Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"SW: Battlefront'ta Senaryo Modu Olsaydı Çok Az Oyuncu Oynardı"


       Bildiğiniz gibi Star Wars: Battlefront'ta senaryo modu bulunmayacak. Belli bir kesimi hayal kırıklığına uğratan bu durum hakkında EA'den bir açıklama geldi. Firmanın COO'su Peter Moore oyuncuların artık senaryo modlarını oynamadığını ve bu yüzden Star Wars: Battlefront'ta bir senaryo modu olmadığını öne sürdü.
 
       Gamespot'a verdiği bir röportajda Moore, "şu anki veriler Star Wars: Battlefront veya Battlefield gibi geniş multiplayer modları olan oyunların senaryo modlarını oynayan çok az oyuncu olduğunu gösteriyor." cümlesine yer verdi. Daha sonra Moore, oyunlar yapım aşamasındayken sektörün geçirdiği hızlı değişimi şu örnekle açıkladı: "Yapımcılar oyunu geliştirmeye başladığında ve oyunu bitirdiğinde dünya bambaşka bir yer oluyor. Star Wars: The Old Republic'i geliştirmeye başladığımızda oyunu aylık ödeme modelinde yapacağımızı hatırlıyorum. Oyunu hazır hale getirdiğimizde uygulanacak model aylık ödeme değildi. Bu yüzden oyunu durdurup mikroödemelerle oynaması-ücretsiz hale getirmemiz gerekiyordu. O zaman bile aylık ödeme sistemine bağlı kalmamız gerektiğini söyleyen insanlar vardı."
 
       Dice daha önce Star Wars: Battlefront'a tek kişilik senaryo modunu getirmenin planlarında hiç olmadığını dile getirmişti. Oyunda senaryo modu bulunmasa da multiplayer modunda bulunan haritalarda yapay zekaya karşı savaşlar yapabileceğiz. Star Wars: Battlefront; PC, Xbox One ve PS4'e 17 Kasım'da çıkış yapacak. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247.com star wars dice battlefield battlefront
2004'te PC'ye Çıkan RollerCoaster Tycoon 3 Mobil Platforma Aktarıldı CoD: Advanced Warfare'ın Son DLC'sinin PC ve PS4 Sürümlerine Tarih Verildi
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Arsenic

17.8.2015 15:45:07

0
Star Wars KOTOR Remake yapılsa görürler senaryo modu satıyor mu satmıyor mu. Sen Star Wars evrenini nasıl Battlefield evreniyle bir tutarsın, üşendik zaten ismiyle satar de dürüst ol hiç olmazsa.

kodeiNN

16.8.2015 13:01:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri oyunda senaryo arayan ya korsan oyuncu yada konsol oyuncu
bunu bunu alın burdan

BSC Misafiri

15.8.2015 18:41:55

0
Titanfall gibi para tuzağı oyun.

BSC Misafiri

15.8.2015 15:32:55

-1
oyunda senaryo arayan ya korsan oyuncu yada konsol oyuncu

The_Rahip

15.8.2015 14:48:31

0
Elinde Star Wars gibi bir efsane var ve senaryo modu olsaydi oyle olurdu boyle olurdu diye sacmaliyorsun. Isimize online daha kolay geldi ustune Star Wars zaten oyle yada boyle parayi toplariz diye dusunuyorsunuz otesi yok.

s4hacioglu

15.8.2015 02:22:46

0
Oyundan beklentim bitmiş bulunuyor, muhtemelen BF a benzer oynanış dinamikleri sunacak.

i_lenker

15.8.2015 00:15:28

0
Siz boşverin senaryoyu sevgili DICE ve EA, noldu premium paketin içeriğini tamamladınız mı? Hani şu sanki sonradan hazırlamış gibi yaptığınız haritalar silahlar falan var ya. Bir gün çok fena çuvallayacaksınız, zaten Hardline ile çuvalladınız Star Wars'u da batırırsanız gülecem :D

hayansame

14.8.2015 23:41:43

0
Baskalarinin dusuncelerini degistirmenin,kendi fikrini empoze etmenin en adice yontemmlerinden birini yapiyorlar. Su baslikta kullandigi cumlelerle hersey ortada, pis herifler. 30dolar olmali ozaman o cikacak oyununuz.

BlackBeasT

14.8.2015 16:53:55

0
Peter Moore paranoya belirtileri gösteriyor kendi yalanına kendini inandırıp karşısındakinin aynı yalana inanmasını bekliyor....filmleri, animasyonları, çizgi romanları ile Star Wars gibi büyük evrene sahip markaya oyunu için senaryo yazamıyorsanız sorun sizde, Senaryoya harcanacak para yerine ciddi fan sayısı olan SW online yapıp kısa sürede parayı cukka yapmak daha kolayda oyuncuları yada fanlarını ne kadar oyalar?? Başdan niyeti belli edersen ürkütürüsün vakvakları

gokuba

14.8.2015 15:39:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: St Batuhan <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: gokuba <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: St Batuhan <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: gokuba Bir Starwars hayranı olarak söyleyebilirim ki Şimdiye kadar Starwars ismini kullanan her oyun çöp oyundu. Etiket varmı satılır anlayış bu. Hiç bir starwars oyunundan hayır beklemeyin.</blockquote> Bir hayran olarak yetersiz bir hayran olduğunu belli edecek cümle kurduğu için teşekkürler. En önemli oyunlardan biri olarak Jedi Knight serisine ve hatta Jedi Academy gibi bir oyuna yaklaşımın nedir acaba? O da mı çöp oyun oluyor? O da çöp bir Star Wars serisi olarak mı kendini ortaya koyuyor. Bu kadar sert bir yaklaşımla hepsine çöp diyebiliyorsun! Ayrıca Moore çok çok yanlış düşünüyor bence. Şahsi olarak multi yerine arada güzelce Single kısmını oynamayı isterdim. Elbette böyle bir oyunun multiplayer kısmıyla ön plana çıkması gerek zira yapısı buna daha uygun ama doğru şekilde yaklaşımlar gösterilirse gayette Single tarzı da sunulabilirdi. Hatta nedense canım BF1 ve BF2 çekti şu an. Acaba kurup da oynasam mı biraz Single'da yapay zekaya karşılık. Çünkü SW Evreninde bulunan o gezegenlerin atmosferini ve müziklerle verdiği duyguyu özledim şu an. Single'da önemli olan tamamen kazanmak olmadığı için bunu daha rahat alabiliyorken Multi'sinde yeni oyunun büyük ihtimalle önceliğim iyi bir savaş ortaya koymak, bunun için duyguları rafa kaldırmak ve kazanmak temelli olacak.</blockquote> Jedi academy örneğini vermekle büyük hata ettin :D Nickimi internete yaz [TDOF]Darth KahN benim yıllarca oynadığım bir oyundur. rahatlıkla söyleyebilirim ki o da beş para etmez quake 3 motoru ile yapılan sınırlı devşirme bir oyundur. sırf başka oyun olmadığı için oynadığımız bir oyundu. Quake 3 moturuyle ellerinden geldiğince yaptıklıar bir moddur aslında. Yani kısacası Starwars aleminde oyun satmaz isim satar o yüzden de iyi oyuna gerek yoktur. Bu satış politikalarıdır zaten sen görürsün görmezsin bu gerçeği değiştirmez. bir şey değiştirmez</blockquote> Quake 3 motoruyla yapılmış bir mod olarak yaklaşman bile bence senin senelerce oynamanı hiçe atıyor. Bir oyun motoru illa bir oyuna bağlı olmak zorunda değil, o zaman ortak motor kullananları tamamen mod olarak nitelendirelim, bu durumda Frostbite kullanan tüm oyunlar bir mod aslında. NFS de mesela mod, bu oyun da mod. Ama işin aslı o kadarla kalmaz. Belki evet BF biraz mod olarak kalabilir ama NFS o şekilde olmayacak, aynı motoru kullanıp direkt kendi dinamiklerini sunuyorsa, bunu iyi bir şekilde yediriyorlarsa sakıncası yoktur. SW JK serisindeki ışın kılıcı ve güç kullanımı gibi şeyler gayette iyi bir oyun olmasını sağlamıştır. Bunu uzatmanın alemi yok, kesin kararla kalkıp her oyununa çöp gibi bir yakıştırma yapmanın yanlış olduğunu düşündüğün zaman anlarsın asıl olayı.
Yav arkadaş burda herkes kendini bir halt sanıyor quake 3 bir 3d shooter motorudur kılıc animasyonu vs yakın dövüş için ideal değildir. Modeller geçirmasyon animasyonlarda kasıntı bir şekilde yapılmıştır anlıyormusun, ja serisinde saber hareketleri kütük gibidir örn. yana kılıc savurursun o hareket 3 saniye sürer ama o süre boyunca hiç bir şey yapamazsın. Çünkü motoru izin vermez sınırlıdır. Aynı zamanda bilinçli olarak o motorla yapılmıştırki insanları starwarsa doyuracak bir mod ile oyun geliştirilmesin diye. Mb2 gibi bir çok mod yapıldı ama o motor yüzünden hiç biri beş para etmedi. Akıl küpü STARWARS ismini satar kaliteyi değil? verdiğim nicki araştırdınmı verdiğim nick jedi academy dünya şampiyonudur çocuk, öncelikle şunu kafana sok, sen bunu anla sen hiç bir şey değilsin, düşünmekten acizsin. "Şu zaman anlarsın, şu zaman yaparsın şu zaman gelince böyle olduğunu göreceksin..." Ben Jedi academy dünya şampiyonuyum karşımda dünya klanlarında rakibim yoktu. Sahi sen kimsin yahu?

BSC Misafiri

14.8.2015 15:30:42

0
ea nin dediği battlefield 3-4-5 (aslında 5 değilde 4.5 demek gerek) için geçerli ne yerine oturan karakter nede hikaye düzeni mekanlar uyumlu değil ama star wars ta her pok yeri yerinde karakterler ULAN HİKAYESİ BELLİ bu ea nin sadece reklam yapma amaçlı bir girişimi

MytHnfr

14.8.2015 14:59:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: Painteam

Destiny i örnek göstererek sen de beni güldürdün :D
Evet cümleyi bende tekrar okuyunca yanlış anlaşılacağına kanaat getirdim. Örnek vermek istediğim Destiny'nin iki tarafada ağırlık vermeye çalışırken hikaye kısmında çuvallamasıydı. Şimdi düzenlerim orayı.

St Batuhan

14.8.2015 14:54:59

0
quote:

Orjinalden alıntı: gokuba
quote:

Orjinalden alıntı: St Batuhan
quote:

Orjinalden alıntı: gokuba Bir Starwars hayranı olarak söyleyebilirim ki Şimdiye kadar Starwars ismini kullanan her oyun çöp oyundu. Etiket varmı satılır anlayış bu. Hiç bir starwars oyunundan hayır beklemeyin.
Bir hayran olarak yetersiz bir hayran olduğunu belli edecek cümle kurduğu için teşekkürler. En önemli oyunlardan biri olarak Jedi Knight serisine ve hatta Jedi Academy gibi bir oyuna yaklaşımın nedir acaba? O da mı çöp oyun oluyor? O da çöp bir Star Wars serisi olarak mı kendini ortaya koyuyor. Bu kadar sert bir yaklaşımla hepsine çöp diyebiliyorsun! Ayrıca Moore çok çok yanlış düşünüyor bence. Şahsi olarak multi yerine arada güzelce Single kısmını oynamayı isterdim. Elbette böyle bir oyunun multiplayer kısmıyla ön plana çıkması gerek zira yapısı buna daha uygun ama doğru şekilde yaklaşımlar gösterilirse gayette Single tarzı da sunulabilirdi. Hatta nedense canım BF1 ve BF2 çekti şu an. Acaba kurup da oynasam mı biraz Single'da yapay zekaya karşılık. Çünkü SW Evreninde bulunan o gezegenlerin atmosferini ve müziklerle verdiği duyguyu özledim şu an. Single'da önemli olan tamamen kazanmak olmadığı için bunu daha rahat alabiliyorken Multi'sinde yeni oyunun büyük ihtimalle önceliğim iyi bir savaş ortaya koymak, bunun için duyguları rafa kaldırmak ve kazanmak temelli olacak.
Jedi academy örneğini vermekle büyük hata ettin :D Nickimi internete yaz [TDOF]Darth KahN benim yıllarca oynadığım bir oyundur. rahatlıkla söyleyebilirim ki o da beş para etmez quake 3 motoru ile yapılan sınırlı devşirme bir oyundur. sırf başka oyun olmadığı için oynadığımız bir oyundu. Quake 3 moturuyle ellerinden geldiğince yaptıklıar bir moddur aslında. Yani kısacası Starwars aleminde oyun satmaz isim satar o yüzden de iyi oyuna gerek yoktur. Bu satış politikalarıdır zaten sen görürsün görmezsin bu gerçeği değiştirmez. bir şey değiştirmez
Quake 3 motoruyla yapılmış bir mod olarak yaklaşman bile bence senin senelerce oynamanı hiçe atıyor. Bir oyun motoru illa bir oyuna bağlı olmak zorunda değil, o zaman ortak motor kullananları tamamen mod olarak nitelendirelim, bu durumda Frostbite kullanan tüm oyunlar bir mod aslında. NFS de mesela mod, bu oyun da mod. Ama işin aslı o kadarla kalmaz. Belki evet BF biraz mod olarak kalabilir ama NFS o şekilde olmayacak, aynı motoru kullanıp direkt kendi dinamiklerini sunuyorsa, bunu iyi bir şekilde yediriyorlarsa sakıncası yoktur. SW JK serisindeki ışın kılıcı ve güç kullanımı gibi şeyler gayette iyi bir oyun olmasını sağlamıştır. Bunu uzatmanın alemi yok, kesin kararla kalkıp her oyununa çöp gibi bir yakıştırma yapmanın yanlış olduğunu düşündüğün zaman anlarsın asıl olayı.

BSC Misafiri

14.8.2015 14:47:21

0
Sanki adamlar harika senaryo modu yapıyor da biz oynamıyoruz...

BSC Misafiri

14.8.2015 14:47:08

0
Boşverin, Dice zaten iyi senaryo yapamıyor. Battlefield oyunlarının senaryoları rezalet (Bad Company 2 hariç) ama multiplayer modları efsane. Şu SWTOR bitsin asıl o zaman güzel Star Wars oyunları gelecek. Düşünsenize senaryosu ön planda olan oyunları Bioware (Kotor), multiplayer'ı önemli oyunları Dice yapıyor. Star Wars fanları kalpten gider. Ha öte yandan "Millet 60 USD veriyor bari SP yerine premiumla satacağımız 10 DLC'den ilkini bedava yapsak" falan diyebilirlerdi.

Painteam

14.8.2015 14:23:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: MytHnfr Adam bence haklı hem multiplayer kısmı hem de single player kısmı büyük ses getiren çok az oyun var yani baskın olan yer diğerini gölgede bırakıyor ne yazık ki. Sırf yapmış olmak için modlar ekleniyor bazı yapımlara nasıl single player tabanlı bir oyuna satsın diye multiplayer ekleyince saçma bir şey ortaya çıkıyorsa aynı şekilde multiplayer tabanlı oyuna da isterseniz single player oynayabilirsiniz diyebilmek için yapılmış olmaktan öteye geçemiyor. Yorumlara bakınca istemsizce güldüm. The Witcher-Batman-Fallout gibi yapımlar tamamen single player odaklı yapımlar. Battlefield gibi bir yapım ise Bad Company serisinde hikayesinden biraz bahsettirdi onun dışında herkes direk multiplayer kısmına giriyor bu tarz oyunların. Bu işin dengesini sağlamak ustalık ister emek ister bakınız Destiny.
Destiny i örnek göstererek sen de beni güldürdün :D

BSC Misafiri

14.8.2015 14:21:37

0
Ben açıkçası senaryo modunu EA gibi bir dev'in yapamadığına inanmıyorum Multiplayer oyunlar daha az masraf ve ile daha çok kazandırdığından Multiye ağırlık vermek istedikleri oyunlara bilinçli olarak orta karar hikayeler hazırlıyorlar kanımca.

MytHnfr

14.8.2015 14:07:29

0
Adam bence haklı hem multiplayer kısmı hem de single player kısmı büyük ses getiren çok az oyun var yani baskın olan yer diğerini gölgede bırakıyor ne yazık ki. Sırf yapmış olmak için modlar ekleniyor bazı yapımlara nasıl single player tabanlı bir oyuna satsın diye multiplayer ekleyince saçma bir şey ortaya çıkıyorsa aynı şekilde multiplayer tabanlı oyuna da isterseniz single player oynayabilirsiniz diyebilmek için yapılmış olmaktan öteye geçemiyor. Yorumlara bakınca istemsizce güldüm. The Witcher-Batman-Fallout gibi yapımlar tamamen single player odaklı yapımlar. Battlefield gibi bir yapım ise Bad Company serisinde hikayesinden biraz bahsettirdi onun dışında herkes direk multiplayer kısmına giriyor bu tarz oyunların. Bu işin dengesini sağlamak ustalık ister emek ister yeterince beceremezsen bir yerde çuvallarsın. Bakınız Destiny.

Frostmourne Hungers

14.8.2015 13:50:24

0
İnsanlar artık okuduğunu da anlamaz hale gelmiş, adam diyor ki geniş multiplayerı olan oyunlarda single player önemsenmiyor, kalkmış Batman'dan Witcher'dan, hatta uçup CoD'dan bahsedenler var. Bir kıyaslama yapacaksanız Planetsite 2'de , Trisbes : Ascend' de, Ark'da single player modu olsaydı kaç kişi oynardı bunu göz önüne alarak yapın.

gokuba

14.8.2015 13:42:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: St Batuhan
quote:

Orjinalden alıntı: gokuba Bir Starwars hayranı olarak söyleyebilirim ki Şimdiye kadar Starwars ismini kullanan her oyun çöp oyundu. Etiket varmı satılır anlayış bu. Hiç bir starwars oyunundan hayır beklemeyin.
Bir hayran olarak yetersiz bir hayran olduğunu belli edecek cümle kurduğu için teşekkürler. En önemli oyunlardan biri olarak Jedi Knight serisine ve hatta Jedi Academy gibi bir oyuna yaklaşımın nedir acaba? O da mı çöp oyun oluyor? O da çöp bir Star Wars serisi olarak mı kendini ortaya koyuyor. Bu kadar sert bir yaklaşımla hepsine çöp diyebiliyorsun! Ayrıca Moore çok çok yanlış düşünüyor bence. Şahsi olarak multi yerine arada güzelce Single kısmını oynamayı isterdim. Elbette böyle bir oyunun multiplayer kısmıyla ön plana çıkması gerek zira yapısı buna daha uygun ama doğru şekilde yaklaşımlar gösterilirse gayette Single tarzı da sunulabilirdi. Hatta nedense canım BF1 ve BF2 çekti şu an. Acaba kurup da oynasam mı biraz Single'da yapay zekaya karşılık. Çünkü SW Evreninde bulunan o gezegenlerin atmosferini ve müziklerle verdiği duyguyu özledim şu an. Single'da önemli olan tamamen kazanmak olmadığı için bunu daha rahat alabiliyorken Multi'sinde yeni oyunun büyük ihtimalle önceliğim iyi bir savaş ortaya koymak, bunun için duyguları rafa kaldırmak ve kazanmak temelli olacak.
Jedi academy örneğini vermekle büyük hata ettin :D Nickimi internete yaz [TDOF]Darth KahN benim yıllarca oynadığım bir oyundur. rahatlıkla söyleyebilirim ki o da beş para etmez quake 3 motoru ile yapılan sınırlı devşirme bir oyundur. sırf başka oyun olmadığı için oynadığımız bir oyundu. Quake 3 moturuyle ellerinden geldiğince yaptıklıar bir moddur aslında. Yani kısacası Starwars aleminde oyun satmaz isim satar o yüzden de iyi oyuna gerek yoktur. Bu satış politikalarıdır zaten sen görürsün görmezsin bu gerçeği değiştirmez. bir şey değiştirmez

Nicolae

14.8.2015 13:24:50

0
Battlefield serisindeki gibi bir hikaye koyarsan oynamaz tabi millet yapsan şöyle adam akıllı bir 10 saatlik bir senaryo bak bakalım oynanıyor mu oynanmıyor mu

veli@1144

14.8.2015 13:11:10

0
Sanki dolu dolu bi senaryo modu yapiyor da laf konusuyor burda...

St Batuhan

14.8.2015 13:03:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: gokuba Bir Starwars hayranı olarak söyleyebilirim ki Şimdiye kadar Starwars ismini kullanan her oyun çöp oyundu. Etiket varmı satılır anlayış bu. Hiç bir starwars oyunundan hayır beklemeyin.
Bir hayran olarak yetersiz bir hayran olduğunu belli edecek cümle kurduğu için teşekkürler. En önemli oyunlardan biri olarak Jedi Knight serisine ve hatta Jedi Academy gibi bir oyuna yaklaşımın nedir acaba? O da mı çöp oyun oluyor? O da çöp bir Star Wars serisi olarak mı kendini ortaya koyuyor. Bu kadar sert bir yaklaşımla hepsine çöp diyebiliyorsun! Ayrıca Moore çok çok yanlış düşünüyor bence. Şahsi olarak multi yerine arada güzelce Single kısmını oynamayı isterdim. Elbette böyle bir oyunun multiplayer kısmıyla ön plana çıkması gerek zira yapısı buna daha uygun ama doğru şekilde yaklaşımlar gösterilirse gayette Single tarzı da sunulabilirdi. Hatta nedense canım BF1 ve BF2 çekti şu an. Acaba kurup da oynasam mı biraz Single'da yapay zekaya karşılık. Çünkü SW Evreninde bulunan o gezegenlerin atmosferini ve müziklerle verdiği duyguyu özledim şu an. Single'da önemli olan tamamen kazanmak olmadığı için bunu daha rahat alabiliyorken Multi'sinde yeni oyunun büyük ihtimalle önceliğim iyi bir savaş ortaya koymak, bunun için duyguları rafa kaldırmak ve kazanmak temelli olacak.

mementopolis

14.8.2015 12:25:42

0
Zaten bir Star Wars temalı ( single ) bir oyun geliyor . EA ayrıca saçmalamış. İşi güçlü zaten mp oyun yapmak. BioWare'ninde Oyunları'nı beğenmiyorum . Solcu takıntılı bir oyun Stüdyosu. EA da kapitalist.

gokuba

14.8.2015 11:33:19

-1
Bir Starwars hayranı olarak söyleyebilirim ki Şimdiye kadar Starwars ismini kullanan her oyun çöp oyundu. Etiket varmı satılır anlayış bu. Hiç bir starwars oyunundan hayır beklemeyin.

Dovahkiin

14.8.2015 11:28:22

0
Bunda bu kadar sinirlenecek ne var? Orta halli bir senaryo yapsalar yine kemküm edeceksiniz, beğenmeyeceksiniz. Kaliteli bir senaryo için de bütün bütçeyi buraya ayırmaları lazım. Bu da MP odaklı bir oyun için son derece saçma olur.

muhammed46agir

14.8.2015 11:15:33

0
Herkese merhabalar. Arkadaşlar haberde adam "Battlefield" vb gibi oyunlarda senaryo modunun az oynandığını söylüyor. Yani bunun The Witcher ve Batman Arkham serisiyle alakası yok. Konuyla ilgili görüşümde eğer EA düzgün senaryo yapsaydı eminim pek çok kişi oynardı. İyi günler.

Hoid

14.8.2015 11:13:39

0
Ne zaman gülmek istesem EA nın haberlerini okuyorum çok iyi iş çıkartıyorlar .

omris2013

14.8.2015 10:42:13

0
Sacma sapan konusuyor Unleshed 2 yi oynamamis heralde

syesil

14.8.2015 10:38:43

+1
Oynamayı bilmeyen gelin yerim dar dermiş. Sen kim, Star Wars gibi bir efsaneye senaryo yapmak kim EA .. dengeli atsan birşey yazmazdımda fena sallamışın dayanamadım.

neo-life

14.8.2015 10:37:38

0
bu nasıl bir açıklama adam daha bf neden senaryo modunun az oynandığını anlamadan açıklama yapmış ne salak adam bf oyununun kim ne diye oynasın senaryo modunu ortada bir senaryomu var eline silah alıp npc öldürmek ise senaryo işte o mod o kadar oynanıyor sen adam akıllı bir senaryo yapda oynanıyor mu oynanmıyor mu gör. Baştan sona hatalı bir açıklama sen gidip bf dandik senaryosuyla istense kaç ciltlik ansiklopedi olacak sw senaryosunu bir mi tutuyorsun sw evrenini biraz takip eden hiç bir şey yazma kabiliyeti olmayan bir adam bile sw ortalama bir senaryo yazıp insanları oyuna çekebilir.Şimdi daha iyi anlıyorum neden ea den adam akıllı oyular çıkmadığını hiç de şaşırtıcı değil.

cenk-di

14.8.2015 09:31:25

-3
Şu oyunla uğraşacağınıza yapsaydınız ya bf5. Boşa zaman kaybı. Zaten hardline yüzünden 1 sene gitti şimdi bir de bu çıktı.

orangeblu

14.8.2015 09:12:11

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Rozabug

Titanfall oynanmadıgından değil ekip te az kişi oldugundan seneryo modu yoktu
http://m.bolumsonucanavari.com/Haberler-TitanFallda_Neden_Senaryo_Modu_Yok-39363.htm Tamam az kişi var demişler ama yine oynayanların çoğu 5 dk göz gezdirip çıkacak demişler. Yapsınlar senaryo modu biz oynarız. Cod oyunlarını multi için aldığım kadar senaryo nodu için de alırım. Ve ileride oyun aklıma multisi ile değil senaryo moduyla gelir. Serinin en beğenilmeyen oyunu ghosts'un bile senaryo modunu 3 kere bitirdim. Yapan yapıyor.

Rozabug

14.8.2015 08:04:08

0
quote:

Orjinalden alıntı: kdrcnrbyrm Ya bırakın be siz yapın da oynayıp oynamamaya biz karar verelim. Titanfall'da da böyle demişlerdi aynı böyle bir yorum yazmıştım. Zaten almadım da oyunu. Bunu da anca black ops 3'ün multisi güzel olmazsa alır oynarım. Yoksa umrumda olmaz bu oyun da.
Titanfall oynanmadıgından değil ekip te az kişi oldugundan seneryo modu yoktu

1094ali1094

14.8.2015 07:44:26

+2
Mal gibi senaryo modu yapıyorsunuz, sonrada az kişi oynuyor diyorsunuz.

orangeblu

14.8.2015 06:51:56

0
Ya bırakın be siz yapın da oynayıp oynamamaya biz karar verelim. Titanfall'da da böyle demişlerdi aynı böyle bir yorum yazmıştım. Zaten almadım da oyunu. Bunu da anca black ops 3'ün multisi güzel olmazsa alır oynarım. Yoksa umrumda olmaz bu oyun da.

2K

14.8.2015 06:42:17

+2
Battlefront 1 ve 2 gibi göstermelik senaryo modu olsaydı gerçekten çok az kişi oynayabilirdi benimde oynamaktan zevk alacağım bir şey olmazdı ama adam gibi bir senaryo modu olsaydı şahsen ben Online dan daha fazla oynardım. Umarım bu fikrini genel tüm oyunlar için değil sadece Battlefront için söylemiştir ilerde adam gibi senaryolu bir KOTOR 3 ya da Republic Commando 2 görürüz.

Megathrone26

14.8.2015 04:51:21

-1
Ya kak git senaryosu güzel yaparsanız neden oynanmasın. Bf4 gibi dandik senaryo yapıp sonra oynamıyorlar demek doğru bişey mi? Ben senaryosu olsa alacaktım bu oyunu. Multi sevmiyorum ne olacak şimdi peki !

angela99

14.8.2015 04:49:05

-2
quote:

Orjinalden alıntı: deadlight54 İsteseydiniz güzel bir senaryo ortaya koyabilirdiniz. Ayrıca da bunun multiplayer moduyla alakası yok, tamamiyle sizin beceriksizliğiniz. Eğer bir oyun sadece multiplayer modu için satılıyor düşüncesindeyseniz, yanılıyorsunuz o zaman Batman Arkham serisi ve The Witcher serisi peynir ekmek gibi satmazdı. Kısaca bahane aramayın, yemezler.
Bak, mesela bize azınlığız. Öyle düşün. İnan, Amerikalılar oyunlara o kadar doydular ki, bunun en büyük sebebi uzay faktörlü birçok oyunun çıkması ve bazıları Türkiyeye gelmiyor ve birde oyunların kendi dillerinde oynanmasıdır. Bizde bu Amerikalılar kadar oyun yapsaydık ve bütün oyunlar türkçe olsaydı, bizde artık senaryo modlu çıkarmayın derdik. Türkiye ve Başka ülkelerin senaryo istemesinin bir anlamı yok. Amerikalı oyuncular istemiyorsa, olmaz. Türkiye istese ne olur, istemese ne olur. Çok umurlarındaydı. Oyunun seslendirmesi ve altyazısı Türkçe gelmeyecek. Bunu bile yapmıyorlar. İngilizce oynayacaz yada oyun çeviriyi bekleyeceğiz.

deadlight54

14.8.2015 04:38:40

0
İsteseydiniz güzel bir senaryo ortaya koyabilirdiniz. Ayrıca da bunun multiplayer moduyla alakası yok, tamamiyle sizin beceriksizliğiniz. Eğer bir oyun sadece multiplayer modu için satılıyor düşüncesindeyseniz, yanılıyorsunuz o zaman Batman Arkham serisi ve The Witcher serisi peynir ekmek gibi satmazdı. Kısaca bahane aramayın, yemezler.

RealArek

14.8.2015 03:46:23

+1
Adam gibi senaryo yapamayız diye korktuk ondan koymadık demiyolarda hikaye kimse oynamıyo diye bok atıyolar star wars battlefront ilk duyurulduğunda aklıma senaryo geldi bi sonraki haberde senaryo yok denince tabi herkesin sorusu nasıl yok oldu şimdi kurtulma çabaları.

AlpKhanate

14.8.2015 03:03:16

+2
Cod gibi saçmasapan kısa bir sp koyacağına adam gibi mp yap gönlümüzü fethet. Kimse lafetmesin bugün hala binlerce kişi bf3 oynuyor. Gir bakalım cod oynayan kaldı mı? Mw3 cod ghostta falan adam bulmak neredeyse imkansız hale geldi.

Lorkand

14.8.2015 01:42:11

+1
EA her açıklamada daha da gözümden düşüyor. Sanki düzgün Senaryosu olan oyun yaptı da insanlar oynamadı yüzsüz yüzsüz konuşuyor. MP ağırlıklı oyunlar kadar SP ağırlıklı oyunlar da satıyor. Ama bu sizin gibi Paragöz ve müşterisi umurunda olmayan bir şirketin işine gelmez. Daha az uğraşla aynı fiyata satmak varken. Rezilsiniz İnşallah kendi paranızda boğulun.

KauFmaNXIII

14.8.2015 01:40:19

+1
Saçma sapan dikkate alınmaması gereken bir açıklama 3-5 kişi oynardı kesin senaryo koysaydınız ondan witcher serisi aldı yürüdü.Bazen bu adamların bu noktalara nasıl geldiğini aklım almıyor.

ShadowofDeath06

14.8.2015 01:18:19

0
O zaman bu witcher serisini alan batman serisini alan milyonlarca insan ne oynuyor sevgili Peter bey bunuda cevaplayın. Adam gibi bi senaryo yaptınız da biz mi oynamadık.

alito

14.8.2015 01:08:54

-3
Tabi canııım. Zaten o yüzden TLOU, TR, GOW, Uncharted, Fallout gibi hikaye modu öne çıkan oyunlar milyonlar satıyor. EA gibi firmadan farklı bir açıklama beklemek imkansızdı zaten. Sen adam gibi senaryo modu yapama, sonrada oyuncular oynamıyor diye bok at. Güzel iş gerçekten.

Vaphindre

14.8.2015 01:08:25

+2
Adamlar bu oyuna senaryo koysalarda koymasalarda 50$ a satacaklar tabi ki koymaz boşa neden uğraşsın birde aklın almadığı şey şu sen neden star wars ile battlefield senaryosunu karşılaştırıyorsun arada dağlar kadar fark var

ultimate82

14.8.2015 00:56:48

+3
Adam gibi senaryo modu yaptınızda oynamadık mı?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Star Wars: Battlefront
+ TAKİBE
AL
46 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız