Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"Serinin Sıkı Hayranları, Yılda İki Tane Assassin's Creed Oyunu Çıkmasından Mutlu"


      Bildiğiniz gibi Ubisoft, bu sene yeni nesil için Assassin's Creed Unity'i, geride bıraktığımız nesil için ise Assassin's Creed Rogue'u geliştiriyor. Firmanın bir yılda aynı seriye ait iki oyunu piyasaya sürecek olması, genel kitle tarafından eleştirilse de, Assassin's Creed: Rogue yapımcısı Karl von der Luhe, serinin sıkı hayranlarının bu durumdan mutlu olduğunu söylüyor.
 
"İki oyun oynamaktan mutlu olan sıkı Assassin's Creed hayranları ve finansal nedenlerden dolayı hala yeni nesle geçememiş hayranlar var. Biz bu oyunu onlara sunuyoruz. Onlar PS3 veya Xbox 360'larında zorlayıcı bir Assassin's Creed oynayacak oldukları için minnettarlar."
 
     Geliştirici aynı zaman yeni nesle farklı, geçmiş nesle farklı oyun çıkarma kararını çok önceden aldıklarını belirtirken, bu durumu eleştirenlerin azınlıkta olduğunu söylüyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Assassin's Creed: Rogue Ps3 Xbox 360 Assassin's Creed: Rogue Ps3 Xbox 360
Xbox One'da Divx, MKV ve XviD Gibi Çok Sayıda Video Formatına Destek Geliyor Papers, Please PlayStation Vita'ya Geliyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Wayward Son

16.8.2014 11:11:39

+1
Cevap vermesem acnin bu ay cikacagini sanmaya devam edecekti, kiyamadim

SHamuL

16.8.2014 09:45:26

+1
quote:

Orijinalden alıntı: offbeat_ninja

Benim soyledigimide sen anlamamissin. Senin zaman ile ilgili sıkıntın yoksa ben sana ne diyorum, 5 sene sonra cikacak ac 9 u al. Bu ne demek o zamana kadar ac her yonden sana, en son oynadigin ac den farkli gelecektir. Ha dersen ki boyle her sene yaptiklari oyun nasil olurda 5 sene sonra kaliteli olacaginin garantisi var mi dersen 2 senede bir cikarsalar guzel olacaginin garantisi var mi derim ben de. ikincisi bu adamlar sadece ps4 e iki oyun cikarmiyor hem ps3 e (ps3 tekiler yetim kalmasin oyun iyi yada kotu ve hic cikarmamalarindan iyidir) cikariyorlar hem de ps3 e cikamayacak gorsellikte ps4 e unity i cikariyorlar. ücüncüsü ubisoft buyuk bir firma eminim bu oyunlar ozellikle unity zaten 2 sene oncesinden projeleniyor ve genis insansayisi, hizli ve yetenekli olduklari icin sanki her sene cikiyormus gibi gozukuyor. O yuzden sana senede bir oyun yapiyormus gibi geliyor. Edit : ornegin watch dogs 3-4 senede yaptilar gta5 in yanindan gecmiyor.
Hala 5 sene sonra çıkacak oyunu al diyorsun, ben farklı ac istemiyorum daha iyi ac istiyorum ama oyun ilerleyeceğine geriliyor, 5 sene sonra kaliteli olcağının garantisi yok ama böyle devam ederseler kalitesiz olacağının garantisi var. Dediğin gibi Ubisoft büyük bir firma o yüzden Assassin's Creed ismiyle oyuncuları nasıl sömüreceğini iyi biliyor, şimdiye kadar oynadığım en iyi serilerden birine imza attı ve tuttuğunu görünce "ha biz artık adını assassin's creed koyduk mu gerisi önemli değil yap gitsin" diyerek insanları aptal yerine koymaya başladı assassin's creed de 60 dolar sonradan yapılan baştan savma oyunlar da. Çalışanların hızlı ve yetenekli olduklarından değil(seni tenzih ederim) yolunu bulduklarından sürekli oyun çıkıyor. İki sene öncesinden proje başlıyor oyun yapılana kadar başka iki ac çıkıyor eee? ne anladım iki sene öncesinden başlamasından? Edit'e gelince watch dogs kötü bir oyun sayılmazdı da gta5le aşık atabilecek bir oyun çıkmadı çıkarsa da gta6 olur, watch dogs'un hatası gta5'le yarışmak oldu.

S.T.A.L.K.E.R.

15.8.2014 22:06:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

1) Arkadaş "ŞU AN oyun kıtlığı var" demiş. 2) GELECEK 2 AC oyunu için "bu kıtlığa ilaç olur" demiş. 3) Ancak AC'nin o kıtlığa ilaç olabilmesi için ŞU GÜNLERDE çıkması gerekiyor. 4) AC'nin ÇIKACAĞI dönemde (Unity 28 Ekim, Rogue 11 Kasım) kıtlık olmayacak, listede görülüyor. 5) AC'nin ÇIKACAĞI tarihlerde o kadar çok oyun çıkacak ki, "kıtlık" diyeni sopayla kovalarlar. Sayenizde sitede ne kadar çok zaman ve kavram karmaşası yaşayan insan var görmüş olduk. 11 Kasım ve 28 Ekim tarihli 2 oyunun, Ağustos'ta yaşanan "kıtlığa" ilaç olabileceğini de öğrettiniz. Teşekkür ederiz. Not: Sarhoş değilim, mesai saatlerinde içmiyorum.
usta ben bu kadar uğraşmazdım yanıt vermek için, karşımdakinde zeka parıltısı görmeyince cevap veresim gelmiyor. Adamı öldürmüşsün bildiğin :)

Niklaus1864

15.8.2014 22:00:58

0
Allah aşkına kim onlar çok merak ediyorum.Her sene aynı oyun çıkmasının neresi güzel anlamış değilim ? Oyun firmaları paragöz oldukları için her sene aynı yemeği önümüze sunuyorlar.Yazık kine yazık.

Dark-Samurai

15.8.2014 20:25:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Hocam umarim rogue konusunda ben yanilirim. Cunku su ana kadar cikmis tum ac oyunlarini kutulu alip bitirmis biri olarak, bu serinin basarisini cok istiyorum. Hatta bircok kisinin aksine ac4e bayildim. Ama rogue bildigin dlc gibi duruyor, unity ise muhtesem. Ayrica ubinin son zamanlarda watch dogs yuzunden artan sabikasi da beni dusundurmuyor degil. Dedigim gibi unity icin hic suphem yok ama rogue beni korkutuyor. Oynamak isterim cunku kitabi olsun, cizgi romani olsun tum hikayeyi takip ediyorum. Umarim dlc gibi olmaz da onun da tadini cikaririz.
Hocam ben daha bakmadim da neogaf ta ac unity nin ilk videosu ile son gameplay grafik karsilastirmasi konusu varmis. Aslinda benim bugun ac unity ile ilgili bsc deki 11 dakikalik gameplay videosunda attigim bir mesaj var bunu kendim farkettim belki neogaf takiler bile farketmemistir. Kisaca ilk video da elbise ayagina gelecek kadar uzun ve kaliteli grafik iken su anki gameplay ler de elbise dizine kadar gelicek sekilde kisa ve az da olsa kalitesiz. bu su demek ilk video kandirmacadan baska bir sey degil ubisoft oyunlari ilk videolardaki kadar kaliteli yapmiyor.

Zağanos...

15.8.2014 20:19:22

0
serinin sıkı hayranları zaten mutlu değildi bu durumdan, durum değişmeyince onların çoğu da artık pek sıkı olmadığı için şu anki sıkı hayranlar durumdan mutlular

Master_Evil

15.8.2014 20:16:04

0
bende çok memnunum koca yaz bi tane oyun çıkmadı ac olsa tadından yenmez

Wayward Son

15.8.2014 20:12:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: offbeat_ninja

Hocam arkadas sana bu mesajindan sonra guzel cevap vermis, ilk once sana sunu soyleyim sadece ps3 e yada ps4 e iki oyun cikarmiyorlar. Ubisoft buyuk firma calisani cok ve becerikli, yetenekli elemanlari var. Ki kaldi ki adamlar 2 senedir zaten bu iki oyunla ozellkle unity ile ugrasiyorlardir ayrica iki makinaya ayni zaman diliminde ellerinden geleni yapip hem ps3 e hemde gorsellik anlaminda fena olman ps4 e oyun yapiyorlar. her sene oyun yapiyormus gibi bundan dolayi gozukuyor. Simdi sana gelelim, tamam kendi acindan sende haklisin ama sana diyecegim su ki sen zaten ac yi 10 senede bir cikarsalar umrunda olmaz, cunki kendi agzinla diyorsun ben calistigimdan oyunlara fazla zaman ayiramiyorum. iste sen bu lafi dersen 18-25 yas arasi genclerin cogu gibi ac fani degilsin (gunde 5-10 saat oynayacak kadar) iste bu yuzden 10 degil 50 sene de bir cikarsalar umrunda olmaz. [:'(]
Hocam umarim rogue konusunda ben yanilirim. Cunku su ana kadar cikmis tum ac oyunlarini kutulu alip bitirmis biri olarak, bu serinin basarisini cok istiyorum. Hatta bircok kisinin aksine ac4e bayildim. Ama rogue bildigin dlc gibi duruyor, unity ise muhtesem. Ayrica ubinin son zamanlarda watch dogs yuzunden artan sabikasi da beni dusundurmuyor degil. Dedigim gibi unity icin hic suphem yok ama rogue beni korkutuyor. Oynamak isterim cunku kitabi olsun, cizgi romani olsun tum hikayeyi takip ediyorum. Umarim dlc gibi olmaz da onun da tadini cikaririz.

2K

15.8.2014 20:11:19

0
Açıkçası ben serinin sıkı bir hayranı daha doğrusu hayranıydım bu politikalarından önce. Fakat her sene bir AC oyunu çıkarma politikaları yüzünden oyunun güzel konusu saçma sapan bir hal aldı zaten Black Flag'ı oynayanlar Animus'u ne hale getirdiklerini hatırlıyorlardır. Animus'u saçma sapan bir hale getirdiler, konu zaten artık yok bu sayede yılda bir oyun değil artık iki oyun çıkartacak hale getirdiler seriyi.

BSC Misafiri

15.8.2014 19:43:58

0
Yav he he. Birbirinin kopyası oyunları çıkarırsanız yılda beş oyun da çıkar ona bakarsan. Bakın Rockstara adamlar yıllarca bekliyor öyle çıkarıyor bir seriyi adam gibi de oyun çıkıyor ortaya. Bu Ubisoft kadar leş bir oyun firması yok piyasada. Çöp oğlu çöp resmen.

Kurosaki_Ichigo

15.8.2014 19:43:50

0
Bazı arkadaşlar ubisoftun tek bir stüdyosu,bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda adamla yönettiğini falan zannediyor galiba.Bu oyunlar bir önceki AC4 Black Flag çıkmadan önce de hali hazırda yapım aşamasında olan projeler.Ubisoft çok büyük bir firma ve bir sürü alt stüdyosu olan bir firma.Her sene oyun çıkarmasına veya 2 tane çıkarmasına şaşırmak için aptal olmak gerekir herhalde.Oyunlara kalitesiz diyebilirsin evet ama o zaman beğenmediğin oyun hakkında fikir beyanında bulunup,siz de almayın salak durumuna düşmeyin havasında yazı yazmak niye?

BSC Misafiri

15.8.2014 19:43:34

+1
Her sene Cod çıkınca eleştirilip 2 tane oyun çıkaran Ubisoft'un eleştirilmemesi tamamen saçmalık ve iki yüzlülük. damdan dama atlamaktan bıkmadınız mı aynı şeyler

Dark-Samurai

15.8.2014 19:21:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Çalışan biri olarak o kadar oyunu zaten 1 seneden önce bitiremem + 2 tane oyun yapacaklarına 1 tane tam yapıp adam gibi optimizasyon yapsınlar + her sene sonbahar aylarında oyun yağmuru olduğu için 2 senede bir AC çıksa da no problem + görünen o ki dövüş sistemi hala aynı, onu düzeltsinler. AC olmadan yaşayamayız diye bir kural yok.
Hocam arkadas sana bu mesajindan sonra guzel cevap vermis, ilk once sana sunu soyleyim sadece ps3 e yada ps4 e iki oyun cikarmiyorlar. Ubisoft buyuk firma calisani cok ve becerikli, yetenekli elemanlari var. Ki kaldi ki adamlar 2 senedir zaten bu iki oyunla ozellkle unity ile ugrasiyorlardir ayrica iki makinaya ayni zaman diliminde ellerinden geleni yapip hem ps3 e hemde gorsellik anlaminda fena olman ps4 e oyun yapiyorlar. her sene oyun yapiyormus gibi bundan dolayi gozukuyor. Simdi sana gelelim, tamam kendi acindan sende haklisin ama sana diyecegim su ki sen zaten ac yi 10 senede bir cikarsalar umrunda olmaz, cunki kendi agzinla diyorsun ben calistigimdan oyunlara fazla zaman ayiramiyorum. iste sen bu lafi dersen 18-25 yas arasi genclerin cogu gibi ac fani degilsin (gunde 5-10 saat oynayacak kadar) iste bu yuzden 10 degil 50 sene de bir cikarsalar umrunda olmaz. [:'(]

Dark-Samurai

15.8.2014 18:56:03

-2
quote:

Orijinalden alıntı: SHamuL

Sen bu olayı hiç anlamamışsın, mesele oyunu sık sık satın almakla alakalı değil. Senede iki oyun çıkması firmanın oyunun adına güvenerek üzerinde yeterince durmadığını gösteriyor bunu zaten oynayanlar rahatlıkla anlarlar. Oyunları alıp almamak ise benim bileceğim iş ama senede iki oyun yerine iki senede bir adam akıllı oyunların çıkmasını istemek bir oyuncu olarak çok mu fazla oluyor? ilk oyun tuttu ikinci çok daha iyi olarak çıktı sonra brotherhood çıkdı her çıkan oyun ayrı heyecanlandırıyordu beni ve karşılığını alıyodum ama artık sırf oyunun adı sattırıyor diye oyun çıkarmaya başladılar ve o eski havası hikayesi yeni oyunların hiçbirinde yok. Ne istediğim muamma falan değil ben adam akıllı oyunlar oynamak istiyorum 5 ayda yapılmış kıçı kırık pohpohlanmış oyunlar değil. Senede iki kere çıkarılabilecek kalitede bir oyunu 10 senede bir alsam ne farkedecek? Böyle düz mantık olmaz. Ben diyorum ki oyunun üzerinde düşünün her yönüyle iyileştirin 1 senede bir değil de 1.5 2 senede bir çıkarın diyorum.
Benim soyledigimide sen anlamamissin. Senin zaman ile ilgili sıkıntın yoksa ben sana ne diyorum, 5 sene sonra cikacak ac 9 u al. Bu ne demek o zamana kadar ac her yonden sana, en son oynadigin ac den farkli gelecektir. Ha dersen ki boyle her sene yaptiklari oyun nasil olurda 5 sene sonra kaliteli olacaginin garantisi var mi dersen 2 senede bir cikarsalar guzel olacaginin garantisi var mi derim ben de. ikincisi bu adamlar sadece ps4 e iki oyun cikarmiyor hem ps3 e (ps3 tekiler yetim kalmasin oyun iyi yada kotu ve hic cikarmamalarindan iyidir) cikariyorlar hem de ps3 e cikamayacak gorsellikte ps4 e unity i cikariyorlar. ücüncüsü ubisoft buyuk bir firma eminim bu oyunlar ozellikle unity zaten 2 sene oncesinden projeleniyor ve genis insansayisi, hizli ve yetenekli olduklari icin sanki her sene cikiyormus gibi gozukuyor. O yuzden sana senede bir oyun yapiyormus gibi geliyor. Edit : ornegin watch dogs 3-4 senede yaptilar gta5 in yanindan gecmiyor.

erenmemo

15.8.2014 18:41:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Çalışan biri olarak o kadar oyunu zaten 1 seneden önce bitiremem + 2 tane oyun yapacaklarına 1 tane tam yapıp adam gibi optimizasyon yapsınlar + her sene sonbahar aylarında oyun yağmuru olduğu için 2 senede bir AC çıksa da no problem + görünen o ki dövüş sistemi hala aynı, onu düzeltsinler. AC olmadan yaşayamayız diye bir kural yok.
evet öyle bir kural yok ama ben öğrenciyim ve yazın özellikle çok boş zamanım oluyor. bazen çok sıkıldığım oluyor he bana kalsada iki oyun çıkmasın ama çıkarsada neden çıktı demem. çünkü tarih seven biri olarak sadece o eski şehirlerde orta çağ romasından. bostona new york a gitmek beni eğlendiriyor sadece o sokaklarda gezmek bile benim için büyük bir zevk

Jedi_masterr

15.8.2014 18:00:55

-1
Ciksin bana gore sorun yok xbox ta bedava oyniycam nasilsa

Wayward Son

15.8.2014 17:59:07

-1
quote:

Orijinalden alıntı: erenmemo

tamam işte o oyunları oynayacaksın ama belli süre sonra sıkınca mesela seneye şimdide ac oynarsın bunu düşünmek çok mu zor ?
Çalışan biri olarak o kadar oyunu zaten 1 seneden önce bitiremem + 2 tane oyun yapacaklarına 1 tane tam yapıp adam gibi optimizasyon yapsınlar + her sene sonbahar aylarında oyun yağmuru olduğu için 2 senede bir AC çıksa da no problem + görünen o ki dövüş sistemi hala aynı, onu düzeltsinler. AC olmadan yaşayamayız diye bir kural yok.

SHamuL

15.8.2014 17:56:29

+1
quote:

Orijinalden alıntı: offbeat_ninja

Her sene ac cikiyor diye yakinacagina sende misal en son ac 4 umu oynadin veya 3 umu git 5 sene sonra 2019 yilin da cikan ac 9 u al. Arada cikan oyunlari alma. Zorla mi aldiriyorlar? Hem 5 seneye kadar da oynanis dinamikleri, konusu, harita yapisi ve grafik kalitesi ust duzey olmus olur senin istedigin gibi (artik ne istiyon orasida muamma ya). Edit : hatta senin gibi düsünenler ve zırlayanlar mumkunse 10 senede bir alsin serileri.
Sen bu olayı hiç anlamamışsın, mesele oyunu sık sık satın almakla alakalı değil. Senede iki oyun çıkması firmanın oyunun adına güvenerek üzerinde yeterince durmadığını gösteriyor bunu zaten oynayanlar rahatlıkla anlarlar. Oyunları alıp almamak ise benim bileceğim iş ama senede iki oyun yerine iki senede bir adam akıllı oyunların çıkmasını istemek bir oyuncu olarak çok mu fazla oluyor? ilk oyun tuttu ikinci çok daha iyi olarak çıktı sonra brotherhood çıkdı her çıkan oyun ayrı heyecanlandırıyordu beni ve karşılığını alıyodum ama artık sırf oyunun adı sattırıyor diye oyun çıkarmaya başladılar ve o eski havası hikayesi yeni oyunların hiçbirinde yok. Ne istediğim muamma falan değil ben adam akıllı oyunlar oynamak istiyorum 5 ayda yapılmış kıçı kırık pohpohlanmış oyunlar değil. Senede iki kere çıkarılabilecek kalitede bir oyunu 10 senede bir alsam ne farkedecek? Böyle düz mantık olmaz. Ben diyorum ki oyunun üzerinde düşünün her yönüyle iyileştirin 1 senede bir değil de 1.5 2 senede bir çıkarın diyorum.

erenmemo

15.8.2014 17:43:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son
alıntı:

Orijinalden alıntı: erenmemo

Kesinlikle haklilar ayrica suan oyun kitligi var en azindan cerezlikte olsa canimiz sikildikca oynayacagimiz oyun yapmlari guzel bence ama ucuz cikarmalari gerek insallah 30 40 dolar falan olur.

Oyun kıtlığı?

AC'nin çıkacağı aylarda

GTA 5 (PC)
Dragon Age: Inqusition
Far Cry 4
Lords of the Fallen
Fifa 15
COD: AW
Shadow of Mordor
Destiny
Driveclub
Alien: Isolation
Evolve
Civilization: Beyond Earth
Evil Within
The Crew

piyasada olacak. Nasıl bir kıtlıktır bu?
tamam işte o oyunları oynayacaksın ama belli süre sonra sıkınca mesela seneye şimdide ac oynarsın bunu düşünmek çok mu zor ?

Kurosaki_Ichigo

15.8.2014 17:39:30

0
2 oyun çıkmasına şikayetçi değilim hatta competitive multiplayer'ı kaldırıp coop yaptıkları için mutluyum bile denebilir.Her sene 2 oyun çıkarmalarına gerek yok.Sadece AC:Revelations faciasını yaşatmasalar bir daha bana yeter.

BSC Misafiri

15.8.2014 17:29:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: Birini Sevdim ben memnunum arkadaş 2-3 yılda 1 çıksa oynayacak oyun kalmayacak her yıl dolu dolu geçiyor ne güzel.
Klasik ve efsane oyunlara bakarsan az veya geç aralıklarla çıktığını görürsün bu oyunda klasik ve efsane olurdu aslında kısmen oldu ama her yıl sonra yılda 2 kez(ilerde 3 e de çıkar) olunca ne efsaneliği kalıyo ne klasikliği oyunun isminden para kazanan bir eski efsaneye dönüşüyor casual oyun oluyor neredeyse.

Guest-0CCF51958

15.8.2014 17:10:20

0
Unity gelse ps3'e tamam.Grafikleri düşür7p cıkarabilirlerdi.Kimi kandırıyorlar!!!!!!!

Birini Sevdim

15.8.2014 16:39:54

-2
ben memnunum arkadaş 2-3 yılda 1 çıksa oynayacak oyun kalmayacak her yıl dolu dolu geçiyor ne güzel.

mementopolis

15.8.2014 16:24:45

0
Cikartmasinlar demiyoruz ama ısıtıp ısıtıp iki 3 farklı şey gözterip/ yenilik sığ bir şekilde de sunmasın...

Wayward Son

15.8.2014 16:07:21

+1
quote:

Orijinalden alıntı: cenkk34

Birader sarhoş musun? Adam orda şuan oyun yok demiş sen çıkmamış oyunları sıralamışsın.
1) Arkadaş "ŞU AN oyun kıtlığı var" demiş. 2) GELECEK 2 AC oyunu için "bu kıtlığa ilaç olur" demiş. 3) Ancak AC'nin o kıtlığa ilaç olabilmesi için ŞU GÜNLERDE çıkması gerekiyor. 4) AC'nin ÇIKACAĞI dönemde (Unity 28 Ekim, Rogue 11 Kasım) kıtlık olmayacak, listede görülüyor. 5) AC'nin ÇIKACAĞI tarihlerde o kadar çok oyun çıkacak ki, "kıtlık" diyeni sopayla kovalarlar. Sayenizde sitede ne kadar çok zaman ve kavram karmaşası yaşayan insan var görmüş olduk. 11 Kasım ve 28 Ekim tarihli 2 oyunun, Ağustos'ta yaşanan "kıtlığa" ilaç olabileceğini de öğrettiniz. Teşekkür ederiz. Not: Sarhoş değilim, mesai saatlerinde içmiyorum.

St Batuhan

15.8.2014 15:35:55

-1
quote:

Orijinalden alıntı: cenkk34
alıntı:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

alıntı:

Orijinalden alıntı: erenmemo

Kesinlikle haklilar ayrica suan oyun kitligi var en azindan cerezlikte olsa canimiz sikildikca oynayacagimiz oyun yapmlari guzel bence ama ucuz cikarmalari gerek insallah 30 40 dolar falan olur.

Oyun kıtlığı?

AC'nin çıkacağı aylarda

GTA 5 (PC)
Dragon Age: Inqusition
Far Cry 4
Lords of the Fallen
Fifa 15
COD: AW
Shadow of Mordor
Destiny
Driveclub
Alien: Isolation
Evolve
Civilization: Beyond Earth
Evil Within
The Crew

piyasada olacak. Nasıl bir kıtlıktır bu?


Birader sarhoş musun? Adam orda şuan oyun yok demiş sen çıkmamış oyunları sıralamışsın.
Adam AC çıksın demiş, diğer adam AC'nin çıkacağı dönemde kıtlık olmayacağına dair oyun listesi paylaşmış, başka bir adam sarhoşmusun diyerek kalkıp sanki AC bugün çıkıyor da bugünkü kıtlığı giderecek gibi yaklaşmış, bunları gören diğer adamsa kalkıp aynı alıntıya benzer şekilde cevap vermiş ve sonra göndere tıklayıp ctrl+w yapmış!

cenkk34

15.8.2014 15:15:30

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son
alıntı:

Orijinalden alıntı: erenmemo

Kesinlikle haklilar ayrica suan oyun kitligi var en azindan cerezlikte olsa canimiz sikildikca oynayacagimiz oyun yapmlari guzel bence ama ucuz cikarmalari gerek insallah 30 40 dolar falan olur.

Oyun kıtlığı?

AC'nin çıkacağı aylarda

GTA 5 (PC)
Dragon Age: Inqusition
Far Cry 4
Lords of the Fallen
Fifa 15
COD: AW
Shadow of Mordor
Destiny
Driveclub
Alien: Isolation
Evolve
Civilization: Beyond Earth
Evil Within
The Crew

piyasada olacak. Nasıl bir kıtlıktır bu?
Birader sarhoş musun? Adam orda şuan oyun yok demiş sen çıkmamış oyunları sıralamışsın.

BSC Misafiri

15.8.2014 15:06:31

0
Siz ona 'Direk para için çıkarıyoruz'desenize.

BSC Misafiri

15.8.2014 15:05:17

0
Hadi len ordan!

Wayward Son

15.8.2014 14:45:01

-4
quote:

Orijinalden alıntı: erenmemo Kesinlikle haklilar ayrica suan oyun kitligi var en azindan cerezlikte olsa canimiz sikildikca oynayacagimiz oyun yapmlari guzel bence ama ucuz cikarmalari gerek insallah 30 40 dolar falan olur.
Oyun kıtlığı? AC'nin çıkacağı aylarda GTA 5 (PC) Dragon Age: Inqusition Far Cry 4 Lords of the Fallen Fifa 15 COD: AW Shadow of Mordor Destiny Driveclub Alien: Isolation Evolve Civilization: Beyond Earth Evil Within The Crew piyasada olacak. Nasıl bir kıtlıktır bu?

Dark-Samurai

15.8.2014 14:25:03

-2
quote:

Orijinalden alıntı: SHamuL Bu Ubisoft da sürekli oyuncular adına konuşup duruyor, yok dlc sistemini oyuncular çok seviyor iki ac çıkarıyoruz tüm oyuncular bize hasta. Güzel seriyi mundar ettiler ama çok iyi bir iş yapıyolarmış gibibir izlenim yaratmaya çalışıyorlar aklıma ilk gelen şey "insanlar inanmak istedikleri yalanları önce başkalarına inandırmaya çalışırlar" sözü oldu (ya da buna benzer başka bir sözdü). Çok geride de kalsa kendini tekrar ediyor falan olsa da ilk oyunu büyük keyifle oynamıştım o zamanlar böyle senede iki oyun çıkmazdı, bu senede iki tane çıkan oyunların hangisinde kalabalığın içinde gizlice insanların omuzlarına dokunarak yürüdüğüm keyfi aldım hatırlamıyorum. Assassin's creed 3 ve sonrası serinin adını kullanan vasat oyunlar oldular, keyifliydiler ama keyif çok kısa sürüyordu. Özet: AC iyice moka sardı, ubisoft'un ne dlc'lerini ne de fifa'dan daha sık oyun çıkarmasından memnun değilim.
Her sene ac cikiyor diye yakinacagina sende misal en son ac 4 umu oynadin veya 3 umu git 5 sene sonra 2019 yilin da cikan ac 9 u al. Arada cikan oyunlari alma. Zorla mi aldiriyorlar? Hem 5 seneye kadar da oynanis dinamikleri, konusu, harita yapisi ve grafik kalitesi ust duzey olmus olur senin istedigin gibi (artik ne istiyon orasida muamma ya). Edit : hatta senin gibi düsünenler ve zırlayanlar mumkunse 10 senede bir alsin serileri.

FERFEROS

15.8.2014 14:24:02

-1
Şirketin hisse sahipleri diyecekmiş, dili sürçmüş.

Himurajutsu

15.8.2014 14:17:45

0
Çıksında arkadaş tamamda 59.99 fiyatı dayayacaklar yine.

SHamuL

15.8.2014 14:12:23

0
Bu Ubisoft da sürekli oyuncular adına konuşup duruyor, yok dlc sistemini oyuncular çok seviyor iki ac çıkarıyoruz tüm oyuncular bize hasta. Güzel seriyi mundar ettiler ama çok iyi bir iş yapıyolarmış gibibir izlenim yaratmaya çalışıyorlar aklıma ilk gelen şey "insanlar inanmak istedikleri yalanları önce başkalarına inandırmaya çalışırlar" sözü oldu (ya da buna benzer başka bir sözdü). Çok geride de kalsa kendini tekrar ediyor falan olsa da ilk oyunu büyük keyifle oynamıştım o zamanlar böyle senede iki oyun çıkmazdı, bu senede iki tane çıkan oyunların hangisinde kalabalığın içinde gizlice insanların omuzlarına dokunarak yürüdüğüm keyfi aldım hatırlamıyorum. Assassin's creed 3 ve sonrası serinin adını kullanan vasat oyunlar oldular, keyifliydiler ama keyif çok kısa sürüyordu. Özet: AC iyice moka sardı, ubisoft'un ne dlc'lerini ne de fifa'dan daha sık oyun çıkarmasından memnun değilim.

KemanKes16

15.8.2014 14:07:07

0
Serinin sıkı hayranıyım ve 2 tane çıkmasından memnun DEĞİLİM. Sanki isteseler Unity'i eski nesile uyarlayamayacaklarmış gibi konuşuyorlar.

lMercanl

15.8.2014 13:57:09

-1
Yok "yılda 2 ac çıkmasından memnunlar", yok "her yıl çıkmasını istiyorlar , yok "şu anki dövüş animasyonlarından memnunlar." Ulan kimmiş bu ac oyuncuları.Bi söyleyinde bide ben konuşayım şunlarla.

Mehmet_Tek

15.8.2014 13:50:38

-1
Adam bir bakıma haklı yahu, sonuçta "elimin altında oynayacak bi şeyim olsun da ne isterse olsun" diyen kitle yüzünden bu kadar şımardı bu yapımcılar.

huseyincarnege

15.8.2014 13:46:55

0
Assassin's Creed iyice yalama oldu :S

Frozen Grenadier

15.8.2014 13:22:07

-2
bence rogue kötü değil çünkü ac4 de deniz savaşları çok zevkliydi ama sürekli gemi pataklamak sıkıyordu yeni hikayeyi sabırsızlıkla bekliyorum açıkçası

Relinquished06

15.8.2014 13:12:00

0
Yılda 2 tane oyun çıksa tamam da Rogue oyun değil ki Black Flag'in dlc paketi gibi.Arayüz aynı mekan tasarımları aynı ( bazı ufak farklı mekanlar olsa da) eminim ki görev çeşitliliği de aynıdır.Madem bu kadar çok düşünüyorlar ps3 ve xbox360 sahiplerini yapsınlar Unity gibi yeni baştan bir oyun görelim

StrangerLovely

15.8.2014 12:56:15

-1
Herhalde Ubisoft'ta azınlık demek çoğunluğu ifade ediyor. Bunun başka bir açıklaması olamaz çünkü.

erenmemo

15.8.2014 12:53:53

0
Kesinlikle haklilar ayrica suan oyun kitligi var en azindan cerezlikte olsa canimiz sikildikca oynayacagimiz oyun yapmlari guzel bence ama ucuz cikarmalari gerek insallah 30 40 dolar falan olur.

Wayward Son

15.8.2014 12:51:40

0
Ne ara mutlu oldular daha oynamadan? Rogue bildiğin DLC ama tam oyun fiyatı gömeceksiniz.

I3uRocKSiyoN

15.8.2014 12:48:42

+2
Aslında düşünce güzel herkesin süper sistemi yok ps4,xbox one'ı yok ama işte parası olan bir kere çıksın tam çıksın istiyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Assassin's Creed: Rogue
+ TAKİBE
AL
31 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız