Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Rekor Sayıda CS: GO Hilecisi Banlandı


      Özellikle Counter Strike: Global Offensive'in indirime girmesi ardından son zamanlarda iyice artan hile kullanımı, Valve tarafından gerekli cevabı aldı. Reddit'teki oyuncular rekor sayıda banlanmanın gerçekleştiğini söylüyorlar.
 
     Muhafazakar bir tahmin olarak 1600 oyuncunun banlandığı konuşuluyor. Ayrıca 16 farklı hile satan site de tespit edilmiş ve engellenmiş durumda.
 
     Eğer siz de hile kullandığını düşündüğünüz bir oyuncuyla karşılaşırsanız, rapor etmeyi unutmayın.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Kaynak Counter Strike: Global Offensive counter-strike valve psn xbox live arcade ps3 xbox 360 pc mac steam fps multiplayer
Far Cry 4'ün Co-op Modu PS4 ve PS3 Oyuncularına 2 Saatliğine Ücretsiz Metal Gear Serisi, Toplamda 40 Milyondan Fazla Satmış
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Babblebabble

7.2.2017 08:23:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mandall

quote:

Tam olarak godoş kafasıyla yazılmış şeyler.
Ahahahahah.

BSC Misafiri

7.2.2017 00:39:26

0
kadeşim ne 1600 ya ? :DD 59bin yakın kısı banlandı :D

Mandall

9.7.2015 20:13:46

0
quote:

Orjinalden alıntı: TheRECRUIT Ben hileci görünce artık reportlamıyorum bile hele overwatch olayını artık asla yapmam aptal yerine konmuş gibi hissediyor insan %50 indirim yapıp indiriyorlar 7.5 dolara indiriyorlar sonra millet gift olarak depolayıp depolayıp asıl hesaplarını global yapmaya calısıyor hele bir ara %75 indirimde 3.75 dolar olmuştu ki o zaman hiç oynanacak gibi değildi... hayır yapınca noluyor onuda anlamış değilim 2 ay pasif kalsan rütben yok oluyor oynamaya başlasan gerçek globaller supremeler beynini dağıtıyor gene düşüyorsun amaçsız amaçsız işlerin peşindesin olan bize oluyor SİNİR OLDUĞUM NOKTA ŞU : ULAN İT OYUNUN OTURMUŞ BİR OYUNCU KİTLESİ VAR ZATEN EĞER ADAM O OYUNU 15 DOLARKEN ALMIYORSA 7.5 DOLARA MI ALIP CS GO COMMUNİTY SİNE KATILACAK BELLİ Kİ ADAM 2. HESAP AÇIP HİLE YAPACAK NİYE BUNU UCUZLATIP DAHA TEŞVİK EDİYORSUN. Zaten dotadan cs go dan şapkadır bıçaktır boktur püsürktür dünyayı kazanıyor 2 tane dijital oyun satmasan ne kaybedersin GERÇEKTEN OYUNCUSUNU DÜŞÜNEN FİRMA BÖYLE BİR ADİLİK YAPMAZ hatta ve hatta oyunun fiyatını 15 dolardan 20-25 dolara çeker ki oyunu gerçekten oynamak isteyenler satın alsın oyunu gerçekten oynamak isteyen 20 25 dolar olsada alır ama hileci adama koyar 25 dolara hesap açıp 2 gün sonra ban yemek... başlarda hileci görünce reportluyordum hatta overwatch dan hileci tespit ediyordum ama artık umrumda bile değil at koştursunlar birini bile reportlamam kendi oyununu temiz tutmaya çalışmayan firmanın pisliğini ben mi temizliyeceğim.
Tam olarak godoş kafasıyla yazılmış şeyler. Ben çok insan biliyorum indirime girdiği için oyunu alıp efendi efendi oynayan. Bizzat kendim 10-15 arkadaşıma indirimlerde bu oyunu hediye etmişimdir. Her alanda bardağın boş tarafını görmek istersen görürsün. Oyun fiyatına indirim yaptı diye bir firma eleştiriliyor çok komik. :) Ben adamların yaptığı işleri beğeniyorum. Hile kullananlara müdahalede oyunculara söz hakkı verilmesi çok iyi bir düşünce. Rahatsız olanlar bence bu yolla ban yemiştir :) Şahsen boş vakitlerimde bolca vaka izliyorum. Konu hortlatma birliği başkanlığından gönderildim ...

Meurglys

28.12.2014 19:27:07

0
.

Guest-ED5D10718

27.12.2014 14:50:16

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- PC de MP oynayan kaldı mı halen ?
Olmaz mi? Sen CS 1,6 PS2'de mi oynadin. Butun efsane oyunlar sadece konsollara mi cikti?

gmyo31

27.12.2014 11:48:32

0
battlefiled da lazım boyle birsey

daedlus

27.12.2014 08:26:30

0
eminim çoğu türktür hile yapanların :) :) :)

obantr

27.12.2014 08:03:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheRECRUIT Ben hileci görünce artık reportlamıyorum bile hele overwatch olayını artık asla yapmam aptal yerine konmuş gibi hissediyor insan %50 indirim yapıp indiriyorlar 7.5 dolara indiriyorlar sonra millet gift olarak depolayıp depolayıp asıl hesaplarını global yapmaya calısıyor hele bir ara %75 indirimde 3.75 dolar olmuştu ki o zaman hiç oynanacak gibi değildi... hayır yapınca noluyor onuda anlamış değilim 2 ay pasif kalsan rütben yok oluyor oynamaya başlasan gerçek globaller supremeler beynini dağıtıyor gene düşüyorsun amaçsız amaçsız işlerin peşindesin olan bize oluyor SİNİR OLDUĞUM NOKTA ŞU : ULAN İT OYUNUN OTURMUŞ BİR OYUNCU KİTLESİ VAR ZATEN EĞER ADAM O OYUNU 15 DOLARKEN ALMIYORSA 7.5 DOLARA MI ALIP CS GO COMMUNİTY SİNE KATILACAK BELLİ Kİ ADAM 2. HESAP AÇIP HİLE YAPACAK NİYE BUNU UCUZLATIP DAHA TEŞVİK EDİYORSUN. Zaten dotadan cs go dan şapkadır bıçaktır boktur püsürktür dünyayı kazanıyor 2 tane dijital oyun satmasan ne kaybedersin GERÇEKTEN OYUNCUSUNU DÜŞÜNEN FİRMA BÖYLE BİR ADİLİK YAPMAZ hatta ve hatta oyunun fiyatını 15 dolardan 20-25 dolara çeker ki oyunu gerçekten oynamak isteyenler satın alsın oyunu gerçekten oynamak isteyen 20 25 dolar olsada alır ama hileci adama koyar 25 dolara hesap açıp 2 gün sonra ban yemek... başlarda hileci görünce reportluyordum hatta overwatch dan hileci tespit ediyordum ama artık umrumda bile değil at koştursunlar birini bile reportlamam kendi oyununu temiz tutmaya çalışmayan firmanın pisliğini ben mi temizliyeceğim.
%100 Katılıyorum. Online oyunlara haftada en az 5-6 kez güncelleme çıkarılmalı ve oyunlar ucuz olmamalı böylece hilenin %90 önüne geçilir.

TheRECRUIT

27.12.2014 06:07:41

0
Ben hileci görünce artık reportlamıyorum bile hele overwatch olayını artık asla yapmam aptal yerine konmuş gibi hissediyor insan %50 indirim yapıp indiriyorlar 7.5 dolara indiriyorlar sonra millet gift olarak depolayıp depolayıp asıl hesaplarını global yapmaya calısıyor hele bir ara %75 indirimde 3.75 dolar olmuştu ki o zaman hiç oynanacak gibi değildi... hayır yapınca noluyor onuda anlamış değilim 2 ay pasif kalsan rütben yok oluyor oynamaya başlasan gerçek globaller supremeler beynini dağıtıyor gene düşüyorsun amaçsız amaçsız işlerin peşindesin olan bize oluyor SİNİR OLDUĞUM NOKTA ŞU : ULAN İT OYUNUN OTURMUŞ BİR OYUNCU KİTLESİ VAR ZATEN EĞER ADAM O OYUNU 15 DOLARKEN ALMIYORSA 7.5 DOLARA MI ALIP CS GO COMMUNİTY SİNE KATILACAK BELLİ Kİ ADAM 2. HESAP AÇIP HİLE YAPACAK NİYE BUNU UCUZLATIP DAHA TEŞVİK EDİYORSUN. Zaten dotadan cs go dan şapkadır bıçaktır boktur püsürktür dünyayı kazanıyor 2 tane dijital oyun satmasan ne kaybedersin GERÇEKTEN OYUNCUSUNU DÜŞÜNEN FİRMA BÖYLE BİR ADİLİK YAPMAZ hatta ve hatta oyunun fiyatını 15 dolardan 20-25 dolara çeker ki oyunu gerçekten oynamak isteyenler satın alsın oyunu gerçekten oynamak isteyen 20 25 dolar olsada alır ama hileci adama koyar 25 dolara hesap açıp 2 gün sonra ban yemek... başlarda hileci görünce reportluyordum hatta overwatch dan hileci tespit ediyordum ama artık umrumda bile değil at koştursunlar birini bile reportlamam kendi oyununu temiz tutmaya çalışmayan firmanın pisliğini ben mi temizliyeceğim.

oyuncu11790

27.12.2014 00:09:48

+2
Aldığı oyuncakların avukatlığını üstlenen arkadaşlar yazmış yine :) Niye herkes kendi aletini savunmak için yarışa giriyor ki ? yada kendisinde olmayan aleti kötülüyor :) Adamda konsol var bilgisayarı olanı ezik muamelesi yapıyor yada tam tersi bilgisayarı olan konsola vs vs...Yaa arkadaş bunlar oyuncak alın ve hangisine gücünüz yetiyorsa oynayın keyfinize bakın... Ben 25 yaşındayım ekonomik olarak kendi ayaklarımın üstünde durabiliyorum, öğrenciyken tek platformda takılıyordum şimdi hepsi var :) şimdi aranızda en üstün ben miyim ? Arkadaşlar bırakın aletleri savunmayı aksine eleştirin ki size daha iyilerini sunsunlar...Sizin gibi avukatlar varken firmalar niye dert yapsın ki...

thanatos13

26.12.2014 23:36:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- PC de MP oynayan kaldı mı halen ?
hıı hıı

musAKka

26.12.2014 18:47:02

+6
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- PC de MP oynayan kaldı mı halen ?
Olmaz mı... Biz kocaman kocaman adamlar olarak Battlefield 4, Heroes of the Storm, Chivalry, Assetto Corsa, Dark Souls 2 oynuyoruz, bir de utanmadan twitch yayını falan yapıyoruz.

Mactavish-

26.12.2014 17:37:21

-3
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking
alıntı:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

İşte PC de oyun oynamamızın en büyük nedeni en kötü platform.


Aynen, Xbox'ta 720p-25 fps'de oynamak varken Pc'yi kim ne yapsın?
Bu konuda bile yüzsüz gibi yorum yapıyorsun ya. 720P de WD oynayıp burda artistlik yapmaktan ötemeye bile gidemiyorsun.

Mactavish-

26.12.2014 17:35:26

-2
PC de MP oynayan kaldı mı halen ?

Jedi_masterr

26.12.2014 15:34:18

-4
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon İşte PC de oyun oynamamızın en büyük nedeni en kötü platform.
+1981

BSC Misafiri

26.12.2014 15:12:58

-1
Konsolda oynama sebeplerinden. Hem herkesin donanımı eşit sadece yeteneğe bakıyor.

maniague

26.12.2014 14:14:34

-2
quote:

Orijinalden alıntı: stun
alıntı:

Orijinalden alıntı: maniague

alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: soniczeki<br><br>Konsol alma sebebim diyenler. Sanki konsolda hile yok...</blockquote><br><br>yok lan tabi.. 6 yıldır kullanıyorum 1 kere görmedim..


watch?v=BzDnx6uvYnQ

izleyemiyorum adam gibi link at şuraya.. olm böyle tube videosu bulmakla olmuyor... 2010 dan beri ps3 kullanıyorum şuanda ps4 var.. zaten konsol kaçında kırıldı ? 2011 demi ne kırıldı.. ps4 kırık değil.. ne olucak.. şuana kadar 1 kere bile görmediğim şeyi sen her gün yaşıyorsun.. sonrada bana diyorsun ki konsolda hile var.. he canım he
O.B.K. O da olmadı ben bir IQ testi göndereyim, onun sonuçlarına göre muamele göstereyim diyeceğim de, uğraşacağım yok pek inanmak istediğine kiritip, başka bir doğruyu kabullenmek istemeyenlerle.

bocekgrafik

26.12.2014 10:01:31

+1
Ben CS:GO oynamadım. COD oynuyordum. Ordan tecrübe ile yazdım bunları. Hileci gördüğümde çıkıp tekrar giriyorum. Tâ ki hileci olmayana dek. Adam hiledir ama aşırı beceriksizdir ve ancak hileyle senin hilesiz oynama skoruna yaklaşıyordur; o zaman çıkmıyorum.

stun

26.12.2014 08:15:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: maniague

watch?v=BzDnx6uvYnQ
izleyemiyorum adam gibi link at şuraya.. olm böyle tube videosu bulmakla olmuyor... 2010 dan beri ps3 kullanıyorum şuanda ps4 var.. zaten konsol kaçında kırıldı ? 2011 demi ne kırıldı.. ps4 kırık değil.. ne olucak.. şuana kadar 1 kere bile görmediğim şeyi sen her gün yaşıyorsun.. sonrada bana diyorsun ki konsolda hile var.. he canım he

AlpKhanate

26.12.2014 02:46:19

-3
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik Bir kaç sebebi var:

1- Hilesiz oynadığında adam vurmayı beceremeyen zavallılar.
2- Hile kullanmayı alışkanlık haline getirdiği için sürekli hile ile oynayanlar.
3- Search & Destroy gibi modlarla ESL vb. turnuva maçları yapanlar.
4- Iyi oynayan ama kendi egosunu, terminatör gibi katliam yaparak tatmin edenler.
5- Parası çok ve şımarık p.çler.

1. grup hariç hepsi, banlansa bile yeni hesap açıp, yine hileyle tekrar başlar oynamaya. Bu tiplere ana-bacı sövsen bile işe yaramadığı gibi pişkindirler ve, kendilerine küfredildiğine kızmak yerine gülerler. Bizim memlekette “Onbirli" derler bunlara. Kanaatimce, aldığı nefes bile zarar olan yaratıklardır bunlar.

VAC ban, steam hesabının tamamen kapatılması değil, sadece o oyundan yasaklanmadır. Kişinin kaç ban yediğini görmek mümkün ama hangi oyundan ban yediğini görmek mümkün değil. 3 sefer ban yiyipte, başka oyunda yine hile yapana bile denk geldim. Steam, hileciler konusunda çok gevşek. 1600 kişi, 200.000 kişi içinde nedir ki? Hileci sayısı çok daha fazladır mutlaka. Vaziyet buyken, 1600 kişiyi banlamakla sanki çok bi iş yapmışlar gibi, bunun reklamını yapıyorlar.

Madem milleti banlamakta elleri bu kadar korkak veya gevşek, en azından, çok hile yapılan oyunlar için çıkan hileleri işlevsiz kılacak güncelleme çıkartsalar, yine olur. Veya hile kullanan tespit edilince ona bir uyarı ekranı çıksa, kişi hile kullanmaya devam edince banlansa. Özetle, isteseler, hilecilere göz açtırmazlar ama durum, göründüğü gibi değil işte.

Çünkü sadece oyun satmaktan değil, hilesini satmaktan da para kazanıyorlar. Bundan steam'e de pay veriyorlardır kesin. Banlananlarsa, kesinlikle hileyi netten ücretsiz indirenler oluyor. Inanmayan denesin.
csgo oynamadım ama genelde bu tip oyunlarda soygun içerikler oluyor. Almayınca çok zayıf kalıyorsun. Adamın damage i 2 katın oluyor. Wolfteam ve warrock oynardım eskiden. Özellikle warrockta sırf bu sebepten hileye başvururdum. Adalet sağlansın diye. CS go yu bilmiyorum tabi . Eğer parayla alınabilen bir şey yoksa hakkaten adilik. Bf3te de var hayret ediyorum

emrahcey

26.12.2014 00:54:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik Bir kaç sebebi var:

1- Hilesiz oynadığında adam vurmayı beceremeyen zavallılar.
2- Hile kullanmayı alışkanlık haline getirdiği için sürekli hile ile oynayanlar.
3- Search & Destroy gibi modlarla ESL vb. turnuva maçları yapanlar.
4- Iyi oynayan ama kendi egosunu, terminatör gibi katliam yaparak tatmin edenler.
5- Parası çok ve şımarık p.çler.

1. grup hariç hepsi, banlansa bile yeni hesap açıp, yine hileyle tekrar başlar oynamaya. Bu tiplere ana-bacı sövsen bile işe yaramadığı gibi pişkindirler ve, kendilerine küfredildiğine kızmak yerine gülerler. Bizim memlekette “Onbirli" derler bunlara. Kanaatimce, aldığı nefes bile zarar olan yaratıklardır bunlar.

VAC ban, steam hesabının tamamen kapatılması değil, sadece o oyundan yasaklanmadır. Kişinin kaç ban yediğini görmek mümkün ama hangi oyundan ban yediğini görmek mümkün değil. 3 sefer ban yiyipte, başka oyunda yine hile yapana bile denk geldim. Steam, hileciler konusunda çok gevşek. 1600 kişi, 200.000 kişi içinde nedir ki? Hileci sayısı çok daha fazladır mutlaka. Vaziyet buyken, 1600 kişiyi banlamakla sanki çok bi iş yapmışlar gibi, bunun reklamını yapıyorlar.

Madem milleti banlamakta elleri bu kadar korkak veya gevşek, en azından, çok hile yapılan oyunlar için çıkan hileleri işlevsiz kılacak güncelleme çıkartsalar, yine olur. Veya hile kullanan tespit edilince ona bir uyarı ekranı çıksa, kişi hile kullanmaya devam edince banlansa. Özetle, isteseler, hilecilere göz açtırmazlar ama durum, göründüğü gibi değil işte.

Çünkü sadece oyun satmaktan değil, hilesini satmaktan da para kazanıyorlar. Bundan steam'e de pay veriyorlardır kesin. Banlananlarsa, kesinlikle hileyi netten ücretsiz indirenler oluyor. Inanmayan denesin.
CS:GO server admin'i hile yapıyorsa ne yapacağız ? Birde bunlar var. Biri adam hile yapıyor diyor onu tanıyan üç-beş kişi " yok biz onu tanıyoruz", "temiz adam ,onda hile olmaz" diye sustuyorlar. Artık hileye hurdaya karşı sessiz sedasız oynuyorum, sıkılana kadar. Adam yapmış 50 - 60 frag ölmüş 5 kere 10 kere bu skor yeterli adamın ne olduğuna kanıt, Bir Allah'ın kuluda demiyor ki , Kardeşim buralarda harcanma turnaya katıl , Türkiye'ye kupayı getir Ama Fifisi yetmez.

bocekgrafik

25.12.2014 22:40:25

+5
Bir kaç sebebi var: 1- Hilesiz oynadığında adam vurmayı beceremeyen zavallılar. 2- Hile kullanmayı alışkanlık haline getirdiği için sürekli hile ile oynayanlar. 3- Search & Destroy gibi modlarla ESL vb. turnuva maçları yapanlar. 4- Iyi oynayan ama kendi egosunu, terminatör gibi katliam yaparak tatmin edenler. 5- Parası çok ve şımarık p.çler. 1. grup hariç hepsi, banlansa bile yeni hesap açıp, yine hileyle tekrar başlar oynamaya. Bu tiplere ana-bacı sövsen bile işe yaramadığı gibi pişkindirler ve, kendilerine küfredildiğine kızmak yerine gülerler. Bizim memlekette “Onbirli" derler bunlara. Kanaatimce, aldığı nefes bile zarar olan yaratıklardır bunlar. VAC ban, steam hesabının tamamen kapatılması değil, sadece o oyundan yasaklanmadır. Kişinin kaç ban yediğini görmek mümkün ama hangi oyundan ban yediğini görmek mümkün değil. 3 sefer ban yiyipte, başka oyunda yine hile yapana bile denk geldim. Steam, hileciler konusunda çok gevşek. 1600 kişi, 200.000 kişi içinde nedir ki? Hileci sayısı çok daha fazladır mutlaka. Vaziyet buyken, 1600 kişiyi banlamakla sanki çok bi iş yapmışlar gibi, bunun reklamını yapıyorlar. Madem milleti banlamakta elleri bu kadar korkak veya gevşek, en azından, çok hile yapılan oyunlar için çıkan hileleri işlevsiz kılacak güncelleme çıkartsalar, yine olur. Veya hile kullanan tespit edilince ona bir uyarı ekranı çıksa, kişi hile kullanmaya devam edince banlansa. Özetle, isteseler, hilecilere göz açtırmazlar ama durum, göründüğü gibi değil işte. Çünkü sadece oyun satmaktan değil, hilesini satmaktan da para kazanıyorlar. Bundan steam'e de pay veriyorlardır kesin. Banlananlarsa, kesinlikle hileyi netten ücretsiz indirenler oluyor. Inanmayan denesin.

acmtncy

25.12.2014 21:37:12

0
konsolda hile yapan var. hem xbox360 hem ps3'te var. yeni nesilleri bilmem. mesela gta 4'ün multisinde el arabasıyla gezip, sürülemeyen jetleri helikopter gibi sürenler vardı.

TRegular

25.12.2014 21:34:23

+1
Bende hileciler ve troller nedeniyle oynamıyordum. Kim ne durumda diye geçmişe bakayım dedim sonuç altta ;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

maniague

25.12.2014 19:19:04

-2
quote:

Orijinalden alıntı: stun
alıntı:

Orijinalden alıntı: soniczeki

Konsol alma sebebim diyenler. Sanki konsolda hile yok...


yok lan tabi.. 6 yıldır kullanıyorum 1 kere görmedim..
watch?v=BzDnx6uvYnQ

emre1393

25.12.2014 18:44:40

-3
Gerçek PC bu degilciler gelir şimdi, Konsol bu yüzden daha iyi oyun ortamı sunuyor, hile yok, herkesin oyun donanımı ayni, iyi oynamak sadece senin becerine kalmış.

BSC Misafiri

25.12.2014 18:07:56

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon İşte PC de oyun oynamamızın en büyük nedeni en kötü platform.
Konsolda csmi oynanır la isterse hile oranı %90 olsun bu oyun pc oyunu :D

stun

25.12.2014 17:39:36

-2
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki Konsol alma sebebim diyenler. Sanki konsolda hile yok...
yok lan tabi.. 6 yıldır kullanıyorum 1 kere görmedim..

SkYHawKTR

25.12.2014 17:17:31

+2
Sanki CS GO'dan engel yemişler gibi konuşuluyor ama olay VAC ban. Yani bütün oyunların bütün offical serverlarından banlanmalarından bahsediyoruz. VAC ban yerseniz bütün oyun içi eşyalarınıza da veda edebilirsiniz. Banlandığını gördüğüm bi kaç kişinin 2000 dolardan fazla malzemesinin çöp olduğuna şahit oldum. Ayrıca VAC sistemi güncellendiği için ban geliyor, yani hile korumasına yeni önlem alınıyor. Happy VACation!

alemburda34

25.12.2014 17:02:54

0
Konsolda hile kullanan gormedim dogruya dogru konsolda en fazla cfw sahip biri hile kullanabilir onuda psn yada xbox live erisimi kesiliyor.

Bowser Zeki

25.12.2014 17:01:22

0
Orası öyle ps ve xbox için ama wii için yada ds için aynı şey söylenemez. Mario Kart Wii de hileciler yüzünden oynanılamaz hale geliyodu.

bozcan

25.12.2014 16:58:18

+1
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki Konsol alma sebebim diyenler. Sanki konsolda hile yok...
Hilenin en az olduğu yer en azından.

Bowser Zeki

25.12.2014 16:55:09

0
Konsol alma sebebim diyenler. Sanki konsolda hile yok...

David Attenborough

25.12.2014 16:48:44

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon İşte PC de oyun oynamamızın en büyük nedeni en kötü platform.
Aynen, Xbox'ta 720p-25 fps'de oynamak varken Pc'yi kim ne yapsın?

natrak

25.12.2014 16:05:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nipps Bu ban yiyenler 4-5 gün sonra bu oyunu 5 dolara yine alıp yine oynayacak. PC oyuncusuyum fakat sırf şu sebepden dolayı konsola geçmeyi düşünüyorum.
git lol oyna hile çıkarsa 1 hafta içinde engelleniyor.

BSC Misafiri

25.12.2014 15:09:12

+4
Topunun allah belasını versin ruh hastası şerefsizler.

kav1nsky

25.12.2014 14:28:59

+3
Bu ban yiyenler 4-5 gün sonra bu oyunu 5 dolara yine alıp yine oynayacak. PC oyuncusuyum fakat sırf şu sebepden dolayı konsola geçmeyi düşünüyorum.

freshmind

25.12.2014 13:29:57

-3
Klasik PC ... O değil birde CS:GO gibi bir oyun... Steam - Valve falan ... Hile konusu masaya yatırıldığında vız vız eden PC'ciler susarlar umarız artık. BF'de de vardı bu mevzu. Hatta League of Legends gibi milyonların oynadığı bir oyuna dahi bir ara sıçramıştı. CoD zaten vefad. Ki bunlar milyon dolarlık serverları olan, deli gibi yatırım ve işçisi olan şirketlerin oyunu. Kenarda köşede kalmış oyunların halini hepimiz biliyoruz. Al sana open source al sana geliştirilebilir açık platform Böyle oyun mu oynanır yahu ?

Fuusrodah

25.12.2014 13:09:26

+2
VAC hakkında daha fazla bilgi için buyurun: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-RADZ-6869&l=turkish

Mütevazı Üye

25.12.2014 12:41:13

-2
quote:

Orijinalden alıntı: ronaldinho62 Hile kullananlar ! Hile kullanıp karşınızdakini öldürdüğünüzde aslında öldürdüğünüz kişiye şunu söylemiş oluyorsunuz. : '' Ben seni kendi yeteneğimle , oyun becerimle yenemem bu yüzden seni ancak hile ile yenebiliyorum. '' Bu da zaten adam olmadığınızın bariz kanıtıdır. Halbuki hilesiz öldürdüğünüz bir adamın zevki hileliye göre paha biçilemez derecede zevklidir.
aynen öyle hocam ben bu oyunu oynuyorum hile kullanan birini dahi görmedim 2 senedir prof olduğum içinde maça giripte öldürmediğim bi adam kalmadı hele snıper ile oynamak felan o tak sesi süper ya http://www.youtube.com/watch?v=xbuVoCjbU48&index=27&list=PLJKk1PJLrbcQJ4t5jy2nY3rqtABkKsITR

the clicker1

25.12.2014 12:30:19

+2
Pc den konsola sadece bu sebeple geçtim. En son bf3 oynarken metro haritasında biri kendi üssünden beni vurdu o an pc de oyun oynanmaz kararını aldım iyi ki de bu kararı almışım insanın içinde acaba hile mi var kuşkusu olunca oynadığı oyundan zevk alamaz oluyor

pharm4vita

25.12.2014 12:28:28

+1
hayatımda oynadığım en çok hile barındıran oyun diyebilirm.bunun en büyük sebebide zamanında oyun fiyatını 8-10 lira rusya gibi ülkelerde ise 4-5 liraya kadar düşüren valvenin kendisir.güzelim oyun hile ve rus nooblar yüzünden yerlerde.rekabetçide bir sürü wh rastladım ve rapor ettim ama oyunun tadı hiç yok.

bozcan

25.12.2014 12:22:46

0
Konsola geçme sebebim.

whatsupman2

25.12.2014 12:06:44

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Misafiriz Hacıı
alıntı:

Orijinalden alıntı: SpellCaster

Ya biri bana şu hile kullananlar nasıl oyunun tadını çıkarıyor anlatabilir mi ? En son Warz'yi almıştım(keşke internetim çökseydi de almasaydım). Orada eşya topladıktan sonra bilmem nereden headshot yemiştim. Sinirlenip indirdim bir tane ilk başta iyiydi direk çoğu eşyaya sahip oldum ama 10 dk sonra oyun kökten sıktı her şeye sahip olduğum için. İlk ve Son olarak o zaman kullandım. Lütfen nesi bu kadar cazip bu hilenin ?


kullananlar zavallı olduğu için onların zavallılığını tatmin ediyor kardeş.
Çok güzel yorum olmuş ama ekleyim tek zavallı değil hiç bir şeyi beceremeyen oyun oynyama becerisi olmayan neyüdüyü belirsiz bir toplum. Asıl soru bunların anında banlanması yoksa pc oyunculuğu gitttikçe çöküşe geçer. Hileciyle karşılaşan ve o oyuna bir daha girmeyen çok arkadaşım var resmen oyundan soğutuyorlar ondan sonrada yapımcılar ağlıyor pc de oyuncu yok olmaz tabi. Sen önce ban işini çöz bak bakayım oyuncu oluyomu olmuyormu.

whatsupman2

25.12.2014 11:59:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon İşte PC de oyun oynamamızın en büyük nedeni en kötü platform.
Kesinlikle haklısın PC de oynuyorum 2 yıldır ama konsol alıcam galiba hile o kadar çokki multi oynamak imkansız. Aimbot wallhack manyağı bebelerle dolu etraf. Banlanıncada ağlıyor ergen bebeler bu hileyi kullananların yüzde 90 ını ergen sivilceli atarlı 10 ila 17 yaş arası saygısız gençler. Tek tr bazlı demiyorum dünya kapsamında.

ResVR

25.12.2014 11:44:07

+4
bir gün konsola geçersem sebebi olacak zaten.

BSC Misafiri

25.12.2014 11:14:33

0
İşte pc demek bu demek arkadaş.

BSC Misafiri

25.12.2014 11:14:26

0
Konsola geçmemin en buyuk nedenlerden biri. Hilesiz oyun gibisi yok.

ronaldinho62

25.12.2014 11:00:49

+3
Hile kullananlar ! Hile kullanıp karşınızdakini öldürdüğünüzde aslında öldürdüğünüz kişiye şunu söylemiş oluyorsunuz. : '' Ben seni kendi yeteneğimle , oyun becerimle yenemem bu yüzden seni ancak hile ile yenebiliyorum. '' Bu da zaten adam olmadığınızın bariz kanıtıdır. Halbuki hilesiz öldürdüğünüz bir adamın zevki hileliye göre paha biçilemez derecede zevklidir.

TheMuyu

25.12.2014 10:18:49

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon İşte PC de oyun oynamamızın en büyük nedeni en kötü platform.
sen oynama çok şey kaybetmez pc platformu

tayfun34_4

25.12.2014 09:40:21

+2
cod advanced warfare oynuyorum hackler havalarda uçuyor.Hile yaptığından şüphelnediğim adamın steam profine bir bakıyorum vac ban record yazıyor.Bu adam daha önce hile yapmış ise yine hile kullanıcak demektir.Sen niye bu adamın tamamen steam hesapını blocke etmiyorsunda bizim oynumuzu mahvetmesine izin veriryorsun sevgili steamciğim.Örneğin Battlefield eğer sen battlefield free2play hile yaparsan ve banlanırsan bütün battlefield oyunlarından banlanıyorsun bf4 bf3 bf2

xX_3B_Xx

25.12.2014 09:30:51

+2
Keşke aynısını Battlefield 4 oyuncuları için de yapsalar!

LEOjener

25.12.2014 09:20:35

-1
Ben iki kişiyi rapor etmiştim acaba akıbeti nooldu

Project Scorpio

25.12.2014 09:11:22

-11
İşte PC de oyun oynamamızın en büyük nedeni en kötü platform.

Misafiriz Hacıı

25.12.2014 09:10:31

+4
quote:

Orijinalden alıntı: SpellCaster Ya biri bana şu hile kullananlar nasıl oyunun tadını çıkarıyor anlatabilir mi ? En son Warz'yi almıştım(keşke internetim çökseydi de almasaydım). Orada eşya topladıktan sonra bilmem nereden headshot yemiştim. Sinirlenip indirdim bir tane ilk başta iyiydi direk çoğu eşyaya sahip oldum ama 10 dk sonra oyun kökten sıktı her şeye sahip olduğum için. İlk ve Son olarak o zaman kullandım. Lütfen nesi bu kadar cazip bu hilenin ?
kullananlar zavallı olduğu için onların zavallılığını tatmin ediyor kardeş.

SpellCaster

25.12.2014 08:02:57

+3
Ya biri bana şu hile kullananlar nasıl oyunun tadını çıkarıyor anlatabilir mi ? En son Warz'yi almıştım(keşke internetim çökseydi de almasaydım). Orada eşya topladıktan sonra bilmem nereden headshot yemiştim. Sinirlenip indirdim bir tane ilk başta iyiydi direk çoğu eşyaya sahip oldum ama 10 dk sonra oyun kökten sıktı her şeye sahip olduğum için. İlk ve Son olarak o zaman kullandım. Lütfen nesi bu kadar cazip bu hilenin ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Counter Strike: Global Offensive
+ TAKİBE
AL
108 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız