Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

God of War ile İlgili Yeni Detaylar

 
 
- Savaş sistemi düşmanlara öncelik vermeye dayanıyor, geçmişte olduğu gibi bir kaos ortamı yok. Ayrıca bazı düşmanlar Kratos'un baltası Leviathan'a karşı dirençlidir.

- Savaş senaryolarına erişmek için çevrenin kullanılması önemlidir. Oyunculara savaş senaryolarını tamamlamada birkaç farklı seçenek sunar.

- Leviathan bazı düşmanları dondurmak için fırlatılabilir ve bir tuş ile geri döndürülebilir. Kalkan parry ve yakın dövüş esnasında kullanılabilir. Arteus kare tuşuna basarak belli düşmanlara saldırmak için kullanılabilir.
 
- Arteus düşmanları ok yağmuruna tutarak onları sersemletebilir bu sayede Kratos düşmanları yakalayabilir, onları parçalayabilir veya onları silah olarak kullanabilir. 
 
- Yetenekler, zırhlar ve silahlar yükseltilebilir. Yeni zırhlar üretmek için craft sistemi kullanabilir. Yetenek yükseltmeleri zırh craft etme Arteus için de geçerlidir. Balta üzerinde hafif ve ağır atak için silah özelliklerini değiştirebilecek rune yuvaları var. Diğer silahlar konusunda geliştirici ekibin ağzı sıkı ancak belirtilene göre balta ve kalkan şovun yıldızları.

- Zıplamak veya yüzmek yok. Kratos ve Atreus gerekli durumlarda çevreyi dolaşmak için tekne kullanabilir.
 
- Önceki God of War'larda olan 'tüm tanrıları öldür' zihniyetinden uzaklaşmak istediler ve bu yüzden Kratos'u daha savunmasız bıraktılar. Savaşta gerçekten delirdiği tek zaman Spartan Rage gücünü kullandığı zaman.

- God of War'un geleceği hakkında konuşan Cory Maya dönemi veya Mısır döneminden bahsediyor.
 
- Cory daha fazla insana ve Uncharted ile Assassins Creed seviyelerine ulaşmak ve seriyi daha da büyütmek için God of War'un yeni bir yöne gittiğini söylüyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
God of War God of War 4 Sony Santa Monica PlayStation 4 Kratos Sony
The Vanishing of Ethan Carter Xbox One'a Geliyor God of War Yeni Ekran Görüntüleri
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Tuomir

8.1.2018 20:09:05

+3
Adamlar Ascension'ı yaparlar. "Ya yine aynı mekanikler. Bıktık artık bu mekaniklerden. God of War'ın adını sömürüyorlar." derler. Tümden yeni sisteme geçerler. Bu sefer de "Büyük risk aldılar, eski Kratos artık yok, of öldürmek yok, o yok bu yok şu yok." Ne yapsınlar adamlar size, ne istiyorsunuz? Adamlar markasını ayakta tutabilmek ve iyi bir satış yapabilmek için şartlar neyi gerektiriyorsa o yönde ilerleyecekler.

Wayward Son

8.1.2018 08:04:35

+2
Bilgiler bu haldeyken çok daha tatmin edici beyler, teşekkürler. [:'(]

Hiko9

7.1.2018 22:49:10

+2
Çok iyi

Hoid

7.1.2018 21:49:52

+3
Elimden geldiğince videoda duyduklarımı çevireyim . Oyuna 10 üzerinden kaç veriyorsunuz 10 ( Ne kadar şaşırtacak diye soruyor esasen ) Kratos halen tanırımı ? Evet , Halen ölümsüz mü evet . Kratos Norse tanrılarını öldürecek mi ? Belki . Kratos god of war 3 te dünyadaki hangi tanrıları yok etmişti ? Yunanistan , peki bütün silahlarını orada mı bıraktı ? Bunu siz bulacaksınız . ( Öğreneceksiniz , göreceksiniz ) Kronos tan büyük şeyler yaptınız mı ? Görmek zorunda kalacaksın diyor . Tahminen World Serpant dan bahsediyor , umarım yanılırım . Çocuk kratosun renginin kül beyazı olduğunu biliyor mu ? Hayır . Genel olarak soracak olursak oyun zor mu ? Evet Bu oyunu yapmaktan daha zor bir şey olsaydı ne olurdu ? Doğum yapmak Baltanın bir adı var mı ? Leviathan Tam anlamadım ama , eğer doğru anladıysam şunu soruyor . Oyunun yüzde kaçı teknede geçiyor ? %25 ila %30 u . Balta ile ağaçları kesebiliyor muyuz ? Evet . Bu enterasan geldi bana [:'(] Beklemiyordum böyle bir şeyi . Her ağacı kesebiliyor muyuz ? Hayır . Baba oğul hikayesini anlatan favori film ? The Road Surat ifadelerini göstererek soruyor . Kızgın hissediyormuş , Üzgün hissetmiyormuş , Düşünmüyormuş Derinlere bakıp iç çekmiyormuş Buraya geldiğinde dil öğrendi mi ? Biraz iskandinavyaca kelimeler , eski nords diline ait kelimeler . Peki oğluyla nasıl konuşuyor ? Benim oğlumla konuştuğum gibi İngilizce Oyunda NPC olacak mı ? Evet QTE var mı oyunda ? Hayır . Hell Blade oynadın mı ? Evet Sevdin mi ? Evet . Kratos Titanları hatırlıyormu ? Wow Kratosun kafasını değiştirebiliyor muyuz ? Üzgünüm ki hayır . Kratos iyi bir baba mı ? Evet Oyun 25-35 saat arası sürecek diyorsun . Peki speedrun yapanlar ne kadar da bitirir ? Yapamayacaklar , bilemiyorum ama belki bir yolunu bulurlar . Oyunu baştan sona oynadın mı ? Çok çok çok kez . Bir oturuşta bitirdin mi ? Bir oturuşta mı , hadi ama Thor Ragnarog da eğlendin mi ? Henüz izlemedim . GOW2 den daha mı iyi buldun ? Su götürmez bir şekilde evet . Kratos iki kere zıplayabiliyor mu ? İki kat aptal mı ? Oh iki kere zıplamak mı ? Hayır o kadar zıplayamıyor . Ekranda gitmemiz gereken yeri gösteren işaretler çıkıyor mu ? Eğer istersen . Vücudunda büyük bir yara izi var mı ? Evet göğsünde . Oyunda bulmacalar var mı ? Evet Yan görevler ? Öyle demiyoruz ama evet . Oyun PS4 lerde iyi çalışacak mı ? evet Oyun ne zaman çıkacak ? Bittiğinde

mehmetalpertr

7.1.2018 20:01:16

+2
http://www.gameinformer.com/themes/blogs/generic/post.aspx?WeblogApp=features&y=2018&m=01&d=05&WeblogPostName=102-rapid-fire-questions-about-god-of-war&GroupKeys=&utm_content=buffer452dd burada Cory Barlog ile yapılan röportaj videosu var; videoyu benden daha iyi ingilizcesi olan bir arkadaşa dinlettirdim. arkadaşın söylediklerini aynen yazıyorum buraya; " Abi izledim sonuna kadar Röportajda kötü bir haber yok Güzel.şeyler söylüyor Zıplama olayına gelincede Zıplama yok demiyor Double jump yok diyor ( Çift Zıplama ) Havada ikikere zıplama olayı yok gerçekçiliği bozacak öğeler indirgenmiş Harita olacak oyunda Haberin olsun Kötü bir haber yok Ayrıca Karakterin kendisini upgrade ağır rpg de yok Eskisi gibi Yani silahlar var Ama assasins ( Origins ) yada horizon daki gibi upgrade yok Daha sade Orjinal oyuna yakın Gow2 den iyimi diyor Bence öyle diyor Birde izledikten sunucu farklı yüz karakterleri yapıyor, değişik yüz ifadeleri ve soruyor hangisi kratosa uygun diyor Yalnızca kızgın agresif yüz ifadesine Yesss diyor Oğluyla nasıl konuşuyor diye soruluyor Babanın oğluyla olduğu gibi diyor, ingilizce konuşuyorlar diyip gülüyor." yani olay buymuş.

porsux

7.1.2018 15:39:11

+1
Ben anlamıyorum cidden.. Ben oyun oynamak istiyorum bıkmadınız mı artık film izler gibi oyun oynamaktan bıkmadınız mı ebeveyn ilişkisinden festival filmi gibi yarım saat hiçbişey yapmadan duran ara sinematiklere sahip oyunlardan. Birtek bana mı oyun sektörü ilerlemek yerine geriye gidiyor gibi hissettiriyor ? Konuyu daha iyi anlatmak için bir oyunun en temel özelliklerini değiştirme ihtiyacı hissediyorsan ben bundan çekinirim kardeşim.

porsux

7.1.2018 15:32:22

+1
Zıplamanın olmadığı hackn slash oyunu

BSC Misafiri

6.1.2018 23:13:45

+1
herkes eski sistemin ve ortamın olmayışından dem vurmuş ama zaten adamlar bu şekilde tonla oyun yaptılar.3.oyunun çıkışında bile millet aynı şeyleri diyip durdu."bu ne yaa!! 1ve2'nin grafikleri daha iyi hali"diye eleştirdi herkes.Hem bu yüzden hemde konunun belli bir seviyeye gelmesi yüzünden serinin köklü bir değişime girmesi gerekiyordu.Herhalde iyi olmayacağını bilmeseler milyon dolarlık ps marka yüzünü bu hale getirmezler adamlar değil mi?

BSC Misafiri

6.1.2018 23:13:26

+1
Daha iyi hikaye, kombat, atmosfer olarak birsürü yenilik yapmışlar. En çok yenilik yapan oyun oldu

BSC Misafiri

6.1.2018 23:13:13

+2
quote:

Orjinalden alıntı: mehmetalpertr büyük risk aldılar. Kratos'un sesi değişti, oyunun kamera açısı değişti, konu değişti, müzik değişti, zıplama yok, yüzmek yok, Kratos artık öfekli değil, önüne geleni öldürmek yok..... Bunlar hep GOW'u GOW yapan şeylerdi.. Çok büyük risk aldılar.. Umarım yanılırım da güzel bir oyun olur.. Ben yanılmaya razıyım..
Birde herhalde zamanında Tuşa basma olayıda kalktı..Karşımızda Kratos Skiniyle bezenmiş farklı bir oyun duracak..

mehmetalpertr

6.1.2018 20:38:51

+2
büyük risk aldılar. Kratos'un sesi değişti, oyunun kamera açısı değişti, konu değişti, müzik değişti, zıplama yok, yüzmek yok, Kratos artık öfekli değil, önüne geleni öldürmek yok..... Bunlar hep GOW'u GOW yapan şeylerdi.. Çok büyük risk aldılar.. Umarım yanılırım da güzel bir oyun olur.. Ben yanılmaya razıyım..

A r c h A n g e L.

6.1.2018 20:02:49

+1
Bazıları sevmiş bazıları yadırgamış ancak yadırganacak birşey yok kanımca, Kratos artık İntikamını aldı, yani hala intikam içgüdüsü ile hareket etmesi yersiz kalacak haliyle.. Yıllar - yıllar sonrasından bahsediyor ki buda Kratos'un artık yaşlandığı ve kendini dizginlediği anlamına geliyor ve Aile kurmayı seçiyor.. Ama yolunda gitmeyen şeyler oluyor ki bunu da hikaye / konu ilerleyişinde göreceğiz.. Zıplama, yüzme olmamasından yakınan arkadaşları görüyorum ki bu konuda Kratos ilerleyen yaşından olacak ki bunu daha gerçeğe uyarlamaya çalışmışlar ki bu gerçekten hoş bir durum..:) Oyuncular o kadar bıkmış ki artık oyun sisteminin değişiminin zamanı geldiğini ve Sony de artık bu duruma bir DUR demiş.. Güzel ve olumlu bir risk almışlar ve oyunun ağırlığı ve tonu daha belli olacağı kanısındayım.. Bir de şu ihtimali de unutmamak gerek Yönetmen Koltuğunda ki isim "Cory Barlog" emin olun seriye önem veren isimlerden birisidir, Herkes için farklı bir deneyim olacak ancak 1-2-3 oyun tadında olacaktır :)

rambocuk

6.1.2018 18:56:23

0
Bu yazı baya üzdü daha şimdi ac origins de bunları yapıyorum ben yenilikçi farklı şeyler bekliyordum :( belkide tüm bu klişe dinamikleri oyunun atmosferine iyi yedirirler ama yinede yakışmadı sen god of war sın farklı olmasın

Redunay

6.1.2018 14:50:46

0
Ağır ve sinematik oynanışı benimsemişler heralde.

Kennnn

6.1.2018 13:14:22

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Hani bi ara diyorlardı, Ekranda 100 düşman görebileceksiniz..Bu düşmanlar ne yapacak peki..
Büyük ihtimalle biz düşmanlarla dövüşürken oyun alanı dışında birbiriyle dövüşen bir yığın karakterde olacak bazı alanlarda. Yani ekranda bir yığın karakter göreceksiniz ama dövüşemeyeceksiniz. Aynı Ryse gibi.

BSC Misafiri

6.1.2018 08:25:45

0
Hani bi ara diyorlardı, Ekranda 100 düşman görebileceksiniz..Bu düşmanlar ne yapacak peki..

Wayward Son

6.1.2018 07:13:54

+7
Son zamanlarda, bilhassa Sony oyunlarında bir "sinematik kaygı" oluşmaya başladı. Uncharted ve Last of Us'a çok yakışıyor, bu açıdan şikayetçi değilim. ND iyi kotarıyor bu işi yani. Ancak Order örneğinde bu işin cılkının çıkarılmasını gördük ve God of War'un da bu formüle uyarlanacak olmasını açıkçası çok iyi beklentilerle karşılayamıyorum. Oyunu oynayınca muhtemelen beğeneceğim, GOTY bile seçilir belki. Ancak biz senaryo odaklı yapımlar istedikçe yapımcıların tüm yükü senaryo üzerine bindirip, oyunun mekanikleriyle yaratması gereken etkiyi sinematik öğelerle verme kolaylığına kaçmaları biraz düşündürücü. Bundan önceki fragmanlardan sonra hep o eski kaotik ortamı yakalayacağımızı ummuştum. Son zamanlarda bir moda var: Eserin bir önceki yapıtlarına çamur atma modası. Star Wars evreninin içine eden dallama Rian Johnson ve müridleri de aynı şekilde "Yeaaa zaten eski filmler dandikti, force algısı eksikti" gibisinden garip ve mantık dışı açıklamalar yapıyorlar. E şimdi God of War için söylenen ve sanki kötü bir şeymiş gibi gösterilen kaotik ortamın, aslında GOW serisinin özü olduğunu inkar etmek niye? "Düşmanlara öncelik" veren zaten Souls serisi var. Gerek yok bunlara. Biz GOW'u kaotik olarak sevdik. "Cesur bir hamle, bravo" denilen hamle bu olmaz arkadaşım. ııh. Mesela bak cesur hamleyi Guerilla yaptı. Killzone'u allayıp pullama yerine gitti Horizon çıkardı. Yepyeni bir IP ve başarılı oldu. Uzağa gitmeyelim, uzak örnekleri birazdan vereceğim. Persona 5 ve Bloodborne çok mu sinematik öğelerle bezenmişti? Hayır. Ancak malumunuz, biri birçok yerden yılın oyunu ödülü aldı, diğeri de şimdiden klasikler arasına girdi. İki oyunun da çok çeşitli mekanikler sunması ve bu mekanikleri de lüzumsuz tekrardan kaçınarak, oyuncuyu sürekli kendisini yenilemeye itecek şekilde yedirmesi takdire şayan. Gelelim son çıkan Mario ve Zelda'ya. Ne kadar zengin içeriğe ve mekaniklere sahipler değil mi? Hele henüz oynayamasam bile izlediğim kadarıyla Mario'da her haritada yaşanan o yenilik hissi müthiş. İlla sinematik olmaya kastırmadan o 2D - 3D oynanış geçişleri müthiş. İkisinin de aldığı puanlar belli. Bunun tek nedeni var, önce oyun olmaya çalışmak. Oynanış, mekanik ve içerikle ön plana çıkmak. Seslendirme, senaryo ve kamera açılarıyla değil. Bunların yanına Persona 5'i ve Divinity: Original Sin 2'yi de koy. Al sana 2017'de çıkıp ve temelinde "oyun" olmayı seçmiş 4 yapım. Aldıkları puanlar ve ödüller belli. Ah crafting, vah crafting. Zombi oyunları ve Minecraft ile hayatımıza soktular şu olayı ve lanet ettim artık. Yapmayın arkadaşım. Ne ruh hastası oyuncu kitlesi var da minimum kaynaktan maksimum verim almayı bu kadar kafasına takmış durumda... Ne gereği vardı? Witcher'da bakıyorum, Geralt üzerinde 2 milyon tane ıncık cıncık crafting malzemesi ile dolaşıyor. Oyunun odağını böyle gereksiz yerlere kaydırmaya gerek yok. GOW kesinlikle keyifli olacaktır. Ön sipariş de geçeceğim ancak ben ısrarla sürdürülen ve oyunların sanki vazgeçilmez parçası olarak sunulmaya çalışılan şu "sinematik öğe" kavramından biraz sıkıldım. Yani sanki oyun mekaniklerinin sayısını kısıp (olm crafting demeyin:( ) senaryo, drama, yan karakter - ana karakter ilişkisi ve etkileyici kamera açılarına abanacaklarmış diye düşünüyorum. Hani bunları istesem zibilyon tane film/dizi var. Eski GOW formülüyle %100 eğleneceksem yeni yapıyla %80 eğleneceğim gibi korkular oluştu. Şu 20-25 saati umarım iyi dengelenmiş bir oyunla sunarlar bize.

Metal-Gear

6.1.2018 04:05:12

+2
- Combat is based on prioritizing enemies, it’s not as chaotic as in the past. For example certain enemies are resistant to Leviathan which is Kratos Axe, others are impossible to stagger. Kaos ortamı mevzusu dövüşler azaldı manasında değil yalnız. Düşmanlar Kratos'a karşı daha dayanıklı ve yere sermesi zor, Kratos ise daha fazla yaralanabilir durumda. Eskiden kılıç yeterince upgrade edildiyse kare - kare - üçgen kombinasyonu ile acayip - acayip hayvanları bile havaya fırlatabiliyorduk herkes dağılıyordu. Bu bizim lehimize bir kaos ortamı oluşturuyordu mesela, şimdi bunu o kadar kolay yapamayacağız ve biraz daha vur - kaç bazında savaşacağız. Geçen sene aynı anda ekranda 100 civarı düşmanı görebileceksiniz diye bir açıklama yapılmıştı, bence ortam yine kaos oğlu kaos olacak ama eskiden olduğu kadar Kratos'un lehine olmayacak sadece. Çocuğun da upgrade edilebilir ve savaşlarda kullanılabilir olması daha taktiksel bir god of war evreni oluşturacak anlaşılan. Yine eskisi kadar şiddetli ama Kratos adına eskisinden daha tehlikeli olacak yani.

BSC Misafiri

6.1.2018 03:11:55

+1
quote:

Orjinalden alıntı: CaLx Oyunun iyi olacağına şüphem yok ama bu oyun zıplama olmayacağı ve kaos ortamının olmayacağı açıklamalarından sonra GoW oyunu olmayacağını da söylemek gerek. Last of Us ın kılıçlı kalkanlı versiyonu.
Aynen, oyunun neredeyse her şeyini değiştirdiler ve daha önce God of War oynamamış kişilere bu durum çok cazip gelebileceği gibi oyunun eski oynanışını beğenenlerin tadını kaçırma riski de oldukça büyük. God of War'da savaş alanının çarşamba pazarı gibi karmaşık olması ve aksiyonun sürekli üst seviyede olması oyunu çok eğlenceli kılan önemli bir unsurdu. Umarım ne kendiler ne hayranlar üzülmez.

BSC Misafiri

6.1.2018 00:40:32

0
İnşallah GOW 3 gibi epic Boss fight'lar görürüz..Bi tırsmadım değil, Özellikle zıplama yok dedikten sonra..Abovvv...

Jack Rabbit Slims

6.1.2018 00:04:26

0
Mısır falan diyorduk yıllardır da Maya iyi olur baya.

:::LOSTPLANET:::

5.1.2018 23:45:54

+1
" - Cory daha fazla insana ve Uncharted ile Assassins Creed seviyelerine ulaşmak ve seriyi daha da büyütmek için God of War'un yeni bir yöne gittiğini söylüyor. " Selam "Casual" kitle demek istenmiş.

CaLx

5.1.2018 22:43:36

+1
Oyunun iyi olacağına şüphem yok ama bu oyun zıplama olmayacağı ve kaos ortamının olmayacağı açıklamalarından sonra GoW oyunu olmayacağını da söylemek gerek. Last of Us ın kılıçlı kalkanlı versiyonu.

-OdATA-

5.1.2018 22:39:55

+1
İşin özeti zokayım last of us'ınıza

Zarbo257

5.1.2018 22:31:06

+1
'' Cory daha fazla insana ve Uncharted ile Assassins Creed seviyelerine ulaşmak ve seriyi daha da büyütmek için God of War'un yeni bir yöne gittiğini söylüyor. '' Şu cümle beni tırstırdı açıkçası.O epik boss savaşlarını göremeyeceksek sıkıntı var.Zıplama yok nedir sonra The Last of Us'a benzemiş deyince kızıyorlar.

2K

5.1.2018 22:05:42

+5
İyi bir oyun olacağına şüphem yok sonuçta ilk 2 GOW oyununda çalışmış kişiler işin başında ama hala elle tutulur pek bir şey göremedik. Bu bilgilere ve yayınladıkları videolarda olan kamera açısına bakarsak eski oyunlardaki gibi kaos ortamı olmayacağı belli diyebiliriz. Fakat böyle olunca dövüş sistemini büyük ölçüde değiştirmeleri lazım. GOW dövüş sisteminden daha çok mekanın etkileyici olması ve üstünüze tonla düşman atmasına dayanıyordu. Acaba diğer GOW oyunlarından daha derin bir dövüş sistemi mi göreceğiz? Aynı zamanda umarım Uncharted 4 gibi bir yol izlemez. Amy Hennig, Naughty Dog'u bıraktıktan sonra Uncharted 4'ün başına Neil Druckmann geldi ve The Last of Us formülünü direk Uncharted'e uyarlamaya çalışmasından dolayı bence iyi bir oyun olmasına rağmen seri içinde 1 ile birlikte en beğenmediğim oyun oldu. Aynı zamanda direk aynı formülü bambaşka seriye uyarlamaya çalışması Neil Druckmann hakkında da düşündürdü. Yanlış anlaşılmasın sürekli aksiyon olsun, yavaş sahne hiç olmasın demiyorum ama diyaloglar başarılı değildi ve pek bir karakter gelişimi yoktu. Kısacası gereksiz gelmişti o yavaş sahneler umarım GOW'da da gereksiz şekilde kullanılmaz. Kratos sonuçta ailesini öldürmüş, tanrıları kesmiş bir sürü şey yaşamış bir karakter ve karşısında saf duygulara sahip, ilk defa koruması gereken bir karakter var. Umarım bu iyi işlenir.

The_Rahip

5.1.2018 20:55:41

+1
Barlog cesaret gerektiren bir işe kalkıştı ama gerekliydide. Bence güzel bir iş çıkarmışlar şimdiye kadar yayınlanan gameplay'ler beni fazlasıyla tatmin etti.

Hoid

5.1.2018 20:53:32

+1
Bende hafiften endişeler başladı . Umarım ters köşe yaparlar , ben epik boss fightlar bekliyorum . Çıtanın GoW 3 ün çok çok üstünde olması lazım .

BSC Misafiri

5.1.2018 20:44:03

0
LoU mekanikleri kopyala yapıştır olmuş belli. Zıplama yok ama etkileşim vardır zılıyor ayağı ;) Aman güzel olsun kalite düşmesin de.. Bunu da es geçeriz napalım.

Guest-ED5D10718

5.1.2018 20:28:06

+1
Thorla odinle savaşmayacak mıyız

Thejoker58906

5.1.2018 20:07:00

+1
Bir değişiklik gerekiyordu zaten ve bu degişikligide çok iyi kullanmışlar gibi duruyor :)

Tr@mmler

5.1.2018 19:51:26

+1
Aslında çoğunluk Gow 3 sonrası mısır mitolojisi bekliyordu. En iyisini en sona sakladıklarını düşünüyorum. AC serisi bir sonraki oyunda iskandinavya'ya, viking donemine geçebilir. Gow'da boylece Mısır'a çıkartma yapar. Hatta karakterler yolda birbirleri ile karşılaşabilirler.

alito

5.1.2018 19:48:33

+1
Enfesto!

-Rango-

5.1.2018 19:35:08

0
Oyunun dinamikleri baya baya degismis o zaman ziplama bile yoksa...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
God of War
+ TAKİBE
AL
16 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız