Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

CoD: Black Ops 2 - İlk Video (Türkçe Alt Yazılı)

2 Mayıs 2012 Gökhan Yılmaz 351 İzlenme Sayısı: 74775 Video süresi: 02 dk Trailer
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Call of Duty: Black Ops 2'nin duyuru videosunu ve emekli çavuş Woods'un anlattıklarını Türkçe alt yazılı olarak izleyin.

Call of Duty: Black Ops Treyach FPS Activision 2x xp Wii PS3 Xbox 360 PC DS black ops 2
Diablo 3 - Developer Diary 5 Diablo 3 - It's Not Safe
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

18.12.2012 20:29:36

0
abiler bilgisayarım kaldırırmı bi bakarsanız derecelendirme :5,6 windows7 ultimate işlemci Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2,27GHz 2,27GHz ram 4 gb 64 bit işlemci GetForce GT 330M

ahmetgalipcoskun

15.12.2012 13:55:49

0
İlk oyunda olan enerjiyi hissettim

alicemoguz

4.10.2012 02:34:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: egecan23

Aslında reznov hiç olmamıştı. Hapishaneden kaçarken reznov ölmüştü. Mason onu kafasında canlandırmıştı.
anladım..team deatmatch de kapışacak arkadaşlar varsa ekleyebilir 32 leveldayım..psn id:alicem_fb92.. zombie mod da olabilir.

egecan23

2.10.2012 15:02:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: alicemoguz reznov ne oldu öldü mü bir daha ki oyunda göremeyeceğiz sanırım kendisini...adamımdı ya..
Aslında reznov hiç olmamıştı. Hapishaneden kaçarken reznov ölmüştü. Mason onu kafasında canlandırmıştı.

alicemoguz

2.10.2012 14:52:33

0
reznov ne oldu öldü mü bir daha ki oyunda göremeyeceğiz sanırım kendisini...adamımdı ya..

TheDC

17.9.2012 19:01:28

0
Güzelmiş

esmuco26

17.9.2012 14:28:44

-1
Biraz da gerçekçilik katsalar şu oyuna güzel olacak da...Nerdee.. Ayrıyeten, Hadi ama ya amerika mı anahtarlarını çaldıracak !!! Kim inanır buna buna ? Halbuki atom bombasıyla işler baya iyi gitmişti onlara göre.....Yaptıkları oyunlar bile kendileri gibi be.. Zaten sorsalar mağdurunu gaddar kendin gösterir... :)

Ambarad

13.9.2012 13:35:24

0
Black Ops gibi mükemmel senaryosu olan bir oyuna, bu şekilde bir 2. oyun beklemiyordum. Savaşlarda uçuk teknoloji benden uzak olsun.

Kreuger

13.9.2012 11:39:01

0
bf 3 ü cod mw 3 le degis tokus ettim mw3 oynuyorum daha zevkli daha eglenceli bir daha bf3-4 oynarsam ajdar olayim black op 2 yi sabirsizlikla bekliyorum ama bir sorunum var ps3 demi oynasam pc demi bu ikisinin arasinda kaldim pc de oynarsam direcxt 11 destekli olacak grafikler super olur ps3 de oynasam malum medium grafiklere mahkumuz

KmKz_Lito

13.9.2012 03:04:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: doucan_21 BF3 ve COD aynılar demedim zaten dikkat edersen BF3 grafiğini ilerletmek için oyuna ara verdi bir süre beklediler en iyisi için uğraştılar ve ortaya mükemmel grafikler ayriyetten çok iyi bir multiplayer çıktı.Ben bir COD taraftarıyım ama BO COD a hiç yakışmayan bir oyun hikaye bakımındanda yeterli değil bunu ben değil yığınla oyuncu söylüyor.BO2 de önce herkes bu daha beta oyun çok değişir diyordu ama değişen bir halt yok.
Hani koskoca mesajımın arasından kastettiğim en son şeyi cımbızla çekmişsin. Neyse tartışmayı uzatıp konuyu daha çok kirletme taraftarı değilim. Sadece bir iki çift sözüm var. Black Os 2, MW3 oyunundan çok daha kaliteli ve zevk veren bir oyun olacaktır. MW3 ile ara verdiğim BF3 ile canlı tuttuğum FPS günlerine geri dönmek için iyi bir fırsat. Hala arada açıp Black Ops oynadığım oluyor şu son günlerde.

Drakeshark

13.9.2012 00:22:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: KmKz_Lito

Saçmalıkmış önce sen üslubuna dikkat et. MW serisinin eleştirirken ne hikayesinden bahsettim, ne de oyun motorundan. Beni ve bir kaç sıkı Call of Duty oyuncusu arkadaşımı oyundan bezdiren haritaları düşünerek bu mesajı atmama rağmen mesaj içerisinde belirtmedim. Geleceğe gitmenin mantığı nedir demişsin ama BO hikayesinden bahsederken neden işin içine BO2 hikayesini dahil ettin ki? Herkesin rezalet olmasını beklediği Black Ops serisinin ilk oyunu hem zevkli hem de derin bir konu işleyerek bir kez daha Call of Duty serisinin tek kişilik oyun modunun standartını yükseltti. Daha önce MW3 motorunun üzerine koyarak devam ettiğini bildiğim Black Ops 2 (mesajımın daha öncelerden atıldığını görebilirsiniz.) maalesef BO oyun motoru üzerinden devam edecekmiş Sipahi hocamın dediğine göre. BF3 ise bence her ne kadar ikiside FPS türünün öncüleri olsalar bile Call of Duty çok daha arcade bir oyun olarak göze çarpıyor. Aynı türün içinde farklı türün iki temsilcisi gibiler.
BF3 ve COD aynılar demedim zaten dikkat edersen BF3 grafiğini ilerletmek için oyuna ara verdi bir süre beklediler en iyisi için uğraştılar ve ortaya mükemmel grafikler ayriyetten çok iyi bir multiplayer çıktı.Ben bir COD taraftarıyım ama BO COD a hiç yakışmayan bir oyun hikaye bakımındanda yeterli değil bunu ben değil yığınla oyuncu söylüyor.BO2 de önce herkes bu daha beta oyun çok değişir diyordu ama değişen bir halt yok.

KmKz_Lito

12.9.2012 23:56:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: doucan_21 Ne saçmaladığını sorabilirmiyim acaba ? Modern Warfare 3 belki istenileni verememiş olabilir fakat MW rezaletse BO ondanda rezalettir.Böylesine saçma bir hikaye görmedim. Geleceğe gitmenin mantığı nedir ki ? İyice sapıttı oyun.MW ye devam etmeliler belkide BO yerine başka bir hikaye gelirse hiç üzülmem. Ayrıca COD MW den beri aynı motorla gidiyor diye biliyorum.Hem oyun yapıp hem motoru geliştirmek zaman alır belki ama 4 ten beri yamalayıp yamalayıp sundukları motoruda artık rafa kaldırırlar.Bak BF3 e ?
Saçmalıkmış önce sen üslubuna dikkat et. MW serisinin eleştirirken ne hikayesinden bahsettim, ne de oyun motorundan. Beni ve bir kaç sıkı Call of Duty oyuncusu arkadaşımı oyundan bezdiren haritaları düşünerek bu mesajı atmama rağmen mesaj içerisinde belirtmedim. Geleceğe gitmenin mantığı nedir demişsin ama BO hikayesinden bahsederken neden işin içine BO2 hikayesini dahil ettin ki? Herkesin rezalet olmasını beklediği Black Ops serisinin ilk oyunu hem zevkli hem de derin bir konu işleyerek bir kez daha Call of Duty serisinin tek kişilik oyun modunun standartını yükseltti. Daha önce MW3 motorunun üzerine koyarak devam ettiğini bildiğim Black Ops 2 (mesajımın daha öncelerden atıldığını görebilirsiniz.) maalesef BO oyun motoru üzerinden devam edecekmiş Sipahi hocamın dediğine göre. BF3 ise bence her ne kadar ikiside FPS türünün öncüleri olsalar bile Call of Duty çok daha arcade bir oyun olarak göze çarpıyor. Aynı türün içinde farklı türün iki temsilcisi gibiler.

namsar29

12.9.2012 12:38:20

0
Bir farklılık yok gibi.

Drakeshark

12.9.2012 12:29:19

-1
quote:

Orijinalden alıntı: KmKz_Lito Modern Warfare 3 rezaletinden sonra Black Ops serisine dönmek çok iyi olacak. Senenin bana göre hayal kırıklığı olan MW3'ü takaslayarak elimden çıkarmıştım. Black Ops güzel bir oyundu, her ne kadar grafikleri yüzünden eleştirilse de bende oyunları aldığım zevke göre incelerim. Aslında yüksek teknoloji konulu FPS'leri sevmesem de oyunun adı Call of Duty olduğu için almam gerek diye düşünüyorum. Edit: Motoru eleştiren arkadaşlar konudan haberdar değil herhalde, MW3 oyun motorunun biraz geliştirilmişini kullanacaklar. Çünkü hem oyunu yapmak, hem de oyun motorunu yenilemek serinin gecikmesine sebep olacak.
Ne saçmaladığını sorabilirmiyim acaba ? Modern Warfare 3 belki istenileni verememiş olabilir fakat MW rezaletse BO ondanda rezalettir.Böylesine saçma bir hikaye görmedim. Geleceğe gitmenin mantığı nedir ki ? İyice sapıttı oyun.MW ye devam etmeliler belkide BO yerine başka bir hikaye gelirse hiç üzülmem. Ayrıca COD MW den beri aynı motorla gidiyor diye biliyorum.Hem oyun yapıp hem motoru geliştirmek zaman alır belki ama 4 ten beri yamalayıp yamalayıp sundukları motoruda artık rafa kaldırırlar.Bak BF3 e ?

Guest-3A899E719

12.9.2012 12:03:46

-1
videodan anlaşılan COD tarzına tarz katmış ve gayet de başarılı olmuş.daha zevkli olacağa benziyor.hadi hayırlısı..

ban1st

8.9.2012 13:08:27

0
yahu madem almıyanlar neden yorum yapıyor hayret 34 sayfa yorum ne diye eleştiriyorsunuz belki grafik kötü ya iyi olupta 2.5

Kutsal Adam

8.9.2012 03:58:27

0
Her sene aynı terane 2-3 özellik ekliyorlar piyasaya sürüyorlar.Birde senaryoda cod çok iyi diyenleri anlamıyorum.Allah aşkına Mw3 te ne senaryosu var? Bu oyunda iyice saçmalamışlar.Grafikler berbat,senaryo desen acayip saçma duruyor,silah sesleri hep aynı,duvara doğru el bombası atıyorsun duvar parçalanmıyor..Bu oyuna para verenleri anlamıyorum

StarCross

8.9.2012 02:07:10

0
Her sene bir cod benim için her sene bir dlc

ramstayn

7.9.2012 19:28:16

0
mw2'ye zor alıştım. Buna hiç alışamam heralde. Zaten mw2-mw3 arasında pek fark yok. Sadece yenilenmiş oldu. Koyun gibi herkes mw3'e geçti. Nerde o eski mw2 günleri... Bf 3 mü alsam acaba? -Benim için grafik vs. önemli değil. Savaş havası olsun yeter. Cod2 gibi..

ban1st

5.9.2012 17:10:57

0
aman biz yapanları kızdırıp onlar bu sefer herşeyi gerçek adamlar gerçek patlama gerçek sonra belki sizin gerçek sesiniz ve sizin yüzünüzü bile gösterilecek :)

BSC Misafiri

23.7.2012 10:28:21

+1
bence herkes çok abartıyo daha hiç birşey belirlenmemiş herkes kötü diyo.daha 1 video çıkmış herkes onun üstüne yorum yapıyor.bence oyun güzel olcak

hysteria_

18.7.2012 12:12:48

+2
abi ben anlamıyorum ne bekliyosunuz bundan fazla piyasada kaç tane böyle oyun varki? bf varsa var moh varsa var -ki bana göre ikisi de cod un yanına asla- gelemez başka da oyun yok böyle. adamlar modern jenerasyon oyun yaptılar yapacak bişey kalmadı mı artık denildi, eski silahlar eski jenerasyon oyunlar yaptılar yine aynı. fark istiyosunuz alın size fark işte ama bilim kurgu ama değil neticede farklı bir konu farklı bir oynanış var. yine 4-5 kişilik ordumuzla o kamp senin bu şehir benim iranı ırakı mı bassaydık? veya cephelerde mi savaşsaydık? asıl bunlar sıkıcı artık uçaklar jetler kullanmak daha önce yapılmamış şeylere yoğunlaşmak çok daha güzel. siz ne derseniz deyin cod her zaman cod sadece ismine milyonlarca player hazır. bana göre gayet de güzel farklı olmuş çok fazla ultra grafik ve modelleme bekliyosanız yeni konsollar çıkınca alırsınız..

yokedici68

18.7.2012 11:40:51

0
arkadaşlar yeni grafik motoru yapmamalarının tek sebebi düşük sistem gereksinimleriyle güzel bir oyun yapmak böylece daha cok oyuncu kitlesine ulaşırlar.

gaming54

13.7.2012 21:54:19

0
Sadece zombi modu için bekliyorum

Poison21

13.7.2012 14:53:50

+2
Cod mu oynucaz Halomu ben anlamadım

Franklin18

13.7.2012 12:02:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri CoD BO2 Crysis'den bile kötü olmuş bakın Crysis 2 değil sadece Crysis.
ne anlamda grafik? senaryo? oynanabilirlik?

Return to Monke

13.7.2012 09:57:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: canerx1234 yok baba gene o anahtarı çalan düşman dedikleri müslümanlar cıkarsa dahada bu şirketle işim olmaz anasını...
Raul Menendez'Miş düşmanımız .Müslümanmı bilmiyorum ama Asya şehirlerini falan yıkıp yeni dünya kurmak istediğinden eminim

BSC Misafiri

13.7.2012 09:48:57

0
CoD BO2 Crysis'den bile kötü olmuş bakın Crysis 2 değil sadece Crysis.

Flying Dutchman

12.7.2012 23:53:49

0
Niye illa ileri gidiyorlarki su zamanda geri gitsinler birazda 1. Dunya Savasını oynayalaım SOAP'ın dedesiyle felan. Çanakkaleye girelim ama geçemiyelim vsvs..

çöpçü_reis

12.7.2012 23:05:42

0
1.00 a kadar terminatörü anımsatdı

Phantom7

24.6.2012 00:05:15

0
COD'u sevmem, ama bu bilim-kurgu havası ilgimi çekmedi desem yalan söylemiş olurum.Çıkınca bakarız bi.

BSC Misafiri

23.6.2012 23:17:30

-1
Evet beyler call of duty serisinin sonuymuş meğer... Biz cod 1den beri oynayanlar cod4 gelince demiştik cod bitti diye.Tamam yenililk falan adapte olduk cod dedik ismi var diye oynadık.harbi de senaryosu olmasa oynanacak bi tarafı yoktu cod6 ve 8in. cod8e bile zar zor alıştık.Alıştık ama bu kadarı da çok saçma. Zaten treyarchın yaptığı black ops 1 e girmiyorum. Cod3 ve 5 yine 2.dünya savaşı olduğu için biz eski oyunculara fena gelmemişti. Yenilik taraftarıyım açıkcası cod4-6-8 i inkar etsem de infinity ward bana sevdirdi azcık yine oynadım ama arkadaş bu black ops 2 öff yeter çok uzattınız meselesine döndü. İnfinitiy ward da umutluyum bu saçma sapan durumu düzeltirler umarım. Eğer onlar da rekabet diye bunlara ayak uydurursa cod serisi benim için biter.

Cineman

23.6.2012 17:53:04

0
Battlefield'ın kalitesi düşmez umarım, rekabet azalacak çünkü.

Guest-7A8679518

17.6.2012 23:44:35

0
Keşke şaka olsa harbiden :(

Guest-7A8679518

17.6.2012 23:42:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: Lcn(R) şakaysa komik değil, şaka değilse hiç komik değil.
haha

Can8063

17.6.2012 23:35:30

+1
şakaysa komik değil, şaka değilse hiç komik değil.

Guest-7A8679518

17.6.2012 23:34:17

0
yine bir cod klasiği ( kırılmayan duvar , berbat yapay zeka ama güzel bir senaryo ) :))

Jokur

17.6.2012 19:11:40

0
Olmamış bence atlar vs robotlar

Cineman

17.6.2012 18:19:00

0
Ekleme: COD şu ana kadar fazla oynamamış olsam da, bu videonun benim oynadığım COD ile alakası pek yok.

Cineman

17.6.2012 18:15:12

0
Çıkış tarihi hakkında bilgi var mı?

Moonstarr

17.6.2012 17:53:14

0
Çok büyük hayal kırıklığı yaşadım. Konunun ismini görünce bi heyecanla atladım ama malesef beklediğim gibi çıkmadı. COD'un felsefesinin çok dışında bir tralier olmuş. Tamam yine teknoloji gelişmiş olsaydı ama uzay gemileri falan çok abartılmış çok saçmalanmış. Bunların yerine çok daha gelişmiş silahlar (duvar arkasını gösteren ısıya duyarlı silahlar gibi)daha gelişmiş uçakların şahsen kullanılması (heronlar, insansız uçaklar, görünmez uçaklar, ışık hızındaki uçaklar vb) bu tarz yapılarla yine mevcut ülkeler arasında ajanlık ve operasyon temalı bir oyun olsaydı keşke.

` quaD.

17.6.2012 17:19:59

0
Robotu seçiyorsun senin yerine öldürüyor. Ne anladım oyundan ben ?

Haşin Erkek

17.6.2012 17:18:42

0
Mw serisi 1 de kalmaliyidi sinra sacmaladi heleki mw 3 ruhsuz sacma bir oyun... Black ops a laf edenler cocuktur o senaryo filmde bile yok. Fps demek demek adam vurmak degil sirf... Benim kanatimce en iyi fpsler cod 1 battlefield 1942 cod 2 , mw 1 ve black ops...

kurosakibrk

17.6.2012 13:46:12

0
arkadaşlar yaptıgınız yanlış ben senelerdir cod oynuyorum ve onun zevkini başka hiç bir fps den almıyorum bf3 bir oyunla codun tahtına oturup sizin gibi yeni yetmelerin aklını çeliyorsa gerçekten yazık herkes activisiona diyor soyguncu evet biraz dlc ler falan pahalı ama ea de gerçek yüzünü gösterdi

Sedat.

18.5.2012 00:12:08

0
Bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ????????????????????????????????????? Hayatimda İLK DEFA Call of Duty Serisinin yeni Oyunu çikacak diye Sevinmedim.... COD Bitmiştir...... Umarim bu Şaka videosu Falandir... Zamani geldiğinde '' Sürprizzz, Oyun aslinda o değildi Nasil kekledik la sizi '' gibi bir şeylerle çikarlar karşimiza..

By EnerJik

16.5.2012 22:07:25

0
Trailerda gözüken Black ops 2yi crysis gibi yapmışlar resmen. Cod kendi çizgisinden çıkmış durumda...

Frank Lapidus

16.5.2012 16:08:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: omer4294 kimse boşuna ümitlenmesin bu oyun senaryosundan bi cacık olmaz multiplayer odalıklı olucak bnce hiç senaryoya uğraşmasınlar multiplayer bir oyun çıkarsınlar artık iyici içine ettiler cod serisinin.
aynen katılıyorumm

Guest-56D7221EF

13.5.2012 19:50:43

0
kimse boşuna ümitlenmesin bu oyun senaryosundan bi cacık olmaz multiplayer odalıklı olucak bnce hiç senaryoya uğraşmasınlar multiplayer bir oyun çıkarsınlar artık iyici içine ettiler cod serisinin.

Cpt. Miller

12.5.2012 13:09:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: TsG Activision, muhteşem CoD1, CoD2'den sonra her sene, suyunun suyunu isterse 7-8 sene sonra olacağı buydu. Güzelim, 2.Dünya Savaşı ortamı ne saçmalıklara geldi. CoD4'ten sonra dağıtmaya başlamıştı zaten. Infinity Ward'daki elemanların geçen sene ayrılmasıyla tüyü de diktiler sonunda... . MoH,CoD1, CoD2, CoD4 MW, CoD MW2 'yi yapan elemanlar, yani eski Infinity Ward çalışanları Activision'ın baskısından kurtulmak için ayrılıp Respawn Entertainment isimli firmayı kurdular. Bir seneyi aşkın süredir EA desteğiyle yeni bir FPS geliştirmekteler. Efsane bir oyun çıkacak ortaya, belli. Gelişmeleri http://www.respawn.com/ sitesinden takip edebilirsiniz... . Her güzel şeyin bir sonu var, CoD ekolü de buraya kadarmış demekki...
Respawn ismi altında kurulan bu yeni ekibin CoD'den daha başarılı projelere imza atacağından şüphem yok, belki ilk oyunlarında 2. dünya savaşını konu alabililer.

azmah98

12.5.2012 00:01:32

-1
Oyunun İçine etmişler :D

JackieChun

11.5.2012 11:27:12

0
black ops la alakası ne yaw bunun sahsen anlamadım ! hıkaye modu olacakmıkı gene !

wildlove

10.5.2012 21:08:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: Darthblast

Sayende değiştirdim resmi öyle diyince bende sinir oldum.
en iyisini yapmışsın. acayip popüler ettiler, 10 yaşındaki bebeler bile kullanıyor her yerde çok sinir bozucu bir durum. hele ticarileştirilmesi daha bi kötü oldu..

lapry

10.5.2012 19:54:05

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Darthblast

Atlı adamların üstünde helikopter var uzay gemisi göremedim ben
Tutar bence gene

turboctopus

10.5.2012 15:52:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: wildlove

ben bu tür resimlerin doğduğu yerden geliyorum rahatsızlığım o yüzden... aynı resmi koyup trolleme çabana da 1/10 veriyorum çünkü cevap yazdım..
Sayende değiştirdim resmi öyle diyince bende sinir oldum.

TsG

10.5.2012 10:57:18

0
Respawn ile ilgili en önemli haberi kaçırmışım: Yeni oyun, Mart 2013'te geliyormuş... http://www.gamespot.com/news/respawns-first-game-due-by-march-2013-report-6349749 Daha bir sene var ya...

TsG

10.5.2012 10:37:56

0
Activision, muhteşem CoD1, CoD2'den sonra her sene, suyunun suyunu isterse 7-8 sene sonra olacağı buydu. Güzelim, 2.Dünya Savaşı ortamı ne saçmalıklara geldi. CoD4'ten sonra dağıtmaya başlamıştı zaten. Infinity Ward'daki elemanların geçen sene ayrılmasıyla tüyü de diktiler sonunda... . MoH,CoD1, CoD2, CoD4 MW, CoD MW2 'yi yapan elemanlar, yani eski Infinity Ward çalışanları Activision'ın baskısından kurtulmak için ayrılıp Respawn Entertainment isimli firmayı kurdular. Bir seneyi aşkın süredir EA desteğiyle yeni bir FPS geliştirmekteler. Efsane bir oyun çıkacak ortaya, belli. Gelişmeleri http://www.respawn.com/ sitesinden takip edebilirsiniz... . Her güzel şeyin bir sonu var, CoD ekolü de buraya kadarmış demekki...

wildlove

10.5.2012 03:39:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: Darthblast

ben bu tür resimlerin doğduğu yerden geliyorum rahatsızlığım o yüzden... aynı resmi koyup trolleme çabana da 1/10 veriyorum çünkü cevap yazdım..

turboctopus

9.5.2012 18:38:25

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Morte34 Tek kelimeyle berbat teknoloji fazla gelişmiş abartılmış.O ne öyle altta atlı adamlar koşturuyor üstte uzay gemisi tarzı değişik makineler.Bu oyun TUTMAZ !!! Demedi demeyin...!
Atlı adamların üstünde helikopter var uzay gemisi göremedim ben

BSC Misafiri

9.5.2012 18:10:55

0
Woods ölmemişmiydi burada da woods war ben hiç birşey anlamadım bu oyundan

BSC Misafiri

9.5.2012 18:10:54

0
Woods ölmemişmiydi burada da woods war ben hiç birşey anlamadım bu oyundan

Morte34

9.5.2012 15:30:00

-3
Tek kelimeyle berbat teknoloji fazla gelişmiş abartılmış.O ne öyle altta atlı adamlar koşturuyor üstte uzay gemisi tarzı değişik makineler.Bu oyun TUTMAZ !!! Demedi demeyin...!

AnonimAdam

9.5.2012 15:14:39

0
Yani ilginç tabi. Farklı bir senaryo ve yine robotsuz bir savaş isterdim fakat buda kabulümüzdür.

alikiziltoprak

8.5.2012 23:34:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: proleter82 Arkadaşlar bu senaryo gerçekten benim hoşuma gitti açıkçası ben beyendim adamlar büyük cesaret isteyen bi iş yapıyorlar kimin aklına gelirdi cod a robotlara karşı savaşacağımız hikayeyi iyi sunarsalar bence bu oyun tutar merak ettiğim tek şey mp yi nasıl yapıcaklar haritaların büyüklüğü nekadar olacak
evet senaryo güzel. ismi de Black Ops: Modern Wars ya da Lethal Battleground gibisinden olsaydı daha çok ilgi uyandırırdı.

uwibami35

7.5.2012 16:50:05

-2
black ops 1 rezaletinden sonra simdi de black ops 2 rezaleti cekicez sanırım.görsellik filan umurumda degil benim.benim için önemli olan online daki zevk.1 de iğrenç serverlar,saçma sapan perkler sacma sapan kill streaklar bunda da devam edecek muhtemelen. b.o 1 deki silah seslerine bir bakın sonra gidin cod 1 de ki silah seslerine bakın.birbirinden nerdeyse 7-8 yıl farklı olan oyunlar,ama ses kalitesi olarak birbirinden fark yok.. tahminim malesef b.o 2 de facia gibi. keşke adam gibi oyun yapsalarda oynasak

Shape Of My Heart

7.5.2012 06:44:15

-1
Benim bekledigim cod bu olamaz!!!!

N0YAN

7.5.2012 06:02:42

0
bu ne lan

RealArek

7.5.2012 04:53:32

0
Black Ops 2 her açıdan farklı bi oyuna benziyo ama yinede grafik falan ses herşey aynıysa diye ben oyun çıktında youtube den falan bakıcam güzelse sonra alıcam oyun video da gözüktüğü gibiyse o zaman para eder.

proleter82

6.5.2012 01:27:41

+1
Arkadaşlar bu senaryo gerçekten benim hoşuma gitti açıkçası ben beyendim adamlar büyük cesaret isteyen bi iş yapıyorlar kimin aklına gelirdi cod a robotlara karşı savaşacağımız hikayeyi iyi sunarsalar bence bu oyun tutar merak ettiğim tek şey mp yi nasıl yapıcaklar haritaların büyüklüğü nekadar olacak

PWT

6.5.2012 00:40:52

-1
Ne kadar boş yorumlar var ya bf3 ün SP sini oynadım zerre zevk almadım ama mw farklı ayrıca bu trailler yani güzel olan bölümleri alıp uygulamak demek birnevi protatip ben bf3 ve mw3 ile ilgili ne videolar izledım sadece video olarak kaldı oynarken hiçbirini göremedım buda öylebirşey oynarken bunlardan birkaçını görücez videoda at var denmiş arkadasım bir çocuk bile uzay gemisi vs vs varken atın orda işi ne diye mantık yürütür sizin kadar bilmiyor mu MW3 TRE. mühendisleri :) güldürmeyin kendiniz yorumlarınızla ulan yıl olmus 2012 hala sağlam bir oyunumuz yok :D bi tane crysis var 1 adam 2342420249214521 kisiyi öldürüyor süper gerçekten muhteşem

BSC Misafiri

5.5.2012 23:25:26

0
İlk baştaki adamı (Woods'tu galiba) gerçek adam sandım aniden. :D

Cpt. Miller

5.5.2012 19:27:28

0
Geleceğın savaş teknolojileri hakkında dökümanter video. BO 2'de bunlardan esinlenilmiş. http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=P45Yn3mYhec&NR=1

BSC Misafiri

5.5.2012 18:49:46

0
Mass Effect ten hallice

BSC Misafiri

5.5.2012 18:49:36

0
Oyunda bi 300 spartalı eksik ne ayak...This is SPARTAAAAA....

bkeskin777

5.5.2012 15:19:21

0
Cod serisinin tartışmasız en iyi oyunu black ops bana göre kimse aksini iddia edemez . hem burda robotların kendi zihniyetleri ile saldırdıklarını nerden biliyorsunuz ki ? belki de düşmanlar ele geçiriyor. Allah aşkına bir oyunu oynamadan şöyle saçma yorumlar yapmayın lütfen harcanan emeğe yazık .

Sterben#

5.5.2012 12:47:13

0
herkes pozitif yorum toplamak için saçmalamış inş bf 2142 olmaz bu seri

Memo-TR

5.5.2012 12:41:02

-2
Wood, black ops 1 de 37 yasindaydi bu oyuna gore 94 yasinda olmasi gerekiyor sacmaliga gel ya

badboy_3433

5.5.2012 11:50:45

0
cod BLACK OPS 2 süperrr ama at ne alaka o garip işte ama atta güzel süper yaaaa

Dağılın

5.5.2012 11:00:59

0
Atla savaş ilginç olmuş :)

Virtual Reality

5.5.2012 10:55:33

+1
Yinede bir battlefield değil. Online için konuşuyorum. Single da iyi olabilir ona lafım yok ama activison çalışanları bu kafayla giderse dice çalışanları single modda da cod dan daha iyi bir bf yapabilirler. Bir şirket paraya doyunca belli bir süre kendine gelemiyor. İyi ürün çıkarmakta zorlanıyor. Bu denli başarı elde etmiş şirketler ben artık adımdan dahi satarım imajına bürünüyorlar. Nasıl sony bazı ürünlerinde nasıl olsa adım yeter dedi ve tv sektöründe zarar etti. Buda öyle bir şey başarı sağladıkça kendine güven geliyor ve buda bir sonraki ürünlerde başarısızlık olarak yansıyor. Yıl olmuş 2012 markana çok güvenmeyeceksin her an başka bir şirket bulunduğun sektörde seni tepe taklak edebilir. Activison bugün adım var ne yapsam satarım diyor.

iztuzu

5.5.2012 10:24:38

-2
call of dutynin tetrisi çıksa yine oynarım arkadaş.

MaxPayne |MP|

5.5.2012 10:05:13

0
COD un fikirleri güzelde grafikler iyi olduğunu söyleyemem

Scorpion28

5.5.2012 09:19:45

0
bune ya zavallı cod ve codcular

MattPegasus

5.5.2012 09:08:41

0
mesajım bulunsun eve gidince izlerim

Return to Monke

5.5.2012 08:49:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: Thyke ‘ Grafikler olsun senaryo olsun oyun berbat. COD serisini resmen batırmışlar
Ulan varya Cod'u desteklemekten sıkıldım bi süreliğine girmicem bu konuya Ne kadar söylesem kabul etmiyorsunuz.

The Twelfth Doctor

5.5.2012 08:33:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: HoLLyqan O değilde cidden teknoloji gelişti diyorlar. At var ne alaka ?
Seksenli yılların sonuna bir flashback yapılıyor. Yani sadece geriye dönüşten ibaret.

HoLLyqan

5.5.2012 07:38:48

0
O değilde cidden teknoloji gelişti diyorlar. At var ne alaka ?

Thyke ‘

5.5.2012 01:04:32

-2
Grafikler olsun senaryo olsun oyun berbat. COD serisini resmen batırmışlar

BSC Misafiri

5.5.2012 01:01:26

0
hikaye çok dengesiz daha yeni mw3te 2016 yılında rambo filmindeki helikopterler vardı 2025e kadar dünya ne kadar hızlı gelişmiş

Ouroboros

5.5.2012 00:02:47

0
Şu grafik motorunun bi iki kodyla oynasalar iyiydi, grafiklerden kaybediyor oyun.

BSC Misafiri

4.5.2012 23:53:33

0
Hayatımda gördügüm en berbat grafiklerden birisi heleki bu dönemde çıkan bi oyun için berbaaaat!

hexorcist

4.5.2012 18:33:16

-1
artık savaş konusu bulamayınca tarihten ve günümüzden cod geleceğe yönelmiş ama olurmu olmaz mı muallaktayım :S ama bence konu şöyle başlayabilir :) oyunun baş karateri olan asker yolda yürürken birden marty mc fly (geleceğe dönüş filmindeki) o gri delorean le gelir son anda eleman ezilmekten kurtulur marty inince meraktan delorean e biner araba birden otomatik çalışır ve pufff eleman gelecekte bi savaşın tam ortasındadır :D :D

ne bilim ben ya adamı

4.5.2012 17:33:35

0
çıksın oynamadım dememek için oynarım yoksa pek iyi gibi gelmedi yani

hata_I

4.5.2012 17:26:55

0
tek kelimeyle hayalkırıklığı. bari inş zombi mod iyi olur

kazan.dibi

4.5.2012 16:56:41

0
Ben ümitliyim sonuöta CoD. Ama ilk defa gelecek temasını işliyor. Görücez bakalım ne olacak..

kazan.dibi

4.5.2012 16:49:56

-2
Naptınız lan CoD a

AdiqeCaLe

4.5.2012 14:34:12

0
Bir seri işte böyle batırılır.Kendi kazdıkları kuyuya kendileri düştüler.

metalizmm

4.5.2012 10:42:59

0
Atlı bölüm 80lerde geçen bi flashback bölümüymüş bu arada. Zaten videoyu dikkatli izleyen gözler helikopterin rus heli si HİND olduğunu anlamışlardı 2025 te ruslar hala hind sürecek değildi :D

GromLenn XL

4.5.2012 10:13:38

-3
quote:

Orijinalden alıntı: MusanınAsası At mı o?
Atla helikopter kovaliyolar :D İste bu kadar pro bı oyun (antiblackops)

BSC Misafiri

4.5.2012 09:38:39

+1
quote:

Orijinalden alıntı: SchwarzerHumor Allah Rızası için şu oyuna yeni grafik motoru yapıp seriyi 1den başlatsınlar Bf'den daha fazla satar
bf den çok daha fazla satıyor zaten. zaten bu kadar fazla satmasa o grafik motoru 3 yıl önce değişmişti.

RevengeCommander

4.5.2012 09:26:23

0
black ops 2 farklı bi deneyim olacaktır bence. single konusunda olumlu düşüncelerim var. Bence oyunun singlesi diğer cod serisine göre daha farklı ve güzel olacaktır. Ama multiplayer konusunda cod dan farklı olacaktır. Multide farklı bir deneyim isteyenler için bence hiçbir sorun yok.

wildlove

4.5.2012 09:16:19

-1
quote:

Orijinalden alıntı: AnduriLXx Şakamısınız siz ya call of duty serisine hakarettir bu oyun .s
call of duty serisinin ağırlığı nedir de hakaret olsun.

AnduriLXx

4.5.2012 06:25:20

-2
Şakamısınız siz ya call of duty serisine hakarettir bu oyun .s

alito

4.5.2012 06:15:05

0
grafikler yine göz kamaştırıyor (!)

Phantom7

3.5.2012 22:41:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilkerinanç yeni grafik motoruyla yapılıyor mu dendiydi ben mi yanlış hatırlıyorum?
Hayır aynı, yeni nesil gelene kadarda değişmez.

_giray_

3.5.2012 22:33:58

0
@ilkerinanç Yanlış hatırlamıyorsam bu motorun geliştirilmiş hali.Ama pek bi bilgim yok.Yanlış biliyor olabilirim. :)

ilkerinanç

3.5.2012 22:32:20

0
yeni grafik motoruyla yapılıyor mu dendiydi ben mi yanlış hatırlıyorum?

_giray_

3.5.2012 22:31:11

+3
"Bilgisayarlar ürettik,robotlar ürettik,insansız ordular ürettik ama kimse de çıkıp sormadı: Niye yeni grafik motoru yapmıyoruz ?"

termit0

3.5.2012 22:23:29

0
Bi ara Gun diye bi oyun vardı hatırladınız mı? aklıma o geldi :D

termit0

3.5.2012 22:17:23

0
En severek oynadığım CoD 2ydi sonra bozdu bence.

Phantom7

3.5.2012 21:17:52

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

En iyisi değil en çok bağımlısı olan counter strike Yıllardır oynanıyor olması en iyi olduğu anlamına gelmiyor. Oyunu gerçekten çok seven ve yıllardır sıkılmadan oynayan bir kitlenin olduğu anlamına geliyor. 2015 de harika fps oyunlar olsa dahi en çok oynanan fps oyun counter strike olarak kalacaktır. Ama bu onun alanın en iyisi olduğu anlamına gelmez.
Kendi düşüncem , bir oyunun grafiklerine bakılmaksızın bunca sene boyunca oynanması , oyunun mükemmel silah-harita dengesi , perklere-altındaki araca-silah eklentisine değil sadece ve sadece senin yeteneğine bağlı olması, kazanmak için kesinlikle takım oyunu gerektirmesi, ve son olarak en az önümüzdeki 10 sene boyunca oynanacak olması bir oyunu kesinlikle bir klasik yapmaya yeter hatta en iyisi olmaya bile yeter derim.

wildlove

3.5.2012 21:02:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

En iyisi değil en çok bağımlısı olan counter strike Yıllardır oynanıyor olması en iyi olduğu anlamına gelmiyor. Oyunu gerçekten çok seven ve yıllardır sıkılmadan oynayan bir kitlenin olduğu anlamına geliyor. 2015 de harika fps oyunlar olsa dahi en çok oynanan fps oyun counter strike olarak kalacaktır. Ama bu onun alanın en iyisi olduğu anlamına gelmez.
cs iyi olduğu için, competitive olduğu için ve hepsinden önemlisi bf ve cod gibi oyunların aksine bireysel yetenek gerektirdiği için oynanıyor.. şu video her şeyi anlatıyor aslında cod gibi hitscan tabanlı oyunların basit ve sığlığı açısından..

Virtual Reality

3.5.2012 20:20:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: Phantom7

En iyi online FPS counter strike değil mi zaten, 12 senedir oynanan ve en az 10 sene daha oynanacak tek online FPS.
En iyisi değil en çok bağımlısı olan counter strike Yıllardır oynanıyor olması en iyi olduğu anlamına gelmiyor. Oyunu gerçekten çok seven ve yıllardır sıkılmadan oynayan bir kitlenin olduğu anlamına geliyor. 2015 de harika fps oyunlar olsa dahi en çok oynanan fps oyun counter strike olarak kalacaktır. Ama bu onun alanın en iyisi olduğu anlamına gelmez.

marfoglu

3.5.2012 20:19:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: Bryan88 Arkadaşlar ben COD' un çizgisinden çıktığını düşünüyorum. 1942' den 2025 e çok garip geliyor. Hadi günümüz savaşlar neysede şu anda ciddi anlamda çizgisinden çıkmış durumda COD. Senaryo bakımından söylüyorum. Grafik konusuna gelince sizi eğlendiriyorsa ve bunu grafik ile değilde gerçekten sizi oyunun içinde hissettirebiliyorsa grafik hiç bişeydir. Bizler Duke Nukemlar ile Half-Life ile büyüdük. Ve o zamanlar daha çok zevk aldığımız bir gerçekti. Sizi eğlendiriyorsa grafik, ses ve senaryo çokta önemli değil.
Dostum Evet onlarla buyuduk ve grafik u,urumuzda degildi neden emek vardi kalietli oyunlarda cod her seen ayni insanlari koyun yerine koyuyorlar herseyi ayni grafigi gectim emek yok Bari yeni motor yapsinlarda emek verildigini gorelim yani yenilik yapsinlar.

brk-bjk

3.5.2012 20:15:31

0
Evet hikayesi anlaşılmıştır.; Amerikalıların teknolojik ordusunun şifrelerini Ruslar kırdı ve Artık Cesur! Amerikan askerleri de toplanıp makinelere karşı at üstünde savaşmaya başladı.Yine bir AMERİKA X RUSYA savaşı bizi beklemektedir. Ve yine kazanan Amerika olacaktır.Fakat bu sefer çok zor şartlarda olacaktır bu.[:'(] Benim merak ettiğim nokta bu seriden sonra nolucak makinasız bir şekilde savaşılıp COD2 ye mi dönülücek Ama grafik açısından vasat buldum

Phantom7

3.5.2012 20:06:25

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Ben kalite olarak dedim. Oyuncu sayısına bakarsan counter strike en iyi online fps o zaman Oyunlarla iç içe olan 100 profesyonel oyuncunun önüne online mod açık şekilde BF ve COD koy 100 kişiden 80 i BF oynar ve kesinlikle BF daha iyi der. Ama aynı 100 kişinin önüne single mod açık BF ve COD koy 100 kişiden 70 i COD oynar COD daha iyi der. Bizlerin eleştirdiği nokta online mod teknolojisi ve bu teknoloji BF3 de bariz şekilde abartmıyorum en az 5 yıl ileride bir teknolojiye sahip COD a göre Ama bu açık 1 senede de kapanır kapanmaz diye bir şey yok. Belki yeni COD online mod da bir devrim yapacak ve şahane bir online oyun bizlerle olacak
En iyi online FPS counter strike değil mi zaten, 12 senedir oynanan ve en az 10 sene daha oynanacak tek online FPS.

BSC Misafiri

3.5.2012 20:01:00

0
insansı ordular ürettik ama kimsede çıkıp sormadı : aga bu nedir ?

BSC Misafiri

3.5.2012 19:54:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: Phantom7 Yeni nesile geçildiğinde sadece texture'ların değişeceğini düşünmüyorum, kaç senedir aynı şey elbette ki köklü değişiklikler olacaktır. Yeni konsolların reklamınıda Cod'un yapacağını düşünüyorum.
Yeni nesilde de Cod'den birşey beklemiyorum. Diğer oyunlar Samaritan, CGI gibi görünürken Cod grafikleri yine sırıtacaktır. Eski Cod yapımcıları da boş durmaz darbe vururlar. Cod'nin şuan da en azından Rage gibi grafik yapması lazım. Ama çamur, rezalet görünüyor.

Virtual Reality

3.5.2012 19:35:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Hadoken

Şaka mı yapıyorsun ? Git oyuncu sayılarına bak MW3 şuan BF3'ü 5-10'a katlar online oyuncu sayısı olarak.Türkiyede oyuncular valla rastgele yorum yapıyor az araştırın.MW3'ün online modu çıkış tarihi dahil her zaman BF3'ten fazla oynandı.
Ben kalite olarak dedim. Oyuncu sayısına bakarsan counter strike en iyi online fps o zaman Oyunlarla iç içe olan 100 profesyonel oyuncunun önüne online mod açık şekilde BF ve COD koy 100 kişiden 80 i BF oynar ve kesinlikle BF daha iyi der. Ama aynı 100 kişinin önüne single mod açık BF ve COD koy 100 kişiden 70 i COD oynar COD daha iyi der. Bizlerin eleştirdiği nokta online mod teknolojisi ve bu teknoloji BF3 de bariz şekilde abartmıyorum en az 5 yıl ileride bir teknolojiye sahip COD a göre Ama bu açık 1 senede de kapanır kapanmaz diye bir şey yok. Belki yeni COD online mod da bir devrim yapacak ve şahane bir online oyun bizlerle olacak

Phantom7

3.5.2012 19:27:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Hadoken

Grafik motoru yenilendiğinde yıkılma vs gelmezki.Textureler yenileir. mermi izi vs gerçekleşir görünüş gerçek hayat gibi olur yıkılma vs olmaz en fazla normal codda olan penceler parçalanır
Yeni nesile geçildiğinde sadece texture'ların değişeceğini düşünmüyorum, kaç senedir aynı şey elbette ki köklü değişiklikler olacaktır. Yeni konsolların reklamınıda Cod'un yapacağını düşünüyorum.

Opricnik

3.5.2012 19:11:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Phantom7

Merak etme, bal gibide oynanır, sadece isim yaptı.Gün gelecek yeni nesile geçildiğinde COD grafik motorunu yenilediğinde oynanmayacağını mı sanıyorsun.
Grafik motoru yenilendiğinde yıkılma vs gelmezki.Textureler yenileir. mermi izi vs gerçekleşir görünüş gerçek hayat gibi olur yıkılma vs olmaz en fazla normal codda olan penceler parçalanır

Phantom7

3.5.2012 19:02:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Hadoken

Herkes cod dan bf3 gibi bir online mod dinamikleri bekliyor. Burdan ben cod'Un multisinin kötü olduğunu oynayanların azaldığından dolayı bunların beklendiğini anlarım.Her oyunla oynayan artarken niye böyle bir şey yapılsın eğer böyle bir şey yapılırsa ( yıkılma araç vs) kimse oynamaz oyunu
Merak etme, bal gibide oynanır, sadece isim yaptı.Gün gelecek yeni nesile geçildiğinde COD grafik motorunu yenilediğinde oynanmayacağını mı sanıyorsun.

Zala

3.5.2012 18:54:57

+1
Battlefield 3 simülasyondur , COD arcade. Battlefield'da tank atv hummer uçak helikopter uav vardır ve sen kullanırsın , COD'da sadece destek istersen gelirler. aynı kulvarın oyunu değiller. Sadece FPS diye ikisi birbiriyle kıyaslanamaz.

Opricnik

3.5.2012 18:52:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Phantom7

Adam kalite olarak karşılaştırmış , ne alaka oyuncu sayısı?
Herkes cod dan bf3 gibi bir online mod dinamikleri bekliyor. Burdan ben cod'Un multisinin kötü olduğunu oynayanların azaldığından dolayı bunların beklendiğini anlarım.Her oyunla oynayan artarken niye böyle bir şey yapılsın eğer böyle bir şey yapılırsa ( yıkılma araç vs) kimse oynamaz oyunu

Phantom7

3.5.2012 18:51:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Hadoken

Şaka mı yapıyorsun ? Git oyuncu sayılarına bak MW3 şuan BF3'ü 5-10'a katlar online oyuncu sayısı olarak.Türkiyede oyuncular valla rastgele yorum yapıyor az araştırın.MW3'ün online modu çıkış tarihi dahil her zaman BF3'ten fazla oynandı.
Adam kalite olarak karşılaştırmış , ne alaka oyuncu sayısı?

furillajooy

3.5.2012 18:47:37

0
Cliff Lin - Ultraviolence sizin için çalan şarkıyı buldum :D

Opricnik

3.5.2012 18:45:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx Battlefield online mod da sunduğu kalite açısından cod serisinden 5 yıl ileride değilse adam değilim. Ha yeni cod da neler olur bekleyip göreceğiz. Adamlar hala single modu iyi yapmanın online modu arka planda bırakmanın peşindelerse yapacak bir şey yok kendileri kaybederler. Artık single modu kimse eskisi kadar takmıyor. Pc de korsan oynayanlar hariç. mw3 son single başarıları oldu artık kimse yemez. Herkes cod dan bf3 gibi bir online mod dinamikleri bekliyor.
Şaka mı yapıyorsun ? Git oyuncu sayılarına bak MW3 şuan BF3'ü 5-10'a katlar online oyuncu sayısı olarak.Türkiyede oyuncular valla rastgele yorum yapıyor az araştırın.MW3'ün online modu çıkış tarihi dahil her zaman BF3'ten fazla oynandı.

Virtual Reality

3.5.2012 18:36:30

0
Battlefield online mod da sunduğu kalite açısından cod serisinden 5 yıl ileride değilse adam değilim. Ha yeni cod da neler olur bekleyip göreceğiz. Adamlar hala single modu iyi yapmanın online modu arka planda bırakmanın peşindelerse yapacak bir şey yok kendileri kaybederler. Artık single modu kimse eskisi kadar takmıyor. Pc de korsan oynayanlar hariç. mw3 son single başarıları oldu artık kimse yemez. Herkes cod dan bf3 gibi bir online mod dinamikleri bekliyor.

fat304h

3.5.2012 18:31:04

+1
Bu ne böyle? Black Ops'a mod yapsak grafikler daha güzel olur.Ayrıca robotlar falan olursa berbat olur.Yine 2.dünya Savaşı oyunu yapsalar daha iyiydi.Grafikler berbat.

Guest-ED8AAA11C

3.5.2012 16:33:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: Darthblast

Bosver bu kafayla anlaman zor
Tamam yeğen sende haklısın

Einstein~

3.5.2012 15:40:08

0
Benim bildiğim CoD böyle değildi. Yılları ileriye almalarına gerek yoktu ki? Black Ops 1'in konusunu devam ettirebilirlerdi ve çok da güzel olurdu diye, düşünüyorum. Bir bakıyorum da, CoD değil; başka bir oyun görüyorum şuanda.

Return to Monke

3.5.2012 15:32:52

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Bryan88 Arkadaşlar ben COD' un çizgisinden çıktığını düşünüyorum. 1942' den 2025 e çok garip geliyor. Hadi günümüz savaşlar neysede şu anda ciddi anlamda çizgisinden çıkmış durumda COD. Senaryo bakımından söylüyorum. Grafik konusuna gelince sizi eğlendiriyorsa ve bunu grafik ile değilde gerçekten sizi oyunun içinde hissettirebiliyorsa grafik hiç bişeydir. Bizler Duke Nukemlar ile Half-Life ile büyüdük. Ve o zamanlar daha çok zevk aldığımız bir gerçekti. Sizi eğlendiriyorsa grafik, ses ve senaryo çokta önemli değil.
Sen bf'ye sor.Bf2 2000 lerde ama Bf2142 ta 2142'lerde

dirdom

3.5.2012 15:28:27

0
grafikler modern warfare 2'den kalma hala. Ne zaman kendilerini yenileyecekler. Crytek her oyuna yeni engine yaparken bunlar aynı engine'i ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar.

turboctopus

3.5.2012 15:25:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: ŞahinAbi Oyunu korsan alicam korsan oyun akar orjinal alanlari anlamiyom
Bosver bu kafayla anlaman zor

TsG

3.5.2012 15:20:08

0
Biz CoD serisini böyle bilmedik, nerde gözünü sevdiğim CoD2, CoD4... Yazık walla, . Respawn yeni oyununu çıkarsa da oynasak...

exerion

3.5.2012 14:13:25

0
cod dagıtmıs yine bu nasıl bi hikaye bu nasıl bi grafik bu nasıl bi oyun tarzı anlamak guc

victor_reznov

3.5.2012 14:05:26

0
yazık etmişler güzel seriye :(

HurinThalion

3.5.2012 13:41:44

0
woods yaşıyor !!!

King Thranduil

3.5.2012 13:39:36

-1
Mesajım bulunsun gercekten robotlar falan olursa 2. rezalet olacak Edit:İzlemez olaydım ben etli kemiklilerle savaşmak istiyorum demir yığınlarıyla değil...

Bryan88

3.5.2012 13:38:41

-2
Arkadaşlar ben COD' un çizgisinden çıktığını düşünüyorum. 1942' den 2025 e çok garip geliyor. Hadi günümüz savaşlar neysede şu anda ciddi anlamda çizgisinden çıkmış durumda COD. Senaryo bakımından söylüyorum. Grafik konusuna gelince sizi eğlendiriyorsa ve bunu grafik ile değilde gerçekten sizi oyunun içinde hissettirebiliyorsa grafik hiç bişeydir. Bizler Duke Nukemlar ile Half-Life ile büyüdük. Ve o zamanlar daha çok zevk aldığımız bir gerçekti. Sizi eğlendiriyorsa grafik, ses ve senaryo çokta önemli değil.

nikeut

3.5.2012 13:32:41

0
OHAAA Oyuna grafik motoru getirmeden robot getirebilme özelliği Black opsa özgü bişe -.-

Guest-ED8AAA11C

3.5.2012 12:58:03

-3
Oyunu korsan alicam korsan oyun akar orjinal alanlari anlamiyom

QbLaY!!!

3.5.2012 12:49:39

+1
"Tek kelime ile harika-Tek kelime ile rezalet" Tek bir video izleyerek, tek kelime ile ifade edilebilecek bilgi düzeyine ulaşabilenleri tebrik ediyorum.Bu ne algı gücüdür böyle!

erdemguven

3.5.2012 11:15:10

0
hiç beklemezdim oyunun bukadar robotlu terminator çağında geçiceğini :D call of duty nin her serisini severek oynadım sinematik görüntüleri herzman başarılıdır. bunuda umutla bekliicem, inşallah cıvkı çıkmamıştır. call of duty ismini taşımasa bu traileri ozaman izlesem hiç ilgilenmezdim. inşallah göründüğünden çok daha güzel olur. göya yep yeni grafik motoru ve yazılım yapıcaz dediler black ops2 için. grafik motoru bana aynı geldi, cryengine gibi patlama yapıcak yeni bi grafik motoru yapsaydılar keşke...

BSC Misafiri

3.5.2012 11:07:49

-1
Bu ne ya Dehşet-ül Vahşet lik oyunu Rezil-i Rüsva ettiler

Cpt. Miller

3.5.2012 11:00:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: wildlove

flashback gibi yani, hikayede bağlanacak noktalar felan bir şekilde sunulacak.. sadece futuristik değil yani oyun..
En güzel tarafı da bu zaten, BO'da 2. dünya savaşı yıllarına gitmiştik. Senaryo yine güzel olacaktır ama Treyarch'ın çabaları bu eski grafik motoru ile yine boşa çıkacak. Son CoD isminde oyun olsun da kurtulalım artık. Treyarch IW'dan daha yenilikçi bir firma, Activision'ın gölgesinden kurtulup kendi geliştireceği grafik motoru ile yeni projeler yaratmalı bence. Oyun yapım firmalarının çoğu savaş fps oyunu yapma peşinde, artık aynı türde şeyleri oynamakdan gına geldi. Biraz da korku, bilim kurgu ve vahşi batı türüne ağırlık verilmeli.

BSC Misafiri

3.5.2012 10:28:07

0
süper ötesi zaten call of duty kendini kanıtlamış artık

BSC Misafiri

3.5.2012 10:28:04

0
oyun sanki türkiye için yapacaklar adamlar amerikada 1 numara siz boşuna yorum yapıp yok böyle oldu yok şöyle oldu

BSC Misafiri

3.5.2012 08:59:09

0
senaryo ilginç olmuş önemli olan online kısmı en cok vakit gecirdiğimiz bölüm videoda gosterilenleri online kullanabilirsek cok değişik bir oyun geliyor düşünsenize uçakla adamı kovalıyosun adam ata binmiş kaçıyo kısaca ben başarılı buldum.

wildlove

3.5.2012 01:25:01

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Çöl Tilkisi

Bu 80 kısımları ne alaka ki:?
flashback gibi yani, hikayede bağlanacak noktalar felan bir şekilde sunulacak.. sadece futuristik değil yani oyun..

scaletta

3.5.2012 01:21:01

+1
yapımcılar oyunun yenilikçi olacağını söylemişlerdi.oyunda ata binmişler düşman helikopterinden kaçıyorlar.bumuydu yenilik dediğiniz :)

BSC Misafiri

3.5.2012 00:49:23

+2
tek kelime ile fiyasko....

Mactavish-

3.5.2012 00:43:52

0
COD Black OPS 2142

1Ceko

3.5.2012 00:23:08

0
Konusu ilginç olmuş. Bakalım nasıl bir şey yapacaklar.

RevivaL

3.5.2012 00:20:35

0
Gelsin gelsin

shooter1

3.5.2012 00:10:48

0
Crysis 3 bundan iyi olacak yazin bir yere.

Ambarad

3.5.2012 00:09:15

0
Ben şahsen oyun motorunda değilim. Netice de CS 1.6 değil. Ama ne beklerken ne çıktı karşımıza? robotik ve uzay çağı en iğrendiğim şeydir oyunlarda şahsen. Ayaklı tanklar, uçan silahlar bu nedir? Yazık bitirmişler oyunu resmen. Bu oyun hele çıksın, MW3'ün hakkını yiyenler, MW3'e dua edecek.

HyperXCrossfire

2.5.2012 23:58:12

+1
Oyun motorunu falan gectik hadi o sorun degilde hikayenin icine etmisler.Eskiye donse daha iyiydi.Black Ops adi ustunde

marfoglu

2.5.2012 23:57:53

-1
quote:

Orijinalden alıntı: heatblast ulan ne laf yaptınız bekleyin bir çıksın oyun. eski oyun motoruysa oyun sıkıntılı olacak gibi çünkü; önceki oyunlarda olmayan jet sürme ata binme robot kullanma gibi şeyler olacak buralar çok yapmacık gelebilir. malum motor eski ise kolu bacağı kopan naziler yerine kabloları dağılan kısa devre yapan robotlar olacak .
Herkes istedigi seyi belritebilir senden mi izin alacagiz oyun cikmadan konusupo konusmamk icin bu oyundaki bazi seyler artik klasiklesmis oyunun cikmasina gerek kalmiyor bunlari gormek icin.

heatblast

2.5.2012 23:42:47

0
ulan ne laf yaptınız bekleyin bir çıksın oyun. eski oyun motoruysa oyun sıkıntılı olacak gibi çünkü; önceki oyunlarda olmayan jet sürme ata binme robot kullanma gibi şeyler olacak buralar çok yapmacık gelebilir. malum motor eski ise kolu bacağı kopan naziler yerine kabloları dağılan kısa devre yapan robotlar olacak .

Çöl Tilkisi

2.5.2012 23:42:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: wildlove

2025 13 sene sonrası, yuh yani uzay çağını nereden çıkarıyorsun pratik zeka.. ayrıca oyunda 80'lere dönme felan olacak, o dönemde de savaşılacak ama çoğunluğu 2025'te geçecek. at sahneleri muhtemelen 80'lerden..
Bu 80 kısımları ne alaka ki:?

marfoglu

2.5.2012 23:39:28

-1
Bu kadar calinti olabilir ucakli sahneler o kadar falza ki bfde tuttu ya hele f35. Bu oyuna bu sene sans vermekle hata etmisim grafikler gerilemis gibi gozukuyor hatta tabii daha oyun icini gormedik ama black opsun renk paletini daha cok sevmistim. Zevk aliyoruz ama oyuncuyuz biz kor degil her sene ayni oyunu almam emek yok birsey yok zevkse bfdede cok zevk aliyorum ben fan vs degilim emek versinler alalim yeni motorla ciksaydi alacaktim singlei yine bfden daha iyi olacak o yani iyi gibi duruyor.

speech

2.5.2012 23:31:46

0
bu ne ya black ops ile ne alaka ya ulan bari çıkaracan başka isimde çıkar gitti güzelim seri. COD bitmiştir bu konseptle artık...

BerkcanÇalışkan

2.5.2012 23:28:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: lapry

he yaaa CoD hiç böyle birşey değildi.Nerde o Omaha Beach sahneleri nerde o Berlin atmosferi çok zor artık
haklısın adamım nerede o cod 2 nerede mw2 ama bence bo2 deki at sahneleri falan 80 lerdeki afgan sovyet savaşında geçecek
Noluyor bu seriye? Mw 3 ve black ops 2. Serinin içine ettiler.

saidou2008

2.5.2012 23:05:17

0
Bilmiyorum Ama Bana Cod Serisinin O Enfes Yapısından Uzak Geldi Ya Battlefield 2142 gibi Ayaklı Robotlar Var Crysis Bile Gelecek Kavramını Tadında Bırakmıştı ... Oysa Hikaye Süper İşliyordu Ve Günümüzü Konu Edinip Güzel Bir Hikaye'ye Bağlayabilirlerdi...Oldum Olası Robot Temalı Oyunlardan Nefret Etmişimdir... (Crysis Hariç)

JabbaWockeeZ

2.5.2012 22:48:32

-1
Daha ilk trailerdan oyunu yerin dibine sokanlar var.mw 2-3 e fiyasko diyenler var..Oyun bi ciksin hele o zaman yapariz eleştirilerimizi.İnş güzel bir oyun olur black ops u keyifle oynamiştim bunun da öyle olmasini umut ederim

HyperXCrossfire

2.5.2012 22:45:25

-2
Cod`a aykiri Black Ops`a aykiri olmus sanki.Karanlik olaylarin hepsi bitti robotlari nasi imha etsek olayi mi basladi. Hikaye olarak yine iyi olur isin icine robotlar,uzay gemileri vs girince isin tadi kaciyo bi anlamda

wildlove

2.5.2012 22:43:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Yav o değilde 2025 uzay çağını konu alan bir oyunun Fragmanında atlı adamların ne işi var ?
2025 13 sene sonrası, yuh yani uzay çağını nereden çıkarıyorsun pratik zeka.. ayrıca oyunda 80'lere dönme felan olacak, o dönemde de savaşılacak ama çoğunluğu 2025'te geçecek. at sahneleri muhtemelen 80'lerden..

gamer-x

2.5.2012 22:27:53

-1
uncharted 3 den araklama bariz bu kadar olur yaw çölde at sahnesi hemide FPS :)) bide zombi modu koydunmuydu 5 milyon kopya satar ahanda yazdım buraya

BSC Misafiri

2.5.2012 22:26:49

0
Oyun aksiyon olarak çok güzele benziyor zaten tüm cod oyunları böyle ama şu cod 2 den beri kullandıkları grafik motoru artık çok eskidi hala neden direniyorlar bilmiyorum en sıkı rakipleri moh la bf nin oyun motoru karşısında çok eskidi

BSC Misafiri

2.5.2012 22:26:09

+4
Arkadaşlar oyunda insansiz ordular kuruluyor tüm ordu tasfiye ediliyor.Teknolojik araçlarında şifre ve kumandaları çalınıyor sende at sırtında eski sandıklardan eski silahlarınla kurtuluş savaşı misali kendi teknolojine yani insansiz orduna savaş açıyosun bunu kavramadıysanız cod'u cidden oynamayın saygılar.

gamer-x

2.5.2012 22:25:27

0
uncharted 3 den araklama bariz bu kadar olur yaw çölde at sahnesi hemide FPS :)) bide zombi modu koydunmuydu 5 milyon kopya satar ahanda yazdım buraya

drejtc

2.5.2012 22:24:16

+1
ya bu grafiğin önemi yok önemli olan zevk diyenlerin zevkine ben. bişey demiyorum ama yeter artık şu oyunun grafiklerini üst noktaya çıkartsınlar.

BSC Misafiri

2.5.2012 22:19:53

-1
activasyon dalga geçiyor olmali

BSC Misafiri

2.5.2012 22:18:08

0
Yav o değilde 2025 uzay çağını konu alan bir oyunun Fragmanında atlı adamların ne işi var ?

BSC Misafiri

2.5.2012 22:16:30

0
2025 yılı uzay çağını konu alan bir yapım da Atla aksiyon görüntülerinin koymanın önemini kavrayamadım.

BSC Misafiri

2.5.2012 22:15:59

-1
atara atar kesere keser cod çoçuğuyuz şeklimiz yeter

venom.X

2.5.2012 22:12:11

-1
cod şu videoyla gözümde bitmiştir umarım yanılırım

Return to Monke

2.5.2012 21:58:43

0
Beyler oyun çıkmadı daha.Ne kavgası yapıyorsunuz.Adamın biri gelmiş diyor ne biliyim bilim kurgu Black Ops'a göre değil falan filan.Nasıl oyun bekliyordunuz?80'lerde geçen mi?Zaten adamımız mason 85'lerde falan ölüyordu.Fazla yoruma gerek yok.Bence saçma değil.Para vericem kutulu alıcam.Bu kadar.Sizin ne haliniz varsa görün süper bi oyun geliyor.

The Echoes

2.5.2012 21:58:17

+1
quote:

Orijinalden alıntı: wildlove

biraz eski olacak ama edit: şaka maka black ops2'den görsel olarak daha iyi görünüyor
bf 2142 deki Titan savaşlarının kılı olamaz kıytırık black ops 2

cwr

2.5.2012 21:53:47

-1
Atın intikamı

heatblast

2.5.2012 21:46:58

0
Atla robot avlayacaz siz daha ne istiyorsunuz? bu arada 13 yılda ne kadar çok gelişme olmuş ama bir nano giysi yok. nerde nanolu Price haaa

FeLixer

2.5.2012 21:41:46

+2
Animasyonlarda bir olmamışlık olada konu çok hoşuma gitti, ön yargıyı bırakın oyun çıktıktan sonra yorumlarsınız.

Tri-Pod

2.5.2012 21:37:39

0
Oyunun senaryosu türk dizileri gibi oldu yemin ediyorum. Daha ne kadar uzatabiliriz diye düşünmeye başladılar sonunda

2K

2.5.2012 21:35:13

-1
Grafikler çağ dışı ama oyunun zevkli olacağına şüphe yok en azından her sene aynı COD'u piyasaya sürmekten sonunda vazgeçip değişiklik yoluna gitmişler ve at sahnesinden tahminime göre oyunda teknolojiye karşı eski yöntemlerle karşı koyacağız bir nevi Skynet durumu var ortada.Bu arada gördüğüm kadarıyla senaryodan pek bir şey beklemiyorum çoğu kez işlendiği gibi teknoloji o kadar yararlı mı insanın yerine hiç bir şey geçemez gidi yüzlerce kez verilmiş mesajları verecek oyun.Tabi bu sadece gördüğüm kadarıyla tahmin.

Kirk Hammet

2.5.2012 21:29:09

0
Basit bir senaryo grafikler pek iyi gözükmüyor,At var yorumunu gördüm izledim noluyor lan dedim at mı var dedim ama kötü...

Kirk Hammet

2.5.2012 21:27:10

0
Basit bir senaryo grafikler pek iyi gözükmüyor,At var yorumunu gördüm izledim noluyor lan dedim at mı var dedim ama kötü...

lapry

2.5.2012 21:24:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri kimsede çıkıp demiyor ki Aga bu nedir ? Cod böyle bişe değildi :S
he yaaa CoD hiç böyle birşey değildi.Nerde o Omaha Beach sahneleri nerde o Berlin atmosferi çok zor artık

Vernon Schillinger

2.5.2012 21:15:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: jdfbj Siz henüz yapılmamış, daha tam olarak tasarlammamış oyunun videosunda grafikmi arıyorsunuz? Jet istediniz, geldi hattağa ''AT'' arabası bile var XD Araçlarla etkileşim ve teknoloji var... 4. dünya savaşı lan borumu diyicem yani XD
Sende hala her cümlenin sonuna büyük harflerle anlamsız bir şekilde (XD) yazıp duruyormusun?

the_joker_one

2.5.2012 21:12:18

0
oyun cod a benzemiyor abartmışlar biraz gelecek olayını klişe olmuş hikaye black opsla tek alakası wood sun olması gibi duruyor grafikleri zaten piksel piksel gözüne sokmuşlar oyuncuların resmen tek hoşuma giden woodsu görmek oldu

Tall Man

2.5.2012 21:05:57

0
Grafikler yine berbat hatta daha berbat bumu yeni grafik motoru ?

Nathan_Drake

2.5.2012 20:47:55

0
bu ne ya şaka mı ? ulan güzelim cod un ağzına ettiler bu ne ya fantastik birşey olmuş nerde o bayıla bayıla oynadığım mw2 nerde bu saçma sapan oyun cod black opsla inişe geçmişti şimdi vitesi arttırmışlar hızla uçuruma gidiyorlar belki satış adedi olarak değil ama kalite olarak

:Fatih:

2.5.2012 20:42:14

+1
videoya o kadar laf edenlerden o kadar eminim ki ilk çıktığı gün indirip hemen oynamaya başlayacaktır

[ILKER]

2.5.2012 20:34:48

0
Gelecekte geçiyor olması beni memnun etmedi sevemedim bir türlü

beko3

2.5.2012 20:25:57

0
Ben videoyu pek beğenmedim. Seriden kopmuş resmen bu ne robotlar insansız hava araçları falan. Ön yargılı da olmak istemiyorum ama bana saçma geldi. Neyse bekleyip görecez.

Viktor Reznov

2.5.2012 20:17:45

0
3arc yapsın çamurdan yapsın

wildlove

2.5.2012 20:10:42

+4
quote:

Orijinalden alıntı: kingofthehell şimdi söyleyin bana,kim bu oyunla boy ölçüşebilir :)
biraz eski olacak ama edit: şaka maka black ops2'den görsel olarak daha iyi görünüyor

kingofthehell

2.5.2012 20:06:01

-1
şimdi söyleyin bana,kim bu oyunla boy ölçüşebilir :)

Emekkk

2.5.2012 20:05:54

0
multisi nası olcak acaba.. özel haritalar çıkarmı bunun multiye?

wildlove

2.5.2012 20:05:40

-1
black ops 2 galiba call of duty kitlesinden "gelecekte geçen oyunları oynamam, futuristik oyun oynamam" diyen ergenleri silecek ki oyunun kommunitesi için iyi bir gelişim olur

LE10

2.5.2012 20:04:28

0
Çıksın bakalım bi peşin hükümlü olmamak lazım ama yinede biraz üzüldüm gibi seneryo ve motor bakımından

alemburda34

2.5.2012 19:55:52

0
Savaş alanı çok karışık olacak gibi duruyor (çok fazla araçtan) haritaların büyük olmasını bekliyorum zaten görünen de o gibi duruyor. Bence çok büyük yenilikler yapmışlar. İyi mi kötü mü tam karar veremedim oynanışı bir görmem lazım.

E_Aydin35

2.5.2012 19:50:59

-2
Bekletti bekletti, ama slnunda iddalı bir video geldi, fazlsıyla iddalı hemde grafikler olsun atmosfer hele senaryo, aklıma I Robot geldi :))

MinusHuman

2.5.2012 19:50:05

0
Aga bu nedir? Muhtemelen bu seriyle beraber CoD'u almamaya başlayacağım.

BSC Misafiri

2.5.2012 19:49:24

0
grafikler ve senaryosu çok güzel

BSC Misafiri

2.5.2012 19:49:23

0
Acaba konuşan kişi Alex Mason olabilir mi ?

BSC Misafiri

2.5.2012 19:48:42

0
terminatör terk

jakess

2.5.2012 19:45:24

0
1 seneyi askin bo oynuyorum daha hikaye modunu bitirmedim. sadece zombi modu oynarim. hikaye modu falan onemli degil yani benim icin.bakalim zombiler nasil olacak. bu arada zombici varsa eklesin

By Salus

2.5.2012 19:43:59

+1
Adamlar her oyununda 20 milyon satıyorlar neden yeni motor yapsınki?

Ike

2.5.2012 19:38:59

-1
Bence konusu harika. MW serisinin sonu gibi duruyor bu seri. Zaten mw3 black ops'tanda kötüydü.

CryText

2.5.2012 19:35:09

-1
Hikaye rezil olacak gibi geldi o ne öyle robotlar falan crysis , killzone oynuyoruz sanki , grafikler iyi olabilir diğer şeyler rezil olacak bence

SoNTHERoK

2.5.2012 19:34:36

0
Başka bir isimle çıksa, sevilebilirdi.

aleka

2.5.2012 19:32:39

0
Bence codla alakası yok. Bambaşka bir oyun gibi. Bilim kurgu falan fistan. Bildiğimiz seriden kopmuş gibiler. Trailer berbat bu arada

Lady Gagalayan

2.5.2012 19:29:02

0
Battlefield geliştirme ekibi olarak Battlefield 2143'ün çalışmalarına başladık şaka bir yana cod'la pek bir alakası olmasa da oyunun senaryosu güzel gibime geldi yani böyle bir oyunu cod serisinde görmek hiç istemezdim ama oyun bende hafif bi heyecan uyandırdı ama önce black opsu bitirmeliyim edit: bak multiplayer'ını acayip merak ettim şimdi nasıl olurki acaba?

The Last Beerbender

2.5.2012 19:26:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: unutcankaya Gelecekte at var o_O olabilir ama ben atv falan bekliyodum yada motor
Gelecekte atlari gelistireceklerini falan mi dusunuyodun? At bundan 1000 yıl once de vardi. Sonra da olacak. Bir de su trailerlara bakarak, "onceki oyuna mod gibi" diyenleri de anlayamiyorum. Bi trailera bakip, daha oynanisi gormeden ne olup olmadigini nasil anladiniz acaba. Oyun bi kere farkli zaman diliminde geçiyor. Oynanis hakkinda hic bir bilgi yok. Amacini anlayamadigim sacma sapan yorumlar. Ben ilk oyunu begenmistim biraz oynamistim. Bu umarim farkli olur uzun sure oynatir kendini, yeniliklerle gelir umarim. Hikayesi cok başarılıydı ilk oyunun fakat hikayesinin basarili olmasinin en onemli sebebi yakin gecmiste gecip daha once yaşanmış bir olayla (kennedy suikasti), ilgili bir teori ortaya atması (masonin beyni yikanarak, suikasti kendisinin gerçekleştirmesi). Gelecekte gecen bi oyunda bu orguyu nasil saglicaklar, ya da saglayabilecekler mi merak ettim.

Basteryus

2.5.2012 19:15:20

0
Modern Warfare serisi daha iyi sanırım Black Ops'u oynama fırsatım olmadı

capoeira_GS

2.5.2012 19:12:01

-2
Yine her sene olduğu gibi ses getirecek

1444

2.5.2012 18:37:01

0
hikaye ilgimi çekti ama video ilk izlenim olarak iyi değil

furillajooy

2.5.2012 18:35:44

0
AT AVRAT SİLAH 3'lemesini tamamlamışlar COD9 ile :D

aeeb12

2.5.2012 18:25:22

0
Armored Core Horse Theft

Haşin Erkek

2.5.2012 18:23:01

0
En iyi senaryo cod serileri icinde black opsta var heleki mw2 de konu yok mw1 e lafim yok ama ikincisi bos bir oyun neresini begeniyorlar anlamadim ?

Nabukadnezar

2.5.2012 18:22:33

0
Herkes oynayabilsin diye grafikler böyle artık idare edecez. Cod serisini severim ve aldığım gün bitirmeden uyumam bu sefer ki diğerlerine göre farklı. Benim hoşuma gitmedi fakat yine de oynayacam.

alikiziltoprak

2.5.2012 18:22:22

0
Tek oyun tek hikaye de fena değil ama MW üçlemesi kadar başarılı olmuyor bence. Senaryoyu merak ettim şimdi.

ezio33

2.5.2012 18:20:32

0
yaw bu treyarc grafiği yükselticem diye düşürmüşmü ne yapmış bu videodaki görüntüler sanki 10 sene öncenin grafik motoru gibi yani oyun önemlide grafikte önemli çıkıpta saçma sapan cevaplar yazmışsınız

bocekgrafik

2.5.2012 18:18:50

0
[quote]Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Grafikler muhteşem. [/quote] [quote]Tabi sayılır şimdilik bide oyun çıkınca görcez.Bu arada umarım 20 25 bölümü filan vardır.[/quote] Tabi canım. Senin için özel sipariş 35 bölüm yaparlar oyunu.

BSC Misafiri

2.5.2012 18:16:20

0
Grafikler muhteşem.Tabi sayılır şimdilik bide oyun çıkınca görcez.Bu arada umarım 20 25 bölümü filan vardır.

BSC Misafiri

2.5.2012 18:16:17

0
dün de yazmıştım woods yada mason sorgulanacak diye aha da çıktı valla ama süper bir oyun olacak,umarım mason'u bu sefer woods psikolajisi ile bakarız(reznov gibi)

jdfbj

2.5.2012 18:14:50

-1
Siz henüz yapılmamış, daha tam olarak tasarlammamış oyunun videosunda grafikmi arıyorsunuz? Jet istediniz, geldi hattağa ''AT'' arabası bile var XD Araçlarla etkileşim ve teknoloji var... 4. dünya savaşı lan borumu diyicem yani XD

Artizt

2.5.2012 18:14:27

+1
Black Ops ile âlakası olmayan ama 2.oyunu olan seri . :/ İçine etmişler kardeşim "aga nedir bu ? "

Not Today!

2.5.2012 18:09:03

0
Cod serirsinin tutma nedenlerinden biri günümüz teknelojisinin son techizatlarını kullanması ve gerçek olabilecek olayları canlandırmasıdır bence.BO 2 de ise gelecekten, robotlardan oluşan olasılığı uzak bir senaryo ile çıkıyor.bakalım nasıl olacak çıksın karar veririz .

bocekgrafik

2.5.2012 18:07:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilbey1234 Siz mario yu grafik diye alıyorsanız Black opsun verdigi zevk odur ben bf3 fanıyım ama black ops kadar guzel coop zombie hikayeleri ureten baska firma gormedın derinlemesine kadar haritadaki herseyi bir detay var zombies zombi diye oynamayın azcık hikayelerini okuyun grafik motorunu alfa da bile olamyan bir oyuna yorum yapıyorsunuz orda gorulenler kendi ellerindeki grafik moturunlan yapılmıs videolardır bu kadar elestiri aldıktan sonra aynı motoru kullırlarsa bf3 multi zevkine yenik duserler
Oyunların genelinin tanıtım videolarının, oyun içi grafiklerden daha iyi olduğunu hesaba katarsak, bu dediğin pek mümkün değil gibi. Zombi moduna lafım yok ama. Black Ops, genel olarak COD'un çizgisiyle pek alakası olmayan bir oyun olsa da, gun game modunu ve zombi modunu çok seviyordum açıkçası.

JacopHargreave

2.5.2012 18:04:57

-1
Hikayesi ve ana teması müthiş. Fakat aynı şeyleri grafikleri için diyemeyeceğim.

ilbey1234

2.5.2012 18:00:15

+2
Siz mario yu grafik diye alıyorsanız Black opsun verdigi zevk odur ben bf3 fanıyım ama black ops kadar guzel coop zombie hikayeleri ureten baska firma gormedın derinlemesine kadar haritadaki herseyi bir detay var zombies zombi diye oynamayın azcık hikayelerini okuyun grafik motorunu alfa da bile olamyan bir oyuna yorum yapıyorsunuz orda gorulenler kendi ellerindeki grafik moturunlan yapılmıs videolardır bu kadar elestiri aldıktan sonra aynı motoru kullırlarsa bf3 multi zevkine yenik duserler

mertbozkir

2.5.2012 17:58:59

0
Anlaşılan MW3'e para vermediğim gibi Black Ops II'ye de para vermiycem.

RealArek

2.5.2012 17:56:07

+1
black ops 2 nin senaryosu terminatör alıntı gibi bişey olmuş.

BSC Misafiri

2.5.2012 17:54:39

-2
bana crysis ve cod de baska bişe deme arkadaşım budur ... MW3'TWN ÇOK DAHA GELİŞMİŞ GÖZÜKÜYOR HADİ HAYIRLISI BEKLİYORUZ

bocekgrafik

2.5.2012 17:53:03

-1
quote:

Orijinalden alıntı: canerx1234 yok baba gene o anahtarı çalan düşman dedikleri müslümanlar cıkarsa dahada bu şirketle işim olmaz anasını...
COD serisinin bütün versiyonlarında müslümanlar terörist olarak gösteriliyordu ki zaten. Mesela COD 2'nin Afrika bölümünde cami bile bombalanıyordu.

RealArek

2.5.2012 17:50:46

0
çok deyişik bi oyun olucak.

bocekgrafik

2.5.2012 17:50:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: .::_MasterTech_::. Tamda bu seri ne zaman düşüşe geçicek diyordum.
COD serisi... MW1 ile FPS dünyasında devrim yaptı. MW2 ile zirveye çıktı. Black Ops'la duraklama dönemine girdi. MW3'le de düşüşe geçmişti zaten...

Darbador-57

2.5.2012 17:50:06

0
At hırsızı timoty olcaz desenize :)

BSC Misafiri

2.5.2012 17:46:37

-1
arkadaş yine grafikten yoksun yapmışlar hala enayileri sömürüyorlar konu var aksiyon var ama grafik yok ben bu halde bu oyunu sadece crackle oynarım arkadaş bf3 motoru koysun yapsınlar herkes alır ama böyle insanları enayi yerine koyuyorlar örnek mi hunting unlimited serileri fifa da eskiden böyleydi pes i geçemiyordu bu yüzden cod de bu yüzden bf3 asla geçemez

BSC Misafiri

2.5.2012 17:46:35

0
hakikaten bf3 daha iyi :D

BSC Misafiri

2.5.2012 17:46:32

0
yillardir bir cod sever olarak ilkkez bu sefer hic bir heyecan yaşamadan bekliyip oynamaya caliscam

bocekgrafik

2.5.2012 17:45:41

-1
MW2'yi kutulu olarak aldım. – Hiç pişman olmadım. Black Ops'u kutulu olarak aldım. – Key olarak almadığıma pişman oldum. Oyun ancak 4 ayda doğru düzgün optimize edilebildi. Optimize edilene kadar da resmen anamızı ağlattı. MW3'ü key olarak aldım. – Oyun ancak 39 TL edeceği için pişman olmadım. Black Ops 2 – Muhtemelen key olarak bile almam. Alırsam pişman olacağımı biliyorum çünkü.

ahmetys_as

2.5.2012 17:36:48

0
bir de hikaye sanırım terminatörden alıntı.

Guest-AE727383A

2.5.2012 17:36:17

-3
ağızım açık izledim

burocker86

2.5.2012 17:35:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: I-C-O

Yillardir DH/BSC nin video oynaticilarinda hiç sorun yasamadim. Black Ops degil Robot Ops olmus bu. Gelecekte etten kemikten ordularin yerini tenekeler alacaksa gelecek hiç olmasin.
ne bileyim ya laptoptan cpu kapalıyken izlemeye çalışınca yeşil bozuk bir görüntü oluyor.Cpuyu açmak gerekiyor.

devmanetihad

2.5.2012 17:35:47

-3
Call of Duty'den degisik seyler istiyordunuz.. Alın size degisiklik iste Super olmuş.. Multiplayer muhteşem olur

ahmetys_as

2.5.2012 17:34:28

+1
bu kadar teknoloji call of duty i bozar.

I-C-O

2.5.2012 17:32:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

Batılıların ülkeleri hep böyle sanal olarak işgal ediliyor ancak kendileri, oyunlarda düşman olarak gördükleri milletlerin ülkelerinde sürekli olarak filili işgal halindeler.
Aynen. Amerika - Israil - Çin hepsinin cani cehenneme. (Çinli yamyamlar yillardir Dogu Türkistana yapmadiklarini birakmadilar. Bizde süper güçtük zamaninda (Osmanli) Allah askina kime ne yaptik? Gittigimiz yerlere dil sömürgesimi uyguladik? Kadinlara kizlara tecavüz mü ettik? Gittigimiz yerleri aç susuz mu biraktik? Türk teki merhamet ve iman inanilmazdi. Bakin Afrika ya,hep Avrupa ülkelerinin serefsizliginden bu halde. Bakin Çin in Dogu Türkistandaki Müslüman Türklere uyguladigi fasizme. Amerika ile Israil in yaptiklara serefsizliklere hiç girmiyorum. Insallah Sanli imanli merhametli kahraman Türk tarihi ile ilgili bir oyunda yapilir.

I-C-O

2.5.2012 17:20:12

+1
quote:

Orijinalden alıntı: burocker86 youtube diye bir video paylaşım sitesi var.Biliyosunuz değil mi? Sanırım bilmiyorsunuz.
Yillardir DH/BSC nin video oynaticilarinda hiç sorun yasamadim. Black Ops degil Robot Ops olmus bu. Gelecekte etten kemikten ordularin yerini tenekeler alacaksa gelecek hiç olmasin.

bocekgrafik

2.5.2012 17:11:09

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Therealevox Abi bu nedir ya , bildiğin 2004 grafikleri, klişe hikaye yok neymiş düşman kendilerine karşı kullanıyormuş yaptıkları icatları bu nedir ya zamanın en iyi serisinin geldiği noktaya bak bu oyun bu yıl sıralamalara girerse bende oyunculuğu bırakıyorum arkadaş !!!
Batılıların ülkeleri hep böyle sanal olarak işgal ediliyor ancak kendileri, oyunlarda düşman olarak gördükleri milletlerin ülkelerinde sürekli olarak filili işgal halindeler.

bocekgrafik

2.5.2012 17:08:36

+1
COD serisi iyice çizgisinden çıktı. Garip bir hal aldı. Hiç etkilenmedim.

BSC Misafiri

2.5.2012 16:59:53

+3
Ben bir oyuncu, izleyici ve okuyucuyum :) Oyunculukta da diğer ilgilendiklerim gibi zevk almaya bakarım ama eleştirirken iyi yönü ve kötü yönlerini hiç bir zaman objektiflikten vazgeçmeden yapmaya çalışırım. Bir kere '' Call of Duty TARZI '' diye bir şey yotur. Bunu 2.Dünya savaşından Modern Cepelere dönüşü sağlayan oyun olarak söylüyorum. Bir 2.Dünya, bir Modern cephe, bir soğuk savaş dönemleri ve bu oyunlara bir çok gerçek karakterler eklenerek senaryosu daha zevkli hala getiren bir oyundan bahsediyorum. Nasıl Türkiye'de siyaset, magazin ve spordan da bahseden sanki haber gibi anlatan dizimiz KURTLAR VADİSİ varsa oyun dünyasının da CALL OF DUTY ' si vardır. Bence herşey grafik değil :) Bunu en iyi anlatmaya çalışan ise bu oyundur. Film dünyasından örnek verir isek Rambo aksiyon, heyecan var ama 3D yok. Apolypso (kıyamet olacaktı :) ) aksiyon, heyacan, gizem var ama 3D yok. Cehhennem silahı serisi aksiyon, heyecan ve merak var ama 3D yok. Terminatör aksiyon heyecan mantıksallık ve gizem var ama 3D yok. AMAAA Thor, Amerika Captan, Titanların Savaşı, ... 3D var ama diğerleri yok. Ki bu 3D leri oyun dünyasında grafik olarak sayar isek ne dediğimi daha iyi anlarsızınız. Crysıs 2 grafik var, 3D var :) ama senaryoda heyecan bir gizem yok. Battlefield 3 graf,l var, ama bir heyecan gizem yok, ... bunalrı böyle sıralaya biliriz . Hiç bana şu şçyle bu böyle denmesin. Gelelemim bu oyuna yine senaryo olarak nerden nereye bağladılar konuyu sadece bunu bile düşünsek oyunun çıkışına kadar oyalanırız :) İYİ OYUNLAR - KARAPOSU -

SchwarzerHumor

2.5.2012 16:57:41

+1
Allah Rızası için şu oyuna yeni grafik motoru yapıp seriyi 1den başlatsınlar Bf'den daha fazla satar

Therealevox

2.5.2012 16:56:19

+2
Abi bu nedir ya , bildiğin 2004 grafikleri, klişe hikaye yok neymiş düşman kendilerine karşı kullanıyormuş yaptıkları icatları bu nedir ya zamanın en iyi serisinin geldiği noktaya bak bu oyun bu yıl sıralamalara girerse bende oyunculuğu bırakıyorum arkadaş !!!

Çöl Tilkisi

2.5.2012 16:50:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ps4 xbox720 çıkana kadar coda yeni grafik motoru gelmez.
Evet durumun özeti budur sahi onlar ne zaman çıkacaktı:?

skllmyh

2.5.2012 16:45:39

0
grafikler moktan. battlefield forever qnq

SellYourSoul

2.5.2012 16:30:35

0
hala aynı grafik yeter allah rızası için yeter

BSC Misafiri

2.5.2012 16:30:02

0
ps4 xbox720 çıkana kadar coda yeni grafik motoru gelmez.

BSC Misafiri

2.5.2012 16:29:37

0
infinity ward out treyarch in... yenilik dediğin grafik motoruyla değil böyle yapılır helal olsun treyarch.

Gorkem.IX

2.5.2012 16:18:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: QuickSniper06 oyunun konusu pek iyi değil ama mw den daha iyi olduğu kesin. Halo gibi olmuş oyun. Woodu bu halde görmek kötü ya. İnşallah mw gibi vasat olmaz. Anlamadığım şey şu biri açıklayabilirmi wood nasıl yaşadı bu zamana kadar ya bide kravchenko ile dövüşürken ölmemişmiydi. Bu kadar teknoloji varken kovboy falan ne anlamadım kafam karıştı.
Onunla birlikte aşağıya uçtu ama öldüğünü göstermemişti oyun açık kapı bırakmıştı.

mastergamer

2.5.2012 16:17:42

-3
tek kelimeyle beğenmedim heycanlanmadım tiksindim.

Deltie

2.5.2012 16:16:06

-1
Ne Battlefield ne Medal of Honor ben Call of Duty gibi oyun görmedim ya tüm serilerini tek tek bitirdim ve hala oynuyorum. Call of Duty çok farklı bir oyun. Acaba sistem gereksinimleri ne olacak :)

Gorkem.IX

2.5.2012 16:14:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Metalurjist Bir yandan at koşturuyor, diğer yanda son teknoloji savunma teçhizatları. Nasıl bir şey ya bu?
Oyunun bir dönemi Alex Mason'ı yönetecez ilk oyundan bilirsin bu dönem 80'li yıllar zamanında olacak sonra Alax Mason'ın oğlunu oynayacaz 2025'yılında da 2.bir soğuk savaş ilk oyunun dataylarını vererek yapılacak işte.

-Amigo[Nuri]-

2.5.2012 16:08:01

0
İleri Teknoloji , Gelecek İşleneceğini Duyduğumda Of Kötü Olur Demiştim Ama Hikaye Hoşuma Gitti Süper Bir Oyun Olcak Ama Grafikleri Pek Hoşuma Gitmedi ;)

Katates Pızartması

2.5.2012 16:04:47

-1
Çaresiz, güçsüz durumda olacaklar sanırsam o yüzden çok güzel olacağını düşünüyorum.

BSC Misafiri

2.5.2012 16:00:44

0
Oyun şunu anlatıyor ''teknoloji gelişti,fakat teknoloji herşeyi yenebilecek güçte değil o yüzden askerlere ve insanlara ihtiyaç duydular binevi teknolojiye karşı çıkaçağız'' ve bu arada woods'u hiç benzetememişler bi insan bu kadar da değişmez.

BSC Misafiri

2.5.2012 15:57:44

0
woods olmemıstı zaten oyunun sonunda woods dan bahsediyordu biri ayrıca at kullanmamızın nedeni de teknolojik araç bulamamaları olabilir

Veyron720

2.5.2012 15:53:59

0
izleyen 100 kişiye sorsan biri cod demez farklı bir cod oyunu bizi bekliyor

ErTuFx

2.5.2012 15:52:34

+1
Bu video icin yapabilecegim bir yorum grafik olarak MW3 den fazlasini göremedim action dolu macera dolu bir singlerplayer bizi beklemektedir kesin buna eminim multiplayer de gene oynatir kendini fun tayfasi pesini birakmadikca bu serinin grafikleri bu adamlar gelistirmeyip dayayacaklar actionu COD oyunlari hikayeleri iyi fena degil fakat bir bu tanitim videosuna bakiyorum birde BF3 videosuna arada fark var.

specnaz

2.5.2012 15:51:34

0
Woods nasıl yaşıyor lan ?

QuickSniper06

2.5.2012 15:48:12

-2
oyunun konusu pek iyi değil ama mw den daha iyi olduğu kesin. Halo gibi olmuş oyun. Woodu bu halde görmek kötü ya. İnşallah mw gibi vasat olmaz. Anlamadığım şey şu biri açıklayabilirmi wood nasıl yaşadı bu zamana kadar ya bide kravchenko ile dövüşürken ölmemişmiydi. Bu kadar teknoloji varken kovboy falan ne anlamadım kafam karıştı.

The Echoes

2.5.2012 15:39:24

+1
At hariç hiçbir öğe heycanlandırmadı beni

HA1990

2.5.2012 15:39:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: IsmailCem Şimdide at hırsızı yapacaklar bizi

BSC Misafiri

2.5.2012 15:37:43

0
Vasat grafikli bir Syndicate çakması olmuş.

BSC Misafiri

2.5.2012 15:37:14

0
Cod serisine iyiki bi kopyala yapıştır dedik he adamlar bize resmen susunda alın bunu dercesine bambaşka bi oyun çıkarcaklar işe bak Biraz değişin dedikte bukadarı fazla ama

xxyavuzxx

2.5.2012 15:35:21

+4
size soruyorum bugüne kadar çıkan cod oyunlarını oynayıp da hiç mi zevk almadınız.birisi tutturmuş grafik motoru diye hepiniz ona takılıyorsunuz.önemli olan bi oyunun verdiği zevktir.ben eğer o zevki alamıyorsam oyunun grafikleri en iyisi olsun yine de oynamam

Hakkan034

2.5.2012 15:34:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Tinúviel BSC'nin video yorumları bilgidiğin troll yetiştirme çiftliği adam videodan gördüğü oyuna puan veriyor.
Bsc yeni yetenekler yetistiriyormusda bizim haberimiz yokmus caktirma

Tinúviel

2.5.2012 15:29:14

-1
BSC'nin video yorumları bilgidiğin troll yetiştirme çiftliği adam videodan gördüğü oyuna puan veriyor.

miracsu

2.5.2012 15:27:02

-2
Grafikleri Falan Boşverinde Asıl 3. Dünya Savaşı Şimdi Başlıyo.

razor_19

2.5.2012 15:22:56

0
Ben cod serisinin her oyunun oynamış ve seriyi seven biri olarak bunları söylüyorum.Tabi ki gelecek oyunun daha iyi bir oyun olmasını isterim Ama anlaşılan o ki videoyu adamakıllı izlemeden konuşuyorsun.Videoda altyazıları okusaydın hikayeyi anlardın.Grafiklerde ortada.Burda gelip fanboyluk yapıyorsun.Bir de konuşurken karşındaki insanın yaşını bil de konuş
quote:

alıntı: Orijinalden alıntı: razor_19 Bu muymuş yeni motor. allah aşkına kimi kandırıyorlar resmen eski motor bu.Hikayeside yüz yıllık klişe makinalar insanlara karşı ha bide atlara :D Amrothrim daha anlamadan bilmeden yazanlara gıcık oluyorum özellikle senin gibi ergenlere. git bir anla gel hikayeye çamur atmadan önce

Yûnus

2.5.2012 15:19:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: Metalurjist Bir yandan at koşturuyor, diğer yanda son teknoloji savunma teçhizatları. Nasıl bir şey ya bu?
Atlı sahne 80'lerde geçiyor.

MESUT52_34

2.5.2012 15:17:48

+24
AT VAR OHOOVV

BSC Misafiri

2.5.2012 15:13:56

+2
adamların amaçları belli bu grafik motoru iyice çekilmez hale gelene kadar her 3 ayda bir oyun yapıp zenginliklerini arttırmak . nasıl olsa ne çıkarsam satarım diyo adamlar. ki satıyolarda.

BSC Misafiri

2.5.2012 15:13:34

0
bakın gafikler hala değişmemiş insan bi crysıs 3 e bakar be ayıp be

BSC Misafiri

2.5.2012 15:12:42

0
Black Ops ismi yakışmamış. Jet Felan Kullanacağız Artık Multide de jet felan olcak artık ağlamassınız heralde ( Treyarch ve İnfinity Ward Birleşip Adam gibi oyun yapsa ne öyle biri 6 yapıyo biri 7.serisini yapıyor )

BSC Misafiri

2.5.2012 15:12:34

0
abi bu ne ya black ops'ta woods 30-40 yaşsa bu oyunda 100 yaşınıu geçik olması lazım yanlışım varsa düzeltin...

BSC Misafiri

2.5.2012 15:12:22

+2
sanki call of duty değil deus ex videosu.(baksanıza müzikler bile deus ex benziyor)

BSC Misafiri

2.5.2012 15:12:16

0
cod eski cod değil arkadaşlar nerde eski şavaş atmosferi

Metalurjist

2.5.2012 15:11:38

0
Bir yandan at koşturuyor, diğer yanda son teknoloji savunma teçhizatları. Nasıl bir şey ya bu?

BSC Misafiri

2.5.2012 15:11:08

0
daha oyun gelmeden yorum atmışsınız senaryosu berbat herşey iğrenç fln diye burası alpha tester kaynıyor herhalde :) neyse bana sorulacak olursa ben açıkça umutluyum bu oyundan grafiklerden olmasada treyarchın zombi modu tadından yenmiyor.

BSC Misafiri

2.5.2012 15:10:29

+1
kimsede çıkıp demiyor ki Aga bu nedir ? Cod böyle bişe değildi :S

ceal

2.5.2012 15:06:12

0
Oynamadan kötü diyenler biraz beklesin bir oyun çıksın bence. Oyunu gelecekte geçmişte diye eleştirenler var gördüğüm kadarı ile cod serisi bu dengeyi iyi tutturur zaten en iyi yaptığı şey bu . Konudan yana bi süphem yok . Oyun motorude belli değişmiş iyi birşeylerle gelcekler . Ama hiç bir zaman iş grafikte bitmiyor. Bf3 gibi büyük bir oyun yapıp fiyasko olcağından ( buglar senaryo) böyle küçük oyunlar yetiyor bana sahsen :D

By_cLL

2.5.2012 15:05:06

-2
işte CoD'u yok edecek oyun artık tek umudum MW serisi Ben Reznov'u falan bekliyordum bu ne ya Woods bile moruk olmuş başlarım böyle oyuna satın almam hayatta hatta korsan indirip bile oynamam rezil ettiniz seriyi

benimadimkuntakinte

2.5.2012 15:02:36

0
şaka mı bu?

cccaaannn

2.5.2012 15:01:37

+4
grafikler ne kadar berbat olsa da ben cod hayranıyım her şartta alırım hatta yeni oyun cod 1 in grafiklerinde olsa bile sadece sonu geleyen o aksiyon ve hikayesi için oynarım

Zala

2.5.2012 15:01:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: boraaktas At var.
hahahahhaa Noktayı koymuşsun.

quar7

2.5.2012 15:00:33

-1
Bu kadar harika olmaya hazır bir oyun yapıyorsun, güzel bir şey; ama grafik motoru yenilenmeliydi böyle bir oyun için, harika olacak bu oyun belli... Bazı arkadaşlar daha oynamadan "insan bi optimize eder şu oyunu." gibi yorumlar yapıyor, önceki oyunlara bakarak söylüyor olabilir ama ne malum bu oyunun öyle olacağı? Hadi diyelim grafik motorunu geliştiremiyorsun git Crytek'le anlaş CryEngine'i kullan ya da ne biliyim başka grafik motoru olsun. Tabi tepki oluşur satışlar düşer yapım aşaması uzun sürer haklılar, o zaman kendi grafik motorunu geliştireceksin kusura bakma ama gerçekçi savaş atmosferi, sis basmakla olmuyor, hep aynı bütün oyunlarını oynadım COD'un, hepsinden de müthiş zevk aldım, grafikler kötü değil ama bu dönem için yetersiz. God of War, Uncharted, Crysis, Battlefield'deki gibi kaliteli oyunların grafik kalitesine ulaşılabiliyorsa sizde ulaşacaksınız. Ha ulaşamıyorsanız 150-180 TL'ye oyun satmayın yenilik yok bir şey yok, hem de copy-paste yapmıyoruz diyorsunuz, Fenerbahçe'de, Galatasaray'da sorsanız hiç şike yapmamıştır zaten! Sürç-ü-Lisan ettiysek affola... Battlefield 3'de COD MW3'da oynadım ikiside güzel Battlefield yenilikçi helal adamlara, COD hep aynı ne kadar seversem seveyim bir seriyi sonuçta babamın şirketi yapmıyor, yenilik yapmayana boşyere destek vermek gereksiz!

radon98

2.5.2012 15:00:04

0
inşALLAH eskiyle yeniyi dengeleyebilirler.yani oyunu mass efect'e çevirmezler inşALLAH.

boraaktas

2.5.2012 14:55:03

+3
At var.

SchwarzerHumor

2.5.2012 14:52:31

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt Belki çok erken olabilir ama yeni bir facia geliyor sanırım. O kaplamalar, o modellemeler nedir ya? Dümdüz duvar, piksel piksel sayılan bir kaplama ile kaplanmış keza araçlar, silahlar, yollar, çevre, kıyafetler yine öyle...Denemeden bir şey demek kesin olmayabilir ama videodaki gibiyse ben COD4'teki grafiklere daha iyi derim. Hiç değilse çıktığı döneme göre bir kalitesi vardı. O zamandan beri hep aynı grafiği hep aynı oynanışı önümüze koyuyorlar. Para alma kısmında hiç sorun yok ama çıkan oyuna bakınca bir halta benzemiyor açıkçası. Oyunu alanlar multiye girip hemen stress atmak için alıyor yoksa ne grafik var, ne ses var, ne adam akıllı oyun var. Gir multiye 30-40dk stressi at çabucak sonra çık. COD buna dönüştü. Grafik ve ses de lazım bir oyuna. canavar gibi pc'ler var ama zerre zorlayacak bir oyun değil COD ona rağmen optimizasyon özürlülüğünden dolayı gereksiz bir sistem tüketimi var...Ummarım BO2'den sonrakiler bir şeye benzer...
izledim... İbret aldım... CoD4'ü indirdim

SchwarzerHumor

2.5.2012 14:50:49

+1
oyun böyle olacaksa olmaz olsun...

UstundagMert

2.5.2012 14:49:32

0
Oyun dizilerimizden daha da beter bir hal almaya başladı.

halikarnas1970

2.5.2012 14:46:28

-1
geleceğin askerleri konsepti cod'ye hiç yakışmamış, bence seri gitgide bozuluyor malesef

Sodalayn

2.5.2012 14:45:57

-1
black ops'u severim trailerda gayet sürükleyici kim ne derse desin alınır keyiflede oynanır

fremanfedaykin

2.5.2012 14:39:05

-1
Ben CoD olsun da çamurdan olsun diyenlerden olduğum için her türlü alıp oynarım bu arada video da çalan müziği bulabilecek birileri var mı acaba?

Oyunsever67

2.5.2012 14:35:30

0
Bana göre codun devrim oyunu cod 4 tür ondan sonra çıkardığı oyunlar hep birbirinin aynısı aynı özellikler aynı yazı fontlları aynı kamera açıları,aynı düşüşler cod 4 den sonra çıkan oyunlar bana göre fiyasko,black ops fiyasko,1.oyunda oyunun en aksiyon dolu yerlerinde sinematikerle karşıladım paso,hikaye güzel olabilir ama kendini oyuna katıyorsan hiç zevkli değil,2.oyundanda pek birşey beklemiyorum cod mw2 mw3 black ops da ne oynadıysanız aynısını görürsünüz,he bir iki uçak falan sürüyoruz sanırım,oda büyük ihtimal bf 3 yüzündendir:)

Tenth Doctor

2.5.2012 14:32:55

+2
Ben kaçkez dedim taa mw3 ü bitirince dedim. Black Ops 2 gene aynı grafiklerle çıkıcak artıkdan infinity ward seriye reset çekip yeni grafik yeni oynanış dinamikleriyle dönecek diye. Göreceksiniz böyle olacak.

senatorts

2.5.2012 14:32:17

-3
trailer berbat bi bf3 gibi yapamamışlar ..ne biçim kaplamışsın ne biçim göşge kullanmışsın. MAKSAT PARA KAZANMAK BAŞKA BİŞE YOK + treyarch oyun yapmayı bilmiyor abi. insan bi optimize eder şu oyunu.

MaximumGame_

2.5.2012 14:29:05

0
araç kullanımı çeşitlenmiş jet falan sürücez inşallah grafikler iyi olurda para verilmeye değer.

Firaristt

2.5.2012 14:18:50

+4
Belki çok erken olabilir ama yeni bir facia geliyor sanırım. O kaplamalar, o modellemeler nedir ya? Dümdüz duvar, piksel piksel sayılan bir kaplama ile kaplanmış keza araçlar, silahlar, yollar, çevre, kıyafetler yine öyle...Denemeden bir şey demek kesin olmayabilir ama videodaki gibiyse ben COD4'teki grafiklere daha iyi derim. Hiç değilse çıktığı döneme göre bir kalitesi vardı. O zamandan beri hep aynı grafiği hep aynı oynanışı önümüze koyuyorlar. Para alma kısmında hiç sorun yok ama çıkan oyuna bakınca bir halta benzemiyor açıkçası. Oyunu alanlar multiye girip hemen stress atmak için alıyor yoksa ne grafik var, ne ses var, ne adam akıllı oyun var. Gir multiye 30-40dk stressi at çabucak sonra çık. COD buna dönüştü. Grafik ve ses de lazım bir oyuna. canavar gibi pc'ler var ama zerre zorlayacak bir oyun değil COD ona rağmen optimizasyon özürlülüğünden dolayı gereksiz bir sistem tüketimi var...Ummarım BO2'den sonrakiler bir şeye benzer...

forever46

2.5.2012 14:18:50

0
Activision video sunum yapmasında EA kadar iyi olmadığı için sağlam bir oyun geliyor diyebiliriz battlefield bu sefer ne yapıcak çok merak ediyorum ama bu benim düşüncemdir Modern Warfare serisinin grafikleri oyuncu biraz daha kendine çekiyor ama bu oyunun insan yapıları hariç çevre çok sırıtıyor sanki

thanatos13

2.5.2012 14:17:06

0
ohhh gelsin paracıklar

ZaalKoris vas Qwib-Qwib

2.5.2012 14:17:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: KmKz_Lito

Mesajımda ki şu kısmı incelememişsiniz galiba, kendi düşüncelerimi belirtmiştim.
ben de, şansa bak.

senseman62

2.5.2012 14:15:14

0
merak edenlere..woods ölmedi arkadaşlar...blacs ops 1 deki o gizli mektub http://screenshot.xfire.com/s/107212386-3.jpg

Amrothrim

2.5.2012 14:11:02

+1
quote:

Orijinalden alıntı: razor_19 Bu muymuş yeni motor. allah aşkına kimi kandırıyorlar resmen eski motor bu.Hikayeside yüz yıllık klişe makinalar insanlara karşı ha bide atlara :D
daha anlamadan bilmeden yazanlara gıcık oluyorum özellikle senin gibi ergenlere. git bir anla gel hikayeye çamur atmadan önce

kasapoğlu57

2.5.2012 14:10:06

0
cod kendini bozdu artık bizde başka oyun arıyalım, moh ne zaman çıkıyoduu :)

KmKz_Lito

2.5.2012 14:09:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: burrnn

modern warfare rezaletse, black ops ondan daha büyük bir rezalet. ne hikaye, ne grafik. hiçbirşey yok.
Mesajımda ki şu kısmı incelememişsiniz galiba, kendi düşüncelerimi belirtmiştim.

HydroRoque

2.5.2012 14:07:31

-1
Yerimizi alalım.

Mr.Humble

2.5.2012 14:02:10

0
ilginç olmuş.. ama denemeden pek bişey demek istemiyorum.

Kubilay

2.5.2012 13:59:31

+3
O robotlar,aşırı teknolojik aletler bana Crysis'i anımsattı.CoD'un yolundan şaştığını düşünüyorum.

MakaveLiVII

2.5.2012 13:59:13

+11
yok baba gene o anahtarı çalan düşman dedikleri müslümanlar cıkarsa dahada bu şirketle işim olmaz anasını...

ZaalKoris vas Qwib-Qwib

2.5.2012 13:58:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: KmKz_Lito Modern Warfare 3 rezaletinden sonra Black Ops serisine dönmek çok iyi olacak. Senenin bana göre hayal kırıklığı olan MW3'ü takaslayarak elimden çıkarmıştım. Black Ops güzel bir oyundu, her ne kadar grafikleri yüzünden eleştirilse de bende oyunları aldığım zevke göre incelerim. Aslında yüksek teknoloji konulu FPS'leri sevmesem de oyunun adı Call of Duty olduğu için almam gerek diye düşünüyorum. Edit: Motoru eleştiren arkadaşlar konudan haberdar değil herhalde, MW3 oyun motorunun biraz geliştirilmişini kullanacaklar. Çünkü hem oyunu yapmak, hem de oyun motorunu yenilemek serinin gecikmesine sebep olacak.
modern warfare rezaletse, black ops ondan daha büyük bir rezalet. ne hikaye, ne grafik. hiçbirşey yok.

serhat_ps3

2.5.2012 13:58:16

+1
Bi denemek lazım

BSC Misafiri

2.5.2012 13:55:25

0
Woods'un oğlu iyi iş çıkaracak sanırım. Ops.

Morgue

2.5.2012 13:52:43

-1
CoD'un yükselen satış grafiği bu oyunla aşağıya düşecek gibi görünüyor.. Konuşmak için çok erken ama oyunun gelecekte geçiyor olması CoD'un sonu demek bence.. 2. Dünya savaşıyla başladık işe 2025'e kadar geldik böyle giderse CoD, Halo serisine rakip olur.. Yine her zamanki gibi alışkanlık gereği gider ilk günden alırım o ayrı tabi..

Carry Zekalı

2.5.2012 13:52:41

0
Şimdide at hırsızı yapacaklar bizi

SW4RTHY

2.5.2012 13:47:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: WeCouldBeTheSame bf3 fun is here rekabet hiç olmasın zaten.bir tek bf3 olsun piyasa.başka hiç bir savaş oyunu olmasın zaten
bizde mw istiyoruz

Bundeskanzler

2.5.2012 13:47:24

-1
orjinal alınmaz. Cod: WaW gibi hayal kırıklığı olacak. Puanım 6/10.

Ardsul

2.5.2012 13:45:06

0
Crysis gibi olmuş bence. Ha bu arada[spoiler=0379556724]Woods Black Ops' ta ölmüyormuydu ?[/spoiler]

Sakitty

2.5.2012 13:45:00

+3
Yine hayal kırıklığı seziyorum.

burocker86

2.5.2012 13:44:35

-2
youtube diye bir video paylaşım sitesi var.Biliyosunuz değil mi? Sanırım bilmiyorsunuz.

WeCouldBeTheSame

2.5.2012 13:42:34

-3
bf3 fun is here rekabet hiç olmasın zaten.bir tek bf3 olsun piyasa.başka hiç bir savaş oyunu olmasın zaten

.::_MasterTech_::.

2.5.2012 13:36:12

-1
Tamda bu seri ne zaman düşüşe geçicek diyordum.

Matt Jeevas

2.5.2012 13:33:53

0
At mı o?

BSC Misafiri

2.5.2012 13:32:58

0
Aynı grafik motoru ama Ata bineceğim sahneleri dört gözle beklicem..Biraz bilimkurgu katmışlar sanki..

BSC Misafiri

2.5.2012 13:32:55

-5
rezil rüsva bir oyun.allah akıl fikir versin alıp oynayanlara.

Response.Write

2.5.2012 13:31:03

+1
quote:

Orijinalden alıntı: SilentAssasin Cod serisinin Sp sine güvenirim ama Mp ASLA ..!
trollümüzde geldi.

mert_ozcan

2.5.2012 13:30:55

0
bu şimdi bizim bildiğimiz call of duty mi allah aşkına o uzay gemileri robotlar falan filan nedir öyle :( :( savaş oyunundan daha çok başka bi türe gitmiş atlar falan ilginç ama :) açıkcası biraz hayal kırıklığı mı desem bilmiyorum

KmKz_Lito

2.5.2012 13:30:54

-1
Modern Warfare 3 rezaletinden sonra Black Ops serisine dönmek çok iyi olacak. Senenin bana göre hayal kırıklığı olan MW3'ü takaslayarak elimden çıkarmıştım. Black Ops güzel bir oyundu, her ne kadar grafikleri yüzünden eleştirilse de bende oyunları aldığım zevke göre incelerim. Aslında yüksek teknoloji konulu FPS'leri sevmesem de oyunun adı Call of Duty olduğu için almam gerek diye düşünüyorum. Edit: Motoru eleştiren arkadaşlar konudan haberdar değil herhalde, MW3 oyun motorunun biraz geliştirilmişini kullanacaklar. Çünkü hem oyunu yapmak, hem de oyun motorunu yenilemek serinin gecikmesine sebep olacak.

razor_19

2.5.2012 13:30:42

+2
Bu muymuş yeni motor. allah aşkına kimi kandırıyorlar resmen eski motor bu.Hikayeside yüz yıllık klişe makinalar insanlara karşı ha bide atlara :D

SilentAssasin

2.5.2012 13:27:16

-3
Cod serisinin Sp sine güvenirim ama Mp ASLA ..!

asdfg_1453

2.5.2012 13:27:04

+8
Bu ne la.Bildiğin Call of Duty Future Ops olmuş. Ultra Modern Warfare.

Amrothrim

2.5.2012 13:25:46

-3
beyler ben size diyeyim bomba gibi hikaye geliyor. ilk defa güçsüz tarafı oynayacağız galiba. bi çaresizlik hissetmek istiyorum oyun sıkmasın. hatta oyunun sonunda kaybedelim. çok güzel olacak bu cod oyunu. at filan bile kullanabiliyor şuna bakarmısın süper

unutcankaya

2.5.2012 13:23:42

+1
Gelecekte at var o_O olabilir ama ben atv falan bekliyodum yada motor

RedTurkei

2.5.2012 13:17:53

-2
Londrayı uzaylılar basıyodu bir film vardı bunda diğerleri konu aynı.. Neden gelecekte geçiyoki blackops 1in konusu gayet iyiydi.. Grafik konusuna girmiyorum çünki ben oyunda zevke bakarım mw3 zevksizdi doldur boşalttı bakalım bu ne olacak

181ahmet181

2.5.2012 13:17:19

-3
emeğe saygı yine bu oyun süper olur eminim

Shely

2.5.2012 13:15:20

0
beni hiç etkilemedi desem ..sanki black ops a yapılmış mod gibi ?

Response.Write

2.5.2012 13:15:12

-15
Black Ops ismi bile kötü şeyler hatırlatıyor. Umarım MW serisine yakın birşey olurda hikayesi için oynarız. Trailer rezalet.Konuyu da beğenmedim.İyi oyunlar.

g4m3r

2.5.2012 13:14:58

0
of yaa yüreğim azıma geldi türkçe altyazılı çıkcak diye ama sadece videoymuş :S
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Call of Duty: Black Ops 2 7 / 10 22 oy
KÜNYE
Call of Duty: Black Ops 2 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
148 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız