Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Nintendo Wii U Çıkış Tarihi, Fiyatı ve Detayları!

 
Nintendo CEO'su Satoru Iwata tarafından Nintendo Direct'te Nintendo Wii U sunumu tamamlandı. İşte ortaya çıkan ana detaylar:
 
- Nintendo Wii U'nun (1 GB sistem hafızası + 1 GB oyunlar için) 2 GB RAM'i olacak.
 
- Nintendo Wii U teknik özellikleriyle Wii'den 20 kat daha güçlü.
 
- Nintendo Wii'de çalışan tüm donanım (Wii-motion, Nunchuck, Wii Fit) ve yazılımlar (tüm Nintendo Wii oyunları) Nintendo Wii U'da çalışacak.
 
 - Nintendo Wii U online dünyaya kapılarını açıyor ve multiplayer, co-op gibi oyun modları konsolu (nihayet!) ziyaret ediyor.
 
- Nintendo Wii U'nun oyunlarında kullanılacak disk kendine has ve 25 GB kapasiteye sahip olacak.
 
 - Nintendo Wii U, 2 farklı modelle piyasaya çıkışını gerçekleştirecek.
 
- Nintendo Wii U Premium:  siyah renkte ve 32 GB'lık hafızasıyla 31,500 YEN (252 £ / 405 $ / 730 TL)
 
- Nintendo Wii U Home Style: beyaz renkte ve 8 GB'lık hafızasıyla  26,250 YEN (210 £/338 $ / 610 TL)
 
- Her iki paket içeriğinde de: Wii U konsolu + Wii U tablet kontrolcüsü + adaptör + HDMI kablosu yer alacak.
 
- Nintendo Wii U'nun tablet kontrolcüsü ayrıca alınmak istendiğinde ise epey bir tuzlu:  107 £ / 310 TL. Ancak 2 kontrolcü destekleyen Wii U oyunu yok. Yani ikinci bir tablet kontrolcüsü almanıza gerek yok.
 
- Nintendo Wii U, Japonya'da 8 aralıkta raflarda yer edecek.
 
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Nintendo Wii U tablet kontrolcü wii u çıkış tarihi wii u fiyatı wii u oyunları nintendo wii
iPhone 5 Oyunu Real Racing 3'ten İlk Görsel! Steam'in Belki de En Çok Beklenen Özelliği Yayında
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

23.2.2014 18:57:50

0
Wii u yu hiç canlı olarak gördünüz mü? O zaman ona göre konuşun . Çünkü bende almak istiyorum görüntü kalitesi süper. Sizde bi youtube da wii u nun orjinal tanıtımını izleyin anlarsınız.

Guest-F97E00D06

14.9.2012 09:46:20

0
Fiyatlar üzerine vergi eklenmiş halimi? eğer öyle değilse bi 900 tl isterler.

BSC Misafiri

14.9.2012 00:34:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: -berkay- Kabul edelim bu haliyle bile bir PS3 ü Xbox 360 ı geçemedi(En büyük örnek Batman AC grafikler rezalet). Şahsen bu alet yeterli değil gelecek nesil için ama ninterdo her zamanki gibi grafikten çok oynanışa odaklanacak öyle satacak
Wii u bu aleti Ps3 ve xbox 360 ile karşılaştıran zihniyete şaşarım zaten. Wii u , Ps3 ve Xbox 360 ı solda sıfır bıraksın diye yapılmadı Wii ayrıdır Wii u ayrıdır , Ps3/Xbox 360 ayrıdır Wii u ayrıdır ama arkadaşımız Batman AC gibi bir oyunu (bana göre şimdiye kadar çıkmış en iyi kahraman oyunu) Wii u e mal ediyor arkadaşım sen git Metin 2 oyna arkadaşım.Wii u ' e felan bulaşma.

MR.Fernandes

13.9.2012 22:52:31

0
Ama Aralik ayina kadar Nintendo TR icin bir seyler yapmassa WiiU yalan olur TR icin :(

Bowser Zeki

13.9.2012 22:05:32

0
Tüm yorumları üşenmeden okudum. Beni tek ilgilendiren yeni bir mario galaxy gibi bir oyun. 1080p olduğunu düşündüğümde bu hali alıyom.

Tall Man

13.9.2012 21:25:41

-1
Kabul edelim bu haliyle bile bir PS3 ü Xbox 360 ı geçemedi(En büyük örnek Batman AC grafikler rezalet). Şahsen bu alet yeterli değil gelecek nesil için ama ninterdo her zamanki gibi grafikten çok oynanışa odaklanacak öyle satacak

TheBladeRunner

13.9.2012 18:57:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri thebladerunner Remedy kimdir ? Açıklaması beni gram tatmin etmez çünkü kolay programlanabilmesi oyun maliyetini düşürmez dediğimle dediğinin yakından uzaktan alakası yok senin.Ayrıca.4k yıda sen dediğin için dedim ve örnek verdim.Yeni konsol nesli wiiu ile başlamıştır kardeşim xboxla psyle devam edicektir.donanımı diğer konsollara göre wii deki kadar düşük kalmasada düşük kalacaktır ama yine getirdiği yenilik ile adından söz ettirecektir.Bu işler sadece donanımla rakamlarla olmaz sevgili kardeşim.
Remedy kimmidir :D:D:D neyse bos oldugun burdan belli!!! gorsel olarak yeni nesill maalesef Wii U ile baslamayacak cok isterdim ama olmadi Benim cok bilmis arkadasim bi Wii U oyunlarina bak bide yeni nesiller icin boy gosteren oyun motorlarina bak sunuda unutma teknoloji demolarinda gorsel kalite dusuk tutulur var gerisini sen dusun biraz bilgilen oyle gel bak asagida adam aciklamis Wii U nun ne oldugunu konsola olumsuzluk olsun diye soylemiyorum.Wii U yenilerinin yaninda,Wii su ankilerin yaninda neyse cok daha assagi duracak bunuda unutma

BSC Misafiri

13.9.2012 18:27:26

0
thebladerunner Remedy kimdir ? Açıklaması beni gram tatmin etmez çünkü kolay programlanabilmesi oyun maliyetini düşürmez dediğimle dediğinin yakından uzaktan alakası yok senin.Ayrıca.4k yıda sen dediğin için dedim ve örnek verdim.Yeni konsol nesli wiiu ile başlamıştır kardeşim xboxla psyle devam edicektir.donanımı diğer konsollara göre wii deki kadar düşük kalmasada düşük kalacaktır ama yine getirdiği yenilik ile adından söz ettirecektir.Bu işler sadece donanımla rakamlarla olmaz sevgili kardeşim.

Ginga Bishounen

13.9.2012 18:01:45

0
Wii U'ya Epic Mickey 2 çıkmayacak sanıyordum. Bir de tablet controller ile Black Ops 2'yi gayet iyi oynadılar.

cahitdikici

13.9.2012 17:41:46

0
şuan yayınlanan amerikan konferansında bayonetta 2 ve monster hunter 3 ultimate duyuruldu wii u için :D devamıda geliyor birazdan

ChronoGear

13.9.2012 16:22:40

0
Pes pese oldu ama simdi aklima geldi. Nintendo WII U`da kullanilan GPGPU gucunu temelde OPEN GL apisinden alir. Yani bu GPU`lardan performans almak istiyorsaniz DX modunda degil OPEN GL (CL) modunda programlama yapmaniz gerekir. Bu noktada yillardir PSGL ve OpenGL merkezi olan Playstation 2 ve 3 konsollarinda is cikaran firmalarin Nintendo WII U konsolunda cok basarili islere imza atabilecegini eminim. PlayStation 4 konsolununda gelismis PSGL ve OPEN GL temelli olacagini varsayarsak firmalarin kendilerine ozel oyunlari gene cok farkli ve detayli gorunecek demektir. Nintendo 3DS`deki zayif donanimdan sonra bence hayranlari icin ya

ChronoGear

13.9.2012 16:15:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: cahitdikici @ChronoGear aslında E6760 olursa yeni nesil bir nintendo konsolu için fazlasıyla yeterli olur zaten gow3 kalitesinde bir zelda veya metroid veren makinayı piyasayı süpürür
Cahit simdi soyle bir durum var. Bu sistem ozellikleri biraz daha pruzsuz ve biraz daha detayli PS3 goruntusu verir onuda her oyunda vermez cunku elimizdeki kontrol cihazinda islemci yok. Bu yuzden oraya aktarilan goruntuler sesler yani hersey Wii U izerinde hesaplanip aktarilacak. Buda sistemin genel gucune yansiyan bir olgu. Hani PS3`un biraz daha iyi hali diyelim ki PS3 ozel oyunlarinda ki fizik ve animasyonlarin Power 7 islemci ile 3 cekirdekte gosterilmesi cok dusuk ihtimal. Zaten oyun yapimcilari Wii U GPU icin kotu demiyor ama islemci icin iyi diye tek bir cumle kurmadilar. Nintendo gene klasik EYLENCE ve FARKLILIK adi altinda guzel bir iscilik cikartmis. Sistem ozelliklerine fazla takilmamak gerekir ama sunu acikca goruyoruz ki PS3 ve Xbox 360 konsollarinin yaptigindan cokta fazlasini en azindan teknoloji ve gorsel olarak bizlere veremeyecek. Ama eylence olarak daha fazlasini sunacagina ben adim gibi eminim burasi tartisilmaz bir gercek. Zaten Nintendo baskanida bizim teknolojik bir devrim sunma niyetimiz hicbir zaman olmadi aciklamasida bunu destekliyor. Yani Nintendo kitlesi zaten su an beklediginden fazlasi ile karsi karsiya onlar acisindan bakarsak WII U kesinlikle beklentilerin ustunde. Biz HardCore yani Playstation ve Microsoft tayfasi icin yeterli degil. Yoksa Wii`de ben galaxy oynarken deli gibi eylendim su sistem ozelliklerinde bir Mario Galaxy allahim sana geliyorum dedirtir benim icin :) Yalniz su acikca goruluyor PS4 ve yeni xbox grafik olarak cok ileride olacak. Oyun motorlarida bunu gosteriyor. Ve Wii U donanimina bakip PS4 ve Xbox`un neler yapabilecegini az cok tahmin edebiliyorum. Daha fazla hafiza ve daha kaliteli ekran karti ile gosterilen teknoloji demolari gercek olucaktir. Nintendo WII U hayranlari icin fazla etkili ve janjan`li bir konsoldur. Resmen tescillendi artik :)

Ginga Bishounen

13.9.2012 15:45:46

+1
Gears of War 3 ya da Uncharted 3'ün görüntü kalitesinde Super Mario Galaxy 3 vs... oynadığımı düşündükçe salyalarım akıyor. :D

cahitdikici

13.9.2012 15:31:35

0
@ChronoGear aslında E6760 olursa yeni nesil bir nintendo konsolu için fazlasıyla yeterli olur zaten gow3 kalitesinde bir zelda veya metroid veren makinayı piyasayı süpürür

ChronoGear

13.9.2012 15:16:06

0
Gencler uzun zamandir gorusemiyoruz ozledim sizi yahu haha :D :D :D GPGPU kullaniyor Wii U. AMD`nin su an piyasada en cok kullanilan 2 tane GPGPU sistemi var. Bunlardan birisi E4690 digeri ise E6760. Konsolun fiyatinin yukselmemesi ve toplamda tum cihazin 75w elektirik harcadigini dusunursek verecegim linkteki iki modelden birisi su an Wii U sisteminin icinde. Bu iki model 25 ve 35w elektirik harciyor; Konsolun Ram`i yeterli degil. Neden derseniz ekran karti ayni 1GB hafizadan paylasicak ve elinizdeki kumandaya bilgilerin hesaplanip gonderilmeside oyun icin yaratilan bu 1gb ortak ram havuzundan yiyecek. Oyun yapimcilari Wii U`ya sadece bu acidan yeni nesil gozu ile bakmiyor. Linkteki GPU`lari incelerseniz aslinda Wii U gpu bizim su an konsollarimizda olanlardan cokta guclu degil! Shader sayisi sizi aldatmasin arkadaslar bunu unutmayin. neyse linki inceleyin kendi kararinizi verin :D http://www.techpowerup.com/145115/AMD-Delivers-First-Embedded-GPU-Supporting-OpenCL-and-Six-Displays.html Bu arada fiyat Amerika ve Avrupa icin cok yuksek vergi falan eklendiginde 350 ve 400$ fiyat gercekten cok fazla! Bugun 249$ olan VITA bile sirf bu sebepten satmiyor cok dikkat etmeniz gerekir.

MantarTheGreat

13.9.2012 14:55:09

-1
Playstation ve Xbox ile karşılaştırılmaması gereken bir konsol bence Wii U... Nasıl bu nesilde PS 3 ve Xbox 360'ın yanında Nintendo Wii neyse, bir sonraki nesilde PS4 ve Yeni Nesil Xbox içinde Wii U o olacak. Adım gibi eminim, yine ikisinden de fazla satacak.

TheBladeRunner

13.9.2012 14:48:41

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri [Thebladerunner Hayırdır tablet kullanıcı daha önce vardı da bizmi bilmiyorduk?Tabletler yeni moda oldu Nintendoda bunu oyun dünyasına entegre ederek çok akıllıca bir hareket yaptı,guzel oyunlarla desteklenincede tadından yenmez.senin yeni nesilden kastın nedir?wiiu'da 2gb ram Psde olacak 4gb ram. 1080 p olacak 4k...Kaç tane oyun oynayabiliceksin öyle?Ben sana söyliyeyim,o yeni nesil dediğin konsolların son ömürlerinde görebilirsin ancak tam performans oyunlarını.2018-2020? Çünkü oyun yapmak çok para istiyor heleki o cihazlara oyun yapmak firmalarını büyük sıkıntılara düşürecek.bırakın tartişmayıda yeni bir konsol cıkıyor keyfine bakın biraz.
konsolun kontrol sistemine burda laf attigimi veya hic bi yorumumda kotuledigimi hatirlamiyorum.Yeni nesillerin 4gb olacagini nerden biliyosun sayin misafir kardesm?? vahiymi geldi ne oldu sana??? Square firmasi yeni nesillerin motorlarini calistirmasi icin yuksek ram kapasitesine ihtiyac duyacak dedi okumadinmi???4k yi cikan haberler ve teknolojiok gelismeler dogrultusunda ve Sony nin stratejisi olarak soyledim.Bu arada Remedy yeni nesillerin oyun dunyasi icin buyuk bir adim ve programlanabilmesi bu nesle gore cok daha kolay oldugunu acikladi yetmiyomu senin icin??? @gamehunter boyle seylerle hic isim olmaz umurumda degil aslinda ama neden yaptigim her yorum eksi 3 seninki arti 3 aliyor merak ettim dogrusu sencede ilginc degilmi???

EmuMaster

13.9.2012 14:40:31

0
Türkiyede 610 tl gibi bir fiyatla çıkacaksa (hiç sanmıyorum sağolsun vergiler) gözümü kırpmadan alırım. 2 gb ram olupta makinada nasıl bazı yapımcı firmalar ps3 ve x360'dan güçsüz diyolar anlamadım.Ama gpu mevzu bahisti sanırım. Tüm nintendo camiasına hayırlı olsun yeni konsol bekliyoruz.

BSC Misafiri

13.9.2012 14:17:47

0
[Thebladerunner Hayırdır tablet kullanıcı daha önce vardı da bizmi bilmiyorduk?Tabletler yeni moda oldu Nintendoda bunu oyun dünyasına entegre ederek çok akıllıca bir hareket yaptı,guzel oyunlarla desteklenincede tadından yenmez.senin yeni nesilden kastın nedir?wiiu'da 2gb ram Psde olacak 4gb ram. 1080 p olacak 4k...Kaç tane oyun oynayabiliceksin öyle?Ben sana söyliyeyim,o yeni nesil dediğin konsolların son ömürlerinde görebilirsin ancak tam performans oyunlarını.2018-2020? Çünkü oyun yapmak çok para istiyor heleki o cihazlara oyun yapmak firmalarını büyük sıkıntılara düşürecek.bırakın tartişmayıda yeni bir konsol cıkıyor keyfine bakın biraz.

Ginga Bishounen

13.9.2012 14:05:41

0
Yeni Pro Controller. Çok rahat gözüküyor.

TheBladeRunner

13.9.2012 13:36:22

-3
@gamehunter guzel kardesim konsolla alip veremedigim hic bisey yok arti konsolun burda cozunurlugune karsi negatif yonde hic bi yorumum olmadi.Diger konsollarinda uzay caginda olacagina dair bi aciklama yapmadim.Sonuc da Wii U yeni nesil diye adlandirilan bi klasmanin icinde donanim olarak diger konsollarla kiyaslama yapmam gayet dogal.Yeni nesil dendiginde yeni donanimlar ve yeni yazilimlar demek anladigin gibi yeni donanimlari birbiriyle kiyaslamak en dogal haklari insanlarin ozelliklede sevdigi bi platformdan beklentileri yuksekse...sende bi tutturmussun Nintendo eglence konsolu ee digerleri ne kardesim amaclari ne??? bi acikla kurtulalim bu dertten ister hardcore ister casual oyunlarin ilk amaci eglendirp,vakit gecirmek degilmi??

TheBladeRunner

13.9.2012 13:26:31

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Zoginet TheBladeRunner Aynı olaylar 6 sene öncede döndü ben ondan bahsediyorum. PS3 ilk çıktığında 1080 p oyunlar olacağı sölendi 6 sene geçti ama hala tık yok. Yine 4K oyunlar çıkıcak diye kandırcaklar bizi tum oyunları 1080p çıkaracaklar aradan 2-3 tane en fazla 4k çözünürlükte oyun çıkıcak kalıcak yine öyle. Yeni nesilde çözünürlükten daha çok CGI kalite oyunlar olur muhtemelen yani yeni neslin bence getireceği en büyük yenilik grafiklerde olur diye tahmin ediyorum. Ama senin sölediğin zaman içinde 4k diosun oda doğru bi söz ama ozaman ne zaman işte ? Belki de senin dediğin doğru çıkar yani bi bakmışız 4k oyunlar var yeni nesilde ben sadece fikrimi belirttim...
eyvallah arkadasim saygi duyarim yorumuna bence 4k oyunlari onumuzdeki nesilde gorebilecegiz Sony 1080p sozu verip tutamadi hal bu olunca Ms a piyasayi fazlasiyla kaptirdi verip de tutamadigi sozler yuzunden;dusuncem su Sony bu neslin acisini yeni nesilde almaya cok kararli hem daha once hemde cok daha guclu bi konsol yaratma pesinde hemde bunun yanina yeni cikartacagi 4k tv leri ps4 ile sattirma planlari icinde yani 4k oyun gormek artik hic ama hic hayal fln degil bu kosullar altinda!! Bencede dedigin gibi artik yeni nesillerde gorsel olarak CGI gorecegiz,gormeliyizde aksi halde yeni nesil konsollarin pek bi esprisi,alinacak taraflari kalmaz...

gam3hunter

13.9.2012 12:57:42

+3
TheBladeRunner kardeş senin bu konsolla alıp veremediğin ne ? sürekli haberlerine girip konsolu yeterli bulmama böyle diğer konsolların uzay çağına gideceğinden filan bahsediyorsun da ? nintendo son dönemlerde ne zaman ps ve xbox gibi bir strateji izlemiş ve o tarz yapıda konsol üretmek istemiş de sen onlarla kıyaslıyorsun ya bu adamların derdi çözünürlük değil ki ? adamların öyle derdi olsa niye donanım patlaması bir alet yapmasınlar ? ayrıca wii ps ve xbox için bu dönemde ne ise gelecek dönem içinde wiiU yeni konsollar için o olacak yani kendi tarzı ve stilinde ilerleyecek senin derdini çözemedim ve diğerlerinin de alet sürekli diğer konsollarla kıyaslanıyor ulen adamların öyle derdi olsa konsolu bile bile bu yapı da yapar mı ?! adamları zorla kıyaslıyorsunuz şöyle düşün bir insan tetris niye oynar eğlenmek nintendonun olayı bu sadece eğlence her yaşı eğlendirme mantığı adamlar baştan bu yana hardcore hitap etse o yönde oyunlar yapsa eyvallah ama adamlar sadece bu dönemde hardcore alternatifi ekledi diye hemen xbox ps kıyaslamayın şuan çıkardıkları bu konsol gayet uygun kendi stratejilerine göre

MantarTheGreat

13.9.2012 12:52:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Nasıl yani wii u nun kutusundan motion controller çıkmıcakmı?
Olur mu öyle şey İçerikten 1 adet çıkıyor ama ikincisini almak istersen bayağı pahalı. 170 dolar civarı... Düzenleme: Tabi bahsettiğin kontrolcü bu ise... http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/06/wii-u-controller-press-1307466616.jpg Düzenleme 2: Benim merak ettiğim şunun fiyatı ne olacak? http://download.gamezone.com/uploads/image/data/1106096/Wii_U_Pro_Controller.jpg

CaSsErDoDo

13.9.2012 12:52:01

+3
ya hala neyin 4ksı diyorsunuz kardeşim? e3 2005 sunumunda 2k oyunlar geliyordu ne oldu? 720p yi bile zor çıkarttılar bence gelecek nesil 1080p den başka bir şey olmayacak

Zoginet

13.9.2012 12:38:11

0
TheBladeRunner Aynı olaylar 6 sene öncede döndü ben ondan bahsediyorum. PS3 ilk çıktığında 1080 p oyunlar olacağı sölendi 6 sene geçti ama hala tık yok. Yine 4K oyunlar çıkıcak diye kandırcaklar bizi tum oyunları 1080p çıkaracaklar aradan 2-3 tane en fazla 4k çözünürlükte oyun çıkıcak kalıcak yine öyle. Yeni nesilde çözünürlükten daha çok CGI kalite oyunlar olur muhtemelen yani yeni neslin bence getireceği en büyük yenilik grafiklerde olur diye tahmin ediyorum. Ama senin sölediğin zaman içinde 4k diosun oda doğru bi söz ama ozaman ne zaman işte ? Belki de senin dediğin doğru çıkar yani bi bakmışız 4k oyunlar var yeni nesilde ben sadece fikrimi belirttim...

BSC Misafiri

13.9.2012 12:30:35

0
Nasıl yani wii u nun kutusundan motion controller çıkmıcakmı?

TheBladeRunner

13.9.2012 12:09:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: Zoginet Eğer ki cpu ve gpu da iyi bişiyler çıkarsa bu cihaz yeni nesil değil ama yakın birşey olur. Ayrıca TheBladeRunner 4k dan bahsediosun ama daha 1080 p oyun bile göremezken kanal bile göremezken 4k olsa ne olur olmasa ?? Yıllarca full hd televizyonlar satıldı ama insanlar 480p kanalları full hd tv lerde izlediler ne naladım ben o işten....
arkadasim burda ki konuyla alakasi yok dediginin ama soyluyeyim Turkiye de olmayabilir uydu alicin varsa Avrupa uydularina cevir bakalim kanallarin cogu hd yayin yapiyor wikipedia dan bak Japonya da 4k yayin yapan kanallar var ama haklisin ulkemizde yayin yok ayri mesele oyunlari gelecek olursak yanilmiyosam artik yeni nesillerle 4k cozunurlukde oyun oynama sansini yakalayabilirsin zaman icinde tabi...yani en kotu elde edecegin cozunurluk ee bi zamet 1080p olsun ve bakalim donanimi ne olacak Wii U da 1080p 60fps sozu veriyor oyunlarda bakalim gorelim!!

cahitdikici

13.9.2012 12:04:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

ins hocam valla devlet sirrina dondu!!!! ram kapasitesi olarak bu nesille kiyaslarsan gayet guzel ama yeni nesille galiba kiyaslayamiz bile;ins guclu cpu ve gpu vardir eger varsa su konsolun cok rahat Samaritan vermesi gerek diye dusunuyorum ama bekleyelim bakalim ne diyecekler cpu ve gpu hakkinda valla sabirsizlandim yaa
valla hocam hepberaber beklemedeyiz gpu cpu ne olur bilinmez ama unreal 3 serisi motorların tamamıyla tam bir uyum içerisindeymiş konsol yani en azından epicin açıklaması bu yönde eğer bu doğruysa samaritanı çalıştırır gibime geliyor sonuçta oda 3serisi olarak geçiyor.benim dikkatimi çeken ey wii unun fiyatı oldu millet 350-400eurolardan bahsediyordu büyük ihtimal 260-270euroya alınabilecek normal paketi

Zoginet

13.9.2012 12:01:52

0
Eğer ki cpu ve gpu da iyi bişiyler çıkarsa bu cihaz yeni nesil değil ama yakın birşey olur. Ayrıca TheBladeRunner 4k dan bahsediosun ama daha 1080 p oyun bile göremezken kanal bile göremezken 4k olsa ne olur olmasa ?? Yıllarca full hd televizyonlar satıldı ama insanlar 480p kanalları full hd tv lerde izlediler ne naladım ben o işten....

TheBladeRunner

13.9.2012 11:55:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: cahitdikici Orijinalden alıntı: TheBladeRunner firmalarin yeni nesil olamayacak derecede cok kotu demesini anlarim ama bu nesille kiyaslamalarini hic ama hic anlayamadim konsolda 1gb v ram ve 1gb sistem varken guzel bi gpu ve cpu ile su nesli havaya ucurur nerden atip tutuyolar bu nesille es deger oldugunu milleti birbirine dusurmek mi istiolar tovbe tovbe ama hala gpu ve cpu aciklamadi adamlar ne oluyor yavv Japonya nin devlet sirrimidir nedir??? valla hocam daha avrupa ve amerika sunumu var japonya sunumda rami açıkladı büyük ihtimalle her sunumda bir özelliği açıklarlar :D
ins hocam valla devlet sirrina dondu!!!! ram kapasitesi olarak bu nesille kiyaslarsan gayet guzel ama yeni nesille galiba kiyaslayamiz bile;ins guclu cpu ve gpu vardir eger varsa su konsolun cok rahat Samaritan vermesi gerek diye dusunuyorum ama bekleyelim bakalim ne diyecekler cpu ve gpu hakkinda valla sabirsizlandim yaa

mehmetoguzderin

13.9.2012 11:53:44

0
WiiU Rises

CaSsErDoDo

13.9.2012 11:49:10

0
ilk başta 1gb ram in xboxtaki gibi olacağını düşünmüştüm ama 1 gb sistem 1 gb gpu ise bu alet o kadarda berbat olamaz.

TheBladeRunner

13.9.2012 11:46:27

-3
quote:

Orijinalden alıntı: fazliboz yeni nesilde hdmi kablo standart olacak gibi
arkadasim yanlis anlama seni bozmak gibi amac gutmuyorumda adamlar 4k dan fln bahsediyor sen hdmi standartlasacagindan bahsetmissin!!! evet haklisin hdmi standart olacak:))

fazliboz

13.9.2012 11:44:15

0
nintendo sitesinde avrupa sunumu saat 15 diyo ama türkiye saatiyle ne olur bilmem belki orda cpu ve gpu yu söylerler yada en azında avrupa çıkış tarihini öğreniriz

cahitdikici

13.9.2012 11:44:02

+4
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner firmalarin yeni nesil olamayacak derecede cok kotu demesini anlarim ama bu nesille kiyaslamalarini hic ama hic anlayamadim konsolda 1gb v ram ve 1gb sistem varken guzel bi gpu ve cpu ile su nesli havaya ucurur nerden atip tutuyolar bu nesille es deger oldugunu milleti birbirine dusurmek mi istiolar tovbe tovbe ama hala gpu ve cpu aciklamadi adamlar ne oluyor yavv Japonya nin devlet sirrimidir nedir???
valla hocam daha avrupa ve amerika sunumu var japonya sunumda rami açıkladı büyük ihtimalle her sunumda bir özelliği açıklarlar :D

TheBladeRunner

13.9.2012 11:41:19

0
firmalarin yeni nesil olamayacak derecede cok kotu demesini anlarim ama bu nesille kiyaslamalarini hic ama hic anlayamadim konsolda 1gb v ram ve 1gb sistem varken guzel bi gpu ve cpu ile su nesli havaya ucurur nerden atip tutuyolar bu nesille es deger oldugunu milleti birbirine dusurmek mi istiolar tovbe tovbe ama hala gpu ve cpu aciklamadi adamlar ne oluyor yavv Japonya nin devlet sirrimidir nedir???

fazliboz

13.9.2012 11:38:18

0
yeni nesilde hdmi kablo standart olacak gibi

Ginga Bishounen

13.9.2012 11:35:07

+2
Bir de Nintendo Türkiye den elini çekmese şahane olacaktı.

cahitdikici

13.9.2012 11:31:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri 750 tl verip bunu alacak olanlara çok üzülüyorum ver 800 tl ps3 al yada ver 650 tl ps vita al..ps vita nın bile görüntü kalitesi bundan daha iyidir eminim..sistemlere bakınca vitanın daha iyi olduğunu anlıyacaksınız..
hoahahahah :D

BSC Misafiri

13.9.2012 11:27:41

-4
750 tl verip bunu alacak olanlara çok üzülüyorum ver 800 tl ps3 al yada ver 650 tl ps vita al..ps vita nın bile görüntü kalitesi bundan daha iyidir eminim..sistemlere bakınca vitanın daha iyi olduğunu anlıyacaksınız..

gam3hunter

13.9.2012 11:19:58

0
WiiU hitap ettiği oyunlar ve kitleyi düşünürsek gayet iyi bir sistemle geliyor çıkış fiyatı da fena değil

MantarTheGreat

13.9.2012 11:06:51

0
Bu arada premium muhabbetinin özelliği, dijital satın almalarda %10 puan verecekmiş. 2014'ün Aralık ayına kadar geçerliymiş premium. Premium paketin içinde kontrolcü stantı olacakmış. Puan programı yalnızca Premium paket satın alanlara açık olacakmış ve, dijital downloadı yüksek bir şekilde kullanan kesimi hedefliyormuş.

Zoginet

13.9.2012 11:02:38

0
Ram oldukça iyi geldi bana hele ki ps3 te 256 mb ram olduğunu düşünürsek wii u için gayet yeterli...

cahitdikici

13.9.2012 10:58:02

0
gpu ve cpu henüz açıklanmadı akşamki sunumları beklemek lazım büyük ihtimalle orda açıklarlar

turbo-powwer

13.9.2012 10:56:08

0
Cpu ve Gpu hakkinda bilgi vermemissiniz ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Wii U
+ TAKİBE
AL
16 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız