Bazı oyun otoritelerinin yerden yere vurduğu, Destructoid'in ise 10 üzerinden 10 verdiği korku oyunu Deadly Premonition'ın satışları oyunun geliştiricisini memnun etmemiş. Oyunun yönetmeni Hidetaka Suehiro'nun açıklamasına göre Deadly Premonition ekonomik başarı gösteremedi.
Deadly Premonition'ın 6 yılda geliştirildiğini söyleyen Suehiro şimdi de Deadly Premonition: Director's Cut'ın yeni oyuncu kitlelerine ulaşmasını ve satış başarısı elde etmesi için çabaladığını söylüyor. Böylece yeni bir oyun veya Deadly Premonition'a bir devam oyunu yapabilirmiş.
Özellikle görsel yönden çok eleştirilen Deadly Premonition kimilerine göre 10-13 yıl önce piyasaya çıkan Dreamcast oyunlarından bile daha kötü grafiklere sahip. Tabi bu da oyuna olan ilgiyi doğal olarak düşürüyor.