Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Eurogamer: Playstation 4.5 Gerçek, ama 4K Oyunlar için Yeterli Değil


    Playstation 4.5 söylentileri bir süre önce ortalığı bayağı karıştırmıştı. Sony'nin geliştiricilere oyunları 4K olarak çalıştırabilecek, daha güçlü bir cihazdan bahsettiği belirtiliyordu. Şimdi ise bu söylentinin gerçek olduğu ile ilgili yeni iddialar var.
 
   Oyun dünyasının en büyük otoritelerinden Eurogamer, Playstation 4.5 adlı cihazın söylentinin ötesinde gerçek olduğunu söylüyor. Sony bu cihazla oyunları 4K çalıştırma amacındaymış ve şuanki 1080p oyunlar da çok daha iyi bir performansla çalışacaklarmış.
 
    Eurogamer'ın iddiasında en çok dikkatimizi çeken şey ise Playstation 4.5'un daha ince olacağı, ama şuanki AAA kalitesindeki Playstation 4 oyunlarını (Uncharted 4, inFamous: Second Son veya The Order 1886 gibi) 4K çalıştırmasının mümkün olmadığı belirtilmiş. Yani bu oyunlar 4K olduklarında Playstation 4.5'un gücünü aşıyorlar. O nedenle Playstation 4.5'taki 4K oyunların grafik detay seviyesinin bu oyunların altında olmaları gerekecek gibi görünüyor. Aksi halde sistem çok zorlanabilir.
 
    Sony mühendisleri hala bu cihaz üzerinde çalışıyorlar ve şu an donanımsal özellikleri kesinleşmiş değil. Yine de cihazda GTX 980 gibi bir kart beklemek biraz hayalcilik olacaktır; çünkü böyle bir konsolun fiyatı son kullanıcıyı kaçırabilir.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak eurogamer sony playstation 4 ps4 playstation next gen
Pokken Tournament, Wii U Satışlarını 3 Katına Çıkardı ARK: Survival Evolved'un Satışı Durdurulabilir
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

aterikasedi

28.3.2016 03:56:27

0
PS4.5 çıkacak diye 3.5 atanların konusuna dönmüş burası

theodorus321

28.3.2016 01:25:04

0
Deadpool arkadaşa katılıyorum donanım yarışı başladıkça oyunların değeri azaldı açıp oyun haberlerine bi bakarsanız genellikle hep oyunun görselliği şöyle bu ekran kartında bu performansı gösterdi konsollarda böyle bir şey olursa tamamen amacından sapar fikrime katılmayanlar olabilir ama ne bu yani ps4 aldık xbox one aldık 2 3 sene oynadık hadi 4k oynamak içinde bir o kadar para verelim yazık günah arkadaşlar kaçınız aranızda bu kadar donanım takıntılısınızki açıp oynayıp bitince bir kenara atıyoruz hepimiz oyunları pc de istediğiniz görüntüyü alabilirsiniz bu bir gerçek ama ödeyeceğiniz parada belli tabii ama konsolda açar oynarsın zevkini alır bırakırsın

BSC Misafiri

27.3.2016 23:40:54

0
Yıllardır sony'é sempati duymuş ve psx dahil bütün konsollarıni satınalmis birisi olarak ps4.5 çıktığı an sony ile yollarımı ayırir pc'ye geçerim. Açık net.

BlackBeasT

27.3.2016 23:14:27

0
Yeni söylentiye göre 2016 aralık tatil dönemi çıkabilirmiş... Sony’nin VR ve 4k çözünürlük için yeni bir PlayStation sürümü üzerine çalıştığı dedikoduları artmaya devam ediyor. yeni konsolun çıkış tarihi ve fiyatı belli olmuş olabilir. Roster Teeht kaynaklı habere göre PlayStation 4K ( Ya da 4.5 ) önümüzdeki Aralık ayı yani yurt dışındaki tatil sezonunda piyasaya sürülecek. 400 dolar civarında satışa sürüleceği iddia edilen konsol PS4 ile bire bir aynı özelliklere sahip olacak. HDD ve 8 Gb GDDR5 belleğe el sürmeyecek olan Sony PS 4K’da yine AMD yapımı 8 çekirdekli işlemci ve GPU kullanacak. Öte yandan 4K modelinde çok daha güçlü bir CPU ve GPU yer alacak. Büyük ihtmalle 14 nm üretimi 8 çekirdekli Zen işlemcisi ve Polaris mimarisine sahip oldukça güçlü bir grafik birimi yer alacak. 4k çözünürlük konusunda iddialı olması beklenen konsol Vr uygulamalarda da Sony’ye ciddi avantaj sağlayacak fgibi görünüyor. kaynak http://wccftech.com/rumor-playstation-45-release-date-price-pinned/

BSC Misafiri

27.3.2016 17:59:23

0
Ne kadar pc fanboyu varsa konuya damlamış konsol dan vazgeçmem için ne çıkarsa çıksın pc de oyun oynamak zulüm den başka bişiy diyil benim için çalışan insanım sorun olmadı bana ne oyun fiyatları nede konsolun fiyatı akıllı insan önce oyunu nasıl alıcağını bilir anlayana adam demiş bi oyuna 250tl veriyorlar gerçekden sesli güldüm bu duruma

BSC Misafiri

26.3.2016 15:01:39

0
Konsolların gerek donanım gerek oyun arşivi olarak en zayıf olduğu bu nesilde bile sony ve xbox iyi satış rakamlarına ulaştı. Bu neslin önceki nesil konsollar gibi uzun ömürlü olmıyacağı zaten bilinen bir gerçekti. Sadece bu geçişi hızlandıran ve tetikliyen koşullar ortaya çıktı İlk sebeb VR teknolojisi İkinci sebeb pc de 4k oyunların ve donanımsal parçaların günden güne artması ve oyunların pc versiyonlarının konsollara göre çok belirgin farklar ortaya koyması Üçüncü sebeb 4k tv lerin fiyatlarının belirgin ölçüde düşmesi ve yaygınlaşması ve 4k içeriklerin günden güne artması ve bana göre son sebeb de dedikodular ne kadar doğru çıkar bilinmez Nintendo nun Yeni konsolunun ps4 ve xboxdan daha güçlü olacağı söylentileri ve bir çok oyun firmasının desteğini arkasına alacak dedikoduları. Bütün bu oluşan koşullarda yeni konsollar gereklimi? E kişiden kişiye değişir. 4k tv si olmıyan pc den daha geride kalan ve gün geçtikçe daha da geri kalacak olan grafik ve görselliği sorun etmiyen ve VR ile işim olmaz diyen oyuncular yeni nesile bir müddet daha geçmez. Ama eminim bir çok oyuncu arkadaş da hiç geriye bakmadan yeni konsolu fiyatını dert etmeden satın alacaktır. Esas merak edilen husus yeni nesil ne zaman gelicek ve 4k oyun oynatabilecekmi. Şimdi konsollar her ne kadar pc mimarisine sahip olsada yapıları gereği kendi dengi bir donanımdaki pc ye göre çok daha iyi oyun performansı veriyor. Hatta yanlış hatırlamıyor isem yine bsc de haber olmuştu bu konu. Ben önümüzdeki yıl yeni nesil konsolların görücüye çıkacağını düşünüyorum. Varsın fiyatı pahalı olsun yeterki kaliteli oyunlar çıksın hakkını versin ve bu nesildeki çözünürlük ve fps muhabbeti bir daha olmasın çünkü gerçekten sıktı artık aynı konunun gündeme gelmesi. Yada sohbet belki 1080 30 fps den 4k 30 fps tartışmasına terfi eder:) Saygılar...

ddsmurat

26.3.2016 11:21:23

0
4.5k kalitede oyunları oynarlar artık.

Fatz

26.3.2016 09:50:48

0
Öyle buçuklu muçuklu bişey değil de şöyle R9 Fury GPU'lu bir konsol çıkarsınlar, basalım parayı.

- The Stig -

26.3.2016 09:47:46

+2
Benim soyledigim sey konsollar icin gecerli. Suan icin 4k oyun oynatabilecek bir donanimla konsol cikarmak hayalcilik olur Sizin ongeremediginiz bir nokta var ki uretilecek malin fiyati! 4k da 30 fps oynatacak bir makina demek bile en az 1500 euroluk bir konsol demek. Ki bu fiyat en iyimser halimle soyledigim bir tutar. Ben 1080p yada 2k'da oyunlari 60 fps oynatabilecek bir konsoldan yanayim. VR cihaz ile oynamak isteyenler 1080p cozunurlukte 60 fps. Normal sekilde oynamak isteyenlerde 2k'da 30 fps ile oynasin. Benim 4k tvim var fakat blue ray oynaticimdan baska kullandigim bir yer olmadi ne yazik ki. 4k tvler cok pahali degil. Ben LG'nin 49" smart tv'sini almistim teknogolddan. Fiyati 2700 TL idi. Tamam 4kya karsi degilim bu boyle algilanmasin. Fakat gercekci dusununce onumuzde upgrade edilecek konsollarin en iyi ihtimalle 2k 30 fps oynatabileceklerini dusunuyorum. AAA oyunlar icin soyluyorum bunu. AA oyunlar belki 4k 30 fps belki yine oynatilabilir bu yapimciya bagli. Fakat su asamada dedigim gibi bana 1080p her oyunu hicbir sikinti olmadan 60fpsden asagi dusmeyecek sekilde calistirabilen bir konsol yeterlidir. 3 sene bitti PS4'te GT oynayamadik. 4k PS4 ciksa nolacak. Oyunlar vizir vizir mi gelecek? Konsolu sattiran oyunlardir. Forza icin x1 ve thrustmaster tx almis kisiyim. Deli gibi GT nin gelmesini bekliyorum ama hani nerde? Adam gibi daha PS4te 1 oyun var o da Uncharted baskasa bisey yok!! Kimse kusura bakmasin ama xbox psden daha zayif bir konsol olmasina ragmen suan en iyi oyunlar X1 de.. Fanboylar gozunu acip bu gercegi gorubilirse ne demek istedigimi anlarlar.

Zxss

26.3.2016 00:30:23

0
Ps4 leri öldürürse daha da Playstation almam exclusivelerde gelmedi.Ps3 de dolu exclusive vardı.Pcmi upgrade ederim multi platformlar için Playstationa gerek yok :D

mamad

25.3.2016 23:24:56

+1
quote:

Orijinalden alıntı: -Deadpool- Yahu oyunculara 1080p yetiyor. Ben ne yapayim 4kyi. Olsa guzel olur eyvallah. Ama VR cihazlarla birlikte sen 4k yi nasil 60fps sunacaksin? Oyle bir kart, oyle bir donanim yok!! Koy icine guzel ve saglam bir kart tum oyunlar 1080p 60spf calissin iste. isteyen VR ile oynar isteyen normal.. 4k icin daha cok erken!
Bugünü düşünerek konuşuyorsunuz. Bütün sektör 1080p'de takıldı kaldı. 5-6 yıldır 1080p standardı dışına çıkılmıyor. 2560'lı çözünürlükler hiç yaygınlaşmadı. Çünkü panelleri pahalıydı. Ama 4k öyle değil. Paneller daha ucuza üretilebiliyor ve üretimi bol. 2 yıl içinde fiyatlar feci şekilde indi. Bu yıldan itibaren içerik olarak da daha fazla desteklenecektir. O yüzden gelecek yıl 4k'nın yaygınlaşması demek, 1080p'yi bile kıt kanaat oynatan konsolların hapı yutması demek. Diğer taraftan ise esas güncelleme sebebinin vr olduğu ortada. Yani 4k falan değil de 90 fps ile 1080p oynatacak konsol lazım. Çünkü finfet gpularla 2017'de bu iş çözülür. Orta sınıf bile bugün üst seviye konsollarına denk düşecek. Hatta bundan fazlası olacak. O dönemde vr oynatamayacak konsollar yalan olur. Firmalar da bunun farkında. Kısacası son 2-3 yıldır temelleri atılan teknolojiler bu yıldan itibaren hayatımıza girmeye başlayacak. Konsol üreticileri buna kayıtsız kalamazlar. Donanım tarafında ise yaptığım hesabı vr tarafına vurgulayacak olursak, 4k'da 30 fps verecek donanımın vr için de 1080p'de 90-120 fps vereceğini de çok rahat görebilirsiniz. Orada 4k kimsenin umrunda değil ki. 4k'da da konsol üreticilerinin 60 fps gibi bir derdi olmayacak. Yani 4 kat yüksek performans verecek bir ps4 gayet de olur. Fiyatı da paket olarak 1000 dolar, yalnızca konsol olarak 500 dolar olur. Cuk oturur. Böyle bir durumda şuanki ps4 de hayatına devam eder. Galiba millet bu kısma takılıyor. Bir oyunda ps4k 4 kat güçlü donanımla 4k'da 30 fps verirse, aynı oyun ps4'te de 1080p'de 30 fps verir. Böylece ne ince ayarla, ne optimizasyonla uğraşır firmalar. 4k tv'si olan ps4k alır, 1080p tv'si olan eski ps4 alır. Çok da mantıklı olur.

2K

25.3.2016 23:01:50

0
Sony kendi ayağına sıkar PS4 çok iyi satıyor ve kullancılar gayet memnun fakat bu söylentiler bile PS4'ün satışlarını şu an olumsuz etkilemiştir ve PS4 sahibi kişiler küfürü basabilir. Adamın 4K televizyonu olmasa bile 1080p oyunlar daha iyi çalışacağı için almak isteyecektir, geliştiriciler de yeni modeli baz alacaktır ve normal PS4 sahipleri fps düşüşleri, kötü kaplamalar gibi sorunlar ile baş edecektir. Konsol kullanıcıları PC de grafikler falan daha iyi de aldık bir kere yıllarca gidiyor biz bunu seviyoruz derken konsol mantığına aykırı bir gelişme. Sony zaten 6 ayda bir telefon çıkaran bir firma 4.5 de çok satarsa 4.6, 4.7, 4.8 modelleri gelir.

Guest-E87629FD5

25.3.2016 22:08:45

0
Konsolların hiçbir zaman 4K oyun çalıştırabileceğine inanmıyorum. Ne bu çıkacak ara nesil, ne de sonraki nesil, yemez.

akabeyss

25.3.2016 18:57:11

+1
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Ps4'de yıllardır bekliyoz oyun çıksın yok ps3de dedik hadi 4cikarsa gelir bir değişiklik olur oda yok 400euro aldığımız cihaz +oyunlar+her üç ayda onlien oynamak için para çok saçma yaptılar bundan sonra ps 10 çıksa bile almam üretiği ps ülkede ps satılmıyor ancak avrupalairi kandirsinlar ha ps 3 ha ps 4 ne farkı var oyunlar daha çok sacmaladirlar s.... almam daha bu alemde pc'mis geç anladık ama zararın neresinde dönersek o kagridir
Ya aynen. İsterse konsol 4 yılda 1 çıksın ama oyun çıksın. Remastered larla götürdüler nesili. Başardılar da. Helal olsun.

BSC Misafiri

25.3.2016 18:23:34

+1
Ps4'de yıllardır bekliyoz oyun çıksın yok ps3de dedik hadi 4cikarsa gelir bir değişiklik olur oda yok 400euro aldığımız cihaz +oyunlar+her üç ayda onlien oynamak için para çok saçma yaptılar bundan sonra ps 10 çıksa bile almam üretiği ps ülkede ps satılmıyor ancak avrupalairi kandirsinlar ha ps 3 ha ps 4 ne farkı var oyunlar daha çok sacmaladirlar s.... almam daha bu alemde pc'mis geç anladık ama zararın neresinde dönersek o kagridir

Chirrut Imwe

25.3.2016 18:20:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: mamad Basit bir hesapla 4k + high/med detay + 30 fps gayet mümkün görünüyor. Mevcut en güçlü konsol ps4. Oyunların genelini 1080p + 30 fps oynatıyor. Ps4'ün gpusu 7850'den biraz güçlü. O da 650ti boost civarı eder. Onun 4 katı performans da şuan Titan X olur. Titan X 601mm2. Bunu finfet olarak üretseler 300mm2 kadar olur. İçinden dpsidir, pci-e arayüzüdür çıkarsalar, 260-270mm2 olur. Bellek kontrolcülerini hbmye göre yapsalar 250mm2 altına iner. Onu da artık alıp koysunlar konsola. O da zaten ultra da 4k + 30 fps verebilen gpu. Bunun biraz daha zayıfını 200mm2 olacak şekilde yapabilirler. Kısacası 4k gayet de olabilir.
En sonunda benimle ayni dili konusan birini buldum

WHITE_Wolf

25.3.2016 18:09:22

0
quote:

Orjinalden alıntı: Jim Gordon vr için bir model diyorlar
Aynen hocam tamamen vr için çünki şuanki konsol vr oyunları belli bir kalitede çalıştıramıyor mecburen güncellenmesi gerek bunu Mesut Çevik te söylemişti psvr denemiş biri olarak.

stun

25.3.2016 18:00:32

0
quote:

Orjinalden alıntı: Kennnn
quote:

Orjinalden alıntı: stun xbox one kısmında cihazın üstüne port olarak gelebilir diye birşey duymuştum.. ps4 içinde aynı şekilde düşünürlerse hem konsol hemde usb portuyla takılabılıcek bir ünite olarak alabılırım
Boyle birşeyin zor olduğu söyleniyor ama yapabilirlerse buna ben varım ama yepyeni bir konsola daha adam gibi oyun çıkarmamışken ben para vermem alacaksam da gider başka bir konsol alır yeni bir deneyim farklı oyun deneyimi yaşarım.
ya şimdi konsollar standarttır ama üstüne daha iyi bir standart getirilince tam olarak standart olmuyor daha iyisi varken ben daha düşüğüne tahammul edemem.. xone kısmında olucak dedi.. ps4 kısmındada olur aptal degıller yaparlar inş .. öyle olursa kesın alırım.. ötekı türlü yaş gibi

BlackBeasT

25.3.2016 16:41:29

0
http://wccftech.com/eurogamer-confirms-playstation-45-rumor-referred-playstation-4k/ Kısaca haber kaynağına göre 2016 yılı içinde yeni Xbox, seneye ise yeni PS4,5 görücüye çıkacak deniyor...

ygmrvkk

25.3.2016 16:39:14

+1
Bekle 5'i çıkar.Kütür kütür satıyorsun zaten.Kimsenin 4K için öldüğünü sanmıyorum şu an için.

Yigit315

25.3.2016 16:20:58

0
ya hepsini boşversinler 1080p 60 fps de oyun çıkarsalar yeter ya.

murtazakamil

25.3.2016 15:46:02

+2
Oyunlar pahalı falan ama, PS4'ün sunduğu "Ben bu oyunu çalıştıracam abi, kafana takma sen" rahatlığından sonra PC'ye dönebileceğimi sanmıyorum. 4,5 çıksın onu da alırım kafanın rahat olması çok güzel bir duygu (haters gonna hate)

Sir Maximus is BACK

25.3.2016 13:53:24

0
vr için bir model diyorlar

FiFAMaster10

25.3.2016 13:45:33

0
Ps4'te yapılabilecekler tam anlamıyla yapılmadı VR gelsin iyice bi tadını çıkaralım ondan sonra bakarız buçuğuna..

Kennnn

25.3.2016 13:07:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: stun xbox one kısmında cihazın üstüne port olarak gelebilir diye birşey duymuştum.. ps4 içinde aynı şekilde düşünürlerse hem konsol hemde usb portuyla takılabılıcek bir ünite olarak alabılırım
Boyle birşeyin zor olduğu söyleniyor ama yapabilirlerse buna ben varım ama yepyeni bir konsola daha adam gibi oyun çıkarmamışken ben para vermem alacaksam da gider başka bir konsol alır yeni bir deneyim farklı oyun deneyimi yaşarım.

BSC Misafiri

25.3.2016 12:17:33

0
Konsolda daha doğru dürüst oyun yok adamlar yüzsüzce yeni konsol çıkarma peşinde. Ms a çok kızmıştım güncel konsol yapma işlerinden ötürü ama adamlar bu sony nin de böle bir işe kalkışacağını biliyormuş demekki.Benim için sıkıntı yok yeni topladığım ekonomik pcimde 1080p 60 fps çoğu oyunu oynuyorum. Bundan sonrada pc den devam edicem. En çok oynadığım oyunlara bakıyorum hepsi zaten multiplatform oyunlar fallout u witcherı dark souls u... Artık exc. oyunlar donanım sattıracak çapta da değil. Unc4 ü yıllardır bekliyor insanlar ne olacak, 10 saatte senaryosu bitecek, tadımlık multisini birkaç saat oynayacaksın, cebinden giden 240tl.... Yazık gerçekten kaç semçnelik oyuncuyum böyle balon bir jenerasyon görmedim.

turkopol

25.3.2016 12:16:26

0
Arkdslat birseyi kaciriyorsunuz Vr yi ps4 icin sundular farkindasiniz dimi?yeni donanimli ps olucak olsaydi onuda sunarlardi veya vryi bu kadar erken tanitmazlardi Buyuk olasilik ps4 slim tanitilicak ve olursada media destekli 4 olucak eski modellerde calismicak yada makas yicek oyunlar olmaz merak etmeyin

stun

25.3.2016 12:03:03

0
xbox one kısmında cihazın üstüne port olarak gelebilir diye birşey duymuştum.. ps4 içinde aynı şekilde düşünürlerse hem konsol hemde usb portuyla takılabılıcek bir ünite olarak alabılırım

balkanxp

25.3.2016 11:16:40

0
hep aynı haberler, hep aynı yakarım sony yi, sataram vallaha konsolu, aynı geyikler. Mart itibari ile ps4 satışı 20 milyon adet barajını aşmış durumda, çıkışından itibaren geçen süreyi dikkate alırsak aynı zaman aralığında tüm ps lerden ve benzer konsollardan daha fazla satılmış. konsol ömrünün sonuna doğru muhtemelen bu güne kadar en çok satılan oyun konsolu olacakken, oyun gelirleri, aksesuar vs gelirleri de dahil şirkete oluk oluk para akarken niye böyle saçma sapan bir hareket yapsınlar? yeni jenerasyon ps5 olarak gelecektir fakat muhtemelen ps3 - ps4 arasındaki süre kadar uzun beklemeyeceğiz ps5 için. Vr desteği hala çok muallakta bir konu ve sırf vr için ara konsol çıkarma riski alınacak kadar vr olayı yaygın ve benimsenmiş bir şey değil. 4k da aynı hesap, tüketicilerin çoğunun evine 4k ekran monitor vs cihazlar tam anlamı ile yerleştiginde sony yeni nesil konsolunu piyasaya sürecektir. 4k desteğini 30-60 fps arasında çok ısınmadan, aşırı güç çekmeden stabil şekilde verebilecek bir grafik yonga seti geliştirilebilmesi için dahi daha en az 20 ay süre var.

BSC Misafiri

25.3.2016 11:01:59

0
NX kontroller haberi fake çıktı 1 milyonluk view'e ulaşmıştı. Yine fake... herşeye inanıp durmayın, her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Herşey çarpıtılıyor. Eurogamer'da birşey bilmiyor. 3 tane olasılık üzerinde durmuş... Gelirse 14nm PS4 Slim falan gelir.

mattiadestro

25.3.2016 10:25:20

0
uncharted 4ten sonra satarım abi konsolu bu gidişle. ne garip bir nesil ya. düzgün oyun yok. pc daha mantıklı gibi. bir iki upgrade yapar devam ederim pcden. forza 6 da çıkacak diyorlar. bakalım.

armutyus

25.3.2016 09:54:04

0
Ps4e doğru düzgün oyun bile gelmedi. Ps3te resmen arşivim vardı şimdi alacak oyun bulmakta zorlanıyorum. Sürekli online, rpg, korku, zombi hep aynı vırt zırt. Alabildiğim 8-10 oyun anca var. O tarz oyunlar çıkmasın demiyorum tabi ki sonuçta herkesin sevdiği tarz var ama ps3teki oyun çeşitliliği yok maalesef. Ve bi de şimdi 4.5 falan hayır 4k da çalıştırmayacaksa zaten niye çıkarıyorsunuz ki. İnşallah doğru çıkmaz.

refuse2k3

25.3.2016 09:09:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ps4 remastered
Nesli en güzel anlatan yorum olmuş

stun

25.3.2016 04:01:30

0
hiç istemıyorum böyle 2. versiyon çıkmasını

mavizaman

25.3.2016 03:58:14

0
4K nın mümkün olmadığı aşikar zatende bu saatten sonra fullhd de çıkarmazlar herhalde onu 4te yapacaklardı şimdi en mantıklısı 2K.

Hoid

25.3.2016 02:35:02

+1
Sakeyi fazla kaçırmışlar.

BSC Misafiri

25.3.2016 02:18:33

0
Bazı arkadaşlar sanal gerçeklik kaskı için PS4.5 modelinin geliştirildiğini söylemiş. Hani onun ayrı işlemcisi vs'si Wii U büyüklüğünde bir kutusu oluyordu? Demek ki o kutu bile yetmiyormuş değil mi! Valla bana göre bu işten en kârlı firma Nintendo olacak. Çünkü sene sonu itibariyle Wii U'nun 4. yılı dolacak veya NX seneye sarkarsaWii U'nun 5. yılında devam konsolu gelmiş olacak hemde VR gibi bana göre emekleme evresindeki ve android tabanlı oyunlarla tanıtılan bir teknoloji ile şimdilik ilgilenmiyor oluşları bir avantaj. Sanal Gerçeklik ne zaman adam gibi oyunlar ile tanıtılır o zaman ilgi alanıma girmeye başlar, o zamana kadar umrumda bile olmayacak. Şahsen PS4'ün hiç böyle bir 4.5 olayına da ihtiyacı yoktu. Konsol sahipleri özel oyun bekliyorlar yahu, başka hiçbir çözünürlüktü FPS'ydi dertleri yok. İki sene sonra PS5'i çıkarırlardı hiç kimsenin şikayeti olmazdı çünkü PS4 konsolu 4-5 yıllık bir donanım olurdu ama şimdi 2. yılın ilk aylarında olmaması gerekiyordu.

BSC Misafiri

25.3.2016 02:18:24

0
bence 4kya şu an gerek yok 1080p 60 fps ve şu anki grafiklere göre çok daha gerçekçi olan grafiklere odaklanan bir konsol olsun o bile yeterli

BSC Misafiri

25.3.2016 02:17:52

+9
Ps4 remastered

BSC Misafiri

25.3.2016 02:17:50

0
4k felan yok kardeşim! o bahsi gecen şey ps5 icin gecerli inanmak size kalmış...

BSC Misafiri

25.3.2016 02:17:30

0
4k mı? Şaka yapıyor olmalılar :)

BSC Misafiri

25.3.2016 02:17:10

0
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55 Çıkacak olan güçlü bir ps4'ün konsol dünyasına zararı ne olacak , neden bu kadar çok abartılıyor. Mevcut ps4'lerede çatır çatır oyunlar yapıldiktan sonra , ps4k'nin konsol dünyasına zararı olmaz katkısı olur.
Kardeşim fanatikliğin bu kadarına da artık şapka çıkarıyorum. PS4 çıktıktan 2 sene sonra buçuklu model sana göre normal yani? Bana göre normal değil, ha 2 sene sonra PS5 duyurulsa ve o yıl sonu çıksa pek çok insan gibi normal karşılarımda bu durum neresinden bakarsam bakayım anormal. İnternet üzerinde oyunları birden fazla platformla ekranı üçe-dörde filan bölen videolar yetmiyor gibi şimdi de ekranı ikiye bölüp PS4 ve PS4.5 kıyaslaması yapacaklar. PS4'ün geliştirilmesi ve üretimi üzerinden yaklaşık 3 sene geçtiğini varsayalım, şu an konsol üzerindeki donanımın maliyeti bayağı da düştü. Şimdi PS4.5'u 500 dolar gibi bir fiyata çıkartacağını ve 2K 30 FPS görüntü desteği vereceğini varsayalım. 40 milyon PS4 kullanıcısı açısından durumu bir değerlendir bakalım? Madem öyle bir niyetleri vardı konsolun donanımı sürpriz değil ki geliştirilirken 100 dolar daha pahalı üretip satsalar herkes parasının karşılığını aldığını düşünecekti. Yada en baştan 400 ve 500 dolarlık modeller olarak piyasaya sürseydi insanların çoğu rahatsız olmazdı da. İsteyen istediği modeli alır oyunlarını keyifle oynardı ama bu yapılanın benim düşünce açımdan olumlu bakılacak hiçbir tarafı yok.

BSC Misafiri

25.3.2016 02:16:56

0
quote:

Orjinalden alıntı: EnemyDestroyeD GTX 980 koysunlar , sürümden ve oyun satıından DÜNYALARI KAZANIRLAR
Manavdan meyve almaya benzemez bu işler. Bahsettiğini yapsa ekmeğe muhtaç olur o firma :D Neyse bu önerini Türkiye bayiisi merkeze iletir belki, bir köşede dursun.

Kennnn

25.3.2016 00:26:15

0
Beni ps'den soğutan olay. Millete başkası çıkmayacak diye o kadar konsol sattın ve şimdi normal ve süper diye ikiye ayırıcam diyorsun. Konsolu alırım almam o benim bileceğim iş ancak sen yeni modeli bir tanıt bakta insanların pek mutlu olacağını sanmıyorum. Sen telefon piyasasında gömülmüşsün dersini almadın. Şu an oyunlarla çok alakası olmayan insanların bu gelişmeden pek haberi yok. onlar duysun bir bakalım. En çok rahatsız edicisi de özel oyunlarla değil de grafiksel artış ile oyuncuları çekmeye çalışması. Konsolun cazibesi kolay kullanımı ve özel oyundur Şu 4,5 bir ortaya çıksın E3'te o zaman tam kararımı vereceğim ps4'ü elimden çıkarıp çıkarmayacağıma ama yalan yok param olsada almayacağım yeni modeli. Her yeni oyunun çıkışında sana ps4,5 ta grafikler böyle diye reklam yapacaklar, zorla aldırmaya yöneltecek işlere girişicekler hele arkadaşların dediği gibi satışlarda çok olursa eski modellere pek önem vermeyecekler. Yazılım falan desteği, oyunların performansı falan iyice bozacaklar. Bazılarının dediği gibi abi ne olacak efektleri kapatacaklae en çok falan çok iş almaz olayı tamamiyle avuntu. Uğraşmayacaklar zaman yok, kaldırmıyor diyerek baştan savma iş yapacaklar. Şimdi bazıları çıkıp savunuyor bu olayı ama o savunanlar hali hazırda ki konsollarına karşı sonynin tutumunu kendi gözleriyle görünce o zaman anlayacaklar durumu. Sony de microsoft'ta istedikleri gibi at koşturabileceklerini sanıyorlar. göreceğiz özellikle sony dandik amerikasında satış yapar ancak avrupa asya gibi gerizekalıya herine koyulmayı sevmeyen kullanıcıların ağırlıkta olduğu pazarlarda gerileyecektir. Umudum nintendo güzel bir şeyler gelsinde konsollardan tekrar keyif almaya başlayalım.

GT_55

24.3.2016 23:55:35

+2
Çıkacak olan güçlü bir ps4'ün konsol dünyasına zararı ne olacak , neden bu kadar çok abartılıyor. Mevcut ps4'lerede çatır çatır oyunlar yapıldiktan sonra , ps4k'nin konsol dünyasına zararı olmaz katkısı olur.

lostrock

24.3.2016 23:16:36

0
4k konsol oyuncularının beklentisi ve ihtiyacı değil ama 60 fps ihtiyaç sayılabilir ki bence bu cihaz bunun için çıkıcak , bu arada playstation vr ile gelen kutu gibi benzerini yapıp satsalar yoksa 40 milyon ps4 alıcısını mağdur ederler savaş çıkar sölüyim

Gado

24.3.2016 23:14:47

0
kısaca vr için yeni bir model.e3'de duyurusu gelir.yıl sonunada çıkar.

- The Stig -

24.3.2016 23:06:21

0
Yahu oyunculara 1080p yetiyor. Ben ne yapayim 4kyi. Olsa guzel olur eyvallah. Ama VR cihazlarla birlikte sen 4k yi nasil 60fps sunacaksin? Oyle bir kart, oyle bir donanim yok!! Koy icine guzel ve saglam bir kart tum oyunlar 1080p 60spf calissin iste. isteyen VR ile oynar isteyen normal.. 4k icin daha cok erken!

İdrak İstimlak

24.3.2016 22:42:16

0
Sony'den hala bir açıklama gelmemesi bence iddiaları doğruluyor. Konsolları seven ve bu gelişmelerden mutlu olan arkadaşlara söyleyeceğim; "sevinin, bunlar iyi günleriniz" der ve çekilirim...

mamad

24.3.2016 22:35:01

+3
Basit bir hesapla 4k + high/med detay + 30 fps gayet mümkün görünüyor. Mevcut en güçlü konsol ps4. Oyunların genelini 1080p + 30 fps oynatıyor. Ps4'ün gpusu 7850'den biraz güçlü. O da 650ti boost civarı eder. Onun 4 katı performans da şuan Titan X olur. Titan X 601mm2. Bunu finfet olarak üretseler 300mm2 kadar olur. İçinden dpsidir, pci-e arayüzüdür çıkarsalar, 260-270mm2 olur. Bellek kontrolcülerini hbmye göre yapsalar 250mm2 altına iner. Onu da artık alıp koysunlar konsola. O da zaten ultra da 4k + 30 fps verebilen gpu. Bunun biraz daha zayıfını 200mm2 olacak şekilde yapabilirler. Kısacası 4k gayet de olabilir.

Zarbo257

24.3.2016 21:31:01

+1
GTX 980 değil 970 bile olmayacak cihazın içinde adım gibi eminim 4 K'yı low'da falan açar oyunları.

adam olun

24.3.2016 21:01:01

0
bak ya yap adam gibi bir makine 4k da oyunları açsın parası olan adam alsın olmayan adam zaten ps4 alır 720p, köşe yumuşatma olmadan, low texture, 30fps pd4 de çalıştırsın oyunlar ikisinede çıksın ps4,5'in bir farkı olsun

EnemyDestroyeD

24.3.2016 20:35:22

0
GTX 980 koysunlar , sürümden ve oyun satıından DÜNYALARI KAZANIRLAR

iso227

24.3.2016 20:24:39

+1
dandik oyunları falan 4k da sunarlar buda bi gelişme

orhanyıldız

24.3.2016 20:10:10

0
Yakında mobil cihazlar gibi konsollarda her sene güncellenirse şaşırmam.

GT_55

24.3.2016 19:40:09

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Sırf pc ile sidik yarışı.Adamlar daha ps4 de 1080p oyun çalıştıramadı şimdi 4k çalıştıracaklar.İki yıl sonrada ps4.6 gelir. Sacmalama adamlar daha iyi yapmaya calisiyo olabilir ama ps4 icin 1080p kac oyun var bak öyle yaz b.k atacaksanda xbox a at dark souls 3 u bile 900p calistiriyo
Ps4 oyunlarının %95'i 1080p çalışıyor. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayalım lütfen.

michael01

24.3.2016 19:27:24

+2
Eskiden olduğu gibi sadece konsollara özgü mimari ile ekran kartı işlemci yapılmadı sürece konsolun bundan sonra pc'nin gücünü geçmesi mümkün değil

Sir Maximus is BACK

24.3.2016 19:17:15

0
Çözünürlük bir şekilde upscale olarak 4k ya çıkarılacak grafik kalitesi artmayacak hepsi o bence,ama neden boyle birşeye giriyorlar anlamak güç.

Master_Evil

24.3.2016 19:13:11

+2
birileri kral çıplak diyebilmiş

Metal-Gear

24.3.2016 18:57:22

0
Şu an PC platformunda en hızlı ekran kartları bile 4K için kimi oyunlarda giriş seviyesi gibi kalabiliyor. Konsol'da da aynı durum olacaktı illa ki. Oyununa göre 4K yani, böyle bir sonucu bekliyordum. Ayrıca bu cihaz anlaşılan o ki PS4 Slim. Önceki konsolların slim versiyonu gibi bu da aslında slim model, önceki nesil slimlerinden farklı olarak donanımı daha güncel olacak bu seferkinin.

Tiny Titan

24.3.2016 18:40:15

+3
Oyun dünyasında 4k kadar gereksiz hype yaratılan başka bir olay yok herhalde,millet daha yeni 1080p oynuyor sayılır adamlar 2k yı falan geçti direk 4k diyorlar oyun basınıda gereksiz yere çok dillendiriyo bu durumu

Castle Bravo

24.3.2016 18:11:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk 980 ti bile 4 k için yeterli değilken 980 koysalar ne olacakki ha cs go da açarsın 4 k sorun olmaz ama aaa oyunlarda 4 k pc de bile mümkün değilken konsolda çok erken olsa bile 3 bin dolar gibi bi fiyat olur en az
4K'yi, 30 FPS ve medium detayda oynatacaklar. PC'deki Ultra-60 FPS muhabbeti uzerinden yorum yapmaniz hatali olur. Tabi 4K yerine 60 FPS'yi standart yapsalar cok daha iyi olur. 4K, ozellikle 16:9 orani icin gereksiz bir cozunurluk.

Seyrim

24.3.2016 18:00:59

0
Bizim turkis 4.5 gibi olmuş bu.. Daha 3g kullanamıyoruz kent merkezinde 4.5 g reklami izliyoruz boyna.. Sonyde o hesap daha 1080p yı calistiramiyorsun doğru durust..oyun yok daha konsola PS 4.5 hayali kuruyorsun

bio_h82

24.3.2016 17:59:09

0
bu nesilde çok hit oyun gelmedi ,birde üştüne yeni konsol çıkaçak PC farkı kalmadı bu konsol işinin

Tam35tr

24.3.2016 17:54:48

+2
Sonuçta oyunlar eski sürüme de yeni sürüme de çıkacağı için bir problem teşkil etmez. Tek sıkıntı oyunların fiyatları aynı olup biri daha yüksek çözünürlük-fps ve grafik ile oynayacak eski sürüm sahibi ise daha düşük özelliklerde oynayacak. Ben dert etmem ama eden mutlaka olacaktır. Sony planlarını gizli tutup saman altından su yürütüyormuş. Bu durumda Microsoft açık sözlü olup risk alıp dürüst davranmış bizlere ne kadar özel oyunlar konusunda yamuk yapsalarda... Hiç bir firma sütten çıkmış ak kaşık değil malesef. bu nesil konsolların upgrade yiyeceği belli oldu. Bir sonraki nesilde durum nasıl olur bekleyip göreceğiz.

InViSiBLePLaYeR

24.3.2016 17:51:10

0
4K oyun çalıştırabilecek orta seviye ekran kartları çıkmadan böyle birşey yapılması mümkün değil zaten mevcut konsolların çıkışı da o kadar kötü bir döneme denk geldi ki mesela en azından 22NM üretim sürecinde olsalardı daha iyi olabilirlerdi en azından her oyun 1080p 30 FPS çıkabilirdi.

hakande84

24.3.2016 17:50:26

0
Sony'i çok seviyorum ama bu konuda protesto ediyorum. Aral ile kafa kafaya verip mi. düşündünüz bunu kardeşim? Ayıp değil mi? 4K düzeyinde olmayacak ama eskisinden daha iyi olacak, aynı diski takıp oynayacağız ama bunu sorgulamayacağız. Playstation 5 çıkarın o zaman. Adam kazıklıyorsunuz. Gidip alacağımızı da biliyor ve bize hakaret ediyorsunuz. Ayıptır.

alito

24.3.2016 17:48:53

0
Grafikten kısıp 4K vermenin ne anlamı kalıyor? Çıkıp, ben PSVR 'ın grafik ihtiyacını karşılayacak yeni bir konsol üzerinden çalışıyorum dese anlarım ama bu 4K muhabbeti tamamen saçmalık.

David Attenborough

24.3.2016 17:43:28

0
Konsol çıksa 800-1000 $ olur muhtemelen. O paraya da 980 değil özelleştirilmiş 980ti sığar. Zaten 4k için de minimum o seviye kart gerekiyor.

Karpuzcu.

24.3.2016 17:40:53

0
Galiba gelen ps4 slim olacak.

rambocuk

24.3.2016 17:40:18

+1
980 ti bile 4 k için yeterli değilken 980 koysalar ne olacakki ha cs go da açarsın 4 k sorun olmaz ama aaa oyunlarda 4 k pc de bile mümkün değilken konsolda çok erken olsa bile 3 bin dolar gibi bi fiyat olur en az

BSC Misafiri

24.3.2016 17:36:02

0
koysalar koysalar şuan gtx970 tarzı bir kart koyacaklardır oda 3-4 seneye çöp yani

ankara

24.3.2016 17:18:17

0
Konsol oyunculuğun bittiğini gösteren bir çok şeyle karşılaştık

BSC Misafiri

24.3.2016 17:18:12

0
Mevcut aaa oyunlarda options da bir seçenek olsa 1080p 30 fps ve 720p 60 fps diye.... bu bile ps4'ün ömrünü uzatır... şahsen ben witcher'ı 720p 60 fps de drive club'ıda 1080p 30fps de öflemeden pöflemeden oynardım.

Firaristt

24.3.2016 17:16:01

0
1080p veya 1440p olur 60fps civarında sabit ve stabil olur bence. 4K şu anda konsol tarafında çok yüksek maliyetli olacağı için o kadar tutmaz. Vr odaklı olabilir,öyle de olacaktır, o zaman 390-390X ayarında ekran kartı olur. Oculus Rift, HTC Vive vs için yeterli. (Bknz:Bahçeşehir Üniversitesi Vr First Lab) 4K için sınırda kalır donanım. 1080p veya 1440p ile 4K seçeneği olsa oyunlarda fena olmaz. Kimi oyun için yüksek fps tercih edilecekken kimileri için görüntü kalitesinin, detayların yüksek olması daha etkili olabilir.

BSC Misafiri

24.3.2016 17:14:10

+2
Biz Türk oyuncuları içi bu söylenenler gerçekleşirse,Ms ve Sony konsolları güncelleme mantığına giderse ki görünen o,bizim için konsolda oyun oynama devri,bu kepaze oyun fiyatları ile komple biter.

thugs_life

24.3.2016 17:10:35

+3
abi 56K oyun çalıştırsa ne olur. Konsolda oyun yok oyun, düz 30 fps 720p God of war 4 çıksın ortalığı sallar.

Jack Rabbit Slims

24.3.2016 17:02:49

0
Ne saçma iş bu, Angry Birds'ü mü 4K oynatacakmış? Adam gibi çık 1080p 60 fps çok yüksek detayda oynatacak oyunları de, 4K falan diyerek milletin aklını karıştırıyorsun.

The_Rahip

24.3.2016 17:00:10

+1
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator Hala resmi aciklama yok ama ben ne kadar inanmak istemesem de bu gerceklesek gibi. Bizim gibi dusunenler icin duyurunun yapildigi gun, konsol oyunculugunun bitti gun olur. Nintendo nasil yapar bilmiyorum ama PC tek yol olarak kaldi karsimizda. Insallah Sony 3 yil daha dayanip PS5 cikartir diye de totem yapalim...
Agbi bu işin kaçışı yok artık konsol pazarının gidişatı budur en fazla hadi oldu bir nesil daha eskisi gibi olur ama sonrası böyle olacak. Herkes Ms'e yüklenirken bir baktık meğer Sony saman altından suyu yurutuyormus:))sadece Ms resmi olarak daha önce açıklamaya gitti. Ms ile Sony'nin mantık aynı olsada yöntemler farklı olacak gibi biri konsol çıkaracak diğeri ise ekstra donanımsal parçalar ile ilerleyecek. Evide taşıdım, masaüstüne yer olmadığı için kayinpedere verdim benim sistemi artık olmadi gidip MSI'in oyun laptoplarindan yada Monster falan alacağım.

İdrak İstimlak

24.3.2016 16:52:28

+1
Hala resmi aciklama yok ama ben ne kadar inanmak istemesem de bu gerceklesek gibi. Bizim gibi dusunenler icin duyurunun yapildigi gun, konsol oyunculugunun bitti gun olur. Nintendo nasil yapar bilmiyorum ama PC tek yol olarak kaldi karsimizda. Insallah Sony 3 yil daha dayanip PS5 cikartir diye de totem yapalim...

aterikasedi

24.3.2016 16:51:14

0
Cihazın 4K'da o oyunları oynatamaması normal. Bana AAA oyunları 1080p'de , aa açık , 60fps kilitli , şu ankinden daha iyi grafiklerde oynatsın yeterli.Daha basit çerezlik oyunları da 2k , 4k oynatır.Buna kimsenin itiraz edeceğini düşünmüyorum.

BSC Misafiri

24.3.2016 16:51:08

0
bana oyle bir cihaz yapin ki. sadece guncellemeyle gucunu arttirsin. donanimsal degil :))

Kennnn

24.3.2016 16:44:13

0
4k lık tv alalım önce sonra düşünürüz 1080p 60 fps sabit göz dolduran grafikler sunsun 4k çözünürlük şu an en gereksiz şey konsollar için.

blackzeros

24.3.2016 16:38:31

0
daha once belirttigimiz noktalara dikkat cekilmis.yalniz yanlis anlasilmaya musait bir baslik olmus eurogamer'in konsolun ozelliklerinden haberi yok olabilecek 3 tane opsiyon saymıs 2. opsiyonda bunun olabilceğine değinilmiş.insanları yanlıs yonlendiriyorsunuz.

akabeyss

24.3.2016 16:37:46

0
Benim için çözünürlükten daha önemli 60 fps. hatta ps4 oyunları 1080p 30 fps olacağına 720p60fps olsa benim için daha makbule geçer. 4k zaten pc ler için bile çok zor. Ama konsollar şu 60 fps yi standart hale getirmeli. En azından daha düşük çözünürlükte bunu opsiyonel yapmalı. FPS>ÇÖZÜNÜRLÜK>GRAFİK DETAYI.

EXios

24.3.2016 16:34:32

0
This is for the players... Sony farkı.

Guest-714AB4560

24.3.2016 16:23:44

+1
peki şöyle birşey olursa.. adamlar sırf yeni konsolu sattırmak için eski ps4 e optimize özürlü çıkartırlarsa oyunları.. olmayacak şey değil.. aynı taktiği apple da uyguluyor.. güncellemelerle eski model telefonları iyice hantallaştırıyor gitgide problemli hale getiriyor.. neden ? yeni çıkan telefonlarını satmak için..bu mantıkla düşünürsek o zaman ucuz ps4 pahalı ps4 olmayacak.. sorunlu ps4 / sorunsuz ps4 olacak

Chris Traeger

24.3.2016 16:19:29

0
Benim anlamadığım Uncharted 4, İnfamous second son filan 4K çalıstırmayacaksa niye geliyorki?(Tamam bu oyunlar iyi grafiklere sahip olabilir) Piyasada ki diğer oyunlarında grafik kalitesi aşağı yukarı aynı. O zaman bu oyunları da 4K çalıştıramaz. Eğer böyleyse SONY saçmalamış olur

BSC Misafiri

24.3.2016 16:10:27

0
Sırf pc ile sidik yarışı.Adamlar daha ps4 de 1080p oyun çalıştıramadı şimdi 4k çalıştıracaklar.İki yıl sonrada ps4.6 gelir. Sacmalama adamlar daha iyi yapmaya calisiyo olabilir ama ps4 icin 1080p kac oyun var bak öyle yaz b.k atacaksanda xbox a at dark souls 3 u bile 900p calistiriyo

BSC Misafiri

24.3.2016 16:10:22

+3
Sayin editör,adamlar 4K oyunculukdan bahsediyor sizde gtx980 gibi bi kart beklemek hayalcilik olur diyorsunuz.Nasil olucak peki bu is? Büyük ihtimalle AMD'nin ZEN ve Polaris mimarilerini kullanacaklar. Sony cok daha güclü konsol konusunda oldukca ciddi ve VR icin olmazsa olmaz.MS'un hamlesi ne olucak esas merak konusu o.

BSC Misafiri

24.3.2016 16:10:19

0
Gtx 800 veya 900 serisi rahat gelir artık

BSC Misafiri

24.3.2016 16:10:13

+1
Yahu 2 tane 980 bile 4k da verimli değil çok normal çalıştırmaması.

Leon

24.3.2016 16:09:19

+2
Konsol oyunları PC'ye göre ateş pahası üstüne yetmiyor online için aylık para veriyoruz o da yetmezmiş gibi akıllı telefonları örnek alıp 2-3 senede bir konsol çıkaracaklar. Microsoft konsol pazarından çekilse bile etkilenmez ama Sony en önemli gelir kapısı olan PlayStation'ın kafasına sıkıyor konsol mantığına aykırı işe kalkışıyor.

Dovahkiin

24.3.2016 16:08:13

+1
quote:

Orjinalden alıntı: gofret2132 Şimdi ps4 alanlar boşuna almış oldu iyimi adamlar belki 1 sene sonra bu cihazı çıkarttığında o cihazı alanlar daha yüksek grafik detayları ve daha yüksek çözünürlükle oynayacaklar. Bence böyle birşey yaparlarsa büyük hata olur. Mesela bu aralar ps4 almak isteyen insanlar bu haberleri okuduğunda almaktan vazgeçip yeni çıkacak ps4 ü almak ister. Anlamadığım şey bu adamlar daha önce neden böyle bir önlem almadı. Adamlar paraya doymuyor arkadaş
Yanlış düşünüyorsun. Yeni eski diye birşey yok. Ucuz PS4, pahalı PS4 diye birşey olacak. PS4 grafiği yeter/memnunum diyenler için değişen birşey yok.

Apewabce

24.3.2016 16:06:42

0
4k hiç gerçekçi gelmiyor bana 2k deseler daha gerçekçi.

mementopolis

24.3.2016 16:06:06

+1
Ps4 ömrünü yarıldığı için ben pek gereksiz buldum. 3 sene sonra Ps5 alınır :D

Guest-714AB4560

24.3.2016 16:04:50

+1
e3 te yeni konsol duyurulacak %100

BRNSpawn

24.3.2016 16:04:02

0
Bence yeni playstation 4 de 4' vurgusu oyun için değilde multimedia için yapılacak. 4' bluray standartı daha yeni belirlendi bu standarta uygun bir cihaz cıkarta bilirler. Bide belki grafik gücünü arttırarak VR A yönelik bir özelleştirme yapabilirler

mahsur kalan adam

24.3.2016 16:00:36

0
İlla 4k olması mı lazım 2k olmaz mı

gamer-x

24.3.2016 15:57:39

+16
haberi içeriği : mars'ta su bulundu ama kuyu suyu (içilmiyor)

RaiTrQ

24.3.2016 15:55:20

0
Konsolu örnek veriyorum 550 dolardan satsalar. Aynı donanıma upgrade etmek için biz eski konsol alanlarada 100-150 dolarlık upgrade çıkartmalılar ki eşit olalım

gofret2132

24.3.2016 15:55:12

+1
Şimdi ps4 alanlar boşuna almış oldu iyimi adamlar belki 1 sene sonra bu cihazı çıkarttığında o cihazı alanlar daha yüksek grafik detayları ve daha yüksek çözünürlükle oynayacaklar. Bence böyle birşey yaparlarsa büyük hata olur. Mesela bu aralar ps4 almak isteyen insanlar bu haberleri okuduğunda almaktan vazgeçip yeni çıkacak ps4 ü almak ister. Anlamadığım şey bu adamlar daha önce neden böyle bir önlem almadı. Adamlar paraya doymuyor arkadaş

estefanik1

24.3.2016 15:54:13

0
Haberde bir tutarsızlık var ama anlamadım. Bence haber siteleri bilmeden atıp tutuyor.Biri çıkıp 4k bahane konsollar güçsüz kaldı ondan böyle bir hamle geliyor dese de rahatlasak

The_Rahip

24.3.2016 15:53:37

+9
quote:

Orijinalden alıntı: Bloodborne ne gerek var böyle birşeye? microsoft çakalının yolundan gidiyor Sony. 3 sene sonra ps5 i çıkar, rahat rahat 4k oynatsın işte.
Aslında yolunda gidiyor değil tam tersi maşallah Sony daha önde gidiyor. Ms sadece açıklamayı önce yaptı ama Sony büyük olasılıkla bu işe daha önceden kalkıştı gibime geliyor.

Persona_Non_Grata

24.3.2016 15:49:56

+1
ne gerek var böyle birşeye? microsoft çakalının yolundan gidiyor Sony. 3 sene sonra ps5 i çıkar, rahat rahat 4k oynatsın işte.

The_Rahip

24.3.2016 15:49:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: Bernhard

Grafiksel olarak infamous: second son kalitesinin altındaki oyunları 4K çalıştıracak. Bence de anlamsız.
Bariz şekilde yeni konsol anlayışının temelleri bunlar. Ms'den resmi açıklama geldi ama Sony'de saman altından iyi su yürütmüş.:))

Final Getsuga Tenshou

24.3.2016 15:46:21

+12
Sen daha 1080p 60 fps çalıştıramıyorsun oyunları 4K neyine senin?

EnergyHill

24.3.2016 15:44:19

+4
Bu işlere gireceğine sony adam akıllı excluise çıkar sırf multiplatform üzerine dönüyor oyun dünyası resmen endüstriyel oyun anlayışı var sürekli aynı tarz oyunlar piyasada.

ReflexAction

24.3.2016 15:44:01

+12
ya sizden 4k isteyen kim ki zaten 1080p 60fps yüksek detay çalıştırsa yeterdi zaten ps4 en başından beri

Potato_GLaDOS

24.3.2016 15:40:49

+3
quote:

Orjinalden alıntı: -ZoRRo- Bazı oyunlar 2k olabilir.
Sırf pc ile sidik yarışı.Adamlar daha ps4 de 1080p oyun çalıştıramadı şimdi 4k çalıştıracaklar.İki yıl sonrada ps4.6 gelir.

dikiştutmazsabri

24.3.2016 15:36:45

0
Bazı oyunlar 2k olabilir.

Bernhard

24.3.2016 15:35:53

0
quote:

Orjinalden alıntı: mRt_007 Cihazı 4K için çıkaracaklar ama 4 için yetersiz. Nasıl bir fantezidir bu:))))
Grafiksel olarak infamous: second son kalitesinin altındaki oyunları 4K çalıştıracak. Bence de anlamsız.

Potato_GLaDOS

24.3.2016 15:35:29

0
Komedi başka ne söylene bilir.

Voidian

24.3.2016 15:35:21

+1
eski oyunları daha yüksek performansta 1080p, bundan sonrakileri de 4k çalıştıracağını söylemiş işte(bundan sonrakilerin bi kısmı veya, ucu açık bi ifade var)

The_Rahip

24.3.2016 15:33:04

+15
Cihazı 4K için çıkaracaklar ama 4 için yetersiz. Nasıl bir fantezidir bu:))))
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayStation 4
+ TAKİBE
AL
143 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız