Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 4'ten Yeni Videolar Yayınlandı


     İçerisinde bulunduğumuz günlerde EA, pek de alışkın olmadığımız tarzda bir tanıtım çalışmasını sürdürüyor. EA, ünlü YouTube kanallarına Battlefield 4'ün multiplayer bölümünden kısa kısa özel parçalar gönderiyor. Bu videolardan yenileri ortaya çıkmaya başladı.
 
    Yayınlanan videonun birisinde Battlefield 4'ün yeni özelliklerinden deniz savaşlarını görüyoruz. Bir diğerinde ise yıkıntıların arasındaki çatışmalara şahitlik ediyoruz. Bu videoların oyunun final sürümünden alınmadığını, fakat ultra ayarlarda kaydedildiğini belirtelim. İşte yayınlanan yeni videolar;
 



Bu haberin bağlantısı
URL
DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS
Star Citizen'in Bağışları 15 Milyon Doları Geçti Drakengard 3'ten Yeni Görseller
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

7.8.2013 14:59:48

-2
BF3,5

BSC Misafiri

7.8.2013 13:32:26

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend BF3 ün aynısı diyenler, çıkıp CoD için de aynısını diyor musunuz?

Battlefield oynayamayan veletler geliyor burada oyunu karalıyor. Hadi yavrum hadi siz coda gidin


Bu arada gemi sahnesinde çok fena bug oldu :D
Şahsen ben her iki serinin de her çıkan oyununun özgün ve farklı olduğunu düşünüyorum ama sana soruyorum, BF3 ün BF4 le aynı olmadığını düşünüyorsun, MW2 vs MW3 için de aynısını diyebilmiş miydin? Cevabın evetse seni tebrik ediyorum ama yok eğer hayırsa battlefield oynamayan veletler diyerek hakaret ettiğin kitleden betersin.

BSC Misafiri

7.8.2013 06:24:54

0
[quote ]Orijinalden alıntı: ilker_xxx Ben bir BF3 hastası olarak BF4' ü es geçip BF5 çıkana kadar Destiny oynamayı düşünüyorum. Çünkü BF4 yeni nesil konsolların gücünü tam olarak kullanacak şekilde dizayn edilmemiş, bunu grafiklerden anlayabiliyoruz. Hem mevcut konsollarda hemde yeni nesil konsollarda çalışsın diye grafiğe abanılmamış, Destiny ise yeni nesil konsollara göre dizayn edilmiş bir oyun. Yeni bir soluk yeni bir bakış açısı, BF5 çıkana kadar fazlasıyla idare eder.
Birde yeni Killzone' un multiplayer modundan çok umutluyum. Neticede oda yeni nesil konsola göre dizayn edildi. Bence BF4 BF3,5 olmuş, yeni nesil konsollarla mevcut konsolların grafiği arasında sıkışmış kalmış

Ben bir oyun alırken grafik kalitesine en son bacak kişiyim ama Battlefield serisinde bakacak bir şey kalmadı. Oyun gerçekten tam bir savaş simülasyonu, şuan daha iyisi yok ve bir eksik aranacaksa oda grafik ve dinamik çevre oluyor. Oyun diğer algoritmaları gayet iyi

Benim FPS yaşantım.

Battlefield 3 (şuan PS3 de oynuyorum) - Killzone Shadow Fall (PS4) - Destiny (PS4) - Battlefield 5 (PS4)

olarak devam edecek.

Hangi birini oynayacağız, o kadar çok oyun oldu ki, KZ ve Destiny' nin o güzelim multiplayer modlarını kaçırmak istemiyorum. BF4' ü almayıp BF5 e kadar beklemek bence en doğru karar. BF5 yeni nesil konsollara göre dizayn edilecektir ve o işte o tam bir Battlefield olacaktır. PS4 alıcan bf4 almııcan yani onu diosun yok artık dayanamassın lan ^_^

sfgsfgsfg

7.8.2013 04:41:25

-2
Bad Conpany 2 zevkini yine veremeyecek ahanda buraya yazıyorum...

BSC Misafiri

7.8.2013 01:17:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend BF3 ün aynısı diyenler, çıkıp CoD için de aynısını diyor musunuz?

