunda sira. Ama bu sefer iwata'nin dedigi gibi yenilik yapicaklar. Cikardiklari el konsolu HDMI ile TV'yede baglanip oyunu oynatma ozelligine sahip olacak. Yani tek bir Nintendo cihazi ile hem disarda yolda oyun oynayabileceksiniz hemde evde buyuk ekranda party ya da daha ciddi oyunlar oynayabileceksiniz ekstra Wireless kontroller ile. Bunu oyle ciddi kaynaklar belirtti ki ign,gamespot,eurogamer,gameinformer... Liste uzayip gidiyor ama bizde malesef haberi yapilmadi! Wii U ise ana ev konsolu olarak devam edecek ve tabiki zaman icinde destegi azalacak. Ama ilk birkac yil her oyun Nintendo NX ve Wii U icin cross platform olarak gelecek. Son olarakta yeni gelecek NX konsolu hem el konsolu hemde TV baglantisi oldugu icin grafik olarak cok ust duzey olmayacaginin ustunde duruluyor.

BSC Misafiri

24.3.2015 20:57:13

+4
Ps4 donanımı ayarında ya da daha iyisi bir cihaz ortaya koyarlarsa düşünmeden alırım. Nintendo eğlencedir, biraz da grafiği katsın üstüne geriye uyumluluğu da oldu mu tamamdır.

RownikaL

24.3.2015 20:12:30

+2
Nintendo bu son dönemde acayip işler yapmaya başladıya hayırlısı ne diyim.Benim düşünceme göre bu mevzu new 3ds gibi olacak.Şayet dedikleri gibi yeni bir ev konsolu çıkarırlarsa wii-uya oranla daha stabil ve daha güçlü bir konsol olacak yeni çıkan konsol aynı zamanda wii-u oyunlarınıda destekliyecek lakin bu şimdi new 3ds'e çıkan bazı özel oyunlar gibi yeni nesil konsol'a da özel bazı oyunlar çıkaracaklar sonrada öbür konsola daha çok ağırlık vericekler ama wii-u'yuda arkadan desteklemeye devam edip ayrıca kaymak yiyecekler bence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Nintendo Switch
+ TAKİBE
AL
9 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız