Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Cage: "İnsanlar Beyond'u Görünce Şaşıracaklar"


    Quantic Dream'in kurucu ismi David Cage, yeni projesi Beyond: Two Souls ile birlikte PS3 sahiplerini heyecanlandırmayı başardı. Son açıklamalarında Cage, Beyond üzerinden PS3'e övgüler yağdırdı.
 
    PS3'ün hala güçlü olduğunu söyleyen Cage, Beyond'un oynayanları şaşırtacağına dair açıklamalarını yaptı. Game Informer'a neslin son dönemi adına konuşan Cage, "Açık konuşmak gerekirse teknolojik gelişmeleri pek takip eden biri değilimdir. Kullandığım araçlarda yaratıcılık açısından istediğime ulaşabileyim yeter. Kendimi bu neslin sonunda bir oyun geliştirdiğim için şanslı hissediyorum. Çünkü bu noktada konsolla yapılabilecekler genişlemiş ve çoğu şeyi öğrenmiş durumda oluyorsunuz. Beyond'la birlikte PS3'te yaptıklarımızı görünce çoğunuz şaşıracaksınız. PS3 hala güçlü bir konsol." sözlerini söyledi.

Bu haberin bağlantısı
URL
Quantic Dream PS3 PlayStation 3 Beyond
Amazon'dan Mükemmel Square Enix Kampanyası Sleeping Dogs'un Senaryo Odaklı DLC'si Geliyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

16.10.2012 22:15:45

0
ps3 güçlü bir konsol tamam ama şuan için değil 3-4 sene öncesi için çünkü battlefield 3 ve crysis gibi yapımları kaldırmadı bence bir konsol çıkan bir oyunu kaldırmıyorsa devri bitti demektir burda firmaların yaptıkları şey alanı küçük tutup karakter modellemelerine ,ışıklandırmaya ve optimizasyona inanılmaz zaman harcıyorlar half life 2 gibi 64 mb ekran kartında rahatça oynanabiliyordu yani uzun lafın kısası ps3 güçlü ama ömrünü tamamlamış bir konsol ancak firmalar böyle oyunlar çıkartarak ömrünü uzatmaya çalışıyorlar bakalım yeni nesile girdiğimizde ne olacak inşallah yeni nesil konsollar crysis 1 i 1080p ve full ayarda kaldırır :D

nileppezzed

16.10.2012 17:59:12

0
Bu dünyada senaryoyu oyunlara bu kadar iyi yediren bir firma yok(fahrenheit,heavy rain) şahsen. Tek eksikleri bu oyunları pc'de görememek :( ancak oyundan beklentim 10/10 adeta kitap gibi :)

!!!Psycho347!!!

16.10.2012 16:35:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ya pc ciler siz neyin kafasını yasıyorsunuz yaa adam hala crysis diyor sen uncharted serisini oynamadan yorum yapma bikere hangi oyunda var böyle grafikler oyun degil o asla olamaz film resmen gösterime girse hepiniz şaşırmasan izlersiniz. İster inanın ister inanmayın bu nesle damga vuran tek oyun uncharted dir okadar ha onu geçecek olan varsa the last of us dir. Siz gidin ot gibi crysis oynayın ne duygu var ne heyecan ne gerilim
kardeş crysis ps3'e çıkmadı car car car öttünüz çıktı sizin konsolunuz yüzünden pccilerde grafik yönünden sıkıntı çekti şimdi sen uncharted diyosun.Uncharteddan başka oyuna para vermedin heralde bi ona konuşuosun.çip taktırmakla o iş olmaz kardeş.bi git oyun alda öyle konuş.Crysisi minimum seviyede ot gibi oynadıysan bu beni ilgilendirmez çünkü ben pc kullanıcısı olarak Crysisi senin maksimumun olan pc de orta karar grafiklerle değil maksimum (gerçek) ayarda oynadım.Ha şimdi üyeliğinde yok göresin bunu ama şunuda bil ki ps3'ün devri kapandı bile.şimdi bide süper slim var onuda artık ne amaçla kullanırsın bilemem.

Xaerk

16.10.2012 15:23:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: gamer-x site ne hale geldi a.q
Evet, senin gibi yüzünden bu hale geldi.

BSC Misafiri

16.10.2012 10:44:46

0
nenem yaşına gelmiş konsollara iltifat yadırmış bir adam ve onun peşinden giden fanboycukları... tamam o halde biz kalkalım...

BSC Misafiri

16.10.2012 10:44:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner hocam bildigim bi tek sey var ps3 exclusivlerinin ustune dx11 koyup pc ye portlarsan oynamak icin kac bin lira vermek gerektigini hayal edemiyorum bile!!!
1800-2000 tl güzel kardeşim... i5 2500k 8 gb ram ve orta-üst seviye bir kartlı pc fiyatı bu...sakin ol, uslu dur...

FerdosParadise

16.10.2012 07:25:39

0
David Cage çok Mühterem bir Zattır :)

gamer-x

15.10.2012 23:48:56

-4
site ne hale geldi a.q

2K

15.10.2012 21:43:27

0
David Cage oyunlarında da grafiğe önem varsa konsolu satsın artık.

aydogdu1453

15.10.2012 18:11:10

-2
Hikaye beee.Acaba cell'in % kaçını kulanacaklar.Ps3 artık güçlü değil bunu kafana sok be kocummmm.Sempatik görünecem diye bu kadar da abartılmaz ki. Siz oyunu çıkarın biz not veririk bu lafları sana yedirürük.

kartyler

15.10.2012 17:42:45

+1
yav şu ps3 e de laf ettirmiyolar ben ps1 2 3 hepsini aldım. sorun u arkadaşlar malesef 200 tl ye aldıgın oyunu 2007 teknolojisiyle oynuyonuz aynı paraya şimdinin grafikleriyle detaylarıyla oyun sahibi olmak varken kandırılıyosunuz. başka açıklaması yok şu oyunu şimdiki kaliteyle yapcaklar yemede yanında yat derim !

BSC Misafiri

15.10.2012 16:33:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: aykut291 Olay sadece hangi platform güçlü olup olmadığı değil.O Platformda neler yapılabildiği.En önemlisi Oyun Kalitesi.Tamam Pc Konsollardan Teknik açısından güçlü olabilir.Ama Şu Son 3-4 Senedir en iyi Garfik ödülüde olsun diğer birçok ödülde olsun ps3 platformına yapılan Oyunlara verildi Buda Hafife alınacak birşey değildir.Pc Teknik açısından nekadar güçlü olursa olsun...
aynen katılıyorum bazılarına maalesef anlatamıyorsunuz bunu....

BSC Misafiri

15.10.2012 16:32:58

0
Ya pc ciler siz neyin kafasını yasıyorsunuz yaa adam hala crysis diyor sen uncharted serisini oynamadan yorum yapma bikere hangi oyunda var böyle grafikler oyun degil o asla olamaz film resmen gösterime girse hepiniz şaşırmasan izlersiniz. İster inanın ister inanmayın bu nesle damga vuran tek oyun uncharted dir okadar ha onu geçecek olan varsa the last of us dir. Siz gidin ot gibi crysis oynayın ne duygu var ne heyecan ne gerilim

aykut291

15.10.2012 14:39:02

+1
Olay sadece hangi platform güçlü olup olmadığı değil.O Platformda neler yapılabildiği.En önemlisi Oyun Kalitesi.Tamam Pc Konsollardan Teknik açısından güçlü olabilir.Ama Şu Son 3-4 Senedir en iyi Garfik ödülüde olsun diğer birçok ödülde olsun ps3 platformına yapılan Oyunlara verildi Buda Hafife alınacak birşey değildir.Pc Teknik açısından nekadar güçlü olursa olsun...

Tancredi

15.10.2012 13:58:29

+1
Valla projenin başında David Cage varsa olay bitmiştir :)

TheBladeRunner

15.10.2012 13:34:11

0
hocam bildigim bi tek sey var ps3 exclusivlerinin ustune dx11 koyup pc ye portlarsan oynamak icin kac bin lira vermek gerektigini hayal edemiyorum bile!!!

alican88

15.10.2012 12:58:35

+2
quote:

Orijinalden alıntı: UzmaN345

Uncharted 3 2007 çıkmış olan Crysis'e grafiksel açıdan rakip olamaz... Physx ve kaplama kalitesi Crysis çok iyi buna detaylı grafiklerde girince oyun yenilmez oluyor... Hata frostbite 2 bile cryengine motoruna rakip görmüyorum patlama efekleri ve physx efekleri crysis'ten çok zayıf kalıyor. Frostbite 2'nin kaplama kalitesi ise kimi yerde crysis'ten iyi kimi yerde crysis daha iyi kaplama kalitesi var ama ormaklık alanda crysis çok daha iyi... Uncharted 3 nekadar detaylar iyi olsada oyun script olaylar uzerine kurulur ve crysis'taki gibi tankların patladığı sahnelerdeki gibi deyişik patlama efekleri göremezsin. Oyundaki kaplama efeklerine gelirsek çok zayıf... Oyun nekadar detaylı olursa olsun oyunun grafiklerini kurtarmaya yetmiyor. Senin PC ile PS3 kıyaslama gülüp geçiyorum Crysis 3 yakında çıkıcak ama Crysis 1'de grafiksel açıdan geride olmuş olucak umarım Cevat Yerli Pc' özel bir Crysis yaparsa tüm oyunları geride bırakıcaktır... Özellikle BF3 bile Crysis'ten iyi grafiklere sahip deyil 2012 oyunu olduğu halde. Oynayış beni fazla takmin etmesede grafikler açısından crysis BİR NUMARA... http://www.youtube.com/watch?v=a1E0m9lOfqQ VE o yüzdenmi uncharted 3 en iyi grafikli oyun seçildi? SEN HAYATINDA HİÇ 1080p OYUN GÖRDÜNMÜ
yahu şu ps3 ve pc yi nezaman krşılaştırmaktan vazgeçeceksiniz? nasıl bir mantıktır 2007 model bir konsolla 2012 model yenilenebilir bir pc yi karşılaştırmak...??? ps3 dünya üzerinde gelmiş geçmiş(Exc.) en iyi grafiklere sahiptir çünkü 2012 model oyunlara bile taş çıkartıp hala kıyaslanabiliyor...ama kimse çıkıpta 2006 yılında çıkmış ps3 ile 2006 yılındaki pc yi karşılaştırmıyor.....2007 cyrisis demişsiniz ama kaplama işin içine girince bird god of war 3 e bakmanızı öneririm...uncharted ne kadar grafik kalitesi çok iyi olsada hikaye olarak bir numaradır...bir kratos modellemesi gibi detay kalitesi ve olimpostaki kaplama detaylarına bir bakın derim

alican88

15.10.2012 12:50:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: naklan

Çok platformlu oyunlar dururkenn ps3 süpürür tabiya.daha neler. Watch Dogs Gta V Assassin's Creed 3 Max Payne 3 Hitman Absolution Borderlands 2 dishonored Rome 2 ne güne duruyor?Ulan bscden yazmaya yiyorsun ancak.
komik olmuş be arkadaş olmadı şimdi....sen o saydığın ps3 exc leri oynadındamı gelmiş burda max payne borderland2 diyosun..belliki oynamamışsın..küçük bir tarih dersi vereyim ; uncharted,gow dediğin oyunlar oyun tarihinde nadir rastlanacak hikayeye ve kaliteye sahip oyunlar..bu saydığın çoklu platform oyunları 2 ile çarp sonrada ps3 ün bu yapımlarıyla karşılaştır..komik olma..

alican88

15.10.2012 12:46:31

0
@naklan sen dalgamı geçiyosun arkadaşım??oyun tarihinde nerde gow gibi uncharted gibi hikayeleri yapımlar görülmüş...çok güldüm ha max payne bonderlands 2 bu oyunlarda çok rakip olurya ps 3 exc. lere....

EmuMaster

15.10.2012 12:43:06

0
Ben haberi 3 kere okudum ama david cage'in pc veya başka bir şeyle bir karşılaştırma yaptığını görmedim ama 4 sayfa pc-ps3 tartışması duruyor.Bi sn haberi tekrar okuyum. . .. .... "teknolojik gelişmeleri pek takip eden biri değilimdir" demiş zaten hangi nedenden ötürü pc lafına takıldınız anlamadım?? Bu adamın oyunlarını hiç oynadınızmı?Fahrenheit yada heavy rain?.Oynamadıysanız hiç yazmaya gerek yok.Ama oynadıysanız bu kadar katı olmanın manası yok.Çünki adam şaheser olayını 1 ve 0 lara döken nadir insanlardan biridir. ps3 kaliteli oyunlarda 720p.Bunda hemfikiriz.Anti alias olayıda yok.Hadi texture olaylarıda medium olsun sizin gül hatırınıza oda. Şimdi gelelim exclusive olayına.Yani ps3 için çıkmış özel olan oyunlara.Mgs 4'ten başlayıp uncharted 3'e kadar çıkmış tüm ps3 oyunları.Bunca senelik pc-playstaion kullanıcısı olmama rağmen ps3 exc'leri "oha ohannes yuh yuhannes" gibi sözleri söylememe neden olmuştur. Pc'de ise max payne 1-2 half life 2-doom 3 rage ve crysis'de bu duyguyu yaşadım. Ama gel görki biri Playstation diğeri ise 100'lerce hatta daha fazla şekilde kombinasyonla upgrade edilebilen PC.İşin teknik yönünden ele alıp ikisini karşılaştırırsan bu saçma olur.Tartışmak anlamsızdır değil 4 sayfa 40 sayfa yazsan işin içinden çıkamazsın kaos olur. Son zamanlarda şu oldu özellikle bu nesilde bu iş bu olaya döndü gelecek nesilde ne olacak bilmem.Oyun piyasasını teknolojisi konsola endexli oldu.Neden?Gelirler yüzünden para konsolda dönüyor o yüzden sen pc'ne gt 9600'de alsan 560ti de alsan oyunların %90'ını rahat oynarsın.(Multi platform oyunlar için konuşuyorum.) Yeni nesil konsollar 2014'de gelecek ve malesef piyasa yine bu nesildeki gibi olursa o zamanda aynısı olacak yine konsollara endexli olacak herşey.Darılmak kırılmak yok piyasaya böyle genç arkadaşım. Evet pc'ninde kendine güzel oyunları var.Diablo 3 starcraft 2 total war red orhestra stalker vs vs.Ama bu iş hiç bir zaman donanımı belli olan konsolla karşılaştırmanızı gerektirmez. İşte bu yüzden COD hep aynı oyun motoru ile çıkıyorki multiplayerdeki akıcılık yüzünden ve 60 fps çalışıyor konsollarda.PC için bir şey diyemeyeceğim çünki "PİYASA BU". Yeni nesil konsollar çıktığında activision yeni oyun motoru yazmaz ise işte o zaman tüm bsc toplanıp gidip basalım activision'u. EA konusu ap ayrı bi konu.Hani şu bf ve crysis olayı falan. Size kısaca bu konu hakkında şu örneği vereyim.Suda51(lolipop cainsaw) akira yamaoka(silent hill) shinji mikami (resident evil 1-2-3-4).Bu 3 adam EA çatısı altında bir oyun yaptı "Shadow of the damned".3 üstadın yaptığı bu oyun fazla tutmadan unutlmaya yüz tuttu.Ben sebebini şuna bağlıyorum. EA oyunun konusunu değiştirmesi için grasshoper'a baskıda bulunmuştu ve oyun EA'nın istediği şekilde çıkmıştı piyasaya. İşte crytek olsun (ilk far cry'ın kalitesini bilenler bilir ubisoft zamanından) crysis 1'i ile 1'den sonra 2. oyunun olumsuzluğu. Battlefieldciler bilir aha burda wayward var anlatsın size bad company 2 'den sonra battlefield 3'teki olumsuzlukları. Oynadınızmı bilmem dead space 1-2 'nin arasındaki farkı ve şimdi çıkacak 3'ün farkını. O yüzden bu crytek olsun Dice olsun bunlarıda tartışmak pek doğru olmaz asıl hedef EA olmalıdır.İki ekibinde sağlam bir sunum ile güzel bir oyun çıkardığını varsayarsak o zaman işte crysis 1 ve battlefield bc 2 zamanını yaşarız. İyi oyunlar

Wayward Son

15.10.2012 12:15:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: Chosen_One Yorumlara bakıcak olursak dandik pc'ye sahip olanlar kendilerini konsollarıyla tatmin ediyolar, yahu grafikten bahsetmeyin bari :D Bende bir PS3 kullanıcısıyım ama yanlızca birkaç oyunu oynamak için açıyorum onu asla PC'ye rakip olarak görmem, en azından bu nesilde.
Çelişki. PC fanboyları bile PC'nin çok daha ucuza, çok daha iyi görsellik verdiğini kabul ederler ki doğrudur. Bu durumda konsolu olan birinin, konsoldan iyi görüntü verecek PC satın alma gücü vardır. Ek olarak zaten konsol oyunları, PC oyunlarından 60-100 TL daha pahalı (TR piyasasından bahsediyorum, işin içine dijital, kardeşlik vs. gibi avantajlı olayları katmadan). Bu durumda konsol iyice lüks olayına giriyor, TR için. Yani söylediğin tamamen yanlış. Dishonored, Borderlands 2 + Season Pass, Hitman, X-com, Sleeping Dogs, Darksiders 2 gibi oyunların hepsini GMG'den %30-45 arasında değişen indirimlerle aldım, hepsi de Steam'e ekleniyor. Yani tanesine maksimum 60 TL verdim ortalama. Ayrıca AC3 ön sipariş 55 TL'ye denk geliyordu geçen hafta. Ama gidip bir konsol oyunu almaya kalkarsan 120'den aşağı kurtarmıyor ön siparişleri. Bu durumda, hepsini konsola satın alabilen bir konsol oyuncusunun, ortalamadan çok daha iyi bir PC'ye sahip olması gayet doğal.

BSC Misafiri

15.10.2012 11:59:13

0
fanboylar mantıksız grafik karşılaştırmalarıyla geldi yine. Crysis bir FPS oyunu, Uncharted bir TPS oyunu. fanboyluk insanı mantıktan uzaklaştırıyor belli...

Chosen_One

15.10.2012 11:50:26

0
Yorumlara bakıcak olursak dandik pc'ye sahip olanlar kendilerini konsollarıyla tatmin ediyolar, yahu grafikten bahsetmeyin bari :D Bende bir PS3 kullanıcısıyım ama yanlızca birkaç oyunu oynamak için açıyorum onu asla PC'ye rakip olarak görmem, en azından bu nesilde.

Vernon Schillinger

15.10.2012 11:17:03

-2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri PS3 yine ödülleri süpürür. Diger platformlarda The Last of Us, Beyond, God of War'ı geçebilecek oyun yok.
Çok platformlu oyunlar dururkenn ps3 süpürür tabiya.daha neler. Watch Dogs Gta V Assassin's Creed 3 Max Payne 3 Hitman Absolution Borderlands 2 dishonored Rome 2 ne güne duruyor?Ulan bscden yazmaya yiyorsun ancak.

NEPORTA

15.10.2012 10:47:12

0
Sırf şu oyun için ps3 alacağım galiba.2. el falan alır idare ederim artık.

BSC Misafiri

15.10.2012 10:24:24

0
PS3 yine ödülleri süpürür. Diger platformlarda The Last of Us, Beyond, God of War'ı geçebilecek oyun yok.

aCAN.v6

15.10.2012 10:18:39

0
ps3 bazi exc oyunlari pc ile bas edebilmesi gercekten inanilmaz degilmi arkadaslar kac senelik cihaz dan unc3 , the last of us gibi insani sasirtan agzini acik birakan bir cok odul alan oyun cikarmak bence inanilmaz . kimse ps3 un pcden guclu oldugunu soyleyemez zaten pc acik ara onde ama ps3 exc oyunlari okadar iyi ki o arayi kapatiyor bu da bir gercek .tamam biz 1080 p de oyun oynamiyoruz ama 720 p de sizin 1080 p de oynadiginiz en iyi oyunlarla bas edebilecek oyun yapiyoruz . sizin en son teknoloji ile basardiginizi biz en eski teknoloji ile yakaliyoruz . yani pc en son teknoloji sinden yararlanip muthis bir oyun yapmaksi inanilmaz yoksa ps3 un eski teknoloji ile en son teknoloji ye kafa tutacak muthis bir oyun yapmakmi inanilmaz size soruyorum ? unc3 bir basari eseri degilmi ? pc ci arkadaslarda hala unc3 yok crysis den kotu yok soyle yok boyle

Wayward Son

15.10.2012 08:58:02

+1
Evet haklısınız Crysis'in grafikleri Uncharted ile karşılaştırılamaz. Zira biri sadece teknoloji demosu, diğeri de her şeyiyle oyun ;)

deerhunter1980

15.10.2012 04:31:09

0
bir pc ve konsol kullanicisi olarak soyluyorum pc de ps3 exclusivleri kalitesinde ne gorsel nede baska etmenlerde daha iyi henuz bir oyun gelistirilemedi.

kartyler

15.10.2012 03:51:06

-3
ya özr dilerim kabalaşmak istemem ama sokucam ps3 ünüze açıp oynamıyorum bile görüntü kirliligi başka bişi degil mk 9 vs mgs 4 için aldım yoksa bi artısı yok.Dishonored oynuyom valla harika oyun bitirmeye kıyamıyom görsel olarakda doyurucu ps3 de artık karıncalanmalar bell iediyor kendini ;)

UzmaN345

15.10.2012 02:20:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

o yüzdenmi uncharted 3 en iyi grafikli oyun seçildi?
Uncharted 3 2007 çıkmış olan Crysis'e grafiksel açıdan rakip olamaz... Physx ve kaplama kalitesi Crysis çok iyi buna detaylı grafiklerde girince oyun yenilmez oluyor... Hata frostbite 2 bile cryengine motoruna rakip görmüyorum patlama efekleri ve physx efekleri crysis'ten çok zayıf kalıyor. Frostbite 2'nin kaplama kalitesi ise kimi yerde crysis'ten iyi kimi yerde crysis daha iyi kaplama kalitesi var ama ormaklık alanda crysis çok daha iyi... Uncharted 3 nekadar detaylar iyi olsada oyun script olaylar uzerine kurulur ve crysis'taki gibi tankların patladığı sahnelerdeki gibi deyişik patlama efekleri göremezsin. Oyundaki kaplama efeklerine gelirsek çok zayıf... Oyun nekadar detaylı olursa olsun oyunun grafiklerini kurtarmaya yetmiyor. Senin PC ile PS3 kıyaslama gülüp geçiyorum Crysis 3 yakında çıkıcak ama Crysis 1'de grafiksel açıdan geride olmuş olucak umarım Cevat Yerli Pc' özel bir Crysis yaparsa tüm oyunları geride bırakıcaktır... Özellikle BF3 bile Crysis'ten iyi grafiklere sahip deyil 2012 oyunu olduğu halde. Oynayış beni fazla takmin etmesede grafikler açısından crysis BİR NUMARA... http://www.youtube.com/watch?v=a1E0m9lOfqQ VE o yüzdenmi uncharted 3 en iyi grafikli oyun seçildi? SEN HAYATINDA HİÇ 1080p OYUN GÖRDÜNMÜ

:::LOSTPLANET:::

15.10.2012 02:02:20

0
ICO gibi bir şaheser grafik sevdalısı bir oyuncunun elinde katrana bulanmış bir külçe altın gibidir.çünkü o görmek istediği gibi görür elindekini .aynı oyun hikaye sevenin elinde parlar ,değerlenir.

:::LOSTPLANET:::

15.10.2012 01:49:22

0
2 oyun da uncharted 3ten daha iyi ama battlefield3te senaryo biraz yavan kaldı .crysis 2 ise hala bir teknoloji demosu havası yaşattı bende. pcde çok iyi bir grafikte oynadım crysis 2yi fakat senaryoda "bu yemekte birşeyler eksik" dedirtiyor insana. Pcde bunları oynayan bir adama : " gel bak sana bir oyun göstermek istiyorum, beğenecek misin ? " diye sorup, önüne ICO'yu getirdiğinde tepkisi ne olurdu?

Vernon Schillinger

15.10.2012 00:52:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun
Battlefield 3 ve crysis 2 grafik olarak unc 3 den daha iyi.İnceleme puanlarına baksan bir zahmet sitelerdeki.Goty goty deyip duruyorsun her yerde ama herşey goty üzerinden belli olmaz.Goty insanların düşüncesine önem veriyormu?Her yorumunda ps3'ü övüyorsun ve yüceltiyorsun,sanki sony ps32ü kusursuz tasarlamış ve piyasaya sürmüş. Biraz araştırsan bilgisayar sistemlerindeki ve ekran kartlarındaki teknoloji demolarında grafik gücünü görürdün.Sadece grafik değil,görselllik,fizik,detay,renkler,tasarım Vıdeoları 1080 p modda izle ve ps3 bunun %10 nu verebilecek güce sahip değilki kaldıramaz zaten.

Enes Eyibil

15.10.2012 00:26:54

-2
vurun daha ölmedim uc serisi gow 3 msg 4 bitirdim fakat artik gelinen noktada grafikler de önem taşiyor herşey grafik değil ama 1080p de ulta görüntü ile hikaye harmanlansa sizler kuyruğa girersiniz almak için

aykut291

15.10.2012 00:09:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri PS3 ve XBOX360 kullanıcıları bencede BEYOND u görünce şaşıracak fakat PC kullanıcılarının yüzünde gülümseme oluşturacak hepsi bu :) CAGE efendinin teknolojiyi takip etmediğini söylemesi gerekmez zaten sarf ettiği cümleden bu anlaşılıyor... PC de BF3,CRYSIS 2 DX 11 oynasın görsün teknoloji nereye gelmiş!
Ya nediyimki Aynı Tas Aynı Hamam. Daha Hayla herşeyin Full grafik olmadığını öğrenemediniz gitti Kaç Tane örnek oldu artık el insaf. Birşeye bukadarda körü körüne bağlanmak olmaz...

hakande84

14.10.2012 23:44:39

0
Bu oyunu eleştirmemek lazım. Oyun ötesi birşey olacak. Quantic Dream türü az olan bir firmadır. Fahrenheit çıktı, Heavy Rain çıktı, şimdi Beyond geliyor. Çıkanlar gerçekten devrim niteliğinde oyunlardı. O açıdan ben de bu oyunları oynayabildiğim için kendimi şanslı hissediyorum.

hakande84

14.10.2012 23:41:04

+1
Bu oyunu eleştirmemek lazım. Oyun ötesi birşey olacak. Quantic Dream türü az olan bir firmadır. Fahrenheit çıktı, Heavy Rain çıktı, şimdi Beyond geliyor. Çıkanlar gerçekten devrim niteliğinde oyunlardı. O açıdan ben de bu oyunları oynayabildiğim için kendimi şanslı hissediyorum.

stun

14.10.2012 23:31:33

+2
BSC Misafiri 14.10.2012 22:52:17 yav he he ... oyuzden bf3-crysis 2 en iyi grafik ödülü alamadı da.. sony topluyor en iyi grafık ödüllerini en iyi grafik ödülleri.. uc3 -2011 gow 3-2010 uc2 -2009

BlackBeasT

14.10.2012 23:25:40

0
Ps3 oyun geliştirme kitini çözmüş yanında eklentileri Cage için grafik teknolojisi ondan ibaret...uzatmanın 1 anlamı yok anlayan için ,anlamayan için uncharted 3 görseli 4sum SLI nede CrossFire E.Kartılarını ile dahi yakalayamazsın...

FERFEROS

14.10.2012 23:23:47

0
Sen diyorsan doğrudur reyiz

kralexx42

14.10.2012 22:54:03

0
İnsaallah turkce olur heavyrain cok ağır ingilizce istiyor dedikleri icin oynayamadim :(

BSC Misafiri

14.10.2012 22:52:17

0
PS3 ve XBOX360 kullanıcıları bencede BEYOND u görünce şaşıracak fakat PC kullanıcılarının yüzünde gülümseme oluşturacak hepsi bu :) CAGE efendinin teknolojiyi takip etmediğini söylemesi gerekmez zaten sarf ettiği cümleden bu anlaşılıyor... PC de BF3,CRYSIS 2 DX 11 oynasın görsün teknoloji nereye gelmiş!

BSC Misafiri

14.10.2012 22:52:14

0
PS3 2 sene önce yerini PS4'e bırakması gerekirdi. Ellerinde çoktan daha gelişmiş bir teknoloji varken hala bunları satmaya ve kullandırmaya çalışmalarının tek nedeni ticari nedenler, bunun farkında olmayıpta hala PS3 yeter diyenler gerçekten hallerini göremiyorlar. Böyle giderse filmlerde gördüğümüz birebir gerçeklik simulasyonlarını 10 yıl sonra görmek yerine 40 yıl sonra görürüz. Teknolojiyi yavaşlatmaktan başka bişey değil. Şu açıklamayı yapan adamda istediklerime ulaşabileyim yeter demiş tabi konsollardan para alman yeterli senin için yoksa dediği gibi teknolojik gelişmeleri takip etmeyen biri napsın yeni modeli çünkü bununla da para kazanıyor :)

BSC Misafiri

14.10.2012 22:51:50

0
heavy rain zaten şaşırtı ki !12 yıllık oyuncuyum hayatımda oynadığım en iyi oyundu muhteşemdi.heavy rain i oynamayan arkadaşlar şuan oynasınlar ağızları açık kalır emin olun.. uncharted dan bahsetmiyorum bile,arkadaşıma 1. oyunu oynattım oğlum bu ne , ne biçim grafik dedi 3. oyuna geçince ağlar heralde.yani demem şu ki ps3 gerçekten güçlü bi konsol yapabildikleri yapacaklarının göstergesidir..

BSC Misafiri

14.10.2012 22:51:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: Enes Eyibil DURUN DAHA ÖLMEDİ PS3 20 YİL DAAHA AYNİ GRAFİKLER OLACAK ! :)
o yüzdenmi uncharted 3 en iyi grafikli oyun seçildi?

aykut291

14.10.2012 22:41:07

+2
Valla Sony Oyun İşini Bırakmasın Sakın SCE nasıl çalışıyosa adamlar işlerini iyi yapıyo Çünkü Sony Bünyesi altında çalışan Yapımcı Frimalar çok iyi işler çıkartmayı başarıyolar. Bunda Sony Payı Büyük Çünkü Her Projeye damlamadıklarını seçici olduklarını kendileri söylediler...

dIsAstEr

14.10.2012 21:32:38

0
Heavy Rain şaşırttı zaten. İnanırım yani kendisinin dediklerine.

Chosen_One

14.10.2012 21:19:33

0
keşke buda uncharted gibi türkçe düblajlı gelse :/

qqqqrpppp

14.10.2012 21:19:17

0
Kuşkumuz yok.Cage iddaa ediyorsa muhakkak öyledir.En az heavy rain kadar iyi bir oyun geliyor hazır olun ps3 sahipleri :)

Rai-gy

14.10.2012 20:57:08

0
Kralsın ya Cage..İnşallah sony quanticdream ile ilişkilerini ps4'te de aynı şekilde sürdürür.Ps3'ün en iyi oyunlarından biri olacak bence beyond two souls.

MxFxOx

14.10.2012 20:46:23

0
resimdeki görüntüyü PS3 te görürsem tamam daha zamanı var derim:D

S!rJohN

14.10.2012 20:42:14

0
Merakla bekliyoruz Cage reyiz. Beklentiler çok büyük, umarım altında kalmazsınız.

Vernon Schillinger

14.10.2012 20:40:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: Enes Eyibil DURUN DAHA ÖLMEDİ PS3 20 YİL DAAHA AYNİ GRAFİKLER OLACAK ! :)
ps3 ve xboxın ömrü bitdi artık.

Enes Eyibil

14.10.2012 20:28:15

-11
DURUN DAHA ÖLMEDİ PS3 20 YİL DAAHA AYNİ GRAFİKLER OLACAK ! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Beyond: Two Souls
+ TAKİBE
AL
51 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız