Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Need for Speed Konsollarda 30 FPS'de Çalışacak


    PC için önümüzdeki seneye ertelense de yeni nesil konsollar adına Kasım ayında çıkışını yapacak olan Need for Speed adına yeni açıklamalar gelmeye devam ediyor. Ghost Games, Need for Speed'in yeni nesil konsollardaki teknik detayları adına yeni bilgiler paylaştı.
 
    Açıklamalara göre Need for Speed'in konsol sürümü 30 FPS'de çalışacak. Firmadan gelen sözlerde oyunun çözünürlüğüyle ilgili net bir açıklama olmasa da, bunun oyunun 1080p'de çalışacak olmasından dolayı olduğunu tahmin edebiliriz. Ghost Games tarafından gelen açıklamalardaki sözler şöyle, "Her yarış oyununda sabit akıcılık hızı önemlidir. Dolayısıyla Need for Speed'in hem görsel, hem de işitsel yönünde oldukça yüksek kalitede bir işçilik sunuyoruz. Her zaman platforma göre sunduğumuz deneyimi maksimuma çıkarmayı hedefledik. Bu yüzden Need for Speed'in PS4 ve Xbox One sürümleri 30 FPS akıcılıkta çalışacak."
 

Bu haberin bağlantısı
URL
need for speed ghost games electronic arts yarış xbox one ps4 pc
Red Alert 2, Origin'de Ücretsiz Olarak Dağıtılıyor! League of Legends'ın Yeni Şampiyonu: Kindred
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

20.9.2015 18:27:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: d3vstator Yanlış hatırlamıyorsam bu oyunun her iki konsoldaki çözünürlüğü 900p olacak, bu çözünürlükte 30 fps olarak çalışacak.
Oyun 1080p tıpkı Batman Arkham Knight gibi etkileyici tanıtım videoları PS4 versiyonuna ait. Tuşlardan belli oluyor. Arcade oyunlarda fps tartışması da son derece saçma. PGR4, Motorstorm, Horizon gibi oyunlar kaç fps'de çalışıyormuş gidin bir araştırın. Sevilen arcade oyunların hepsi 30 fps.

İdrak İstimlak

20.9.2015 07:48:24

0
Yanlış hatırlamıyorsam bu oyunun her iki konsoldaki çözünürlüğü 900p olacak, bu çözünürlükte 30 fps olarak çalışacak.

ketchup.

20.9.2015 01:30:44

0
quote:

Orjinalden alıntı: serkanerşen artık her çıkan oyunda fps muhabetleri çıkmaya başladı. oyun hakkında konuşmak yerine millet birbiriyle sidik yarışına giriyor
aynen öyle zaten artık kimsenin hikayeyi oynanabilirliği önemsediği yok. 60 fps yok 720p olacakmış kötüymüş adamda ingilizce namına bir şey yok adam sırf grafiği iyi diye witcher 3 oynuyor. Türk oyuncuları çok garipleşti. Dünyada hala motorstorm artic edge nfl street 2 ssx oynayıp eğlenebiliyor insanlar yada wii u da mm de bi harita yapıyor kaç arkadaş bayıla bayıla oynuyor artık anlayın içerik önemli grafik 2. plan bu nesil de grafik olarak bekleneni vermedi ancak içerik olarak zengin oyunlar geldi kimse farkında değil

Guest-41D8E7635

18.9.2015 13:43:07

0
60 fps olsa nazar de?erdi zaten oyuna

Alpha.

18.9.2015 12:57:56

0
2006da çıkan emektar ps3.Fat kasa var bende. Senin 2006da topladığın pc. NFS Carbonu oynadın.Car curt. Ben ps3ümle onları da oynadım. Senin 2006da topladığın pc ile bu oyunu oynabilir misin?Cevap evet.15FPS o da belki. Ben Ps3ümle çatır çatır oynarım.Nerdeyse 10.yılı olacak. Senin sistemin 4-5 yıl sonra çöp olduğu zaman ben o beğenmediğin sistemle daha güncel oyunlar oynarım. "PS4de r9 270 var çöp." Belki tvde duymuşsundur.iphone,yazılımı donanımı,donanımı yazılımına göre"aynı halt oşte. Ve sen oyun kalitesini arttırmak için mouseler,klavyeler,kulaklıklar,joystickler alıyorsun. Ben: 2006da verilen dualshock3 ile kullanıyorum+2 tane tanesini 45TLye yurt dışından ikinci el aldığım 2 kumanda daha var. Sen: 500-600W-750 "Kaliteli" psulara para dökersin. Ben: Ps3mdeki 240W 1.7A lık psu ile oynarım. Sen:Driverle zart zurtls uğraşırsın. Ben:indir derim kendi kurar o sıra çay içerim. Sen:Sistemi yeni parçalarla upgrade alırsın.Harcadığın paranın haddi hesabı olmaz. Ben:Bi 10.yılını doldurduktan sonra ps4 alırım 10 yıl (8 çekirdek işlemci var üzerinde aslında)15 yıl daha gider.Upgrade yapmadan. Sen:20yılda pcye harcadığın para:30 milyara kadar varacak.Emin ol Ben:Zaten bana hediye gelen ps3(Fiyatı 1700 falandı galiba) onu kullanırım.Seneye alacağım ps4=1000TLye falan düşecek.20 senede senin güncel tuttuğun sistem 20-30 milyarı buluyorken ben 3bin tlye hepsini oynadım. Siz galiba iphone ile android cihazları karşılaştıran tayfasınız.

Castle Bravo

18.9.2015 05:54:34

+1
GTA5'i PS4'te, yama öncesi SP olarak oynamıştım. FPS düşüşleri, sadece, şehrin yoğun bölgelerindeyken, yüksek hızda oto sürdüğünüz zaman oluyordu. Toplasanız, etse etse oyunun %5'lik dilimi eder. Ve kesinlikle 14-15 FPS görmüyordu. Düşüşler CPU ile alakalıydı ve yamalarla iyileştiği söyleniyor. GPU olarak, neredeyse sabit 60 FPS oynatacak kapasite var. Mesut Bey sağolsun, 1 yıldır aynı muhabbet dönüyor

GT_55

17.9.2015 15:46:39

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Wollowon

Gördüm ve oynadım rahat olun. Mesut Çevik kendisi bile söyledi bunu 2 si 1 videolarının birinde.
Tamam o zaman psn'ni alalım. Ne kadar oynamışsın görelim. Mesut Çevik'in öğrencisi olduğunu tahmin etmiştim zaten. O ne derse doğrudur. Oyuna onlarca güncelleme geldi. Şu an gelinen nokta gayet stabil çalışıyor.

Rapsody_izmir

17.9.2015 13:18:22

+1
Sanırsın oyunun tamamı 15- 20 fps de geçiyor : )

Wollowon

17.9.2015 12:57:56

-2
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Dünyadan bihabersin tamam da, oyunun 14-15 fps'de çalıştığı yalanını nerden uydurdun.Sen hiç hayatında ps4'te gta5 oynadın mı? Yada şöyle söylim, sen hiç hayatında ps4 gördün mü?
Gördüm ve oynadım rahat olun. Mesut Çevik kendisi bile söyledi bunu 2 si 1 videolarının birinde.

BSC Misafiri

17.9.2015 12:21:06

0
ya akıl var mantık var 5-6 tane cidden büyük oyun için deli gibi para döküp eğer o ara ihtiyacım yoksa (iş maksatlı) üst düzey bir bilgisayar ile işim olmaz. Konsolda ki oyunlar özelliklede sony konsolunda ki farklı, üzerine uğraşılmış yaratıcı oyunlar pc'ye çıktığı gün ben pc' mi ciddi güçlendirme yoluna giderim, o da sony böyle bir karar almadıkça hayalden öte değil. Uncharted 4, The Last of us 2, Gravity Daze 2, The Last Guardian, FF XV, GT7, Until Dawn 2 ve dahası bunları oynayamadıktan sonra 100 katı güçlü olsa ne olur. Bak diğer konsolların oyunlarını Mario, Zelda, Meteroid, Pikmin, Halo, Forza yazmadım bile. Abi elime Wİİ konsolu var hediye gelmişti 1998 çıkışlı Dreamcast grafiklerinden hallice sisteminde Fatal Frame 4, Mario Galaxy 2 vs ne kadar eğlendiğimi anlatamam. Oyun kötü hazırlanmış konsol da iyi çalışmıyorsa zaten almayın. her zaman daha iyisini bulursunuz.

rahman17

17.9.2015 12:08:16

-4
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: aterikasedi Videolardaki grafiklerle çıkacağına inanan var mı hala ?
Ea'ya güvenilmez ama ps4'te driveclub çalıştıktan sonra nfs gibi grafikler hayli hayli çalışır.
Evet, biz ona optimizasyon diyoruz işte. Yoksa konsolun gücünden falan değil. HBM2 ekran kartları geliyor artık, PS4'de GDDR5'da kala kaldı. :D PS4'cüler PC'de korsan oyun olduğuna dua etsinler. Onun sayesinde bugün oyunlarını oynuyorlar.

GT_55

17.9.2015 09:50:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wollowon

Pardon full hd açması büyük başarı. Online da aksiyon sırasında 14-15 Fps lere indiğini unutmayın sizde , komik duruma düşersiniz sonra.
Dünyadan bihabersin tamam da, oyunun 14-15 fps'de çalıştığı yalanını nerden uydurdun.Sen hiç hayatında ps4'te gta5 oynadın mı? Yada şöyle söylim, sen hiç hayatında ps4 gördün mü?

Wollowon

17.9.2015 09:48:07

-2
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Ps4'te 1920x1080p'de çalışıyor gta5. Gidipte eski nesilde çalışan çözünürlügü burada kaynak gostermeyelim. Çok komik duruma düşüyorsunuz gerçekten...
Pardon full hd açması büyük başarı. Online da aksiyon sırasında 14-15 Fps lere indiğini unutmayın sizde , komik duruma düşersiniz sonra.

GT_55

17.9.2015 01:43:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wollowon

Yaklaş bende sana bir sır veriyim. Gerçek NFS seneye çıkıyor zaten seneye dediğim 1 yıl değil 5 ay geç çıkıyor sadece. 1280x720 30 FPS(GTA V de 30 FPS sabitti 15-20 fps lere düştüğünü gördük) konsol grafikleriyle mutluluklar diliyorum.
Ps4'te 1920x1080p'de çalışıyor gta5. Gidipte eski nesilde çalışan çözünürlügü burada kaynak gostermeyelim. Çok komik duruma düşüyorsunuz gerçekten...

GT_55

17.9.2015 01:39:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: aterikasedi Videolardaki grafiklerle çıkacağına inanan var mı hala ?
Ea'ya güvenilmez ama ps4'te driveclub çalıştıktan sonra nfs gibi grafikler hayli hayli çalışır.

Citizen'in Pengueni

17.9.2015 01:27:04

0
başka bir şey beklemiyorduk zaten ayrıca sabit 30 fps versinler gene yeter arabayı sürtünce 23 fps falan olacaksa hiç 30 fps demesinler.

Ferucci

16.9.2015 23:23:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: jeofoking Lütfen pcciler artık şu fps olayına karışıp durmayın ya ps2 zamanında oynadığım çoğu oyun 20 fps imiş kalkıpta hiç şikayet etmedim bilmiyordum bile ve ps2 oyunlarından aldığım hazzı ne pcde ne yeni nesilde alamadım şu fps saçmalığı can sıkıyor artık önceden fps ile ilgili hiç haber görmezdik bile şimdi ne oldu ne değişti ya
Benim pccilikle konsolculukla işim olmaz fanatik değilim ama sabit 30fps olsa sıkıntı yok zaten bildiğin fps drop oluyo ve oyunda takılma oluyo bunda göremeyecek bişey yok inşallah sabit 30fps olur.

admix

16.9.2015 21:31:46

+1
videodaki gibi olmaz onlar yine en iyi pclerdeki sistemlerle yapmistir bkz: ubisoft

Trident682

16.9.2015 20:56:23

0
valla hiç konsolum olmadı bilmiyorum ama pc de oynarken bana 40 fps nin altı sanki akmıyomuş hafif takılıyomuş gibi geliyo o yüzden ayarları hep ortalama 40 olacak şekilde ayarlıyorum. 30 fps le nası zevk alıyolar anlamıyorum en azından 40 felan yapsalar niye yani illa ya 60 olacak ya 30 mu olacak.

mavikıs

16.9.2015 20:50:24

0
artık her çıkan oyunda fps muhabetleri çıkmaya başladı. oyun hakkında konuşmak yerine millet birbiriyle sidik yarışına giriyor

rahman17

16.9.2015 20:06:21

-1
quote:

Orjinalden alıntı: jeofoking
quote:

Orjinalden alıntı: rahman17
quote:

Orjinalden alıntı: jeofoking Elbetteki 1000 liralık makineyle 5000 liralık makinenin grafik performansı aynı olamaz orası ayrı ama anlamadığın nokta oyun piyasasına konsollar yön verdiği sürece senin beklediğin o büyük farklar asla olmayacak
https://www.youtube.com/watch?v=-bzqFT_0AbE&index=13 Şunu atıyorum buraya. Fark yok diyerek sadece kendinizi avutabilirsiniz. Ancak PC'deki 4K'yı bulan texture modlarına, ENB'lere, grafik modlarına sahip olamazsınız. Bundan sonra dediklerinizde haklısınız bu arada.
Fark var elbette ama bunun için 3000 lira vermeye hiçmi hiç değmez tabiki şahsi fikrim, sonuç olarak ikiside gta 5 bende zamanında sıkı bir pc fanıydım ve grafiğe fps oranlarına resmen takmıştım hiç unutmam pc için dmc 4ü indirmistim ilk çıktığı zamanlarda low ayarlarda dahi felaket bir kasıntıyla ama on numara bi haz alarak oynuyodum keza dead space'da öyleydi benim için sonra sistemi yeniledim bu iki oyunu çok daha yüksek fps ve grafikte oynayabildim elbetteki güzel görüntüyle oynamak çok daha iyi ama o kasarkenki o haz tekrar olmadı kardesim birde sonradan bu fps takıntısı bende de olmaya basladı dmc 4 de 70 üzeri fps alıyordum genelde ama ağaçlık ve gölgenin çok oldugu yerler ani bir sekilde fpsnin 50 ye inmesi beni resmen uyuz ederdi sinir ederdi bundan sonraki birçok oyunda da böyle sorunlar baş gosterdi oyunlardaki en önemli sey fps ve grafik olmustu sistem zamanla yetmemeye basladı oyunları high ayarlarda oynayamamak beni kahrediyordu resmen ps3 exclusiveleri oynayamamakda cabasıydı vesaire.... bunları kendimden yola çıkarak yazdım ama sanırım pc oyunculuğunun kaderide bu dostum fps ve grafik takıntısının ön planda olması oysaki ben ps1,ps2 ve x360da kullandım işin garibi konsoldayken ister istemez umursamıyorsun dostum, ben bunları genel yargılar olarak yazmadım kendimde gördüğüm gerçekleri dile getirdim. Bu tarz haberler doğrudan konsol vs pc savaşına itekliyor insanları tam bir saçmalık önceden bende bunun içerisindeydim ama çok gereksiz.
Ben de konsolları severdim, ancak ne zaman ki elime GTX 690 adlı canavar 2 aylığına geçti, o zaman gücü gördüm. Her oyunu ultra ayarda, üstüne enb, varsa texture yükleyerek 60-90 FPS arası oynamak vazgeçilemez bir lüks. Sonradan yurda gittik ve elimize 840M'li dizüstünü verdiler. Demin dediğim gibi 2 aylığına lüksü yaşadım ve inan bana değişilmez hiçbir konsola.

Guest-AEF248198

16.9.2015 19:10:01

-1
Çözünürlük 720p-900p olur muhtemelen. 1080p olursa kaliteyi düşertmek zorunda kalırlar.

jeofoking

16.9.2015 18:01:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: rahman17
quote:

Orjinalden alıntı: jeofoking Elbetteki 1000 liralık makineyle 5000 liralık makinenin grafik performansı aynı olamaz orası ayrı ama anlamadığın nokta oyun piyasasına konsollar yön verdiği sürece senin beklediğin o büyük farklar asla olmayacak
https://www.youtube.com/watch?v=-bzqFT_0AbE&index=13 Şunu atıyorum buraya. Fark yok diyerek sadece kendinizi avutabilirsiniz. Ancak PC'deki 4K'yı bulan texture modlarına, ENB'lere, grafik modlarına sahip olamazsınız. Bundan sonra dediklerinizde haklısınız bu arada.
Fark var elbette ama bunun için 3000 lira vermeye hiçmi hiç değmez tabiki şahsi fikrim, sonuç olarak ikiside gta 5 bende zamanında sıkı bir pc fanıydım ve grafiğe fps oranlarına resmen takmıştım hiç unutmam pc için dmc 4ü indirmistim ilk çıktığı zamanlarda low ayarlarda dahi felaket bir kasıntıyla ama on numara bi haz alarak oynuyodum keza dead space'da öyleydi benim için sonra sistemi yeniledim bu iki oyunu çok daha yüksek fps ve grafikte oynayabildim elbetteki güzel görüntüyle oynamak çok daha iyi ama o kasarkenki o haz tekrar olmadı kardesim birde sonradan bu fps takıntısı bende de olmaya basladı dmc 4 de 70 üzeri fps alıyordum genelde ama ağaçlık ve gölgenin çok oldugu yerler ani bir sekilde fpsnin 50 ye inmesi beni resmen uyuz ederdi sinir ederdi bundan sonraki birçok oyunda da böyle sorunlar baş gosterdi oyunlardaki en önemli sey fps ve grafik olmustu sistem zamanla yetmemeye basladı oyunları high ayarlarda oynayamamak beni kahrediyordu resmen ps3 exclusiveleri oynayamamakda cabasıydı vesaire.... bunları kendimden yola çıkarak yazdım ama sanırım pc oyunculuğunun kaderide bu dostum fps ve grafik takıntısının ön planda olması oysaki ben ps1,ps2 ve x360da kullandım işin garibi konsoldayken ister istemez umursamıyorsun dostum, ben bunları genel yargılar olarak yazmadım kendimde gördüğüm gerçekleri dile getirdim. Bu tarz haberler doğrudan konsol vs pc savaşına itekliyor insanları tam bir saçmalık önceden bende bunun içerisindeydim ama çok gereksiz.

rahman17

16.9.2015 17:29:55

-1
quote:

Orjinalden alıntı: jeofoking Elbetteki 1000 liralık makineyle 5000 liralık makinenin grafik performansı aynı olamaz orası ayrı ama anlamadığın nokta oyun piyasasına konsollar yön verdiği sürece senin beklediğin o büyük farklar asla olmayacak
https://www.youtube.com/watch?v=-bzqFT_0AbE&index=13 Şunu atıyorum buraya. Fark yok diyerek sadece kendinizi avutabilirsiniz. Ancak PC'deki 4K'yı bulan texture modlarına, ENB'lere, grafik modlarına sahip olamazsınız. Bundan sonra dediklerinizde haklısınız bu arada.

Master_Evil

16.9.2015 17:09:04

0
şu konsolları ne hayallerle sattılar şimdi ne yapıyorlar

jeofoking

16.9.2015 17:08:10

+2
quote:

Orjinalden alıntı: rahman17 <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Rapsody_izmir <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orijinalden alıntı: rahman17 <b><a id="ed110084881de" style="color:red" href="#" onclick="return toggle('d110084881d')"><br><img src="http://icon.donanimhaber.com/quote-goster.png" border="0"><br></a></b><div id="d110084881d" style="display:none;"><blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: aterikasedi Videolardaki grafiklerle çıkacağına inanan var mı hala ?</blockquote> Kardeşim neden inanmayak sen bana söylermirsin senin o muhteşem pc inde DRİVECLUB gibi grafikli bir araba yarışı oyunu varmı?Yada araba yarışını geçtim normalde böyle infamous second son kalitesinde kaç tane oyun sayabilirsin? Ortada bir güç var ama nedense o gücü gösteren oyun yok PC de...Siz ancak Lol,dota,cs falan oynayın sonrada gelin konsola laf atın..Sanki biz bilmiyoruz neyin ne olduğunu 3. parti oyunları 60 fpsde oynadığınızdan dolayımı yani biyerleriniz kalkıyor..Ama bizde en grafikli oyunları oynuyoruz hep...Ben güçlü bir PC yede sahibim ama hiç bir kere bile konsollarda gördüğüm kadar iyi oyunlar görmedim pc de...Allah bilir senin belkide güçlü bir pc in bile yoktur,ps4 ede sahip olamamışsındır etraftan duyduğunuz şeylerle bari diyorsun laf atim..Türkiye şartlarında kimin 60 fpsde 4k oynayacağı belli oyunları...</blockquote></div> Hayır gerizekalı, konsolcuların yapamayacağı bir şekilde PC oyuncuları W3 gibi bir oyunu 4K 60 FPS oynayabiliyor. PS4'dekiler de 1080p 30 FPS'de, hatta droplarda 20 FPS'yi görüyor, artislik yapıyorlar. Ulan senin konsolunun fiyatına adam ekran kartı alıyor neyin havası bu? He sen Zen ve Pascal ailesi gelince göreceksin gücün alasını. DX12 ile de o gücün nelere kafi olduğunu anlayacaksın. O PS4'deki ezik R9 270 de tarihin tozlu sayfalarına karışacak. </blockquote> Şu mahalle ağzı ile konuşan, banlanmış bir üyeliği çakması olduğu 4 mesajından belli olan şu üyeyi alın şuradan! Biz bu sitede pscilerle xboxcularla ps4 çülerle istediğimiz gibi tartışırız. Birbirimize böyle takılmaktan keyifte alırız. Senin gibi hödükler de çıkar gelir işin suyunu çıkarır. Quadro 4000 ile neyin artisliğini yapıyormuşum. Zaten yazmışım orada bu kartla 4k görüntü 120 fps alamayacağımı sen ne artisliğinden bahsediyorsun. Artislik yapacak olsam bir ton atar tutar 4k 120 fps diye sonra ispat edemez sen gibi hakaret moduna geçerim. Şu zavallayı bi zahmet banlayın. Çakma üyeliği ile atılabildiği yere kadar hakaret etmeyi hedeflemiş zaten.</blockquote> ''4K 120 FPS olmaz, ama 1080p 40-50 FPS filan olur herhalde'' :D şeklindeki bir cümleden ne anlamam gerekiyordu dostum? TITAN X, GTX 980 Ti, R9 295x2 gibi üst düzey kartlar bile o çözünürlükte 120 FPS'yi göremezken? Göremez dediysem çoğu oyunda tabii. Herkes istediği konsolda oynamakta özgür. Ancak 1500 TL'lik alet ile 4500 TL'lik makine sahiplerine grafik bazında artislik yapan arkadaşları görünce de sinirlenmemek elde değil. Yok hiç grafik farkı yokmuş, yok efendim uzay teknolojisi varmış, yok harika özel oyunları varmış. Yok yapılan bir araştırmaya göre PS4 kullanıcılarının %100'ü 1080p'de oynuyormuş. Uzuyor böyle cümleler. Kardeşim, aç bak bakalım PC'de low ile ultra arasında ne kadar fark var? Baktıktan sonra biraz mantık yürüt değil mi?
Elbetteki 1000 liralık makineyle 5000 liralık makinenin grafik performansı aynı olamaz orası ayrı ama anlamadığın nokta oyun piyasasına konsollar yön verdiği sürece senin beklediğin o büyük farklar asla olmayacak [:'(]

rahman17

16.9.2015 16:28:31

-3
quote:

Orjinalden alıntı: Rapsody_izmir
quote:

Orijinalden alıntı: rahman17

Hayır gerizekalı, konsolcuların yapamayacağı bir şekilde PC oyuncuları W3 gibi bir oyunu 4K 60 FPS oynayabiliyor. PS4'dekiler de 1080p 30 FPS'de, hatta droplarda 20 FPS'yi görüyor, artislik yapıyorlar. Ulan senin konsolunun fiyatına adam ekran kartı alıyor neyin havası bu? He sen Zen ve Pascal ailesi gelince göreceksin gücün alasını. DX12 ile de o gücün nelere kafi olduğunu anlayacaksın. O PS4'deki ezik R9 270 de tarihin tozlu sayfalarına karışacak.
Şu mahalle ağzı ile konuşan, banlanmış bir üyeliği çakması olduğu 4 mesajından belli olan şu üyeyi alın şuradan! Biz bu sitede pscilerle xboxcularla ps4 çülerle istediğimiz gibi tartışırız. Birbirimize böyle takılmaktan keyifte alırız. Senin gibi hödükler de çıkar gelir işin suyunu çıkarır. Quadro 4000 ile neyin artisliğini yapıyormuşum. Zaten yazmışım orada bu kartla 4k görüntü 120 fps alamayacağımı sen ne artisliğinden bahsediyorsun. Artislik yapacak olsam bir ton atar tutar 4k 120 fps diye sonra ispat edemez sen gibi hakaret moduna geçerim. Şu zavallayı bi zahmet banlayın. Çakma üyeliği ile atılabildiği yere kadar hakaret etmeyi hedeflemiş zaten.
''4K 120 FPS olmaz, ama 1080p 40-50 FPS filan olur herhalde'' :D şeklindeki bir cümleden ne anlamam gerekiyordu dostum? TITAN X, GTX 980 Ti, R9 295x2 gibi üst düzey kartlar bile o çözünürlükte 120 FPS'yi göremezken? Göremez dediysem çoğu oyunda tabii. Herkes istediği konsolda oynamakta özgür. Ancak 1500 TL'lik alet ile 4500 TL'lik makine sahiplerine grafik bazında artislik yapan arkadaşları görünce de sinirlenmemek elde değil. Yok hiç grafik farkı yokmuş, yok efendim uzay teknolojisi varmış, yok harika özel oyunları varmış. Yok yapılan bir araştırmaya göre PS4 kullanıcılarının %100'ü 1080p'de oynuyormuş. Uzuyor böyle cümleler. Kardeşim, aç bak bakalım PC'de low ile ultra arasında ne kadar fark var? Baktıktan sonra biraz mantık yürüt değil mi?

Venomstr

16.9.2015 15:55:56

+4
Madem 150 milyar FPS ile oynayacaksanız, niye üzülüyorsunuz? 1 yıl ertelenmiş işte, niye üzülüyorsunuz? Sevinin 150 milyar FPS ile oynayacaksınız Keşke Batman Arkham Knight gibi bozuk çıkarsalardı da patlasaydınız bi güzel

BSC Misafiri

16.9.2015 15:38:32

0
Bu oyun Horizon 2 gibi akar. Arcade oyunda fps muhabbeti yapmayın Sim değil

BSC Misafiri

16.9.2015 15:38:05

-1
quote:

Orjinalden alıntı: Rapsody_izmir
quote:

Orjinalden alıntı: John Voxville Konsolcu arkadaşlara acı gerçeği söylüyorum: Fragmanlardaki grafiklere ve 60 FPS'ye sadece PC'de ulaşabilirsiniz.
Bende sana bir sır vereyim mi. Yaklaş.... ( seneye oynayacaksın.)
30 fps de oynamaktansa 3 ay daha beklerim sizin tabirinizle yağ gibi akan bi oyun oynarım.

BSC Misafiri

16.9.2015 15:37:55

+1
quote:

Orjinalden alıntı: aterikasedi Videolardaki grafiklerle çıkacağına inanan var mı hala ?
Kardeşim neden inanmayak sen bana söylermirsin senin o muhteşem pc inde DRİVECLUB gibi grafikli bir araba yarışı oyunu varmı?Yada araba yarışını geçtim normalde böyle infamous second son kalitesinde kaç tane oyun sayabilirsin? Ortada bir güç var ama nedense o gücü gösteren oyun yok PC de...Siz ancak Lol,dota,cs falan oynayın sonrada gelin konsola laf atın..Sanki biz bilmiyoruz neyin ne olduğunu 3. parti oyunları 60 fpsde oynadığınızdan dolayımı yani biyerleriniz kalkıyor..Ama bizde en grafikli oyunları oynuyoruz hep...Ben güçlü bir PC yede sahibim ama hiç bir kere bile konsollarda gördüğüm kadar iyi oyunlar görmedim pc de...Allah bilir senin belkide güçlü bir pc in bile yoktur,ps4 ede sahip olamamışsındır etraftan duyduğunuz şeylerle bari diyorsun laf atim..Türkiye şartlarında kimin 60 fpsde 4k oynayacağı belli oyunları...

BSC Misafiri

16.9.2015 15:37:06

0
AHHAHAHAHA :D :D :D Yine hüsran :D İnsan gözü zaten.... başlarlar şimdi :D

BSC Misafiri

16.9.2015 15:37:01

0
quote:

Orjinalden alıntı: emrahcey 1200 ~ 1500 TL ye PC topladığınızı hayal edin ve alacağınız performansıda... Bir önceki başlıkdaki arkidişleri buraya alalım...
g3258 yada x4 860k + gtx 750 ti yada r7 260x performansına youtube'dan bakarsın.

BSC Misafiri

16.9.2015 15:36:53

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Wollowon
quote:

Orijinalden alıntı: Rapsody_izmir

Bende sana bir sır vereyim mi. Yaklaş.... ( seneye oynayacaksın.)
Yaklaş bende sana bir sır veriyim. Gerçek NFS seneye çıkıyor zaten seneye dediğim 1 yıl değil 5 ay geç çıkıyor sadece. 1280x720 30 FPS(GTA V de 30 FPS sabitti 15-20 fps lere düştüğünü gördük) konsol grafikleriyle mutluluklar diliyorum.
1280x720 30 FPS hangi konsol bu Ps3 ? xbox 360 ?

BSC Misafiri

16.9.2015 15:36:48

0
Konsol fiyat performans göre 1080p 30 fps kabul edilir sabit 30 duruyorsa ama bende pc ağırlıklı kullanıyorum görücez herkes son ayarda mı oynayacak :D Pc için sınır yok evet ama paran kadar.

BSC Misafiri

16.9.2015 15:36:41

0
Profesyonel yani bu olaya bol zaman, para ayıran hergün mutlaka oyun oynayan adam değilsen ve o topladığın pc ile render falan da almıyor, iş amaçlı kullanmıyorsan o pc'ye boşuna para dökülmüştür. Adam açar konsolu oyunu oynar kapatır gider. Oynanışı akıcı, görselliği tatmin ediciyse olay biter. ne adamlar var giyecek tshirtü yok gider ekran kartı alır, ha o da bir zevktir açıkçası o kadar harcama yapılmasıan karşıyım kaldı ki konsol kullanan arkdaşların büyük çoğunluğu zaten pc sahibidir belki çoğu yeni nesil oyunu çalıştıramaz ama adam yine oynayacak birşeyler bulur, photoshop vs uygulamalrı kullanır, tez yazar vs. Konsolların en büyük avantajı özgün fikirler içeren üzerinde ciddi uğraşılmış farklı oyun türlerini deneyim etme şansı sunmaları.

BSC Misafiri

16.9.2015 15:36:27

+1
Şu saçmalığı bir bırakmadınız gitti arkadaş, konsol firmaları sana 1000 tl ye makina da hazırlar ama bunu alacak kesim azdır. Oyun görselliği iyiyse, göze batmıyorsa alır oynarsın. Zaten olması gereken budur. Adamın biri geliyor 270-300 tl kazık yiyorsun diyor artık hangi oyunsa o fiyata. Pc'ci egosunu anlamıyorum, arkadaş yan dağirende yaşayan adamın pc'si senden güçlü gelip dalga geçse laf etse haklısın mı diyeceksin. Senki pc kullananlar her oyunu oynuyor adamlar da ps4 ve xbox one emusu var, ulan kazıklanmamış pc'ci mi var da gelip atıp tutuyorsunuz. bırakın şu fps olaylarını yapımcılar düşünsün, ne elitsiniz kardeşim. Pc savunucu adı altında ki insanların bir kısmı çok bariz torrent , bedava oyun oynuyorum diye mutlu. Steam falan hikaye. Çok paran, özel bir zevkin yoksa süper pc toplamak falan tam ergen işi. Ne arkdaşlarım oldu yıllarca pc'ye deli gibi para akıttılar sonra hay ben böyle işin deyip konsol alan pc'yi de yazışmalar için kullanan çok arkdaşım oldu.

rahman17

16.9.2015 15:34:33

0
quote:

Orjinalden alıntı: Rapsody_izmir 30 fpsde ıkınma konusunu oyun çıktığı zaman SS leri paylaşırken tekrar konuşuruz. 1 sene boyunca fotoları videoları bol bol izleyip kendinizi hazır hale getirirsiniz. Ha bak şu da var. Pc sadece size sunulan bir nimet değil. Bizler de de var. Kusura bakmayın sistemim biraz kötü Quadro4000 16 gb ram İ7-3770 ile sizler gibi 120 fps 4k görüntü alamasakta. Eh işte 1080 p 40 50 fps bişiler oynarız herhalde : )
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Quadro 4000 ile neyin artisliğini yapıyorsunuz?

rahman17

16.9.2015 15:21:40

0
quote:

Orjinalden alıntı: beşiktaşk07bjk bu pc cikler konsol sahiplerinde pc yok sanıyor herhalde, ulan istesek zaten alır pc de oynarız oyunları, konsolun rahatlığı başka, yüklemeydi , çalıştırırmı derdi yok , koyarım cd yi oyuna dalarım. exclusiveleride cabası.
PC kişiselleştirilebilir bir alettir. Mamafih, önemli olan zayıf değil güçlü bir PC sahibi olmak. Yoksa elbette sizin de bilgisayarlarınız var. Karşı konulamaz bir gerçek ile yüzleşmesi gerekiyor burada konsol oyuncularının. Çatlasanız da patlasanız da PC, PS4'ün iki hatta üç katı güce sahip olabilir. Bu tamamen kullanıcıya bağlı. Sony'nin makinesinin içinde bulunan R9 270 benzeri kart 4K açacak mı sanıyorsunuz? Teknolojinin gelişimini yavaşlatacak bu çöp daha önceleri olduğu gibi. He, bugün konsol mu PC mi diye sormamızın tek sebebi de yine PC oyuncularıdır. Lakin geçmiş şeyleri konuşmaya lüzum yok. Olan olmuş artık. Şunu anlayın ki, güç baabında PC her zaman en yukarıda olacak, bugün öyle ve yarın da hakeza.

rambocuk

16.9.2015 14:49:53

0
30 fps olması hayal kırıklığı oldu oyunu hangi platfrom hak ederse onda alıyorum ayrım yapmaksınız kesinlikle bekleyip pc ye alıcam 60 fps olsaydı ps4 e alırdım evet ps1 ve ps2 döneminde 20 fps oynuyorduk zevkle ama o zamanın en iyi en güçlü oyun cihazlarıydı

Rapsody_izmir

16.9.2015 14:26:54

0
Anlat bakalım Ea. Undergroundu neden 1 sene sonraya erteledin

beşiktaşk07bjk

16.9.2015 14:07:16

0
bu pc cikler konsol sahiplerinde pc yok sanıyor herhalde, ulan istesek zaten alır pc de oynarız oyunları, konsolun rahatlığı başka, yüklemeydi , çalıştırırmı derdi yok , koyarım cd yi oyuna dalarım. exclusiveleride cabası.

rahman17

16.9.2015 13:47:06

-6
Dandik konsol fanboyları yine hezeyana başlamışlar. Sadece gülüyorum.

Wayward Son

16.9.2015 12:53:06

-5
quote:

Orjinalden alıntı: pastadanadam
quote:

Orjinalden alıntı: balcs Yeni nesil konsolların fps standartları en azından 45fps olmalıydı.Gerçekten üzücü donanımların zayıflığını hesaba katarsak açık dünya oyunlarını ve uncharted gibi üzerinde çok durulan tekrar tekrar cilalanan oyunları 30fps çalıştırması normal ama(aslında değil) eğer bir yarış oyununu da sabit 40 ve üzerinde çalıştıramıyorlarsa yapımcı ya optimize etmeyi bilmiyor ya da bir kez daha konsollar zayıf düşüyor demektir.60FPS'nin akıcılığı her oyunda olmalı.
"Gerçekle birebir" grafik kalitesine ulaşmadıkça, herhangi bir konsol, sabit 45 yada 60 FPS felan olmaz. Çoğu yapımcı, 30 FPS ile daha iyi grafik verebilecekken, grafikten kısıp FPS'i arttırmaz. Çünkü insanlar genelde oyun güzel görünüyorsa alıyor oyunu, kutusuna "FPS'i yazıyor mu?" diye bakan yok sonuçta. Playstation 4 şuanki PC'lerden kat kat güçlü olsaydı bile, 30 FPS oyunlar görecektik. Ne kadar güçlü olursa olsun, o gücün bir sınırı var ve yapımcılar o sınır grafik kalitesiyle zorlamak isteyeceklerdir, FPS ile değil. Ve kimse kusura bakmasın mantıklı olanda bu.
Dediğin doğru ancak söz konusu yarış oyunlarıysa yapımcıların 60 FPS standardını göz önünde bulundurmaları çok daha doğru olur. Mesela Fifa 60 FPS'ye geçtiğinden beri eski nesildeki versiyonlarını izlemek bile zulüm geliyor. Spordur, yarıştır yüksek akıcılıkta güzel. Sanıyorum ki, kimse Uncharted için "Neden 60 FPS değil?" demez, ama önümüzde Forza gibi güzel örnekleri varken bir yarış oyununda 30 FPS biraz komik duruyor.

Rapsody_izmir

16.9.2015 12:36:31

-7
30 fpsde ıkınma konusunu oyun çıktığı zaman SS leri paylaşırken tekrar konuşuruz. 1 sene boyunca fotoları videoları bol bol izleyip kendinizi hazır hale getirirsiniz. Ha bak şu da var. Pc sadece size sunulan bir nimet değil. Bizler de de var. Kusura bakmayın sistemim biraz kötü Quadro4000 16 gb ram İ7-3770 ile sizler gibi 120 fps 4k görüntü alamasakta. Eh işte 1080 p 40 50 fps bişiler oynarız herhalde : )
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

silverygt

16.9.2015 12:27:39

0
Aslına bakarsın durum şöyle.. Geçtiğimiz iki fuarda da yayınlanan gameplay videolarından ki o detaylı grafik seviyesine ulaştıkları takdirde 30 fps bence gayet yeterli olacaktır. Konsol tarafında da fiyat politikaları en azondan ps sahipleri için o kadar önemli değil çünkü oyunları aldığımız farklı psn hesapları ve kardeşlik sistemi vs mevcut.. E konsolların canavar gibi performans sunmadıklarıda ortada .. Bu açıdan en azından benim için yeterli..

Santonir0n

16.9.2015 12:21:10

+1
quote:

Orjinalden alıntı: FantasyFiRe <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orijinalden alıntı: silverygt Yeterli.. </blockquote> sadece konsolda oyun oynayan arkadaşların şu tatminkar duruşuna saygı duyuyorum 270-300tl arası oyuna para verip 30fps den mutlu olmak hakikaten takdir edilmesi gereken bir düşünce. Adamlar 3 fps az verse tetris oynar gibi oynayacaksınız 30 fps hakikaten de yeterli <img src="http://img.donanimhaber.com/image/s8.gif" align="middle" border="0" alt="">
270-300 tl mi napıyorsunuz yaa... karşıdaki spotçumdan veriyorum 150 yi o hafta çıkan oyunu kapıyorum

BayRealist

16.9.2015 11:53:00

0
Yarış oyunlarında 30 FPS yeterli.

_giray_

16.9.2015 11:50:02

+3
quote:

Orjinalden alıntı: darkdevil35 30 fps oyun oynamak çok sıkıncı sırf gta 5 için ps 4 almıştım 30 fps den dolayı oynayamadım oynamadan da sattım konsolu konsol işi gariban işi asıl saltanat fps sınırı olmadan pc de oynamak.
30 fps'de oyun oynayan eski low-end PC'ciler napsın o zaman be adam.

jeofoking

16.9.2015 11:47:44

+5
Lütfen pcciler artık şu fps olayına karışıp durmayın ya ps2 zamanında oynadığım çoğu oyun 20 fps imiş kalkıpta hiç şikayet etmedim bilmiyordum bile ve ps2 oyunlarından aldığım hazzı ne pcde ne yeni nesilde alamadım şu fps saçmalığı can sıkıyor artık önceden fps ile ilgili hiç haber görmezdik bile şimdi ne oldu ne değişti ya

darkdevil35

16.9.2015 11:40:30

-4
30 fps oyun oynamak çok sıkıncı sırf gta 5 için ps 4 almıştım 30 fps den dolayı oynayamadım oynamadan da sattım konsolu konsol işi gariban işi asıl saltanat fps sınırı olmadan pc de oynamak.

FantasyFiRe

16.9.2015 11:35:56

-1
quote:

Orijinalden alıntı: silverygt Yeterli..
sadece konsolda oyun oynayan arkadaşların şu tatminkar duruşuna saygı duyuyorum 270-300tl arası oyuna para verip 30fps den mutlu olmak hakikaten takdir edilmesi gereken bir düşünce. Adamlar 3 fps az verse tetris oynar gibi oynayacaksınız 30 fps hakikaten de yeterli

FantasyFiRe

16.9.2015 11:29:47

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Rapsody_izmir

Bende sana bir sır vereyim mi. Yaklaş.... ( seneye oynayacaksın.)
tabi 30fps de ıkınarak oyun oynamakta ayrı bir zevk hele ki araba yarışı

silverygt

16.9.2015 11:29:04

0
Yeterli..

John Voxville

16.9.2015 11:29:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Çok üstüne gitmeyin arkadaşın insan gözü 30 fps nin üstünü algılayamıyor . Sinematik hissiyat kaybolur sonra oyundan keyif felan alamazlar . Biz 5 ay sonra key sitelerinden 30 TL ye alır oynarız siz 200 TL den alrısın kardeşlik kuzenlik takılırsınız 50 TL ye felan alırsınız siz Gerçekten tuhaf yahu bir tarafta 60 FPS ve daha iyi grafikler ama buna rağmen online bedava ve oyunlar ucuz . Diğer tarafta her şeyi kısıtlı hatta online sistemi çöp ama paralı olmasına rağmen çok çok daha pahalı bir oyun .
PC'de hileciler fink atarken konsollarda aynı şey söz konusu değil hocam. O kadar da kötü bir online sistemleri yok aslında. Sadece dediğin gibi fiyatlar fahiş ve grafikleri, akıcılığı kötü. Onlar da donanıma vereceği parayı oyuna veriyorlar. Birinden biri daha ucuza gelse zaten kapitalizm onu çökertir, pahalı olanı tekel yapardı.

Hoid

16.9.2015 11:24:56

0
Çok üstüne gitmeyin arkadaşın insan gözü 30 fps nin üstünü algılayamıyor . Sinematik hissiyat kaybolur sonra oyundan keyif felan alamazlar . Biz 5 ay sonra key sitelerinden 30 TL ye alır oynarız siz 250-300 TL den alrısın kardeşlik kuzenlik takılırsınız 50 TL ye felan alırsınız siz Gerçekten tuhaf yahu bir tarafta 60 FPS ve daha iyi grafikler ama buna rağmen online bedava ve oyunlar ucuz . Diğer tarafta her şeyi kısıtlı hatta online sistemi çöp ama paralı olmasına rağmen çok çok daha pahalı bir oyun . Edit: Fiyatı güncelledim eksik yazmışım [:'(]

John Voxville

16.9.2015 11:23:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

Geyik yapıyoruz burda. Ciddi ciddi konuşup bu işe kafa yoranlar düşünsün.
quote:

Orijinalden alıntı: Rapsody_izmir Bende sana bir sır vereyim mi. Yaklaş.... ( seneye oynayacaksın.)
@Havya Makinesi 2010'un başında aldığım bilgisayarı kullanıyorum zaten hala. 720p Lowest ayarlarda açarsa şükredeceğim.

MiyopBey

16.9.2015 11:10:26

+2
quote:

Orjinalden alıntı: balcs Yeni nesil konsolların fps standartları en azından 45fps olmalıydı.Gerçekten üzücü donanımların zayıflığını hesaba katarsak açık dünya oyunlarını ve uncharted gibi üzerinde çok durulan tekrar tekrar cilalanan oyunları 30fps çalıştırması normal ama(aslında değil) eğer bir yarış oyununu da sabit 40 ve üzerinde çalıştıramıyorlarsa yapımcı ya optimize etmeyi bilmiyor ya da bir kez daha konsollar zayıf düşüyor demektir.60FPS'nin akıcılığı her oyunda olmalı.
"Gerçekle birebir" grafik kalitesine ulaşmadıkça, herhangi bir konsol, sabit 45 yada 60 FPS felan olmaz. Çoğu yapımcı, 30 FPS ile daha iyi grafik verebilecekken, grafikten kısıp FPS'i arttırmaz. Çünkü insanlar genelde oyun güzel görünüyorsa alıyor oyunu, kutusuna "FPS'i yazıyor mu?" diye bakan yok sonuçta. Playstation 4 şuanki PC'lerden kat kat güçlü olsaydı bile, 30 FPS oyunlar görecektik. Ne kadar güçlü olursa olsun, o gücün bir sınırı var ve yapımcılar o sınır grafik kalitesiyle zorlamak isteyeceklerdir, FPS ile değil. Ve kimse kusura bakmasın mantıklı olanda bu.

Havya Makinesi

16.9.2015 11:07:08

+2
quote:

Orjinalden alıntı: John Voxville Konsolcu arkadaşlara acı gerçeği söylüyorum: Fragmanlardaki grafiklere ve 60 FPS'ye sadece PC'de ulaşabilirsiniz.
60fps de acacak pc varsa oynarsın. yoksa 20 fps de sürünürsün :)

MiyopBey

16.9.2015 11:02:22

0
quote:

Orjinalden alıntı: Wollowon
quote:

Orijinalden alıntı: Rapsody_izmir

Bende sana bir sır vereyim mi. Yaklaş.... ( seneye oynayacaksın.)
Yaklaş bende sana bir sır veriyim. Gerçek NFS seneye çıkıyor zaten seneye dediğim 1 yıl değil 5 ay geç çıkıyor sadece. 1280x720 30 FPS konsol grafikleriyle mutluluklar diliyorum.
Hastasınız siz yemin ediyorum var bişey :D Ben elimizdeki en iyi grafiğin her zaman daha iyisini geleceğini bildiğim (Gerçi her zaman değil bi yerden sonra duracak) ve bunu hayal edebildiğim için, "En iyi grafiği almalıyım" diye PC'lerle zaman kaybetmeyip, oyunuma bakıyorum. Oyunun kendisinden keyif alıyorum yani, 60 FPS'inden değil. Siz hayal edemiyormusunuz nedir bilmiyorum ama, suçlu nasıl konsollar oluyor onu çözemiyorum :D Şu şirketlerin gazına gelmeyin be sevgili gamer kardeşlerim :D

balcs

16.9.2015 10:58:43

-4
Yeni nesil konsolların fps standartları en azından 45fps olmalıydı.Gerçekten üzücü donanımların zayıflığını hesaba katarsak açık dünya oyunlarını ve uncharted gibi üzerinde çok durulan tekrar tekrar cilalanan oyunları 30fps çalıştırması normal ama(aslında değil) eğer bir yarış oyununu da sabit 40 ve üzerinde çalıştıramıyorlarsa yapımcı ya optimize etmeyi bilmiyor ya da bir kez daha konsollar zayıf düşüyor demektir.60FPS'nin akıcılığı her oyunda olmalı.

emrahcey

16.9.2015 10:49:58

-3
1200 ~ 1500 TL ye PC topladığınızı hayal edin ve alacağınız performansıda... Bir önceki başlıkdaki arkidişleri buraya alalım...

Maxwell1

16.9.2015 10:48:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Wollowon

Yaklaş bende sana bir sır veriyim. Gerçek NFS seneye çıkıyor zaten seneye dediğim 1 yıl değil 5 ay geç çıkıyor sadece. 1280x720 30 FPS(GTA V de 30 FPS sabitti 15-20 fps lere düştüğünü gördük) konsol grafikleriyle mutluluklar diliyorum.
Konsolun gözü yaşlı.Playstation 4 bu haldeyse Xbox One Allah yardım etsin.

Wollowon

16.9.2015 10:40:47

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Rapsody_izmir

Bende sana bir sır vereyim mi. Yaklaş.... ( seneye oynayacaksın.)
Yaklaş bende sana bir sır veriyim. Gerçek NFS seneye çıkıyor zaten seneye dediğim 1 yıl değil 5 ay geç çıkıyor sadece. 1280x720 30 FPS(GTA V de 30 FPS sabitti 15-20 fps lere düştüğünü gördük) konsol grafikleriyle mutluluklar diliyorum.

Rapsody_izmir

16.9.2015 10:07:44

+6
quote:

Orjinalden alıntı: John Voxville Konsolcu arkadaşlara acı gerçeği söylüyorum: Fragmanlardaki grafiklere ve 60 FPS'ye sadece PC'de ulaşabilirsiniz.
Bende sana bir sır vereyim mi. Yaklaş.... ( seneye oynayacaksın.)

bozcan

16.9.2015 09:31:44

0
quote:

Orjinalden alıntı: FaTaL21Tr Freesync biran once gelsin şu konsollara
bu neden kardeş?

altanbilisim

16.9.2015 08:06:39

0
Bu hafta NFS cephesinden 2.kötü haber :(

John Voxville

16.9.2015 08:01:35

0
Konsolcu arkadaşlara acı gerçeği söylüyorum: Fragmanlardaki grafiklere ve 60 FPS'ye sadece PC'de ulaşabilirsiniz.

aterikasedi

16.9.2015 03:18:40

0
Videolardaki grafiklerle çıkacağına inanan var mı hala ?

Megathrone26

16.9.2015 03:11:56

0
Gerçekten sabit 30 fps ise sıkıntı yok. Sabit olması önemli olan

Guest-0D5961688

16.9.2015 03:09:03

0
60 fps bekleyen yoktu herhalde

[__Zahid__]

16.9.2015 02:39:14

+16
insan gözü zate

2K

16.9.2015 02:17:18

0
Videolardaki grafik kalitesinde olacaksa 30 FPS de çalışması konsollar için normal zaten.

There goes your life

16.9.2015 01:51:34

0
Gelsede oynasak bir an önce

alike03

16.9.2015 01:42:22

0
Fragmanlardaki grafikler ile sabit 30fps'i yakalayabileceklerini sanmiyorum.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Need for Speed
+ TAKİBE
AL
38 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız