Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"60$'dan Daha Pahalıya Oyun Görürseniz Şaşırmayın"


    Oyunların fiyatlarının yeni nesil konsolların çıkışıyla birlikte yükseleceği düşünülüyordu. Fakat Xbox One ve PS4 çıktı, fiyatlarda çok fazla değişiklik göremedik. Oculus Rift CEO'sunun düşüncelerine göre tahmin edilen değişiklik, sanal gerçekçilik cihazlarının çıkışıyla birlikte yaşanacak. 
 
    Yaptığı açıklamalarda Brendan Iribe, "60 dolardan daha pahalıya oyunları görünce şaşırmayın." sözünü söyledi. Iribe, "Bu yapımcıya bağlı bir şey. Kimi yapımcı Oculus Rift gibi cihazlarla basit bir deneyim sunmak ister, kimiyse çok daha farklı ve büyük şeyler yapmak ister. Bu bahsettiğim büyük deneyimlerin bazılarını ben yaşadım. Şahsen o oyunların 60 dolardan daha pahalıya satıldığını görsem şaşırmam." açıklamalarını yaptı.
 
  

Bu haberin bağlantısı
URL
oculus oculus rift virtual reality sanal gerçeklik pc john carmack
Electronic Arts, Üçüncü Kez 'Golden Poo' Adayı Outlast, PS Plus Üyelerine Ücretsiz Verilecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

EmuMaster

14.1.2014 12:31:00

+1
Öncelikle uslubunu bir düzelt ,ne ben senin oğlunum nede sen benim anam babamsın. Ps4 oyunlarını örnek olarak verdim alttada cod falan örneği verdim eğerki okuma yazma algısına sahip isen onlarıda gördüğünü var sayıyorum. Diğer bir noktada ps4 oyunlarını teknosa ps4'ü satarken mesut çevik'te dahil bir çok kişiye o fiyattan sattımı satmadımı oyunları?Videosu var adam 2si1'de kendisi söyledi gir bak. Kimseyi salaklıkla itham ettiğimde yoktur kendi kendine aşağılık psikolojisimi oluşturdun orası beni bağlamaz.Sadece bir platforma çıkmış bir oyunun fiyatını söyledim onlarıda satın alan kişileri söyledim senin gibi "oğğğluuuum lha sen milleti salahmı sanıyon ulah" diye bir mesaj veya buna bir benzerini yazdığımı hatırlamıyorum. Haliyle o "200" liralık oyunları çıktığı an alan arkadaşlar olduğu sürece OR oyunları 60 dolardan fazla olmuş o kesimi yine ilgilendirmiyor ;).Ha birde EA'yı tabiki

Aimstein

14.1.2014 12:02:06

-1
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster "Aaaaa yine korsana özendiren tirbiyesiz herifler gelmiş cık cık cık.Bir kerem kul hakkı thammmııı ayrıca yatacak yeriniz yok gece nasıl uyuyorsunuz.Ayrıca paran yoksa oynama hatta nefes alma en iyisi öl sen" cilar gelebilir arkadaşlar.

Bu arkadaşlara 240 tl ps4 oyunu almak sorun olmazken OR oyunları neymiş adam şimdi OR oyunlarını dizecek raf yaptırıyordur.

Nede olsa "Rockstar rules" ve "shut up and take my money" zihniyeti olduğu sürece EA'da fiyatları yükseltir OR'e çıkacak oyunların fiyatıda yüksek olur.

Hele bir cod'umuz varki.Amanın o cod amanın o cod.Steam indirim listesinde en pahalı oyun oydu gülme krizi geçirmiştim fiyatı görünce güya oyun indirimde.

Sonuç : Firmaların piyasaya ZART diye koyduğu fiyatı sen ZORT diye kabul edersen oyun fiyatları her daim zamlanacaktır.

Oyun firmalarının yorumu ;

-Yeni nesilde oyun geliştirmek çok pahalı ve zahmetli iş yeaaa ehue.
-Paramız yokki sf5 yapalım hele şu 4. oyunun 4. versiyonunu size bir kitleyelim yeterli para birikirse sf5 neden olmasın?
-Şahsen o oyunların 60 dolardan daha pahalıya satıldığını görsem şaşırmam.Çünki lanet olsun adamım ben zaten zenginim bir sürü alt stüdyom var evim kaç kilometre kare ve bir sürü klasik araba arşivim siz değilde benmi şaşırayım?
Olum sen PS4 alanların 240 TL'ye oyun aldığınımı sanıyorsun ? , Millet değil 240 - 140 a bile bulunca almıyor şahsen yeni çıktığı için şuanlık 130 TL veriyorum PAL Jelatinli PS4 oyunlarına , Birazcık geçsin olaylar şu PS4 otursun herkez alsın İkinci El Piyasası açılsın millet 130 TL'ye 10 oyun oynıyacak takasla buda herkesi salak sanıyo heralde...Kim her oyuna 240 TL verir kardeşim herkes para babasımı ?

EmuMaster

14.1.2014 09:06:41

0
"Aaaaa yine korsana özendiren tirbiyesiz herifler gelmiş cık cık cık.Bir kerem kul hakkı thammmııı ayrıca yatacak yeriniz yok gece nasıl uyuyorsunuz.Ayrıca paran yoksa oynama hatta nefes alma en iyisi öl sen" cilar gelebilir arkadaşlar. Bu arkadaşlara 240 tl ps4 oyunu almak sorun olmazken OR oyunları neymiş adam şimdi OR oyunlarını dizecek raf yaptırıyordur. Nede olsa "Rockstar rules" ve "shut up and take my money" zihniyeti olduğu sürece EA'da fiyatları yükseltir OR'e çıkacak oyunların fiyatıda yüksek olur. Hele bir cod'umuz varki.Amanın o cod amanın o cod.Steam indirim listesinde en pahalı oyun oydu gülme krizi geçirmiştim fiyatı görünce güya oyun indirimde. Sonuç : Firmaların piyasaya ZART diye koyduğu fiyatı sen ZORT diye kabul edersen oyun fiyatları her daim zamlanacaktır. Oyun firmalarının yorumu ; -Yeni nesilde oyun geliştirmek çok pahalı ve zahmetli iş yeaaa ehue. -Paramız yokki sf5 yapalım hele şu 4. oyunun 4. versiyonunu size bir kitleyelim yeterli para birikirse sf5 neden olmasın? -Şahsen o oyunların 60 dolardan daha pahalıya satıldığını görsem şaşırmam.Çünki lanet olsun adamım ben zaten zenginim bir sürü alt stüdyom var evim kaç kilometre kare ve bir sürü klasik araba arşivim siz değilde benmi şaşırayım?

BSC Misafiri

14.1.2014 09:02:42

+1
Lan zaten 60 dolar çok çok pahalı yinemi zam gelcek oyun fiyatlarına ? Yeter lan yeter ulan sonrada zırlamayın neden korsan var diye !!

MiyopBey

14.1.2014 05:40:14

+2
Gamepadimizi alır yatağa uzanır oynarız ya sıkıntı olmaz :D

MiyopBey

14.1.2014 05:37:45

+3
Çok haklısın. Şuan, kazandıkları paraların yanında neredeyse hiç emek harcanmadan yapılan, hayran kitlesini yıllardır aptal yerine koyan CoD'un 70 Dolar olmasının savunulacak hiçbir yanı yok. CoD'un kutuludada Steam'dede 70 Dolar olmasının savunulacak hiçbir yanı yok. Rekorlar kıran, Android'de bedava olan Angry Birds'ün PS4'de 50 Dolardan satılmasının savunulacak hiçbir yanı yok. BF4'ün bitmeden çıkmasının, Premium'un oyundan pahalı olmasının savunulacak hiçbir yanı yok. Yetmiyor dahada DLC'ler, oyun içi satışlar yapıyorlar. Sonra çıkıp 2.elden şikayet ediyorlar, engellemeye çalışıyorlar, dijital satışlara çekmeye çalışıyorlar ki 2.el azalsın daha çok para gelsin. Daha tuhafı oyuncular kendi firmalarıymış gibi savunuyorlar.Ekmeklerine yağ. Eğer oyuncuları savunacak ciddi bir topluluk olmassa durmazlar.Bence Playstation Now gibi servislere zorlayacaklar. Başarırlarsa ne korsan ne ikinci el kalacak istediklerini yapacaklar.

BSC Misafiri

14.1.2014 02:26:15

+1
1. insan gözü kaç saat o aleti takıp yorulmadan oynaya bilir. 2.baş ne kadar o ağırlığı taşıyabilir yorulmadan. sistem olarak çok iyi olacaktır ama kullanım açısından bence çok iyi olmaycaktır sonuçta oyun için düşünüldüğünde pek faydalı olmayacaktır bence mimari sağlık askeri vs gibi alanlarda çok faydası olur. sonuçta 3d cıktığında aynı şeyler soylendi ama bir film izledikten sonra gözler bitiyor. ( gözlük gerektirmeyen 3d olayı test etmedğim için ona bir yorumum yok tabi)

Riwalp

14.1.2014 02:19:21

+1
Korsana davetiye çıkarıyorlar

Last_Requiem

14.1.2014 01:54:59

-2
Oyunlar belki verilen emek açısından değerlendirilirse 60$'dan daha fazla edecek oyunlar var belki.Ama sundukları içerik ve oyun deneyimi açısındanda değerlendirmeliyiz.Ayrıca 4-5 saat süren oyunlarda var bu oyunların 60$'dan daha fazla etmesi mümkün değil.

alemburda34

14.1.2014 01:04:18

-1
quote:

Orijinalden alıntı: KortX Valla eğer cihazı almayanlarda pahalıya alacaksa hiç çıkmasın daha iyi. Ya da dlc gibi bi olay olacak isteyen alsın ek fiyat ona geçsinler.
cihazı almayanlara neden daha fazla fiyata satmaya çalışsınlar ki ayrı bir sürüm çıkartarak bu işi çözebilirler konuyu çekmeyin başka yere.

KortX

14.1.2014 00:45:58

+1
Valla eğer cihazı almayanlarda pahalıya alacaksa hiç çıkmasın daha iyi. Ya da dlc gibi bi olay olacak isteyen alsın ek fiyat ona geçsinler.

alemburda34

14.1.2014 00:23:37

0
Oculus Rift alan zaten o fiyatlara razı olmuş demektir ben açıkçası oyun fiyatlarını bu cihaz için çok abartı olmayacak şekilde olmazsa önemsemem çünkü farklı bir deneyim size vadediyor burda önemli olan kıytırık oyunlara tutup kıytırık oyunlara fahiş fiyatlar istememsi.

alito

14.1.2014 00:15:26

+1
Herkes Oculus Rift kullanmak zorunda değil, alabilen var alamayan var. Bence çok saçma bir fiyatlandırma olur.

ErayG-TR

13.1.2014 23:02:45

+2
OR kullanmayacak adamın ne suçu var?

ankara

13.1.2014 22:27:28

+1
Oyun firmaları kullanıcıları iyice yolunacak kaza cevirdi.Korsana rağmen orjinleri ikiyor

Gabe Logan

13.1.2014 22:02:49

+1
Sanki herkes Oculus Rift cihazını almak zorunda sanki... Cihazı almayacak olanlara büyük haksızlık yapılır.

BSC Misafiri

13.1.2014 21:40:45

+1
bu işin geleceği iyi görünmedi bana suyu çıkar bunun bence hiç gerek yok.

r0ket

13.1.2014 21:39:25

+7
quote:

Orijinalden alıntı: onur3161 Yok şaşırmayalım korsana devam...
bu yoruma fazlasıyla katılıyorum. amaçları oyunun maliyetini çıkarmak yada kar etmek değil. bildiğin soygunculuk. basit bir örnek vermek gerekirse gta 5 250 milyon dolara mal oldu bugüne kadar hiç satmadıysa 40 milyona yakın kopya sattı. oyunun fiyatı 60 dolar desen 2,5 milyar dolar civarı bi para eder mikro ödemeleri saymıyorum daha ki asıl parayı ordan kaldırıyorlar belki kimse kabul etmez ama çok rahat 5 milyar doları geçmişlerdir mikro ödemelerle. peki kar nedir ticaret nedir bunlarla ilgili bir fikriniz varmı korsana karşı olanlar? tabiki yok çünkü olsaydı korsana karşıyız gak guk diye konuşup durmazdınız. kar temel ihtiyaç seviyesinde %5 özel ihtiyaçlar seviyesinde %15 tir ve serbest piyasada isteyen istediği ürünü istediği fiyata satabilir ancak sonuçlarına katlanmak şartıyla tabiki. bu sonuçlar son kullanıcıda korsan olarakta karşımıza çıkabilir yada ürettiğin malın birebir ama kalitesiz kopyası olarakda çıkabilir.(basit örnek bim-a101) ister devler diyin ister patent hakları diyin hiç kimse buna engel olamaz. son kullanıcının cebini soyuyor yada piyasanın tekelliğine oynuyorsanız gizli güçler tarafından desteklenmediğiniz sürece (ttnet gibi) daimi haksız para kazanmanız imkansızdır. hakettiler koçum ya rockstar demek mesela gelsinler cebimödeki tüm parayı alsınlar demekten farksızdır. bir oyunun değeri maliyetine göre hesaplanır, arge ve gelecek proje payı ayrılıp tüm giderlerinden sonra etmeniz gereken kar ortaya çıkar. buna rağmen insanlardan halen 60 dolar beklemek yada mikro ödemeler ummak (yine maliyetler hariç) soygunculuktur. mesela minecraft adlı oyun tüm platformlarda belkide 40-50 milyon satmış bir oyun ve yıllardır fiyatı 40 dolar. bu sizce makul mu? yani burada bir gofretten söz etmiyoruz sürekli üretim maliyeti yok, her kullanıcıya özel bir oyun üretilmiyor sonuçta. şuanda satılan sadece key olmasına karşın ve kazanılan milyar dolarlara rağmen halen oyun 40 dolar, neden??!?!?! steam olmasaydı valve olmasaydı herhalde korsan bugün %90 seviyelerinde olurdu. allah şaşırtmasın diyorum gabeni dahada sözüm yok.

hulkhakan02

13.1.2014 21:35:21

0
Bu Oculus Matrix gibi mi sanal gerçeklilik diyorlar biri açıklayabilir mi?

DeepImpact.

13.1.2014 20:27:13

+1
Yok şaşırmayalım korsana devam...

michael01

13.1.2014 20:26:11

+2
Kazanılan maaşla örneğin 30 oyun alınırsa oyunun fiyatı isterse 1542 dolar olsun.Önemli olan maaşın ne kadarına denk geliyor fiyat

skulz

13.1.2014 19:58:59

+5
Görüyoruz zaten. steam'de Call of Duty'leri $70 iterliyorlar zaten...

BSC Misafiri

13.1.2014 19:58:20

+4
Ufaktan adam fiyat artırılmasına yer yapıyor. Adam gibi native 1080 piksel,iyi bir yapay zekaya ve oynanışa sahip oyun yapın da varsın sanal gerçeklikte olmayı versin. Sanal gerçekli versiyonları ayrıca çıkarıp sanal gerçeklik isteyenlere satsınlar, bize ne...

BSC Misafiri

13.1.2014 19:57:40

0
siz devam edin oyunları 50dolardan 60dolardan satmaya türkçe dil desteği koymayın türkiyeyi pazar alanı olarak saymayın sonra korsana kaşıyız deyin oldu uzanalım bir de ? bu fiyatlar olduğu sürece korsana devam arkadaş yaşasın skidrow yaşasın reloded yaşasın korsan kullananların kardeşliği. komedi bir yana olaya birde kapitalist düzen tarafından bakmak lazım kapitalizm heryerde olduğu gibi oyun piyasasında da özellikle son zamanlarda kendisini göstermeye başladı insanları sürekli özendirip birşeyler almaya teşvik etmek vs. insanları yönetmenin en kolay yolu önce istediklerini verirsin daha sonra vazgeçemez hale geldiğinde sınırları kendileri belirler hiç bu açıdan düşündünüz mü olayı ? oyun yapımcıları MİLYARLARCA dolar kazanırken düşük ücretle çalışan insanların fahiş fiyatlara satılan ürünleri almasını beklemek saçmalık olur insanları kendi elleri ile korsana itiyorlar

playstation_4

13.1.2014 19:44:12

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Zeiist Tabiki sasirmassin yapimci cihazini destekliyen oyun cikartiyor payini almadan izin verirmisin hic....
firmalardan cihaza destek gelince bunlarda zam gelirse şasırmayın ayağı yapıyor.

crossmatch

13.1.2014 19:39:57

+1
Sanki oculus rifti bedava verdin de pay bekliyorsun yapımcılardan.

FOX-BytkN

13.1.2014 19:29:32

0
Oculus Rift cihazını alan adam çıkacak oyunun parasınıda verir heralde

Aimstein

13.1.2014 19:18:54

+5
Tabiki sasirmassin yapimci cihazini destekliyen oyun cikartiyor payini almadan izin verirmisin hic....
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Oculus Rift
+ TAKİBE
AL
21 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız