Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"Yeni Doom, Modern FPS'lerle Kapışabilecek Konumda"

 
    Sektörün eski markaları uzun süreden sonra geri döndüğünde genelde modern markaların popülaritesi altında kalırlar. Bethesda'ya göre önümüzdeki sene geri dönecek olan Doom'da aynı şey yaşanmayacak. Yaptığı açıklamalarda Pete Hines, Doom'un modern FPS'lerle kapışabilecek konumda olduğunu belirtti.
 
    Bethesda'nın pazarlama yöneticisi Hines, "Doom'da eski tarz özellikleri modern ve yeni nesil bir biçimde oyuna yediriyoruz. Oyunun multiplayerı alışkın olduğunuz tarzda değil. Yani bir vuruşta diğer kişiyi öldüremezsiniz. Dolayısıyla bu iş hızlı reaksiyona bakmıyor. Bu ve bunun gibi şeyler modern FPS'lerde bulamadıklarınızı bir araya getiriyor. Dolayısıyla Doom, diğer markalarla kapışabilecek konumda." açıklamalarını yaptı.
 
    Devamında Hines, "Tanıdığınız normal FPS oyuncuları Doom'u oynadığı en iyi FPS'lerin arasına koymaz çünkü seri uzun yıllardan beri ortada yoktu." diyerek markanın eskidiğinin bilincinde olduklarını da ortaya koydu.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Doom Doom 4 id Software FPS Playstation 4 Xbox One PC
Sony'den 3.300 TL Değerinde MGS V Temalı Walkman Nintendo Artık Film Uyarlamalarına Karşı Değil
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

26.8.2015 18:28:23

0
Gel yeterki gel reissssssssssss

porsux

23.8.2015 21:43:14

0
2001 yılında - hikaye sunumu açısından - daha iyi iş çıkartan, savaş odaklı hangi fps oyunu vardı ki ? hadi o yılıda geçtim ondan sonra çıkan bombalar bile, mesela medal of honor allied assault(oynadığım en iyi tek oyunculu moda sahip savaş fps si) ta bile bölüm başlarında bilgilendirme toplantıları dışında pek bişey yoktu. Daha sonra Call of Duty de zira aynı tarz benimsenmişti. Yani o yıllar için rtcw nin yapması gerektiğini yaptıgını düşünüyorum. Benim için kusursuza çok yakın bir oyun(hala) . Şu senaryo sunumuna dair bişeyler söylemek istiyorum.. Benim özellikle son yıllardaki oyunlarda bu durum hiç hoşuma gitmiyor. Senaryo sunumu adına aynı karakterler aynı turlarda ölüyor, ihanet ediyor yada bizi kurtarıyor vs.. new order da o seçim yaptığımız an zaten bu yüzden takdirimi kazanmıştı. Dahada çeşitlendirilebilirdi tabiki.. Allied Assault tan bahsedelim mesela kaç yıllık oyun.. Omaha Beach ten sonraki birbiriyle bağlantılı 2 tura bakınız. Yanınızdaki adamların ölüp ölmeyeceği tamamen bize ve hareketlerimize bağlıdır. Hele ilk turun başında yanıızda olan kaptanımız 2. turun sonlarına doğru hayatta tutamayıp ölümünü gördüğümüzde içimde oluşan o ''yapabilirdim !'' hissi ne cod 4 te ne cod 6 da ne new orderd ane şunda ne bunda hiçbi fps de yok muhtemelen bu gidişata görede olmayacak. Demek istediğm bazı şeyler doğaçlama oluşmalı senaryo sunumlarında.. Mesela şu heryerde sniper olan bölümde(ki bence oyunun en efsane bölümlerinden birisidir herkes omaha beach i övmesine rağmen beni en az etkileyen bölümdür omaha beach) yanımızdaki tank mühendisleri ve medic arkadaşımızı korumak için verdiğimiz mücadele inanılmaz, aman birine bişey olmasın yada şunu feda edebilirim ama medic kalsın adam bana bakıyor, canımı tazeliyor vs.. yada o karlı orman turlarında sağdan soldan gelen kurt sesleri görüş mesafesi 5 metre ya ne bilim gerçekten efsane işler yapmışlar adamlar yav ben bunları göremiyorum yeni oyunlarda en çok bu üzüyor adamı.. kıpkısa oyunlar yapıp yarısı ara sinematiklerle dolu hiçbişey anlamadan sıka sıka ilerliyoruz ...

TheTrueDetective

23.8.2015 15:51:43

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Painteam

katılıyorum Return to Castle Wolfenstein genel olarak The New Order dan daha başarılı bir oyun.özellikle yapay zekası oldukça iyiydi.sanki gerçek bir Nazi askeriyle savaşıyormuş hissini veriyordu..(gerçi hard da oynamıştım oyunu ondan da olabilir.) ama oyunun bence büyük bir eksisi vardı o da hikaye sunumu olarak oldukça başarısız olmasıydı.sadece bölüm bittiğinde ara sahne geliyordu ve şuraya buraya gideceğimiz ile ilgili talimat alıyorduk o kadar.karakterler çok ruhsuzdu.bir de ana karakterimiz Bj Blazkowicz in hiç konuşmaması da bence bir eksikti.The New Order bu konuda ki eksiği kapattı ve mükemmel bir hikaye ve sunumuna sahip bir oyundu.şahsen savaş atmosferinin o sertliğini verme konusunda da daha başarılıydı.ama diğer konularda Return to Castle dan daha zayıftı orası doğru.bence hala tam olarak istenilen Wolfenstein oyunu gelmedi.belki bir daha ki Wolfenstein oyunu bu iki oyunun başarılı taraflarını temel alır da en iyi Wolfenstein oyununu görmüş oluruz.
Düşüncelerimi ve kafamdaki cevabı yazmışsınız teşekkürler

Guest-ED5D10718

23.8.2015 15:05:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ddom yanlış yoldan gidiyor , doom 3 gibi olmalıdyı ,cıkınca hepiniz goreceksiniz.
Bu arkadaslar niye hep felaket tellali gibi konusuyorlar. Ciksin arkadas ya. Kimisi eski DOOM tarzinda oyun istiyordu. Onlara cok iyi gelecektir belki. 1-2 video gordunuz diye niye hemen atliyorsunuz?

Painteam

23.8.2015 13:58:27

+1
quote:

Orjinalden alıntı: porsux
quote:

Orjinalden alıntı: TheTrueDetective
quote:

Orijinalden alıntı: porsux wolfenstein the new order ortalama bir oyun.. bence yanlış bir örnek rtcw yi ve 3d yi oynadım özellikle rtcw bence hala bile oynanabilinecek (tex mod sweetfx 2.0 ve widescreen patch silah doku moddları vs var) çok çok kaliteli bir oyun ancak new order dan ben beklediğimi bulamadım daha doğrusu wolfenstein a dair beklediğimi bulamadım. farklı bir adla çıkmış olsaydı bu kadar yadırgamazdım ama bence wolfenstein a dair hiçbişey yoktu oyunda. Doom dan hala umutluyum ama.. şu kullandıgı motorun dokuları geç yükleme sorunu olmaz umarım, tarz olarak benim için kabul edilebilir, zevkle oynanabilir gözüküyor.. elbette gönül isterdiki doom 3 ün izinden gitsin ama serinin özüne bağlı kalmakta yadırganmaması gereken bir seçenek
Dediklerinizin hepsini anlayabiliyorum ama New Order'da Wolfeinstein ile ilgili hiçbirşey yoktu derseniz orada durun derim. Evet bir Return To The Castle kadar olamaz (Bundan sonraki hiçbir wolfeinstein oyunuda olamayacak belki) ama oyun gayet standartın üstünde shooter elementleri sağlam ve hikayesiylede eğlendiriyordu. Ayrıca Nazilerin tekrar gücü ellerine alması temasınıda çok güzel işlemişlerdi New Order'da (Amacım kesinlikle zevkinize vb. Oyun görüşünüze müdahalede bulunmak değildir yanlızca kendi görüşümü belirtiyorum).Şimdi şu soruyu yöneltmek istiyorum bu oyun hangi tarafıyla diğer Wolfeinstein oyunlarından zayıf ?
birdefa çok kolay. biz çok zor ölüyorken düşmanlar tek vuruşta ölüyor (en zorda oynadım) atmosfer olarak rtcw daha gri tonlamalara savaş rengi dediğimiz renk paletini benimsemiş daha çok askerlerle münakaşa halindeyken new orderda bu havadan eser yok. rtcw de robotlar ve über askerler daha az çıkardı ve çıktıgındada ciddi gerilim yaratırdı new orderda çerez gibi geçiliyor ve bence tasarımsal olarak yarattıgı etki rtcw deki yarım askerlerin bile yarısı değil. genel olarak rtcw daha gerilim dolu biroyun iken new order cod tarzına çok daha yakın rtcw new orderda mizah unsuru çok fazla robot köpeğe kemik atıp kandırmak gibi şeyler bence bilindik wolfenstein havasına uygun değil rtcw de görev adamı iken soğuk buz gibi bir atmosfer var iken new orderda sevgilimizle yatağa bile giriyoruz new orderda çok garipsediğim birşey daha var oyun hem mizahı kullanıyor hemde çok fazla duygusallık içeriyor. tamam adamlarımız içerisinden seçim yapmak vs gibi özellikler cidden benide etkiledi ve takdir ettim ama bazı şeylerde yeter ama artık diyorsunuz kısaca wolfenstein günlük gülistanlık havaya sahip bir fps olmadı hiçbir zaman benim için new orderda güya nazilerin eline geçmiş bir dünyada birkaç sahne ve bölüm tasarımı hariç beklediğimi bulamadım.
katılıyorum Return to Castle Wolfenstein genel olarak The New Order dan daha başarılı bir oyun.özellikle yapay zekası oldukça iyiydi.sanki gerçek bir Nazi askeriyle savaşıyormuş hissini veriyordu..(gerçi hard da oynamıştım oyunu ondan da olabilir.) ama oyunun bence büyük bir eksisi vardı o da hikaye sunumu olarak oldukça başarısız olmasıydı.sadece bölüm bittiğinde ara sahne geliyordu ve şuraya buraya gideceğimiz ile ilgili talimat alıyorduk o kadar.karakterler çok ruhsuzdu.bir de ana karakterimiz Bj Blazkowicz in hiç konuşmaması da bence bir eksikti.The New Order bu konuda ki eksiği kapattı ve mükemmel bir hikaye ve sunumuna sahip bir oyundu.şahsen savaş atmosferinin o sertliğini verme konusunda da daha başarılıydı.ama diğer konularda Return to Castle dan daha zayıftı orası doğru.bence hala tam olarak istenilen Wolfenstein oyunu gelmedi.belki bir daha ki Wolfenstein oyunu bu iki oyunun başarılı taraflarını temel alır da en iyi Wolfenstein oyununu görmüş oluruz.

porsux

23.8.2015 13:12:57

0
quote:

Orjinalden alıntı: TheTrueDetective
quote:

Orijinalden alıntı: porsux wolfenstein the new order ortalama bir oyun.. bence yanlış bir örnek rtcw yi ve 3d yi oynadım özellikle rtcw bence hala bile oynanabilinecek (tex mod sweetfx 2.0 ve widescreen patch silah doku moddları vs var) çok çok kaliteli bir oyun ancak new order dan ben beklediğimi bulamadım daha doğrusu wolfenstein a dair beklediğimi bulamadım. farklı bir adla çıkmış olsaydı bu kadar yadırgamazdım ama bence wolfenstein a dair hiçbişey yoktu oyunda. Doom dan hala umutluyum ama.. şu kullandıgı motorun dokuları geç yükleme sorunu olmaz umarım, tarz olarak benim için kabul edilebilir, zevkle oynanabilir gözüküyor.. elbette gönül isterdiki doom 3 ün izinden gitsin ama serinin özüne bağlı kalmakta yadırganmaması gereken bir seçenek
Dediklerinizin hepsini anlayabiliyorum ama New Order'da Wolfeinstein ile ilgili hiçbirşey yoktu derseniz orada durun derim. Evet bir Return To The Castle kadar olamaz (Bundan sonraki hiçbir wolfeinstein oyunuda olamayacak belki) ama oyun gayet standartın üstünde shooter elementleri sağlam ve hikayesiylede eğlendiriyordu. Ayrıca Nazilerin tekrar gücü ellerine alması temasınıda çok güzel işlemişlerdi New Order'da (Amacım kesinlikle zevkinize vb. Oyun görüşünüze müdahalede bulunmak değildir yanlızca kendi görüşümü belirtiyorum).Şimdi şu soruyu yöneltmek istiyorum bu oyun hangi tarafıyla diğer Wolfeinstein oyunlarından zayıf ?
birdefa çok kolay. biz çok zor ölüyorken düşmanlar tek vuruşta ölüyor (en zorda oynadım) atmosfer olarak rtcw daha gri tonlamalara savaş rengi dediğimiz renk paletini benimsemiş daha çok askerlerle münakaşa halindeyken new orderda bu havadan eser yok. rtcw de robotlar ve über askerler daha az çıkardı ve çıktıgındada ciddi gerilim yaratırdı new orderda çerez gibi geçiliyor ve bence tasarımsal olarak yarattıgı etki rtcw deki yarım askerlerin bile yarısı değil. genel olarak rtcw daha gerilim dolu biroyun iken new order cod tarzına çok daha yakın rtcw new orderda mizah unsuru çok fazla robot köpeğe kemik atıp kandırmak gibi şeyler bence bilindik wolfenstein havasına uygun değil rtcw de görev adamı iken soğuk buz gibi bir atmosfer var iken new orderda sevgilimizle yatağa bile giriyoruz new orderda çok garipsediğim birşey daha var oyun hem mizahı kullanıyor hemde çok fazla duygusallık içeriyor. tamam adamlarımız içerisinden seçim yapmak vs gibi özellikler cidden benide etkiledi ve takdir ettim ama bazı şeylerde yeter ama artık diyorsunuz kısaca wolfenstein günlük gülistanlık havaya sahip bir fps olmadı hiçbir zaman benim için new orderda güya nazilerin eline geçmiş bir dünyada birkaç sahne ve bölüm tasarımı hariç beklediğimi bulamadım.

BSC Misafiri

23.8.2015 12:06:22

0
ddom yanlış yoldan gidiyor , doom 3 gibi olmalıdyı ,cıkınca hepiniz goreceksiniz.

Holy-Ghost

23.8.2015 11:12:30

0
Arkadaş sus otur yap oyununu adam gibi çıktığında BİZ oyuncular söyleyelim, ayrıca tek vuruşta ya da 2 vuruşta ölmesi zaten oyunun zorluğu oluyor ki bu güzel birşey

yarrix

23.8.2015 09:27:19

0
93 te doom gibi bşi yoktu . kimse görmemişti öyle grafikler. ondan dolayı aynı etkiyi yaratacağını sanmıyorum . fazla bşi beklemiyorum oynayıp geçilicek. tekrar geri dönüp gzdoom oynanmaya ve modlamaya devam edilicek :D

Megathrone26

23.8.2015 07:22:56

0
Hemen multiplayerdan bahsedin. Anlaşılan singleplayer multinin botlusu olacak. Ah doom ne umduö ne buldum

i_lenker

23.8.2015 05:22:54

0
bethesda bu aralar çok uçuyor

WiiSmash

23.8.2015 03:15:33

0
doom başkadır be, şimdiki fpsler bi yana doom (ve türevleri) bir yana

TheTrueDetective

23.8.2015 01:55:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: porsux wolfenstein the new order ortalama bir oyun.. bence yanlış bir örnek rtcw yi ve 3d yi oynadım özellikle rtcw bence hala bile oynanabilinecek (tex mod sweetfx 2.0 ve widescreen patch silah doku moddları vs var) çok çok kaliteli bir oyun ancak new order dan ben beklediğimi bulamadım daha doğrusu wolfenstein a dair beklediğimi bulamadım. farklı bir adla çıkmış olsaydı bu kadar yadırgamazdım ama bence wolfenstein a dair hiçbişey yoktu oyunda. Doom dan hala umutluyum ama.. şu kullandıgı motorun dokuları geç yükleme sorunu olmaz umarım, tarz olarak benim için kabul edilebilir, zevkle oynanabilir gözüküyor.. elbette gönül isterdiki doom 3 ün izinden gitsin ama serinin özüne bağlı kalmakta yadırganmaması gereken bir seçenek
Dediklerinizin hepsini anlayabiliyorum ama New Order'da Wolfeinstein ile ilgili hiçbirşey yoktu derseniz orada durun derim. Evet bir Return To The Castle kadar olamaz (Bundan sonraki hiçbir wolfeinstein oyunuda olamayacak belki) ama oyun gayet standartın üstünde shooter elementleri sağlam ve hikayesiylede eğlendiriyordu. Ayrıca Nazilerin tekrar gücü ellerine alması temasınıda çok güzel işlemişlerdi New Order'da (Amacım kesinlikle zevkinize vb. Oyun görüşünüze müdahalede bulunmak değildir yanlızca kendi görüşümü belirtiyorum).Şimdi şu soruyu yöneltmek istiyorum bu oyun hangi tarafıyla diğer Wolfeinstein oyunlarından zayıf ?

2K

23.8.2015 01:13:06

-2
Umarım ''modern fpsler' ile yarışmak için sevdiğimiz Doom'u bozmazlar. Modern FPS dediğiniz zaten Single kısmında araya her bölümde 3 kere QTE giren, Amerikan askeri olarak dünyayı kötü Rus, Çinli veya genel olarak doğululardan kurtardığımız, her bölüm başına 5 kere ölümden döndüğümüz oyunlar. Online kısmındaysa eskiden her silah işe yarıyor ve çoğunlukla yeteğinize bakıyordu ama artık o kadar seçenek ve çeşit koydular ki level seviyesi ve silahlar arasında bariz üstünlük farkları oluyor. Oysa ne güzel eskiden Quake de iş sizin reflekslerinize bakardı, seviye diye bir şey ortada yoktu, her silahı haritada yerden alırdık, oyunun öyle bir temposu vardı ki pusu kurmak ya mümkün değildi ya kimse kurmak istemezdi. Her ne kadar bunun tam tersi olacağını belirten açıklama yapsalar da bu tarz farklı oyun modları olur.

BSC Misafiri

23.8.2015 00:51:47

0
Umarız her yönüyle Doom 3'ü aratmayacak bir oyun olur,bu gibi yeni oyunları oynamak için ekran kartımı yenileyeceğim.

porsux

23.8.2015 00:17:18

0
wolfenstein the new order ortalama bir oyun.. bence yanlış bir örnek rtcw yi ve 3d yi oynadım özellikle rtcw bence hala bile oynanabilinecek (tex mod sweetfx 2.0 ve widescreen patch silah doku moddları vs var) çok çok kaliteli bir oyun ancak new order dan ben beklediğimi bulamadım daha doğrusu wolfenstein a dair beklediğimi bulamadım. farklı bir adla çıkmış olsaydı bu kadar yadırgamazdım ama bence wolfenstein a dair hiçbişey yoktu oyunda. Doom dan hala umutluyum ama.. şu kullandıgı motorun dokuları geç yükleme sorunu olmaz umarım, tarz olarak benim için kabul edilebilir, zevkle oynanabilir gözüküyor.. elbette gönül isterdiki doom 3 ün izinden gitsin ama serinin özüne bağlı kalmakta yadırganmaması gereken bir seçenek

TheTrueDetective

22.8.2015 23:46:22

0
Yanlız oyun çok güzel gözüküyor faste-paste oynayış atmosfer felan tam bir nostalji bombardımanı. Ama asıl soru bu oyun seriyi eski günlerine taşıyabilirmi ? Kişisel görüşüm hayır neden peki ? Çünkü ortada zaten yüz binlerce shooter var. "Ama Doom farklı veya Doom o oyunların atası" felan derseniz size Wolfeinstein The New Order'a olanı harırlatırım.(Enfes bir oyundur oynamayan oynasın) Wolfeinstein'a olan o kadar shooter'ın içinde çok sağlam olmasına rağmen bile oyuncu kitlesi tarafından tanınmamasıydı(Yeni nesil için konuşuyorum eski nesil zaten Doom,Quake,Wolfeinstein felan bilir). Böyle seriler yukarıdaki arkadaşın dediği gibi bir zaman sonra marka değerini yitiriyor.Çok çığır açan yenilikçi birşey sunamıyor piyasaya evet oynanışları hikayeleri veya atmosferleri çok iyi olabiliyor fakat diğer marka değerleri daha yüksek olduğu için ortada kaynıyor. Gönül isterki çok başarılı olsun çünkü hakediyor bu oyun gerçekten.

arkham92

22.8.2015 23:39:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: crossmatch Alacağım 3. orjinal oyun olacak.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

crossmatch

22.8.2015 22:16:49

0
Alacağım 3. orjinal oyun olacak.

Fuusrodah

22.8.2015 22:15:21

+3
Marka eskimedi. Değerini yitirdi. Şunun üstüne az daha gitseler eski günlerine çok rahat dönecekler bu kabak gibi ortada.
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Doom
+ TAKİBE
AL
41 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız