Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 4'ün Multiplayer'ından Yenilikler

Anlaşılan Battlefield 4'te bıçak atayım derken bıçak yiyenler çok olacak.
 
     Battlefield 4'ü E3'te deneme şansı bulan sitelerden biri olan MP1st, oyunla ilgili bazı bilgiler paylaştı.
 
     Mini-map'in üst kısmındaki yeşil bar oyunda takımınızın yapmış olduğu görevlerle dolarak Field Upgrade'leri takip ediyor. Daha doğrusu Squad'ınız için buradan çeşitli geliştirmeler açabiliyorsunuz. Birlikte oynadıkça ve puanlar kazandıkça Field Upgrade kısmından daha çok mühimmat, daha çok el bombası ve takımı destekleyecek başka bonuslar açılabiliyor. Bu sistem önceki özelleştirme sisteminin yerine getirilerek oyuncuları kendi takımlarıyla oynamaya daha çok itecek şekilde dizayn edilmiş.
 
     Diğer bir değişiklik ise yakın mücadelede meydana geliyor. Önceden bir oyuncuyu arkasından veya önden bıçakladığınızda karşınızdaki oyuncunun buna engel olma şansı bulunmuyordu. Artık eğer sizi görüp de bıçaklama hareketinize doğru zamanda karşılık verirse kazanan taraf o olacak.
 
     Yakın çatışmalarda ise düşmana ateş edildiğinde veya yakınına ateş edildiğinde karşıdaki oyuncunun hissettiği Suppression (Baskı) düşürülmüş. Bu nedenle yakın mesafeden düşmanın siper aldığı duvarlara ateş etmek çok da büyük bir zarar oluşturmayacak.
 
    

Bu haberin bağlantısı
URL
DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS
Metal Gear Solid V İçin Multiplayer Onaylandı Final Fantasy XIV: ARR'un 3. Betası Başlıyor!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Dictattor

5.12.2013 20:08:11

0
süper ötesi ve mükemmel....

desiremusic

17.6.2013 11:35:45

0
Suppression olayı çok can sıkıcıydı gereğinden fazlaydı BF3'te. Umarım bunda az olur.

*Meteora*

15.6.2013 11:59:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: gokselc12 Bıçaklamaya engel olma işi Quick Time Event tarzı olur büyük ihtimal. Ekranda "F" tuşuna basın yazar ,anında basarsan counter yapmış olursun. Erken basarsan ölürsün,geç basarsan ölürsün... Sürekli basma kurnazlığı da bir işe yaramaz ;)
Evet zaten akıllı adamın en iyi dostu tüfeğidir

crossmatch

15.6.2013 11:28:53

0
Umarım oyundaki sınıfların sıfatlarında da artış vardır. recon la sapport assult her iki tarafta da aynıydı.

BSC Misafiri

15.6.2013 09:11:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bf 3.5 olmuş bu. grafikler aynı, animasyonlar bile aynı.
Kusura bakma kardeşim ama bence oyun BF4.5 olmuş. Hatta biraz daha zorlasalar 5 olacakmış. Yahu koca gökdeleni yıkıyorsun adamlar daha ne yapsın?

BSC Misafiri

15.6.2013 02:00:38

0
bf 3.5 olmuş bu. grafikler aynı, animasyonlar bile aynı.

oxlayer

14.6.2013 23:25:09

0
teşekkürler

capoeira_GS

14.6.2013 20:12:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: botoks arkadaşlar multisi crysis wars gibi mi acaba?yani tanklar uçaklar helikopterler ve çok geniş harita.biraz orman.ona göre orjinal alıcamda.
betası çıktıktan sonra karar ver bence

sniper23

14.6.2013 19:38:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: botoks arkadaşlar multisi crysis wars gibi mi acaba?yani tanklar uçaklar helikopterler ve çok geniş harita.biraz orman.ona göre orjinal alıcamda.
evet

oxlayer

14.6.2013 18:20:10

0
arkadaşlar multisi crysis wars gibi mi acaba?yani tanklar uçaklar helikopterler ve çok geniş harita.biraz orman.ona göre orjinal alıcamda.

capoeira_GS

14.6.2013 17:12:21

0
iyice merak ettim değişen özellikler çok heralde beta çıksada oynasak

bozcan

14.6.2013 17:10:45

0
bıçaklama hilesini 1 hafta içinde yaparlar sen bıçak atacakken adam seni oto keser artık :(

Cpt. Miller

14.6.2013 16:34:40

+3
BF 3.5 diyenler olmuştu.

BSC Misafiri

14.6.2013 15:45:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri arkadan gelen bıçağı nasıl görüp de counter yapacağız zaten? önden bıçaklamada işe yarar büyük ihtimal.
O-cJhOCd7GY videonun sonuna bakın karşı taraf galiba counter yapmaya çalışırken tuşa basamıyor yani beklemediği anda olduğu için counter sistemi dikkat gerektiriyor .

BSC Misafiri

14.6.2013 15:44:15

+1
yakın mesafe diye bişey olmasa keşke, saçmalıktan öte bir şey değil, gerçekte hangi askerin yanyanayken ateş ettiğini gördünüz, battlefield 3 te bu yüzden en iyi map alborz mountains ve kharg islanddı, gerçekçi çatışmalar hep oralarda oluyordu. umarım bf4te dahada büyük ve açık dağlık alanlar olur

BSC Misafiri

14.6.2013 15:43:45

0
http://www.youtube.com/watch?v=TsCmcvE6mdE Battlefield 4 counter knife videyosu..

Tall Man

14.6.2013 15:19:19

+1
Şu oyundan tek isteğim Macro olayı olmasın...

Sherlock69

14.6.2013 14:56:56

0
Bu bıçak sistemi umarım dengeli olur pek hoşuma gitmedi ancak videoda görüntü olarak güzel gözüküyor onun dışında harika olur muhtemelern multisi yine :)

K.Dot

14.6.2013 14:25:55

0
quote:

Diğer bir değişiklik ise yakın mücadelede meydana geliyor. Önceden bir oyuncuyu arkasından veya önden bıçakladığınızda karşınızdaki oyuncunun buna engel olma şansı bulunmuyordu. Artık eğer sizi görüp de bıçaklama hareketinize doğru zamanda karşılık verirse kazanan taraf o olacak.
Bari bizim saldırımıza karşı,onun yaptığı savunma durumunda nötrlenseymiş .

Runaway 

14.6.2013 14:19:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri arkadan gelen bıçağı nasıl görüp de counter yapacağız zaten? önden bıçaklamada işe yarar büyük ihtimal.
Ayak sesi kasarak,hassas kullanıcılar fark edebilir.Ses kasma ile arkamda biri olduğunu hissedip,dönüp öldürdüğüm az olmadı. Yada çok çok kısa süreliğine bomba göstergesi gibi bir tuş işareti çıkabilir.Ardından basılan tuşla karşılık verilir.Tabi ne kadar mantıklı bir sistem olur orası tartışılır.

BSC Misafiri

14.6.2013 14:07:25

0
arkadan gelen bıçağı nasıl görüp de counter yapacağız zaten? önden bıçaklamada işe yarar büyük ihtimal.

BSC Misafiri

14.6.2013 14:01:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: gokselc12 Bıçaklamaya engel olma işi Quick Time Event tarzı olur büyük ihtimal. Ekranda "F" tuşuna basın yazar ,anında basarsan counter yapmış olursun. Erken basarsan ölürsün,geç basarsan ölürsün... Sürekli basma kurnazlığı da bir işe yaramaz ;)
İyi bir korkmuştum .

gokselc12

14.6.2013 13:59:58

+1
Bıçaklamaya engel olma işi Quick Time Event tarzı olur büyük ihtimal. Ekranda "F" tuşuna basın yazar ,anında basarsan counter yapmış olursun. Erken basarsan ölürsün,geç basarsan ölürsün... Sürekli basma kurnazlığı da bir işe yaramaz ;)

FantasyFiRe

14.6.2013 13:53:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Ben çok kullandım 500 olmuştur çok eğlenceli :) Counter atak ise çok iyi olmuş acak adam bıçaklanmadan önce hep F'ye basar alır bizi orasını nasıl dengeleyecekler bakalım . Suppression ise alttaki arkadaşın dediği gibi Pre-Alpha dolasıyı ile olabilir .
suppression etkisin de bi abartı yoktu bence düşürmeleri oyunu daha da kolaylaştırırsa iyi olmaz. Bıçak olayına gelince gayet mantıklı olmuş oyuna daha da gerçekçilik katacaktır ama bıçaklandığını anlayan biri sürekli tuşa bas çek yaparsa bu özellik bıçaklayan için hep dezavantaj olur bunu önlemenin tek yolu bıçaklanma süresi esnasında defans yapma tuşunun ekranda çok kısa bir süre ve rastgele bir zamanda açılması olabilir sonuçta az da olsa avantaj bıçaklamaya çalışanda olmalı

PSAC

14.6.2013 13:51:49

0
şu bıçaklama işi olmamış ..adam bıçaklamayı engelleme tuşu hangisi ise işte aralıklı aralıklı basıyorsa ne olacak .. mesela ben ps3 de bf3 oynarken select tuşunu belli aralıklarla devamlı basarak geziyorum ..

BSC Misafiri

14.6.2013 13:47:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: HolyDemiJohn Edit: @BSC Misafiri, zaten yakın mesafe çatışmalarda düşürmeleri de sinir bozucu. Açıkçası yakın mesafe çatışmaları kolaylaştırıp daha Cod benzeri akıcı bir sistem kurmak istemiş olabilirler ama bu da bence Bf'a pek uymayan bir durum.
Ne bileyim oyun çıkınca göreceğiz eğer DICE'a kötü olduğu durumda geri dönüş yaparsak belki patch ile geri döndürebilirler . Fakat bu açıklama resmi olmadığından ve oyun Pre-Alpha'da olduğundan çok şey değişecektir .

BSC Misafiri

14.6.2013 13:46:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: HolyDemiJohn Edit: @BSC Misafiri, zaten yakın mesafe çatışmalarda düşürmeleri de sinir bozucu. Açıkçası yakın mesafe çatışmaları kolaylaştırıp daha Cod benzeri akıcı bir sistem kurmak istemiş olabilirler ama bu da bence Bf'a pek uymayan bir durum.
Ne bileyim oyun çıkınca göreceğiz eğer DICE'a kötü olduğu durumda geri dönüş yaparsak belki patch ile geri döndürebilirler . Fakat bu açıklama resmi olmadığından ve oyun Pre-Alpha'da olduğundan çok şey değişecektir .

BSC Misafiri

14.6.2013 13:40:40

0
ya bırak allah aşkına son patch de yaptılar bf3 tede o kadar fazla supressi cover almadan oyun oynanmıyor bumu mantıklı şimdi eğer düşük lvl sen ve cover açılmadıysa öl zaten.. millet yüksek lvl lere gelsin arttırırlar gene.. yeni oynayan oynamasın çıktığı zaman alsın diyor her zaman dice..

BSC Misafiri

14.6.2013 13:40:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: HolyDemiJohn Suppression ve bıçaklama özellikleri iyi olmamış. Bf3'te zaten bıçağı çok kullanmamıştım zaman kaybı olduğundan. Bu oyunda da pek kullanılacak gibi değil.
Ben çok kullandım 500 olmuştur çok eğlenceli :) Counter atak ise çok iyi olmuş acak adam bıçaklanmadan önce hep F'ye basar alır bizi orasını nasıl dengeleyecekler bakalım . Suppression ise alttaki arkadaşın dediği gibi Pre-Alpha dolasıyı ile olabilir .

BSC Misafiri

14.6.2013 13:35:24

-5
Bumuymuş yenilik? hiç güleceğim yoktu. BF3 DLC

HolyDemiJohn

14.6.2013 13:12:04

0
Suppression ve bıçaklama özellikleri iyi olmamış. Bf3'te zaten bıçağı çok kullanmamıştım zaman kaybı olduğundan. Bu oyunda da pek kullanılacak gibi değil. Edit: @BSC Misafiri, zaten yakın mesafe çatışmalarda düşürmeleri de sinir bozucu. Açıkçası yakın mesafe çatışmaları kolaylaştırıp daha Cod benzeri akıcı bir sistem kurmak istemiş olabilirler ama bu da bence Bf'a pek uymayan bir durum.

BSC Misafiri

14.6.2013 13:08:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: BrkOne1st Aynen bencede Suppression düşürülmesi hiçte güzel değil Battlefield'in temel taktiksel özelliklerinden biriydi Mermi yolunuda düşürmeseler bari COD'dan fark kalmasın sonra Üzüldüm Suppression nun düşmesine
Yalnız yakın çatışmalarda diyor . Sniper ile Suppression'a devam . Ya da oyun Pre-Alpha aşamasında olduğu için eklememiş olabilirlerde . Çünkü gameplay'lerde oyun çok eksik CZ isimli silahın resmi M16A3 , Gunship'in resmi LAV-25 yani eksiklerden olabilir .

BrkOne1st

14.6.2013 13:03:58

+3
Aynen bencede Suppression düşürülmesi hiçte güzel değil Battlefield'in temel taktiksel özelliklerinden biriydi Mermi yolunuda düşürmeseler bari COD'dan fark kalmasın sonra Üzüldüm Suppression nun düşmesine

Captain Alpaca

14.6.2013 12:54:52

+6
Yeniliklerden bir tek suppression düşürülmesi hoşuma gitmedi çok kullanıyordum
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız