Guerilla: Oyun Hakkında Bilgi Vermek İlgi Çekiciliği Azaltıyor

Tunahan Başol


     Killzone serisiyle tanıdığımız Guerilla Games, E3'te yaptığı duyuru ile birlikte tamamen yeni oyunları Horizon: Zero Dawn'u göstermiş ve ancak pek fazla detay paylaşmamıştı. Guerilla Games'in kıdemli yapımcılarından Mark Norris neden çok fazla detay vermedikleri hakkında konuştu.
 
     Hikayeyi çok fazla paylaşmamanın oyunu daha ilginç kıldığını ve oyunculara kendi teorilerini oluşturma imkanı verdiğini söyleyen Norris, çok fazla bilginin oyuna yararı değil zararı olacağını düşündüğünü dile getiriyor.
 
     Konuşmasının devamında hakkında çok fazla detay açıklanan Fallout 4'e değinen Norris şunları söylüyor:
 
"Benden daha büyük bir Fallout hayranı olamaz, her zaman Vault 111 hakkında çok konuşurum ve hatta Vault 111 ceketim bile var. Ve onlar tanıtım videolarında bombanın patladığı anı gösterdi. Ve ben "Hayır, bunu neden yaptılar ki?" dedim. Her zaman içimde olan Fallout gizemini harap ettiler."