Battlefield oynayamayan veletler geliyor burada oyunu karalıyor. Hadi yavrum hadi siz coda gidin


Bu arada gemi sahnesinde çok fena bug oldu :D
Kardeşim çok haklısın CoD'cu bebeler konuyu basıyor :D Burada oyuna çamur atıyorlar ama yaptıkları şey hiçbir şeye yaramıyor sanki kendileri Activision'da çalışıyorlar ve elemanları CoD'u almaya yöneltiyorlar şaka gibi :D

BSC Misafiri

7.8.2013 01:16:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend BF3 ün aynısı diyenler, çıkıp CoD için de aynısını diyor musunuz?

Battlefield oynayamayan veletler geliyor burada oyunu karalıyor. Hadi yavrum hadi siz coda gidin


Bu arada gemi sahnesinde çok fena bug oldu :D
Kardeşim çok haklısın CoD'cu bebeler konuyu basıyor :D Burada oyuna çamur atıyorlar ama yaptıkları şey hiçbir şeye yaramıyor sanki kendileri Activision'da çalışıyorlar ve elemanları CoD'u almaya yöneltiyorlar şaka gibi :D

Virtual Reality

7.8.2013 00:08:54

0
Ben bir BF3 hastası olarak BF4' ü es geçip BF5 çıkana kadar Destiny oynamayı düşünüyorum. Çünkü BF4 yeni nesil konsolların gücünü tam olarak kullanacak şekilde dizayn edilmemiş, bunu grafiklerden anlayabiliyoruz. Hem mevcut konsollarda hemde yeni nesil konsollarda çalışsın diye grafiğe abanılmamış, Destiny ise yeni nesil konsollara göre dizayn edilmiş bir oyun. Yeni bir soluk yeni bir bakış açısı, BF5 çıkana kadar fazlasıyla idare eder. Birde yeni Killzone' un multiplayer modundan çok umutluyum. Neticede oda yeni nesil konsola göre dizayn edildi. Bence BF4 BF3,5 olmuş, yeni nesil konsollarla mevcut konsolların grafiği arasında sıkışmış kalmış Ben bir oyun alırken grafik kalitesine en son bacak kişiyim ama Battlefield serisinde bakacak bir şey kalmadı. Oyun gerçekten tam bir savaş simülasyonu, şuan daha iyisi yok ve bir eksik aranacaksa oda grafik ve dinamik çevre oluyor. Oyun diğer algoritmaları gayet iyi Benim FPS yaşantım. Battlefield 3 (şuan PS3 de oynuyorum) - Killzone Shadow Fall (PS4) - Destiny (PS4) - Battlefield 5 (PS4) olarak devam edecek. Hangi birini oynayacağız, o kadar çok oyun oldu ki, KZ ve Destiny' nin o güzelim multiplayer modlarını kaçırmak istemiyorum. BF4' ü almayıp BF5 e kadar beklemek bence en doğru karar. BF5 yeni nesil konsollara göre dizayn edilecektir ve o işte o tam bir Battlefield olacaktır.

Mr.Legend

6.8.2013 20:06:06

0
BF3 ün aynısı diyenler, çıkıp CoD için de aynısını diyor musunuz? Battlefield oynayamayan veletler geliyor burada oyunu karalıyor. Hadi yavrum hadi siz coda gidin Bu arada gemi sahnesinde çok fena bug oldu :D

BSC Misafiri

6.8.2013 16:13:39

-1
hala "nedir bunun bf3'ten farkı?" diyenler var.kardeşim daha kaç kere söyleyeceğiz?bu oyunun alpha versiyonu.gerçek oyun çıktığında bundan çok daha gelişmiş olacak bu sadece tanıtım ve bi bakıma herkes deneyebilsin diye (ekran kartı yetersiz olanlar) bir de oyunun daha tamamlanmamasından grafikler gerçek oyundan kırpılmış olarak yayınlanıyor.yani şunu düşün embriyo ile bebek arasındaki fark.

Artizt

5.8.2013 23:30:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Burada 46 dklık bir video koymuşlar,isteyen arkadaşlar izleyebilir; http://www.youtube.com/watch?v=JBVFkIJx_Jo
7 dakika izledim, şuana kadar hep binalarında arasında mapler gözüktü. Acaba yok mu Caspian gibi açık alan?

BSC Misafiri

5.8.2013 23:15:39

0
Burada 46 dklık bir video koymuşlar,isteyen arkadaşlar izleyebilir; http://www.youtube.com/watch?v=JBVFkIJx_Jo

Mr_CeNGaVeR_TR

5.8.2013 22:40:45

0
Basit bi EA kuruluşundan bu denle güzel oyun yapması beni şaşırtıyor. Savaş esnasındaki patlamalar ve havada uçan mermiler bu denlemi gerçekçi olur arkadaş hayran kaldım. tüm fps oyunlarını oynadım gerçekçilik olarak battlefield tek geçerim. cod demeyin oyun içinde aksiyonu iyi veriyor okadar

any77

5.8.2013 22:03:33

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Artizt

Benim orda demek istediğim, oyunları iyice free-to-play'e dönüştürdüler. Oyunu yapıyorlar, sonra da kısıtlıyorlar başka bir açıklaması yok bunun. Bir de, burdaki herkes CoD'a hiç bir yenilik olmadığı için bok atma çabasında, tamam öyle multiplayer cidden cilalanıp aynısı veriliyor, ama BF4-BF3 arasında da aynı durum var ki. Ben bu gameplay'lere bakınca map dlc'sinden başka bir şey görmüyorum. Ayrıca, Endgame'e nasıl motosiklet geldiyse, bir dlc daha yapıp bf3'e, deniz araçlarını getirselermiş herkes daha hoşnut olurmuş.
Ya yapma hocam. Tamam öyle aşırı bi yenilik yok anladım ama yenilik konusunda cod bf ile yarışamaz. Diyorum ki söyle ne eklesinler oyuna? Grafik mi eklesinler? Eklemişler zaten. Sesler ve patlama efektleri çok çok daha iyi olmuş. Biraz yakından bakarsan anlarsın. Özellikle patlama efektleri çok çok çok daha iyileştirilmiş. Araç'lardaki silah seslerine hayran kaldım resmen...

Artizt

5.8.2013 21:39:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

E 6 kişi daha iyi işte. Kötü mü oldu yani? En son baktığımda 5 kişiydi... Premium'la olsun ne fark eder. Adamların bu kadar geniş kapsamlı bir oyunu 20-30 haritayla beraber 100tl'ye vermesini mi bekliyorsun? Premium'u sevmesemde en alınabilir dlc'leri DICE yapıyor... Ayrıca o tüm özelleştirmelerin premium'a özel olacağını sanmıyorum. Birde diğer söylediğim şeylere ne oldu? Bi squad demişsin o 6 kişiymiş bilmiyorum. 6 kişi olması çok daha iyi... Biri de premium. Al premium ne olacak. Zaten bf3 premium'la bf4 standart sürümü mü karşılaştıracaksınız?
Benim orda demek istediğim, oyunları iyice free-to-play'e dönüştürdüler. Oyunu yapıyorlar, sonra da kısıtlıyorlar başka bir açıklaması yok bunun. Bir de, burdaki herkes CoD'a hiç bir yenilik olmadığı için bok atma çabasında, tamam öyle multiplayer cidden cilalanıp aynısı veriliyor, ama BF4-BF3 arasında da aynı durum var ki. Ben bu gameplay'lere bakınca map dlc'sinden başka bir şey görmüyorum. Ayrıca, Endgame'e nasıl motosiklet geldiyse, bir dlc daha yapıp bf3'e, deniz araçlarını getirselermiş herkes daha hoşnut olurmuş.

hknups

5.8.2013 21:21:48

0
ortalıkta uçan onca kagıtparçası ne ya abartmışlar resmen . koskoca harita tek renkten ibaret. başka map tanıtsalar artık içimiz açılsa

any77

5.8.2013 21:02:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_

Bu mudur yani BF4'ü BF3'ten ayıran ? 4 kişilik takımları 5 kişilik yapmışlar, araçların kamuflajını değiştirebiliyormuşuz . Vay be ne büyük yenilik ama. Komik olmayın hocam. Bakın bi' BF3'e, o oyuna emek verildiği, tümüyle sil baştan bir oyun yapıldığı o kadar açıktı ki. Şu oyunu 2 senede yapmak yerine birkaç sene bekleyip adam akıllı bir şey çıkmasını beklerdim. Saydığınız tüm yenilikler zaten DLC'yle gelebilecek şeyler. Umarım ben yanılırım da güzel bir şeyler görürüz. Alpha'dan final sürüme oyunun evrim geçirecmeyeceğini zaten BF3'ün alphasıyla final sürümüne bakarak da az çok seziyorsunuz.
Ya bence grafik ve fizikleri çok değiştirmişler. Tamam öyle çok abartı bir şey yok ama ne olmasını beklerdin mesela şu olsun dediğin ama olmayan ne var? Sadece commander mod bile yeter. Yani bc2'den 3'e geçişte çok mu bi şey değişti? Daha oyun alpha'da. Her şeyini açıklamazlar. Oyunun full sürümü beklenmeli. Daha neyin ne olduğu belli değil... Tek bir şeyden eminim, fizikleri çok daha iyi yapmışlar. Çok daha gerçekçi olmuş... Bunu videolara bakarak söyleyebilirim ama diğer şeyler belli değil daha...

EzioAuditore_

5.8.2013 20:52:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Bf4 olması için ne yapmaları gerekirdi söylermisin. Daha alpha lan alpha. Ya sinirini bozuyorsunuz insanın. O kadar çok değişiklik varki bf3 diyenlere acil şifalar Allah'tan. Zaten bu tür yazıları da cod fanboy'ları yazdığından pek takmıyorum. Adamlar oyuna yeni bi ulus eklemişler. Bu ne demek düşünebiliyor musun? Bf3'te 2 silah çeşitliliği varsa bf4'te 3 olacak. Aynı şekilde 2 helikopter varsa 3 helikopter olacak. 2 uçak varsa 3 uçak. 2 tank varsa 3 tank olacak. Deniz savaşları eklenmiş. Sesler son seviye de. Adamın tanka rpg attığı anda ki tankta olan patlama bildiğin gerçek olmuş. Gerçekle hiç bi farkı yok. Ve gökyüzünden yağan "particle system" ler çok iyi yapılmış. Diğer arkadaşında dediği gibi 64'lük mapta her taraf toz duman içinde savaşmak gerçekten inanılmaz olurdu. Yolda gidersen bir anda önüne tank filan çıkar ezer geçer seni . Tabi tank'lar da mayınları göremez ... 4 kişil takımları 5 kişilik yapmışlar. Çok daha iyi olmuş. En azından 64 kişinin arasında 4 kişi pek işe yaramaz gibi geliyordu. 5 kişi ile daha da iyi olmuş. Takım ruhunu tam hissedeceğiz. Her şeyden önemlisi COMMANDER mod geri dönüyor. Artık araçlarımızın kamuflajına kadar herşeyini değiştirebiliyoruz. Bf3'ten 2 katından daha fazla özelleştirilebilir özellik gelmiş. Tank'ların topunun mm'sini dahi seçebiliyoruz artık. O gökdelenin yıkılışı yıkım efektleri hakkında bilgi vermiştir umarım. Yukarıda giden bi tank gördük. Aşağıya inip katı çökertip tank'ı aşağıya düşürebiliyoruz. Böylelikle c4'leri koy patlat... Ya daha uzun yazmama gerek yok. Çünkü bf3'ün aynısı diyenlere anlatmam mümkün değil. Aralarından bi tanesi de bu anca bf2.9 olur. Bf3'te 2.5'ti filan diyordu hey Allahım. Allah akıl fikir versin hepinize... İyi günler...
Bu mudur yani BF4'ü BF3'ten ayıran ? 4 kişilik takımları 5 kişilik yapmışlar, araçların kamuflajını değiştirebiliyormuşuz . Vay be ne büyük yenilik ama. Komik olmayın hocam. Bakın bi' BF3'e, o oyuna emek verildiği, tümüyle sil baştan bir oyun yapıldığı o kadar açıktı ki. Şu oyunu 2 senede yapmak yerine birkaç sene bekleyip adam akıllı bir şey çıkmasını beklerdim. Saydığınız tüm yenilikler zaten DLC'yle gelebilecek şeyler. Umarım ben yanılırım da güzel bir şeyler görürüz. Alpha'dan final sürüme oyunun evrim geçiremeyeceğini zaten BF3'ün alphasıyla final sürümüne bakarak da az çok seziyorsunuz.

oxlayer

5.8.2013 16:13:13

0
adamlar daha fazla orjinal satıyım diye devamlı çalışıyorlar.sonunda da servet kazanıyorlar.oyuna harcadıklarının 5 katını.

BSC Misafiri

5.8.2013 15:34:17

+1
Abi helikopter dustu koprude gram birsey yok hani yikilabilir cevre ?

any77

5.8.2013 14:52:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: Artizt Tüm özelleştirmeler Premium ile olur muhtemelen. bkz. battlefield 3. Ayrıca squadlar 5 değil 6 kişi oldu. İYİ GÜNLER.
E 6 kişi daha iyi işte. Kötü mü oldu yani? En son baktığımda 5 kişiydi... Premium'la olsun ne fark eder. Adamların bu kadar geniş kapsamlı bir oyunu 20-30 haritayla beraber 100tl'ye vermesini mi bekliyorsun? Premium'u sevmesemde en alınabilir dlc'leri DICE yapıyor... Ayrıca o tüm özelleştirmelerin premium'a özel olacağını sanmıyorum. Birde diğer söylediğim şeylere ne oldu? Bi squad demişsin o 6 kişiymiş bilmiyorum. 6 kişi olması çok daha iyi... Biri de premium. Al premium ne olacak. Zaten bf3 premium'la bf4 standart sürümü mü karşılaştıracaksınız?

Artizt

5.8.2013 14:35:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Bf4 olması için ne yapmaları gerekirdi söylermisin. Daha alpha lan alpha. Ya sinirini bozuyorsunuz insanın. O kadar çok değişiklik varki bf3 diyenlere acil şifalar Allah'tan. Zaten bu tür yazıları da cod fanboy'ları yazdığından pek takmıyorum. Adamlar oyuna yeni bi ulus eklemişler. Bu ne demek düşünebiliyor musun? Bf3'te 2 silah çeşitliliği varsa bf4'te 3 olacak. Aynı şekilde 2 helikopter varsa 3 helikopter olacak. 2 uçak varsa 3 uçak. 2 tank varsa 3 tank olacak. Deniz savaşları eklenmiş. Sesler son seviye de. Adamın tanka rpg attığı anda ki tankta olan patlama bildiğin gerçek olmuş. Gerçekle hiç bi farkı yok. Ve gökyüzünden yağan "particle system" ler çok iyi yapılmış. Diğer arkadaşında dediği gibi 64'lük mapta her taraf toz duman içinde savaşmak gerçekten inanılmaz olurdu. Yolda gidersen bir anda önüne tank filan çıkar ezer geçer seni . Tabi tank'lar da mayınları göremez ... 4 kişil takımları 5 kişilik yapmışlar. Çok daha iyi olmuş. En azından 64 kişinin arasında 4 kişi pek işe yaramaz gibi geliyordu. 5 kişi ile daha da iyi olmuş. Takım ruhunu tam hissedeceğiz. Her şeyden önemlisi COMMANDER mod geri dönüyor. Artık araçlarımızın kamuflajına kadar herşeyini değiştirebiliyoruz. Bf3'ten 2 katından daha fazla özelleştirilebilir özellik gelmiş. Tank'ların topunun mm'sini dahi seçebiliyoruz artık. O gökdelenin yıkılışı yıkım efektleri hakkında bilgi vermiştir umarım. Yukarıda giden bi tank gördük. Aşağıya inip katı çökertip tank'ı aşağıya düşürebiliyoruz. Böylelikle c4'leri koy patlat... Ya daha uzun yazmama gerek yok. Çünkü bf3'ün aynısı diyenlere anlatmam mümkün değil. Aralarından bi tanesi de bu anca bf2.9 olur. Bf3'te 2.5'ti filan diyordu hey Allahım. Allah akıl fikir versin hepinize... İyi günler...
Tüm özelleştirmeler Premium ile olur muhtemelen. bkz. battlefield 3. Ayrıca squadlar 5 değil 6 kişi oldu. İYİ GÜNLER.

hystaspes

5.8.2013 14:16:30

-2
Call of Duty'nin gittiği yoldan gidiyorlar beyler COD'u black ops 1 le bıraktım tahminen bunuda bu seriyle bırakacam

any77

5.8.2013 14:11:37

+1
quote:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_ Bildiğin BF3 bu.
Bf4 olması için ne yapmaları gerekirdi söylermisin. Daha alpha lan alpha. Ya sinirini bozuyorsunuz insanın. O kadar çok değişiklik varki bf3 diyenlere acil şifalar Allah'tan. Zaten bu tür yazıları da cod fanboy'ları yazdığından pek takmıyorum. Adamlar oyuna yeni bi ulus eklemişler. Bu ne demek düşünebiliyor musun? Bf3'te 2 silah çeşitliliği varsa bf4'te 3 olacak. Aynı şekilde 2 helikopter varsa 3 helikopter olacak. 2 uçak varsa 3 uçak. 2 tank varsa 3 tank olacak. Deniz savaşları eklenmiş. Sesler son seviye de. Adamın tanka rpg attığı anda ki tankta olan patlama bildiğin gerçek olmuş. Gerçekle hiç bi farkı yok. Ve gökyüzünden yağan "particle system" ler çok iyi yapılmış. Diğer arkadaşında dediği gibi 64'lük mapta her taraf toz duman içinde savaşmak gerçekten inanılmaz olurdu. Yolda gidersen bir anda önüne tank filan çıkar ezer geçer seni . Tabi tank'lar da mayınları göremez ... 4 kişil takımları 5 kişilik yapmışlar. Çok daha iyi olmuş. En azından 64 kişinin arasında 4 kişi pek işe yaramaz gibi geliyordu. 5 kişi ile daha da iyi olmuş. Takım ruhunu tam hissedeceğiz. Her şeyden önemlisi COMMANDER mod geri dönüyor. Artık araçlarımızın kamuflajına kadar herşeyini değiştirebiliyoruz. Bf3'ten 2 katından daha fazla özelleştirilebilir özellik gelmiş. Tank'ların topunun mm'sini dahi seçebiliyoruz artık. O gökdelenin yıkılışı yıkım efektleri hakkında bilgi vermiştir umarım. Yukarıda giden bi tank gördük. Aşağıya inip katı çökertip tank'ı aşağıya düşürebiliyoruz. Böylelikle c4'leri koy patlat... Ya daha uzun yazmama gerek yok. Çünkü bf3'ün aynısı diyenlere anlatmam mümkün değil. Aralarından bi tanesi de bu anca bf2.9 olur. Bf3'te 2.5'ti filan diyordu hey Allahım. Allah akıl fikir versin hepinize... İyi günler...

michael01

5.8.2013 13:35:35

+1
Dikkatimi çekti de oynayan adam dost la düşmanı nasıl ayırt ediyor ? Bu arada benim merak ettiğim multi de ne kadar performans yiyeceği single player çok güzel duruyor grafik olarak ancak umarım multide azaltmaya giderler bf3 gibi olmamasını diliyorum. Sherlock69 oyunun izleyici modundan alınmış video olduğu için takımlara göre dost düşman yok izleyiciler için.direk savaşı izliyoruz.

Sherlock69

5.8.2013 12:15:19

0
Dikkatimi çekti de oynayan adam dost la düşmanı nasıl ayırt ediyor ? Bu arada benim merak ettiğim multi de ne kadar performans yiyeceği single player çok güzel duruyor grafik olarak ancak umarım multide azaltmaya giderler bf3 gibi olmamasını diliyorum.

BSC Misafiri

5.8.2013 11:46:53

+1
Zenciboya kesinlikle katılıyorum,oyundaki hataları gidersinler yeter bazen adama saç baş yolduruyo oyun.

BSC Misafiri

5.8.2013 11:46:45

-1
oyun pek çok hata ve eksik ile çıkışını yapacaktır. Ardından gelen bir seri DLC ile yavaş yavaş düzelteceklerdir. Ne yaparsanız yapın oyun tam çıkmayacak, eksik çıkacak. artık amacı kaliteli oyun yapmak yerine gözünü oyuncuların cüzdanlarına dikmiş para göz firmalardan bir şeyler beklemeyin fena halde hayal kırıklığına uğrarsınız.

demo22

5.8.2013 11:45:34

0
valla fizik ve performans konusunda battlefieldbadcompany 2 ile aynı yada daha iyi olması lazım yoksa boş iş.

Sir Maximus is BACK

5.8.2013 11:32:15

0
Kraaaal! BF3'ün aynısı diyenler,almayın siz zaten.

ultralisan

5.8.2013 10:27:25

0
Her türlü oynanır rakipsiz ve oldukca sağlam

Deswaaa

5.8.2013 10:02:02

0
btf şahane gerisi hikaye

BSC Misafiri

5.8.2013 09:17:58

0
Grafikler kendine gelmiş.

BSC Misafiri

5.8.2013 09:17:56

-1
Oyunu oynarken toz duman yok ama binalar yıkıldıktan sonra tozun dumanın içinde görüş açısı sıfır şekilde savaşıyorsunuz ve bunun uzun bir oyun süresine yayılıp 32-32 kişiye karşı 64 kişilik bir alanda olduğunu düşünün. Şu an bu videodaki gerçek zamanlı sis ve patlamalar hangi multiplay FPS oyununda var yada gördünüz bana söylerseniz bende oynamak isterim. Deep Down 58 saniyelik videosuna bakıp karar verdiniz ama o videodan sonra Deep Down ile ilgili 2 tane özel oyun içi tech demo yayınlandı. Oyun motorunu anlatan. Hiçbiri burda yayınlanmadı ve sizlerde araştırmayı sevmeyecek kadar tembel olduğunuz için kötü yorumladınız. Şimdi ise multiplayer'ı muhteşem görünen BF4 için gereksiz laflar söylüyorsunuz. Yaş aralığınızın düşük olduğunu ya da son teknoloji PC'ler ile oyunları full detay oynamadığınızı düşünüyorum.

BSC Misafiri

5.8.2013 09:17:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_ Bildiğin BF3 bu.
Kaç şimdi rivendell gelecek :D

WE neED

5.8.2013 07:54:30

0
bf3 ün olmuş halini koysalar ona da razıyız. Hit detection , stopped working ve o zamansız battlelog origin hataları .. Hep görselliğe abanıyorlar artık bunu arka plana atıp teknik ve oynanış bakımından biraz daha geliştirseler de yeter. Bir bf4 beklemiyorum açıkçası bf3 den edindikleri tecrübe ile oynanabilir daha az hatalı bir oyun temennimiz..

Cpt. Miller

5.8.2013 07:20:32

0
Bıçaklamaya çalışan kişiyi blok edip öldürebiliyoruz, hala yaşıyor diyor. Deniz savaşları, yeni silahlar ve yeni eklentiler var. BF 3 demeye devam edin.

Dhiozy

5.8.2013 05:43:28

+1
İlk videoda 26. saniyeden 32. saniyeye kadar olan kısmı izleyin RPG öylesine duruyor ancak şarjör dolduruyo normalde oyun hala buglarla dolu full sürüm olmasa bile BF3 betasındada aşırı derecede buglar vardı full sürüme geçişte bugların bi hayli azalmış olmasına rağmen hala çok can sıkıcı buglar vardı. BF4'te inşallah az bug görürüz

Artizt

5.8.2013 05:43:17

0
DLC olarak çıksa daha iyimiş! Yeni gelenler, Pkas holo'nun dot'u kalınlaşmış. Yeni camolar. El bomba atma şekli değişmiş. Ayrıca son videoda adam bıçaklanıyo ama hala yaşıyo. Bir de şu video var beyler: http://www.youtube.com/watch?v=q2F6B4Gtnhc Edit: BF4'ten tek beklentim CoD'daki olayı getirsinler, tamamen yere yatıp 360 derece dönme olmasın.

ArcosS3

5.8.2013 05:22:49

+2
Bu oyun şirketleri neler yapıyor böyle. Doğru dürüst firma kalmadı. Deep Down fekaletinden sonra buda iki oldu. 17 dakikalık oynanış videosundan sonra çok şey beklerken şimdi hevesi kaçtı

EzioAuditore_

5.8.2013 04:50:12

+1
Bildiğin BF3 bu.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız