Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Far Cry 3 - Vaas ve Buck İle Tanışın (Altyazılı)

1 Ekim 2012 Levent Polater 35 İzlenme Sayısı: 17982 Video süresi: 03:19 Trailer
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Ubisoft'un en büyük kozlarından Far Cry 3'ün son videosunu Türkçe altyazılı izleyin.

Far Cry 3 ubisoft PC BSC Türkçe altyazılı video vaas buck
Forza Horizon - Launch Trailer NBA 2K13 - Dynasty TV Spot
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

6.10.2012 14:26:26

0
Cryengine 2 değil Dunia Kullanıyor... raadadam 03.10.2012 23:37:58

BSC Misafiri

6.10.2012 01:46:10

0
far zry yı görünce lost geliyor aklıma

zero2900

4.10.2012 17:23:19

0
Aylar öncesinden Deluxe Edition ön siparişi vermiştim. kesinlikle değeceğini gördüm. Umarım yakın zamanda Türkçe yamasıda gelir Oyun Çeviriden. Bu arada Shepard çoban demekmiş vay anasını resmen Mass Effect evrenine dahil taşlar yerine oturdu. Tüm ırkları hareketer geçiren bir kumandan...Bir Çoban... Vay be gerçekten ufkumu 2x yaptı. :D

Ducard

3.10.2012 23:37:58

+1
Grafiklerin bu kadar harika görünüyor olmasının sebebi oyunda Cryengine 2 motorunu kullanıyor olması.Keşke crysis ce 2 motoruyla devam etseydi.Crysis yıllar önce çıkmasına rağmen hiç bi oyun o güzelim grafiklere ulaşamamıştı.Crytek de konsolların b.kuna cryengine 3 denen saçmalığı çıkardı.Kırpıldı grafikler.Ama bu oyun gelecek vaad ediyor arkadaşlar.PC'lerimizde cryengine 2 nin harika ada atmosferini tekrar tadacağız.

Crys2

3.10.2012 17:12:51

+1
I <3 This Game

WE neED

3.10.2012 15:02:47

0
Ortam ve atmosfer çok güzel görünüyor

King Thranduil

2.10.2012 19:34:19

0
Pc ye gecince bakarim

slajer

2.10.2012 19:29:37

0
Cok hos olmus, ozellikle Buck karakteri hosuma gitti. Kesinlikle alip oynayacagim.

kartyler

2.10.2012 16:18:01

0
far cry 2 nin nesi kötüdü anlamadım hoş bi oyundu ha tabi bunda emek daha çok bu ona oranla harika duruyor vahşi yaşamı katmışlar oyun bitincede avlanmak isterim belki böyle açı kdünya oyunları yapsınlar bülent ersoy başbakan olsun sorun degil :D

BSC Misafiri

2.10.2012 11:38:12

0
Beyler oyun görsel olarak gayet güzel duruyor ama sanırım konsol kalitesinden çok yüksekte bu videolar pc den alıntı değil mi ? Daha konsol gameplay videoları yayınlamadılar sanırım .

BSC Misafiri

2.10.2012 11:37:37

0
ETKİLENDİM

TossA CoinTo Your Witcher

2.10.2012 11:23:28

0
Hikaye güzele benziyor görüntüler de hoş . ubisoft iyi iş yapmış gibi.

:hKn:

2.10.2012 00:57:27

0
Ohaa Hacii bi oyun bu kadar süper olur mu, hikaye gerçekten süpere benziyor ama benim pc kaldırmıyorr LANET OLSUN!!!

Uncy

2.10.2012 00:52:24

0
Listemde bulunan oyunlardan biri

Project Scorpio

1.10.2012 23:44:02

0
Hepimiz birer Çobanız beyler.

Shagrath

1.10.2012 23:22:20

+2
Far Cry 2 gibi sıkıcı olmazsa her türlü gideri var.Far Cry 2 de sürekli aynı şeyleri yapıyorduk.İki de bir çatışmanın ortasında bozulan silahlar,aynı kontrol noktalarını defalarca tekrardan temizlemek umarım bunların hiç biri olmaz oyunda.

Gordon Freedos

1.10.2012 23:15:17

0
bir fps tutkunu olarak bu oyunuda orjinal alacağım. oyun videoları beni çok etkiledi. bir an önce oynamak istiyorum.

hysteria_

1.10.2012 23:05:37

0
güzel duruyor ama abartılacak bir yapım değil bence.

hiyanko

1.10.2012 22:51:58

0
Oyun büyültülmüş açık dünya olmuş ve daha iyi olmuş.Yeni araçlar,yeni adalar,yeni kişilikler.Umarım FarCry2'deki gibi sol gösterip sağ vurmazlar.

BSC Misafiri

1.10.2012 21:10:27

0
bu oyun bana bu sefer çok iyi gözüktü kesinlikle bunu alıcam

BSC Misafiri

1.10.2012 21:09:48

0
Bence, Far Cry 3 İle Ubısoft Farklı Ve İyi İş Çıkartacak, Çünkü; Doğa, Hayvanlar, Araçlar, İnsanlar... Bir Çok Etkileşimi Bir Arada Göreceğiz... Bunları Bir Arada Daha Önce Hiç Tatmadık, Umarız ki Memnun Kalırız... Ve Yine Umarız ki, Oyunu Kasmadan Donmadan oynarız...

BSC Misafiri

1.10.2012 21:07:50

0
Süper olacak sırf bu oyunu alacam Far Cry 3 zaten hemen biten bir single'ı olmayacak ve Multi si ile Co-Op'u da var off oyun bitmez sıkılmadan oynanacak bir oyun lazım bana o da bu .

kasapoğlu57

1.10.2012 21:00:47

-1
fifa 13 incelemesini aciiilll bekliyoruzz :D burdan yöneticilere sesleniyorum ..

OldWolF3

1.10.2012 20:58:18

0
FPS oyunlarını genelde PS3'de oynayamam ve sıkılırım ne BF3 ne MW3 bitirebildim ancak bu oyunu kesin alıcam

avatar78

1.10.2012 20:52:30

0
BSC'nin bu altyazı olayını sevmeye başladım. Yardım lazımsa altyazı için çalışabilirim, çalışabilecek birkaç kişi de biliyorum.

El Mukteda

1.10.2012 20:47:51

+1
2. oyunu görevlere giderken ikide bir karşımıza çıkan conconlar yüzünden oynamadım, bunda da kaplan, köpek balığı, büyücü filan var. hayırlısı artık.

SiNaPSiS

1.10.2012 20:34:42

0
Far Cry 2deki gibi kötü bi vuruş hissi var gene, cık

Kosünüs mü o

1.10.2012 20:33:47

0
Sağlam geliyor yippie

Zero Limit

1.10.2012 20:29:43

+3
o kız gelecek oyunda bana da kucak dansı yapacak, yoksa oynamam ben bu oyunu

akcanon

1.10.2012 20:22:31

0
Ormanın içinden kaçtıgı sahne süper

yanmısbozuka

1.10.2012 20:16:52

0
ne zaman cıkıcak belli mi tarih

Maestro

1.10.2012 20:01:11

+1
Far Cry serisi 2 de bozmuştu biraz, bu sefer olmuş gibi.

No-One

1.10.2012 19:44:51

+1
Muhteşem

DirtyShady

1.10.2012 19:36:56

-1
Zaten bi Assassin's Creed'le dayanıyodu güzelim Splinter Cell'in gizliliğini yok etmeseydi kral bi şirket olurdu

Chosen_One

1.10.2012 19:30:54

+4
Çıkmasını dört gözle beklediğim oyun. Bu yılki son çeyrek oyunlarından en iyisi bana göre.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Far Cry 3 7 / 10 38 oy
KÜNYE
Far Cry 3
+ TAKİBE
AL
163 kişi bu oyunu takip ediyor.
Bu oyunu 5TL'den başlayan taksitlerle Playstore'dan Alabilirsiniz.
2.0
0
OY
0
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız