Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Resident Evil: Revelations 2 Hakkında Önemli Detaylar Açıklandı


    Sony'nin basın konferansında ortaya çıkan Resident Evil: Revelations 2 hakkında önemli detaylar ortaya çıktı. GamesMaster dergisindeki bilgilere göre oyun PS3, Xbox 360, PC, PS4 ve Xbox One için piyasaya çıkacak. Oyunun PC ve yeni nesil sürümleri 1080p ve 60 fps'de çalışacak.
 
     Oyunun ana karakterlerinin Claire Redfield ve Marry Burton olduğu da açıklandı. Serinin hayranları Claire'i yakından tanıyorlar. Marry Burton ise tahmin edeceğiniz üzere efsanevi Resident Evil karakteri Barry Burton'ın kızı.
 
     RE: Revelations 2'de Claire'in ana rolde olacağı, Marry Burton'ın ise destek karakter gibi hareket edeceği vurgulanıyor. Öyle ki ana senaryosu co-op olarak da oynanabilecek oyunda sadece Claire öldüğünde "Game Over" yazısını göreceğiz. Bu arada Claire'in büyüdüğü ve biraz farklı göründüğü de gözümüze çarpıyor.
 
    Konusu Resident Evil 5 ve Resident Evil 6 arasındaki bir zaman diliminde geçecek olan Resident Evil: Revelations 2'de kaçırıldıktan sonra terk edilmiş bir adadaki gözaltı tesisinde uyanan Claire ve Marry'nin öyküsü anlatılacak.
 
    Tıpkı ilk Revelations oyunu gibi bu oyunda da aksiyon tabanlı değil, korku-macera tabanlı bir oynanışın olacağı söyleniyor. Ayrıca oyunda "Afflicted" adlı yeni bir düşman türünün olacağı ve bu düşmanın hızlı hareket edip ağır hasar verdiği belirtiliyor.
 
     Resident Evil: Revelations 2'nin 2015 yılının ilk çeyreğinde raflardaki yerini alacağı da açıklandı. Aşağıda GamesMaster dergisinden alınan ilk görselleri bulabilirsiniz. Görseller dergi taraması olduğundan çok net değiller.
 
 
 
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Resident Evil: Revelations Korku Macera Aksiyon Capcom resident evil revelations 2 biohazard revelations 2 ps3 xbox 360
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments'ın Kılık Değiştirme Mekaniğine Göz Atın (Video) PES 2015'in Demosundaki Takımlar Belli Oldu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

8.9.2014 13:23:33

0
Barry'nin kızını The Last Of Us'taki Ellie'ye benzettim O.o

TickTok

8.9.2014 11:14:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL The evil within varken Resident Evil felan almam ben . Hele hele o son oyunlarıda gördükten sonra bedava versinler oynamam . Ne zaman adam ederler o zaman alınır oynanır . Yıllar sonra çıkan The Last of Us bile harikalar yaratırken RE gibi bir seriyi soktukları hala bakın . Normalde RE serisinin olması gereken halini elin adamı ne güzel servis etti önümüze umarım o oyundan biraz ders almışlardır . Kaldı ki şöyle bir sözleri var RE serisini yapan elemanların ; abi yeni bir oyun çıktı TLOS oyunda az mermi var hayatta kalma korkusu var ve insanlar tarafından çok sevilmiş ... Zaten RE bu şekildeydi 4. oyunla aksiyona hafif kaydılar sonrasında Roket atarlı zombiler de gördük ya daha diyecek söz yok ...
Dostum kesinlille haklısın. Elinde keleş olan zombi oldugunu görünce oyunun içine ettiklerini anladım zaten. Eskiden Resident Evil serisine bayılırdım.Korkuturdu beni açık söylüyorum.Ama şimdi bakıyorumda gram germiyor insanı.Arada bir anda çıkışlarda korkutuyor sadece o kadar.Eskiden adım atmaya korkardık.Mermi sıkıntısı insana zevk verirdi.Şimdi etraf mermi kaynıyor. Eskiden tek tip zombi vardı.Birde nemesis vardı.Zombiler hızlı koşmazdı fakat sayıları fazlaydı.

BSC Misafiri

8.9.2014 11:12:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: gokuba
alıntı:

Orijinalden alıntı: Bromdr

alıntı:

Orijinalden alıntı: gokuba

İsimden para kazanmaya devam bunlar çöp resident evil 2 remake isteriz


Çöp mü?Resident evil 5 veya 6 değil bu oyun.İlkini oynasaydın bilirdin tabi


İlk oyununa 10 dakika dayanabildim saçma sapan oraya buraya gir gir çık önüne neydü belirsiz silent hill den kaçmış yaratıklar geliyor, silahların etkisi saçma, oyunun atmosferinin resident evil ile alakası yok oynamadığımı nerden çıkardın :)
RE Revelations bir el konsolu oyunu olarak tasarlanmıştı biraz makyajlanarak masaüstüne uyarlandı o yüzden oyunu 3DS'de deneseydin emin ol bitirene kadar bırakmazdın. Gerçi ''oraya buraya gir çık'' demenden bol silah ve mermili shooter ağırlıklı RE 5 veya RE 6'ya alışkın biriysen klasik RE unsurları seni rahatsız etmiştir. O yüzden sen ve senin gibiler RE Zero, 1, 2, 3 ve Code Veronica gibi oyunları da oynayamazlar. Az ekipman çok düşman ve bazen defalarca aynı yerlere girip çıkarak bir arayış ve çözülmesi gereken bulmacalar, bulunması gereken objeler RE'nin ruhudur. Revelations'ta uzun yıllar sonra bu ruha yakın yapılan en iyi RE oyunudur ki her yönden olumlu tepki almıştır. İlkini beğenmediysen ikinci ile ilgilenmene hiç gerek yok, en iyisimi RE 7 duyurusunu bekle. ;)

gokuba

7.9.2014 15:13:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: Bromdr
alıntı:

Orijinalden alıntı: gokuba

İsimden para kazanmaya devam bunlar çöp resident evil 2 remake isteriz


Çöp mü?Resident evil 5 veya 6 değil bu oyun.İlkini oynasaydın bilirdin tabi
İlk oyununa 10 dakika dayanabildim saçma sapan oraya buraya gir gir çık önüne neydü belirsiz silent hill den kaçmış yaratıklar geliyor, silahların etkisi saçma, oyunun atmosferinin resident evil ile alakası yok oynamadığımı nerden çıkardın :)

umut söyler

7.9.2014 13:43:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: hasomen
alıntı:

Orijinalden alıntı: umut söyler

alıntı:

Orijinalden alıntı: hasomen

alıntı:

Orijinalden alıntı: the clicker1

hasomen

Sen önce last of us in türünü araştır ondan sonra millete akıl ver. Oldu olacak last of us in komedi aksiyon oyunu olduğunu da soyleseydin :)

Bknz:

en.m.wikipedia.org/wiki/The_Last_of_Us

Oyunun türünü biliyorum merak etme sen samimi olarak korkarak mı oynadın tlou yu onu söyle.Eğer oynadıysan silent hill 2,f.e.a.r,outlast ya da güncel olarak P.T gibi diken üstünde mi oynadın tlou yu amacım kimseye akıl vermek değil herkes görüşünü paylaşabilir ama bir seviye olması lazım

korku türü tür olarak ikiye ayrılır.psikolojik korku ve hayatta kalma korku(macera korku da olur).psikolojik korku da seni olabildiğince korkutmaya çığlıklar artırmaya ve ölümden kaçmaya zorlar.hayatta kalma korku ise seni korkutmaktan çok seni germeye zorlamaya ve ölümle elindeki az imkanlarla mücadele etmeye zorlar.yukarıda saydıklarının hepsi psikolojik korku oyunu.amacı mücadele etmek değil korkutmaktır.bu yüzden o oyunları oynarken çok korkarız ve çığlık çığlığa kalırız çünkü ölümle mücadele edemiyor tam tersine kaçıyoruz.mesela resident evil ın ben remake dışında bir oyunundan korkmadım.evet endişe ve gerilimi sonuna kadar yaşadım.ne yapacam ne edecem diye saatlerce düşündüm.fakat korkmadım.hayatta kalma korku oyunlarında korku öğeleri ve hayatta kalma birleştirilir.korku oyunlarındaki atmosfer eklenir ama senden korkmakdan çok endişelenmen ve napacam diye düşünmen gerekir.bir keresinde talha aynacı resident evil a korku oyunu demek yanlış olur.gerilim oyunu diyelim demişti.olayda budur.psikolojik korkuda amaç saf korkudur.hayatta kalma korkuda ise endişe ve gerilim ön plandadır.last of us da hayatta kalma korkudur.korku öğeleri azaltılmıştır fakat oynanış dinamikleri yüzünden hayatta kalma korkuya rahatlıkla girer.aksiyonda hayatta kalma korku oyunlarında daha fazladır.bunun en büyük örneği resident evil döneminde çıkan çoğu aksiyon oyununun resident evil çakması olmasıdır.last of us a saf korku diyemeyiz fakat o vakit resident evila da diyemeyiz.hayatta kalma korku türüde zaten resident evil için kullanılan bir türdür.

hocam şimdi resident evil 1-2-3 ele alalım onda yaşadığımız tedirginliği gerilimi hele re3 te nemesis peşimizdeyken hangimiz rahatlıkla odalara girip çıkabildik benim anlatmak istediğim oyunda co-op varsa bu korku ya da gerilimi ortadan kaldırıyor bir çok örneği mevcut mesela dead space in ilk oyununda diken üstünde oynardık oyunu sonra ki 2. ve 3. oyununda yer yer güle oynaya aksiyon tavan yapmış şekilde oyunu bitirdik.Ya da f.e.a.r ın son oyununda oyuna co-op ekleyeceğiz diye güzelim oyunu mahfettiler.Yoksa dediklerinizde haklısınız buna itirazım yok zaten.
co op konusunda bende katılıyorum.oyunu baltalayabilir.galiba beni cliker1 sandın galiba.ben onla olan tartışmanızı görünce bende yazayım dedim.resident evil a gelirsek ilk üç oyunda bende tedirginliği yaşadım fakat korkmadım.psikolojik korkuyla hayatta kalma korku arasındaki fark budur.bunu anlatmaya çalışıyordum.last of us da korku atmosferi olmamasına rağmen o tedirginliği hissetiriyordu.bu yüzden hayatta kalma korku türüne girebilir.

Master_Evil

7.9.2014 13:31:26

0
umarım hayal kırıklığı yaratmaz

uzrael1

7.9.2014 12:39:14

-1
Tipki diger re oyunlari gibi bu oyunda en iyi xboxlarda gozukecektir. Revelations 1 en iyi 360 ta gozukuyordu. Ps3 te hakikaten camurdu oyun. Tesekkurler capcom

Bromdr

7.9.2014 12:23:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: gokuba İsimden para kazanmaya devam bunlar çöp resident evil 2 remake isteriz
Çöp mü?Resident evil 5 veya 6 değil bu oyun.İlkini oynasaydın bilirdin tabi

hasomen

7.9.2014 11:00:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: umut söyler
alıntı:

Orijinalden alıntı: hasomen

alıntı:

Orijinalden alıntı: the clicker1

hasomen

Sen önce last of us in türünü araştır ondan sonra millete akıl ver. Oldu olacak last of us in komedi aksiyon oyunu olduğunu da soyleseydin :)

Bknz:

en.m.wikipedia.org/wiki/The_Last_of_Us

Oyunun türünü biliyorum merak etme sen samimi olarak korkarak mı oynadın tlou yu onu söyle.Eğer oynadıysan silent hill 2,f.e.a.r,outlast ya da güncel olarak P.T gibi diken üstünde mi oynadın tlou yu amacım kimseye akıl vermek değil herkes görüşünü paylaşabilir ama bir seviye olması lazım

korku türü tür olarak ikiye ayrılır.psikolojik korku ve hayatta kalma korku(macera korku da olur).psikolojik korku da seni olabildiğince korkutmaya çığlıklar artırmaya ve ölümden kaçmaya zorlar.hayatta kalma korku ise seni korkutmaktan çok seni germeye zorlamaya ve ölümle elindeki az imkanlarla mücadele etmeye zorlar.yukarıda saydıklarının hepsi psikolojik korku oyunu.amacı mücadele etmek değil korkutmaktır.bu yüzden o oyunları oynarken çok korkarız ve çığlık çığlığa kalırız çünkü ölümle mücadele edemiyor tam tersine kaçıyoruz.mesela resident evil ın ben remake dışında bir oyunundan korkmadım.evet endişe ve gerilimi sonuna kadar yaşadım.ne yapacam ne edecem diye saatlerce düşündüm.fakat korkmadım.hayatta kalma korku oyunlarında korku öğeleri ve hayatta kalma birleştirilir.korku oyunlarındaki atmosfer eklenir ama senden korkmakdan çok endişelenmen ve napacam diye düşünmen gerekir.bir keresinde talha aynacı resident evil a korku oyunu demek yanlış olur.gerilim oyunu diyelim demişti.olayda budur.psikolojik korkuda amaç saf korkudur.hayatta kalma korkuda ise endişe ve gerilim ön plandadır.last of us da hayatta kalma korkudur.korku öğeleri azaltılmıştır fakat oynanış dinamikleri yüzünden hayatta kalma korkuya rahatlıkla girer.aksiyonda hayatta kalma korku oyunlarında daha fazladır.bunun en büyük örneği resident evil döneminde çıkan çoğu aksiyon oyununun resident evil çakması olmasıdır.last of us a saf korku diyemeyiz fakat o vakit resident evila da diyemeyiz.hayatta kalma korku türüde zaten resident evil için kullanılan bir türdür.
hocam şimdi resident evil 1-2-3 ele alalım onda yaşadığımız tedirginliği gerilimi hele re3 te nemesis peşimizdeyken hangimiz rahatlıkla odalara girip çıkabildik benim anlatmak istediğim oyunda co-op varsa bu korku ya da gerilimi ortadan kaldırıyor bir çok örneği mevcut mesela dead space in ilk oyununda diken üstünde oynardık oyunu sonra ki 2. ve 3. oyununda yer yer güle oynaya aksiyon tavan yapmış şekilde oyunu bitirdik.Ya da f.e.a.r ın son oyununda oyuna co-op ekleyeceğiz diye güzelim oyunu mahfettiler.Yoksa dediklerinizde haklısınız buna itirazım yok zaten.

gokuba

7.9.2014 10:32:41

0
İsimden para kazanmaya devam bunlar çöp resident evil 2 remake isteriz

umut söyler

7.9.2014 10:09:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: hasomen
alıntı:

Orijinalden alıntı: the clicker1

hasomen

Sen önce last of us in türünü araştır ondan sonra millete akıl ver. Oldu olacak last of us in komedi aksiyon oyunu olduğunu da soyleseydin :)

Bknz:

en.m.wikipedia.org/wiki/The_Last_of_Us

Oyunun türünü biliyorum merak etme sen samimi olarak korkarak mı oynadın tlou yu onu söyle.Eğer oynadıysan silent hill 2,f.e.a.r,outlast ya da güncel olarak P.T gibi diken üstünde mi oynadın tlou yu amacım kimseye akıl vermek değil herkes görüşünü paylaşabilir ama bir seviye olması lazım
korku türü tür olarak ikiye ayrılır.psikolojik korku ve hayatta kalma korku(macera korku da olur).psikolojik korku da seni olabildiğince korkutmaya çığlıklar artırmaya ve ölümden kaçmaya zorlar.hayatta kalma korku ise seni korkutmaktan çok seni germeye zorlamaya ve ölümle elindeki az imkanlarla mücadele etmeye zorlar.yukarıda saydıklarının hepsi psikolojik korku oyunu.amacı mücadele etmek değil korkutmaktır.bu yüzden o oyunları oynarken çok korkarız ve çığlık çığlığa kalırız çünkü ölümle mücadele edemiyor tam tersine kaçıyoruz.mesela resident evil ın ben remake dışında bir oyunundan korkmadım.evet endişe ve gerilimi sonuna kadar yaşadım.ne yapacam ne edecem diye saatlerce düşündüm.fakat korkmadım.hayatta kalma korku oyunlarında korku öğeleri ve hayatta kalma birleştirilir.korku oyunlarındaki atmosfer eklenir ama senden korkmakdan çok endişelenmen ve napacam diye düşünmen gerekir.bir keresinde talha aynacı resident evil a korku oyunu demek yanlış olur.gerilim oyunu diyelim demişti.olayda budur.psikolojik korkuda amaç saf korkudur.hayatta kalma korkuda ise endişe ve gerilim ön plandadır.last of us da hayatta kalma korkudur.korku öğeleri azaltılmıştır fakat oynanış dinamikleri yüzünden hayatta kalma korkuya rahatlıkla girer.aksiyonda hayatta kalma korku oyunlarında daha fazladır.bunun en büyük örneği resident evil döneminde çıkan çoğu aksiyon oyununun resident evil çakması olmasıdır.last of us a saf korku diyemeyiz fakat o vakit resident evila da diyemeyiz.hayatta kalma korku türüde zaten resident evil için kullanılan bir türdür.

BlackBeasT

7.9.2014 08:44:55

0
Revelations 2 sanki Code Veronica ile aynı çizgiyi taşıyor. Rockfort Adası'nın kirli hapishanelerinin farklı versiyonu'na geri dönebiliriz..

2K

7.9.2014 08:20:00

0
Umarım oyunun ekibi ilk Resident Evil: Revelations da çalışan ekiptir. Bir de RE serisinin hayranı değilim ama hayranlarının oyunlar görmekten zevk alacağı bir sürü karakteri kullanmak yerine hala yeni karater ekliyorlar oyuna.

BSC Misafiri

7.9.2014 07:09:46

0
Bende Last of Us'ı büyük keyifle bitirmiş biriyim ama klasik Resident Evil veya Silent Hill oyunları kadar korku unsuru yaşatmadı bana, sonuçta macera ve aksiyon yönü daha ağır basan bir oyun Last of Us. Eğilerek düşmanlarınızın nerede olduğunu hissedebilir ve istediğiniz gibi taktik geliştirebilirsiniz, sis bombasından parça tesirli bombaya, sessizce bir düşmanı bıçakla veya okla vurabilirsiniz. Merminiz hiç olmasa bile her yerde olan tuğla ve şişelerle düşmanı sersemletme veya yön saptırmanız mümkün. Sürekli olarak sohbet eden karakterler ve konuştukları konular gerilimden çok öyküye odaklanmamıza sebep oluyor, yalnızlık veya çaresizlik hissine kapılmıyorsunuz. Sonuçta tabii ki ağır yaşam mücadelesi veriliyor ama klasik RE serisi gibi değil, zaten RE 4'ten sonra çıkan oyunlardan bir tek Revelations iyiydi onun dışında kalanları RE olarak görmüyorum.

BSC Misafiri

7.9.2014 07:09:12

0
El konsolundan port olmadığına göre 1. oyundan çok daha geniş ve güzel olacaktır diye umuyorum. Karakterlerin bayan olması güzel olmuş bir korku oyununa göre.

OldGamers86

7.9.2014 06:10:56

0
Çıkardıkları karaktere bak.

umut söyler

7.9.2014 00:23:54

0
Afflicted=takırdayan

BSC Misafiri

6.9.2014 23:58:23

0
tlou korku oyunu olarak görülüyorsa bu siteden ayrılma vakti gelmiş gibi görünüyor..

resh_aykut

6.9.2014 23:31:34

0
Sonunda be . Claire geri dönüyor . Cidden çok sevindim bu habere. Steve i de görsek tadından yenmez.

mementopolis

6.9.2014 23:02:54

-1
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki Capcom'u nintendo almalıydı bu yüzden! Bari new 3ds'e yapsalardı...
sonra yeniden diyer platforumlara cikartirdi ... aynisini diyer oyunlarda da yapsa keske mesela Monster Hunter :D ,,Dead Riesing faciasini saymiyoruz. japonlar bu seri hakkinda ne düsünüyor bir fikrin var mi ? (oyuncular)

hasomen

6.9.2014 22:58:44

+1
quote:

Orijinalden alıntı: the clicker1 Hasomen

Yazdigin korku oyunlarında ne kadar korktuysam last of us'da da o kadar korktum.
Tamam o zaman söylenecek başka söz yok herkesin görüşü kendine sonuçta iyi akşamlar

mexican23

6.9.2014 22:58:34

0
Claire in 2den sonra bir oyunda ana karakter olması iyi olmuş bence. Ama yanında Leon olsa daha da iyi olurdu bence :)

kımyasal

6.9.2014 22:55:24

0
Oyun sektörü survivor yemeğini TLOU ve tomb rider ile yedi,sıra 2.dünya savaşı temalı oyunlara.

Bowser Zeki

6.9.2014 22:52:16

-3
Capcom'u nintendo almalıydı bu yüzden! Bari new 3ds'e yapsalardı...

the clicker1

6.9.2014 22:46:03

0
Hasomen Yazdigin korku oyunlarında ne kadar korktuysam last of us'da da o kadar korktum.

hasomen

6.9.2014 22:31:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: the clicker1 hasomen

Sen önce last of us in türünü araştır ondan sonra millete akıl ver. Oldu olacak last of us in komedi aksiyon oyunu olduğunu da soyleseydin :)

Bknz:

en.m.wikipedia.org/wiki/The_Last_of_Us
Oyunun türünü biliyorum merak etme sen samimi olarak korkarak mı oynadın tlou yu onu söyle.Eğer oynadıysan silent hill 2,f.e.a.r,outlast ya da güncel olarak P.T gibi diken üstünde mi oynadın tlou yu amacım kimseye akıl vermek değil herkes görüşünü paylaşabilir ama bir seviye olması lazım

the clicker1

6.9.2014 22:26:10

0
hasomen Sen önce last of us in türünü araştır ondan sonra millete akıl ver. Oldu olacak last of us in komedi aksiyon oyunu olduğunu da soyleseydin :) Bknz: en.m.wikipedia.org/wiki/The_Last_of_Us

the clicker1

6.9.2014 22:24:11

0
hasomen Sen önce last of us in türünü araştır ondan sonra millete akıl ver. Oldu olacak last of us in komedi aksiyon oyun

hasomen

6.9.2014 22:12:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: the clicker1 Şu korku oyununda co op olmaz 2 karakter yan yana oaz diyen fakirler herhalde last of Us in gameplay videolarını bile izleyemediler üzüldüm fakirlere :) güzel fikir umarım uygulanır ;)
Tlou yu ps4 te bitirdim.Ek olarak bir korku oyunu fanatiği olarak tlou yu oynarken tek gerildiğim bölüm oyunda yalnız kaldığımız suyun içinde geçen bölümdü.Hangi efsane olmuş korku oyununda co op var bir araştır istersen

BSC Misafiri

6.9.2014 22:12:09

0
Abi Leon la Cris e ne oldu birini koyaydınız bari

umut söyler

6.9.2014 22:06:05

+1
Last of us dan allah razı olsun.yoksa ho hooooo

umut söyler

6.9.2014 22:00:34

0
Shin mikamiyi kovup hangi yüzle dergide survival horrorun babasının hitlerinden diyebiliyorlar.yüzsüz capcom.

BSC Misafiri

6.9.2014 21:59:25

+1
Çift kadın karaktere gerek yoktu.Zero'dan Billy Coen iyi bir karakterdi,sır kayboluşuna da ışık tutmuş olurlardı.

the clicker1

6.9.2014 21:54:38

+1
Şu korku oyununda co op olmaz 2 karakter yan yana oaz diyen fakirler herhalde last of Us in gameplay videolarını bile izleyemediler üzüldüm fakirlere :) güzel fikir umarım uygulanır ;)

Hana-MicHi__

6.9.2014 21:47:49

0
Bu oyunu 3DS e çıkarmayan Capcom resmen yemek yediği kaba s...çmıştır.

PSBoy

6.9.2014 21:44:34

+1
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL The evil within varken Resident Evil felan almam ben . Hele hele o son oyunlarıda gördükten sonra bedava versinler oynamam . Ne zaman adam ederler o zaman alınır oynanır . Yıllar sonra çıkan The Last of Us bile harikalar yaratırken RE gibi bir seriyi soktukları hala bakın . Normalde RE serisinin olması gereken halini elin adamı ne güzel servis etti önümüze umarım o oyundan biraz ders almışlardır .

Kaldı ki şöyle bir sözleri var RE serisini yapan elemanların ; abi yeni bir oyun çıktı TLOS oyunda az mermi var hayatta kalma korkusu var ve insanlar tarafından çok sevilmiş ...

Zaten RE bu şekildeydi 4. oyunla aksiyona hafif kaydılar sonrasında Roket atarlı zombiler de gördük ya daha diyecek söz yok ...
Doğru söze ne hacet adamlar ne popülerse ona kayıyor aslında oyuncular onlardan tam tersi hareket ediyor örneğin RE 3'e kadar korkuydu ve oyuncular korkuya doydukları için aksiyon istiyorlardı onlarda bir kere tutturdular sonra öyle devam sonra oyuncular COD'a falan doydular eh yeter biraz gerilelim duygulananım dediler onların imdatına Naughty Dog yetişti sonra Capcom baktı la bu iyi sattı ''Biz artık korku yapcaz hehe'' demeye başladı aslında bu birazda bizlerin suçu insanoğlu işte ne eksikse onu istiyor eline geçince de bu kötü eskisini istiyom demeye başlıyor

Hoid

6.9.2014 21:31:34

+1
The evil within varken Resident Evil felan almam ben . Hele hele o son oyunlarıda gördükten sonra bedava versinler oynamam . Ne zaman adam ederler o zaman alınır oynanır . Yıllar sonra çıkan The Last of Us bile harikalar yaratırken RE gibi bir seriyi soktukları hala bakın . Normalde RE serisinin olması gereken halini elin adamı ne güzel servis etti önümüze umarım o oyundan biraz ders almışlardır . Kaldı ki şöyle bir sözleri var RE serisini yapan elemanların ; abi yeni bir oyun çıktı TLOS oyunda az mermi var hayatta kalma korkusu var ve insanlar tarafından çok sevilmiş ... Zaten RE bu şekildeydi 4. oyunla aksiyona hafif kaydılar sonrasında Roket atarlı zombiler de gördük ya daha diyecek söz yok ...

hasomen

6.9.2014 21:25:58

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Coop butun oyunun tadini bozabilir gormek lazim ama anlamiyorum su coop hastaligini arkdas korku oyunun da ne coop'u arada goryselim bir bolum beraber gidelim yan karakter ile yetiyor coop tum atmosferi ve gercekciligi bozuyor. Hangi korku oyununa koydularsa oyun yapisi bozuldu. Bunun da farkli olacagi ne belli. Hala survival horrormus gibi lanse ediliyor. Yanimizda ki kiz umarim doner tekme falan savurmuyordur dusmanlara.
Aynen senin görüşündeyim re revelations un ilk oyunu iyiydi umarım bunda co op yapacağız diye atmosferi bozmazlar

Bromdr

6.9.2014 21:16:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: JonnyCaqe Önceden heyecanlandırıp balon çıkıyor hep.Çıkmaması dileğiyle,
Bu revelationsun ilki balon değildi.Tam tersine eski resident evil serilerine bağlıydı.Bu da öyle olucak büyük ihtimal!

BSC Misafiri

6.9.2014 21:16:17

+1
Coop butun oyunun tadini bozabilir gormek lazim ama anlamiyorum su coop hastaligini arkdas korku oyunun da ne coop'u arada goryselim bir bolum beraber gidelim yan karakter ile yetiyor coop tum atmosferi ve gercekciligi bozuyor. Hangi korku oyununa koydularsa oyun yapisi bozuldu. Bunun da farkli olacagi ne belli. Hala survival horrormus gibi lanse ediliyor. Yanimizda ki kiz umarim doner tekme falan savurmuyordur dusmanlara.

mementopolis

6.9.2014 21:08:17

0
iştahım kabardi :) ciksada oynasak ...

JonnyCaqe

6.9.2014 20:59:19

0
Önceden heyecanlandırıp balon çıkıyor hep.Çıkmaması dileğiyle,

hasomen

6.9.2014 20:51:53

+1
Bu resident evil ın yeni oyunlarında ki co op sevdası ne zaman bitecek acaba?

kayakuk356

6.9.2014 20:50:12

0
müthiş harika
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Resident Evil: Revelations 2 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
13 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız