Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Bedava Assassin's Creed'de Trophy Desteği Yok

Trophy kazanmayı alışkanlık hâline getirdiyseniz bu haber sizi üzmüş olmalı.
 
    Daha önce Assassin's Creed: Revelations'ın PS3 sürümünde orjinal Assassin's Creed'in bedava verileceğini sizlerle paylaşmıştık. Bu haberimizi kaçırdıysanız, ziyanı yok. Şimdi öğrenmiş oldunuz.
 
    Bu bedava "kıyak" ile ilgili bir bilgi daha meraklılarıyla paylaşıldı. Maalesef, bu bedava sürümde Trophy desteği olmayacakmış. Neden olmadığıyla ilgili hiçbir açıklama yapılmayarak Ubisoft yine büyük bir gizem yaratıp kapıyı suratımıza kapatıyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
trophy Assassin's Creed: Revelations Ezio Altair Ubisoft Aksiyon Macera PS3 Xbox 360 PC
Blake Griffin, Rage'te de Smaç Vuracak! FF VI ve Chrono Trigger, Henüz Batı'ya Gelmiyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Wayward Son

22.9.2011 14:27:19

0
Stun ne demek istediğimi anlamadın sanırım. Bir şey yapmak için kasmıyorsun mantıklı bir trophy sisteminde. Zaten düşünmeden yaptığın bir şey sana trophy olarak dönüyor, bu güzel. Bir quest'i farklı yollarla bitirmek gibi. Mesela GT5'te Speed Demon trophy'si var. Hız yapayım diye kasmıyorsun oyunun amacı zaten hız yapmak :) Yoksa 1000 Kill yap ya da 100 KM koş gibi trophy'ler manasız, katılıyorum.

BSC Misafiri

22.9.2011 11:08:46

+1
Cyberdejin sen kimsin de milletin oyun oynama şeklinden oyuncu mu değil mi söyleme yetkisini kendinde buluyorsun. Kimin oyunu nasıl oynadığından sanane. Bilmem kaç senedir oyun oynuyorsun diye kendini adam mı sanıyorsun? Yok oyuncu şöyle olurmuş oyuncu böyle olurmuş. Lan senin gibi hıyarlar artık tiksinti vermeye başladı. Oyun oynamanın gerekleriymiş, bak bak bak otorite konuştu. 10 sene 20 sene oyun oynayan herkes otorite zaten bu memlekette.

stun

22.9.2011 01:52:53

0
Wayward Son 21.09.2011 23:19:27 ödüllendiriliyorsun :?'' dedin değilmi :? ödül nedir:? oradaki yazıyı ödül olarak mı algılıyorsun....? bir tropye 10 kuruş verseler.. ben hepsini platiunium yaparım çabalarım yaparım... ama boşu boşuna didinmek akıl karı deil...

Tancredi

21.9.2011 23:51:26

0
Önemli bir eksik ama olsun sonuçta bedava veriyorlar.

Wayward Son

21.9.2011 23:19:27

0
Stun genelde RPG oyunlarının ya da open world oyunların tekrar oynanabilirliği yüksektir. Çünkü farklı taktikler ve karakterler deneyerek farklı sonuçlar alırsın. Evime giren oyunu çıkartmayan biriyim, arşiv yapıyorum. Bu yüzden tekrar oynanabilirlik benim için önemli bir nokta. Deus Ex gibi, Mass Effect gibi, GTA gibi tekrar oynanabilirliği yüksek oyunlarda bir de güzel achievement/trophy desteği varsa kaymaklı kadayıf oluyor resmen. Trophy falan güzel şey. Trophy için yeniden oynanmaz. Ama yeniden oynadığımda bir önceki oynadığıma göre farklı bir tarz benimsememden ötürü oyun beni ödüllendiriyorsa, bu güzel.

stun

21.9.2011 23:08:28

0
tropy toplamak akıl karı deil.. onu alınca ne oluyor ekstra birşey vermıyor sana...her tropy 10 kuruş olsun.. gene hepsını platinum yaparım ama hiçbir amacı yok ... gereğide yok ..ben bir oyunu asla 2 kere oynamayan biriyim çunku 2. oynayışımda karşıma nelerin çıkıcagını hikayenin nasıl işliyiceğini zaten biliyorum.... hiçbir getirisi olmayan birşey için didinmeniz bana göre zaman kaybıdır git başka oyuna başla... takaslayarak oynuyorum...ben .. oyun sadece single sa bitince 15 tl koyuyorum ustune aynı değerdeki oyunu alabılıyorum ...eğer fazlaysa.. farkı öduyorum... eğer düşükse adam bana kart yazıyor para yerıne geçen daha sonra kullanmak için... tropy asla bir oyunu baştan oynamak için sebep olamaz çunku tropy nin ne amacı var:? ne vericek size: ? bildiğin senaryoyu niye daha yeni bitirmişken açıyorsun amacı ne ? saniye saniye hatırladığın single ı bidaha oynamanın mantıgı ne ... örn: dead space oynuyorsun.. önceden korktugun biyerde yine nasıl korkacaksın :?

cyberdejin

21.9.2011 21:58:41

0
:) buyrun burdan yakalim :))) "üzücü bir durum ama neyseki bedava oyunumuz var ve bu arada şu trophy leri kötüleyenler genelde tatil günleri sabah call of duty yi açıp akşama kadar sadece multi takılan insanlardan ibaret evet benim henüz platinumum yok ama platinumu kazanamamam beni oyuna daha da yaklaştırıyor. Arkadaşımızın da dediği gibi eğer trophy ler veya achivement lar olmasaydı oyunların single kısmı çöp durumuna düşerdi. " sabah multi açıp akşama kadar oynamak ile, trophy kasmak için oyun oynamak arasında hiç bir fark yok. aranızda bazılarının algılayamadığı da bu işte. oyunu algılamak ve gerçekçi bir şekilde oynayıp mantıklı şekilde bir tecrübe yaşamak, gerçek oyunculuktur benim gözümde. her oyunun trophy'si saçma olmasada, mantıklı trophy'ler azınlıkta kalıyor. örnek: hayatta gördüğüm en saçma sapan trophyler rockstar oyunlarındakiler. oyunun hikayesi ile alakası olmayan, normal bir insanın böyle bir hikaye yaşanırken durup dururken böyle gariplikler yapması olası değil. bu da oyunun gerçekçiliğine gölge düşürüyor. mass effect 2 ise , çok daha mantıklı trophyler içeriyordu öte yandan. sonuç olarak arkadaşım, trophy'Ler amaç değil, sonuç olmalı bir oyuncunun gözünde. trophy alacam diye oyun oynanmaz. oyunu oynarken eğer oyun mantıklı trophy'ler serpiştirdiye oyuna, patır patır açılır kendiliğinden zaten. bunun en bariz örneğini bir oyunu hakkıyla oynadığında kendiliğinden açılan trophylerin sayısı ile anlayabilirsin. örnek: GTA IV bittiğinde %15 lerde kalan trophy listesi, heavy rain'de %70'ler düzeyindeydi. anlamişsindir umarım. ya da boşver. sen trophy toplamaya devam et. benim gibi düşünenler de oyun oynamaya devam edecek çünkü... gerçek anlamda oynamaktan bahsediyorum... :)))

HeavyBlitz

21.9.2011 21:41:20

0
Assasin's Creed'de zaten trophy yoktu, anormal birşey göremiyorum.

sniper23

21.9.2011 21:15:19

0
ubisoft ve bedava?

Barxxx

21.9.2011 21:06:13

0
Olsa iyi olurdu ama çok da önemli değil.Trophy açmak için kasdığım çok nadir olmuşdur ama sürekli takasla yeni oyun oynadığım için trophy listemde 40 oyun var ama elimde 6 oyun falan var lvlım 10 en yüksek trohy yüzdem %65 yani trophy için ille kasmaya gerek yok oyunları oynayıp takas ederekde lvl artıyor.

muhammedDURGUN

21.9.2011 20:04:12

-1
üzücü bir durum ama neyseki bedava oyunumuz var ve bu arada şu trophy leri kötüleyenler genelde tatil günleri sabah call of duty yi açıp akşama kadar sadece multi takılan insanlardan ibaret evet benim henüz platinumum yok ama platinumu kazanamamam beni oyuna daha da yaklaştırıyor. Arkadaşımızın da dediği gibi eğer trophy ler veya achivement lar olmasaydı oyunların single kısmı çöp durumuna düşerdi.

BSC Misafiri

21.9.2011 19:45:19

0
Hayda oldumu şimdi bu bari birşey yapıyorsunuz tam yapın

BSC Misafiri

21.9.2011 19:45:14

0
Assassin's Creed'de zaten trophy desteği yoktuki...

BSC Misafiri

21.9.2011 19:45:11

0
zaten ilk assassin creed oyununda trophy desteği yok. bundada olmaması normal.

cyberdejin

21.9.2011 19:44:21

0
@FeykimCok Üzerine niye alındın onu anlamadım. Trophy açmak saçma bişey değil. Trophy sayısı ile caka satmak ve bunu "hardcore oyunculuk" olarak nitelendirmek veletlerin işidir demek istedim. iyi ifade edemedim heralde.

Wayward Son

21.9.2011 19:29:51

0
Trophy/Achievement kavramını mantıklı olduğu sürece seviyorum (Bknz. Deus Ex HR achievement'ları). İlk Head Shot'a ya da kolayca yapılabilecek bir şeye değil de, herkesin aklına gelmeyecek şeyleri yaptığımızda verilen başarımlar daha tatlı.Asıl onlar tekrar oynanabilirlği arttırıyor. Mesela DEHR'de Ladies Man achievement'ı. Görev sonunda hatuna 2 Praxis hediye ederseniz size achievement olarak geri dönüyordu bu. Bunun için de Social Upgrade'i yapmış olmanız gerekiyor. Yani bu achievement'a ulaşmak için çok farklı kombinasyonlar denemeniz lazım. Tekrar oynanabilirlik budur işte. Ya da morga girerken bama güme değil de, ikna ederek girmek gibi DEHR'de. Yoksa 100 Head Shot, 50 Stealth Kill falan zaten yapıyorsun. Çok ta achievement açtım diye sevinmiyorum onları aldığımda. DEHR'de de var böyle başarımlar ama dediğim gibi ''farklı'' başarımların sayısı çok daha fazla.

prowent55

21.9.2011 19:21:30

0
iyice artiz oldu ubisoft :D

.Smiley.

21.9.2011 19:19:30

-2
Trophy hiçte saçma bir olay değil. Açıp açmamak kişiye kalmıştır tabii. Ama trophy açan insanları ''velet'' diye adlandırmak büyük bir hata. Ben oynadığım oyunu seversem baştan başlarım o arada sırasına göre trophyleride açmaya çalışırım. Bunu herkes yapsın diye zorlayan yok zaten. Trophyler eklenir isteyen trophy için oynar, istemeyende sadece oyununa bakar. Trophy açmakla ''velet'' olmanın ne alakası var çözemedim bir türlü.

cyberdejin

21.9.2011 19:17:13

0
saygılar bizden efem :)

Catimen

21.9.2011 19:13:53

+1
Bak örnek veriyim Final fantasy 13'ü toplamda 150 saat kadar oynadım ama trophy'si olmasaydı hikayesini bir kere bitirip satıcaktım ki o da 20-30 saat kadar sürecekti , god of war'ı normalde oynayıp hard'a elimi bile sürmeyecektim , gran turismo 5'te 10 saatlik yarışlara katılmayacaktım bu trophy sistemi beni casual oyunculuktan çıkardı bana göre ama sana göre çok ta fifi olabilir o senin kararın saygı duyuyorum

stun

21.9.2011 19:09:19

-1
tropylerı yapınca sana gerçek anlamda bir hediye vermiyor yada sen bak ben böyle oyuncuyumda diyemıyorsun... :D bukadar saçma şey yok...benim için multıplayer alanı gladyötor sahasıdır... bende mp de iyiyim.. buda bana yeter :D

stun

21.9.2011 19:06:29

0
aynen beyler... tropy i iplemiyorum....'' ÇOK DA FIFI '' :D aynen çokda fifi :D ben oyunuma bakarım :D çokda guzel yaptılar saol ubi:D

cyberdejin

21.9.2011 19:02:27

-1
arkadaşım. zevkli olabilir senin için tabiki. ama bilesin ki oyunculuk bu değil. bu senin kendi eğlence anlayışın. hani demişsin ya "Bir Trophy avcısı olarak beni üzdü bu olay platinum koleksiyonuma bir platinum daha eklemiş olucaktım :)" oyunculuk bu değil .

Catimen

21.9.2011 18:57:07

0
Hiçte aptal iş değil katılmıyorum , benim için trophy açmak zevkli oluyor trophy'siz oyunları genelde bir kere oynayıp bırakıyorum ama trophy'ler bana oyunu tekrar oynamak için sebep sağlıyor

xian

21.9.2011 18:52:27

+2
zaten ilk assassin's creed oyununda trophy desteği yoktu. bundada olmaması normal.

cyberdejin

21.9.2011 18:51:31

+5
dostum, bu trophy mevzusu, günümüz oyunlarında, bölümleri geçtikçe, veya abidik gubidik işler yaptıkça ( oyununa göre mesela, 100 adamı zıplayıp öldür, 20 adamın bacakarasından geç, hiç ölmeden hödö hödö yap, vb) verdiği bakır, gümüş, altın ve platin olarak senin oyun account'una verilen sanal ödüllendirme sistemleri var. bunları, kullandığın oyun platformunun online hizmet veren serverlarında ( örnek: playstation network: psn, veya xbox live ) sergileyip, "-baaak benim ne kadar çok ödülüm var. ben en harbi gamer'ım" demek için kullandığın saçma sapan bir şey. zamane veletlerinin bir kısmı , sırf trophy toplayıp sayı avantajı ile caka satmak için, gerçek oyunculuğun gereklerinden uzaklaşıp, böyle aptal saptal işlerle uğraşıyor. yani işin özü ; bu habere verilecek tepki şudur ; "ÇOK DA FİFİ..." :)))

Catimen

21.9.2011 18:49:59

0
Bir Trophy avcısı olarak beni üzdü bu olay platinum koleksiyonuma bir platinum daha eklemiş olucaktım :)

kemal06011

21.9.2011 18:40:34

0
Neoluyor bu PS3 üm olmadıgından bilmiyorum
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Assassin's Creed: Revelations
+ TAKİBE
AL
368 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız