Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Dead Space 3'ten Onaylanan Bilgiler


     Game Informer dergisinin Temmuz sayısı, dijital abonelere dağıtılmış durumda. Çoğu oyunun ilk bilgilerine eriştiğimiz derginin bu sayısında Dead Space 3 de yer aldı. 
 
     Dergiden gelen bilgilerle birlikte Dead Space 3'deki co-op desteği onaylandı. Isaac ve Carver arasında olacak olan bu co-op'lu multiplayer sisteminde, karşıt savaşların yapıldığı multiplayer modu yer almayacak.
 
     Belirtilenlere göre co-op modunda bazı sinematik ara sahneler de bulunuyor. Co-op modu oyunun hikayesini çok fazla etkilemeyecek çünkü dergide, "Tek kişilik senaryo modunu oynadıktan sonra bütün hikayeyi anlayacaksınız." ibaresi yer alıyor.
 
     Alınan bilgilere göre Dead Space 3'te siper alma sistemi yer alacak. Serinin önceki oyunlarından bazı korku öğelerini direkt olarak göreceğimiz Dead Space 3'teki buzul evrenimizin adı Tau Volantis olarak geçiyor.
 
     Game Informer'da Visceral Games'in Dead Space 3'ü ilk iki oyundan daha az çizgisel yapmak istediği belirtilirken, oyunun Şubat 2013'te çıkacağı yazılıyor. Oyunla ilgili ilk videonun E3 fuarında gösterilmesi bekleniyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Dead Space 3 EA Visceral Games Isaac Clarke PS3 Xbox 360 PC Korku
MoH: Warfighter ve NFS Vita İçin Listelendi Bungie'nin Marathon Serisi iOS'da Bedava!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

pisikopatlar_1005@hotmail

4.6.2012 17:41:17

0
Siz siper alma olayına dua edin;ya adamımıza görünmezlik pelerini filan verseler bekleyip görücez

mavi_sakal

4.6.2012 01:15:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: TodorovX İnsanın aklına ilk olarak çatışma geliyor Şahsen benimde öyle Tabi bu yaratıklardan saklanmak için kullanmayacağımız anlamına gelmez. Eğer önceki oyunlarda olduğu gibi karşılarına geçip ateş edemiyorsak bence kullanışlı birşey olabilir yada gizlice onlardan kaçmak için.Tabi ki bu bir korku oyunu olduğu için Korkmamız gerek bunuda Örnek olarak; "Yaratık çok güçlüdür Öldürmesi zordur o an cephanemiz azdır ondan saklanmalı ve gizlice yanından geçmeliyiz ve diyelim ki en ufak hatanızda sizi fark edecek Bu sizi oyun içi atmosferede bağlı olarak korkutmaya yetecektir" Tabi ki bu benim beklentim senin söylediğin gibi yapıp oyunu aksiyon oyununa da çevirebilirler ki BUNU ASLA İSTEMEM.
umarım dediğin gibidir. oyunun kanı donduran en önemli özelliklerinden biri sipersiz olmasıydı bence onca yaratığın ortasında kalakalmak, kaçmak için aralarından geçmek v.s. adrenalin dozunun üst seviyede kalmasını sağlıyordu. senin dediğin gibi "gizlice yanından geçme" falansa ellerinden öperim ama değilse çok şey söylendi çok fikir yürütüldü çok çıkarsama yapıldı. artık sabretmek zorlaştı çıksa da beklemekten kurtulsak en azından.

TodorovX

3.6.2012 20:33:01

0
İnsanın aklına ilk olarak çatışma geliyor Şahsen benimde öyle Tabi bu yaratıklardan saklanmak için kullanmayacağımız anlamına gelmez. Eğer önceki oyunlarda olduğu gibi karşılarına geçip ateş edemiyorsak bence kullanışlı birşey olabilir yada gizlice onlardan kaçmak için.Tabi ki bu bir korku oyunu olduğu için Korkmamız gerek bunuda Örnek olarak; "Yaratık çok güçlüdür Öldürmesi zordur o an cephanemiz azdır ondan saklanmalı ve gizlice yanından geçmeliyiz ve diyelim ki en ufak hatanızda sizi fark edecek Bu sizi oyun içi atmosferede bağlı olarak korkutmaya yetecektir" Tabi ki bu benim beklentim senin söylediğin gibi yapıp oyunu aksiyon oyununa da çevirebilirler ki BUNU ASLA İSTEMEM.

MaximumGame_

3.6.2012 18:42:31

0
Siper alma sebebi: ''Tiedemann'' askerleriyle yapacağımız çatışmalardır.

Winter_Kamıttır

3.6.2012 16:22:08

0
Kesin canavarların elinde silah olcak

encuni

3.6.2012 13:31:19

0
Siper alma sebebi Resident evildeki gibi yaratıkların eline silah vericekler.

BSC Misafiri

3.6.2012 12:41:07

0
Gözden kaçmış yeni bir ekran görüntüsü ! http://progamist.net/wp-content/uploads/2012/06/Dead-Space-3-Screenshot-6.jpg

DarkOfSkull

3.6.2012 12:30:08

0
bi korku oyunu daha mahvoldu iyice asiyona kaydırcaklar

ZaptoZ

3.6.2012 12:22:10

0
dead space 3 var diyorduk korku oyunu hafif oda gitti artık hiç bir oyundan eskisi gibi zevk almıyorum oynamıcam artık hiç bişey.

0lyimp0s

3.6.2012 11:51:45

0
ne güzel la siper olması daha gerçekci insan öyle bişeyle kariılaşsa bi düşünsenize gerçek oldugunu siper almamız burda bazı beyinsizler yok fps ye kaydı yok kaynım bana kaydı ifadeleri kullanıyolar

BSC Misafiri

3.6.2012 11:18:31

+3
bir insan korku oyununda niye siper alır ya aksiyona çevirdikleri burdan belli

BSC Misafiri

3.6.2012 11:17:53

0
siper alma sistemi nedir ARKADAŞ YAA!!!! YAPACAĞINIZ YENİLİĞİ.......

BSC Misafiri

3.6.2012 11:17:37

-1
daya action ı bebelere gitsin...yeni nesil oyunların geleceğini şimdiden görebiliyorum...deadspace vs cod...silenthill vs bf3...

BSC Misafiri

3.6.2012 11:16:58

0
Geçmiş olsun dead space'de aksiyona kaydı.

BSC Misafiri

3.6.2012 11:13:06

0
siper alma ? tamam anladım...

BSC Misafiri

3.6.2012 11:12:48

0
Ne demek siper alma ekliyorlarlar kardeşim Fps mi bu oyun?.Sizin yapacağınız oyunada eaya da neyse

BSC Misafiri

3.6.2012 11:12:30

0
Korku öğlerini baltalamaya, bu şekilde satışları yükseltmeye karar verdilerse onlara bir haberim var. Dead Space bir Gears of War olarak doğmadı. Oyunun satışları iyise bunun tek nedeni oyunun başarılı korku atmosferinin oyuncuyu kendine bağlamasıydı. Oyuncular aşırı aksiyona kayışı satışlarda cezayı kesecektir diye umuyorum. Ancak Resident Evil gibi beğenilmediği halde satan örnek görünce de pek huzurum kalmıyor. Böyle silahlı bir aksiyon olacaksa da umarım az ve öz kullanılmıştır. Siper almayı da sadece kurşunlardan kaçmak için değil yaratıklardan saklanmak için de kullanırız. Umalım da yarın E3'te oyun bizi hüsrana uğratmasın.

CodeMachine

3.6.2012 10:55:08

0
Bu haber önceki haberde shooter a kayacak gibi dediğimde bir resimden yorum yapılmaz diyenlere ithaf olunur.

oyuncu11790

3.6.2012 10:15:08

+8
yeni korku oyunlarının çoğu kendi karakterimizi çaresiz bırakmak yerine karşı tarafı çaresiz bırakacak şekilde tasarlanıyor buda arada zıplayıp önümüze çıkan karakterler dışında korku unsuru olmayan aksiyon oyunundan başka bir şey olmasını engelliyor....böyle olmasının sebebi de basit zaten saf korku oyunları küçük kitleye hitap eder mantığı

op.55 no.1

3.6.2012 10:11:40

0
Oyunlar hakkında çıkmadan yorum yapmaktan nefret ederim yok oyun bitti yok aksiyona kaydı gibi ancak şu siper alma sistemini gördükten sonra gerçekten de oyunla ilgili heyecanım ve umutlarım azaldı SURVIVAL HORROR da siper alma ne demek!!!???

Fatal1ty.

3.6.2012 10:02:32

-1
Yine EA Games, yine içine edilen bir oyun.

Usbehci

3.6.2012 03:33:07

0
Oyuna siper alma sistemi ekledilerse çatışmalara hazır olun demek istemişlerdir. Güle güle Dead Space...
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Dead Space 3
+ TAKİBE
AL
50 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız