Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Change.org'da Aral'ın Oyun Fiyatlarını Düşürmesi için İmza Kampanyası Başlatıldı


     Change.org'da Aral İthalat adına açılan imza kampanyasında, eylül ayında birçok oyunun satışa çıkacağını ve PS3 ile PS4 oyunlarının büyük bir çoğunluğunun 200 ile 280 TL arası fiyatlarla satışa sunulmasından rahatsız olduğunu belirten bir oyuncu, bu kampanyayı başlatarak Aral'dan oyunların fiyatlarının indirilmesini talep ediyor.

     Aynı oyunları yurt dışından 60$ yani yaklaşık olarak 120 TL civarında bir ödeme ile satın aldığı belirten Video Oyun Sektörüne Sahip Çık adlı kullanıcı, yaşanılan fiyat politikasından oldukça rahatsız edici olmasıyla beraber, bandrolsüz olarak satın alınan ürünlerin Türkiye'deki oyun sektörünün gelişimine engel olduğunu belirti. Bu durumun önlenmesi adına, oyun fiyatlarının daha da ucuzlayıp, alım gücü oluşması için Aral'dan fiyatların indirilmesini talep ediyor.

     Bahsettiğimiz imza kampanyası ile ilgili detaylara buradan ulaşabilir, hatta siz de destek olabilir ve düşüncelerinizi dile getirebilirsiniz.

Bu haberin bağlantısı
URL
TV Superstars Move Playstation Entertainment Sony
İlk Olarak Mobil Cihazlar için Çıkmış Olan Mountain PC'ye Geldi Sony Yetkilileri Bile PS4'ün Neden Bu Kadar Fazla Sattığını Anlayamamış
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Tiny Titan

20.8.2014 16:35:46

0
Her şey arala bağlı vergi mergi hikaye ubisoft oyunları 60 tl ye nasıl geldi?yerel fiyat ile istenince yapılabiliyormuş demek ki gerçi bu çakal aral watch dogs un çıkmasına yakın fiyatı bi anda 2 katına çekti o da ayrı bi yüzsüzlükleri,kafaları oyuncuları sömürmek yerine firmalarla anlaşmaya çalışssa hem daha fazla satacaklar hemde türk oyun sektörü gelişcek ama işte alışmış kudurmuştan beter diye boşuna dememişler milletin kanını emmmeye iyi alışmışlar,resmen türk oyun sektörünün baş belası en kısa zamanda batmaları dileğiyle...

BSC Misafiri

20.8.2014 13:16:23

+1
Ayrıca Türkçe oyunların çıkmamasının bir numaralı engelleyicisi Aral. The Witcher 3 bunun bariz örneği. Geliştiricilerin mesajları bunu gözler önüne seriyor. Aral'ın vizyonu yok, sadece parayı düşünen bir yer. Boykot edilmesi gerekiyor, zaten dijital yöne kayan sektör yüzünden zamanla geri plana düşecekler. DH'nin Witcher 3 konusunda bu mesajı görebilirsiniz: We got a couple dozens for e-mail from Turkey about the localization. Adding at this late stage of development a Turkish localization is hard and very costly. We understand and appreciate that you are passionate about our games – but our sales from Turkey from both physical and digital are not strong. I will be visiting Turkey next week to talk to ARAL and Tradeks about the distribution in Turkey but a Turkish localization is unlikely at this moment.

Basteryus

20.8.2014 12:12:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri 60 dolar üzerinden hesap yapıp yaklaşık 120 TL'ye orada alabiliyor deyip, 120TL yi güzel bir rakammış gibi gösteren zihneyete acıyorum, adamlar kendi para birimlerine göre 60 dolara alıyorlar senin benim paramla kıyaslamadan, sen 120TL ye razı isen git spot piyasada bulursun zaten oyunu, burada hem oyunu ithal eden hemde oyunu dağıtan firma indirime gitcekki bize yarasın yerel çözümler yapılması lazım bi ingiltere'nin ekonomik durumu ile bizim dururumuz bir değil 1 ingilizparası = 4 Türklirası, ubisoft-ea- vs vs bu dağıtımcıların hepsi bizim para birimimize göre fiyat verecekler ve akabinde aralda bu fiyat üzerinden düzenleme yapacak (az olsun öz olsun misali "biraz zor ama") ancak ozaman bişeyler olur, steam TL ile bu adımı başlattı, psn ve xbox da bize özel fiyatlar sunar ise görürüm kutulu oyunlar nasıl iniyor
Steam TL'ye mi geçti Bu sene içinde öyle bişey olacabileceğini okumuştum ama hala $ üzerinden alışveriş yapıyoruz.

NaidrS

20.8.2014 11:21:41

0
Arkadaşlar bence devletin oyunlar üzerindeki vergileri düşürmesi için bir imza kampanyası başlatalım. Oyunlardaki vergi oranı düşerse oyun fiyatlarında da değişme olur.

BSC Misafiri

20.8.2014 10:58:56

0
ben de bir kampanya yapmayi planliyorum. aral game den oyun almayin kampanyasi.

Guest-2D6B32B7D

20.8.2014 07:57:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx Benim konsolcum işini bilir. PS4 oyunlarını PC cilerin Steam platformundan daha ucuz alıyorum. Nasıl mı? USA Playstation Store dan iki kişi ortak alıyoruz. USA Playstation Store da en baba oyunlar $60 ve iki kişi ortak alındığında, adam başı $30 ödüyoruz ve aynı oyun Steam de daha pahalı, üstelik $30 verip aldığımız oyun, aynı anda iki Playstation 4 de çalışıyor. İndirim günlerin de fiyatlarından bahsetmiyorum bile Hala mı Aral ? Hala mı TR Playstation Store ? Bırakın artık bunları ya, benim konsolcum işini bilir. :)
steam de kütüphane paylaşımı yapabiliyorsun aynı şekilde fakat her oyun olmuyor sanırım ve aynı anda oynayamıyorsun. ps store'a her oyun direk çıkıyor mu?

Guest-9A415FEC-8

20.8.2014 06:12:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: TayfunKey
alıntı:

Orijinalden alıntı: Villi Lapsi

Haberi hazırlayanın bir zamanlar Aral çalışanı olmasını şahsen ironik karşıladım zira kendisiyle ben Aral'ı eleştiriyorum diye kavga etmiştik. Kampanyayı sonuna kadar desteklememin yanısıra hala şaşkınlığımı da atamıyorum ve sormak isterim Tayfun Kumaş'a; ne oldu vergiye, bandrole, hani düşük kar ile satıyordu Aral, hani dışarıdan konuşmak kolaydı bilmeden? Vaktinde keşke engellemek yerine destekte bulunsaydın biz eleştirirken de o bayıldığın COD serisini 250 TL'ye yedirmeye çalışmasalardı şimdi. Herkes çıkarına göre tabi.


O zaman keşke sadece fiyat eleştirisi olsaydı. İşte o an zerre umrumda olmazdı. Kaldı ki ne güzel tartışıyorduk bile. Durum sadece şuydu: Zamanında işe beraber başvurduğum arkadaşımla, "iyi bir kariyer yaparız, hatta belki biz düzeltiriz bu durumu" düşüncesi ile yola çıktığım arkadaşım işe alınmayınca Aral eleştirisinden öte kişisel olarak paylaştığım her şeye hakaret ve laf sokmaya çalışacak kadar saygısızlaşınca silindi gitti. Bunlar olağan şeyler, salla. :)
Öncelikle şunu söyleyeyim, biraz yanlış hatırlıyorsun çünkü benim senin şahsına karşı bir sözüm olmadı fakat eğer kırıcı bir laf ettiysem de özür dilerim tekrardan. Kaldı ki tarzım zaten tartışılan konu üzerine konuşmaktır, karşımdaki kişiyi kırmak üzerine değil. Sanırım bireysel algıladın biraz fakat ben Aral'ı oldum olası sevmedim zaten, bunu konuşmalarımızdan biliyor olman lazımdı; Aral benim için fiyatlarına baktığım sonra Shopto'nun kurucusuna şükrettiğim bir ortam sadece -ki bugüne kadar Aral'dan aldığım sadece 2 oyun var Crysis 2 (Türkçe çeviri için) ve Duke Nukem Forever (gelmesini beklemeye sabrım olmadığı için). Sen ise bunu kuyruk acısına bağlamayı yeğledin. Neden hiç hazzetmediğim Aral'a başvurduğum kısmına gelirsek, zaten paraya ihtiyacım yok ailemin durumu iyi olduğundan. Benim derdim tamamen ideolojik o dönem, yapabileceğim bir şeyler olduğuna inanıyordum. Gel gelelim eski mevzuları konuşmak hoşuma gitmese de "Aral'ın yılmaz savunucusu" rolünü kendine biçmektense yardımcı olmanı isterdim sadece. "Kendimi ofiste sevdireyim, sonra bakalım" diyebilmen beni mutlu ederdi çünkü o dönemler basın kısmında toplantılar yapılıyordu Türkiye'deki oyun sektörünün gelişimi adına Oyungezer, Level, BSC, Merlin, TrGamer ve sözü geçen birkaç kişi arasında. Belki Aral'la görüşme ayarlayıp neler yapılabileceğini konuşabilir, Aral'ın distribütörlük yaptığı firmalara baskı kurabilmesini sağlardık topluluğu arkasına alması ile. O baskı sayesinde neler başarılabildiğini düşük fiyatı ve Türkçe desteği gelmesi ile Football Manager'de gördük çünkü. Tercihlerimiz ve bakışımız olaylara farklıydı sanırım; yoksa az sohbetimiz olmadı, gereksiz bir firma yüzünden kalp kıracak değilim.

Redunay

19.8.2014 23:09:25

0
Şu altın dışkı ödülünü verenlerin aral dan haberleri yok heralde.

Guest-90F2E1A19

19.8.2014 23:06:53

0
Eminönü Doğubank iş hanı diyorum sadece. Gidin de uygun fiyat nedir görün.

michael01

19.8.2014 22:51:26

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Aral'ın ve aynı zaman da D&R'da ki oyun fiyatları çok pahalı. Bu durum için üzülüyorum.
DR teknosa vatan zaten direk araldan alıyor oyunları

BSC Misafiri

19.8.2014 22:25:38

0
Aral'ın ve aynı zaman da D&R'da ki oyun fiyatları çok pahalı. Bu durum için üzülüyorum.

Virtual Reality

19.8.2014 20:59:52

+2
Benim konsolcum işini bilir. PS4 oyunlarını PC cilerin Steam platformundan daha ucuz alıyorum. Nasıl mı? USA Playstation Store dan iki kişi ortak alıyoruz. USA Playstation Store da en baba oyunlar $60 ve iki kişi ortak alındığında, adam başı $30 ödüyoruz ve aynı oyun Steam de daha pahalı, üstelik $30 verip aldığımız oyun, aynı anda iki Playstation 4 de çalışıyor. İndirim günlerin de fiyatlarından bahsetmiyorum bile Hala mı Aral ? Hala mı TR Playstation Store ? Bırakın artık bunları ya, benim konsolcum işini bilir. :)

killuminati25

19.8.2014 20:27:09

0
Key aldığım için benim için sorun değil ama yine de diğer arkadaşlar için imzalayalım bencil olmayalım lütfen.

KoRnTuNeS

19.8.2014 19:55:40

0
aralın bu fiyatlarına tepki için en büyük kampanya araldan, d&rdan, teknosadan, vb. marketlerden hiçbir şekilde oyun almamaktır. spotçularda bu oyunlar en fazla 150tlye orijinal bandrollü jelatininde satılıyor. bulunduğun yerde spotçu mu yok, gittigidiyordan rahatlıkla spot oyunu 9 aya varan taksitle alabilirsin. ben ps3 kullanmaya başladığımdan beri bütün oyunlarımı gittigidiyorda en ucuz satan kullanıcılardan aldım ve tek bir sorun yaşamadım. ps4te de aynı şekilde gittigidiyordan alışverişe devam ediyorum.

nlp

19.8.2014 19:10:16

0
En son örnek; spotçularda 140-150 TL arasında PS4 Diablo 3 UEE üstelik ön ve arka kapak Türkçe yani Türkiye piyasası için gelen ürünü kendileri 240 TL'ye satıyorlar. Biri bana bunu izah etsin. Bandrollü ürün nasıl oluyor da bu kadar abuk fiyatlara satılıyor? Aral'dan almayın, Aral'ın dağıttığı zincirlerden de almayın. Spot veya yurtdışından alın. Örneğin bu yaz en az 500 TL civarında oyun alışverişim oldu birini ne iç piyasadan ne de Aral'dan yaptım. Benim gibi 1000 kişi olsa Türkiye'de 500 bin TL ciro kaybedecek bu firma.

BSC Misafiri

19.8.2014 19:10:14

0
Arkadaşlar bende katılıyorum görüşlerinizin çoğuna. Gerçekten Türkiye'de fiyatlar çok ama çok yüksek (kur falan bence bahane), isteseler fiyatları istedikleri seviyeye getirirler ama nedense bir türlü fiyatları normal seviyelere getirmiyorlar. Biz demiyoruz ki fiyatları çok çok indir, sen hiç kazanma demiyoruz. Tek dediğimiz fiyatları (sizin de kar edebileceğiniz) normal seviyelere ama oyuncuları da düşünerek ayarlamak. İşte ben de bu nedenlerden kendime "www.oyunindirimleri.com" adında bir site ismi aldım. Burada tüm oyun sitelerindeki fiyatları (Bunlar --> Steam, Origin, Humble Bundle, GOG, ShopTo, Amazon, PlayStore vb.) karşılaştırark oyunculara en uygun fiyatları göstermek olacak. İnşaAllah siteyi en kısa zamanda açmaya çalışacam. Buradan herkese selamlar...

Toyoda

19.8.2014 18:53:37

+1
Çoğu arkadaşın bir noktayı gözden kaçırdığını düşünüyorum. Aral sonuçta oyunları perakende almıyor toptan alıyor. Yurtdışında perakende fiyatların 60 dolar olduğunu biliyoruz. Aral çok adetli alıyor dolayısıyla 60 dolar değil çok daha düşük bir rakamdan anlaşılıyor ve o fiyattan alınıyor. Çoğu arkadaşa katılıyorum vergiler ve yüksek kar fiyatların artmasındaki temel faktör. Ama Türkiye'de durum bu. Distribütör firmalar dövizdeki kur "yüksekliğini" bahane ederek kazandıkları karı tavan yaptırıyor. Telefonda da durum bu kutulu oyunlarda da aralarında hiçbir fark yok.

skullomania

19.8.2014 18:37:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: skullomania oyunlar aral dan alınmaz ki fiyatlar çok s...ci .gidin sirkeci de dolaşın orjinal sony bandrollü altını çiziyorum özellikle, tüm oyunları yaklaşık 150-160 tl ye belki daha uygun fiyata bile bulabilirsiniz
örneğin beyond u ilk çıktığında ps3 e 120 tl ye almıştım.mesele toptancısını bulmakla ilgili

skullomania

19.8.2014 18:35:22

0
oyunlar aral dan alınmaz ki fiyatlar çok s...ci .gidin sirkeci de dolaşın orjinal sony bandrollü altını çiziyorum özellikle, tüm oyunları yaklaşık 150-160 tl ye belki daha uygun fiyata bile bulabilirsiniz

michael01

19.8.2014 18:30:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri michael01 ps store'den satın alınabilir
psn den alabilirizde Tr den nasıl alıcaz bi oyunu tr psnde fiyatlar yine ateş pahası. Türkiye'den alabileceğim resmi bir yer istiyorum

BSC Misafiri

19.8.2014 18:26:33

0
michael01 ps store'den satın alınabilir

BSC Misafiri

19.8.2014 18:26:28

+2
yahu yıl olmuş 2014 hala bu aral denen komik firmayı ciddiye alıp oyun alan mı var? dijital indirme denen bir şey var. steam var, origin inidirimleri var, humble bundle var psn plus var, xbox live var ve diğer adını hatırlayamadığım bir ton site var yani var oğlu var... ama yok ben kazığın sivri ucunu bir tatmak istiyorum diyorsanız buna kimse bir şey diyemez tabi ki :)

alito

19.8.2014 17:57:23

0
Almayın birader bilinçli tüketici olun almayın. Bakın o zaman nasıl "seve seve" düşüyor fiyatlar.

TayfunKey

19.8.2014 17:56:08

-3
quote:

Orijinalden alıntı: Villi Lapsi Haberi hazırlayanın bir zamanlar Aral çalışanı olmasını şahsen ironik karşıladım zira kendisiyle ben Aral'ı eleştiriyorum diye kavga etmiştik. Kampanyayı sonuna kadar desteklememin yanısıra hala şaşkınlığımı da atamıyorum ve sormak isterim Tayfun Kumaş'a; ne oldu vergiye, bandrole, hani düşük kar ile satıyordu Aral, hani dışarıdan konuşmak kolaydı bilmeden? Vaktinde keşke engellemek yerine destekte bulunsaydın biz eleştirirken de o bayıldığın COD serisini 250 TL'ye yedirmeye çalışmasalardı şimdi. Herkes çıkarına göre tabi.
O zaman keşke sadece fiyat eleştirisi olsaydı. İşte o an zerre umrumda olmazdı. Kaldı ki ne güzel tartışıyorduk bile. Durum sadece şuydu: Zamanında işe beraber başvurduğum arkadaşımla, "iyi bir kariyer yaparız, hatta belki biz düzeltiriz bu durumu" düşüncesi ile yola çıktığım arkadaşım işe alınmayınca Aral eleştirisinden öte kişisel olarak paylaştığım her şeye hakaret ve laf sokmaya çalışacak kadar saygısızlaşınca silindi gitti. Bunlar olağan şeyler, salla. :)

michael01

19.8.2014 17:37:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: hakande84
alıntı:

Orijinalden alıntı: Frozen Grenadier

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Madem fiyatları beğenmiyorsunuz gidin bşka yerden alın o zaman
aral dan başka oyun satan firma mı yok


yok :d


yanlışın var. aral dışında Türkiye'de oyun satan firmalar var.
kim var oyun satan araldan başka resmi olarak ps4 oyunu mesela

asaltek

19.8.2014 17:32:53

0
bence yetmez, artırsın fiyatlarını, hem öyle bir artırsın ki, batmak zorunda kalsınlar. sonra yerine adam gibi birileri gelir, oyun sektöründe böyle bir yerin boş kalacak hali yok.

BSC Misafiri

19.8.2014 17:20:56

+1
En iyi kampanya satın almamaktır. En iyi cezalandırma yöntemi budur. Satılmasın bakın nasıl düşecek fiyatlar. Şahsen steamden alıyorum oyunlarımı halen fiyatının düşmesini beklediğim PS3 oyunları var. Bekliyorum. Saygılar,

hakande84

19.8.2014 17:18:53

+1
quote:

Orijinalden alıntı: amer4a arkadaşlar rusyadaki oyunların ucuz olması devletin oyun sektörüne destek vermesi yüzünden ama bizde devlet tam aksine oyun sektöründen hem ötv hem kdv alıyor ayrıca bir tane daha vergi vardı galiba eğlence ve kumar vergisi sanırım e bandrol işlemleri var nakliyatı var kar marjı var varda var böyle olunca hop oyunun fiyatı artıyor

bu tarz konularda at gözlüğünden bakmamak lazım.
Yorum doğru. Hepsi var. Marjlar da çok yüksek. Bu belli. Yoksa kimse yurtdışındaki fiyatın esasında bizim TL rakamımızla eşit olması gerektiğini göz ardı edemez. Yani 60 USD ise oyun Türkiye'de herşeyin idealinde 60 TL olmalı. Bu da zaten oyun sektörüne canlılık getirir. Hem devlet, hem perakendeci, hem ithalatçı, hem tüketici bu sektörü diğer sektörlerde olduğu gibi sabote ediyor.

amer4a

19.8.2014 17:15:03

-1
arkadaşlar rusyadaki oyunların ucuz olması devletin oyun sektörüne destek vermesi yüzünden ama bizde devlet tam aksine oyun sektöründen hem ötv hem kdv alıyor ayrıca bir tane daha vergi vardı galiba eğlence ve kumar vergisi sanırım e bandrol işlemleri var nakliyatı var kar marjı var varda var böyle olunca hop oyunun fiyatı artıyor bu tarz konularda at gözlüğünden bakmamak lazım.

C.H.N

19.8.2014 17:07:06

0
Bu firma için imza toplamak, sanki çok değerliymiş ve ona muhtaçmışız da indirim rica ediyoruz gibi olur! Almayın kardeşim almayın, spot kutulu ürün almayın. Onun yerine bunlara verdiğiniz "bir" oyun fiyatına benim gibi gidin 2-3 terabaytlık bi harici hdd alın takın konsolunuza veya pc'nize dijital aldığınız oyunları içinde depolayın, mis. Bir bilgisayar kullanıcısı olarak stem vb. platformlardan çok çok memnunum. Yaşasın dijital platformun üstünlüğü,özgürlüğü ve ucuzluğu. :D

hakande84

19.8.2014 17:00:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: KuvvetMira27 Aralda suçu var adamlar tek el ayrı yeten oyunlara uygulanan zengin vergileri dediğimiz (aslında orta ve alt kesimin ödediği) atv,btv,ctv... bunlarada bir el atılmalı yoksa dediğin gibi rus keyi veya dışardan sipariş et al sonrada türkiyede neden oyun satmıyo kopya oyun alırsanız türkçe çıkmaz oyunlar gibi laflar ediyorlar editörler daha ucuzu varken dışarda oyuncular salakmı ki 2 katı para verip oyun alsın arald oyuncuları gerizekalı sanıyor galiba.
Tamam da Türkiye'ye bu saçma sapan çakallıklar yüzünden Türkçe oyun gelmiyor. En son Witcher 3'ü de Türkçe çıkarmayacaklarını açıkladılar. Ruslar çok oyun alıyor, Türkler hiç oyun almıyor gibi gözüküyor. Haklısın. Aral kazıkçı. Ancak çözümü sence Ruslar'dan key mi almak? Benim düşüncem bu işin çözümünün Aral'dan almamak olduğu yönünde evet. Ama yerine de Türkiye'den alındığını belli eden bir şekilde almak lazım. Steam bu işi yapıyor. Türkiye'de bu oyunları almaya başlarsak ilk olarak bu iş fiyatlara yansır. Daha fazla satış daha az kar marjına razı olmak demek. Üstüne bir de oyuncular daha fazla Türkçe oyun görmeye başlar. Bu kadar dar düşünmemek lazım. Tekrar ediyorum. Aral'dan almamak doğru, Rusya'dan key almak yanlış ötesi. Üç kuruşluk hesaplar daha büyük faturalarla dönüyor bu insanlar yüzünden.

Dictattor

19.8.2014 16:48:46

+1
Hırsızın önde gideni ARAL adlı firma. Göstere göstere soyuyor oyuncuyu Allahsızlar. Neyse ki PS4 oyunları Spottan paşalar gibi uygun fiyata alınıyor, bu hırsızların cebini dolduracağınıza araştırıp makul yerlerden almak en mantıklısı.

veli@1144

19.8.2014 16:46:09

0
Aral almıyorum bunlar da imza falan dinlemez ama yinede imzamı çaktım hayırlısı olsun..

FOX-BytkN

19.8.2014 16:45:59

0
Hayatımda sadece 1 tane kutulu oyun alsamda ( genelde oyunlarımı steam & origin gibi yerlerden alırım) yinede destekleyeceğim ama bi arkadaşın dediği gibi aral eğer euro bazında getirip tl olarak satıyorsa fiyatta normal gibi. Bir başka arkadaşın dediği gibi asıl fiyatı düşürmesi gerekenler oyun yapımcıları (ea, activision, ubisoft v.b.). Sonuç olarak Türkiyeye göre oyun fiyatlandırılması yapılmadan biz hiçbir zaman ekonomimize göre ucuz oyun alamıyacağız !

KuvvetMira27

19.8.2014 16:44:37

0
Aralda suçu var adamlar tek el ayrı yeten oyunlara uygulanan zengin vergileri dediğimiz (aslında orta ve alt kesimin ödediği) atv,btv,ctv... bunlarada bir el atılmalı yoksa dediğin gibi rus keyi veya dışardan sipariş et al sonrada türkiyede neden oyun satmıyo kopya oyun alırsanız türkçe çıkmaz oyunlar gibi laflar ediyorlar editörler daha ucuzu varken dışarda oyuncular salakmı ki 2 katı para verip oyun alsın arald oyuncuları gerizekalı sanıyor galiba.

hakande84

19.8.2014 16:44:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: Frozen Grenadier
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Madem fiyatları beğenmiyorsunuz gidin bşka yerden alın o zaman
aral dan başka oyun satan firma mı yok


yok :d
yanlışın var. aral dışında Türkiye'de oyun satan firmalar var.

waltran

19.8.2014 16:42:00

+2
İmzayla olacak işler değil bunlar, satın almayacaksın arkadaş. Bu kampanyaya izma atıp hala gidip aynı adamlara para kaptırdıkça hiçbir anlamı yok. Her satın almadığın oyun için birde mail göndereceksin adamlara gıcık olsunlar. Dijital çağda yaşıyoruz kutular kimin umrunda artık, tek tek arşivle sırala tozunu al nemden koru harbi uğraşılacak iş değil.

Frozen Grenadier

19.8.2014 16:34:22

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Madem fiyatları beğenmiyorsunuz gidin bşka yerden alın o zaman
aral dan başka oyun satan firma mı yok
yok :d

vanbasten10

19.8.2014 16:22:31

-1
Herkes desteklesin 2dk almaz arkadaşlar gerçekten mantıklı bir kampanya olmuş oyun zevkimiz bile içler acısı sonra neden spot alınıyor sanki bu ülkede herkes hırsız!!

BSC Misafiri

19.8.2014 16:18:03

0
Madem fiyatları beğenmiyorsunuz gidin bşka yerden alın o zaman aral dan başka oyun satan firma mı yok

BSC Misafiri

19.8.2014 16:18:00

+1
60 dolar üzerinden hesap yapıp yaklaşık 120 TL'ye orada alabiliyor deyip, 120TL yi güzel bir rakammış gibi gösteren zihneyete acıyorum, adamlar kendi para birimlerine göre 60 dolara alıyorlar senin benim paramla kıyaslamadan, sen 120TL ye razı isen git spot piyasada bulursun zaten oyunu, burada hem oyunu ithal eden hemde oyunu dağıtan firma indirime gitcekki bize yarasın yerel çözümler yapılması lazım bi ingiltere'nin ekonomik durumu ile bizim dururumuz bir değil 1 ingilizparası = 4 Türklirası, ubisoft-ea- vs vs bu dağıtımcıların hepsi bizim para birimimize göre fiyat verecekler ve akabinde aralda bu fiyat üzerinden düzenleme yapacak (az olsun öz olsun misali "biraz zor ama") ancak ozaman bişeyler olur, steam TL ile bu adımı başlattı, psn ve xbox da bize özel fiyatlar sunar ise görürüm kutulu oyunlar nasıl iniyor

BSC Misafiri

19.8.2014 16:17:57

0
Battlefield 4 225 TL üstelik Aral'da indirimli fiyat buysa adam haklı bence.Normal fiyat 250 TL olur mu?.

BSC Misafiri

19.8.2014 16:17:54

0
Imzami verdim.Oyuncular olarak biz gucluyuz aral degil.Tek ihtiyacimiz olan sey birlesip sesimizi duyurmak.Konsolcusu,pccisi,sonycisi,nintendocusu herkesin imzalamasini rica ediyorum.

creed87

19.8.2014 16:11:28

-1
tmm Aynı oyunları yurt dışından 60$ yani yaklaşık olarak 120 TL civarında bir ödeme ile alıyorsun orası tmm ama aral oyunları euro bazında getirdiği için 180tl olur en az 130 beklemek saçmalık olur

4anonim

19.8.2014 16:10:31

0
Çok güzel ve yaerinde bir kampanya umarım işe yarar.

19yusuf05

19.8.2014 16:10:30

0
evet Türkiye imza rekoru kırılsın normalda bu tarz paylaşımlar yapmam ama paylaşıyorum facedede Lütfen Destek.

Guest-9A415FEC-8

19.8.2014 16:10:00

+8
Haberi hazırlayanın bir zamanlar Aral çalışanı olmasını şahsen ironik karşıladım zira kendisiyle ben Aral'ı eleştiriyorum diye kavga etmiştik. Kampanyayı sonuna kadar desteklememin yanısıra hala şaşkınlığımı da atamıyorum ve sormak isterim Tayfun Kumaş'a; ne oldu vergiye, bandrole, hani düşük kar ile satıyordu Aral, hani dışarıdan konuşmak kolaydı bilmeden? Vaktinde keşke engellemek yerine destekte bulunsaydın biz eleştirirken de o bayıldığın COD serisini 250 TL'ye yedirmeye çalışmasalardı şimdi. Herkes çıkarına göre tabi.

Jedi_masterr

19.8.2014 16:09:13

-1
Ben memnunum fiyatlardan hatta biraz daha zam gelebilir yuvarlak 300 olsa iyi olur.

michael01

19.8.2014 15:59:59

+1
http://www.aralgame.com/beta/index.php?route=product/product&product_id=2938 ahhahha 540 lira oyun getirmişler ahahhahahaaha. Yanında konsol verseler yine alınmaz lan bu hahhaha.Beyler kampanyaya destek verdim fakat değişen bir şey olmayacak adamlar nasıl bir seviyeye geldilerse artık 540 liraya oyun satıyorlar hahahahahahhhehaeahah

Guest-2D6B32B7D

19.8.2014 15:44:56

0
destekleyelim

Wayward Son

19.8.2014 15:41:59

+1
Kaçmaz, imzaladım. Mantıklı bir hareket olmuş.

TLOU

19.8.2014 15:18:17

0
Hadi beyler yaralım

BERATTAN

19.8.2014 15:13:16

0
En son 2007 de onumisha dawn of dreams mi ne aldım sonra aldıklarım hep digital aras meras teras beni ilgilendirmiyor istediği fiyata satsın alanlar düşünsün

obantr

19.8.2014 15:13:05

+2
Ben şu kadar diyeyim ben imzayı veririm kampanyaya ama isterse 10 milyon imza toplasanız yine ARAL ARAL'lığını yapar.

rcpyksl

19.8.2014 15:11:09

0
Link bozuk..Linki düzeltin..

Zağanos...

19.8.2014 15:07:27

0
link bend eişe yaramıyor :/

capoeira_GS

19.8.2014 15:07:19

0
Beyler herkes destek versinki bu kampanya bir işe yarasın

[__Zahid__]

19.8.2014 15:07:11

-6
attım imzayı, sonuna kadar destekliyorum. edit: aral çalışanları basmış eksiyi

mementopolis

19.8.2014 15:06:38

0
imzami cakardim ama verdiginiz link bende hata veriyor. ARAL BAKKAL insafa gelmesi zor gibi ya
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız